Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene 08-05-2019

Veel keus met goede kwaliteit spullen, Goede afhandeling, snelle levering en ook goede service in de fysieke winkel.

Bart Van Damme 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden van de support, via whats app heb ik alle nodige info gekregen vooraleer ik mijn aankoop gedaan heb bij jullie. Top service, koning is klant bij jullie. Top job. Dank u

Mariëtte 08-05-2019

Cameranu heeft een prachtige site, Mooi opgebouwd en veel informatie. Ik heb vaker bij cameranu besteld en ze zijn altijd erg snel met bezorgen.Ik heb ook wel eens telefonisch contact gehad en ze zijn heel behulpzaam en klantvriendelijk.Dus van mij een 10 waard en kan ik echt aanbevelen.

Ingeborg 07-05-2019

Hier voelt de klant zich echt koning. De verkoopmedewerker is er helemaal voor jou. Hij neemt alle tijd om goed advies te geven. Beïnvloedt je keuze niet, maar helpt je wel tot het maken van de juiste keuze.
Alle lof en we komen zeker weer terug.

A.A. 07-05-2019

Prima webshop, niks mis mee snelle en correcte levering. in de winkel vaak lang wachten maar heb je er voor over je wordt vakkundig geholpen en hebben alle tijd voor je. kom je alleen wat halen is er een 'snel loket' (Urk) zeer tevreden over dit bedrijf!

Jos 07-05-2019

Goede website, goede condities, prima producten en prijzen en snelle levering!

Rinus 07-05-2019

Online een bestelling gedaan op 5 mei(gesloten) 7 mei de bestelling goed verpakt al ontvangen op 7 mei . Fantastisch

Guido Bosland 07-05-2019

Camera.nu heeft een breed assortiment camera's en in mijn geval accessories. ik was het oogstukje van mijn D800 kwijt en met gemak kon in een vervangend onderdeel bestellen wat de dag erna geleverd was waardoor ik direct weer door kon gaan met fotograferen

Martijn van Leeuwen 07-05-2019

Favoriete winkel! Sinds dat ik ben begonnen met fotograferen kocht ik m'n accessoires eigenlijk altijd bij CameraNU.nl, nu ik professioneler fotografeer nog steeds. Ze hebben werkelijk alles wat je nodig hebt en meestal voor dezelfde prijzen als de grote concurrent. Vooral als ik spullen snel nodig heb, is het een uitkomst. Want voor 23:59 besteld, is de volgende dag in huis!

Een paar keer gehad dat m'n producten stuk gingen, maar daar wordt niet moeilijk over gedaan. Dankzij de vriendelijke klantenservice waren de problemen zo weer opgelost. Erg fijn om snel contact te hebben, zeker met de chat op de website en via Facebook.

Lovende woorden, maar waarom dan geen 10? Iedereen is op zoek naar de laagste prijs, zo ook ik.
Af en toe kom ik toch producten tegen die ergens anders een stuk goedkoper zijn. Maar als het niet veel scheelt, bestel ik sowieso bij CameraNU.nl

Yori v. Kesteren 07-05-2019

Geweldige service, goede producten,
Nog nooit ontevreden geweest over de winkel!!

Arnoud 07-05-2019

Goeie service en de bezorging is snel, alleen hoop ik dat er meerdere winkels worden geopend.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2019

Goedendag Arnoud,

Bedankt voor je leuke review. De vestiging in Amsterdam is de eerste volwaardige CameraNU.nl-winkel buiten Urk. Verder hebben wij een verregaande samenwerking met CameraTools (Apeldoorn) en City Foto (Eindhoven). Wij sluiten niet uit dat er op korte termijn meerdere nieuwe vestigingen volgen.

CameraNU.nl

Guus 07-05-2019

Chille winkel die levert zoals afgesproken en goede producten heeft, gespecialiseerd op het gebied van camera.

Fons Bitter 07-05-2019

Afstandsbediening voor camera gekocht.
Goede site indeling. Correct advies, Promte afhandeling en vooral; het werkt gewoon op mijn camera. TOP!

Johan 07-05-2019

snel, gebruikersvriendelijk, zeer scherpe prijzen, goede service en bereikbaarheid, uitgebreid assortiment, no-nonsense, geen dozenschuivers, klantvriendelijk, hoog kennisniveau, willen meedenken met de klant... kortom... perfecte zaak!

Monica 06-05-2019

Ze hebben me wel goed geholpen en snel mijn vragen beantwoord, het was ook een snelle verzending.

Betrouwbare winkel.

Marlies 06-05-2019

Altijd kies ik voor Cameranu! De werknemers denken goed mee over wat je nodig hebt! Er gingen wel wat zaken mis bij deze bestelling... Maar alle problemen zijn keurig opgelost. Ik heb nu een mooie handzame set om op locatie te shooten. Veilig voor baby's en puppies en lichtgewicht en alle flitsers gaan tegelijk af! En wie weet kom ik ook nog wel een keer een leuke cursus volgen! Groetjes Marlies

Xian Wen 06-05-2019

Van deze shop kan je alles verwachten. De website ziet er overzichtelijk uit. Productbeschrijving is heel duidelijk. Zo weet je precies wat een product allemaal kan. Bestelling en betaling gaan ook soepel. De kosten van later betalen staan er duidelijk bij tijdens het kiezen. Het voorkomt zo willekeurig extra kosten door eerder aan te tonen. De levering is ook heel snel. Het is goed verpakt. Je kan het zeker binnen 1 dag thuis verwachten wanneer het systeem werkt zoals het moet werken. Ik heb zo een cadeau zeker op tijd ontvangen. Heb in gedachten dit 2 dagen van te voren besteld, omdat het zo is bij de meesten. Hier is het zelfs maar 1 dag. Altijd beter.

Netrooprev Wueel ed Yvad 06-05-2019

Cameranu.nl heeft goede informatie op de website staan. Ze leveren snel. De lens die ik besteld werd goed geleverd en was heel goed verpakt. Ik ben heel tevreden en zou zo weer een bestelling plaatsen via cameranu.nl

Henk 06-05-2019

Producten gemakkelijk te vinden via de website, goede omschrijvingen en de andere dag keurig thuis bezorgd, zoals beloofd.

Elvira 05-05-2019

Snelle en goede service. Op tijd geleverd, zoals ook de afspraak was. Zal er zeker nogmaals bestellen.

Henk Roosing 05-05-2019

Top bedrijf, snelle levering, alles duidelijk begelieid via de mail. Degelijke verpakking.
Uit het verleden ook duidelijke en goede service

RoelofZ 05-05-2019

Beetje rondgekeken op internet. Gekozen voor CameraNu vanwege duidelijke info op de site. Prima combi aanbiedingen.
Alles is naar tevredenheid en snel geleverd.

Lottie 05-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen om dat je 5 jaar garantie hebt op de camera en zelf op het hoesje zit 2 jaar garantie!!

Marry Timmer Fotografie 05-05-2019

Onlangs een bezoek gebracht aan CameraNu in Urk en ik werd verrast door het duidelijke, open overzicht in de zaak en het speciale hulp blok waar je jouw wensen/bestellingen eenvoudig door kunt geven. Goede hulp wordt geboden en het gewenste materiaal ligt/staat snel voor je klaar!
Een zeer prettige ervaring en aangevinkt voor een vervolg bezoek!

Roe 05-05-2019

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl en vind het een betrouwbare winkel met snelle levering en scherpe prijzen.

Jeroen S. 05-05-2019

Goede service, snelle levering en vriendelijke mensen! Je wordt altijd goed geholpen en 9 van de 10x heb je je spullen de volgende dag gewoon in huis! Ik bestel al mijn camera apparatuur hier.

BiancaR 05-05-2019

Camera Nu zit dicht in de buurt wat handig is maar ben ook zeer tevreden, groot assortiment en ze denken ook altijd goed mee. Ze denken niet in het duurste maar vooral in wat heb je nodig en wat is handig.

Paul Scheulderman 04-05-2019

Prachtig assortiment en vooral glasheldere adviezen. En dan, ik bestelde de nieuwe Leica D-Lux 7 die bijna nergens beschikbaar was. Als een van de eersten had Camera nu hem beschikbaar en wat zo aardig was, direct een berichtje dan hij er aan kwam. Lof voor deze attente manier van handelen.

Lorenzo 04-05-2019

Zelf een vergissing gemaakt bij het bestellen en contact opgenomen via whatsapp.
Zeer snel en constructief hulp gekregen. Bestelling was er al na 1 dag.
Topservice!

Ingrid 04-05-2019

Goede raad gehad na een vraag. Vriendelijk op de chat. Levering is ook goed verlopen.

Theo Versteeg 04-05-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Canon 10-22 mm lens. Goed uitleg gegeven en goed advies betreffende aanschaf UV en Grijsfilter. Ondanks drukte werd de tijd genomen om alles rustig uit te leggen en advies te geven. Vriendelijk personeel.

P.H. 04-05-2019

Veel keuze, goede uitleg. En met name de vele filtermogelijkheden om uit de vele mogelijkheden sneller naar een goede subset te komen die de keuze vergemakkelijken.
Prijs is gewoon acceptabel, niks mis mee.

Peter de jong 04-05-2019

Ik koop bij Cameranu al vele jaren, zeer goede service. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden en communiceren daarbij ook heel goed via telefoon en met name via via email. Mijn vertrouwen is daarom groot en ik blijf vaste klant. Zeker nu Cameranu de verzekering bij hun artikelen heeft toegevoegd waar ik mij de aanschaf van de duurdere apparatuur meteen van gebruik ben gaan maken. Top !!!

Erna van den Berg 03-05-2019

Op de internetsite zijn duidelijk alle producten te vinden. Er is een goed omschrijving en voorlichting.
Het bestellen van het product was gemakkelijk en de levering super snel.

Aeck Patrick 03-05-2019

Mijn herstelling werd héél goed opgevolgd, we kregen telkens een e-mail over de stand van zaken. Alles is keurig hersteld en perfect teruggezonden !

Matthias 03-05-2019

ik kon bij deze winkel een camera krijgen met 200 euro korting omdat de camera geretourneerd was, de camera was in perfecte staat. het enige wat ik ervan kon zien was dat het niet in de originele doos werd bezorgd, de bezorging was snel. deze winkel is echt een aanrader. de prijzen over het algemeen lijken iets boven het gemiddelde te zitten. maar dan ben je wel zeker van een goede service.

Ad 03-05-2019

Zeer klantvriendelijk, uitstekende service, uitgebreide keuze. Ben al jaren zeer tevreden klant.

henk 03-05-2019

duidelijk omschrijving op de website, zeer over zichtelijke site en super snel gelevered

db 03-05-2019

Ik kom regelmatig in de winkel waar ik vriendelijk ontvangen werd. Er wordt een duidelijk advies gegeven en in allen vragen krijg je hulp.

Nik 03-05-2019

Makkelijke webshop, alles is goed overzichtelijk en makkelijk te vinden. Verder hebben ze goede prijs/product verhouding.

John 03-05-2019

De bestelprocedure liep goed, zoals je mag verwachten.

Alleen de aflevering door de koerier is knudde. Direct na de bel liep ik naar de deur waar het pakket op de grond lag. De koerier liep op dat moment al de straat uit. Dit is al de 2e keer deze week dat dit gebeurt. Misschien dat deze man beter een ander vak moet gaan uitoefenen? Dit is geen reclame voor het versturende bedrijf.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-05-2019

Beste John,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met de postbezorger. We hebben elkaar hierover gesproken en wij hebben bij de bezorgdienst hierover een klacht ingediend. We hopen dat het de volgende keer niet op dezelfde wijze zal gebeuren.

Een fijne dag gewenst!

CameraNU.nl

Bozena 02-05-2019

Heel goeie service, snelle levering. Tot nu toe ben ik erg blij met alle bestellingen die heb ik bij cameranu.nl gemaakt.

Yente 02-05-2019

Ik besloot om halverwege de middag wat te bestellen. Er stond ‘volgende dag in huis’ , maar ik dacht ‘dat zeggen bedrijven wel vaker...’ Maar nee! De volgende dag om 14:00 stond netjes de bezorger voor mijn deur en kon ik lekker aan de slag! Verder vind ik de prijzen van cameranu.nl erg goed! Je krijgt zeker waar je voor betaald zonder dat meteen je halve spaarrekening leeg is!

Roeland 02-05-2019

Heb een canon open-box besteld bij cameranu.nl. goede website, snelle levering en goed product. Zeer tevreden!

Peter 02-05-2019

Wederom een compact-camera besteld bij Cameranu, dit keer een Panasonic Lumix TZ200. De website van Cameranu vergemakkelijkt het (lastige) keuzeproces door de optie om toestellen te vergelijken, met een uitgebreide beschrijving van de camera's .De prijs was zonder meer concurrerend en de levering punctueel (binnen 24 uur). Kortom een tevreden klant!

Elif 02-05-2019

Cameranu.nl is een hele makkelijke en gebruiksvriendelijke website. Ik heb hulp gevraagd via de chat en ben erg netjes geholpen. Dit maakt het shoppen snel en leuk. Je kan met al je vragen terecht bij de chat en je wordt erg snel geholpen.

N 02-05-2019

Product veilig verpakt en op tijd verzonden, en geleverd door postNL. Mailtjes met status update en track&trace. Verder geen gebruik hoeven maken van helpdesk/service.

Ronald fotograaf 01-05-2019

Camera.nu levert stipt een dag na bestelling en dat is als prof fotograaf altijd prettig. Soms heb je gewoon snel iets nodig. Nu heb ik een superlens besteld waar ik erg blij mee ben.

Elly 01-05-2019

Groot assortiment, hierdoor veel keuze. De website is overzichtelijk en ook de zoekfunctie werkt naar behoren. Goede producten, heel tevreden!

Bram 01-05-2019

Duidelijke info op site, Prima voorlichting (mail zelfde dag beantwoord), levering binnen 1 dag,