Deze score is berekend op basis van 2680 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 15-12-2016 In de winkel gekocht

Johan Strieker

De website is leuk, maar ik wil graag dingen kunnen vastpakken. Vandaar dat ik de winkel bezocht. Winkel ziet er geweldig uit. Alle denkbare producten zijn er.
Waar ik vooral enthousiast over ben was de ontvangst en begeleiding door het personeel. Niet fastselling maar eerst vragen naar bedoelingen en behoeften en dan voor en nadelen noemen van de producten. Echt top.

Pluspunten

• Deskundig en sociaal personeel

Jan C.D. Thiermann 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Service tot vanzelfsprekend verheven.

Ik kom al sinds jaar en dag bij CameraNu en vanaf het allereerste moment kreeg je er een gevoel als klant welkom te zijn. Of dat nu gaat om een aankoop, een vraag om hulp of assistentie bij een product, er staat ALTIJD iemand klaar om je te helpen. Ik heb wel eens een verkeerde keuze gemaakt en ALTIJD is men bereid om naar een oplossing te zoeken.
En dat geldt niet alleen voor de winkel, ook de helpdesk is een voorbeeld van klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid. CameraNu is een voorbeeld van een winkel met een moderne aanpak, perfecte website en buitengewone servicebereidheid. En het leuke is, na al die jaren is er helemaal niets veranderd, het blijft dus mijn winkel, ALTIJD!

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Kennis van zaken
  • Modern

Karel 15-12-2016 Via de website gekocht

De internet Speciaalzaak!!

Cameranu.nl heeft een prima webshop, een groot assortiment, snelle accurate levering en erg belangrijk goede bereikbaarheid met perfecte service!

Pluspunten

• Service
  • assortiment
  • bereikbaarheid

Carola Stam 15-12-2016 Via de website gekocht

beste en zeer betrouwbare online winkel

Alles is vlug te vinden en de beschrijving van de producten zijn zeer duidelijk... en mocht er iets niet oke zijn..wat bijna nooit gebeurd , dan wordt dit zeer snel weer goed getrokken.

miftari 15-12-2016 Via de website gekocht

Canon EOS 70 D

Uitstekende service. Ik vond de informatievoorziening heel goed. ik vond het lastig om te kiezen. Daar hebben ze met goed bij geholpen.
top.

Mathijs Vrieze 15-12-2016 Via de website gekocht

Hoge service!

Ik ben goed geholpen in het maken van mij keuze. De website is gebruiksvriendelijk, maar ook de persoonlijke service is prima. Contact gehad via telefoon en e-mail en ben perfect geholpen!

Pluspunten

• snel reactie
  • correct geholpen
  • kennis van zaken

Bianca 15-12-2016 Via de website gekocht

Hoe ze het doen, doen ze het, maar ze maken het waar!

Op woensdag om 23.58 een camera besteld en de volgende dag om 13.30 al in huis! Top service! Duidelijke heldere site. Camera goed verpakt. Track & trace goed op orde. Via mail word je goed op de hoogte gehouden. Goed bevallen, ik kom zeker terug. Met name ook gezien de prijsstelling t.o.v de concurrentie.

Pluspunten

• Snelheid
  • Track & trace
  • Mailcommunicatie

John vdK 15-12-2016 Via de website gekocht

Peak Design

CameraNu verkoopt kwaliteitsgoederen tegen een redelijke prijs; ik kom uit Groningen … redelijk is een eufemisme voor goed. Ooit heb ik iets gekocht bij CameraNu, het uitgepakt en realiseerde me dat ik de verkeerde maat had gekocht. Retournering was geen probleem. Daarom bestelde ik ook nu de met een gerust hart de Peak Design camerariem.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Samantha 15-12-2016 Via de website gekocht

Wow, deze camera had ik veel eerder moeten kopen.

Hele makkelijke site, veel informatie over het product en makkelijk te vergelijken. Heb nog nooit zo makkelijk een nieuwe en eindelijke juiste camera gekocht!

Jacky Baan 15-12-2016 Via de website gekocht

Beste levertijd!

Ik ben erg tevreden over deze winkel! Voornamelijk, vanwege de levertijd! Ik was opzoek naar een ringlamp en een lampstatief, maar wilde deze zo snel mogelijk in huis hebben. Van alle webshops is Cameranu.nl de enige die de volgende dag leverde! En als je voor 12:00 besteld, kun je het diezelfde dag nog in huis hebben! Erg tevreden mee!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zelfde dag in huis

Melissa 15-12-2016 Via de website gekocht

Personeel is klant gericht en ben super gied geholpen en te woord gestaan telefonisch
Zeker aan te raden. Pakketje is netjes verzonden en de volgende dag in huis zelfs als je savonds laat besteld.

Gerrit 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

top bedrijf! super service!

Wat een fantastische snoepwinkel voor grote mensen! heerlijk om rond te snuffelen en medewerkers met kennis van zaken!

Pluspunten

• duidelijke webshop
  • afspraak is afspraak
  • prima prijs/kwaliteit

Minpunten

• teveel keus!

Michel 15-12-2016 Via de website gekocht

De pen ik nodig had voor mijn Bamboo spark is snel en correct geleverd en binnen 24 uur was ik weer online. Verder een goed online communicatie over de voorgang van de levering.

Pluspunten

• snelhied

Robert Los 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

De website is zeer toegankelijk en gebruikersvriendelijk. De bezorging was snel en vlekkeloos. Top winkel!

Pluspunten

• Website gebruikersvriendelijk
  • Snelle service
  • Veel keuzes

Holster 15-12-2016 Via de website gekocht

DOA op een statief

Je zou het niet verwachten met de aanschaf van een statief, een DOA, een van de knoppen om de kop van het statief te bewegen zat muurvast. Na overleg met de klantenservice (ze hebben zelfs een statief erbij gepakt om het nader te bekijken) besloten om met een tang de knop los te draaien, ter bescherming wel een doek om de knop gedaan. Hij begon inderdaad te draaien maar tot mijn schrik brak deze compleet af. Pakket teruggestuurd en nogmaals contact gehad met klantenservice, hebben na ontvangst een nieuwe opgestuurd die ik vanmiddag mag ontvangen. Super service en goed geholpen. Super bedankt.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Begrip
  • Verstand van zaken
  • Service

Bert 15-12-2016 Via de website gekocht

Wederom tevreden met CameraNU

Al eerder via deze site besteld en elke keer weer top. Van statusupdates naar de snelle levering. Vooral de mogelijkheid om 's avonds nog even iets te bestellen met de wetenschap dat het de volgende dag in huis is. Super!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Topservice
  • Late bestelling toch volgende dag in huis.

Kevin 15-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

CameraNU.nl is mijn vaste leverancier wanneer het aankomt op al mijn fotografie-gear, of het nu camera's, lenzen of accessoires zijn!

Ook de service en support is top, en daarnaast is het fijn dat ik ook op locatie perfect wordt geholpen.

Pluspunten

• Alles op Voorraad
  • Snelle Levering
  • Overzichtelijke Website
  • Same Day Delivery

Elles 14-12-2016 Via de website gekocht

Product bekeken op verschillende sites, deze leek de beste keus en inderdaad probleemloos besteld en de volgende ochtend al geleverd.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel

Roek 14-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Ik besteld aantal keren bij Cameranu.nl. Ze hebben een zeer breed assortiment en prijzen zijn gunstig.
De bezorging is goed in orde.

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen

Krullenbos 14-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte online camera store!

Er zijn maar weinig bedrijven die een webshop zo goed in elkaar hebben zitten zoals Cameranu.nl die heeft. De webshop is overzichtelijk en makkelijk te bedienen, daar houd ik van. Ik kan in maximaal 5 stappen bij het product zijn waar ik naar op zoek ben.

Daarna komt de service, deze is snel en netjes. De pakketten worden altijd aangetekend verzonden (Dat is in ieder geval bij mij zo geweest) en dat is erg fijn. Het bestellen voor 23:59 en de volgende dag in huis vind ik erg fijn en bovendien netjes. Ze hebben goed met PostNL een tijdsvak afgestemd, je bent er dus zeker van dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven voor de pakketbezorger.

Het is erg jammer dat de winkel niet om de hoek ligt bij mij, ik zou graag eens een kijkje nemen in de fysieke winkel in Urk. Zo lang dat er niet van komt bezoek ik graag de website.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk met bevestigingen
  • overzichtelijke website
  • makkelijk bedienbare website

B. Smeets 14-12-2016 Via de website gekocht

Goede klantenservice en snelle levering

Als leek een product gekocht dat niet helemaal aansloot bij wat ik nodig had. Gelukkig had de klantenservice een mooie oplossing, welke ik ook direct erbij besteld heb. Levering ook weer erg snel. Ik beveel cameranu.nl zeker aan!

Marlies 14-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. De site overzichtelijk is en er een goede prijs/kwaliteitverhouding is❣️Tevens snelle levering❣️

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Rien Willemse 14-12-2016 Via de website gekocht

Digitale fotolijst

Site erg gebruiksvriendelijk! Wat ze beloven doen ze echt!
Snelle en correcte levering.
Kortom: Alles gewoon goed!

Pluspunten

• Duidelijke site!
  • Goede service!

Marco 14-12-2016 Via de website gekocht

Altijd sneltweede

Voor de tweede keer besteld. Ook weer supersnel geleverd. Goed ingepakt. Goedkoper is moeilijk te vinden. Kadobon erbij in verband met feestdagen. Wat wil je nog meer.
Super.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Extraatje

M. D. 14-12-2016 Via de website gekocht

Manfrotto PIXI Mini Tripod.Laagst geprijsd bij CameraNu

ik zocht een Manfrotto PIXI Mini Tripod en zocht op google. Bij Cameranu wad hij absoluut het goedkoopste en het mooie van alles is dat hij gratis werd verzonden. De volgende dag in huis en de Manfrotto PIXI Mini Tripod voldeed aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Goed prijs

Yimyam 14-12-2016 Via de website gekocht

Overichtelijke site en prettige service

Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had had ik de winkel gebeld voor advies en zij hebben mij zeer goed geadviseerd over welke soort lamp ik het beste kon gebruiken voor wat ik fotografeer. Ze namen de tijd. De lamp bevalt erg goed.
Een eerder ervaring was ook erg goed, toen had ik een kapot goedkoop artikel dat ik gratis opnieuw toegestuurd kreeg zonder het oude op te sturen.
De site is prettig en overzichtelijk, ook het betaalproces vind ik gemakkelijk en snel.

Gjalt van der Meulen 14-12-2016 Via de website gekocht

Kopen van een flitser

Telefonisch inlichtingen gevraagd voor een Nikon flitser SB-700. Er werd uitgebreid de tijd genomen om op mijn vragen een antwoord te geven. Werd dus op een zeer prettige manier geholpen. Direct besteld via internet voor 12.00 uur en ’s avonds om 22.00 uur had ik hem al in huis. Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de firma CameraNU.nl ook wat service betreft en wat het bestellen via internet zeer betrouwbaar en dus een aanrader.

Kavanme 14-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Snelle service, goed assortiment, prettige site. In het verleden hebben we vaker via cameranu.nl iets besteld. Nu dus weer, gewoon omdat het een eerlijke en prettige winkel is.

Mark 14-12-2016 In de winkel gekocht

Paradijs

Kom regelmatig in winkel. Alles te vinden wat ik als fotograaf zoek. Vaak druk en iets te lange wachttijden. Anders een 10 gegeven :-)

Pluspunten

• Assortiment
  • Bereikbaarheid

Minpunten

• Wachttijden winkel

Esther van de Ven 13-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden over mijn bestelling en TOP service!

Op 5 december kwam ik er plots achter dat ik een schroefje miste van mijn camerastatief (al langere tijd in bezit), waardoor ik deze met Sinterklaas niet kon gebruiken. In mijn zoektocht kwam ik snel uit op CameraNU.nl. Daar waar schroefjes op andere websites moeilijk te vinden waren, was dat bij cameraNU.nl een fluitje van een cent! Via de klantvriendelijke site kon ik mijn bestelling compleet maken. Voor de zekerheid stuurde ik nog een mail, die binnen slechts 5 minuten beantwoord was en mij werd verzekerd dat ik de bestelling DIEZELFDE dag nog thuis in ontvangst kon nemen! Alhoewel ik hieraan twijfelde, was geen woord teveel gezegd! Op pakjesavond stond de vriendelijke bezorger voor de deur met mijn pakketje. Kortom: website, bestellen, klantenservice en levering allemaal dik in orde!!!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Duidelijke website met goede productfoto's
  • Snelle levering

Marien 13-12-2016 Via de website gekocht

Shop die alles goed doet

Voor de fotograaf een fantastische winkel. Met fantastische service! Ik bestelde gister. Vandaag in huis.

Pluspunten

• Vandaag besteld vandaag in huis
  • Ze weten al mijn vragen te beantwoorden

Cschot 13-12-2016 Via de website gekocht

Complete camerawinkel

snelle levering, betrouwbaar en deskundig advies. Nooit problemen gehad en altijd keurig verpakt. Ook de winkel is aan te raden

Pluspunten

• levertijden
  • complete webshopinformatie

Valerie 13-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl breed assortiment !

Aantal keren wat besteld, de bezorging is goed in orde, laatste keer duurde het alleen wat langer maar dat lag aan de bezorger niet aan Cameranu.nl

Ze hebben een zeer breed assortiment, en op de site is alles duidelijk tot in detail te vinden. Er is niets vervelender dan een site waar alles onduidelijk is, dat is bij Cameranu.nl niet aan de orde gelukkig!

De blogs zijn door alleen experts geschreven daarom hebben ze veelal kwaliteits producten in het assortiment. De tips op de blogs zijn ook erg handig, zelf ga ik binnenkort naar Finland en hoop hier het noorderlicht te zien, begin november zijn er wat tips gegeven hierover, zeer handig !!
Ook geven ze 5 jaar garantie en gratis verzending !! Het is zelfs mogelijk om dezelfde dag je pakket binnen te krijgen, dat is wat iedereen het liefst wil.

Pluspunten

• Duidelijke en makkelijke site
  • 5 jaar garantie
  • Handige tips op de blogs
  • Breed assortiment
  • Gratis verzending

Rebekka 12-12-2016 Via de website gekocht

Nikon Camera D3300

Echt een geweldige service! Via via gehoord dat dit een hele goede winkel is. 3u smiddags besteld en de volgende dag om half 10 al in huis. Geweldig! Lang voor moeten sparen maar een prachtige camera! Ook nog een cadeaubon van 5 euro erbij geleverd. En alles in de doos was compleet. Ik zou iedereen deze site aanraden. Zeer betrouwbaar! Ook goed op de hoogte gehouden via de mail, ik had meteen een factuur en bevestiging van de bestelling binnen. Buitengewoon geweldig!

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede communicatie via mail

De Jong 12-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Een van de weinige winkels die mijn mini dv tapes op voorraad hadden. Prijs was eerlijk.
Snel geleverd. PRIMA.

• Voorraad

Victor 12-12-2016 Via de website gekocht

Wederom goed geholpen

Ik bestel vaker bij CameraNU.nl spullen voor mijn camera. Service is altijd prima. Prijzen zijn gunstig. Ruimte keuze assoritment. Mooie en verleidelijke ;-) aanbiedingen vaak.
Winkelen bij CameraNU.nl kan je geen buil aan vallen.

Pluspunten

• Prijzen
  • Levering
  • assortiment

Minpunten

• Winkel ver weg

Ben 12-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Ik koop met regelmaat mijn fotospullen via Cameranu.nl. waarom: snel en goed advies met live chat, veel op voorraad, goede prijzen en bovenal een snelle, correcte levering. de site is heel overzichtelijk ingericht met voor diverse producten links naar een video. erg prettig. Ook de winkel in Urk is een prettige beleving met regelmatig workshops en/of product thema dagen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle en correcte levering
  • Snel advies via live chat
  • Artikelen gunstig geprijsd

Minpunten

• Nog niet meegemaakt

EtW 11-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ik koop al jaren geregeld iets bij Cameranu.nl. Soms in de winkel en een andere keer online. De informatie op de site is doorgaans uitgebreid en meestal voldoende. Zijn er nog vragen dan is een telefoontje genoeg om duidelijkheid te krijgen. In de winkel word je prettig geholpen met alle tijd voor uitleg over producten. Online bestellingen worden keurig op tijd en correct afgeleverd.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Goede informatie/vakkennis
  • Prettige site

Ankie 11-12-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Na lang twijfelen toch mijn camera strap gekocht en tot grote tevredenheid. Hij is mooi afgewerkt en heeft een mooie prijs. De site van Cameranu.nl is overzichtelijk en het bestelsysteem spreekt voor zich.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Makkelijk

Albert 11-12-2016 In de winkel gekocht

Topservice

Snelle en eerlijke voorlichting. Prettige bediening. Kundig personeel dat luistert naar de wensen van de klant.

Pluspunten

• Deskundig
  • Klantvriendelijk

G.Paulussen 10-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant !

Omdat ik op zoek was naar een speciaal type printer, nieuw model van Canon (TS8050) ben ik op zoek gegaan op internet waar deze printer al te koop was en via welke site voor de scherpste prijs werd aangeboden.
Na wat speurwerk kwam ik vrij snel tot de conclusie dat CAMERA.NU als beste uit de bus kwam. Nooit eerder iets hier besteld, maar toch maar gewoon gedaan. Bestelling invoeren, ging heel simpel en binnen 24 uur werd de printer keurig thuisbezorgd! Naast de interessante Cashback actie van CANON, zat er bovendien nog een waardebon van 5 EURO als verrassing bij de levering.
Complimenten voor service en zeker voor herhaling vatbaar!

Jose 10-12-2016 Via de website gekocht

De snelste ever!!

Echt nog nooit zo'n snelle levering gehad! 11.00 uur besteld, 18.00 gratis geleverd! Cameratas perfect verpakt, ben er super blij mee! Als ik weer iets nodig heb? Cameranu.nl

Pluspunten

• Supersnel
  • Goed verpakt, super tas

Minpunten

• GEEN

Jobert van Holst 10-12-2016 Via de website gekocht

Zoek je niet langer lens, Cameranu.nl heeft alles!

Mooie Tamron voor op de Canon EOS, zo gevonden en met uitvoerige info. Goedkoopste dus direct gekocht en 1 dag later in huis. Gratis 5 jaar garantie erbij; was ik vergeten aan te vragen maar werd achteraf met 1 telefoontje snel geregeld. Niet minutenlang wachten en schakelen via een stemcomputer maar direct contact met een heuse dame die snapt waar je het over hebt. Gewoon daarna nieuwe factuur ontvangen waarop de extra garantie vermeld staat, klasse!

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Gratis extra garantie
  • Direct tel. Contact bij vragen
  • Prima service

CameraNU.nl 09-12-2016 Via de website gekocht

de heer

Ik ging na mijn bestelling bij jullie 's avonds laat naar bed en stond de volgende morgen met de ontvangst van de bestelde artikelen op. Geweldig!

N.de Groen 09-12-2016 Via de website gekocht

statief voor filmcamera

Ik heb gezocht naar een 1-poot statief voor filmcamera en al spoedig kwam ik terecht bij cameranu.nl. ik heb net zo goed een 10 kunnen geven. Levering was snel en goed. Ik had voldoende mogelijkheden om een juiste keuze te maken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor aluminium versie. Alleen maar lof en ik krijg lof over mijn stabiel camerawerk.

Sander 09-12-2016 Via de website gekocht

Kwijtgeraakt pakket opnieuw aangetekend verzonden

Nadat mijn pakketje niet was afgeleverd, stuurde CameraNU het product opnieuw, ditmaal aangetekend, zonder extra kosten.

Sim1 09-12-2016 Via de website gekocht

Waarom moeilijk doen als het makkelijk en goed kan?

Als enthousiaste fotografiebeginneling volgde ik onlangs een fotocursus waarin niet alleen basisbegrippen als diafragma en sluitertijd behandeld werden, maar waar we ook kennis maakten met verschillende soorten fotografie, zoals table top. Erg leuk! En daarom bestelde ik voor het eerst via deze site een portable fotostudio en een afstandsbediening. Goede site, waarin het overzichtelijk en prettig zoeken is. Goede spullen, nergens goedkoper te krijgen en nergens vlotter geleverd (dezelfde dag nog!). Mijn opmerking i.v.m. het afleveren werd per omgaande bevestigd. Wat wil ik nog meer?
(Het klinkt wel als een reclamepraatje geloof ik maar ik kan er niets anders van maken ;) )

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle reactie op vragen/opmerkingen
  • Vlotte levering
  • Niet duur

Minpunten

• (Nog) niet ontdekt

Shia 08-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Wacom Mobile Studio Pro 13" tekentablet

Supersnel geleverd! 5 jaar garantie tijdens hun aanbieding. Vragen zowel telefonisch als via de e-mail gauw beantwoord.
Zou zeker weer kopen in deze winkel.

Pluspunten

• Perfecte klantenservice!
  • Snelle levering

Hans 08-12-2016 Via de website gekocht

Benro filtersysteem 100 mm

De website is goed en overzichtelijk opgezet en het assortiment is zeer groot. Als iets zoekt wat je niet direct kunt vinden, dan word je telefonisch uiterst correct geholpen. Er is veel expertise in huis.

Pluspunten

• Uitgebreide voorraad
  • Goede telefonische ondersteuning

Esther 08-12-2016 Via de website gekocht

Wat een snelle service!

's Ochtends kabel besteld, specificaties correct vermeld op de site, 's middags in huis! Niet te geloven zo snel!

Pluspunten

• makkelijk besteld
  • razendsnelle service