Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J 10-04-2019

Steeds snelle levering, snelle reactie bij vragen! Fijne service en mooie producten

Johan Broer 10-04-2019

Al eerder bij deze cameranu.nl besteld, snelle en correcte levering en het juiste advies bij m'n vragen gehad.

edwin 10-04-2019

Goede site, met een goed en uitgebreid aanbod. Aandachtspunt is het probleem oplossend vermogen van de medewerkers (als een levering bv. niet compleet is).
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-04-2019

Beste Edwin,

Bedankt voor je bericht en het delen van jouw review! Als ik terug kijk naar jouw case zie ik dat we jou nog even voor een laatste check gevraagd hebben of je hier meteen een nieuwe voor wilde ontvangen. Na akkoord hebben we dit naar je opgestuurd zodat we dit voor je konden oplossen.

We hopen dat het daarmee uiteindelijk naar alle tevredenheid is opgelost!

CameraNU.nl

Wil 10-04-2019

Website gaf zeer duidelijke info over de Canon Powershot SX740HS.
De bestelling werd keurig op de aangegeven tijd bezorgd.
Ik vind Camera.Nu een zeer vertrouwd adres. Ook bij een bezoek in het verleden aan de winkel in Urk werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Anouk 10-04-2019

Cameranu.nl is snel, betrouwbaar en er is fijne communicatie. Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede producten besteld en nog nooit een klacht gehad.

Rudolf 09-04-2019

De bestelling is afgehandeld zoals je mag verwachten. Ik werd goed en snel geïnformeerd en de bestelling is onmiddellijk verzonden en de volgende dag op de aangegeven dag bezorgd.

Shania 09-04-2019

Ik heb bij CameraNu een mooie telelens gekocht voor aanzienlijk minder geld dan bij de concurrent. De lens was snel verzonden en de volgende dag al bij mij thuis. Ik had ook een vraag over het product en werd vriendelijk te woord gestaan en zo goed mogelijk geholpen. We kwamen niet helemaal tot het antwoord maar er werd zoveel mogelijk voor me nagevraagd. Fijne ervaring met deze shop.

Jerry Dee 09-04-2019

Als videograaf al menig adres uitgeprobeerd om mijn online aankopen te doen. CameraNU is altijd betrouwbaar als het gaat om leveren (soms extra belangrijk als ik de volgende dag al een klus heb) en daarnaast is de levering altijd zeer netjes verzorgd!

Otto 09-04-2019

Voor deze winkel gekozen omdat we al op internet hadden gezocht naar een camera en we bij cameranu een mooie hadden gevonden. Omdat je zoiets toch wilt voelen zijn we naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan. Hier ,in deze ruim gesorteerde winkel, werden we goed voorgelicht en hadden ze alle tijd voor ons. Hier uiteindelijk ook die camera gekocht die bij onze wensen past.

Jos4x4 09-04-2019

Ik koop al jaren bij Cameranu. Cameranu is de goedkoopste in prijs en de beste in leveren. Hebben een hele grote sortering van alles op foto gebied. Bij vragen krijg je snel en een goed antwoord.
In de winkel hebben ze alle tijd voor je.

Marc 09-04-2019

De shop maakt waar wat ze zeggen. Snelle levering, transparant en ook de communicatie was goed. Niet te veel, waar sommige shops in doorslaan... Daarnaast vond ik het een duidelijke site en had het een goede weergave.

jord 09-04-2019

Ik kan hier altijd terecht voor mijn camera gear. Ik slaag hier altijd. Daarnaast vind ik het een mooie en overzichtelijke website.

Herman 09-04-2019

goed advies door een deskundige medewerker, snelle levering, concurrerende prijs.

Dubbelaar 09-04-2019

Verschillende film producten gekocht bij CameraNu. Onder andere een Sony A7 III, een Sennheiser audio set, een Zeiss batis lens, en een camera tas. Al deze producten liggen super goed in de tas en werken goed. Bij vragen of problemen contact gehad met Camera Nu en gelijk vriendelijk geholpen. Super service dus!

Rob 09-04-2019

Ik koop vrijwel al mijn ( nikon) camera apparatuur bij CameraNu omdat:
Altijd volgende dag levering
Goed advies ook via chat service
Verzekering op dure cameras/ lenzen
Prijsniveau ok t.o.v. Nederlandse shops
Garantie vaak 5 jaar
Gratis XQD kaart bij Nikon Z

Lean 08-04-2019

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. De keuze is reuze en de levering rap. Dankjulliewel top

C. van Wolfswinkel 08-04-2019

De site is overzichtelijk en je kan heek veel informatie en reviews vinden over het product wat heel fijn is. Dat zorgde er bij mij voor dat ik genoeg wist over het product wat ik aan wilde schaffen. De levertijd ook top. Nog geen 24 uur later had ik mijn product in huis.

Luc 08-04-2019

cameranu.nl heeft een uitgebreid aanbod aan scherpe prijzen.
Ik had wat kleinmateriaal nodig (oa een extra flits en statief). Afhandeling van bestelling en opties voor betaling en levering zijn ook divers zodat ik makkelijk kon kiezen wat mij het beste uit kwam.
Mijn pakket was degelijk verpakt.
Helemaal zoals we het graag hebben!

Poel 08-04-2019

Hallo Over garantie gesproken,Ik heb 23 maart gebeld naar Cameranu.nl over een update probleem met mijn Drone DJI Phantom 4 pro 2 jaar oud (update vast gelopen kon er niets meer mee) zeer prettig te woord gestaan kon komen. Echter zo eenvoudig was het niet ze konden het niet goed krijgen en er werd me verteld sorry we moeten hem opsturen en duurt ongeveer 4 weken. Ik weer naar huis (118 km) Echter wat schetst mijn verbazing Zaterdag middag 4 uur wordt ik gebeld de heren hadden de nieuwe Software update toch voor elkaar gekregen en Maandag zouden ze de monteur er nog even naar laten kijken en als alles in orde was zouden ze hem opsturen of ik kon hem ook ophalen wat ik dan ook gedaan heb. Wat schetst mijn verbazing kosten €00,00 supper dat is service.

Robin de Goede 08-04-2019

Al ruim 10 jaar klant naar alle tevredenheid, snelle levering, goede voorraad, kundig personeel en prima after sales!

Peter 08-04-2019

Cameranu is makkelijk te bereiken en heeft voldoende parkeergelegenheid. De workshop die ik heb gevolgd was interessant en had een fijne sfeer. Vragen kon je onbeperkt stellen en naar mijn mening kreeg je een eerlijk beeld van de workshopleider. Wat ik jammer vond is dat er 1 model op zo’n grote groep was. Als de groep was opgesplitst in kleinere groepen en deze in een roulatiesysteem zaten, dan had iedereen evenveel kans gehad op het professiole model. Desalniettemin een leerzame ervaring, waarbij het materiaal dik in orde was, de locatie dik in orde en ook de gastvrijheid van Cameranu alsook van de workshopleider helemaal top waren. Zeker aan te bevelen en voor mij voor herhaling vatbaar.

Ted 08-04-2019

Super snelle levering als het op voorraad is. En snel op voorraad dus een dik cijfer voor camera.nu

Ad 08-04-2019

Prima en vlotte levering zonder gedoe!
Goede werkzame site lekker duidelijk, ga zo door, Gr Ad.

Dennis 08-04-2019

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment, voor zowel de beginnende fotograaf en de professional.
De snelle levertijd is ook zeker een pluspunt.

Flopsie 08-04-2019

Goede prijs, goede producten, uitstekende service via de telefoon en snelle levering. Veel internet winkels kunnen hier nog een hoop van leren. Ga zo door cameranu.nl!

Theo 08-04-2019

Bellen, bestellen en, de bel gaat, pakje daar en fotograferen maar...met de NIKON D5300.
Ook als je iets wilt weten, je belt nooit voor niets.

Henrieke van Assen 08-04-2019

Snelle service en goede hulp vanuit de helpdesk toen ik mijn stoptegoed (waardebon) code niet kon invullen.

Erjen 08-04-2019

Goede prijzen, goede service (ik had wat aankoopadvies nodig en kreeg zowel via mail als telefoon snelle respons). Zelfde-dag-levering kan handige uitkomst zijn, kost niet veel extra.

Willy 08-04-2019

Super service, vragen worden prompt en correct beantwoord. Doen wat ze beloven, vandaag besteld morgen geleverd. Correcte en concurrentiële prijssetting met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

HeelHollandKijkt 08-04-2019

Na een aantal jaren was het tijd m'n camera te laten reinigen en zag op de website dat je daar op kon wachten maar dat het verstandig was even van te voren te bellen. Ondanks dat het zaterdag was geen probleem en de 10 minuutjes wachten met een kopje koffie is daar geen straf zo'n mooie winkel is het.

Maurice 07-04-2019

Ik heb de SD kaarten in de aanbieding gekocht samen met een mooie bewaar case.
Keruige prijs en super snel bezorgd.

Ingrid Schipper 07-04-2019

In de winkel op Urk zelf geweest. Een vriendelijke medewerker adviseerde en demonstreerde een statief op een duidelijk en zeker niet opdringerige manier. Hij begreep precies wat ik zocht.

koning 07-04-2019

Prima webshop en winkel. Grote keuze aan goede apparatuur en zeer goede begeleiding bij het maken van een keuze. Als men in de webshop geen keuze kan maken is er altijd de mogelijkheid om de betreffende artikelen in een van de drie winkels te bekijken en dan te kiezen. levering supersnel en correct. Ook bij eventuele retour zending geen probleem. Regelmatig zeer goede aanbiedingen. Kortom een dikke 10.

Y 06-04-2019

cameranu.nl is fysieke winkel en een webshop. Heeft een ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. De medewerkers zijn goed opgeleid en weten waar ze over praten.
Via cameranu.nl heb ik een Nikon camera gekocht in het verleden en het laatst een accu voor mijn dji mavic pro 2 drone. Wanneer de artikelen in voorraad zijn worden ze netjes de volgende dag geleverd.
Ook super dat er geen verzend kosten worden gerekend.

De keuze om via cameranu.nl een bestelling te plaatsen is voornamelijk dat er een fysieke winkel aanwezig is. Dus mocht er problemen zijn of andere vragen kan je tenminste fysiek met iemand over hebben ipv aan de te telefoon met antwoord bandje

Hylke 06-04-2019

Cameranu.nl had als enige het product op voorraad en het product kon meteen de volgende dag al worden opgehaald, goede en snelle service.

Jan 05-04-2019

Door een intern misverstandje werd mijn bestelling niet compleet geleverd. Even met CameraNu gebeld en een allerviendelijkste dame heeft direct voor mij geregeld dat al de volgende dag de missende componenten werden nageleverd. TOP! Perfecte service.

Gerard 05-04-2019

Dit bedrijf is niets, maar dan ook niets teveel om het de klant naar zijn zin te maken. In 1 woord GEWELDIG.

Margot 05-04-2019

Je wordt gewoon echt super goed geholpen en super snel ook. Ik ben echt van van de chat functie, binnen een minuut iedere keer een perfect antwoord. Ik heb niet veel verstand van alles wat hierbij komt kijken qua fotografie, maar heb wel verstand van perfecte service! En dat krijg je zeker weten bij Cameranu.nl! LOVE IT

Sim 05-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. Fijn dat er ook een winkel is waar je terecht kan. Mijn bestelling werd keurig binnen de afgesproken termijn geleverd en alles was prima in orde.

steijko@kpnplanet.nl 05-04-2019

Goede winkel en idd voor 23.59 besteld en de volgende dag thuis. Prettig om zo wat je nodig heb te bestellen

T. Donkervoort 05-04-2019

Zeer nette en opgeruimde winkel met enorm goed personeel die alle tijd voor je nemen en adviseren.

Azcona 04-04-2019

Altijd geweldige service! Je krijgt heel snel en persoonlijk reactie, ook buiten gewone werktijden. Ook met de deskundigheid is niets mis. Als professional is het ontzettend belangrijk om te kunnen bouwen op een leverancier en echt het gevoel te krijgen dat het een partner naast je bedrijf!

Robert Szyszynski 04-04-2019

I get here everything what I need to keep my passion on good level. Every next order is closer to my final destination.

JLoFoto 04-04-2019

Camera en lens gekocht op de beurs in Nijkerk, lens bleek niet aanwezig maar er werd achter de schermen hard gewerkt om de lens per koerier alsnog in Nijkerk te krijgen.
Super, zo kon ik dezelfde dag nog gaan genieten.
Goed geregeld, die extra stap onderscheid Cameranu van een hoop anderen. Bedankt nogmaals

ms 04-04-2019

Deze webshop gekozen omdat ie aanbevolen werd en omdat ie het goedkoopst was en alles overzichtelijk is. Goede prijs-kwaliteit verhouding en super levering! Ik zou zeker vaker kopen

T. Den Boon 04-04-2019

Vooraf contact vanwege vragen over product. Snel en adequaat behandeld. Aankoop gedaan op donderdagavond, vrijdagmiddag bezorgd.

Chris 04-04-2019

Voor de 1e keer gekozen voor een lens bij Camernu.nl, de lens was snel geleverd en in prima staat, en goed beschermd in de verpakking!

Ga hier zeker nog eens bestellen

Bron 04-04-2019

Om jullie een heel verhaal te besparen, som ik het op:
- Groot assortiment
- Fysieke winkels waar de camera's/accessoires geprobeerd kan/mag worden
- Goede snelle service
- Snelle reacties op vragen via de mail
- Retourneren geen probleem (mits in goede staat)

Al deze hiervoor genoemde punten heb ik zojuist allemaal ervaren bij een online-bestelling.
Om deze reden zou ik deze winkel aan iedereen aanbevelen vanwege de snelle top service.

peter cuyper 04-04-2019

goeie shop , duidelijke omschijving , en vlotte levering , nette prijs , overzichtelijk site , aanrader

Marlies 04-04-2019

Snel geleverd.
Goede prijs.
Mooie camera tas.
Ik ben er super blij mee,van nu af aan ga ik op pad met m'n mooie tas.