Deze score is berekend op basis van 2680 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon 21-08-2016 Via de website gekocht

Super service

In de vakantie heb ik 3 accu's besteld en er een berichtje bij geplaatst met de vraag of ze het op een bepaalde dag wilde verzenden. Ik kreeg heel snel al een reactie dat dat geen probleem was. En inderdaad ze waren er op de afgesproken datum

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelheid

Neeltje Ardon 20-08-2016 Via de website gekocht

Aanschaf scanner

Cameranu.nl bleek de goedkoopste voor de scanner die ik wilde hebben. Meteen besteld en betaald met Ideal, maar kennelijk was dat betrag niet aangekomen en kreeg ik de volgende dag een berichtje met de vraag of ik de scanner nog wel wilde hebben. Nog voordat ik kon reageren kreeg ik een nieuw berichtje dat het geld was aangekomen en dat de scanner al verstuurd was, zodoende had ik hem meteen de volgende dag. Uitstekend!

Pluspunten

• snelle reactie
  • snelle levering

Mp Terlouw 20-08-2016 In de winkel gekocht

Beoordeling winkel CameraNu in Urk

Groot assortiment, vriendelijke, deskundige hulp. Men neemt alle tijd voor de klant om dingen uit te leggen, te laten zien, te helpen bij het maken van een keuze, op een eerlijke manier naar de wensen van de klant.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Uitgebreid assortiment
  • Tastbaar bekijken

LieZbeth 19-08-2016 In de winkel gekocht
Urk

Goed bereikbaar, gratis en voldoende parkeerruimte , online voorraad klopt en wat ik wilde hebben was aanwezig in tegenstelling tot elders.

Snel en goed geholpen. In de winkel is een ruime tafel waaraan je iets kan drinken en waar ik mijn aankoop uitgepakt heb om alles te controleren. Top. (En een kaartje geschreven dat door hen verstuurd wordt)

Ik wilde een printertje met voordeel hoeveelheid papier wat ik ergens anders niet kon krijgen en wat hier gewoon op voorraad lag tegen een scherpe prijs.

Alleen maar goede ervaringen mee.

Topwinkel hoop dat ze dit niveau aan kunnen houden.

Lambert 19-08-2016 Via de website gekocht

Zeer klantgericht

Na aanschaf van een Sirui Monopod advies gevraagd over de best "passende" tilt head. Het advies was zodanig professioneel en klantgericht dat ik ook het advies heb gevolgd en de tilt head aangeschaft. Bij gebruik een heerlijke combinatie. Ook de snelle doorlooptijden en afwerking van de bestellingen zijn mij zeer goed bevallen.

Pluspunten

• Klantgericht
  • Concurrerende prijzen

Niels 19-08-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en super snelle levering!

Laatst heb ik een nieuwe compact camera gekocht bij CameraNu.nl. Bij veel winkels was deze niet op voorraad, maar hier wel. Daarnaast kreeg ik er ook nog eens een fotocursus (t.w.v. 225 euro) bij cadeau. Camera was keurig netjes verpakt en werd binnen 24 uur al geleverd. Helemaal top dus! Het is dat ze bij mij niet echt in de buurt zitten, maar anders was ik zeker een keer bij ze langs gegaan.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Producten op voorraad
  • Super snelle levering

Krankeloon 19-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Heel duidelijke, overzichtelijke webshop met alle nodige uitleg. Zeer goede prijsstelling en vlotte en snelle afhandeling van de bestelling. Duidelijke communicatie omtrent verloop van de levering!

Pluspunten

• snelle service
  • puntgave levering
  • communicatie

Bart 19-08-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Fotonegatief scanner gekocht. Beste prijs, snel geleverd,netjes op tijd en prima communicatie. Ik geef een 9 en geen 10, omdat ik niet weet hoe deze winkel functioneert als "er iets is" met je product, dat kan ik niet beoordelen...

• Communicatie

JoKu 19-08-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Cameranu is een zeer betrouwbare nette webshop. De service is veel beter dan je voor een webshop zou verwachten. Bij een vraag heb je vaak dezelfde dag nog een reactie met een uitgebreide uitleg voor je vraag.
De bestelde spullen worden snel en netjes geleverd tegen zeer concurerende prijzen. Dit is mijn webshop voor al mijn AV materialen!

Pluspunten

• super service
  • snel
  • verzorgde zending

Keno Aladjuz 18-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort!

Cameranu.nl is een paleis voor hobbyisten of professionelere organisaties met een camera. Online heb ik een simpele Joby GripTight Mount aangeschaft, twee dagen voor enkele opnames, waarbij het product nodig was. Door de snelle service had ik geen stress en het artikel de volgende dag al in eigen handen. Dit is superfijn aangezien de helft van de webwinkels in werkelijkheid twee keer zolang doet over de levering. Kortom een fijne, klantvriendelijke winkel met een goede, snelle service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Breed assortiment
  • Verzend- en bezorginfo
  • Compact verpakt

Didier Quartier 18-08-2016 Via de website gekocht

bestelling snoot bowens + honeycomb grid

zeer correcte communicatie via e-mail.
1 artikel dat ik wilde bestellen was niet voorradig maar werd vlot besteld bij de leverancier en binnen minder dan 1 week had ik het ontbrekende artikel

Pluspunten

• ruime keuze
  • correcte prijzen
  • vlotte communicatie
  • vlotte levering

Minpunten

• voorraad "in bestelling"

Sjaak 18-08-2016 Via de website gekocht

Verloop statief

De eerste keer dat ik iets bij Cameranu.nl kocht. Zal dit beslist vaker doen. De grote keuze en de super snelle levering stemde mij zeer tevreden.

Pluspunten

• grote keuze
  • snelle levering
  • mooie wegwinkel

Rover01 18-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar kopen en snelle levering

Tot nu toe heb ik een aantal bestellingen bij CameraNU.nl geplaatst en ben zeer tevreden over Website, een bestelling plaatsen en snel de bestellingen huis kunnen ontvangen.
Daarnaast ben ik uiterst tevreden over de afhandeling van een eventuele klacht.
Recentelijk bleek dat er een deel van de geleverde bestelling ontbrak ik de doos.
Een telefoontje was genoeg om de volgende dag het ontbrekende deel thuisgestuurd te krijgen.
Perfecte afhandeling.

S de Bie 18-08-2016 Via de website gekocht

Fantasties

Speciaal naar Urk geweest om een camera te kopen in de hoop deskundig personeel te treffen want dat is in winkels wel eens anders. Maar hier trof ik iemand met verstand van zaken die op al mijn vragen antwoord kon geven. Een fantastische camera gekocht.

Pluspunten

• deskundig personeel
  • veel keus

Brabo123 18-08-2016 Via de website gekocht

Snel, probleemloos

Snel, probleemloos en veilig besteld. In goede staat afgeleverd. Ik ben louter positief over mijn shopping experience.

A.K. 18-08-2016 Via de website gekocht

Alles was naar wens.

Nadat ik een camera besteld had, had ik nog wat vragen. Ik werd meteen vriendelijk en kundig te woord gestaan en er werd met mij meegedacht. Ik had de camera de volgende dag op het afgesproken tijdstip in huis. Over de camera zelf kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb hem pas een paar dagen.

Pluspunten

• prima klantenservice
  • snelle bezorging

Minpunten

• geen uitleg "open box" ?

H.H. 18-08-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Goede inruilprijs gekregen voor aangeboden lens bij aankoop nieuw product. Snelle en service-vriendelijke reactie.

Bart 18-08-2016 Via de website gekocht

Camera dolly

CameraNU is een prettige (web)winkel. Met een groot assortiment artikelen. Ook zijn de artikelen voor een scherpe prijs te verkrijgen.

Pluspunten

• Product snel geleverd
  • Keurig verpakt
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen minpunten

Eelco 17-08-2016 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en veel info over bestelling

Je word goed op de hoogte gehouden van de verschillende stadia van je bestelling. Levertijd snel en per dag aan te geven. Prijs ook nog prima!

Pluspunten

• prijs
  • levertijd
  • info bestelling

Saskia 17-08-2016 Via de website gekocht

Super zaak!

Super snelle service! Gelijk de volgende dag binnen. Ik heb mijn camera nikon 3300 besteld wat een geweldig ding. Ook mooi geleverd in een klein doosje. Omdat mijn laptop was vast gelopen en had hem per ongeluk 2 x besteld. Ik heb gelijk s'avonds een mail gestuurd en kreeg gelijk reactie terug! Nog nooit zo een snelle service en klantvriendelijk meegemaakt! Super bedankt!

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed contact
  • /goedkoop

Ad 17-08-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen door camera.nu

In 1e instantie een apparaat besteld wat niet op voorraad was. Ik wilde niet direct betalen. Gebeld om 21.30u: geen nood, gewoon invullen alsof je hem af komt halen; bij melding op voorraad kan je kostenloos omzetten naar franco levering. Twee dagen erna toch spijt over keuze apparaat, voorkeur voor een andere. Gebeld: geen probleem. In minder dan een minuut bestelling omgezet en bevestigd. Prima winkel en aardige meedenkende mensen.

Pluspunten

• snel en accuraat
  • vriendelijk

Esther 17-08-2016 Via de website gekocht

Super service

Meestal bestel ik bij ze. Maar wat een super service elke keer. Goed advies en er word echt geluisterd naar wat de klant wilt. Bijna Al me camera lenzen komen er vandaan.

Pluspunten

• Service
  • Vorraad

Hermanus 16-08-2016 In de winkel gekocht

perfect geholpen.

Het is een eind uit de buurt voor mij, maar ik er graag voor naar Urk. Uitstekend geïnformeerd. Goede voorraad voor een beste prijs.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • De laagste prijs
  • Vakkundige medewerkers

Geert 16-08-2016 In de winkel gekocht
Urk

Verrekijker welke voldoet aan onze eisen

Verkooppunt met open karakter. Vriendelijke en deskundige verkoper. Alles kon getest worden. Ook voor de kleinere beurs.

Pluspunten

• Voldoet aan verwachting.
  • Voor binnen en buiten

Janny Schaper 16-08-2016 In de winkel gekocht

panasonic sz 10

de winkel is goed overzichtelijk,ook dat men een kaartje kan trekken als men vragen heeft,personeel is heel klant gericht en geven goede uitleg,met het online bestellen van het zelfde product die ik heb gekocht in de winkel,kon ik mijn zus verrassen met deze camera

Pluspunten

• overzichtelijk
  • koffie en zit plek
  • klant vriendelijk
  • online diensten
  • goed toegankelijk

Leon Reuvekamp 16-08-2016 Via de website gekocht

Canon Eos 100D en Canon 1EG cameratas

Goede en overzichtelijke webshop met een groot assortiment. Mooie prijzen. Snelle en goede levering. Uitstekende service.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering
  • Goede service

Wimkel 16-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Canon Ixus 180

Prima overzicht, kwaliteitsvolle producten. Vlotte service en scherpe prijzen in vergelijking met andere online diensten en andere winkelketens.

Pluspunten

• Goed overzicht
  • Scherpe prijzen
  • Correcte levering
  • Tijdige levering

Gerard 16-08-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Omdat ik plotseling dringend behoefte had aan extra opslagcapaciteit heb ik 's avonds rond 19 uur een externe harddisk in de webshop besteld (het kan tot 23:00 uur). De volgende middag om 13:00 uur had ik 'm thuis. Het tijdstip van levering werd meteen bij de aankoop gecommuniceerd. Ik ben zeer tevreden over deze service.

Diederik WInchester Geertsema 16-08-2016 Via de website gekocht

Prettige, snelle service

Cameranu.nl heeft mij nu enkele producten geleverd en om zo kritisch mogelijk te zijn: ik heb letterlijk niets aan te merken. Beginnende bij de website, deze is namelijk onwijs overzichtelijk.
De accessoirevinder maakt het enorm makkelijk om de benodigdheden en/of bijpassende accessoires voor een ieders camera te vinden. Iets té makkelijk wellicht; mijn verlanglijstje staat inmiddels vol met accessoires die 'nog wel eens te pas kunnen komen'. Daarentegen inspireert de accessoirevinder wel en is deze enorm overzichtelijk. Je benodigdheden zijn snel gevonden én nog in meerdere prijsklasses ook.
Dat brengt mij bij het aanbod. Cameranu.nl heeft voor iedere fotograaf een passend aanbod, namelijk van allerlei soorten beginnersproducten tot alles voor de professional. Daarnaast zijn veel producten ook nog in veel verschillende prijsklasses te vinden, wat handig is indien men prioriteiten moet stellen bij zijn of haar benodigdheden. Verder zie ik zelden dat een product niet direct leverbaar is.
Dan het bestelgemak: bestellen, betalen en ontvangen gebeurt op werkdagen binnen 24 uur en dat is ideaal voor fotografen die in alle drukte tóch nog dat ene accessoire waren vergeten aan te schaffen, vooral in combinatie met het eerder genoemde ruime aanbod en het feit dat de meeste producten netjes op voorraad zijn.
Cameranu.nl is voor mij de nieuwe keuze wat betreft het uitbreiden van mijn beginnende bedrijf als fotograaf. Service, aanbod én punctualiteit staan centraal en in een wereld die niet stil staat is dat precies waar ik naar zoek!

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Variabele prijzen
  • Goede service
  • Hoog gebruiksgemak
  • Snelle levering

Mmeijer 16-08-2016 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke omschrijvingen, makkelijk te bestellen en de volgende dag had ik alles in huis. Helaas bleek een van de lampjes stuk te zijn, maar na een appje kregen we meteen een nieuwe lamp toegestuurd. Ook deze was de volgende dag in huis! Daarnaast geven ze ook nog eens advies. Super bedankt!

Jans 15-08-2016 Via de website gekocht

Een echte speciaalzaak

Al de 3e keer dat ik (na uitgebreid zoeken) toch weer uit kom bij deze winkel.
Eenvoudig online te bestellen en apparatuur simpel te testen in de winkel.
Goede testopstellingen voor Spottingscopes/camera's.
Samengevat: een echte speciaalzaak.
Aanrader.

Pluspunten

• Veel op voorraad
  • Grote online shop
  • Veel testopstellingen
  • Personeel is vakbekwaam
  • Snelle levering

Jan Anne 15-08-2016 Via de website gekocht

Occasion als nieuw

Prima winkel met vlotte service en goede kwaliteit. Ik heb voor het eerst een occasion gekocht. De uitstraling van de website en het prijsverschil met een nieuw exemplaar was prima. Dat zorgde ervoor dat ik dat rustig durfde te doen en ik overweeg het een volgende keer zeker.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Vlotte levering
  • Kwaliteit als nieuw!

Ton van den Bosch 15-08-2016 Via de website gekocht

Sling

Gewoon een goede zaak die snel en adequaat de gekochte materialen verstuurd. In het voortraject was een vraag gesteld en binnen enkele uren kreeg ik al een antwoord.

Pluspunten

• Snel en goede verzending
  • Goed verpakt

Nynke 15-08-2016 Via de website gekocht

Super service!

Heb de joby Gorillapod hier gekocht. 'S avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. Snelle levering dus! Erg tevreden over de levering. Goed verpakt zodat het product onbeschadigd aankomt. De site is ook erg overzichtelijk zodat je alles makkelijk kunt vinden. Geen op of aanmerkingen, kortom een top website!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Fijne prijs

Harry Leijenhorst 15-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop 18-200 mm lens Nikon

Via via..Op de site van Cameranu.nl een 2e hands 18-200 mm lens gevonden. Contact gezocht met de verkoop over de staat van de lens, en de verzekering gekregen dat het een technisch 100% prima lens was en zo goed als nieuw,hier heeft camera nu zich voor 100% in waar gemaakt !! Prettig en helder contact met de verlkoop en de volgende dag zoals belooft afgeleverd... net op tijd om de lens mee te nemen op vakantie .. super blij mee !!

Pluspunten

• Service / afspraak
  • Prijs / kwaliteit

Joris Mak 12-08-2016 Via de website gekocht

gewoon goed

Ik heb de support of return-afdeling nog niet nodig gehad, dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Maar de rest is gewoon goed. Het is voor mij zo'n winkel waar ik zie 'oh, CameraNu heeft het ook. Mooi, dan daar bestellen'. Al is het maar omdat ik meestal 's avonds laat aan het zoeken en klikken ben, en het dan alsnog de volgende dag heb.

Ik moest nog even doorsparen en dan zou ik gaan kiezen tussen een nieuwe E-M10 of een 2e hands E-M10 Mark2 of een 2e hands oude E-M5.

Toen zag ik op CameraNu een open-box deal voor een E-M10 waardoor ik niet door hoefde te sparen. Keuze snel gemaakt! De volgende dag binnen, en blij als een kind. Blij genoeg om er voor te zorgen dat die zelfde week nog een berg met extra's / accessoires ook binnen was :).

Pluspunten

• Aanbod
  • De 24/7 verzending
  • Niet duur, niet goedkoop

Minpunten

• Niet goedkoop, niet duur

Sieuwke 11-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service! raad het zeker aan voor een ander.

Denkt met de klant mee wat de beste oplossing is voor de klant en handelt alles perfect af.
Ook zeker de moeite waard om een kijkje te nemen en gerust de vragen stellen in de winkel.

J Huisbrink 11-08-2016 Via de website gekocht

Top geholpen

De goed service om daar op nieuw te gaan winkelen en klant vriendelijkheid en de kennis van aperatuur

Pluspunten

• Klant vriendelijkheid
  • Service

Minpunten

• Kan ik niet bedenken
  • Ik zou het niet weten

Frank Smid 10-08-2016 Via de website gekocht

Zeer gedreven personeel met veel kennis.

De ervaring van deze mensen is erg hoog ,dat merk je met het maken van de juiste keuze zij helpen je bijzonder goed.

Als je daar komt slaagt je gewoon je hoeft niet verder te kijken.
En voor ieders portemonnee kun je daar goed slagen.

zeer goed geregeld en vakkundige oplossingen.

Ruime keuze hier slaag je gewoon voor ,Ook voor tweede hands occasions.

Pluspunten

• Ruime keuze.
  • lange garantie.

Minpunten

• te ver van mijn huis

Paulien Bunskoek 10-08-2016 Via de website gekocht

Winkelbezoek en telefonisch contact

De winkel is goed bereikbaar met de auto. De adviseurs van de verkoopbalie nemen ruim de tijd om je te helpen en zijn enthousiast over hun werk, de wachttijd vind ik daardoor niet erg, bovendien is er koffie en genoeg te bekijken. Ook telefonisch word je goed geholpen.

Pluspunten

• Service
  • Advies

Wim 09-08-2016 Via de website gekocht

Uitje naar Urk

Na al eerder via de webwinkel van camera nu een aanschaf gedaan,
Ik ben nu zelf in de winkel op Urk geweest.
Dit bezoek overtrof mijn verwachtingen, voldoende gratis parkeerplaatsen,
bij binnenkomst een nummertje getrokken voor de betreffende afdeling.
heerlijke koffiecorner.
Daar ik zelf al wat voorwerk had gedaan, ik kwam voor een macro objectief,
heel goed geholpen en een duidelijk advies, en alle tijd die ik nodig had.
Tevreden over mijn aankoop en de winkel waar ik zeker nog terug kom
weer op huis aan.
Groet W.

Pluspunten

• nummer systeem
  • Deskundig personeel

j c van Velzen 09-08-2016 Via de website gekocht

makkelijke site, en snel overzichtelijk te bestellen

vriendelijk contact bij vragen

voor mij voldoende

prima online winkel

geen

René Vork 09-08-2016 Via de website gekocht

Snel te bereiken, goede info.

Heel snelle levering.

Verreweg de meeste artikelen op voorraad, dus geen wachttijd. Vandaag besteld morgen geleverd.

Mankeert in mijn opinie niets aan. Heb al meerdere malen artikelen gekocht.

Heel vaak is Cameranu ook nog eens de goedkoopste!

Ron 09-08-2016 Via de website gekocht

Heel simpel

Kan niet beter

Bijna alles

Ga nu alleen maar bij hun wat kopen

Je kunt op de tijd van aflevering de klok zetten

Wil 08-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijke site alles goed te vinden.

Snel geleverd gratis bezorgd

Ze hadden wat ik zocht

Ed van steenbergen 08-08-2016 Via de website gekocht

Super overzichtelijke site, alleen door afbeeldingen schuift de tekst nogal eens

Kan echt niet beter. Snelle levering, bij retour zeer snel geld terug. Kan Kamera-Express een voorbeeld aan nemen

Wellicht wat meer Occasions?

Je kunt voor nieuwe apparatuur en accessoires echt niet beter krijgen. Ga zo door!!!!!

kasvandiepen 08-08-2016 Via de website gekocht

Erg duidelijke website. En bestellen gaat super snel

Service is top. Ze staan altijd voor je klaar

Er is erg veel aanwezig. Alles is ook snel weer op vooraad.

topwinke.

Michiel uit Elst 08-08-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze mogelijkheid.

Per e-mail direct bevestiging ontvangen en volgende dag al geleverd in aangegeven tijdsbestek.

Ruime keuze, duidelijk gesorteerd.

Geen negatieve zaken geconstateerd.

van Golde 08-08-2016 Via de website gekocht

De site is zo gemakkelijk te vinden en te doorlopen op wat je zoekt.

De afhandeling qua betaling, verzending en ontvangst is heel goed.

Elke keer als ik iets zoek kan ik het ook bij CameraNU vinden. Uitstekend.

Nogmaals ik vind de site en wat ik er kan vinden erg goed en zeer aan te bevelen.

Frans P 08-08-2016 Via de website gekocht

makkelijk en snel kunnen bestellen.

Groot assortiment en dus veel keus.

Ik heb diverse keren besteld en tot nu toe zonder problemen\1

Snelle en goede levering.