Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert 10-05-2020

Net geen 10 vanwege de totale prijs (inclusief verzending), maar de klant ervaring was fenominaal! Zo een snelle levering had ik niet verwacht en was eigenlijk ook niet nodig. Wellicht een idee om klanten de keus te geven tussen lagere kosten bij langere (te kiezen) levertijd. Ook de website is helder, eenvoudig zoeken en met gemak bestellen. Alleen maar top dus.

Ed 10-05-2020

Ik was op zoek naar een Atem mini en kon deze vanwege het coronavirus nergens meer krijgen. Via de mail kreeg ik een waarschuwing wanneer deze weer voorradig zou zijn. De mail kwam binnen en heb hem gelijk besteld. Kreeg een bevestigingsmail en de volgende dag in huis. En was bovendien nog de laagste prijs op het internet.

Wat een super bedrijf is dit ik zou het iedereen aanbevelen.

Frank 09-05-2020

Vlugge levering ook in tijden van Corona prijs kwaliteit top voor de eerste maal bestelling gedaan bij jullie reeds verschillende zaken aangekocht op andere website voor de levering en product geef ik jullie een dikke 10 doe zo verder

Jan 09-05-2020

Ik was weer toe aan een nieuwe kamera, mijn voorkeur ging uit naar de panasonic fz1000m2 of de fz2000. Na goede voorlichting van de juffrouw in Urk besloten de fz2000 te kopen. Nu een week in bezit en werkt boven verwachting. Ik kan deze kamera aan iedere gevorderde amateur fotograaf aanraden die niet met allerlei lenzen wil rond lopen.

Frans 09-05-2020

Vriendelijk en deskundig advies. Snelle service en flexibiliteit gericht op de klant.
Fijne zaak!

John 09-05-2020

Duidelijk site, snelle verzending, goed contact als het nodig is en vooral de beste prijs. In ieder geval in mijn geval.

Anja 09-05-2020

Laagste prijs voor mijn product. Levering precies zoals aangegeven. Perfect afspraken nakomen en dat in deze tijd. Chapeau!

Remko_K 09-05-2020

Winkel heeft een groot assortiment. Ook is goed te zien welke accessoires er bijv. bij een bepaalde camera passen. Informatie is uitgebreid. Levering was zeer snel, d.w.z. binnen 24 uur. De kleur van het door mij gekochte cameratasje (Lowepro Dashpoint 10 blauw) wijkt echter duidelijk af van de kleur op de website. Het is wel blauw, maar een redelijk andere kleur blauw. Overigens geen aanleiding om het hoesje hierom terug te sturen. Communicatie via e-mail over de bestelling en het volgen van de levering was helder.

Paul 09-05-2020

Kundig en snel geholpen, alles op voorraad. Goede bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid

Astrid 09-05-2020

Duidelijke omschrijving, en goede reviews van de producten op de site.
Snelle service en de pakketjes worden alleen op het huisadres bezorgd.

GJW 09-05-2020

CameraNU.nl heeft een zeer prettige website waarop alle producten en informatie overzichtelijk te vinden zijn. De bestelling wordt snel en keurig geleverd! Ook bij eventueel retourneren verloopt de service goed en wordt je goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Marcella 09-05-2020

Duidelijke website. En als je er niet uitkomt kan je ze zelfs bellen voor info. Verzending is ook dik in orde, netjes verpakt en binnen 2 dagen ( huidige tijden) bezorgd!

Piet 08-05-2020

Hele duidelijke en complete webwinkel waar je alles vindt wat je zoekt en ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs. Mijn bestelling werd keurig zoals tijdens het bestelproces aangegeven de volgende werkdag bij me thuis bezorgd door PostNL. Ik ben hier zeer tevreden over en zal deze winkel ook zeker aanbevelen.

Hugo 08-05-2020

Via e-mail kreeg ik vrijblijvend van CameraNu een aantal tips voor lightpaint fotografie, een tak van de fotografie die mij al een hele tijd bekoorde. De schrijver van dat artikel schreef in een apart artikel zijn recessie over een lighttube. Bij CameraNu kon men die in aanbieding bestellen met als toegift een gratis tafelstatiefje. s'Avonds bij de bestelling via PC geraakte ik niet voorbij betaling, dus getelefoneerd naar CameraNu (bereikbaar tot 22u). Daar werd ik op een vriendelijke manier verder geholpen, men nam de invoer van de bestelling over en na enkele minuten kreeg ik via e-mal hoe ik de rekening kon vereffenen. Onmiddellijk betaald en enkele minuten later kreeg ik al te horen dat het pakketje al klaar lag voor verzending en dat ik het de volgende dag mocht verwachten. En, inderdaad de volgende dag ontving ik correct het pakket samen met het tafelstatiefje. Dus vanaf heden heb ik het volste vertrouwen in CameraNu en bedank ik hun medewerkers voor hun vriendelijkheid, hun uitleg en de correcte manier van handelen

Harold 08-05-2020

Ik was op zoek naar een ram mount voor op de fiets en vond deze op de heldere website. Besteld in de winkel in Apeldoorn na goed geadviseerd te zijn. Twee alternatieven laten komen zonder verplichting en de volgende dag al binnen.
Kortom goede en snelle service!

Renske 08-05-2020

Op vrijdag een verplaatsbare fotostudio besteld, de volgende de dag was hij al in huis. Zelfs in coronatijd! Het product voldeed helemaal aan de verwachtingen. Tot op de dag van vandaag heel blij mee.

Klantvriendelijk en deskundig, concurrerende prijs 08-05-2020

Op vrijdagmiddag in de winkel komen om een zorgvuldige uitgezochte camera op te halen die online als ' op voorraad ' stond. Helaas, ondanks zoeken door alle medewerkers, geen camera. Wat pakken ze het professioneel op. Er worden twee exemplaren besteld en e een voor mij gereserveerd. Volgende dag ligt hij klaar en ik krijg een mailtje. Binnen 20 uur toch tevreden. Vriendelijke, deskundige medewerkers!

P@ 08-05-2020

‘s Avonds heel laat bestelt en de volgende ochtend al geleverd.
Keurig verpakt en de bestelde lederen polsriem is top.

Manella 08-05-2020

Snelle en correcte lering.
Vansaag besteld is morgen in huis.
Voldoet zeker aan mijn wensen.
Oude dia,,'svan kinderen scannen.ze
Bijwerken en dan in een fotoboek. Gaat allemaal prima. En snel. Je bentzo door een slede dia's heen.
Aanrader voor anderen

Wilbert 08-05-2020

Regelmatig bestellingen laten leveren door CameraNu en geen enkele keer teleurgesteld over de afhandeling. Snelle en nauwkeurige leveringen (ook tijdens deze Corona tijden). Altijd een prima (en lage) prijs terwijl de shop toch een uitstekende keuze biedt voor de diverse fotoartikelen. Ook de weinig courante artikelen. Zo kon ik nergens anders kleinbeeld negatiefbladen meer vinden, maar wel bij CameraNu. TOP!

HvW-traveler 08-05-2020

Goede vakkennis en service van het personeel, zowel telefonisch als per email. Het bestelde artikel werd al de volgende dag geleverd.

Martijn 08-05-2020

Perfect geholpen met het advies voor een wildcamera! Vriendelijke verkoper en mooie winkel.

R. Bruggink 07-05-2020

Veel producten op voorraad, hulp via de chat mogelijkheid werkte snel en goed. Super snelle levering. Ook de nabestelling was de dag erna binnen tegen allerzins acceptabele verzendkosten. Ik ben erg tevreden over de service van camera Nu.

Heleen 07-05-2020

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij een goede flatbed scanner aanboden voor een lage prijs. Tevens zorgden zij voor een snelle levering. Wat wil je nog meer. Een goed product en dan ook nog snel in huis.

tijs jagers 07-05-2020

Uitgebreid assortiment, zeer vriendelijke medewerkers en goede service!
En mijn DJI spulletjes werken erg fijn ben er blij mee!

Timo 07-05-2020

Prima service. Op internet gereserveerd en opgehaald in de winkel. Ik hoefde niet te wachten en was binnen notime klaar!

Karel 07-05-2020

Zeer goede service snelle levering en de goedkoopste Had bij bestellen zelf een fout gemaakt Ze loste het gelijk op

Claudia 07-05-2020

Supergroot aanbod en rond half 10 s’avonds besteld en ook daadwerkelijk de volgende dag al ontvangen. Top!

Tim 07-05-2020

Uitstekende service en hetgeen wat verkeerd was besteldt werd zonder meer retour genomen en het aankoopbedrag werd teruggestort

Marcel 07-05-2020

Duidelijke informatie en ze doen wat ze beloven. Prachtig tafelstatief besteld en keurig verpakt en snel geleverd. Goede omschrijving erbij en een kwalitatief product. Wat mij betreft de Foto retailer van Nederland.

Fleur 07-05-2020

Prachtige winkel, ik werd er hebberig van. Ben zeer goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam, informatie voorziening en uitleg over camera en mijn wensen top. Ik ben al jaren vaste klant en dat blijf ik. Ben heel tevreden met mijn aankoop, heb weer plezier in fotograferen.

BB 07-05-2020

Ik ben, na mijn pensionering, begonnen aan een nieuwe hobby, t.w. de fotografie. Omdat Camera.nu mij het meeste vertrouwen inboezemde, heb ik besloten eens langs de vestiging in Apeldoorn langs te gaan. De informatie, die ik ontving, was uitstekend en was boven alle kritiek verheven. Hulde voor het advies. Ik had er erg veel aan, hetgeen mij ertoe bracht een camera tegen een zeer concurrerende prijs aan te schaffen. Ik ga thans op zoek naar een goede fotoprinter, zo mogelijk ook via Camera.nu.

Simo 07-05-2020

I live in Italy and stumbled upon CameraNU.nl for chance. I was looking for a seemingly rare piece of gear since it is now out of production. I found it by CameraNU.nl and ordered it right away, I didn't need to made up my mind in ordering by them, also because they present themselves good and website is well made and organized.
I received one among the best service I've ever experienced. Ordering was simple fast and hasslefree. Shipping was fast and delivered by UPS, one among the best delivery service worldwide, you know.
The gear I bought was reasonably priced and I'm so glad I found this nice dynamic shop in Amsterdam to buy from.
Are you wondering about buying from CameraNU.nl?
Don't think twice, it's highly recommended!

Simo from Italy

goede uitleg van wat ik zocht 07-05-2020

s,avopnd laat besteld andermorgen in huis toppie ik zou hem zo zo door geven aan vrienem en kennissen

Janvr 07-05-2020

Goede snelle service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en bellen je zelfs het in de winkel klaar ligt.

Louis 07-05-2020

I bought a Fotostudio from CameraNU. It was never delivered to my home, although PostNL says they did deliver it. I never signed for it, and the signature they have isn't mine. It's been more than two weeks since I placed my order, now CameraNU tells me well PostNL says they delivered it, so they can't do anything about it. Basically, I will never receive what I paid for, and no one will refund me either. Seems like a scam to me.

Ko van Houten 07-05-2020

Wat ze beloven doen ze . Ondanks deze tijd worden de artikelen keurig op tijdgeleverd.

Marius 07-05-2020

Na diverse revieuws te hebben gelezen, gekozen voor uw keten. Ook omdat ik goede ervaringen had met de vorige winkel Vaszlovszky in Groningen. Ik kreeg een berichtje dat het artikel kon worden opgehaald, en sneller dan was beloofd. Kortom een erg fijne service.

Tim 07-05-2020

Carmeranu.nl Super spullen voor een mooie scherpe prijs.

Levering door couriersdienst trunkrs is zwaar slecht. Bellen eerst op dat ze het niet kunnen vinden, sta voor blok 1 kan je naar onder komen(woon op flat 9 hoog). Dan zien we je misschien. Ondertussen hebben ze het toch gevonden en bellen onder aan. Vragen om naar onder te komen. Ga direct naar onder ligt het pakket in het voorste portiek op de grond. Staan al 3 mensen om het pakket heen. En de koerier is al helemaal nergens meer te zien. Pakket had gewoon al weggenomen kunnen worden. Zeer zeer slecht.

Enes 07-05-2020

Ik heb intussen meerdere producten gekocht bij CameraNU. Het personeel staat klaar om je te helpen, zowel telefonisch als via de chat/mail. Alle producten worden altijd snel geleverd en je wordt keurig op de hoogte gehouden indien een product nog niet beschikbaar is en je deze alvast gereserveerd hebt. Recentelijk heb ik een flitser gekocht die het na 2 keer gebruiken niet meer correct deed. In plaats van langdurige testen en discussies, hebben ze bij CameraNU snel vastgesteld wat het probleem in mijn specifieke geval is en hebben ze een nieuwe flitsen gestuurd, deze kwam de zelfde avond nog op mijn adres binnen. Dit vind ik service! In elk opzicht is CameraNU voor mij DE plek om mijn camera spullen te kopen. Of het financieel haalbaar is weet ik niet, maar het zou fijn zijn als ze voor vaste klanten een soort kortingssysteem invoeren waarbij je bijvoorbeeld 5-10% korting krijgt op je volgende aanschaf. Dit werkt bij Bax-Shop bijvoorbeeld heel goed. Ik beveel CameraNU zeker aan!

Rob1948 07-05-2020

Eenvoudig om de gewenste apparatuur te vinden. Een en ander was keurig verpakt.

Mariëtte de Rooij 06-05-2020

Duidelijke site met de optie om meteen een aantal artikelen (extra batterij, kaartje, tasje enz.) mee te bestellen, in verschillende samenstellingen. Handig! Snel en netjes geleverd.

Rob Bruêns 06-05-2020

Prima advies gekregen, helaas niet face to face (corona), maar mijn gimbal gekocht.
En niet te vergeten, zelfs nu de volgende dag in mijn bezit!

Frivas 06-05-2020

Bij de zoektocht naar een andere verrekijker vonden we op de website van CameraNU een duidelijk overzicht van de keuzemogelijkheden en zelfs een advies voor de punten waarop je moet letten bij de aankoop.
De bestelling was snel geplaatst en bijna even snel werd de kijker thuisbezorgd.

Guy VG 06-05-2020

Ik heb al veel aangekocht online, maar deze klantgerichtheid heb ik nog niet meegemaakt! Zeer goed advies, en nadat ik het gekocht heb, houden ze contact om te zien of het echt wel zijn werk doet. Dat vind ik straf! een 10 waard.

Herman Veldkamp 06-05-2020

prima service en eerlijk advies. Ook advies over producten die ik interessant vindt en overweeg aan te schaffen.

paulina 06-05-2020

Je komt in een veilige winkel, handen reinigen afstand en schermen.
In alle rust de lens kunnen proberen op eigen camera met goed advies.
Ik heb een zeer goede aankoop kunnen doen. Ik zal zeker terugkomen.

Wytse 06-05-2020

Heb een nieuwe A3 fotoprinter besteld. Homepage was niet geschikt voor mijn Chrome browser met als gevolg dat ik de bestelling niet kon afronden. Telefonisch opgelost, echter handgemaakte order is niet doorgestuurd naar de locatie waar de printer op voorraad lag. Gevolg, opnieuw bestellen, lange levertijd. Helaas, teleurstellend.

Christiaan 06-05-2020

wist o pde site niet goed te kiezen ben heel keurig geholpen. Ze doen wat ze beloven.

Petertje 06-05-2020

Zeer tevreden! Onlangs een nieuwe camera gekocht. Wist niet precies wat ik wilde..
Op de website voldoende informatie welke camera het beste bij je past te vinden en zo ook tot mijn keus gekomen.
Smiddags besteld en de volgende ochtend al in huis!