Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jantje 04-01-2016 In de winkel gekocht

Alles duidelijk te vinden

Heel goed geholpen door een kundige medewerker die snapte wat ik wilde.

Heel uitgebreid

Zeer tevreden, kundigheid, service en assortiment super.

Wilfred 04-01-2016 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is goed te bereiken. Zowel fysiek, als via internet.

De uitleg die we kregen was goed. Wat ons alleen een beetje tegenviel was dat de medewerker die ons hielp tussendoor een paar keer de ging telefoneren en een andere klant aan het helpen was.

Wat wij zochten was voorradig, net als een aantal alternatieven die we ook allemaal mochten uitproberen.

BenRijkes 04-01-2016 Via de website gekocht

Net voor kerst een camera besteld ,gelijk een Email terug dat deze gelijk was gereserveerd .wat een gemak.

zoals boven super service.

voor kleinzoon van 6 camera gezocht en heel makkelijk gevonden.

er is echt op foto gebied alles te krijgen.

Super winkel en personeel,komen de afspraken na en reageren gelijk op de artikelen die je daar koopt en verzenden het ook heel snel en correct.

AKeijzer 04-01-2016 Via de website gekocht

We wisten wat we wilden hebben en kwamen meteen bij het product uit.

Kregen meteen ontvangstbevestiging met een link van track en trace. Administratief alles keurig afgehandeld

Ruim voldoende

Als je iets nodig hebt van wat zij kunnen leveren is het een prima webwinkel. Veel keus, prima service, snelle levertijd.

Jennifer Sauer 03-01-2016 In de winkel gekocht
Urk

Je kunt rustig rondkijken terwijl je door het bonnentjessysteem al in de wachtrij staat en dus vlot aan de beurt bent zonder saai in de rij te moeten staan.

Bij cameranu geven ze altijd eerlijk en duidelijk advies. Ik ben nooit ontevreden geweest over een product waarover ik me heb laten adviseren

ze hebben echt bijna alles

Voor alles wat met fotografie en camera's te maken heeft ben je bij Cameranu aan het juiste adres

Wim 03-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen!

Ruime keuze.

Prima assortiment tegen scherpe prijzen en bovendien snel en goed bezorgd, TOP!

Rob Boos 03-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met daarbij keurig aangegeven of iets wel of niet op voorraad is. Bestellen is ook altijd keur leveren.

Heb nog nooit klachten gehad. Maar als je per e-mail een vraag stelt krijg je keurig en snel antwoord.

Veel bestellingen gedaan voor GoPro accessoires. Zeer ruimte keus. eigenlijk nog niets tegengekomen dat ze niet hebben.

Zie eerdere opmerkingen.
Prijs kwaliteit en service is zeer goed.

Jacqueline 03-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk, thuis van de bank je bestelling doen.

Zeer goed, snel en netjes thuis.

Peter 03-01-2016 In de winkel gekocht
Urk

Goede parkeergelegenheid, koffie terwijl wachten en nummertjessysteem ter bepaling wie aan de beurt.

Goede uitleg, nemen veel tijd voor klant, kundige en vriendleijke medewerkers.

Groot assortiment, concurrerend geprijsd (in combinatie met goede uitleg).

Groot assortiment te bekijken via website, fijne winkel waar alle tijd genomen wordt voor klant terwijl de prijzen scherp zijn.

latoyah 03-01-2016 Via de website gekocht

snelle service ! dag erna in huis !
alles compleet en netjes verpakt !

mijn artikel was nergens op voorraad.
Dat was voor mij een probleem omdat ik heb voor bepaalde tijd moest hebben.
Hier goed op voorraad en snel in huis dus super !

Makkelijk online,Snelle service en Goed Assortiment !

M Boon 03-01-2016 Via de website gekocht

Geen poespas, gewoon bestellen en krijgen wat je zoekt!
Prima!

Alles gaat zoals beloofd.

Ik vond wat ik zocht.

Snel en gemakkelijk. Alles is op de afgesproken tijd en correct geleverd.

Robin 03-01-2016 Via de website gekocht

Online is er zeer makkelijk te bestellen. De shop is 24/7 beschikbaar en het assortiment is groot en er wordt altijd netjes aangegeven of iets op voorraad is.

Ik bestelde mijn artikel tijdens Kerst. Volgens de verzendmethode zou het artikel de eerste werkdag na kerst bezorgd worden. Op die dag werd ik netjes geinformeerd dat Post NL in hun verzendmodule een fout hadden gemaakt en dat levering op diezelfde dag niet mogelijk was, maar dat ik het artikel morgen zal ontvangen. Erg nette email en goede informatie.

Het assortiment is ruim. CameraNU.nl is niet altijd prijsvechter op alle artikelen, maar ik winkel hier graag ook ivm de zeer goede service, dat is mij ook veel waard.

Zowel in de winkel als de webshop levert CameraNU.nl zeer goede service en heeft het vriendelijk en bekwaam personeel. Ik zal hier persoonlijk in de toekomst graag blijven winkelen.

Fred Slagter 03-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelling en komen tot een simpele afronding

Keurig op de hoogte gehouden qua levering en precies volgens afspraak geleverd

Ruime keuze en goede prijs- en prestatie verhouding

Ook ik ben een kritische consument, maar de zekerheid bij een bestelling geeft vertrouwen dat je ook het product geleverd krijgt.

Vertrouwen en prijs geeft mij altijd de doorslag om iets bij Cameranu te bestellen

Jo 03-01-2016 Via de website gekocht

gespecialiseerde site, makkelijk scrollen, snel gezocht artikel te vinden

aanklikken en bestellen, volgende dag in huis.
goedkoopste van de meest bezochte sites

specifieke artikelen, ruim arsortiment

weet nu waar ik snel, specifiek en vooral goedkoper mijn camera spullen kan kopen

kids waren erg blij met deze bijzondere rugtas. Nu kunnen zij save op stap met hun camera.

Denisevs 02-01-2016 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

De website is erg overzichtelijk, alles ia makkelijk te vinden. In de winkel word je snel en goed geholpen door mensen die er verstand van hebben.

Top service. In de winkel zocht ik een product en mij werd niet direct het duurste aangesmeerd, nee juist geadviseerd om een ander merk te doen, wat volgens verkoopmedewerker zelfde kwaliteit was.

Het is een ruim assortiment. Ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat ze iets niet hadden wat ik nodig had.

Goede service. Via de website hoef je geen verzendkosten te betalen dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Goed te bereiken vlak bij de snelweg.

Jan Nijkamp 02-01-2016 Via de website gekocht

Zocht op Google naar een videohead van het merk Velbon. Kreeg de link naar Cameranu.nl en ja hoor ook dit artikel had de webshop op voorraad en tegen een aantrekkelijke prijs en ook nog inclusief verzendkosten.

Dit keer heb ik niet met de Cameranu mensen hoeven overleggen, want ik wist precies wat ik nodig had. In vorige contacten heeft men mij steeds weer kundig geadviseerd en mij goed geholpen bij mijn keuzes. Na de website aankoop ontving ik direct een bevestiging van de aankoop en even later de melding dat mijn bestelling was verzonden en kon ik middels een nummer mijn bestelling via de post TNT helemaal volgen, wanneer ik dat zou willen. Niet dat het nodig was, want de volgende dag zou de postbode mijn pakje al brengen.

Op de website zijn de meeste producten uit voorraad leverbaar en mocht het artikel besteld moeten worden, dan zijn de levertijden kort en wordt er snel geleverd. Wat ook een goede service is, wanneer een artikel niet op voorraad is, dan laat je je e-mail adres achter en dan brengt Cameranu.nl je direct op de hoogte en kun je het artikel direct bestellen.

Mocht je het te kopen artikel willen eerst willen bezichtigen, dan kan dat in de winkel. Cameranu.nl beschikt zelfs over een heuse demonstratie etage.
Fantastisch.

Zeer tevreden en dan heb ik het nog niet eens gehad over de diverse (soms gratis) activiteiten die er worden georganiseerd. Heb er al enkele bezocht en dat was helemaal TOP.

Carla 02-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle aflevering, zelfs tegen de drukke kerstdagen aan.

Prijs scherp en snelle levering.

es 02-01-2016 In de winkel gekocht
urk

overzichtelijk gepresenteerd

uitstekend geholpen door de medewerkers. er werd uitgebreid tijd genomen om alles zo goed mogelijk uit te leggen en te demonstreren.

alle medewerkers zijn super vriendelijke en hebben verstand van zaken

Wilko 02-01-2016 Via de website gekocht

Alles staat overzichtelijk op de site en de bestelvolgorde is simpel en duidelijk

Dit is de enige webshop waar ze de fotospullen hadden die ik nodig had.

Het assortiment is groot. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. De levering is volgens afspraak en de verzending is goed te volgen met een track&trace code.

JC38 02-01-2016 Via de website gekocht

Alles klopt gewoon. Bestellen, en de volgende dag ontvangen!

Als je je bestelling de volgende dag al ontvangt... Hoeveel service heb ik nog nodig?

Een 9 omdat ik bijzonder tevreden ben!

Rene 01-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijk ingedeelde website. Ik kon snel vinden wat ik zocht.

Snelle levering ondanks de feestdagen. Daarbij ook goede informatie vanuit cameranu over het verloop van de levering.

Ruim voldoende artikelen om je keuze uit te maken.

Overzichtelijk en genoeg keuze in datgene wat je zoekt. Daarbij worden afspraken en beloftes door cameranu na gekomen.

H Tameris 01-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

houden zich goed aan afspraken

Jan Nel 01-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site waarop datgene wat je zoekt meestal makkelijk te vinden is.

Bij een probleem met het installeren van het bij CameraNu gekochte Lightroom prima geholpen.

Het assortiment is wat mij betreft breed, ben een redelijk gevorderde amateur en daarvoor heeft CameraNu een groot aanbod.

Het hier regelmatig apparatuur gekocht en altijd steeds keurig op tijd geleverd, het enkele persoonlijke contact was zeer correct. Overigens is CameraNu niet alleen een webstore, ze hebben een mooie winkel in Urk!

Uitstekende winkel maar wel iets minder bereikbaar voormensen uit de randstad. Een plek als Almere of A'dam Z-O maakt bereikbaarheid voor Utrecht/Amsterdam/Haarlem groter. Kom er alleen als ik toevallig in de buurt ben.

Karen 01-01-2016 Via de website gekocht

Geen enkel probleem bij de bestelling. Product ook makkelijk te vinden op de website.

Ik heb dit keer alleen gezocht naar de camera die ik wilde en die hadden ze. Wel zou ik nog wat meer gebruikers-reviews en uitgebreidere informatie over de camera's willen.

Prima winkel, zou er zo weer een camera kopen

Sanne 01-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk op soort camera te zoeken naar accessoires en duidelijke specificaties.

Snelle levering op een zelf te kiezen moment.

Zeer uitgebreid en duidelijk per soort camera gecategoriseerd.

Duidelijke website, goede uitleg / specificaties, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

Barbara 01-01-2016 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijk, goede productinformatie, goed aanbod

had één artikel verkeerd besteld, kreeg direct retourformulier en na een paar dagen een herinnering. goede afwikkeling.

ruim aanbod en goede productvergelijking mogelijk

groot assortiment en zeer gebruiksvriendelijk

Willem 01-01-2016 In de winkel gekocht
Op Urk

Toegankelijk, ruime keuze, goed bereikbaar.

Vriendelijke en deskundige medewerkers, meedenkend en adviserend met de keuze aan de klant zonder iets op te dringen. Laten ook alternatieven zien in relatie tot de aanvankelijke wens van de klant en diens doel om welke onderwerpen de klant wil fotograferen of filmen.

Uitbreid assortiment van vele merken.

Een winkel om bij terug te komen.
Vriendelijk, menselijk, behulpzaam, klantgericht.
Het kopje koffie biedt gastvrijheid.

CameraNu is aan te bevelen.

Velim 01-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site

Op alle vragen snel en correcte antwoorden, tevens directe hulp bij aanpassen van de bestelling afwijkend van het assortiment.

Alles wat ik nodig had stond op de site in meerdere opties.

Zeker aan te raden. De extra kosten voor creditcard zouden niet nodig moeten zijn.

Nl 31-12-2015 Via de website gekocht

Prima indeling goede filters

Goede info over voortgang

Heel uitgebreid ter zake diens assortiment met pra info

Zie voorgaande antwoorden

Joram 31-12-2015 Via de website gekocht

Accessiores gekoppeld aan type camera maakt het zoeken naar spullen achteraf heel makkelijk.

Snelle levering, goede communicatie over levertijd.

Het is er allemaal!

Zeer groot assortiment, korte levertijden, gewoon top!

Peter 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website

Top

Ruime keus

Beter en sneller dan de concurrentie

Bert Satter 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede website en makkelijk

Goede communicatie en snelle feedback

Top !

Echt een aanrader !

Zelfs als de bestelling nog niet compleet is dan sturen ze het kosteloos in delen op

Peter Dijkstra 31-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Goede site waar je van te voren al kan gaan bekijken wat je wilt. Tevens bekwaam winkel personeel

Bekwaam personeel

Ruim assortiment met verschillende prijs niveau

Nooit geen problemen gehad en altijd tevreden geweest met produkten

Gosse 31-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Lekker centraal en het winkelgemak is erg fijn. Lekker hands on mogelijkheden en gelegenheid te testen.

De mensen van cameranu hebben kennis van zaken en zijn erg vriendelijk. Nemen de tijd voor je en denken absoluut mee.

Heel veel artikelen op voorraad. En n ruim assortiment aan de bekende maar de wat onbekendere merk artikelen. Nog nooit n nee gehad.

Gewoon n superwinkel.

Rick 31-12-2015 Via de website gekocht

Je kan de gehele dag bestellingen plaatsen in de online shop en het dan de volgende dag zonder verzendkosten in huis hebben.

In de winkel worden al je vragen goed beantwoord, en worden verschillende producten goed vergeleken.

Alles wat je nodig wilt hebben is meestal op voorraad, met onzettend ruim aanbod aan assorsoires.

Door de goede service, adviezen en ruim aanbod is Camera.nl zeker een aanrader

Gerda 31-12-2015 Via de website gekocht

Gewoon eenvoudig te vinden en makkelijk bestellen.

Heel best!!
Alleen Post.nl had problemen met het bezorgen van het pakket. Terwijl het adres etc. duidelijk stond vermeld!!??

Voldoende assortiment. We waren alleen op zoek naar een bepaald artikel.

Service en snelheid van de bestelling zijn TOP.

gilbert 31-12-2015 Via de website gekocht

bestelling vlot en snel

Een firma die niet alleen beloofd maar het ook doet

Een uitgebreid gamma voor de klant

Gemak van bestelling en vlotte eerlijke service via chat online

OP dinsdag 14u00 bestelling geplaatst met voorafbetaling vanuit Belgische bank, op donderdagnamiddag 14u30 pakket geleverd en dit in de feestperiode 10/10

Gilbert een tevreden klant 31-12-2015 Via de website gekocht

een firma die niet alleen veel beloofd maar het ook doet

Onmiddellijk online de klant uitleggen hoe de situatie is , géén valse belofte's

plezier om bij deze firma te bestellen

Op dinsdag rond 14u00 bestelling geplaatst met voorafbetaling vanuit Belgische bank,op donderdag 14u30 pakket geleverd en dit in de feestperiode. top 10/10

May 31-12-2015 Via de website gekocht

Alle apparatuur en accesoires zijn eenvoudig te vinden in de menubalk.

Service, perfect werd gebeld voor een datum en tijd van bestelling.
Perfect ingesproken in de voicemail en verder zeer vriendelijke afhandeling.

Ik vraag me af wat er niet te krijgen is?

Over de gehele linie genomen, een winkel met een enorme assortiment,
correcte en vriendelijke afhandeling.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik uiterst tevreden ben.

batterij camera 31-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website waarbij je snel het juiste type batterij voor mijn foto-camera kon vinden

Zoals aangegeven op de site : vandaag besteld is morgen geleverd. Degelijke verpakking. Verzekerd verzonden en track & trace

Patrick Snitjer 31-12-2015 Via de website gekocht

Het bestellen gaat met een paar klikken en de website is erg duidelijk.

Er is een snelle bezorging en als je een vraag hebt krijg je vaak dezelfde dag nog antwoord.

Er is heel veel beschikbaar, vaak ook voor de laagste prijs.

flitser sony 31-12-2015 Via de website gekocht

ik heb de winkerl zelf niet gezien helaas maar zoals de levering is geweest ben ik zeer tevreden

gewoon perfect ik heb 2 andere gerenomeerde foto zaken benaderd en advies die ik kreeg van hun zwaar onder de 2 is het cijfer

gewoon prima in orde

advies heel goed uitleg goed service perfect

zoal ik al schreef ik heb 2 andere grote winkels benadert met een vraag en deze gaven zulke slecht adviezen ik kocht een flister volgens hun kon hij prima op mijn camera flitser gekocht en bleek een hele oude te zijn ik mocht toch wel verwachten van deze 2 winkels dat ze verstand hadden ervan nou sorry voor foto klein en kameraa espress jullie hebben mij advies gegeven ik kon de flitser gelijk in de container dumpen

Michiel 31-12-2015 Via de website gekocht

Ik heb de bestelling 's avonds om 23:30 gedaan en de volgende ochtend werd de bestelling inderdaad geleverd! Dat zelfs op de laatste dag voor kerst, zodat ik me body meteen kon gebruiken.

Ron 31-12-2015 Via de website gekocht

correcte en zeer snelle levering
Bestellen ging helemaal van zelf ,alles wijst zich vanzelf.

Was super .een vraag had ik over de camera direct wordt je goed en deskundig geholpen.

Keuze meer dan genoeg ,voor ieder wat

Kan maar een ding zeggen gewoon weg top.

De camera doet geheel aan mijn verwachtingen . zeker de prijs waar hun hem voor aanbieden, met er alles op en aan. gewoon weg goed

j thuis 31-12-2015 Via de website gekocht

accuraat behandeld

De lens werd keurig op tijd volgens afspraak, bezorgd

ruime keuze in objectieven

ruim voldoende

de medewerkers staan me altijd correct te woord

cashfleau 31-12-2015 Via de website gekocht

enorm assortiment prima gerubriceerd en alles goed vindbaar

vlotte afhandeling.

zeer uitgebreid

kan iedereen aanraden

lizan 31-12-2015 Via de website gekocht

online alles goed uit te zoeken

ideaal dat je via de app even contact kon hebben, waarbij we direct antwoord kregen, super service!!

Ronald Heij 31-12-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zo professioneel personeel die zo bereid zijn om samen met jou naar een goede oplossing te zoeken. Personeel zijn ervaringsdeskundigen en dat is zo prettig. Ook al is het druk, je hebt niet het gevoel dat ze op willen schieten en hebben volledige focus op jou als klant.

Zowel voor de hobbyisten als voor de professionals. Top.

Het totaalplaatje, makkelijk parkeren, schoon toilet, koffie/thee/water, personeel en assortiment.

😘👍

reinder 31-12-2015 Via de website gekocht

erg duidelijk allemaal

nog niet nodig gehad

ze hebben volgens mij alles

zie eerdere reacties van mij

Ga zo door!

Marius Rietdijk 31-12-2015 Via de website gekocht

De artikelen die ik zocht, werden zeer snel via de zoekfunctie gevonden.

's-avonds besteld volgende dag via de post ontvangen. En dat allemaal vlak voor kerst.

Volledig assortiment.

Goede service met volop goederen.