Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cor Visser 08-07-2019

Bij de aanschaf van de Nikon D500 en nieuwe lens en toebehoren ben ik zeer vriendelijk en vakbekwaam geholpen en mocht ook enkele gebruikers tips ontvangen.
Deze winkel is echt een aanrader zeker als je ook nog technische informatie wil hebben.
Ga als ik nog uitbreiding op mijn set wil hebben zeker weer naar Camera NU in Urk.

Marion 08-07-2019

prima webshop! goede bereikbaarheid en goede service!
Wl jammer dat je bij retourneren zelf de portokosten moet betalen, zelfs als je wilt omruilen en dus een ander objectief wilt bestellen van rond de 400,-

Christel 07-07-2019

Ik had met spoed een XQD-geheugenkaart nodig en bij CameraNU.nl kon ik deze vinden tegen een goede prijs en werd deze de volgende dag al geleverd zodat ik meteen aan de slag kon.

Peter 07-07-2019

Ik haal mijn camera producten altijd bij cameranu.nl. Snelle levering en goede communicatie. Verder een uitgebreid assortiment aan producten. Site is overzichtelijk en professioneel. Ga zo door!

R. Steuper 07-07-2019

Cameranu.nl is voor mij de beste op het gebied van camera's en toebehoren.
makkelijke n overzichtelijke website, zeer goede service, en helpdesk. Maar ookj de fisieke winkels zijn echt op en top in orde, zowel de winkels zelf als ook de deskundige en behulpzame werknemers.

Tom Brusse 07-07-2019

ik kan er kort over zijn,krijg via de telefoon,keurige informatie. over het te bestellen product. en ook de verzendkosten zijn zeer acceptabel.,vervolgens vandaag besteld morgen in huis.
Tot een volgende keer gr tom Brusse Bergen op Zoom.

Hans 07-07-2019

Vriendelijk personeel. Met de zending ging het wat moeilijk, maar ze waren heel behulpzaam en heel goed zijn we geholpen.

Wim 06-07-2019

Telefonisch contact, zeer professionele bij de begeleiding tot aankoop. Ze gaan niet voor het duurste artikel maar luisteren naar wat je nodig hebt en laten je zelf beslissen.

Marian 06-07-2019

Alle contacten die ik gehad heb waren prettig. Vriendelijke medewerkers en deskundig, persoonlijk advies. Meedenken in wat je nodig hebt. Inmiddels 2 body’s en diverse lenzen gekocht. Ik kreeg 1 keer telefonisch tegenstrijdige berichten en na doorvragen werd de eerder toegezegde aanbieding geleverd.
Prettige winkel en meer dan tevreden. Ook voor de toekomst zeker klant bij Camera.nu. Nog lang niet mijn uitrusting compleet.

Cas 06-07-2019

Ik had geen ervaring met cameranu.nl voor de aanschaf van camera's, objectieven of fototoebehoren van welke soort dan ook. Ik heb daarom eerst maar eens gekeken op Kieskeurig.nl. Daarbij bleek de rating hoog te zijn. Ik ben niet teleurgesteld. Het bestelde Tamron occasion objectief leek wel nieuw uit de fabriek te komen! En geleverd binnen een dag! Ik kan cameranu.nl alleen maar van harte aanbevelen.

Geurt 05-07-2019

Regelmatig wat fotospullen bij Cameranu gekocht, altijd via de Webshop. Nu moest ik in de buurt zijn en heb ik de winkel bezocht, ik wilde een Spyderpro kopen om mijn monitor te calibreren. Het apparaat was op voorraad en ik ben keurig geholpen. Gezien mijn ervaringen met de webshop had ik ook niet anders verwacht. Top bedrijf!

Anneke den Hartigh 05-07-2019

Super fijne winkel! Het duurt even voor je aan de beurt bent, maar het systeem werkt perfect! Je wordt op nummer geholpen. Maar als je aan de beurt bent hebben ze echt alle aandacht en tijd voor je! Wij zijn geholpen met al onze vragen. Tevens heeft zij uitgelegd hoe ik mijn foto's via mijn mobiel kon maken en heeft ze de app voor mij gedownload en uitgelegd. Allemaal extra service. Ook goed advies. Niet het duurste willen verkopen maar producten die ik echt goed kan gebruiken. TOP winkel!

Johan Schaerlaeckens 05-07-2019

Geweldige sevice, deskundig advies, betrouwbaar. De mogelijkheid om te chatten levert veel gewenste info en lost elk mogelijk probleem/misverstand op. Na de aankoop van mijn panasonic videocamera met bijpassende shoe-adapter en externe microfoon hebben jullie er een vaste klant bij.

K. Somers 05-07-2019

Super service! Ik had een verkeerd leveringsadres ingegeven. Via whatsapp had ik een zeer korte lijn met één van de medewerkers die dit zeer efficiënt heeft opgelost. Ik kan hen alleen maar aanbevelen. Werd ook zeer snel geleverd. Dank u Cameranu.nl!

M. Gerritsen 05-07-2019

Cameranu.nl is een webshop van deze tijd: helder, duidelijk, eerlijk.
Snelle en correcte levering.
De klant is hier nog echt koning!

Paul 04-07-2019

Keurig geleverd mooie prijs en volgens afspraak op tijd geleverd. Goede en correcte productomschrijving.

Bert 04-07-2019

Recent de 10 / 18 mm groothoekzoom van SONY aangeschaft voor de systeem camera Sony A6000 serie. Met verlengingsfactor maakt dat max, 15 mm. groothoek t.o.v. analoog.
Dit is te vergelijken met de max. groothoek op de full frame 16 / 35 van Canon (oude versie). Mijn eerste indruk is dat het genoemde Sony objectief niet onder doet voor de dubbel geprijsde Canon. . En dat met heel wat minder sjouwen. Maar ben me bewust dat elke vergelijking ergens mank gaat.

Jelte de Jong 04-07-2019

Top service en supersnelle levering.
Erg tevreden over CameraNU, bestel hier eigenlijk al mijn gear.

Maurice 04-07-2019

Altijd de scherpste prijzen en goede voorraden. Ook een uitgebreid assortiment en snelle levering.

rob 03-07-2019

Ik geef een cijfer een 10 omdat ik al meerdere spullen heb gekocht bij camera.nl , en alles was goed verpakt, zeer goed in orde ook de 2dehands hands spullen goede sevice was prima in orde ze waren klantvriendelijk, kort om een heel fijne webwinkel zeker een dikke 10 waard met ruime keuze.

hier spreekt een tevreden klant.

Henk 03-07-2019

Onlangs een fototas online besteld , maar eerst telefonisch contact of in deze tas wel een camera met telelens zou passen. De dame in de winkel heeft het keurig nagezocht en de volgende dag had ik de fototas thuis. En het belangrijkste de camera met telelens pas perfect.

Jeroen 03-07-2019

Duidelijke website. Alles is snel en eenvoudig te vinden. Daarbij komt dat de prijzen gewoon goed zijn. En de levering is ook nog eens supersnel. Al meerdere aankopen gedaan (zowel nieuw als tweedehands), maar elke keer is het snel in huis en goed verpakt.

Stellingwerf 03-07-2019

Goede webshop, heeft veel op voorraad. en goed spul te koop. Ik zou hier de volgende keer zo weel wat kopen.

Robert 03-07-2019

Geweldig Bedrijf. Order geplaatst van 3 fantastische schermen en bleek dat ik een verkeerd huisnummer had ingevuld zonder probleem bij de klantenservice hebben ze de schermen nogmaals verstuurd. Echt Top!

Hilbert 02-07-2019

Na wat contact via de website te hebben gehad over mogelijke oplossingen, adviseerden ze me langs te komen in een van hun winkels. Daar werd ik erg prettig te wordt gestaan met goede adviezen, tips en oplossingen

Madhat 02-07-2019

De eerste die een moeilijk verkrijgbaar product weer voorradig had en wegens uitstekende ervaringen in het verleden geen twijfel! Snel geleverd en netjes verpakt. Vaak is cameranu ook voordelig (in dit geval kostte het overal hetzelfde).

Julianom 02-07-2019

+ snelle levering
+ goede prijs
+ top support
+ groot aanbod
+ fijn advies maar kan altijd beter
- kreeg geen track en trace (andere bestellingen wel)

Joop Boonstra 01-07-2019

Na een verkeerde zending werd het heel snel opgepakt.
En heb ik het bestelde met een dag vertraging ge kregen.
Hulde.

Made by Mone 01-07-2019

Altijd snel antwoord van de klantenservice en erg tevreden over mijn producten. Levertijd was 1-3 werkdagen. S avonds besteld volgende ochtend stond hun koerier al op de stoep!

J. de Vries 01-07-2019

Onlangs een Nikon coolpix w150 gekocht, eigenlijk terecht gekomen op cameranu.nl door het vergelijken van de prijs. Bij het uiteindelijke betalen ging het van mijn kant per ongeluk mis met het internetbankieren, maar ik kreeg snel via de mail een nieuwe betaalpoging, waardoor ik de bestelling toch nog netjes heb kunnen afronden! Bestelling is binnen de aangegeven termijn bezorgd en de camera voldoet aan mijn eisen, ik ben zeer tevreden.

Jacqueline Smit 01-07-2019

Ontzettend fijn en goed geholpen toen er een mankement aan mijn camera was. Ik heb een nieuwe gekregen en ze stuurden ook nog een nieuw geheugen kaartje toe! Top klasse, kan het iedereen aanbevelen...ga zo door!

Bianca 01-07-2019

Overzichtelijke site en hadden precies wat ik moest hebben op voorraad! Snelle levering.

Gilbert 01-07-2019

Veelal in huis wat ik zoek. Erg fijn dat je soms producten meteen kan meeverzekeren en goede klanten service. Hebben mij al meerdere malen goed geholpen bij specifieke vraagstukken.

Jan van Efferen 01-07-2019

Er was een onderdeel van 1 van onze Manfrotto's statieven defect geraakt, Geen probleem dan ga je gewoon even zoeken om het onderdeel te bestellen. Maar ik kon het onderdeel niet vinden op de site. Dan maar even bellen naar Cameranu.nl, waar ik door een medewerker op een deskundige wijze naar een site werd gestuurd en we samen het juiste onderdeel wisten te vinden.
Daarna kreeg ik de mededeling dat als service het onderdeel kosteloos naar mij wordt opgestuurd.
Dit noem ik service van de bovenste plank.

Sanny 30-06-2019

Zoekend op internet naar een macrolens kwam ik o.a. bij cameranu uit.
Omdat ik nog wat vragen had, heb ik ze gebeld en werd zeer vriendelijk en kundig geholpen waardoor ik besloot om bij hun te kopen. Mijn lens werd de dag erna bezorgd en ik ben er super blij mee.

Arjan 30-06-2019

Altijd snel, duidelijk, accurate omschrijving producten, goede service bij vragen of problemen...

Reinier 30-06-2019

Producten zijn betaalbaar geprijsd en snel bezorgd. Tot nog toe nooit iets telaat gehad.
Tip: misschien een mobiele winkel app maken voor de aankopen.

Stijn 29-06-2019

Alles is heel vlot en correct verlopen. Prijzen zijn correct, zal hier zeker nog bestellen. Top

Erwin 29-06-2019

Goede bergeleiding bij het kiezen van de lens. Daarna opsturen betalen en het contakt. Echt goed

Ferry Leek 29-06-2019

Super snelle en correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding TOP !!

Luc 28-06-2019

Snelle levering & netjes verpakt. Goede prijzen. Stuurde een mail over de verwachte levertijd aangezien het product niet op voorraad was (dit stond ook al op de site).

Marco 28-06-2019

Snelle no nonsense levering zonder gedoe. Lage prijs. Artikel eerder Geleverd dan afgesproken. Makkelijke site. Betalen met creditcard met extra kosten , jammer.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-07-2019

Hoi Marco,

Dank voor je positieve review, en jammer dat we je op gebied van betalen met creditcard nog niet helemaal een topervaring hebben kunnen bieden. Zou je even contact met ons willen opnemen? Dan zetten we dat graag nog even recht. We zijn namelijk per 1 juli gestopt met het berekenen van deze extra kosten, en storten de gemaakte kosten graag aan je terug.

We kijken naar je reactie uit!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Eddie Klooster 28-06-2019

Bij de webshop van CameraNU.nl kun je simpel elk artikel op fotografie gebied bestellen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je het artikel op het afgesproken moment en dankzij de de handige link van de besteller kun je hier je eigen keus in maken. Super tevreden.

Danny L 28-06-2019

ondanks de drukt edie er was die dag super goed en vriendelijk geholpen, ook de dag ervoor via de telefoon en het reserveren van het product helemaal top, ik ben dik tevreden naar huis gegaan met mijn macrolens

Glenn 27-06-2019

De site geeft een duidelijk overzicht en de prijs is gewoon goed. De levering naar België verliep zoals aangekondigd dus helemaal goed!

Bert van (Scheven)Ingen 27-06-2019

Deze shop - met name de website - blinkt uit door de overzichtelijke indeling en het gemakkelijk vinden van de gezochte artikelen. Maar voor mij vooral de vakkennis die blijkt uit de beschrijvingen van de artikelen, de goede hulp bij het kiezen van de juiste apparatuur en niet ten laatste de redelijke prijzen en voordelige acties. Voor de liefhebbers zijn er dan ook nog de workshops waarop men kan inschrijven. Wat wil je nog meer van een echte fotohandel?

Nick 27-06-2019

Perfect uitgevoerd, beste prijs plus extra cadeau. Niets dan positief ... echter jaren geleden een Canon HV20 gekocht, maar onderdelen zijn bij CameraNu niet langer leverbaar. Zijn wel actief in actualiteit, maar minder in geschiedenis. Zou blijven kopen, hoop alleen dat ze aandacht schenken aan producten, die ze verkopen. Nu moet ik ergens anders mijn batterij kopen.

Klaas 27-06-2019

We kwamen voor een kijker om vlinders goed te kunnen bekijken. Hierbij werden we goed geholpen aan de Pentax Papilio. Bij Cameranu krijg je niet het gevoel dat ze je wat willen aansmeren. Je wordt met kennis van zaken geholpen.

Hans Hensbergen 27-06-2019

Ik had een kijker besteld en kwam erachter dat hij niet waterdicht was, hierop naar de winkel gegaan. Kan niet anders zeggen dat ik er naar toe ben gegaan! Fantastisch advies gekregen en een hele mooie kijker gekocht, voor advies bij cameranu gewoon klasse!

Rolf 27-06-2019

Bij het zoeken naar een passend product, welke de mogelijkheid biedt met één hand een digitale spiegelreflex te kunnen gebruiken, werd een goede oplossing aangereikt.