Deze score is berekend op basis van 2679 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hanneke 08-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Naast een hele ruime sortering is de opzet van de winkel in Urk zeer plezierig. Je trekt een kaartje en hebt dan een adviseur/verkoper voor jezelf. Gertjan vroeg eerst waar we naar op zoek waren. Via het computerscherm liepen we alle mogelijkheden na. Hij had alle tijd voor ons. Met zijn jarenlange ervaring als fotograaf heeft hij ons heel waardevolle adviezen kunnen geven en zijn we tevreden met onze aankopen naar huis gegaan,

Pluspunten

• WInkel-opzet
  • Ruime sortering
  • Aandacht voor de klant
  • Prijsstelling

Frits Hendriks Fotografie 08-12-2016 Via de website gekocht

super service

Heb 7-12-2016 een sigma 18-200 c lens besteld nadat ik via de chat advies gevraagd had over 2 verschillende lenzen, waaronder de 18-135 stm van canon. Omdat ik mijn camera niet gebruik om te filmen en mijn foto's in photoshop bewerk is mij de sigma lens aangeraden. doordat ik zo druk bezig was met deze chat en het bestellen ben ik vergeten de extra actiebutton in te drukken waardoor ik de extra garantie mis zou lopen. Opnieuw contact gezocht via de chat probleem uitgelegd en binnen no time een nieuwe factuur in de mail met de extra garantie. Tevens liep de levering als beloofd en vandaag om 11:00 uur kwam postnl de bestelling keurig afleveren. Top service van Camera.nu

Pluspunten

• goed advies
  • snel;le levering
  • mijn fout gelijk hersteld zonder problemen

Linda 08-12-2016 In de winkel gekocht

Revieuw camera.nu

Prettige winkel met uitstekende klant vriendelijkheid en goede service.
Ook na tig keer vragen wordt er met een glimlach nogmaals uitgelegd.

Switch 08-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Minder dan een 10 kan ik gewoon niet geven! 's-morgens besteld, 's-middags in huis! Ruim assortiment en prijsbewust shoppen bij cameranu.nl

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snel in huis
  • Prijsbewust

Carin van Amerongen 08-12-2016

Klantenservice

Fantastisch geholpen naar aanleiding van probleem met software! Dank jullie wel! Ook voor het super leuke kaartje met handgeschreven tekst. Dank je wel Susan!

Gerard 07-12-2016 In de winkel gekocht

Review cameranu.nl

Cameranu.nl is een hele mooie winkel met een duidelijke internetsite. In de winkel kun je van alles proberen en het deskundige personeel neemt alle tijd voor je, zodat je de juiste aankoopt doet die het beste bij jouw wensen past. De prijzen zijn er zeer aantrekkelijk. Ik ben zeer tevreden en doe mijn volgende aankoop zeker weer bij hen.

Pluspunten

• Goede surves
  • Uitgebreid assortiment
  • Goede prijzen

George Kok 07-12-2016 In de winkel gekocht

Professionele advisering

Het personeel is zeer deskundig. Je krijgt een eerlijk advies, waarbij alle voor en nadelen worden belicht. Men heeft voldoende tijd voor de consument. Telefonisch contact goed en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Ben al 10 jaar klant en ben al 10 jaar zeer tevreden.

Pluspunten

• Eerlijke en professionele advisering
  • Ruim voldoende tijd voor adviesgesprek
  • Meedenken met wensen consument
  • Vriendelijkheid
  • Telefonische ondersteuning

Roeland 07-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, beste prijs

Laptophoes gezocht en op deze site was hij het goedkoopst. En de volgende dag werd hij al geleverd. Verzending was gratis. Prima!

Pluspunten

• Snel
  • Beste prijs

Michiel 07-12-2016 Via de website gekocht

Michiel

Heb deze winkel uitgekozen, omdat de producten die wij zochten hier net iets scherper geprijsd waren dan bij de concurrenten. Daarbij werden er geen verzendkosten gerekend.
Op de site konden we onze producten prima vinden, en de levering was dik in orde. Alles goed verpakt en in goede staat ontvangen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Geen verzendkosten
  • Prima levering

Ton 07-12-2016 Via de website gekocht

kabel Nikon camera naar pc

Prima webwinkel! Snelle service en levering. Uitstekend scherp concurrerende prijzen. Aan te bevelen.

Lichtpuntje 07-12-2016 Via de website gekocht

Licht in de duisternis

Voor het maken van stillevens zocht ik een LED-lampje. Precies wat ik zocht, vond ik snel en gemakkelijk op de website van CameraNu.nl. En...nog het goedkoopst ook, zo bleek bij vergelijking! Dat ik het zo snel vond, was mede te danken aan de duidelijke webstructuur van deze shop. Zoals ik verwachtte, verliep de bestelling en betaling al even gemakkelijk als het zoeken op de website. Daarna werd ik keurig geïnformeerd over de vordering van de bestelling en....werd het gekochte ook snel en goed afgeleverd. Kortom: een zeer tevreden klant! Als Nederlander geef je niet snel een 10, maar ik heb gewoonweg niets kunnen vinden om het niet te doen. Welverdiend!

Pluspunten

• Overzichtelijke, erg toegankelijke website
  • Duidelijke informatie over producten
  • goed ingericht betaalproces
  • goede voortgangsberichten over levering

RCM 07-12-2016 Via de website gekocht

Printer besteld

Na uitvoerig vergelijken van produktinformatie en de via Kieskeurig opgehaalde prijzen gekozen voor CameraNu. Prima geregeld, ook de vastlegging en de informatie over de voortgang van de bestelling is uitstekend. En niet onbelangrijk, mijn printer werd op het bellofde tijdstip tstekende ervaring met dit bedrijf

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Kosten voor verwerking creditcard

Don 06-12-2016 Via de website gekocht

Top camera uit top winkel

Deze webshop heeft een snelle levering. Informatie wat er gegeven wordt is duidelijk, betalingen gaan soepel en levertijd is erg snel. Bij vragen reageert het personeel ook vlot. Top

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Snelle levering
  • Goede prijzen vaak goedkoper dan elders

Ludo 06-12-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke service

Degelijke kwaliteit/prijsverhouding, duidelijke info op de website inzake leveringstermijnen enz. Vlotte oplossing van een probleem bij de levering. De achtergronden zijn handig en vlot inwisselbaar tijdens een shoot. Vriendelijke en efficiënteklantenservice !

Wetering 06-12-2016 Via de website gekocht

Eerlijke prijs en snelle leverinf

Snel en eenvoudig het juiste product vinden voor de juiste prijs kan bij CameraNu. Goede service, snelle levering en absoluut eerlijke prijzen.

Mocht de website niet goed helpen, staan ze altijd telefonisch paraat en wordt je zeer goed geholpen in hun winkel.

Snel te bereiken vanaf de A6, dus voor iedereen de moeite waard!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Eerlijke prijzen

SharonW21 06-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik heb bij deze winkel een camera besteld omdat zij een scherpe actie hadden (scherper dan alle andere webshops) en daarbij gaven zij een extra garantieperiode van twee jaar. Ik kreeg ten slotte ook gratis verzending en had mijn camera nog dezelfde dag in huis. In de doos zaten nog allemaal coupons met kortingen. Dit alle maakt dat ik de service echt super vond en hier zeker de volgende keer ook weer zal bestellen

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Extra garantie
  • Scherpe deals
  • Zelfde dag nog in huis
  • Veel voordeel

Judith 06-12-2016 Via de website gekocht

Sinterklaascadeautje

Ik had een boek gekocht en kreeg deze al snel binnen. Helaas bleek het boek een beetje beschadigd te zijn, waarschijnlijk door de post. Dezelfde dag heb ik gebeld om te vragen of ik een ander exemplaar kon krijgen, omdat het een sinterklaascadeau zou zijn. Dat was helemaal geen probleem. De volgende dag kreeg ik het nieuwe boek al binnen. Na de doos uitgepakt te hebben, hadden ze het boek al heel leuk voor mij ingepakt in Sinterklaaspapier met een strikje Ik heb naar aanleiding daarvan een kaartje bij het andere boek meegestuurd met daarin mijn complimenten over de dienstverlening.

Ik ben nog nooit zo klantvriendelijk en snel behandeld! Een top bedrijf.

Groetjes,
Judith

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Doen niet moeilijk bij vervanging
  • Denken goed mee met de klant

Judith 06-12-2016 Via de website gekocht

goed assortiment en goede service

Ik had een flitser besteld maar perongeluk voor Nikon ipv Canon. Zonder problemen kon ik deze omruilen en binnen 48 uur had ik mijn nieuwe flitser al weer in huis. Snelle service.

Pluspunten

• assortiment
  • service

Ton 06-12-2016 Via de website gekocht

Super webshop

Via CameraNu de perfecte camera gevonden. Pakketje werd snel bezorgd. Er bleek een onderdeel niet in de doos te zitten (niet de schuld van CameraNu maar van de fabrikant) en die werd zonder een enkel probleem direct opgestuurd door CameraNu. Enorm tevreden over de goede service en snelle afhandeling. En ook nog eens 5 jaar garantie als actie.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk

Martijn 05-12-2016 Via de website gekocht

Instax mini 8

Duidelijk verhaal, snelle verwerking en contact. Daarnaast inderdaag een vlotte bezorging zoals op de site vermeld. Daar kunnen andere webwinkels nog een puntje aan zuigen.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede verwerking

Bosch, R 05-12-2016 Via de website gekocht

Canon Sx720HS bij cameranu.nl

super snelle levering, degelijk ingepakt.
aflevering met handtekening vereist, dus wel veilig.
tot nu toe alleen positieve ervaring

Pluspunten

• snelheid
  • veilig

Gina Heynze 05-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Via een kennis kreeg ik een link voor het bestellen van een onderdeel bij cameranu.nl Geen verzendkosten en het artikeltje werd toch door de postbode afgegeven. Niks door de brievenbus. Echt top en verder lekker snel geleverd!

Pluspunten

• Snel
  • Gratis verzending
  • Prima kwaliteit

Minpunten

• Vooralsnog geen

Johan Westra 04-12-2016 Via de website gekocht

Wederom camera retour

Wederom moet een camera in de reparatie. Na de Nikon 7100, gingen de Lumix FZ100, FZ200 en nu voor de tweede keer de Lumix FZ300 retour om gerepareerd te worden.
Cameranu doet zijn best, maar blijkbaar is het reparatieservicepunt niet capabel. Het is om moedeloos van te worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-12-2016

Beste Johan,

Goed dat we elkaar al hebben gesproken en dat u de camera heeft terug gestuurd met een persoonlijk begeleidende brief. U geeft aan dat de review gericht is aan Panasonic.

We gaan er vanuit dat we met de aanschaf van een nieuwe camera u weer goed kunnen helpen!

Met vriendelijk groet,
CameraNU.nl

Wouter 02-12-2016 Via de website gekocht

Olympus OMD E-M1 bij Cameranu.nl

Tijdens black friday mijn droomcamera gekocht. Eerst een korte telefonische check over de garantietermijn. Ik heb 's-avonds laat mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend vroeg tijdens het ontbijt stond de bezorger al op de stoep!

Pluspunten

• Vakkundig telefonisch advies
  • E-mails zijn duidelijk en to the point
  • Supersnelle levering

Dick 02-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Nikon digitale camera

Via de webshop van cameranu.nl de prijzen en voorraad van de camera vergeleken met andere aanbieders. Cameranu.nl had de beste prijs voor de camera + accessoires en alles op voorraad, daarom besloten om deze in de winkel in Urk te kopen. Voor het eerst in de winkel werden we heel plezierig verrast, ruim, overzichtelijk en heel uitgebreid assortiment, dat je ook kunt vastpakken. We konden op ons gemak rondkijken alvorens we door de verkoper werden geholpen. De verkoper was deskundig en heeft goed advies gegeven, ook de inruil van een weinig gebruikte lens was gunstig en direct mogelijk. Een week na de aankoop had cameranu.nl een actie met 5 jaar garantie op digitale camera's en lenzen i.p.v. 2 jaar. Na een verzoek aan de klantenservice werd deze 5 jaar garantie ook toegekend, ondanks dat we een week voor de actie de camera gekocht hadden, waarvoor hulde.

Pluspunten

• Prijsstelling
  • Assortiment
  • Service
  • Voorraad
  • Uitgebreide fysieke winkel

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Karin Slotman 01-12-2016 Via de website gekocht

Niet op tijd? Toch op tijd!

#cameranu.nl Dat je op maandag iets online besteld omdat ze beloven het dinsdag te bezorgen en jij het woensdag nodig hebt. Omdat je dan in de track & trace dinsdag leest dat het niet dinsdag maar woensdag geleverd wordt. Omdat jij dan in de stress schiet en gaat bellen. Omdat zij dan zorgen dat het dinsdag toch geleverd wordt, met een koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Probleemoplossend

Frank 01-12-2016 Via de website gekocht

Online bestelling dashcam

Online een Dashcam besteld bij CameraNu.nl omdat de prijs daar zeer aantrekkelijk was. Na bestelling vrijwel meteen een bevestigingsmail ontvangen met daarin duidelijk en overzichtelijk de verzendgegevens en track en trace link. Levering zou volgende dag zijn. Nadat bleek dat levering een dag later zou worden door sorteerprobleem bij Postnl hebben ze zeer correct gereageerd en namens mij een klacht bij Postnl ingediend. De dag van ontvangst hebben ze nog contact met mij gezocht om zeker te zijn dat alles in orde was gekomen. Zeer hoede en snelle service, werkelijk zeer plezierig om zaken mee te doen.

Eric Boxman 01-12-2016

Beste camera webshop zover ik weet

Ik kan alles binnen enkele minuten vinden inclusief specificaties van het product. Ze hebben een groot aanbod en de optie voor het direct verzenden is geweldig

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Goede prijzen
  • Goede kwaliteit verpakking
  • Producten hoge kwaliteit

erbee60 01-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Gebruikersvriendelijke site met heel veel keuze aan fotografiespullen. Alles van goede kwaliteit en heel scherpe prijzen.
Snelle levering.

Pluspunten

• veel keuze
  • snel
  • meestal op voorraad
  • goede klantenservice

Minpunten

• niet kunne ontdekken

Michel Blezer 30-11-2016 Via de website gekocht

Nikon onderdelen snel geleverd

Na lang zoeken op indernet vond ik uiteindelijk het fel begeerde toestel. Ook zag ik toen dat ze ook reinigingsmaterialen hadden om de Sensor van mijn NikonD100 en D200 zelf te reinigen. Daarvoor had ik al zo vaak de camera moeten opsturen. Nu hoeft dat niet meer.
De bestelling ging vlot en de volgende dag had ik inderdaad alles in huis. Prima service, prima spullen.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • complete informatie
  • stevig verpakt

Ed Veldwijk 30-11-2016 Via de website gekocht

de hr

Had een geheugenkaartCompact Flash nodig voor mijn camera'.
Kon hem niet meer bemachtigen via de gebruikelijke weg.
kwam bij Camera.nu terecht,was snel en overzichtelijk gevonden en besteld.Levering perfect volgens opgave van de site.dus zeer tevreden.

Wil en Marja Kuhlmann 29-11-2016 Via de website gekocht

Compact Camera Canon

Deze shop is duidelijk. Zeer snelle levering en prijstechnisch een van de goedkoopste. Ik zou zeker daar nog eens wat bestellen.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Laagste prijs

? 28-11-2016 In de winkel gekocht

toegankelijk en professioneel

een professionele en toegankelijke zaak waar het personeel goed luistert en uitstekende adviezen geeft. voor mij een zaak om bij elke nieuwe aankoop naar terug te gaan.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • uitstekend personeel
  • luistert goed zoekt en geeft afgewogen advies

Minpunten

• niet

Ivar 25-11-2016 Via de website gekocht

Veel keuze en snelle, goede levering!

Ik had een 4 stops ND filter nodig. Ik kende de winkel al (de fysieke versie :)) en wist dat ze snel waren en altijd de correcte spullen leveren. De juiste ND filter was op voorraad en heb deze besteld en betaald via IDEAL. Het aanbod is zeer goed. Je hebt dus genoeg keuze en kan op veel elementen filteren.
De filter is zojuist gebruikt om onze pasgeboren Elin te fotograferen en op het kaartje te zetten :)

Pluspunten

• Veel keuze
  • Snelle levering
  • Filtermogelijkheden website

Ben de Groot 24-11-2016 Via de website gekocht

SNEL..!!

Op zaterdagmiddag een bestelling geplaatst die keurig op zondagmiddag werd afgeleverd.... Ongelooflijk!

paul bakker 23-11-2016 Via de website gekocht

goede service en kwaliteit

Koop hier graag benodigdheden voor mijn camera. Prijs/kwaliteit is prima en nooit geen problemen. Ik had ooit eens een lens besteld voor mijn camera die niet voorradig was. Ik kreeg een iets duurdere lens afgestuurd die ik mocht proberen. Over het prijsverschil van 8 euro werd niet moeilijk gedaan: "we zien het wel een keer op onze rekening verschijnen", prima toch?

Pluspunten

• goeie overzichtelijke site

Niels 23-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Goede service, snelle levering en duidelijke omschrijvingen!
De product vergelijker is een aanrader als je niet helemaal zeker bent van een product of juist meerdere (nieuwe) opties wilt zien.
Al met al, zij weten waar ze mee bezig zijn!

Pluspunten

• Vergelijker
  • Snelle levering
  • Goed verpakt

Thei Luijten 22-11-2016 Via de website gekocht

cameraNuMeteen

Op vrijdagmiddag na telefonisch contact met CameraNu een Nikon D750 besteld, zaterdagmiddag werd hij al afgeleverd. Ik mis dan weliswaar het directe contact met dit fotoparadijs, maar ik kan moeilijk honderden kilometers gaan rijden als ik de nodige informatie ook telefonisch kan verkrijgen. Ik loop er toch elk jaar wel eens likkebaardend in en uit. Een cadeautje voor mezelf, terwijl mijn verraste vrouw reageerde met: “had je niet beter een D810 kunnen kopen.” Ik had de eigenschappen van beide op een rijtje gezet en kon geen enkele reden bedenken iets anders te doen dan wat ik deed. Wat een schitterend apparaat! Ik heb een D700 die ik nu ga gebruiken als reserve, reserve? Dat is wel handig in een vogelkijkhut als 2e camera, maar voor de rest pure luxe. Ik fotografeer al meer dan 40 jaar met Nikon en heb nog nooit ook maar de geringste problemen gehad. De D750 is hetzelfde type als de D700, maar op alle fronten iets moderner en beter. Door de diepe greep ligt hij veel steviger in je hand, aan één vinger kun je hem zelfs veilig dragen. Wifi, 2 geheugenkaartjes, supersnel, batterypack en een stevig, slechts horizontaal scharnierend 3” scherm. Ook nog verticaal scharnierend is voor mij volledig overbodig. Met mijn full-frame 14 – 24, 24 – 70, 80 – 400 en nog enkele andere Nikon objectieven een gouden combinatie. Mijn GP1 met extra kabeltje kon ik zo overzetten. Ik was altijd jaloers op het mooie, sonore geluid van de Canons, maar deze D750 evenaart dat, hij klinkt als een Zwitsers naaimachientje. Behalve als de Iso-waarden tot Spoetnikhoogte reiken is er van ruis weinig of niets te bekennen, wat een juweeltje. Vrijwel elke dag ontdek ik nog nieuwe snufjes. Na enkele weken gebruik ben ik nog veel enthousiaster, ik had hem eerder moeten aanschaffen, zeker als je weet dat er in heel West-Europa nauwelijks een goedkoper adres te vinden is met zo een deskundige voorlichting en advies. Doen!
Thei Luijten

Pluspunten

• Deskundigheid
  • vriendelijke, niet opdringerige benadering
  • prijsvriendelijk

Minpunten

• Afstand

HGT 22-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden over CameraNu

Voorheen kocht ik al mijn fotografie-spullen bij een fysieke zaak van een concurrent. Persoonlijk contact is bij sommige aankopen wel fijn. Helaas is die zaak opgehouden te bestaan. Daarna zocht ik naar een andere leverancier. Bij verschillende webshops (kleine) en fysieke winkels dingen besteld en gekocht. Daarbij gelet op assortiment, service en natuurlijk prijs.
Bij CameraNu bestelde ik vorige keer twee achtergrondrollen. Via de chatfunctie werd ik toen heel vriendelijk en goed geholpen door een medewerker. Geen fysiek contact (Urk is een beetje uit de richting voor mij), maar zo'n chatfunctie is wel erg fijn. Vooral wanneer daar de juiste mensen achter zitten.
Dit keer had ik een colorimeter nodig. Ik wist welke ik wilde, dus had geen advies nodig. Prijs is (bijna) overal hetzelfde. Maar omdat ik de vorige keer zo vriendelijk en goed geholpen was, bestelde ik deze bij CameraNu. Zag ook nog een goedkoop achtergronddoek op hun site staan, dus deze heb ik meebesteld.
Net als vorige keer werd mijn bestelling netjes de volgende dag bezorgd. Tot dusver alleen maar positieve ervaringen met CameraNu. Ik zal in de toekomst ook grotere aankopen met een gerust hart hier plaatsen.

Pluspunten

• Vriendelijke en goede service
  • correcte levering
  • goedwerkende en overzichtelijke site

Patrick van Doorn 21-11-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Makkelijk bestellen via de webshop. Je vind snel wat je zoekt. Een goed en duidelijk opgezet bestelsysteem doet de rest. Pakje zoals beloofd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Makkelijk te vinden artikelen
  • Doen wat ze beloven

Henk Koning 19-11-2016 Via de website gekocht

Henk Koning

Mijn favoriete flitser snel gevonden en besteld dankzij de gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. Ook de levering was uiterst snel en uitstekend verzorgd. Mijn eerste ervaringen met deze Metz Mecablitz 36 AF-5 flitser zijn boven verwachting en dat voor een zeer scherpe prijs. Al met al een dikke pluim voor Cameranu.nl !!

Pluspunten

• Website Cameranu
  • Levering
  • Productkwaliteit

van Heijningen 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en klant vriendelijk en personeel met kennis

In augustus een 360FlyHD Camera gekocht, helaas kreeg ik de 360Fly zonder HD. Deze is netjes omgeruild voor de juiste 360FlyHD camera. helaas was deze na 1x gebruik in het water op mijn vakantie kapot gegaan en zonder enige moeite heb ik de keuze gekregen om mijn geld terug te krijgen of een nieuwe camera te krijgen. Ik heb gekozen om het geld terug te laten storen en heb gelijk zodra de GoPro Hero 5 Black uit kwam deze besteld. De volgende dag was de Camera al in huis!

Pluspunten

• Snelle Service
  • Kundig personeel
  • Ruim aanbod

Minpunten

• Lange levertijden voor weinig verkochte apparaten

J.J, Domburg 18-11-2016 Via de website gekocht

De heer

Zowel in de winkel als tel. via de Webshop krijg ik die informatie waar ik om vraag snel, betrouwbaar en zeer professioneel. Levering perfect.

Bigfarmer 17-11-2016 Via de website gekocht

Een uitstekend slecht begin

Ik was voor het eerst in lange jaren op zoek naar een camera en kwam al snel de webshop van CameraNU.nl tegen. De webshop heeft een aantal eigenschappen die ik erg prettig vind:
- Rustig, geen bewegende flash appjes die om aandacht schreven
- Overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk is om je weg op de webshop te vinden
- Veel en duidelijke filtermogelijkheden, zodat je snel je eigen selectie samen kunt stellen
- De Vergelijker waarbij je zeer veel verschillende eigenschappen van maximaal 5 verschillende camera’s met elkaar kunt vergelijken. In combinatie met de reviews op de CameraNu.nl website en eventuele vakbladwebsites kun je zo tot een goede keuze komen.
- Ook niet onbelangrijk: De bestelprocedure loopt via een beveiligd deel van de webshop.
Ik heb mijn bestelling ’s avonds geplaatst. Direct daarna kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling, maar ook gelijk een status van de orderverwerking en de dag erop een track & trace-code, om de order via PostNL te kunnen volgen. De camera werd, zoals de webshop belooft, de volgende dag geleverd in een goed verzorgde verpakking.
Mijn keuze was gevallen op een Canon S200, die aangeboden werd als “open box” maar met volledige garantie. (Open box betekent letterlijk dat de verpakking al een keer open is geweest). Helaas bleek de camera een kleine fout in de sensor te hebben en ik maakte mij al druk over uitgebreide e-mails om de camera terug te kunnen sturen en bijkomende kosten voor het opsturen. Ik stuurde een e-mail met een korte omschrijving van de storing, met een voorbeeld erbij.
Er kwam geen uitgebreide correspondentie en moeilijke procedure. Ik kreeg direct, zonder vragen, een retourlabel en duidelijke uitleg hoe ik de camera kon terugsturen. De camera kon ik inleveren bij een Kiala-punt, in mijn geval nog geen 800 meter van mijn huis. Ook daar eenvoudig inleveren en een ontvangstcode krijgen en klaar is de procedure.
Zelf had ik nog wat vragen, omdat de Canon S200 niet meer in productie is. Die vragen werden snel, netjes en duidelijk beantwoord. Ik had gevraagd om een advies voor een andere camera en daarbij werd netje een camera aanbevolen in de door mij genoemde prijscategorie.
Hoewel ik slecht van start ben gegaan met mijn camera ben ik erg positief over de webshop CameraNU.nl en de manier waarop mijn klacht is opgepakt!

Pluspunten

• Rustige layout
  • Overzichtelijk menu
  • Veel en duidelijke filtermogelijkheden
  • Uitstekende vergelijkingsmogelijkheid van cameras
  • Veilige bestelprocedure

Minpunten

• Het (merk-) aanbod zou misschien wat groter mogen

wimvdmeer 17-11-2016 Via de website gekocht

Snel, compleet, prima service

Ik heb al meerdere malen bij deze (web)winkel fotospullen gekocht. Hun assortiment is enorm, levering is heel snel en service is prima. Omdat ik problemen had met een van mijn lenzen ben ik er ook maar eens langs gereden. Ook de winkel is indrukwekkend en ik ben daar uitstekend geholpen. Als je twijfelt over een aankoop krijg je hier ook goede voorlichting.
Alleen kon mijn navigator de winkel niet goed vinden - ik zou ergens rechtsaf moeten (zag de winkel ook), maar er zat nog een sloot tussen 🙃. Moest nog een flink stuk omrijden.

Pluspunten

• Assortiment
  • Goede service
  • Goed advies
  • Snel
  • Behoorlijk centraal in Nederland

rremmonn 17-11-2016 Via de website gekocht

Top

Cameranu.nl heeft alles wat je nodig hebt en scherp geprijst.
Top service met een glimlach. Ze geven ook advies op maat

Marc 17-11-2016 Via de website gekocht

Canon RC-6 Cameranu.nl

Afstandsbediening snel gevonden op de site.
Deze is overzichtelijk, besteld en de volgende dag in huis.
Supersnel binnen zoals je het ook verwacht.

Pluspunten

• Werkt perfect tot aan 5 meter

VERBRUGGHE JACQUY 16-11-2016 Via de website gekocht

Heer

Heb deze site leren kennen via de school waar ik fotografie volgde.
Heb ondertussen al meermalen een bestelling geplaatst aan Cameranu.
Gemakkelijke site om iets te bestellen, overzichtelijk,snelle reactie en korte leveringstermijn.
Is aan iedereen aan te prijzen: Cameranu voor je aankopen via de website.

Pluspunten

• Gemakkelijk site
  • overzichtigtelijk
  • Vlugge reactie van bestelling via e mail
  • Vlugge sevice en levering

Minpunten

• geen minpunt. voor mij.

Jörg knuvink 15-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met veel informatie en zeer aantrekkelijke prijzen. Ik heb de DJI Phantom aangeschaft en zeer laat op de avond besteld en de volgende ochtend al geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail. Het pakket was keurig verpakt zodat je zeker weet dat er onderweg niets mee ja gebeurd! Ik zeg dikke klasse!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle verzending
  • Scherpe prijzen

Aadje 15-11-2016 Via de website gekocht

Super dias scannen.

Vanwege het "geweldige Windows 10"... was ik genoodzaakt een nieuwe scanner te kopen. Het werd Rollei DF-S 500 SE. Voor een prima prijs en een uitstekende afhandeling van cameranu.nl een aanrader.