Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ivar Kooren 24-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

De juiste keuze

Online vragen of in de winkel zelf,.. altijd een snel, vriendelijk en professioneel antwoord, hulp of begeleiding. Daarnaast simpelweg de goedkoopste. Goede koffie!

Pluspunten

• Professioneel
  • Klanktvriendelijk
  • Snel antwoord
  • Goedkoopste
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Anderhalf uur rijden

Ilya Schulte 24-12-2016 Via de website gekocht

Eerlijke prijs en ruim assortiment

Ik bestel mijn camera gear meestal op Cameranu.nl omdat het meestal de voordeligste is en het assortiment is erg groot. Klantenservice is erg snel en vriendelijk, ook via WhatsApp. Enige wat ik jammer vind en bij andere webshops wel zie is dat als je een product retourneert je zelf een label moet maken in plaats van dat je er zo 1 kunt uitprinten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik een beetje lui ben :). Verder een topwinkel!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Gratis verzendkosten
  • Klantenservice is snel en vriendelijk

Minpunten

• Retournering is lastig

Wim 24-12-2016 Via de website gekocht

Top tas voldoet aan al mijn wensen

Ik was al een tijd op zoek om, naast mijn Spiegelreflexcamera ook mijn accesoires handzaam en paraat in op te bergen. [telelens, extra accu's, geheugenkaarten, zonnekap, acculader's, 1 pootstatief en compactcamera, diverse kabels]. Dit heb ik zeker gevonden in de Case Logic DSLR Camera Sling Bag DCB-308t. De tas is ook nog eens met een extra regenhoes uitgevoerd. Dus een uitstekende oplossing gevonden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Compleet
  • Geschik voor extra assesoires
  • Stevig

marlies 24-12-2016 Via de website gekocht

bestelling

Ik heb 2 dingen besteld, waarvan er 1 pas 3 weken later geleverd kon worden. Ik heb dat niet vermeld zien staan tijdens de bestelling, maar misschien heb ik daar over heen gekeken?
het andere artikel was er binnen 1 dag.

Pluspunten

• supersnel

Minpunten

• artikel bleek niet op voorraad

Laurie 24-12-2016 Via de website gekocht

Teleurstelling na teleurstelling

Besteld op zaterdag voor 17 uur in de hoop dat het zondag er zou zijn. Daar betaal je namelijk extra voor.
Zondag gewacht... maar geen pakket. Dus zondag nog halsoverkop wat anders moeten regelen.
Gebeld met een medewerker. Die was wel schappelijk. We gaan alles terug storten. Inclusief de extra kosten. Ik kreeg na een week het geld van de aankoop terug. Niet de extra kosten. Nogmaals gemaild. Wacht nu al ruim een week op reactie. Kom hier nooit meer terug.

Pluspunten

• Aardige medewerker

Minpunten

• Service
  • Afspraken niet nakomen
  • Reactie na klacht duurt te lang

Bert Mourik 24-12-2016 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

Inmiddels meerdere aankopen gedaan bij Cameranu.nl en uitermate tevreden met de keurige en accurate afhandeling. Dit bedrijf komt alle gemaakte afspraken na en hield mij goed op de hoogte wanneer de zending zou worden geleverd. Top site!!!

Pluspunten

• duidelijke site
  • maakt waar wat ze zeggen

Hennie 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle bezorging

Omdat ik een snelle bezorging zeer belangrijk vind ben ik zeer blij met de supersnelle bezorging van het bestelde fotopapier.

Wouter 24-12-2016 Via de website gekocht

Review: Walkstool Basic 50 Zitafmeting M

Op zoek naar een licht "stoeltje" voor survivalkampvuur avondjes kwam ik bij CAMERANU uit. Een mooie collectie van krukjes van WALKSTOOL.
De prijs was zeker goed (35 eu) en direct besteld. De bestelling verliep netjes en werd goed op de hoogte gehouden waar de bestelling was.
Bij een kampvuuravondje had ik hem direct meegenomen en zat heel goed. Vrienden zaten er ook op en vertelden dat ze onder de indruk waren van van het zitcomfort en gebruiksgemak.
Door het geringe gewicht kon ik hem aan mn riem hangen zonder last ervan te hebben. Ook in mn tas neemt hij weinig plek in en omdat mijn "survivaltas" erg op gewicht is ingedeeld was het geen probleem om de Walkstool mee te nemen (dat beetje gewicht extra is het zitten na het wandelen en survivallen zeker waard)
Het materiaal voelt stevig en betrouwbaar aan (niet als de goedkope 5 euro 3-pootkrukjes)
De pootjes zijn gemakkelijk uit en in te trekken en goed vergrendeld zodat ze niet zomaar inklappen.

Pluspunten

• Goede zithoogte
  • Lekker licht
  • Top draagvermogen

Minpunten

• niet om erg lang op te zitten(>45min)

Raymond K. 24-12-2016 Via de website gekocht

Super Service, na mijn eigen fout!

Tijdens de dagen van Black Friday & (zo later bleek) Cyber Monday, was ik van plan een vervangend Statief voor mijn Sony Systeem Camera's aan te schaffen met als gebruikers doel Foto en Video.

Ik had in de dagen ervoor al een selectie gemaakt van een aantal statieven, maar had uiteindelijk pas op het laatste moment mijn keuze weten te maken voor ééntje die aan al mijn eisen voldeed.

Nu was het zo dat ik 's avonds laat werkte die week, en dacht ik na Black Friday te hebben, dat ik de volle prijs zou moeten betalen (niet wetende dat het nog een actie prijs was vanwege dat er nog een Cyber Monday was..

Dus op Dinsdag Avond/nacht, na thuis komst van mijn werk te moe om een order te plaatsen, stopte ik het desbetreffende statief wel in mijn winkel mandje, maar besloot ik pas in de late ochtend na het slapen de order te plaatsen.

En het was dan ook mijn fout, want in de ochtend kreeg ik een verrassing dat het statief in eens een stuk duurder was?
--Ik dus op de website chat met CameraNU.nl, en wat bleek.. Er was dus ook nog zoiets als Cyber Monday, en het statief was dus t/m die maandag afgeprijsd...

Nu was ik dus dringend opzoek naar een nieuw statief, en balend dat ik dus net de actie misgelopen had, vroeg ik aan de chat persoon, welke andere statief opties ik nu had voor hetzelfde bedrag wat ik kon uitgeven.
Natuurlijk wilde ik wel dat het aan zo veel mogelijk dezelfde eisen zou voldoen.. (al ik wist echter dat ik toch hier of daar voor een compromis zou moeten gaan..

En toen kwam de verrassing!
De persoon van de CameraNU.nl website chat gaf aan een betere oplossing te hebben voor mij.

Tijdens onze chat was die persoon in gesprek gegaan met de sales afdeling, en tot mijn grote blijdschap wilde hen voor mij een uitzondering maken!
"Ik kon het des betreffende statief dat ik in eerste instantie wilde aanschaffen alsnog krijgen voor de de Black Friday/ Cyber Monday actie prijs!

Ik kan zeggen dat ik bijna een gat in de lucht sprong!

Dus na wat gegevens te hebben uitgewisseld, en hun het statief via mijn account op de bestelling hadden gezet, kreeg ik binnen enkele minuten een e-mailtje binnen om de betaling te voldoen. En met een bevestiging van betaling, en "Hartelijke dank naar hun fantastische service naar klanten toe", eindigden we de chat.

En ja wel, ook weer zoals bij elke eerdere bestelling, 'De volgende ochtend' arriveerde de postNL bezorger, met het prachtige statief, welke ik op het oog had, maar dacht net te hebben misgelopen, totdat CameraNU.nl met hun fantastische service mij een hele blij klant maakte.

Mijn Grote Dank naar CameraNU.nl en hun Super Service!

Pluspunten

• Goede online hulp op vragen
  • Uitstekende Service!

AmazingEd 23-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service voor een snel geleverd kerst-cadeautje

Niet met lege handen onder de kerstboom!

Sinds mijn vriendin met haar mooie Canon SLR video's maakt die steeds professioneler worden, was er de wens voor een goede clip-on microfoon.

Een rondje internetten leerde dat de beste prijs/kwaliteit-verhouding, de Rode SmartLav+ Lavalier microfoon bij CameraNu op voorraad was en voor een wel heel goede prijs!

Besteld laat in de avond en de volgende dag vroeg keurig bezorgd. Service zoals je altijd hoopt van een webshop, maar welke CameraNU waarmaakt!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Duidelijke & goede prijzen
  • Snelle levering

Bjorn 23-12-2016 Via de website gekocht

Zelf wachten is niet erg

Snelle levering, prima service en scherpe prijzen. Ook als een item niet op voorraad is, en je hebt de mogelijkheid om te wachten, gewoon bestellen. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn order en eenmaal op voorraad had ik deze binnen een dag bij mij thuis.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima service
  • scherpe prijzen
  • enorm ruim assortiment

Minpunten

• Is niet heel dichtbij dus nog nooit fysiek geweest

Hans 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Goede bereikbaarheid met telefoon. Makkelijke retour service en supersnelle levering. Al met al een dikke 10 geen min punten kunnen vinden of Ervaren!

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Goede service
  • Goede bereikbaarheid service afdeling.

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Hans 23-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel met prima service

Gewoon een prima zaak om zaken mee te doen. Levering volgens afspraak en goed bereikbaar voor vragen. Website is duidelijk ingedeeld en de productomschrijvingen zijn duidelijk. Ook de prijzen zijn helder, geen addertjes onder het gras.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Assortiment
  • Service

Martijn 23-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu review

Erg goede webshop. Snelle levering en erg makkelijk is de App functie waarbij je gelijk na enkele minuten antwoord krijgt op eventuele vragen over verzending of product. Mijn bestelde backpack voor de BW 6000 case was ook nog eens de goedkoopste online.

Fabian Boot 23-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Ik heb al regelmatig een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Bij alle bestellingen ging het bestelproces erg makkelijk en kreeg ik de bestelling op tijd geleverd. Ik kan de webshop aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk bestelproces
  • Op tijd geleverd
  • Duidelijke communicatie

Minpunten

• Geen minpunten

Natalshark 23-12-2016 Via de website gekocht

Top camera winkel!

In de afgelopen maand zowel in de winkel gekocht als online besteld(waar de december maand wel niet goed voor is).

Service in de winkel was super. De medewerkers weten echt waar ze het over hebben. Ook prachtig om al die apparatuur eens van dicht bij te kunnen zien, zowel de nieuwste spullen op de markt als goed uitziende occasions.

9ok de website kan ik geen negatieve punten over bedenken, zowel de normale site als de mobiele versie zien er goed en duidelijk uit. Krijgt netjes meteen de bevestiging van de bestelling binnen en ook de levering was netjes de volgende dag aan de deur. Ook. De chat functie werkt goed, snel een medewerker kunnen sprekende me kon helpen.

Al met al een hele goede winkel tegen eerlijke prijzen.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Mooie en goed bereikbare fysieke winkel
  • Chat functie op de website
  • Nette prijzen
  • Goede service

Minpunten

• Nog geen minpunt kunnen vinden

Nautaqua 23-12-2016 Via de website gekocht

Altijd een zekerheidje

Waarschijnlijk is het alweer 15 jaar geleden dat ik voor het eerst een aankoop deed bij Cameranu. En pas heb ik weer een aankoop gedaan bij deze zaak, en het is altijd een goed gevoel dat de zaak waar je je spullen bij koop er over een aantal jaren nog steeds is. Altijd een zekerheidje.

Pluspunten

• Beste prijs/kwaliteit verhouding
  • email wordt snel beantwoord
  • zeer ruim aanbod

Minpunten

• ze verkopen geen paling

No Beaty Limits 23-12-2016 Via de website gekocht

Fotostudio verlichting

Snelle verzending, producten van hoge kwaliteit, goede verpakking, duidelijke site, duidelijke documenten, geen verrassingen...

Pluspunten

• kwaliteit
  • communicatie

Roel Timmer 23-12-2016 Via de website gekocht

Roel Timmer

Voor een scherpe prijs, maar ook persoonlijke benadering met de nodige vakkennis is cameranu,nl het beste adres!

Jeen 23-12-2016 Via de website gekocht

Ik heb gevonden wat ik zocht bij Cameranu.nl

Ik was op zoek naar een niet al te grote, niet te dure video Led lamp.
Na een tip van een vriend heb ik deze gevonden bij Cameranu.nl
Het merk was erg belangrijk en deze was ook nog snel leverbaar. De lamp overtreft mijn verwachtingen; ik ben er erg blij mee en super tevreden. Aan cameranu.nl heb ik advies gevraagd welk statief het beste bij deze lamp past. Goed bezig Cameranu.nl!!!

Pluspunten

• niet duur
  • snel leverbaar
  • goed advies
  • snel een factuur
  • veel keuze

Ellis Pellegrom 23-12-2016 Via de website gekocht

Ook met de feestdagen in het vooruitzicht een snelle service

Ik heb allereerst gekozen voor deze shop vanwege het ruime assortiment. Dat vervolgens mijn beide leveringen de volgende dag nog (en dat met de feestdagen in het vooruitzicht) werden geleverd en in een goede verpakking, daar werd ik helemaal blij van.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede verpakking

Pieter-Jan van Schendel 23-12-2016 Via de website gekocht

Blaasbalg

Prima snelle levering tegen scherpe prijs en zelfs zonder verzendkosten, klasse! Een volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen en zal deze winkel ook bij anderen aanbevelen!

Pluspunten

• accuraat
  • snel
  • scherpe prijs
  • geen verzendkosten

Raymond Stuurman 23-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

Cameranu.nl is een betrouwbare winkel met een zeer goede webshop.Bellen kan altijd en staan je vriendelijk te woord. Er is zeer uitgebreide kennis van zaken. Kortom voor mij geen andere winkel dan cameranu.nl

Pluspunten

• Kennis van zaken, zeer deskundig

Kasper 23-12-2016 Via de website gekocht

Snelle, correcte aflevering

Enige winkel die in Benelux vond met dit item. Bijzonder correct, goede communicatie en opvolging van zending. Dit mag zelfs gerust een stuk minder snel als daarmee comfort van uw werknemers kan verhoogd worden (aflevering na kantooruren zelfs).

Pluspunten

• correct
  • snel
  • goede communicatie

Sim 22-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu levert snel

Het is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, makkelijk aan te melden, snelle levering, goed verpakt.

C.A.Smit 22-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop canon camera

Reeds meerdere malen camera's e.d.gekocht bij Cameranu .ook in de Urker winkel.
Nooit teleurgesteld vanwege personeel of service .Internet aankopen altijd op tijd en in prima conditie
Bij mij thuis aangeboden door bezorger
Dus klasse. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Eerlijke handel
  • Normale prijzen
  • Geen gezeur bij evt problemen

Haan de. 22-12-2016 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering.

Bedrijf makelijk te vinden op internet, producten goed te vinden in categories.
Goede prijzen in vergelijk met andere aanbieders.
Gratis verzending.

H. Dekker 22-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik wilde een aankoop doen van een fotostudio (filtsers en achtergrond). Daar ik niet zeker wist wat ik voor mijn doeleinden moest aanschaffen, wilde ik graag telefonisch advies. Camera.nu was de enige aanbieder die ik telefonisch kon bereiken, een pluspunt dus! Ik ben prima geholpen en de verkoper had verstand van zaken en ik had niet het idee dat mij iets werd 'aangesmeerd', nog een pluspunt! De bestelling was gemakkelijk online te doen en er werden verschillende opties voor verzending geboden. De bestelling werd vrij vlot geleverd. Helaas was in de bestelling iets teveel en iets te weinig geleverd. Na telefonisch contact met de klantenservice werd dit prima opgelost en de volgende dag had ik het missende onderdeel in huis. Ik ben super tevreden met de service en daardoor nog blijer met mijn aankoop.

Pluspunten

• Telefonische informatie
  • Telefonische klantenservice
  • Verstand van zaken

Camera Express 22-12-2016 Via de website gekocht

Een speciaal boek.

De levering, was ondanks de Kersttijd de volgende dag binnen. Hiermee waren we zeur verheugd. Dit geeft moed om een volgende bestelling wederom bij Camera.nu te plaatsen. De tracking was ook meer dan in orde.

Pluspunten

• Tracking en snelheid

Minpunten

• Op dit moment geen

Pascal d 22-12-2016 Via de website gekocht

Altijd op tijd..

Altijd kunnen vinden wat ik zoek.. En na het bestellen keurig snel binnen. Betrouwbare partij. Ga zo door!

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Uitgebreid assortiment

Bert Hendriks 22-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Al eerder wat spulletjes gekocht bij Cameranu en deze waren steeds tot volle tevredenheid. Nu was ik op zoek naar een laptoptas van Thull en deze was maar op weinig plaatsen voorradig, maar Cameranu kon 'm binnen 1 dag leveren en dan ook nog aan een zeer concurrerende prijs! Alleen maar goede ervaringen dus.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Zeer snelle levering
  • Scherpe prijzen

alex de keijser 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima koop en prima levering volgens afspraak.

Ik heb gekozen voor cameranu.nl, omdat vorige ervaringen uiterst positief zijn verlopen. Wat ze beloven komen ze altijd na. Levering precies op tijd en je kunt je levering volgen met een code. Zeer professioneel.

Pluspunten

• kwaliteit
  • levering op tijd
  • bestelling volgen
  • duidelijke site

Minpunten

• niets gevonden

Marcel 22-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en handige tassenvinder

Voor een onverwachte shoot had ik snel een nieuwe tas en een kleine videokop nodig. Welke videokop ik wilde, wist ik al. Maar de tas was me nog niet duidelijk. Met de handige tassenvinder van CameraNU.nl kreeg ik in een paar klikken de tassen die voor mij het meest geschikt waren. Heel handig! Bestellen ging ook makkelijk en levering op dezelfde dag was zelfs gratis! Ook die levering ging perfect, per mail werd ik continu op de hoogte gehouden en de chauffeur stond precies in het aangegeven tijdvak op de stoep.

Pluspunten

• Levering zelfde dag
  • Handige tassenvinder

Hans Siteur 22-12-2016 Via de website gekocht

Caruba light box 60x60 cm

Bij toeval ontdekte ik deze lightbox bij een fotoclub medelid en was er meteen weg van. Ik specialiseer me in tabletop fotografie en deze box biedt veel extra mogelijkheden voor de belichting. Bovendien zijn er veel extra's bij (spotjes en 4 achtergronddoeken in verschillende kleur.
Verder vindt de prijs ongelofr\elijk laag voor het gebodene. Ik heb er een voordracht over tabletop fotografie mee gehouden en iedereen was zeer enthousiast.

Pluspunten

• Zeer ruime belichtingsmogelijkheden
  • lage prijs
  • extra hulpmidelen

Minpunten

• voor mij geen

Ronster 22-12-2016 Via de website gekocht

supersnel en superservice

Wat ik altijd al van Cameranu gewend ben een prima technische ondersteuning bij de aanschaf van apparatuur, en dan nu ook de service ochtends besteld diezelfde avond al in huis!! Super! ;-)

Freddy 22-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen door vakmensen

Ik was opzoek naar een mooie spiegelreflex camera om kado te geven. Na uren lang speuren en het lezen van talloze review's op het internet kwam ik uit bij de Canon EOS 1300D.

Ik had de mogelijkheid om de camera te bestellen bij een van de grote online warenhuizen, uiteindelijk besloot ik deze camera te bestellen bij Cameranu.nl. Als de prijs goed is ondersteun ik graag kleiner winkels!
Ik heb telefonisch contact gehad en ben uitstekend geinformeerd door een van de medewerkers. Heb de camera online besteld en zelf afgehaald bij het filiaal in Urk. Ondanks optie om de camera de volgende dag gratis geleverd te krijgen wilde ik geen risico (ivm bezorging) nemen en heb hem zelf opgehaald. Daar heb ik geen spijt van gekregen, omdat ik de prachtige winkel heb gezien. In de winkel heb ik nog een aantal vragen gesteld en daar passende antwoorden op gekregen.

Mijn conclusie: Als je een camera wilt aanschaffen, doe dit vooral bij cameranu.nl. Het personeel is zeer vakkundig en is specialist op het gebied van camera's, van een instap model tot proffesioneel apperatuur.

PS: Diegene die het kado ontving was super blij!

Pluspunten

• Geweldige service
  • Beste prijs
  • Extra voordeel (kado tegoed)

Pieter 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Cameranu is een uitstekende winkel om o.a. fotoapparatuur en assecoires te kopen.
Wordt zeer goed geholpen, zeerkundig en goed geadviseerd.
personeel denkt ook mee met de klant.
Winkel is ook telefonisch zeer snel bereikbaar.
al met al ben ik zeer tevereden over cameranu

P.J.H. Gerritsen 22-12-2016 Via de website gekocht

prima winkel

goede service, ruime keus , zeer klantvriendelijk en telefonisch ook makkelijk en snel bereikbaar.
medewerkers zijn ook bereid om mee te denken en vervolgens de juiste adviezen te geven.

J. Lasoe 22-12-2016 Via de website gekocht

aankoop accu t.b.v. digitale camera

Perfecte afhandeling, levering zeer snel.
De site is uitermate gebruiksvriendelijk.
Het is zeer makkelijk om het gewenste artikel op te sporen

Ed 21-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel en nog betere service

Cameranu.nl heeft de beste prijzen voor de beste spullen. Na de snelle levering bleek 1 spot een defecte lamp te bevatten en deze werd direct door de klantenservice nagestuurd, zonder extra kosten.

• Prijs - Kwaliteit verhouding
  • Levering

Willem 21-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Canon power shot sx 720 Hs compact camera

Cameranu top winkel .!
Erg vriendelijk geholpen in hun winkel .
Alles is erg overzichtig.
En goeie service .!

Henk 21-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu is er voor U

Met enige regelmaat video apparatuur gekocht bij Cameranu.
Over garantie geen klagen. Toen een camera accu na anderhalf jaar niet naar behoren werkte werd kostenloos een nieuwe opgestuurd.
Onlangs een draadloze microfoon set gekocht van Sennheiser . Hij zou op voorraat zijn want ik moest hem de volgende avond gebruiken. s'ochtens vroeg kreeg ik een bericht dat er iets mis was gegaan met versturen. Op mijn opmerking dat ik hem die avond nodig had kreeg ik als antwoord. Uw pakket is al onderweg naar Limburg met een koerier , en komt over een paar uur bij u aan.
Dus Chapeau voor de mensen bij Cameranu.
Kort geleden een camera accu besteld. dag er na in huis. super

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiement
  • concurerende prijzen
  • prima service

Bernard 21-12-2016 Via de website gekocht

Goed geinformeerd en snel geleverd

De site ziet er goed verzorgd uit en het bedrijf heeft een uitstekende naam op betrouwbaarheid.
Goede telefonische back-up, vakkundig. supersnelle levering

Pluspunten

• Goede telefonische informatie
  • Na order netjes geinformeerd en zeer snel geleverd

Bono 21-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Canon EOS 5D Mark IV

Als fanatiek hobby fotograaf heb ik onlangs de Canon EOS 5D aangeschaft. Ik had een aantal vragen, welke ik in de avond telefonisch kon stellen, een groot pluspunt dat ze tevens in de avond via de telefoon te bereiken zijn.De camera uiteindelijk via de site besteld en een dag later was deze al in huis.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • service
  • kennis
  • bereikbaarheid

Jacob 21-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Deze winkel kwam ik tegen bij het zoeken naar een camera; hier vond ik alle informatie die ik zocht, ongeacht welke camera. Bovendien was de levering snel en correct vlg. de opgaaf.
Telefonisch waren ze vriendelijk en professioneel.

Pluspunten

• Volledige informatie
  • Groot assortiment
  • Kennis van zaken
  • Heel snelle en correcte levering.
  • Concurrerende prijs.

Minpunten

• zou het niet weten.

Jordi W. 21-12-2016 Via de website gekocht

Canon G7x Mark 2

Ik vind deze shop een aanrader voor iedereen die opzoek is naar camera's en bijbehorende accessoires. De bestelling werd op tijd geleverd en kan dan ook geen negatieve dingen noemen bij deze aankoop! Er zat zelfs in de verpakking nog een kerstkaart en een kortingsbon van 5 euro, erg attent!

Pluspunten

• Snelle levering
  • 5 jaar garantie op camera

Catherine Taevernier 21-12-2016 Via de website gekocht

catherine Taevernier- Van bockxelaere

op zoek naar bushnell handig niet verplaatsen en groot assortiment levering voor Kerst . tevreden van mijn aankoop en nu hopelijk ook de begiftigde

Ilse Legel 21-12-2016 Via de website gekocht

Breed assortiement en topservice!

Echt alles op het gebied van fotografie is hier beschikbaar. Ik heb bij Cameranu.nl al meerdere bestellingen gedaan, waaronder een GoPro en SD-kaart. De website is zeer gebruiksvriendelijk dus alles is makkelijk te vinden. Ook de service heb ik als prettig ervaren. Binnen no-time ontvang je een bevestiging en voordat je het weet ligt de bestelling op de stoep! Ga vooral zo door!

Pluspunten

• service
  • assortiment

Gerda 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en goede service.

Dit was mijn tweede bestelling bij Cameranu. De eerste ben ik gaan halen in de winkel en de tweede heb ik laten bezorgen. De snelheid waarmee ze je bestelling bevestigen, super. Bij de eerste bestelling nog telefonisch contact gehad met de klantenservice, hier werd ik heel vriendelijk geholpen. Ook in de winkel trouwens. Bestelling die via de post is gekomen was er ook de dag erna zoals besproken.

Pluspunten

• Service

Chris 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Geweldige shop, mensen met kennis en passie. Goede adviezen. Veel op voorraad en snel geleverd tegen goede prijzen.

Pluspunten

• Kennis
  • Snelle levering