Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy de Weger 02-06-2016 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering van mijn inkt cartridge voor mijn printer tegen scherpe prijs. Ik ben er blij mee. En zeker weten dat ik binnenkort kom om weer iets aan te schaffen.

Geweldige service en snelle levering.

Kati 02-06-2016 Via de website gekocht

ruime assortiment

Ik heb nog nooit in mijn leven zo een keurig,correct bedrijf meegemaakt.Alles wat zij aan de telefoon beloven,komen zij na...niemand doet moeilijk aan de telefoon en als zij beloven dat men je terugbelt,het gebeurt het ook.Alles wat niet naar behoren functioneert, wordt op de kortste tijd vervangen door een nieuwe product. Vriendelijkheid en vooral het gevoel geven dat de klant inderdaad de ''koning'' is.Ik koop jaren bij hun en ben een hele goede klant,maar het verbaasd mij elke keer bij een nieuwe bestelling, hoe goed en soepel alles gaat. Jij hebt als klant helemaal geen enkel omkijken na als je de bestelling plaatst.

alles wat ik nodig had-heb kan ik bij hun vinden

de beste camerashop in Nederland waar als klant jezelf Koning voelt.

Blijf aub zo en verander je concept niet...Jullie zijn het beste in Nederland en ik zal jullie aan iedereen aanbevelen.

Frits 02-06-2016 Via de website gekocht

Web bestelling volgende dag op aangegeven tijd bezorgd, wat wil je nog meer.

Afstandbediening voor m'n Sony 77 besteld, snel de volgende dag geleverd. Al m'n pogingen camera en afstandbediening met elkaar te laten werken liepen op niets uit.
Volgende dag naar Urk. Vriendelijke medewerkers, zeer deskundig en een geweldige winkel.
Camera en afstandbediening binnen een kwartiertje aan de praat.

Nog nooit een zo'n groot assortiment bij elkaar gezien. Als er er rond loopt wordt je er hebberig van. Zelfs artikelen waar je het bestaan nog niet van wist lijken ineens onmisbaar in je fototas.

Zie eerdere vragen, alles een 10, dan moet de totaalscore ook wel een 10 zijn.

hvdvoorde 02-06-2016 Via de website gekocht

's avonds besteld, de volgende dag in huis

Medewerkers zijn bereid informatie en uitleg te geven via mail of chat.

groot assortiment

gewoon goed

Mijn mening is gebaseerd op de webshop. Ik ben nog nooit in de echte winkel gewwest.

Evelien 02-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ik vind de website overzichtelijk en duidelijk. Ik kon op een snelle manier de producten vinden welke ik zocht. In de winkel ben ik op een prettige manier geholpen.

Het is erg prettig dat er bij binnenkomst gelijk al een keuze wordt gemaakt voor welke service je komt als klant. Hier wordt dan een geschikte medewerker aangekoppeld die op dat gebied de beste hulp kan bieden. Dit werkt op een prettige, vlotte manier.

Er is voldoende apparatuur, camera's, onderdelen e.d. aanwezig in de winkel. Daarnaast is de webwinkel ook uitgebreid.

Het is een overzichtelijke winkel met personeel welke goed geschoold is. Daarnaast is de website overzichtelijk en duidelijk.

Floor 02-06-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, ook had ik gevraagd om het in te pakken als cadeau en dit is gebeurt. Heel netjes.

Goede service, genoeg keuze, goede prijs-kwaliteit verhouding.

de Wijn 02-06-2016 Via de website gekocht

Simpel, eenvoudig, duidelijk en snel

geen vragen alles was duidelijk en levertijd snel.

prijs en kwaliteit ruimschoots voldoende

Voldeed aan mijn verwachting

geen

Joeles 02-06-2016 Via de website gekocht

Veel betaal mogelijkheden zoals PayPal waar ik erg blij mee ben.

Veel keuze op een overzichtelijke manier weergegeven

De website komt professioneel en betrouwbaar over. Dit is voor mij erg belangrijk. Ook de mogelijkheid om op verschillende manieren te kunnen betalen is voor mij belangrijk.

Rene 01-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Vlotte levering. s Avonds laat besteld, de volgende dag in huis. Keurig bericht dat het verstuurd was.

Gera 01-06-2016 Via de website gekocht

Ik zocht op naam en kreeg direct het product met een goede omschrijving.

Elke stap die ik deed, kreeg ik een mailbevestiging.
De betaling en afronding verliepen prima.
Er werd beloofd dat het de volgende dag geleverd zou worden en in de tijd dat was aangegeven werd het ook bezorgd.

Wat ik wilde was er.
Goed verpakt, goede afhandeling en perfecte communicatie

Als ik weer wat online wil hebben, is het de eerste winkel waar ik ga kijken.

Lomdelo 01-06-2016 Via de website gekocht

De internet winkel is goed in elkaar gezet, hier winkel je rustig en op je gemak door heen.

De service die ik tot nu toe ondervond was de snelle levering. Heb ze verder nog niet nodig gehad.

Ruim voldoende.

Kan niet beter.

Jeroen 01-06-2016 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk.

Makkelijk te bereiken!

Erg uitgebreid en hedendaags.

Top winkel!

Blijf zo doorgaan!

Ed 01-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

alles was gemakkelijk te vinden, zowel in de winkel als op de I Pads welke er staan

goed geholpen, goede uitleg

voldoende keus

prima winkel voor camera's en bijbehorende accessoires

Henriëtte 01-06-2016 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk zoeken op de website. Duidelijke beschrijving.

Snelle en correcte levering.

Zeer uitgebreid.

Scherp geprijsd en correcte levering. Handige voordeelcombinaties.

Mavadeja 31-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede bestelprocedure

Snelle levering, goede informatie over het bezorgproces

Bijna alles, makkelijk te vinden

Bertus 31-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk om te vinden wat ik zoht

Vlot verzonden, was de volgende dag al binnen

Ik heb nog niet alles bekeken maar zo te zien is het assortiment geweldig groot. Als dat ook allemaal vlot te leveren is dan is het een top bedrijf

Ik kijk nog wel voor andere dingen, heb ook een tweetal digitale camera's.

Top dat men geen verzendkosten berekent, bij de meeste winkels moet je toch al gauw rekenen op € 6,75. Dat maakt het product dan weer duur.

Wim 31-05-2016 Via de website gekocht

Goede site en snel wat te vinden

Na telefonisch contact goedgeholpen

Ruime keuze

Groot assortiment goede service en snelle levering.

Tomas van der Meer 31-05-2016 Via de website gekocht

3,8

Via internet allemaal eenvoudig te bestellen. Dus voor een spoedklusje snel een batterygrip besteld. Een van Meike voor de Canon 750D... Op de website stond dat deze geschikt was voor AA Batterijen. Eenmaal thuis bezorgt bleek dit niet het geval. Dus moest ik een andere grip bestellen en een batterijhouder er bij.

Vervolgens contact opgenomen met de klanten service: Ja menneer fijn dat u dit heeft ontdekt. Ik: leuk dat de klanten deze problemen er uit moeten vissen... Klantenservice: Zo werkt het nou eenmaal... Vervolgens maar in de auto gestapt om het om te ruilen... En naar de klantenservice gegaan. Omgeruild en ik kon volgens de service direct door naar de verkoop bali beneden. Na 25 minuten te hebben gewacht werd het volgende nummer omgeroepen... Bleek dus dat ik een nummer kon trekken...

De vriendelijek verkoper vertelde mij dat de website wel bijgehouden moest worden door camaranu.nl... Tsja wat moet je nu nog geloven he... Ook wist hij me nog te vertellen dat ik zo een betere klant was omdat ze niet een pakket hoeven te versturen... Kortom je voelt je een aantal keer door de mangel gehaald en niet serieus genomen. En al helemaal niet dat als verkopen na 4 dagen niet zijn geretourneerd en je dan een vriendelijke mail krijgt en kans maakt op 100 euro omdat je dan wel een positieve review zal plaatsen op kieskeurig... En als alles dan een beetje negatief gaat krijg je natuurlijk geen mail! Nee dan moet je zelf maar googlen... Ik vind camaranu.nl daarom behoorlijk manipulatief en onebtrouwbaar... geworden... Omdat je niet meer weet of een bewering juist is of niet. En ook niet weet wat de kwantiteit en kwaliteit van een review is... Nee mij zijn ze hoogstwaarschijnlijk kwijt als klant als ik op deze manier mijn geld en energie moet slijten

Voldoende spullen aanwezig

Verkoop argumenten zijn niet te vertrouwen. Klantenservice argumenten ook niet. En als je hier voer klaagt word het niet serieus genomen. En ook de manier hoe reviews worden geworven zijn manipulatief en zeer selectief! Kortom ze willen van de klanten geld, wat logisch is. Maar ook nog diensten zodat ze zelf geen personeel hoeven aan te nemen om de website bij te houden.... Althans zo komt her over als je tegen zoveel muren oploopt... En daar niet serieus over word genomen...

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-06-2016

Beste Tomas,

Bedankt voor uw review en onze excuses. We hebben verschillende keren contact proberen te zoeken via telefoon en e-mail maar u was helaas niet bereikbaar.

Allereerst bedankt voor uw feedback betreffende de niet-correcte informatie bij het product. De batterygrip was inderdaad niet geschikt voor AA batterijen. Wij proberen als fotospecialist de juiste informatie te plaatsen op de site. Onze collega's schrijven deze teksten zelf. U heeft foutieve informatie ontdekt en wij hebben dit zo snel mogelijk aangepast aan de hand van uw feedback.

Met elkaar proberen we de site van zo goed mogelijke informatie te voorzien.

Nogmaals onze excuses voor de foutieve informatie op de site en bedankt voor uw feedback. We hopen u in de toekomst weer als klant te verwelkomen.

CameraNU.nl

Mark Top DHZ Outlet BV 31-05-2016 In de winkel gekocht
Urk

Goed overzicht veel deskundig personeel

Goede voorlichting en ben ervan overtuigd dat de eventuele aftersales ook prima zou zijn

Ruime keuze zeker voor de hobby fotograaf

Bijna geen verbeterpunt kunnen bedenken

great7ven 31-05-2016 Via de website gekocht

Het bestelproces is overzichtelijk, werkt zoals je verwacht van een webwinkel. De voorraden kloppen tot op heden altijd.

Betaling en informatie verstrekking zijn prima.

De service nog niet veel nodig gehad, destijds zonder problemen een batterij met lage capaciteit ingeruild.

In de webshop en in de winkel een ruim assortiment aanwezig waar deze winkel voor is bedoeld. Fotografie en verrekijkers.

Grote zaak met goede service en een scherpe prijs. Zeker een aanrader.

Ben Bender 31-05-2016 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie dus je hebt product snel gevonden, sneller dan in de winkel bij de fotograaf hier in Ede.

Je wordt van iedere stap van de aankoop en aflevering op de hoogte gehouden. Fijn is ook dat je de goederen op ander adres (op je werk) kan laten afleveren. Scheelt hoop niet-thuis verkeer naar post kantoor.

Redelijk specifieke zaken zijn toch te vinden in het assortiment (m.b.v. de goede zoekfunctie) die 2 vakfotograafwinkels hier in Ede niet hadden.

Webwinkel voor gemak en overzichtelijkheid en goede doorzoekbaarheid. Mijn ervaring met de fysieke winkel is het geduld en zorgvuldigheid bij aanschaf van mijn Fuji X-T1 op 2 januari 2016.

Anita 31-05-2016 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik moest hebben

volgende dag thuis geleverd en voor betere prijs dan bij andere winkels

EvanDijk 30-05-2016 In de winkel gekocht
Urk

Alles duidelijk, helder en uitgebruikt opgesteld. Bij binnenkomst een nummertje trekken, dit ter bevordering van het juiste 'loket' waarmee je door het juiste persoon wordt geholpen. Denk bijvoorbeeld aan de verschillende taken bijvoorbeeld, verkoop, bestellingen, info advies etc,

Genoeg personeel aanwezig die een ruime kennis hebben van de verschillende merken die ze aanbieden. Vriendelijk en rustig. Niet opdringerigere verkopers maar take your time.

Ruime keuze aan genoeg mooi spul! Bij de merken die ze aanbieden hebben ze genoeg vergelijkingsmateriaal dus je kunt van alles goed bekijken. Ook in een specifieke camera ga je met uitleg van het personeel de diepte in en zo kom je genoeg te weten of het product. Uiteraard in samenwerking kunnen ze ook mbv de computer online de producten vergelijken.

Ziet er ruim, schoon, klantvriendelijke en in orde uit. Prima winkel om nog een bij terug te komen.

jpcg jonker 30-05-2016 In de winkel gekocht
Urk

Snel en erg behulpzaam. Ze nemenn de tijd voor jou.

Als hier boven

Als je er binnen komt zie je het vanzelf wat er te koop is

Beter kan niet toppy

Kom zeker terug als ik wat nodig heb. Weet ze inmiddels te vinden

Sander 30-05-2016 Via de website gekocht

Simpeler bestellen bij CameraNu kan niet!

Geen spammail, geen gedoe. Gewoon up to date gehouden worden van je bestelling en ontvangen!

Het maakt niet uit wat je zoekt, CameraNu heeft het.

Voor ieder wat wils en zeker aan te raden!

Het enige wat misschien beter kan is de vormgeving van de website, maar dat is persoonlijk.

Michael 30-05-2016 Via de website gekocht

Keurig terug gebeld na het veranderen van mijn aflever adres met de vraag of dit nog steeds van toepassing was. Daarna de volgende dag keurig mijn product ontvangen. Hele goede service noem ik dit.

Jobijtje 30-05-2016 Via de website gekocht

Snel via internet je product vinden

Ideale oplossing als je niet in de gelegenheid bent om zelf naar de winkel te gaan.

Alexandra 30-05-2016 Via de website gekocht

Voorraad is altijd prima in orde en de levering is supersnel.

De service is goed, meteen een mail wanneer je pakket is verzonden en waar je het kan volgen.

Het assortiment is zeer uitgebreid.

Symphatiek en snelle service, zo hoort een webshop te zijn.

tiessen 30-05-2016 Via de website gekocht

Top site, zoeken gaat efficient. Duidelijke informatie.

Alles te vinden waar naar ik zocht.

Snel, efficient, goede service.

MartinZ 29-05-2016 Via de website gekocht

De keuze is zeer ruim en ook nog voorradig. Absoluut pluspunt!

Vlotte afhandeling en aflevermogelijkheden

Zeer ruime keuze, ook in de accessoires en dat echt een pluspunt.

Zeer complete winkel dus.

Ja, de adressering bij het afhaalpunt levert verwarring op omdat ik geen bevestiging met bijv.3S-code heb gekregen. Daar zou het afleverproces absoluut nog verbeterd kunnen worde. Nu was de ontvanger geadresseerd het PostNl- agentschap en niet ikzelf.

Thea 29-05-2016 Via de website gekocht

Zeer fijne site, gemakkelijk te bestellen.

Snelle levering!

Veel keus!

Super camera, fijne prijzen, snelle levering. Echt geweldig! En ik ben heel blij met de camera.

Kevin 29-05-2016 Via de website gekocht

Erg snelle levertijd en veel producten op voorraad.

Duidelijke uitleg over de producten. Daarnaast een goede retour service voor een product dat overbodig bleek na bestellen.

Groot assortiment dat ook nog eens voorradig, waardoor de levering erg snel is.

Goede service, snelle levering, groot assortiment, prijstechnisch ok.

Visser 29-05-2016 Via de website gekocht

Bevestigen ging erg makkelijk, geen luchtbubbels etc.

Snelle verzending, keurig verpakt en goede informatie over het verzendproces

Voor ieder wat wils met elk budget

mohammed firouzbakht 29-05-2016 Via de website gekocht

Site is erg overzichtelijk.

Mijn vragen zijn snel en naar behoren beantwoord door cameranu medewerker die er voor zorgde dat ik tot de Koop over ben gegaan.

Ruime keuzes. Makkelijk te vinden.

Mijn eerste ervaring was top! Goed uitleg en snelle levering!

frank janssen 28-05-2016 Via de website gekocht

Besteld en de volgende dag in huis. Zonder verzendkosten.

Prima website. Snelle levering. Alles voldoet aan mijn verwachting

Sjouke 28-05-2016 Via de website gekocht

3,5

Product wat op voorraad is besteld op de website. Zou volgende dag in huis zijn. Net na 24.00 bericht dat het toch niet op voorraad is. Dus geen mogelijkheid om het elders te bestellen. Bij bellen met de klantenservice bijzonder onsympathiek. Geld komt retour. Bij afhandelen nog geen excuus gemaakt!

Harm Luik 27-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, gemakkelijk zoeken, en goede voorlichting over de diverse camera,s

Vlotte en correcte levering.

Ruim assortiment.

Uitstekende service, correcte afhandeling bestelling.Camera

peter koops 27-05-2016 Via de website gekocht

lekker zoeken en snel geleverd

Helaas de batterij liep meteen leeg en we konden de camera meteen terug sturen om vervolgens een andere te krijgen.

BJJ1964 27-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk via internet.

Als altijd, levering de volgende dag ( indien op voorraad)

Voldoende keus zowel voor topmerken als B merken

Fred Kemp 27-05-2016 Via de website gekocht

Altijd op tijd geleverd.
Keurig verpakt.
Redelijke prijs.

Als je belt, wordt je keurig te woord gestaan.

Ik bestel alles bij Cameranu.nl en ben dik tevreden.

BT 27-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met voldoende informatie. Optie Pakje gemak is ideaal. Om 22:30 besteld, de volgende dag tegen 8uur kon ik het ophalen bij een PostNL punt.

Ik had nog een paar vragen en deze werden vakkundig beantwoord.

Meer dan voldoende tegen scherpe prijzen.

Veel aanbod, bijzonder klantvriendelijk en scherp geprijsd. Ook in voor een geintje.

J van Gemerden 27-05-2016 Via de website gekocht

Product is goed te vinden in de webshop

Goede snelle afhandeling van de bestelling

Product was netjes op voorraad

Niets op aan te merken

Vlotte afhandeling van de bestelling van de 77mm filter voor op mijn NIKKOR zoom lens.

Lilian 27-05-2016 Via de website gekocht

Alleen ervaring met webshop. Op je gemak thuis alle opties bekijken, reviews vergelijken en uiteindelijk een keuze maken. Site is overzichtelijk en handig.

Meteen bericht of product voorradig is. Zeer snelle levering.

Zeer uitgebreid assortiment.

Super webshop. Al vaker hier artikelen gekocht en steeds tot volle tevredenheid. Geen op- of aanmerkingen.

Cameragek 27-05-2016 Via de website gekocht

Heel eenvoudig en alles goed te vinden

Prima! Heel snel in huis

Alless te vinden wat ik zocht

Scheelde 60 euro in prijs met de winkel

Auke 26-05-2016 Via de website gekocht

Geen moeilijkheden bij plaatsen van bestelling. Alles duidelijk en goed te vinden

Eigenlijk niet te beoordelen omdat alles gewoon vlot verliep.

Gevonden waar ik naar zocht tegen de laagste prijs.

Vlot en gemakkelijk zoeken en bestellen. Goed verpakt geleverd en op de hoogte gehouden van verloop van bestelproces.

Fredje 26-05-2016 Via de website gekocht

Bestelling plaatsen en de volgende dag al in huis.

De service is zo goed omdat je hem niet nodig hebt

Van schoonmaakpen voor je objectief tot aan het duurste product wat dat ook mogen zijn.

Zelf nooit in de winkel geweest omdat ik weg niet dicht in de buurt woon,en er eigenlijk ook nooit in de buurt kom,mss binnenkort toch eens kijken.

Yvonne van der Meer 26-05-2016 In de winkel gekocht
Urk

Het is een prettige winkel, je voelt je er op je gemak.

Ik vind de service goed. Ik werd goed geholpen en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Ze hebben een ruim assortiment.

Er valt niets negatiefs te melden.
Als je je nummertje hebt getrokken kun je even rondkijken en een kop koffie naar keuze pakken. De wachttijd is zo om, je moet je nummer in de gaten houden.

Gerard Mazee 26-05-2016 Via de website gekocht

Bestelproces prima.

Zeer vlotte levering.

Ruime keuze.

Op basis van één levering wellicht niet geheel representatief, maar mijn vertrouwen is hierdoor wel gewekt.

Ga hier zeker vaker bestellen.

Waelepoel 26-05-2016 Via de website gekocht

heel snel gevonden wat ik zocht

gelijk bevestiging van de bestelling en tijd van aflevering

prima service en identieke aflevering

Lukas 26-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg gemakkelijk, gratis aangetekende verzending.

Ik vond het best bijzonder dat de DJI Phantom FC40 schroeven nog in Nederland, en dan ook nog voor deze prijs, te krijgen zijn.