Deze score is berekend op basis van 2662 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ML Verhaar 01-09-2016 Via de website gekocht

Goede correcte webshop

Toen mijn eerste sd-kaarthouder in de post bleef steken kreeg ik zo gratis een tweede exemplaar opgestuurd. Heel netjes.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Uitstekende communicatie

Sharon 01-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Besteld voor mijn moeder die in Hongarije woont, snelle levering was dus essentieel. Werd de volgende dag geleverd, bij de buren omdat ik niet thuis was maar dat was ook gewenst bij niet thuis. Eenmaal in Hongarije heeft ze hem meteen geïnstalleerd en batterij opgeladen, het toestel wordt nu volop uitgetest en mee gespeeld! Goed verpakt, snelle levering, geen verzekering dus top! Aftersales (nog) niet nodig gehad

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Netjes verpakt

Chantal 01-09-2016 Via de website gekocht

Altijd snel en netjes afgeleverd

Gewoon goed en betrouwbaar. Altijd netjes geleverd. Keurig verpakt.

Net bedrijf. De site is overzichtelijk, en het assortiment ruim in keuze. Alles word snel en netjes afgeleverd.

WIllem 31-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, en nette afhandeling van order

Ik had een goede video/foto tas nodig, die was bij Cameranu.nl snel gevonden.
Qua prijs/kwaliteit was dit volgens mij wel oke..!
Besteld, en werd netjes op de hoogte gehouden van de status van levering.
Zelfs nadat de pakketpost voor een gesloten deur stond, werd aangegeven waar het pakket te traceren was.

Pluspunten

• snelle levering
  • correcte afhandeling

31-08-2016 In de winkel gekocht

Nieuw statief en geheugenkaarten

Hulpvaardig personeel met veel kennis van zaken. Ik was op zoek naar een nieuwe monopod en geheugenkaartjes. Het personeel heeft mij van goed advies voorzien en zeer hulpvaardig. Prima winkel waar ik zeker weer naar toe ga als ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Hulpvaardig
  • Veel kennis
  • Nemen de tijd

Minpunten

• Ver weg

MJ 31-08-2016 Via de website gekocht

Een ereader besteld bij Cameranu.nl. Ik ben zeer tevreden over de service, heldere berichtgeving en snelle levertijd. De website is wat mij betreft toe aan een opfrisser, maar alles is wel duidelijk te vinden en logisch opgebouwd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Ruim aanbod
  • Duidelijke communicatie

Minpunten

• n.v.t

Tom62 30-08-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel zonder poespas

Bestelling ging vlot, product beschrijving kort maar met voldoende info. Kocht een "open box" artikel waarbij goed werd beschreven wat te verwachten. Prima status updates per E-mail en track&trace info. Artikel precies zoals verwacht, vanwege "open box" heel mooi prijsje en ben er heel blij mee. Betrouwbare winkel, aanrader!

Pluspunten

• Duidelijke beschrijving
  • Goede status updates
  • Gratis verzending
  • Prima verpakt

Sebo 30-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle levering. Goede prijs en het product was uitstekend verpakt. De bestelling zelf was eenvoudig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bestelgemak

Rowena 30-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Een breed aanbod van fotografie producten. Ik had een analoge camera gekregen, maar toen ik hem wilde gaan gebruiken kwam ik er achter dat de batterij leeg was. Op cameranu.nl hadden ze deze batterij en hij werd de volgende dag al bezorgd, top! Ik kon dus de volgende dag al aan de slag.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Breed aanbod

Atalja Groen 30-08-2016 Via de website gekocht

top service

Bij mijn bestelling van het pakket olympus tough 4 (welke heel snel geleverd was) zaten ook transparante scherm beveilig folie s (zo noem ik ze maar even). Ik vond deze te klein voor mijn toestel. Een enkel mailtje van mijn kant zorgde ervoor dat er de volgende dag, kosteloos een groter maatje werd opgestuurd naar mijn adres! Top service! Het zijn de kleine dingen die het doen ☺

Pluspunten

• service
  • snelheid levering
  • mooie artikelen
  • mooie duidelijke website

PeVo 30-08-2016 Via de website gekocht

Past perfect

Na het makkelijk zoeken op de web-site, met een duidelijke presentatie van de gevonden resultaten, was de keuze en de bestelling snel voor elkaar.
En dan ook de volgende dag netjes verpakt in de brievenbus.

Pluspunten

• Acceptabel assortiment
  • Duidelijke presentatie
  • Product vergelijk

Mark uit Emmeloord 29-08-2016 Via de website gekocht

Snel, goed en goede service

Duidelijke site, een hele snelle service (mijn bestelling was er keurig de volgende dag). Je wordt goed op de hoogte gehouden en het product zag er netjes uit!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Goede service

Mike Spaans 29-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel

Niets op aan te merken; de producten zijn goed en er is ruime keuze. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en de levering was bij alle keren snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede producten
  • Ruim assortiment

Minpunten

• website kan beter

Sylvia 29-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zocht een drijfbandje (floating strap) voor mijn onderwatercamera. Bij Cameranu was de totaalprijs (prijs+verzendkosten) het laagst, de levering het snelst en kon ik ook nog kiezen waar ik wilde laten leveren (thuis of op afhaalpunt). Ideaal dus aangezien ik het product snel nodig had voor ik op vakantie ging.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop
  • bezorgt afhaalpunt/thuis

Niels 29-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Supersnelle bezorging en een zeer nette afhandeling toen onze hond het pakketje had verorberd. We kregen de volgende dag direct een nieuwe product toegestuurd.

Pluspunten

• klantenservice
  • snelheid

GBS 29-08-2016 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Bestelling snel in huis (precies zoals beloofd), nog een kleine vraag en klantenservice prima bereikbaar en vriendelijk.

Pluspunten

• snel
  • goed bereikbaar

Ron Schutte 28-08-2016 Via de website gekocht

zeer goede levering

ze hebben heel snel geleverd en het was goed verpakt. ook de informatie van wanneer het geleverd zou worden is volledig. ook word er netjes uitgelegd wat open doos inhoud.

Pluspunten

• snelle levering
  • open doos levering

AM 28-08-2016 Via de website gekocht

Als de nood hoog is ...

Vrijdag: zoom functie lens blijkt weer kapot (in 2012 al eens gerepareerd). Over drie werkdagen huwelijksfoto's eigen kind maken. Nieuwe lens kopen, welke en waar. Zoeken, oa. via Kieskeurig; keuze voor kopen nieuwe (duurdere) lens. In woonplaats (grote stad) geen voorraad. Nieuwe komt op maandag per post uit Urk en ik ben helemaal blij met snelle en betrouwbare levering en keuze nieuwe lens.

Pluspunten

• groot aanbod
  • per auto bereikbaar

Minpunten

• slecht OV bereikbaar

Lex stamlexstam 28-08-2016 Via de website gekocht

Positief riview

Vakkundige adviezen en zeer behulpzaam. Vlotten afhandeling super ik ben heel blij met de verrekijker denaturevieuw van bushnell al div. Vogels gespot

Rogier 28-08-2016 In de winkel gekocht

B&W Case

Ik zocht voor mijn foto-apparatuur een passende hardcase. Ben voor advies en aankoop naar de vestiging in Urk gereden. Met wat vooronderzoek thuis verricht en advies van de specialisten bij Cameranu ben ik met een prachtige case van B&W de deur uitgewandeld.

Pluspunten

• Service
  • Uitgebreid assortiment

female 28-08-2016 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Via een goed georganiseerde indeling van advies en reparatie kun je onder het genot van een kopje koffie wachten op je beurt. Als je dan naar je plekje mag, wordt je heel vriendelijk en op een prettige manier geholpen.

Pluspunten

• vakmanschap
  • kennis van zaken
  • voor mij dichtbij
  • goed georganiseerd

Gerlene 27-08-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Goede website, duidelijke informatie over artikelen. Maakt het makkelijk om een keuze te maken. Prima service en snelle levering. Bovendien bij deze camera, Canon 700D, een workshop voor 25 euro, wat heel prettig is voor een beginne als ik.

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle levering
  • Prima service

David 27-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Voor de vakantie nog snel een camerahoes besteld. Inderdaad de volgende dag besteld.

Ruime keuze, strakke prijzen.

Top webwinkel!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Leo 26-08-2016 Via de website gekocht

Dik voor elkaar

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. En wederom was het weer perfect in orde, strikt op tijd zoals afgesproken. Hier kan je dus gewoon terecht!!

Pluspunten

• Op tijd

Lynn 26-08-2016 Via de website gekocht

Geweldig!

Pas een nieuw statief voor mijn camera bestelt. Een super snelle levertijd en bij aankomst zag alles er netjes uit. Jammer genoeg ging bij de eerste keer gebruikt een schroef van mijn statief kapot door waarschijnlijk een fabrieksfout. Contact op genomen met de hele vriendelijke klantenservice en ze hebben me dezelfde dag nog een nieuw statief opgestuurd. Het defecte statief hoefde ik niet te retourneren maar mocht ik gewoon weggooien. Echt heel fijn! Dus zeker een top website❤

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

Chiel de Leeuw 26-08-2016 Via de website gekocht

Fatsoenlijke webshop

Product en prijs was perfect en bezorging allemaal op tijd. Bedrijf komt afspraken dus na. Zou er weer shoppen.

Pluspunten

• Op tijd geleverd
  • goede Prijs/kwaliteit

Cees 26-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Canon Powershot camera

Gekocht bij cameranu.nl
Overzichtelijke website en letterlijk elke camera is er wel te verkrijgen.Duidelijke en goede info over de betreffende camera en ook prijstechnisch gunstig geprijsd!
Ook wordt je na het bestellen goed op de hoogte gehouden over de levering bij jou thuis.
Al met al een prima ervaring met deze aanbieder.

Pluspunten

• duidelijke info
  • snelle levering
  • goede prijs

Suuz 26-08-2016 Via de website gekocht

Online een Canon EOS 80D met objectief aanschaffen!

Wat een fijne winkel om online te shoppen. Zeer overzichtelijk, leuke suggesties! Hele fijne klantenservice. na het plaatsen van mijn order wilde ik een kleine wijziging, 1 belletje en het was binnen no time geregeld! Wat ontzettend fijn! Heel makkelijk om een bestelling te plaatsen, te betalen en voor je het weet ligt hij al voor je neus! Kortom, ik kom hier vaak terug!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke website
  • Leuke suggesties
  • Goed productoverzicht
  • Makkelijk betalen

Patrick 26-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering .

Reeds meerdere producten gekocht bij cameranu.nl. Onlangs nog een hoya uv filter gekocht. Levering zoals beloofd de volgende ochtend. Filter was netjes verpakt en aangetekend verzonden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Netjes verpakt

Bart 25-08-2016 Via de website gekocht

Perfect conform verwachting

Camera keurig geleverd, wel een dag later dan op de site stond aangegeven. Voor de rest alles duidelijk en snel.

Frans Diedeich 25-08-2016 Via de website gekocht

Goed en snel!

Via de website accessoires bekeken maar wilden toch ook graag de winkel zien dus op naar Urk.
Perfecto!!! Mooie zaak, goed advies en goede service. Levering, volgende dag thuis, Top!!!

Daan 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Zeer snelle levering en producten zijn goed. Prima kwaliteit en duidelijk wat betreft de verzending.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Lotje 24-08-2016 Via de website gekocht

Polaroid zink papier gekocht

Snelle levering. Goede prijs. Erg tevreden. Het kleine doosje papier werd in een grote doos bezorgd, wel jammer, had gerust kleiner verpakt kunnen worden...misschien idee om op te besparen?

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• verpakkingsmateriaal

Aart van Wijk 24-08-2016 Via de website gekocht

Urker Toppers

Een geweldig bedrijf dat meer doet dan je verwachten mag. Vrijwel alles gaat er zoals ik verwacht, en gaat het een keer anders dan ik verwacht, dan wordt een en ander op uiterst voortvarende en vooral klantvriendelijke wijze rechtgetrokken. Dit is de winkel die ik mijn klandizie gun. Omdat ze het verdienen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Vakkundig
  • Ze smeren je niks aan
  • Groot assortiment
  • snelle levering

J.T 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goed zeker een aanrader

Snelle en goede service en zeer scherp geprijsd,zeker een aanrader.
Deze mensen doen wat ze zeggen.
Meteen ingeschreven voor de nieuws brief.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • goede service
  • snel

Christo 24-08-2016 Via de website gekocht

Net op Tijd in Huis voor de Vakantie! Bedankt!

Op het laatste moment besloten dat ik een nieuwe camera voor onze vakantie wilde, maar weinig winkels met beschikbaarheid en de mogelijkheid om met American Express te betalen (i.v.m. extra garantie en air miles), maar CameraNu kon dit allemaal aanbieden, samen met alle accessoires die ik wilde. Als nieuwe klant hebben ze een extra controle uitgevoerd op mijn credit card, maar dat ging snel en gaf een veilig gevoel. Alles was op tijd aangekomen en we zitten nu op vakantie in Spanje, heel erg te genieten van onze nieuwe Lumix GX-80, die prachtige foto's maakt!

Pluspunten

• Snel
  • Betalingsmogelijkeden
  • Regageert snel op vragen
  • Alles op voorrad

Peter 24-08-2016 In de winkel gekocht

Zeer mooie winkel
Professionele hulp duidelijke uitleg tevreden de winkel verlaten en niets iets veel te duurs aangesmeerd gekregen
Top ga zo door

Harry vdE 24-08-2016 Via de website gekocht

Doet wat ze beloofd

De bestelling kwam zoals beloofd een dag na de bestelling aan.
Ook was het pakket eenvoudig te volgen via track & trace.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Martien Nap 23-08-2016 Via de website gekocht

Als ze het bij CameraNU.nl niet hebben, stop dan maar...

Het hele land afgezocht naar een - betaalbare! - T2-mount adapter, hebben ze ze bij CameraNU.nl gewoon op de plank liggen. En netjes binnen 24 uur afgeleverd. Klasse!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Betaalbaar

Minpunten

• Niet via PostNL punt

Wim Schellekens 23-08-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede informatie, duidelijke bestelling en betaling, snelle levering, goede service.
Ik ben onder de indruk dat CameraNU.nl doet wat het belooft!

Pluspunten

• competent
  • betrouwbaar
  • snel
  • klantgericht

Twan 23-08-2016 Via de website gekocht

Betaalbaar

Goede spullen, zocht een Nikon camera, prima omschrijving en prima betaalbaar. Hebben alles wat je maar wenst op gebied fotografie, snelle afhandeling bestelde spullen.

Pluspunten

• betaalbaar
  • snelle aflevering

Minpunten

• teveel keuze

wim manders 23-08-2016 Via de website gekocht

service

Onlangs heb ik een Lexar CFcard besteld bij Cameranu. De wijze waarop eerdere aankopen verliepen, maar ook de scherpe prijs van een artikel, deden mij niet aarzelen om ook nu weer cameranu te benaderen. De service is groot en je hebt het gevoel dat je shopt bij de winkel om de hoek, wiens eigenaar je kent en er wel eens een terrasje mee pikt...

Pluspunten

• prima service en info
  • scherpe prijzen

JJ Marsal 22-08-2016 Via de website gekocht

Zelfs om 21.30 uur door de klantenservice goed geholpen. Na mijn verhuizing deed mijn nieuwe account het niet goed. Na de hulp van de klantenservice was het direct goed. Levering was ook uitstekend.

Pluspunten

• Hulp
  • Levering

UV-filter 22-08-2016 Via de website gekocht

Verrassend

Ik belde om een tweetal kleine acessoires, kreeg uitvoerig en zeer gerichte informatie en heldere adviezen op rustige en klantvriendelijke wijze, chapeau! bezorging zeer vlot, snel en accuraat!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • ze luisteren!
  • professionele adviezen
  • punctuele bezorging

Sel 22-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, goedkoop en snel

Een e-reader met hoes gekocht voor mijn tienerdochter. Goede aanbieding, heldere website, veilige betaalmethode en supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel
  • heldere website

Minpunten

• 1 fysieke winkel

Janssen 22-08-2016 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Precies volgens afspraak werd alles geleverd. Het artikel was netjes verpakt. En men heeft goede communicatie voorafgaand aam het ontvangen van het product! Heb geen contact gehad met de klantenservice dus daar kan ik niks over zeggen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhafhaalpunt op te halen
  • Goede communicatie

Minpunten

• Zeer beknopte handleiding

Marja 22-08-2016 Via de website gekocht

Supersnel geleverde filter

De webwinkel heeft een prima assortiment en de artikelen zijn goed beschreven. Bovendien werd de polarisatiefilter supersnel geleverd!

Pluspunten

• supersnelle levering
  • veel keuze
  • goede artikelbeschrijving

Robin Nagel 22-08-2016 Via de website gekocht

Statief

Echt een super mooie statief gekocht met een hele goeie kwaliteit. Helemaal omdat ik een beginnende fotograaf ben. Echt een super winkel!

Pluspunten

• Goeie kwaliteit

Marco 22-08-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke site scherpe prijzen en een snelle levering

Duidelijke overzichtelijke waar het aangnaam winkelen is.Snelle reacties op vragen van de klant.uitgebreide keuzes maken van het online winkelen een leuke bezigheid.

Minpunten

• n tjes kunnen

Marcel 22-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijzen!

Zoals altijd een snelle levering, groot aanbod en goede prijzen in vergelijking met de concurrentie. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen
  • Groot aanbod
  • Duidelijke website

Minpunten

• niets!