Deze score is berekend op basis van 2598 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 26-02-2020

Ik heb gekozen voor CameraNU.nl, Omdat het zoeken op de site makkelijk was. Ik zocht op zoomfunctie mijn camera uit. Daar kwamen verschillende camera's uit, met alle specificaties die je belangrijk vind staan erbij. Ook de prijs van de camera die ik wilde , was het goedkoopst met de uitbreiding. Wat ook fijn was dat je zelf ke keuze hebt van verschillende aanvullingen/pakketten
met verschillende pakketten. Ook had ik nog een vraag, die via de chat netjes werd beantwoord en wat absoluut zeer was is de Super snelle levering, Ik had savonds besteld en smorgens voor 12 mijn camera al in huis, netjes verpakt, met alles erbij.

Gerton 25-02-2020

Super goede en snelle services. Handschoenen besteld en deze waren helaas te klein. Contact gehad met de chat op website en binnen enkele minuten was het geregeld dat ik de volgende dag bij de winkel in Apeldoorn het kon komen ruilen.

Otto 25-02-2020

Dopje van mijn verrekijker verloren. Op de vraag of ze die konden bestellen, was het antwoord "die hebben we op voorraad" volgende dag al in huis.. Top!!

Hans 25-02-2020

hele goede service en ook de vragen worden beantwoord van evt acc die je erbij wilt kopen
verder worden de spullen goed verpakt en snel geleverd
iik ben zeer tevreden

Ton 25-02-2020

Wij hebben gekozen voor deze shop vanwege de duidelijke website en de aanbiedingen. De medewerker die ons hielp was terzake kundig en gaf goede adviezen

Y Idrissi 25-02-2020

Producten gemakkelijk te vinden, easy om een bestelling te plaatsen en verschillende soorten betaalmogelijkheden!

Manuela 25-02-2020

Ter oriëntatie contact opgenomen en een eerlijke response ontvangen. Deze shop maakt op mij een vertrouwensvolle indruk. Snelle levering en ook na enkele weken nog steeds tevreden :)

Robby 25-02-2020

Snelle levering en goedkoopste prijs voor het type printer. Zeker een aanrader.

Jaap van Rooij 24-02-2020

Ik was op zoek naar een wireless flash trigger voor mijn canon camera met TTL-flitser. De trigger die ik uitgezocht had bleek niet op voorraad en zou waarschijnlijk ook lagere tijd niet voorradig zijn. De helpdesk van CameraNu gaf me advies voor een alternatief. Uiteindelijk bleek het alternatief zelfs een betere keuze. Ook de prijs was nog steeds zeer acceptabel.
Prima service van de helpdesk van CameraNu.

H. Buijzert 24-02-2020

Zeer goed, ook telefonisch goed te bereiken. Vakkundig te woord gestaan.
Zeer goede service en snelle levering, een aanrader.

FOCRIS illustratieve fotografie 24-02-2020

Meer dan uitstekende aftersale service . Hoge mate van vakbekwaamheid. Verzending na bestelling op internel verassend snel. Een klein puntje ,...prijzen van artikelen bij inruil vaak aan de magere kant.

Ashwin 24-02-2020

Ik heb een kleine order geplaatst bij Cameranu.nl en ik ben echt super tevreden. Ik kreeg mijn pakket op valentijnsdag binnen en ze waren zo lief een handgeschreven brief én 2 hartvormige lolly’s mee te leveren. Dat is pas service! Verder waren de producten erg snel binnen en de producten zijn van hoge kwaliteit.
Ik weet in ieder geval wel waar ik mijn volgende bestelling weer zal plaatsen, en dat is bij cameranu.nl.

Nard 24-02-2020

Snel gevonden op de site en direct besteld. Concurrerende prijs, dus dat zat wel goed. Ook de snelle levering is van toepassing op de 9 score, volgende dag bezorgen. Helaas gooit Post N L weer roet in het eten. Bezorging vertraagd, wordt een dag later. Zo wordt het snelle leveren van Cameranu teniet gedaan. Jammer.! Maar Cameranu, top,!

Monika Vanhercke 24-02-2020

Mijn ervaring ( meerdere) is dat er altijd iemand is die iets voor je op lost, laatste bestelling was een lens die later zou geleverd worden , na een telefoontje had ik het diezelfde dag nog in huis, dat noem ik service !!

W. Klinkenberg 24-02-2020

Prima winkel, dit keer in Apeldoorn geweest voor een verrekijker. Super geholpen, veel vergelijkingsmateriaal en deskundig advies. Kijker kon buiten getest worden. Dat heb ik dan ook uitvoerig gedaan.

Paul Peters 24-02-2020

duidelijke website, goede omschrijving van de producten, goede service qua communicatie

J. S. 24-02-2020

Ik had nog nooit van Cameranu.nl gehoord. Maar op de website vond ik waar ik naar zocht. Het was duidelijk en overzichtig en de zoekmogelijkheden waren goed. Bij het bestellen bleek dat er ook nog eens meerdere kleuren mogelijk waren.
Direct na het bestellen kreeg ik de aankoopbevestiging met een melding dat het product zo snel mogelijk geleverd zou worden, maar misschien niet diezelfde dag nog opgestuurd kon worden. Ik heb gebeld met de vraag wat dat betekende en werd zeer netjes en zorgvuldig beantwoord. Uiteindelijk is mijn product wel dezelfde dag, keurig verpakt, opgestuurd. Alles boven verwachting.

Jack 24-02-2020

Prima fotoshop! Artikel 's avonds besteld, volgende dag in huis op het afgesproken tijdstip! Goed verpakt met voldoende informatie.

Elmar 24-02-2020

Goede shop met ruim assortiment en de prijs is vaak ook behoorlijk ok. Ik ben blij met de geleverde producten. In dit specifieke geval moet ik echter wel zeggen dat ik me onvoldoende heb laten voorlichten en daarbij heb ik sterk het gevoel dat ik op het verkeerde been gezet ben door Cameranu omdat bij elk item duidelijk stond dat je korting kreeg.. Ik kocht een body met 2 lenzen en een adapter. alle 3 de accessoires maken deel uit van het canon-cashback-programma en zodoende had ik gerekend op ruim 150 euro terug van canon. Echter bleek het zo dat canon maar op 1 accessoire de cashback doet. Ipv 150 dus uiteindelijk maar 50 korting.

Piet van Dijk 24-02-2020

Bij Cameranu in Urk langs gegaan met de bedoeling om een nieuwe lens te kopen voor mijn Sony alpha 6000 camera. Omdat ik wat vlekken zag gevraagd om de sensor na te kijken. Bleek dat de sensor beschadigd was. In overleg gekeken naar een andere camera. Sony alpha 7 full frame gekocht met 28-70 zoom lens. Mooie aanbieding. Helaas niet op voorraad. Gelukkig na een weekje wachten een gloed nieuwe kit opgehaald. Snel mooie foto’s gaan maken.

Folkert 24-02-2020

Toen er meer levertijd op een artikel zat dan op de site stond (1 dag) werd ik de volgende dag persoonlijk door een medewerkster gebeld. Indien ik wilde kon het ook 's avonds bezorgd worden op mijn thuisadres. Dat is ouderwetse service die ik nergens anders ben tegengekomen. Hulde dus!

Niels Rozendal 24-02-2020

Ik heb voor Cameranu gekozen vanwege de snelle levering, de prijs en de beschrijving van het product. Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf en het was voor mij een verassing hoe het product verpakt was. Degelijk en het kon daarom ook niet stuk gaan. Het is een verademing hoe duidelijk de website is met kleurrijke foto's en overzichtelijk ingedeeld met de aanbiedingen en producten. De slogan "Verhalen voor altijd" gaat zeker op. Voor wie van fotograferen houdt, heeft hier alles bij de hand en wordt er echt blij van. Blog artikelen, workshops, events en productvideo's maken het geheel compleet. CameraNu.nl krijgt van mij een hele dikke vette 10. !!!!!

Jerry 24-02-2020

Ik heb bij camera.nu een camera wat filters en een tas gekocht. Deze werden zoals beschreven snel en netjes afgeleverd, waarop ik de zelfde week ook nog een nieuwe accu en oplader gekocht hen met dezelfde goede service. Heel erg bedankt, en raad daarom ook deze winkel aan iedereen aan.

Christa 23-02-2020

3 Legged Thing Ellie Universal L-Bracket met Peak Design Capture gekocht bij camera nu. Goede informatie is te vinden op hun website en de levering is snel. Ik beveel camera nu dan ook aan voor alles wat met fotograferen heeft te maken.

Henk Bruijn 23-02-2020

Zeer betrouwbaar. Snelle levering. Kwaliteits producten. Niets op Cameranu aan te merken!!!

M.E.Molema 23-02-2020

Wat een feestje om een camera weer thuis te krijgen mijn canon 5D mark IV gekocht bij camera nu. Een fijne camera die meer aan mijn verwachtingen voldoet dan ik had gehoopt.
En niet eens nieuw, een tweede hands maar echt in een zeer goede staat. Zelfs daarvoor kan je terecht bij hen. Ook de communicatie verloopt zeer prettig. Moest even wachten maar werd goed uitgelegd waarom. Een toppertje!!

Ed 23-02-2020

Goede overzichtelijke site met goede zoekfunctie.
Schappelijke en eerlijke prijzen en prima leverings- en betalingsmogelijkheden.
Bestelde artikelen kwamen ook prima binnen de gestelde leveringstijd aan en was zorgvuldig verpakt.

Richard vdK 23-02-2020

Specifiek voor CameraNU gekozen omdat zij 5 jaar garantie geven op producten boven €200,-.
Tevens een duidelijke website en eerlijke prijzen.

Hans v D 23-02-2020

Ik kocht een onderwaterhuis voor mijn telefoon. Kreeg via whatsapp prima hulp en mocht de aankoop gratis retourneren. Prima geregeld. Heb daarom mijn vervangende koop direct bij CameraNu geplaatst. Onder de indruk van de klantenservice!

Ria 23-02-2020

Ik heb al vaker gekocht bij cameranu. Telkens weer krijg je hier vakkundig advies en wordt je op een prettige manier geholpen.

Koos Aaldering 23-02-2020

Wij hebben recent een videocamera (Sony FDR-AX53) en een OSMO pocket gekocht bij CameraNu. Even moeten wachten voordat we werden geholpen (geen afspraak gemaakt). Vervolgens had de medewerker alle tijd voor ons om onze vragen te beantwoorden. Voor ons was dit erg belangrijk om goed en serieus geholpen te worden. Wij waren zeer tevreden over CameraNu.

Witchess 22-02-2020

Ben in de winkel op Urk geweest. Erg vriendelijk geholpen, er werd alle tijd voor mij gemaakt en daardoor kon ik op mijn gemak mijn nieuwe groothoeklens uitkiezen.

G.Jansen 22-02-2020

Via Cameranu online een occasion Nikon D610 gekocht. Zowel telefonisch als via de whatsapp helpline informatie ingewonnen en steeds plezierig en deskundig geholpen. Ook na aankoop heeft men mij prima geholpen. Gratis en ongevraagd nog een Usbkabel en rubberen oogschelp opgestuurd gekregen nadat ik opgemerkt had dat deze er niet bij zaten. Het betrof een occassion Nikon D 610 en die oogschelp en kabel waren ook niet op de site vermeld. Prima zaak en service. Ook de samenwerking met City foto Eindhoven is prima verlopen. Daar heb ik mijn oude apparatuur in kunnen leveren tegen een reeële prijs en daar heb ik de bijbehorende occassion FX lens 28-300 van Tamron gekocht.. Alles met een jaar garantie en het werkt allemaal prima.

Arjan 22-02-2020

Ik vind CameraNu.nl Apeldoorn een zeer goede winkel, omdat ik zat te twijfelen tussen een full frame camera of een crop sensor camera.De verkoper heeft mij in alle rust en tijd uitgelegd wat ik het beste kon kopen en ik mijn lenzen daardoor ook nog kon behouden, terwijl het vrij druk in de winkel was en bijna sluitingstijd. Daarom geef ik een dikke 10 aan CameraNu.nl en zal er vast en zeker wel vaker komen om nog wat voor de camera te kopen. Oja het is de Canon EOS 90D d geworden. Ook over het toestel heb ik een duidelijke uitleg gehad.

C, Boer voor J B 22-02-2020

Deelname aan de fotoworkshop op het ijsbeeldenfestival in Zwolle was leuk. De begintijd is wel erg lastig. Zou liever een paar uur later gekomen zijn, vanwege het openbaar vervoer, waardoor dit duur was, omdat er voor 9 uur gereisd moest worden. Misschien van 3 - 5 doen? ook zou die tijd wellicht beter zijn om niet in de drukte terecht te komen, waardoor echt mooie foto's maken zonder mensen erop moeilijk tot onmogelijk was.
De info en hulp waren goed, en ik denk dat vooral de deelnemers die weinig van fotografie afwisten er zeker veel aan gehad hebben.
J. Burung
PS De winkel aanbevelen (wat automatisch op deze pagina verscheen door mijn hoge beoordeling) is hier niet van toepassing. Zou beter zijn als dat toch aan de klant wordt overgelaten.
De workshop zou ik zeker aanraden voor beginners in fotografie. Gevorderden kunnen beter direct foto's gaan maken op die vroege tijd (10 uur), want dan heb je nog de rust en ruimte daarvoor.

JCD 22-02-2020

Twee accu's besteld voor een klus, zodat ik zeker door kan met platen. Bij Cameranu besteld en werden snel bezorgd, zoals het hoort en is. Niets op aan te merken, en de mogelijkheid om in de avond te laten bezorgen is prettig.

Jos van den Berg 22-02-2020

Goede service op alle fotoapparatuur en snelle afhandeling van de aankoop van uiteen lopende artikelen. Snelle aflevering van producten en het plaatsen van artikel s over fotografie in hun e-mails.

Adrie van Holstein 22-02-2020

Prima service en erg snel. één artikel moest nabesteld worden. Keurig info gekregen over levertijd Had na één dag toch alles in huis.

Luc 22-02-2020

Overzichtelijke webshop, makkelijk en vlot.
Ook het bestellen en leveren ging gewoon vlot.
Hier zal Ik graag terug komen.

Jelle 22-02-2020

De printer die ik besteld had werd razendsnel bezorgd en de klantenservice is uitstekend.

Marco 22-02-2020

Prima geholpen met deskundig advies door een medewerker van Cameranu in Urk.
Goed meegedacht en zelfs nog een kleine korting gekregen. Top!!!

Jan 21-02-2020

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de website.
Prijs is laag.
Supersnelle levering.
Doen ook regelmatig mee aan caschback akties van de leverancier.

jan schrijver 21-02-2020

Ik bestel regelmatig artikelen bij deze webshop. Alles verloopt altijd vlot. De artikelen worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Ben zeer tevreden.

E.Bu 21-02-2020

Demo model printer gekocht, duidelijke info gekregen. De printer zag er al nieuw uit en werk prima.

Ilse 21-02-2020

Heel correcte behandeling en plezierig contact, ook bij retourneren van producten

Lieke 21-02-2020

Een tweedehands camera gekocht bij camera nu. Ik had wat twijfels over de advertentie dus via chat contact opgenomen met een verkoopadviseur daar. Hij gaf aan dat de knoppen beschadigd waren. Toch besloten de camera te kopen en blij verrast met de staat ervan.
Zowel over de snelle levering als de hulp via chat zeer tevreden!

Micha 21-02-2020

Nadat het product niet precies zo leverbaar was als besteld - en er zat tijdsdruk op - heeft CamaraNU zelf de bestelling in een pakket 'light' omgezet en het resterende bedrag geretourneerd. Dit alles binnen twee dagen. Dat is keurig.

RRichard 21-02-2020

Nette service en snelle levering waardoor je met goed gevoel nog eens terug zo komen fysiek ( winkel /advies) of gewoon via de website het gaat opzoeken.

Paul 20-02-2020

gezocht naar (ik durf het bijna niet te zeggen) negatief bladen. CameraNu had een mooi aantal liggen en de levering was vlot en tijdig over moment van levering. Prima dus.

Floortje 20-02-2020

Zeer tevreden, goede afhandeling, snelle levering, niet goed geld terug ook snel afgehandeld, snel geld retour.