CanonFAN 25-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De winkel zelf is goed bereikbaar. Het parkeerterrein mag wel wat groter wezen, maar zet de auto gewoon bij het naastgelegen pand. Dat kan ook goed....

Bij cameranu doen ze niet moeilijk. Ze gaven voor mijn oude product een mooie inruilwaarde, en dat speelde een grote rol in het nieuw aan te kopen product.

Je grijpt eigenijk nooit mis. En echt wat op de website als aanwezig staat kan je in de winkel zo komen halen. Als de fabrikant het heeft, heeft cameranu het ook. En dat schept vertrouwen en wil je graag terugkomen.

Ze zijn niet duur, en bieden prima service. Zijn vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Tot 22 uur is de klantenservice geopend. Dat is ook wat waard!

Ze zijn bij cameranu.nl zo goed dat het wel ontzettend druk kan zijn in de winkel. De keer dat ik mijn product wilde kopen heb ik 1,5 uur moeten wachten. Toegegeven, je kunt wel heerlijk op je gemakje rondkijken en lekkere koffie drinken...

Anne 25-02-2016 Via de website gekocht

vanuit de "luie" uitzoeken en bestellen, overzichtelijke pagina

snel en duidelijk over de bestelling en afhandeling

groot aanbod op hun vakgebied

maak ik zeker gebruik van in de toekomst

fijne en vlotte afhandeling

1hoorn 25-02-2016 Via de website gekocht

Kon op zich het product vinden maar had het prettig gevonden als hetzelfde product waar ook een accu bijgeleverd wordt, en dus prijsinteressanter was, er direct bij gepresenteerd werd. Nu zag ik dat pas nadat het product besteld en betaald werd.

Ik wilde om 21:58 nog contact zoeken met service desk omdat ik een vraag over de bezorging had. Telefoon werd opgenomen en zeer geduldig met mij meegekeken en meegedacht. Klasse!

Enorme keuze. Niets op aan te merken.

Prima assortiment, concurrerende prijzen, uitstekende service desk en supersnelle levering. Om 22:00 uur besteld en om 11:00 uur volgende dag in huis.

Octonet 25-02-2016 Via de website gekocht

klantenservice is prima

Veel keuze

snel, betrouwbaar

Ton Vliegen 25-02-2016 In de winkel gekocht
Capelle

Zeer competente jonge man, die ons hielp. Hij wist de weg, kon ons goed bij het maken van onze keuze begeleiden, had kennis van zaken en ging niet voor de duurste optie.

Je kunt het zo gek niet bedenken op foto- filmgebied.

Bovenstaande commentaren spreken voor zich.

Andrew 24-02-2016 Via de website gekocht

Alles goed te vinden

uitstekend!

Goed en zeer snel geholpen.

Den 24-02-2016 Via de website gekocht

Tot 12 uur 's nachts bestellen, volgende dag geleverd. Bovendien de mogelijkheid om de volgende dag bij een ophaalpunt op te halen.

23.19 besteld, 23.20 bevestiging... Al om 5.30 volgende dag bij ophaalpunt aanwezig.

Volgens mij net zo goed als andere camerawinkels.

Supersnel, supermakkelijk. Ben onder de indruk dat er tot 12 uur 's nachts besteld kan worden en de volgende dag geleverd wordt. Als het de volgende keer weer zo snel gaat, dan kan ik nog wel eens standaard klant worden.

Snel, makkelijk, tot laat bestellen, volgende dag geleverd. EN de optie om bij afhaalpunt op te halen. Dat zou bij elke webshop standaard moeten zijn,

Luiken 24-02-2016 Via de website gekocht

enorm eenvoudig om op de site het gewenste product te vinden en eventueel te vergelijken.

geen verzendkosten, ook niet als je een artikel bestelt dat minder dan 20 euro kost.

zeer uitgebreide collectie, alles is hier te vinden.

deze 10 punten gaan naar de site (en de winkel erachter). Eerder op een beurs een camera gekocht, ook daar ben ik zeer goed geholpen.

Bij bijna alles wat ik zoek aan foto- of videomateriaal, verrekijkers of telescopen, of accessoires kijk is eerst op de site van CameraNu.nl. 10 tegen 1 dat ik vind wat ik zoek.

Jeanine den Engelsman 24-02-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk te bestellen vanuit de luie stoel!

Snelle en goede communicatie, wat er gezegd wordt gebeurt ook!

Van nieuw tot gebruikt van groot tot klein alles is zo'n beetje aanwezig in het assortiment

Goede service, snelle service, uitgebreid assortiment. Beloftes worden nagekomen, wat wil een klant nog meer! Ik ben dik en dik tevreden :)

Vind het ook super dat zelfs Occasions ook tip top worden afgeleverd

Alfons 24-02-2016 Via de website gekocht

Hoe gemakkelijk het bestellen via internet en laten thuisbezorgen ook is vind ik het toch prettig dat je je bestelling ook kan ophalen in een echte winkel met aardig en vakkundig personeel

Ik had lang gespaard voor mijn nieuwe camera, twee objectieven, filters en extra accu en ik wilde zelf de pret van het ophalen beleven (mede omdat ik in het verleden wel eens nare ervaringen heb gehad met TPG post), mijn hele bestelling lag op de afgesproken dag netjes op mij te wachten.

Werkelijk alles voor de pro en amateur is te koop bij CameraNu

Ron 24-02-2016 Via de website gekocht

Ja.., wat kan ik zeggen, gewoon goed...!

Wat je wenst is aanwezig volgens mijn idee.

Antonio 24-02-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site

Alles wat ik op fotografiegebied kan bedenken kan ik vinden.

snelle levering, goed verpakt

Molexroots 24-02-2016 Via de website gekocht

Heel makkelijk website.

Top service.

Wat ik heb gekocht vond ik nergens anders in Nederland.

In het algemeen een goeie website en service.

Peter 24-02-2016 Via de website gekocht

Met enkele klikken bij je product

Hele vlotte bekwame mensen op die plaats.

Niks op fotogebied tekort.

Uiterst gemotiveerd en niks is hun teveel, Chaupeau Camera nu. Blijf zo verder aan de weg timmeren. Indien we wat nodig hebben op fotogebied staat Camera Nu direct in onze gedachten. Te weten dat we de plank niet vaak mis slaan, en... indien op voorraad binnen 24 uur in huis. Ook dat telt.

Top winkel

Hans van den Beukel 24-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De website evenals de winkel zijn erg overzichtelijk. Alles staat netjes in categorieën, daarbij is er de mogelijkheid om precies te filteren naar wat je zoekt. Dus op bijv. merk, grootte, etc. Erg handig wat zoektijd aanzienlijk verkort. De winkel is mooi, de producten zijn aan te raken en te proberen. Dit maakt de beleving compleet.

Ik heb een aantal keer gemaild omdat ik mijn oude camera wilde inwisselen voor nieuwe objectieven. Kreeg snelle reacties die duidelijk waren waardoor je snel weet waar je aan toe bent. Daarbij heb ik een keer mijn schermpje van mijn camera laten vervangen (wat onder garantie viel), dat werd snel en netjes opgelost.

Over het algemeen erg goed, maar soms zoek ik een b- merk lader voor accu's o.i.d. en dan zijn er soms dingen niet. Maar dat ligt vaak erg specifiek. Het kan zijn dat je daarvoor soms naar een andere winkel moet.

Andere merken zoals wasabi kunnen handige dingen hebben zoals dual wall chargers o.i.d. Zou dat graag terug zien in de winkel!

Adri 24-02-2016 Via de website gekocht

Opzoeken en filteren op de website is eenvoudig, evenals de verdere afhandeling van een bestelling

Geen uitzonderlijke service nodig gehad (klantenservice...). Alles was in één keer goed geregeld en verwerkt.

Uiteraard ook bij de concurrentie gekeken naar een viertal zaken, die ik in één keer wilde bestellen. CameraNu was de enige, die alles in voorraad had (tegen goede concurrerende prijzen)

Na uitzoeken, bestellen en aflevering (goed verpakt en op volgens afspraak op de juiste tijd) alleen maar een compliment.

Paul 24-02-2016 Via de website gekocht

Erg fijne en goed ingedeelde website en goede en snelle zoekfunctie.

Post-NL had 2 dagen vertraging gemeld en de klantenservice heeft er achteraan gebeld om tot een oplossing te komen.

Het meeste wat ik zoek in voorraad.

Fijn en snel met kopen en goede service.

Paul 23-02-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke informatie in de webwinkel

Snelle levering met informatie over het bestelmoment

Alles wat ik nodig had was op voorraad in de webwinkel

Betrouwbaar en snel

Inge Maassen 23-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijk wat je krijgt voor je geld

Gratis verzonden en snel geleverd

Ze hebben heel veel aanbod en voor een prima prijs

Fijne webwinkel!

John Snoei 23-02-2016 Via de website gekocht

Via internet goed te vinden prijzen scherp

Afhandeling geschiedt snel en gemakkelijk wordt voldoende op de hoogte gehouden van voortgang

Assortiment is uitgebreid echter ik zocht op een specifieke camera

Ga zo door ik zal zeker weer gebruik maken van jullie diensten

Ton van Dongen 23-02-2016 Via de website gekocht

duidelijke overzichtelijke website zonder gedoe

snelle bezorging en afhandeling

je hebt in alle artikelen een goede prijs/kwaliteit verhouding, en met sommige dingen zijn ze echt goedkoper dan een ander

Anita 23-02-2016 In de winkel gekocht
urk

Alles ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

Breed

Ik heb een duidelijk advies gehad

leo versteeg 23-02-2016 Via de website gekocht

Ik vind het aanbod aan items zeer goed bij deze webwinkel

Werd meteen geholpen via feedback van deze webwinkel

Alles goed overzichtelijk qua aanbod en groot assortiment

Binnen 24uur als in huis

Mike Huberts 23-02-2016 Via de website gekocht

Geen enkel probleem gehad met bestellen. Het product was snel te vinden en betalen via mijn telefoon ging lekker snel.

Rond 15:00 besteld en de volgende dag om 9:00 geleverd. Zo zie ik het graag!

Ruim assortiment, voor het specifieke product wat ik zocht waren ze de goedkoopste. Aandachtspuntje: Ik vind mijn producten meestal via de tweakers pricewatch, daar kon ik hem in dit geval niet vinden.

Er is altijd ruimte voor verbetering. Vooral de homepage is erg druk en zou wat ruimtelijker opgezet mogen worden. De accessoirevinder is uniek en werkt erg goed.

Eerste keer dat ik hier wat heb besteld. Dus wat dat betreft nog geen verdere ervaringen. Eerste indrukken zijn belangrijk en die is in dit geval erg goed!

van Dijk 23-02-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig te bestellen in webshop.

Prima geholpen.

Ruim voldoende.

Altijd correct en goed.

Prima service en snelle levering.

Celine 23-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, veel en handige informatie bij de producten en het bestellen van een product wijst voor zich.

Snelle levertijd.

Ruim assortiment. Ik koop al jaren veel van mijn fotografie-spullen hier. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed.

Carla 23-02-2016 Via de website gekocht

Prima bezorging,goed op de hoogte gehouden

Goede informatie op telefonische vraag

Gerda 23-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb besteld via de website, was duidelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van het traject.

De levertijd was zoals aangegeven, tevens erg makkelijk dat je zelf de dag kan kiezen van leveren. Aangezien ik 2 dagen per week bij huis ben, kon het precies op de dag gebracht worden dat ik er was.

Assortiment/prijs is prima

E.e.a. werd goed gecommuniceerd, ik werd middels email goed op de hoogte gehouden. Ook na de bestelling werd er een filmpje zichtbaar m.b.t. het traject wat cameranu zou opstarten, dit droeg bij aan een goed gevoel over afhandeling van mijn bestelling.

Vogelzang 23-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en goed vindbaar

Netjes en vlot

Veel spullen

Goede ervaring

Neen, ik ben content met mijn camera

Raasveld 23-02-2016 Via de website gekocht

Snel van achter je pc bestelt

Snelle informatie

Ruim assortiment.

Duidelijke omschrijving(en) van de product(en).

Deze winkel is net weer goedkoper dan de collega's met hun merk artikelen.

Es 23-02-2016 Via de website gekocht

Vannuit de stoel bij de kapper besteld

Direct bevestigd per mail en de volgende dag in huis.

Snelle levering, netjes verpakt en goede prijs.

N 23-02-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Het assortiment is oke.
Verbetering punt voor mij is uitgebreider ass. in samenstellingen totaalpaket.

Jonathan 23-02-2016 Via de website gekocht

Door gewoonweg de naam het artikel in te voeren komt het gewenste naar voren. En is er makkelijk te bestellen.

Het bestelde artikel was een niet gangbaar artikel en werd toch binnen een dag geleverd!

Een niet gangbaar artikel dat aangegeven staat als op voorraad idd op voorraad aanwezig hebben.

Bestelling gaat zeer gemakkelijk, in combinatie met Ideal en product wordt binnen 1 dag zoals belooft geleverd.

Van elke aktie die Cameranu.nl uitvoerd wordt je op de hoogte gehouden middels de mail, wat erg prettig is.

Martien 22-02-2016 In de winkel gekocht
Op Urk.

Doordat de winkel goed is ingedeeld en vrij ruim van opzet is kun je gemakkelijk bij spulletjes komen waar je voor komt.

In de winkel is van alles te vinden waar je fotohart sneller van gaat kloppen. Zodra jou nummertje wat je hebt getrokken wordt omgeroepen ga je eventueel met je kopje koffie naar de balie wat correspondeert met jou nummer. De verkoper kan je haarfijn uitleg geven op je vraag en haalt eventueel het product voor je op of je loopt met hem/haar naar de stelling toe. Ze hebben het daar op Urk goed voor elkaar.

En wat het assortiment betreft, volgens mij kunnen ze van Camera-nu alles leveren wat op fotografie gebied te koop is. Is het er niet dan wordt het netjes door een bedrijf bij je thuis afgeleverd.

Ik kom zelf al vanaf het begin dat Camera-nu bestaat bij hen over de vloer. In het begin boven een of ander loods in het dorp zelf. Doordat hun service en producten goed op elkaar zijn afgestemd gaat mijn mond op mond reclame ook zijn werk doen.
Persoonlijk zou ik als iets niet goed is, het ook niet een ander aanraden.

Ik denk zelf dat het raadzaam is om nog een paar balie plaatsen te creëren. De laatste keer dat ik bij jullie was zijn enkele mensen op een gegeven moment vertrokken omdat het hen te lang duurde voordat ze geholpen konden worden.

Xpose 22-02-2016 Via de website gekocht

Vanachter de pc. :-)

Groot assortiment.

Snelle verzending plus goed product.

Pieter Westdijk 22-02-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijke indeling, goed bereikbaar

Snel en adekwaat

Grote diversiteit

Snelle levering, grote voorraad, personeel is behulpzaam en heeft verstand van zaken

Luke 22-02-2016 Via de website gekocht

Er staan duidelijke en makkelijke categorien op de site en alles is goed te vinden

Het product is snel aangekomen.

Er is erg veel keuze en er zijn veel verschillende merken.

Erg fijne, duidelijke webshop met een groot assortiment!

Erg fijne webshop en een goede ervaring!

John Post 22-02-2016 Via de website gekocht

De website van Cameranu.nl is zeer overzichtelijk, en heeft een goede indeling. Daarnaast beschikt de website over een uitstekende zoekfunctie.

Bij vragen over een product zijn de medewerkers zeer behulpzaam met het beantwoorden. Ze reageren snel en adequaat.

Zoals eerder genoemd beschikken ze over een zeer uitgebreid assortiment. Zijn eventuele artikelen dienniet op voorraad zijn binnen zeer korte tijd te leveren. Een enkele keer kan het voorkomen dat het langer duurt maar dan is men bereid een soortgelijk artikel te leveren of restitutie van het aankoopbedrag aan te bieden.

Zie bovenstaand. Do i need to say more.

Ga zo door en ik hoop nog vele producten via aan te schaffen

KPier 22-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Je trekt een nummertje, na even wachten met een warme drank, wordt je netjes aan de balie geholpen.

Goeie service, ze nemen de tijd voor je.

Aanwezig assortiment is van goede kwaliteit, wat ze niet hebben is gemakkelijk door hen aangeleverd en aan de thuisdeur bezorgd.

Vriendelijke medewerkers die de tijd nemen en meedenken

Anita de Vries 22-02-2016 Via de website gekocht

de speciale lamp die ik zocht kon ik gemakkelijk met de zoekfunctie vinden

Netjes en keurig op tijd bezorgd

Een grote verscheidenheid aan producten

Netjes, overzichtelijk en op tijd, en geen verzendkosten

Ton 22-02-2016 Via de website gekocht

Het bestellen gaat als vanzelf

Ik kan alleen ordelen over de afgesproken levertijd en die was juist

over het algemeen kan ik vinden wat ik nodig heb

goede levertijd en prijs

Myrthe 22-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden, duidelijke site.

Ideale service, je kunt aangeven op welk tijdstip de bestelling het beste geleverd kan worden. Duidelijke e-mailtjes over status van bestelling. Topsite!

EvdB 22-02-2016 Via de website gekocht

Vanuit je stoel winkelen. Site werkt snel en makkelijk.

Snelle levering.

Assortiment is groot en onderverdeeld in diverse categoriën. Hierdoor erg makkelijk zoeken. Per artikel ook reviews te lezen.

Zeer snelle levering. Ze maken waar wat ze beloven.

Een duidelijke website. Goede beschrijving van het artikel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

peter molenberg 21-02-2016 Via de website gekocht

snel, makkelijk, goede service. overzichtelijke webshop

goede communicatie

ik vond direct wat ik nodig had maar heb niet veel verder gekeken vandaar de NVT bij de vorige vraag

nee, ben zeer tevreden over de snelle levering en comunicatie

Chrizzle 21-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke overzichtelijk winkel met een groot assortiment

Persoonlijke service gericht op de klant. Veel know-how bij de medewerkers.

Cameranu verkoopt alles!

Fijne winkel, jammer dat ik geen miljonair ben 😉

Ron 21-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en snel

Levering was volgens afspraak

Assortiment is zo groot dat ik altijd als eerste zoek bij Cameranu.

Sorry, weer een 9!

Wim 21-02-2016 Via de website gekocht

Het is kiezen,klikken en betalen. Simpel en snel.

supersnel geleverd.

Gevonden wat ik zocht tegen de laagste prijs.

Spreekt voor zich !

Bas 21-02-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl heeft een mooie site waarop je een goede info
krijgt van. De panorama-view laat duidelijk de details zien
van het gekozen product

Zeer uitgebreid assortiment

Ook deze keer is alles naar wens gelopen.
Levering volgens aangegeven regels.

Toestel nu een week in bezit en voldoet aan de verwachting zoals de info beloofde

Corrie 21-02-2016 In de winkel gekocht
Foto Jos Droog Hilvarenbeek

Winkel lekker dichtbij
6 dagen in de week geopend

Staan altijd voor je klaar, zeer behulpzaam

Elk merk verkrijgbaar

Goede service. Vriendelijke verkopers

Je voelt je thuis in de winkel. Zeer gemoedelijk

K Bonne 21-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijk toegankelijke website, zeer overzichtelijk en goede prijzen

Verbluffend snel, zoals afgesproken

Meer dan ik ooit kan kopen

Toch maar een 10.

Ik denk dat de beoordeling wel duidelijk genoeg is.