Deze score is berekend op basis van 2600 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 19-02-2020

De medewerker nam echt alle tijd om op basis van mijn wensen goede uitleg en adviezen te geven.
Ook de omruil regeling is perfect. Ik heb zonder problemen de camera een dag later omgeruild voor een andere omdat ik bij nader inzien een camera met groothoeklens nodig had. De aangeschafte camera (Canon EOS M50) is helemaal naar mijn zijn. Super tevreden dus.

Luc Vervliet 19-02-2020

Een uitgebreide keuze, snelle levering uit voorraad, uitstekende na-verkoop-service

Ellen 19-02-2020

Of je nu iets duurs koopt of net als ik iets van nog geen 15 € je wordt met de zelfde zorgvuldigheid geholpen.
Je wordt op de hoogte gehouden waar het pakketje is en hoe laat geleverd.
Zeer tevreden.

Frank Nagtegaal 19-02-2020

Ik heb bij Cameranu.nl een lens gekocht. Op de website waren duidelijke foto's geplaatst van het artikel en de omschrijving was zeer duidelijk. Na de bestelling een email gestuurd met aanvullende wensen, die zijn naar complete tevredenheid nagekomen. TOP service.

lebara 19-02-2020

wij als bedrijf Lebara zijn super blij met de camera.
we hebben foto's voor een fotoboek genomen en en de foto zijn super.
de site is oké.

Leon Sterk 19-02-2020

Een goede winkel met een zeer toegankelijke site. CameraNu is ook goed telefonisch te bereiken. Mijn vraag werd snel en professioneel beantwoord en de bestelde lens was binnen 2 dagen bij mij in Duitsland bezorgt. Zelfs werd voor mij als klant uit Duitsland de Duitse BTW berekend. TOP

Roel8 19-02-2020

Deskundige voorlichting die mij heeft geholpen in de keuze van een compact camera. Daarvoor werd de tijd genomen. De Nikon Coolpix p950 die ik voornemens was te kopen kon ik uitgebreid proberen in en buiten de winkel.

Wil 19-02-2020

Ik zocht een canon printer ter vervanging van mijn oude. Dat werd de Canon MG3650S in de witte uitvoering. Hij was in voorraad en de volgende dag precies volgens afspraak door postnl afgeleverd. De website is goed opgebouwd en je kunt eenvoudig door het assortiment gaan. In het verleden gemerkt dat de service van Camera Nu prima voor elkaar is dus dat sterkt het vertrouwen in deze webshop.

Fred Schuurhuis 18-02-2020

Ongekend ruime keus en voorraad. En als het niet voorradig is zorgen ze dat het er in no-time wel is. Bovendien scherpe prijzen.

Coese 18-02-2020

Blinkt uit in het productaanbod aan zeer correcte prijzen in vergelijking met andere aanbieders.
Interessante en gebruikersvriendelijke site die, naar mijn gevoel, iets performance is dan gelijkaardige sites.
Vlugge levering!
Voor herhaling vatbaar....

van deynze conny 18-02-2020

een heel mooi overzicht op de site correcte en verzorgde service ook heelvriendelijk om inlichtingen te verschaffen aan de foon .

Atje 18-02-2020

Prima service en geleverd zoals afgesproken. Met aangetekende post dus geen risico

Charles 18-02-2020

Epson scanner voor mijn Mac besteld. Eerst door jullie technische dienst uit laten zoeken of deze scanner voorzien was van een actuele driver, voor je het weet is de software weer achterhaald door een nieuwer besturingssysteem. Prima en snel uitgezocht

Loep.nu 18-02-2020

Logistiek hebben ze het goed voor elkaar: vandaag besteld, morgen of overmorgen binnen. Als daar enige vertraging is, dan ligt dat meestal bij de bezorging.

Elvira 18-02-2020

Professionele, zorgvuldige personeel. Echt een fijn bedrijf waar ik graag kom

Harro Lowie 17-02-2020

Ik wilde de JVC HM360E Full HD videocamera kopen, deze bleek niet voorradig op vrijdag 7 februari , aangeboden werd mij te informeren wanneer de camera was aangekomen.
Dinsdag kreeg ik bericht dat dinsdag de camera in de van Woustraat zou liggen.
Prima uitleg en duidelijke informatie.

Filip Mansens 17-02-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat de verschillende accessoires die ik zocht, allen in het zeer ruime assortiment van CameraNu voorkwamen, gunstig geprijsd en direct leverbaar waren. Daarnaast was de kwaliteits info op de site, bijzonder helder en compleet. De artikelen voldoen aan mijn verwachtingen, waren goed verpakt en het pakket werd snel bezorgd. Artikelen en service zijn gewoon top.

M. Masséus 17-02-2020

ik zat te denken welk cijfer ik zou geven en realiseerde me dat ik in al die jaren niet één iets aan te merken heb gehad. De service is uitstekend, levering snel en voorraadinfo altijd correct.

mar 17-02-2020

Voor een luttel bedrag geleverd op zondag! Dat was heel fijn, want ik had deze lens die ik bestelde nodig voor een opdracht met een dead line. Goed verpakt. Ik kon nog diezelfde zondag aan de slag.

John 17-02-2020

ik zocht een epsonprinter en kwam bij cameranu terecht ik had van deze winkel vaker gehoord en vond precies wat ik zocht ik kom uit Apeldoorn maar hier was die niet in voorraad zou van ergens anders opgestuurd worden de volgende dag had ik hem al in huis prima snelle levering ook nog 50 euro cashback van epson gelijk aangevraagd 3 dagen later al op de rekening geweldig. ps kreeg van cameranu.nl ook nog eens 50euro kassakorting nog een keer geweldig

Kees 17-02-2020

Super goede en vriendelijke bediening. Goede garantie en service. Geweldig concurrerende prijs.

Vrancken 17-02-2020

Ik wilde snel een tweede batterij voor mijn nieuwe camera. In de winkel waar ik mijn camera heb gekocht konden ze mij niet onmiddellijk helpen.

Els 17-02-2020

De site van CameraNU.nl is zeer gebruiksvriendelijk. Als niet-fotograaf kon ik toch snel het gezochte product vinden, met de prijs. De keuze voor CameraNU.nl is ook gemaakt omdat je hier kadobonnen kunt kopen, altijd een goed idee. Deze werden snel besteld en supersnel geleverd!

Anne 17-02-2020

Uitstekende service. ‘s Avonds 3 producten besteld, de volgende ochtend geleverd. Het bestelde ministatief, filterset en lensring waren goed verpakt.

Jan 17-02-2020

Duidelijke omschrijving van te koop gestelde producten.
Perfecte service. Ultrasnelle antwoorden op mijn vragen. Uitstekende communicatie.
Ik zou echt niet weten welke puntje van eventuele kritiek ik kan bedenken.

Wouter 17-02-2020

De 8 had wat deze service betreft wel meer kunnen zijn maar dat is niet eerlijk denk ik. Pas als er een issue was geweest dan had de manier van oplossen een hogere score kunnen geven.
Maar niets te klagen dus, snel gekozen, besteld en geleverd.

Hans Pasman 17-02-2020

Ik heb bij Camera nu een Epson printer ET-4700 gekocht, de uitleg over de verschillende printers was goed duidelijk en via de website bestellen ging makkelijk. De printer was niet in voorraad in de winkel in Apeldoorn, daarom via de site besteld, persoonlijk was ik liever in de winkel zelf gaan kijken en kopen.

Ruud 17-02-2020

Snelle service , scherpe prijzen, groot assortiment. Nog niet in de fysieke winkle geweest, maar als de service daar net zo goed is als online, dan moet het wel goed zitten

Gertjan 17-02-2020

Fijne voorraad van exclusieve producten en supersnel geleverd.
Dit bedrijf blijkt een leverancier te zijn voor andere grotere bedrijven, omdat mijn apparaat daar niet op voorraad was werd ik naar camera.nu verwezen. Hier was het apparaat ook nog 15 euro goedkoper.

watchme2 17-02-2020

Het leuke van de CameraNU.nl site is dat deze ook nog eens zeer informatief is. Hieruit blijkt m.i. een passie voor het fotograferen en dat bevorderd het vertrouwen. Wat ik ook verrassend positief vond, was een handgeschreven briefje waarin mij succes met de camera gewenst werd! Voor de rest was alles dik voor elkaar: Camera op tijd binnen in een goed verpakt pakket en nog een aardigheidje in de vorm van 3 lollie's extra ;).

Richard 16-02-2020

Duidelijke website, snelle levering met een hele fijne bezorgdienst , en een enorm assortiment

Coen 16-02-2020

Ik had iets heel eenvoudigs nodig, ik kon het niet vinden op de site (onjuiste zoekterm gebruikt). Ik heb contact gehad met een van de medewerkers via de chat. Ik ontving een link, waarin product stond, ik heb deze besteld en de volgende dag werd het product geleverd.
Wat ik jammer vond is dat je voor 2 lensdoppen hiervoor een handtekening moet zetten, terwijl dit eenvoudig als briefpost verzonden kon worden en niet als pakket.
Dit scheelt een hoop tijd.

Toon 16-02-2020

+ Vlotte on-line hulp & klantenservice!
+ Goede artikelen aan de juiste prijs met zorg geleverd.
- Niet steeds de volgende dag reeds bezorgd in België.

gbmros 16-02-2020

Prima service. Snelle levering en goede voorraad artikelen. Ook zaken, die andere fotozaken niet allemaal op voorraad hebben (bijvoorbeeld Fine Art A2 Fotopapier). Ben erg tevreden en kan iedereen adviseren, om te bestellen bij CameraNU. Oja, bestelde spullen ook degelijk verpakt geleverd!
Prima!

Hans 16-02-2020

Supersnelle service ! In een woord een aanrader , niet verder zoeken en bestellen op cameranu

LK 16-02-2020

Fijne service en duidelijke informatie over de levering van mijn pakketje. Top! Bedankt.

Erik van den Berg 16-02-2020

Compleet aanbod aan AV-toebehoren, levering ondanks vertraging vanuit leverancier toch met een week sneller dan verwacht. De producten (rode videomic pro plus deadcat, een 1/4" naar 3/8"-adapter en coldshoemount) waren naar behoren. Kortom, tevreden over deze webshop en voor herhaling vatbaar!

Per 16-02-2020

Zondagavond besteld en netjes dinsdag bezorgd zelfs met track&trace, ik ben blij.

Fred 16-02-2020

Ik heb mij laten voorlichten met betrekking tot een nieuwe camera bij CameraNu te Apeldoorn. Een aantal dagen later heb ik op basis van het advies en de 'hands-on'-ervaring een Nikon Z 6 bij CameraNu aangeschaft. Zaterdagavond via de website besteld, maandagavond in huis. Zowel mijn ervaring in de winkel als het gebruik van de website is heel positief. Ik gebruik mijn Nikon met veel plezier en ben heel tevreden over het advies dat mede leidde tot mijn keuze.

Xavier 16-02-2020

Product was het goedkoopste van alle sites en erg snel binnen.
Ze komen na wat ze beloven

Wolter 16-02-2020

Ben klant vanaf ze op een kleine zolderkamer zaten. Helaas ging het bij aanschaf van een actiemodel Z7 mis. De actie van een extra geheugenkaart, bleek om een gebruikte kaart te gaan. De camera zat in een witte kitdoos en de datum van de camera was al ingesteld.
Als ik een demomodel wil kopen dan doe ik dat bewust.Met korting. Nu ging ik voor een nieuw model. Dat was het mijns inziens niet. Inhoudelijk werd er alleen gereageerd op het kaartje. Het gebruik daarvan werd bevestigd. Er werd niet gereageerd op de al ingestelde datum van de camera. De witte kitdoos was mij toen nog niet bekend.

Jan H 16-02-2020

Correcte persoonlijke afhandeling van mijn bestelling.
Opmerkingen zijn dezelfde dag correct afgehandeld.

mar 16-02-2020

Ik vond datgene waarnaar ik op zoek was. En er was een goede tweede hands. Ik heb als beginnende fotograaf deze besteld en had hem de volgende dag, goed verpakt, ontvangen. prima. snel en netjes.

Wim 15-02-2020

Mooie webwinkel. Veel keuze en prijs is goed. Goede uitleg per artikel. Ook keuze uit ingeruilde artikelen waar ook nog eens garantie op gegeven wordt. Bestelling en levering als beloofd.

Anneke 15-02-2020

Al jaren trouwe klant bij Camera.nu, nu online een objectief gekocht. Heel tevreden over de service en de snelle levering. Fijn gebruik gemaakt van de vergelijkingstool op de site.

Peter 15-02-2020

Goede website, correcte communicatie, uitgebreid assortiment. Ik kocht een Godox S2 speedlight bracket, deze was niet op voorraad, maar dit werd correct gecommuniceerd, en een weekje later geleverd.

Jorgen 15-02-2020

Fijne en goede uitleg en advies bij het kopen van een digitale camera. Opmerkelijk website had ik al voor informatie kunnen vinden. In de winkel in alle rust de camera’s uit kunnen proberen.

Frans Westerveen 15-02-2020

We waren opzoek naar een goede prettige verrekijker. Ondanks dat het stervend druk was, werden we prima geholpen. De verkoper was zeer deskundig en had alle tijd voor ons.
We hebben verschillende kijkers getest in de prijscategorie van honderd tot tweeduizend euro.
We hebben uiteindelijk gekozen voor de BYNOLYT STRORK 8x42.
Een prima kijker! Waterdicht, prettig scherp te stellen. We waren beide enthousiast over de prijs/kwaliteit verhouding!!!

Arnold 15-02-2020

Zaterdagmorgen voor een verrekijker naar Urk. Even moeten wachten op de verkoper die een duidelijke en interessante uitleg gaf waar je op moet letten bij aanschaf. We dachten zo maar even te kijken en te kopen maar er komt meer bij kijken Ging voor ons maar om een simpel huis tuin kijkertje maar toch blij met het ruime uitleg en advies.

André 15-02-2020

Positief:

-Ik werd snel geholpen
-Voorraad camera's aanwezig
-vriendelijk personeel
-deskundig personeel, wel een beetje pushen naar systeemcamera's
-Testen apparatuur met eigen lenzen

Minder positief:

-weinig inruil voor mijn objectieven en helemaal niet voor mijn D300 camera's. Bij aanschaf van meer dan 4000 euro iets meer verwacht.
-niet meegedacht over een kaartlezer voir de xqd kaart.