Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dimitri 29-02-2016 Via de website gekocht

Snelle website

Meteen geleverd

Ruime keuze

dik tevreden

Amanda 29-02-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide informatie en de levering is heel erg snel! Om 22:00 uur besteld, de volgende werkdag ('s ochtends rond 9:15) stond iemand van Post NL al op de stoep om mij het pakket af te leveren.

Snelle levering is echt een plus punt! Fijn dat je echt er op kan rekenen, vooral wanneer het dure producten zijn.

Ruim assortiment en gemakkelijk met elkaar te vergelijken. Mede door de duidelijke en eerlijke reviews heb ik mijn keuze gemaakt.

Goede service, duidelijke informatie, uitgebreide website en snelle levering. Dat is een hoge beoordeling wel waard! Ik kom zeker terug, bedankt!

Spike Vandersteen 29-02-2016 Via de website gekocht

4,8

Website is lekker snel en duidelijk. Betalen ging makkelijk. Communicatie na bestelling duidelijk. Wordt meteen een afspraak gemaakt. Lekker want dan kan ik aansluitend op de levering mijn klant bezoeken met de bestelde goederen en meteen aan de slag. FIJN.

Bestelde goederen zouden om 09:30 komen. Dat werd uiteindelijk 11:00! Ik had om 11:30 een afspraak bij een klant en die goederen waren daarvoor nodig. En toen ging het mis. Goed mis. Spullen te laat. Ik te laat. Klant kwaad en terecht.
Cameranu.nl is op een maandag pas om 11:00 bereikbaar. Jammer. Iedereen start om ca. 08:00 Toch?

Voorlopig voldoende. Echter als ik op de professionele afdeling loop staat daar niet alle apparatuur die ik verwacht daar te zien.

Mijn aanbeveling voor deze shop gaat voorlopig de ijskast in. In mijn netwerkomgeving sta ik voor betrouwbaar en afspraak is afspraak. De schade die zo'n te laat leveren actie met zich meeneemt is evident.

Op termijn ga ik significante investeringen doen. Grootformaat en Nikon D5 body's aangevuld met objectieven en opbergruimte voor onderweg en kluiskasten voor in de studio. Wordt waarschijnlijk elders gedaan.

reumy 29-02-2016 Via de website gekocht

prima

goeie service

uitgebreide mogelijkheden

gewoon perfect

we zijn zeer tevreden

Jan 28-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel waar je nooit lang hoeft te speuren om te vinden waarnaar je op zoek was.

Nog nooit heb ik gebruik hoeven maken van een andere service dan de overzichtelijkheid en de snelheid van leveren.

Nog altijd heb ik bij Cameranu gevonden waar ik naar zocht, ik heb niet de indruk dat dat anders zou zijn wanneer ik zou overstappen op een andere camera.

Met het geven van een tien, geef je aan dat er niets meer te verbeteren valt. Dat is mogelijk wel zo al zou ik op dit moment zo niet weten wat. Voor mij is het prima zo

Het is al weer lang geleden dat een kennis me door verwees naar Cameranu, nu verwijs ik mijn kennissen door.

Grijzepijl 28-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

In de echte winkel lekker ruim je kan er veel camera's bekijken. De webwinkel is overzichtelijk artikelen goed gerangschikt en de bestelprocedure eenvoudig

Prettig telefononisch contact gehad probleempjes snel opgelost.

Een ruime sortering en veel voorraad

Goede klantvriendelijkheid grote sortering en veel op voorraad

Het is alleen jammer dat het een aantal dagen duurt voor de bestelde spullen geleverd worden. Dit in tegenstelling tot concurenten waar voor je 24:00 besteld de volgende dag de spullen in huis hebt.

Di 28-02-2016 Via de website gekocht

De website is makkelijk en duidelijk en het product wat ik nodig had, had ik gauw gevonden

Bestelling geplaatst en binnen een paardagen het pakketje binnen, een erg snelle levering

Genoeg keuze voor alles en een duidelijke uitleg erbij

Ik denk dat het bovenstaande genoeg zegt

Alexander 28-02-2016 Via de website gekocht

Beoordeling ziet enkel op contact-info per e-mail.

Goed assortiment en prima prijzen. Snelle levertijden en je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leverproces.

robinotof 28-02-2016 In de winkel gekocht
urk

zeer goede service in de winkel. duidelijke uitleg over de producten en goed advies.

ik was opzoek naar flitsers. veel verschillende keuze in verschillende prijsklasse. na aangegeven wat voor prijsklasse ik ze zocht, had ik ook nog verschillende opties om uit te kiezen. en alles was netjes op voorraad.

mooi ruim opgezette winkel. leuk dat je veel dingen ook uit kunt proberen of even vasthouden. altijd parkeerplek. goed bereikbaar

wachttijd bij de kassa vond ik wel erg lang. dat is het enige nadeel. maar misschien kwam dat omdat ik op een zaterdag middag in de winkel was.

Osa Mayor 28-02-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk

geen problemen ervaren, het pakketje was er de volgende dag

Ruim assortiment voor de fotograaf

WJ Heijster 28-02-2016 Via de website gekocht

's middags besteld, de dag erna in huis.

Netjes afgeleverd via Postnl

Uitgebreid assortiment

10 gelet op service, snelheid en assortiment

Ga zo door Cameranu

Tyler 28-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb niet veel tijd op de website doorgebracht, maar alles is helder en overzichtelijk. Er staat alleen informatie waar dat nodig is, geen overbodige opvulling.

Geen problemen: pakketje snel en netjes bezorgd.

Zo te zien is er geen gebrek aan aanbod, maar wie ben ik...

Goede service, mooie website en een breed assortiment: zeker aan te raden.

Jos P 28-02-2016 Via de website gekocht

Kwam er soepel en snel doorheen. Erg duidelijk in bezorgtijd, kosten, e.d. Niet te duur en lekker snel.

Snelle bezorging, sneller dan andere webshops met dezelfde artikelen. Zo ben ik bij deze winkel terecht gekomen. Zij waren het enige adres waar ik mijn artikel nog bij tijds in huis kreeg.

Keuze zat, voor alles wat!

Goed, duidelijk, kwaliteit, groot aanbod en snel.

XSories Big U-shot, prima prijs i.v.t. andere webshops. En de enige site die dit product in een dag kon leveren.

John 28-02-2016 Via de website gekocht

Producten zijn gemakkelijk op de website te vinden op merk en/of categorie.

Package deals zijn helaas niet samen te stellen, maar worden door de webshop zelf samengesteld. Zo wordt bij de Canon EF 1.8 STM geen package deal met de bijbehorende Canon ES-68 zonnekap aangeboden maar krijg je bij de package deals alleen maar accessoires van B-merken aangeboden. Wanneer je zelf meerdere producten bestelt (pakket samenstelt van A-merken) krijg je geen kortingen!

Goed assortimemt en snelle levering met PostNL.
Jammer dat bij de package deals bestaan uit accessoires van B-merken bestaan. Wanneer je gewoon de A-merken zelf toevoegt, krijg je geen exta kortingen.

Henk Boogaard 27-02-2016 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd

uitgebreid assortiment

overzichtelijk en groot assortiment

Anton Sollie 27-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Pretige winkel met voldoende ruimte en spullen

Deskundige mensen, klantgericht

Je moet je best doen om iets te vinden wat ze niet hebben

Een pretige ervaring

Trees 27-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijk en alles is duidelijk en te vinden.

Ondanks dat ik wist welk toestel ik wilde kopen in mijn budget en nadat ik uitgebreid hun website had bestudeerd, kreeg ik rustig, professioneel en prima advies. Net dat stukje extra en dus de camera met de nodige accessoires gekocht ..... in nog bedankt voor het super advies van de flitser!

Voor (semi)profesionals maar ook amateurs ...... in elke prijsklasse is er ruime keuze, ook in accessoires en occasions.

Het is echt de moeite waard om de winkel te bezoeken!! Een gratis kopje koffie oid staat klaar. En allemaal vriendelijk, eerlijk, serieuze en professionele medewerkers staan voor je klaar.....TOP firma

Ga zo door!!!

sim 26-02-2016 Via de website gekocht

makkelijke bestelling en snelle levering

geen gedoe, gewoon snelle en goede dienstverlening.

Henk van der Hoeven 26-02-2016 Via de website gekocht

goed overzichtelijke website. duidelijk.

service zoals betaling info, en info over de bestelling is goed tot zeer goed

hetgeen ik wilde bestellen was voldoende op voorraad.

zoals boven vermeld goede prijs en goede service

belangrijk is dat als je op internet besteld, dat de afspraken zoals ze staan in de voorwaarden gehandhaafd worden.

Mandy 26-02-2016 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk te vinden en het bestelproces verloopt soepel.

Snel bezorgd!

Ruime keuze

Door de betrouwbaarheid, snelle service, het winkelgemak + goede mobiele webshop zou ik hier zeker terug komen.

Casey 26-02-2016 Via de website gekocht

Ik heb een klein dingetje nodig. Een onderdeel van een statief. Klein en onbenullig. Maar ja, je hebt het wel nodig. Waar vind je dat? Zoeken, zoeken, zoeken. Dan maar de helpdesk gemaild. Binnen een 1/2 uur reactie. Precies DAT onderdeel, precies DIE informatie, precies DAT advies......

Kennis, ervaring, snelheid. Ze weten het. En helpen je zo weer op weg.

Waar hebben we het over? Zo'n klein onderdeel. Maar ze weten het wel. Neenee, net effe niet op voorraad. Maakt niet uit, allang blij dat ik het heb. En dan toch binnen 3 dagen thuisbezorgd.

Een rubbertje, voor een voetje van een statief. Ik bedoel, dat zal je maar net nodig hebben... Maar ze weten ervan, ze snappen je direct. Ze hebben precies op de korrel wat ik nodig heb. En binnen 3 dagen kan ik weer verder.

Leo 26-02-2016 Via de website gekocht

Kwestie van gegevens invullen en het is besteld

Informatie na bestelling is goed.
Bestelling snel geleverd.

De cameratas die ik gekocht heb heeft CameraNu (maar) in twee kleuren.

Snelle bezorging, informatie over bestelling goed.

Ulric 26-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

Parkeerplaats voor de deur,en makkelijk te vinden

Ze nemen de tijd voor je en verstand van zaken.

Groot assortiment.

L Pul 26-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk en snel bestellen!

Zeer duidelijke communicatie over de levering en tijden en snel geleverd.

Ruim assortiment om uit te kiezen voor zeer nette prijzen.

Prettige 1ste ervaring met deze leverancier. Zeer ruim assortiment met toebehoren voor camera's welke in de regionale fotospeciaalzaken helaas vaak niet meer op voorraad zijn!

william 26-02-2016 Via de website gekocht

het product dat je zoekt is gemakkelijk te vinden in het uitgebreide assortiment, en je krijgt mooie aanbiedingen op bijgeleverde accesoires.

het bestellen, betalen, en de afhandeling gaat zeer snel, en u kunt tot 23.59u bestellen om het de dag erna al te ontvangen, dit is echt een groot pluspunt. u krijgt ook altijd en link zodat de bestelling bij de post continu te volgen is.

zeer ruime keuze tegen scherpe tarieven, compleet met de belangrijkste accesoires.

goede snelle service, overzichtelijke site, u kunt tot laat bestellen, en bestellen is zeer gemakkelijk.

de rode videomic pro is een top product. voor mij als hobby videomaker met klein budget krijg je proffesionele audio in al je videos. als je buiten filmt, is het een aanrader om er ook een nepbonten windscherm bij te nemen, daarmee heb je geen last meer van windruis. bij elkaar is dit een geweldig stuk gereedschap, die de kwaliteit van mijn videos tot een hoger niveau tilt.

Marco van der Ploeg 26-02-2016 Via de website gekocht

Artikelen zijn snel te vinden en goed beschreven met duidelijke foto's. Het bestelproces en de betaling verlopen vlekkeloos.

In de afgelopen jaren heb ik hier diverse artikelen besteld. Deels via thuisbezorging laten afleveren, deels via PostNL. In beide gevallen zijn artikelen altijd correct en op tijd geleverd.

Zeer ruim assortiment. Het komt zelden voor dat ik een artikel waar ik naar op zoek ben niet aantref. De prijzen zijn beslist concurrerend.

Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van een goede webshop. Alles klopt.

Robert 26-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijk site.

Zeer snelle zending.

Ik heb niet alles gevonden wat ik wilde hebben.

Waar voor je geld.

Tim van Dongen 26-02-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede, snelle website. Ook het vergroten en 360 graden bekijken van foto's is een dikke plus.

Nog geen gebruik hoeven maken van garantie-aanvragen, maar veel keuze in verzendopties is voor mij een positief punt.

De keuze is reuze!

Fijne winkel, waar ik zeker vaker eens ga kijken.

reflex 26-02-2016 Via de website gekocht

als men de juiste benaming intypt werkt het super

is geen issue

nog niet mis gegrepen

top verkoper

neuh

Klaas Boeve 25-02-2016 In de winkel gekocht
Adres: Het Spijk 8, 8321 WT Urk Er is toch maar éé'n zaak?!

Makkelijk te bereiken, goede parkeergelegenheid, duidelijke entre en gelijk een bonnetje uit de automaat, wachten totdat jouw nummer op de display komt, ondertussen rondneuzen en een lekker kopje koffie.

Deze is zeer goed. Je wordt vriendelijke en uitvoerig geholpen door gemotiveerde mensen achter de balie.Ze denken met je mee.
Bijv. mijn statie,elders gekocht,ging stuk,maar Cameranu.nl heeft er werk van gemaakt bij de fabrikant. Helaas ging die failliet, maar Cameranu.nl bood aan mij verder te helpen zoeken naar een goede oplossing voor mijn probleem.

Ik heb nog niet iets bedacht wat ik bij Cameranu.nl niet in de winkel kon bekijken.

In één woord,een prettige winkel om rond te neuzen,je licht op te steken en als je beurs het toelaat te kopen.

Nee. goede wijn behoeft geen (extra) krans.

Thijs 25-02-2016 Via de website gekocht

Alles was lekker te vinden!

Goed geregeld

Lekker veel

Hartstikke mooi allemaal

Was allemaal top

Jeroen 25-02-2016 Via de website gekocht

Wat ik zocht was makkelijk te vinden en er was voldoende informatie over te vinden.

Snelle levering en netjes afgehandeld.

Enkele producten waar naar ik zocht waren tijdelijk uitverkocht of net te duur.

H J Bannink Apeldoorn 25-02-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en goed verpakte verzending (1dag in huis)

Goede communicatie over nazending, binnen 5 dagen beloofd na 3 dagen al in huis!

Alles wat ik nodig heb hebben ze vaak in huis met een zeer goede beschrijving op internet.

Geppy Wassenaar 25-02-2016 In de winkel gekocht
Camera Nu in URK

Snelle en betrouwbaar bij bestelling

goede service bij ruilen of klachten. super afgehandeld

veel accessoires en goed overzicht in de winkel

Het is een goede en prettig zaak met fijn personeel die je graag helpen met vragen.

Graag ook nog een winkel Camera-Nu in de provincie Friesland.

CanonFAN 25-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De winkel zelf is goed bereikbaar. Het parkeerterrein mag wel wat groter wezen, maar zet de auto gewoon bij het naastgelegen pand. Dat kan ook goed....

Bij cameranu doen ze niet moeilijk. Ze gaven voor mijn oude product een mooie inruilwaarde, en dat speelde een grote rol in het nieuw aan te kopen product.

Je grijpt eigenijk nooit mis. En echt wat op de website als aanwezig staat kan je in de winkel zo komen halen. Als de fabrikant het heeft, heeft cameranu het ook. En dat schept vertrouwen en wil je graag terugkomen.

Ze zijn niet duur, en bieden prima service. Zijn vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Tot 22 uur is de klantenservice geopend. Dat is ook wat waard!

Ze zijn bij cameranu.nl zo goed dat het wel ontzettend druk kan zijn in de winkel. De keer dat ik mijn product wilde kopen heb ik 1,5 uur moeten wachten. Toegegeven, je kunt wel heerlijk op je gemakje rondkijken en lekkere koffie drinken...

Anne 25-02-2016 Via de website gekocht

vanuit de "luie" uitzoeken en bestellen, overzichtelijke pagina

snel en duidelijk over de bestelling en afhandeling

groot aanbod op hun vakgebied

maak ik zeker gebruik van in de toekomst

fijne en vlotte afhandeling

1hoorn 25-02-2016 Via de website gekocht

Kon op zich het product vinden maar had het prettig gevonden als hetzelfde product waar ook een accu bijgeleverd wordt, en dus prijsinteressanter was, er direct bij gepresenteerd werd. Nu zag ik dat pas nadat het product besteld en betaald werd.

Ik wilde om 21:58 nog contact zoeken met service desk omdat ik een vraag over de bezorging had. Telefoon werd opgenomen en zeer geduldig met mij meegekeken en meegedacht. Klasse!

Enorme keuze. Niets op aan te merken.

Prima assortiment, concurrerende prijzen, uitstekende service desk en supersnelle levering. Om 22:00 uur besteld en om 11:00 uur volgende dag in huis.

Octonet 25-02-2016 Via de website gekocht

klantenservice is prima

Veel keuze

snel, betrouwbaar

Ton Vliegen 25-02-2016 In de winkel gekocht
Capelle

Zeer competente jonge man, die ons hielp. Hij wist de weg, kon ons goed bij het maken van onze keuze begeleiden, had kennis van zaken en ging niet voor de duurste optie.

Je kunt het zo gek niet bedenken op foto- filmgebied.

Bovenstaande commentaren spreken voor zich.

Andrew 24-02-2016 Via de website gekocht

Alles goed te vinden

uitstekend!

Goed en zeer snel geholpen.

Den 24-02-2016 Via de website gekocht

Tot 12 uur 's nachts bestellen, volgende dag geleverd. Bovendien de mogelijkheid om de volgende dag bij een ophaalpunt op te halen.

23.19 besteld, 23.20 bevestiging... Al om 5.30 volgende dag bij ophaalpunt aanwezig.

Volgens mij net zo goed als andere camerawinkels.

Supersnel, supermakkelijk. Ben onder de indruk dat er tot 12 uur 's nachts besteld kan worden en de volgende dag geleverd wordt. Als het de volgende keer weer zo snel gaat, dan kan ik nog wel eens standaard klant worden.

Snel, makkelijk, tot laat bestellen, volgende dag geleverd. EN de optie om bij afhaalpunt op te halen. Dat zou bij elke webshop standaard moeten zijn,

Luiken 24-02-2016 Via de website gekocht

enorm eenvoudig om op de site het gewenste product te vinden en eventueel te vergelijken.

geen verzendkosten, ook niet als je een artikel bestelt dat minder dan 20 euro kost.

zeer uitgebreide collectie, alles is hier te vinden.

deze 10 punten gaan naar de site (en de winkel erachter). Eerder op een beurs een camera gekocht, ook daar ben ik zeer goed geholpen.

Bij bijna alles wat ik zoek aan foto- of videomateriaal, verrekijkers of telescopen, of accessoires kijk is eerst op de site van CameraNu.nl. 10 tegen 1 dat ik vind wat ik zoek.

Jeanine den Engelsman 24-02-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk te bestellen vanuit de luie stoel!

Snelle en goede communicatie, wat er gezegd wordt gebeurt ook!

Van nieuw tot gebruikt van groot tot klein alles is zo'n beetje aanwezig in het assortiment

Goede service, snelle service, uitgebreid assortiment. Beloftes worden nagekomen, wat wil een klant nog meer! Ik ben dik en dik tevreden :)

Vind het ook super dat zelfs Occasions ook tip top worden afgeleverd

Alfons 24-02-2016 Via de website gekocht

Hoe gemakkelijk het bestellen via internet en laten thuisbezorgen ook is vind ik het toch prettig dat je je bestelling ook kan ophalen in een echte winkel met aardig en vakkundig personeel

Ik had lang gespaard voor mijn nieuwe camera, twee objectieven, filters en extra accu en ik wilde zelf de pret van het ophalen beleven (mede omdat ik in het verleden wel eens nare ervaringen heb gehad met TPG post), mijn hele bestelling lag op de afgesproken dag netjes op mij te wachten.

Werkelijk alles voor de pro en amateur is te koop bij CameraNu

Ron 24-02-2016 Via de website gekocht

Ja.., wat kan ik zeggen, gewoon goed...!

Wat je wenst is aanwezig volgens mijn idee.

Antonio 24-02-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site

Alles wat ik op fotografiegebied kan bedenken kan ik vinden.

snelle levering, goed verpakt

Molexroots 24-02-2016 Via de website gekocht

Heel makkelijk website.

Top service.

Wat ik heb gekocht vond ik nergens anders in Nederland.

In het algemeen een goeie website en service.

Peter 24-02-2016 Via de website gekocht

Met enkele klikken bij je product

Hele vlotte bekwame mensen op die plaats.

Niks op fotogebied tekort.

Uiterst gemotiveerd en niks is hun teveel, Chaupeau Camera nu. Blijf zo verder aan de weg timmeren. Indien we wat nodig hebben op fotogebied staat Camera Nu direct in onze gedachten. Te weten dat we de plank niet vaak mis slaan, en... indien op voorraad binnen 24 uur in huis. Ook dat telt.

Top winkel

Hans van den Beukel 24-02-2016 In de winkel gekocht
Urk

De website evenals de winkel zijn erg overzichtelijk. Alles staat netjes in categorieën, daarbij is er de mogelijkheid om precies te filteren naar wat je zoekt. Dus op bijv. merk, grootte, etc. Erg handig wat zoektijd aanzienlijk verkort. De winkel is mooi, de producten zijn aan te raken en te proberen. Dit maakt de beleving compleet.

Ik heb een aantal keer gemaild omdat ik mijn oude camera wilde inwisselen voor nieuwe objectieven. Kreeg snelle reacties die duidelijk waren waardoor je snel weet waar je aan toe bent. Daarbij heb ik een keer mijn schermpje van mijn camera laten vervangen (wat onder garantie viel), dat werd snel en netjes opgelost.

Over het algemeen erg goed, maar soms zoek ik een b- merk lader voor accu's o.i.d. en dan zijn er soms dingen niet. Maar dat ligt vaak erg specifiek. Het kan zijn dat je daarvoor soms naar een andere winkel moet.

Andere merken zoals wasabi kunnen handige dingen hebben zoals dual wall chargers o.i.d. Zou dat graag terug zien in de winkel!

Adri 24-02-2016 Via de website gekocht

Opzoeken en filteren op de website is eenvoudig, evenals de verdere afhandeling van een bestelling

Geen uitzonderlijke service nodig gehad (klantenservice...). Alles was in één keer goed geregeld en verwerkt.

Uiteraard ook bij de concurrentie gekeken naar een viertal zaken, die ik in één keer wilde bestellen. CameraNu was de enige, die alles in voorraad had (tegen goede concurrerende prijzen)

Na uitzoeken, bestellen en aflevering (goed verpakt en op volgens afspraak op de juiste tijd) alleen maar een compliment.