Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tom 17-05-2019

Ik kreeg gewoon wat ik besteld had op de tijd die er beloofd was. Prima dus!

Regina 17-05-2019

Ik ben vaste klant, mede omdat het een betrouwbaar goed bedrijf is. Ik heb een occasion gekocht en dan speelt betrouwbaarheid een erg grote rol. Verder goed advies gekregen.

Wilco 17-05-2019

Half 12 's avonds besteld en om 11 uur 's ochtends al bezorgd. Goed bezig! :)

Laurence MATTELIN 17-05-2019

Ik heb een lens besteld op cameranu.nl met een beetje vrees omdat ik Frans ben en geen Nederlands spreek. Uiteindelijk ging alles heel goed. Het doel werd zeer snel verzonden en ik kreeg altijd antwoord per e-mail op mijn vragen.
Ik beveel deze site ten zeerste aan en dat is echt heel serieus.
Ik ben blij met mijn ervaring met camaranu...

Roe 17-05-2019

Al jaren klant, ze hanteren scherpe prijzen en leveren altijd zoals aangegeven. Zeer tevreden. Klantenservice reageert heel snel.

Jessica Vonk 17-05-2019

Hele duidelijke uitleg ! Wat ik ook fijn vind is dat ze pakketten aanbieden waar gelijk alles bijzit wat je nodig hebt bij je camera. De recensies geven ook veel hulp bij de keuzes.

Tijn Cox 17-05-2019

De site is duidelijk en overzichtelijk. De optie om te filteren op open-box zou een prettige toevoeging zijn.
Verder complimenten voor de verpakking. Deze was niet onnodig groot en de producten waren per stuk in beschermend plastic gewikkeld.

Hans B. 16-05-2019

Ik ga al jaren naar Cameranu.nl, ik kan me niet herinneren dat men daar mijn keuzes niet op voorraad hadden. Het personeel is kundig en vriendelijk en over de webshop kan ik ook geen klachten bedenken, de levering is altijd de eerst volgende werkdag geweest.
Qua prijzen maakt Cameranu.nl geen verschil met andere fotografie webshops/winkels.

H van der Veen 16-05-2019

prijs en kwaliteit is super en een snelle levering , een fantastische camera , heel erg bedankt

Ferdinand Rammelt 16-05-2019

Na telefonisch alle antwoorden op mijn vragen te hebben gekregen bestelde ik direct het objectief, dat ik nergens voor deze prijs kon vinden. Dezelfde dag bezorgt zonder kosten. Beter kan het niet.

Marcurios 16-05-2019

Snelle levering, product voldoet aan omschrijving, product zou wel beter beschermd ingepakt mogen worden, kwam ongeschonden aan, maar was wel in een dun doosje met geen extra bescherming aangeleverd, kan dus zomaar mis gaan met een camera van 900 euro, zou zonde zijn.

Camera is panasonic FZ1000 MKII bridge camera, zeer fijne camera, enorm bedieningsgemak, zeer goed kwaliteit voor een bridgecamera, beter dan mijn oude Nikon D5200 qua ruis, vooral door lichtsterke lens, fijn zoombereik ook.

S. Kroes 16-05-2019

Goede service en goede uitleg. Levering van bestellingen zeer vlot, altijd de volgende dag.

Silvie Konings 16-05-2019

Fijne website, helder duidelijk en met bruikbare info, maar bovenal altijd nette en snelle levering!

Annette K. 16-05-2019

Ik had een Sony RX100ii besteld incl.een geheugenkaart. De geheugenkaart was niet op voorraad, dus zou ik wel een week moeten wachten op mijn bestelling. Ik vroeg in de live-chat of ze misschien de camera wel eerder wilden versturen,dit ivm mijn verjaardag, toen hebben ze dus voor mij een uitzondering gemaakt . Kijk dat is nou service! De volgende dag had ik mijn camera in huis.
Nogmaals dank.

Dirk 16-05-2019

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop van de Fuji XT20 en de deal die cameranu.nl mij aanbood. Ik wilde een kwalitatief goede camera hebben, die wel binnen mijn budget moest blijven. Naar wat research bleek de camera van mijn keuze €100,- goedkoper te zijn bij cameranu.nl , dan bij haar concurrenten. De zelfde voorwaarden, garantie en levering. Mijn keuze was dus makkelijk gemaakt.

Niwagin 16-05-2019

Goede en overzichtelijk website die makkelijk te vinden is. Productdocumentatie is prima en bestelling loopt vlotjes. Goede betaalmogelijkheden en snel afgehandeld. Ik werd ‘s middags gebeld met meer info over het bestelde product en de levering ervan. Die was een beetje vertraagd en men liet mij de keuze doorgaan of cancellen. Deze bestelling kwam precies op het nieuwe tijdtip. Product is prima en functioneert volgens verwachting. 3e keer dat ik iets bestel en iedere keer optimaal.

Willem 16-05-2019

Ik kies voor Cameranu omdat ze altijd snel leveren tegen een scherpe prijs. De klantenservice reageert snel en is altijd behulpzaam. Als producten niet leverbaar zijn is er vrijwel altijd een alternatief wel op voor voorraad.

Willem 15-05-2019

Goede betrouwbare webshop, makkelijk te bestellen - snelle levering, vergelijkbare prijzen dan andere Nederlandse shops.

Harrie van Beurden 15-05-2019

Ik had de lens coat voor mijn Sigma 500 mm objectief nét voor middernacht besteld en ik had hem al binnen bij mijn ontbijt. Ik was nauwelijks wakker!
Ze werken kennelijk héél snel.

Jeroen Babeliowsky 15-05-2019

Ik vind cameranu.nl de meest duidelijke website op het gebied van fotografie. Het aanbod is zeer groot en wordt op de site overzichtelijk in beeld gebracht. In vergelijking met andere sites kun je bij cameranu.nl het meest eenvoudig verschillende producten bekijken en vergelijken. In dit geval heb ik een polarisatiefilter voor een van mijn lenzen aangeschaft. De bestelling en levering verliep zoals altijd vlekkeloos.

Hiltsje 15-05-2019

Camera besteld en de volgende dag al in huis...twijfelde nog over een keus..maar vond het fijn dat je deze 2 camera's kan vergelijken en dan die camera te kiezen die het beste bij je past

Marja Butter 15-05-2019

Een goed advies en een super snelle levering
Ik ben erg blij met de polarisatielens van B+W.

Natalie 14-05-2019

Het is een super winkel, met alles wat ik zocht gelijk op voorraad. Netjes geholpen door het personeel. Ook bestelling via de webshop netjes aangetekend verstuurd. Er zijn genoeg camerawinkels in de buurt, maar een ritje naar Urk heb ik er wel voor over. Nogmaals echt een topwinkel.

Arjan 14-05-2019

Omdat ik wat vragen had over de aanschaf van een monopod, via mail nadere info gevraagd. Tot twee keer toe snelle, adequate en eerlijke reactie ontvangen. Reden genoeg om weer voor Camera.nu te kiezen. Ook eens in de winkel geweest voor een verrekijker: ter plaatste verschillende geprobeerd, goed geholpen en prima advies - en dus aanschaf.

amyalina 14-05-2019

Fijne (online) winkel, veel aanbod en er staat een duidelijke uitleg bij geschreven. Daarnaast snelle levering. Na installeren van fotobewerking programma had ik een vraag over de activatiecode, hier over gebeld en ik kreeg een duidelijke uitleg. Vriendelijk te woord gestaan.
Erg tevreden, volgende keer bestel ik hier weer.

Johan Soijer 14-05-2019

ongehoord dat je wordt geconfronteerd met een bedrag van 6,98 euro voor betaalkosten. dus als je van te voren betaald word je ook nog eens beboet met 7 euro omdat je vooruit betaald.
Johan Soijer
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-05-2019

Goedendag Johan,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zojuist hebben we elkaar even gesproken over deze kosten. Dit zijn de 2% betaalkosten die Paypal rekent voor de betaalwijze, die wij doorberekenen aan de klant.

Naar aanleiding van ons contact zullen we verder onderzoeken of dit nog extra verduidelijk behoeft, en vanuit jouw verhaal zal dit wel het geval zijn.

We wensen je een fijne dag!

CameraNU.nl

Liz 14-05-2019

Wat ben ik toch geweldig goed geholpen. Ik kocht 4 jaar geleden mijn camera en nu ik wat extra vragen had nam ze enorm de tijd voor me. Vriendelijk personeel en geen vraag is te gek. Beginner of professioneel? Ik merkte geen verschil. Fijne zaak ik rij er graag een stuk voor.

Otto Janssen 14-05-2019

Cameranu.nl is die in mijn ogen perfecte combinatie van een webwinkel met daarnaast diverse vestigingen verdeeld over Nederland. De website is uitgebreid en geeft veel informatie. Wil je meer informatie is dat op allerlei manieren te verkrijgen en ga je naar de winkel dan krijg je daar kundig en goed advies. En één van hun sterkste punten vind ik de informatie die ze op de website geven over allerlei manieren om jezelf te ontwikkelen als hobby fotograaf met interessante workshops en tips van professionals. Via de nieuwsbrief kun je dan wekelijks zien of er iets interessants is wat jouw interesse wekt. Kortom voor mij de winkel waar ik als eerste heen ga voor mijn fotografie apparatuur. En eigenlijk kom ik dan ook nooit verder en koop of bestel ik daar.

Emma 14-05-2019

Bij camera nu moet je zijn! Een top winkel met een super klantvriendelijkheid. Wil je iets weten of heb schade ook dan kun je bij Camera nu terecht!

Gerda 13-05-2019

Deze shop heeft mij de gelegenheid gegeven om mee te doen aan een fotoexperience met het kunnen gebruiken van meerdere lenzen,een goed verzorgde middag.
Dat gun ik iedereen.

LumixG9 13-05-2019

Snelle service, vriendelijke klantservice, goede kwaliteit oftewel erg tevreden.

Nico 13-05-2019

Snel en goed verpakt alles op het gebied van camera's en benodigdheden niet te duur

jan 13-05-2019

Cameranu heeft een snelle levering, uitgebreid assortiment en goede prijzen.
Dus alles wat je wilt als klant.

Lynn 13-05-2019

Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Mijn bestelling kwam meteen de volgende dag al binnen. De manier waarop het verpakt was, was ook echt top! Kreeg echt het gevoel dat er voorzichtig mee werd gedaan. Ga hier zeker nog vaker bestellen!! Zeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar camera’s of accessoires voor camera’s. Ik zeg doen!

Robin Olinga 13-05-2019

Groot deel van mijn cameraspullen bestel ik, al jaren, bij cameranu.nl.

Goede prijzen, altijd snelle levering.
Als er iets gerepareerd moet worden dat onmiddellijk opgelost en als ik iets retour wil sturen ook.

Nog nooit een slechte ervaring dus, aanrader!

K Water 13-05-2019

Uiteindelijk voor CameraNu gekozen vanwege de prijs. Voor een vraag heb ik de klantenservice gebeld en ben ik geholpen voor een dame die de hele webshop uit haar hoofd kon en mij tot in detail wist te adviseren over een product. Top dus!

Sari 12-05-2019

Mooie aanbiedingen, snel en makkelijk te bestellen. alleen een minpunt achteraf betalen kost bij andere webwinkels niks bij deze webwinkel moet je extra circa 5% extra betalen.

Schippershuis 12-05-2019

correct, terzakekundige adviezen en prima installatie, tegen een normaal tarief.

Ton 11-05-2019

Duidelijke website en aflevering bestelde product volgens afspraak.
Via email goed op de hoogte gehouden.

Patrick 11-05-2019

Prachtige winkel
Klantvriendelijk en behulpzaam
Goede uitleg over het produkt dat ik wilde aanschaffen

J.C. Dodde 11-05-2019

Vanaf zo'n beetje het eerste begin van Cameranu daar gekocht. Zonder andere conculega winkkels te kort te doen, een super aan te bevelen webwinkel. Goede en scherpe prijzen, maar bovenal een geweldige service. Als er in de afgelopen zeg maar minimaal 10 jaar al eens een keertje iets was, dan werd dat zonder morren direct en naar grote tevredenheid opgelost. Kijk eens naar hun assortiment, let eens op de afspraken, de wijze waarop de bestellingen super snel worden verstuurd. Heb je zelf soms twijfels over waar je moet bestellen op fotografie gebied en alles wat daarbij hoort, bestel dan maar via Cameranu want dan zit je echt gebeiteld! DOEN!!!!!

Jenny 11-05-2019

Bij Cameranu.nl wordt je in de winkel op Urk vriendelijk geholpen, wordt er geduldig uitgelegd, denken ze met je mee en lopen ze een stapje harder om je als klant het idee te geven dat je hier weer koning bent. En ook fijn, het product past bij je wensen en bij je portemonnee. En dat is gelukkig niet altijd het duurste product.

Michel 10-05-2019

Betrouwbare winkel met snelle levering. Ik heb meerdere online bestellingen geplaatst en nooit problemen gehad. Bij zelf gemaakte bestel fout werd ik goed geholpen en kreeg ik mijn geld terug! Zeer klantgerichte winkel. Alleen maar positieve ervaringen. En nee, ik heb geen aandelen bij cameranu.nl :p

jacky 10-05-2019

we rijden er graag een blokje voor om ...maar dan heb je ook wat!
mooie winkel en goede service...en weer een mooi fototoestel rijker...Bedankt weer!

R Martis 10-05-2019

Dit is mijn derde aankop bij Cameranu. Ik koop voor mijn fotografie studio al mijn achtergrondrollen op deze website. Ze zijn snel, de prijzen zijn marktconform en hun producten van hoge kwaliteit. Hun achtergrondpapieren raad ik zeker aan!

Myriam 10-05-2019

Heel behulpzaam.
Vraag via messenger wordt gelijk beantwoord.
Bestelling wordt super snel geleverd!!!

W. Delancker 10-05-2019

Vlugge reactie op verzoek om een offerte, vlotte medewerking op vraagstelling i.v.m. de offerte. Correcte en vlugge levering van de bestelling, een aanrader. Nu nog de mogelijkheden ontdekken. Mooi en prachtig toestel en bijhorende lens.

Savannah 10-05-2019

Super snelle levering en top service! Was iets niet in orde en volgende dag had ik het nieuwe product al in huis! Ik zal hier vaak dingen gaan bestellen

Michel 10-05-2019

Altijd vlotte verzending en via mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Compier 10-05-2019

Ik ben prof fotograaf en koop vaak apparatuur bij CameraNu. Spullen worden altijd op tijd geleverd, nette afhandeling, webshop is overzichtelijk en handig in gebruik. Prijzen zijn in orde en uitleg op apparatuur (mocht dat nodig zijn) is goed.
Geen 10 omdat je nooit weet ... ;-)