Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin Heitinga 05-04-2016 Via de website gekocht

Mooi overzichtelijk je kan en mag alles uitproberen .Ik als Pentax fanaat cameranu is een van de weinige winkels in Nederland met een uitgebreide Pentax collectie in tegenstelling bij andere winkels als je daar niet met een Nikon of Canon komt wordt je vaak een beetje minderwaardig behandelt daar heeft cameranu geen last van.

Doen wat zij zeggen leveringen altijd op tijd

Wat ik zeg als Pentax fotograaf is het assortiment groot daarnaast heeft cameranu ook zo'n beetje alles in huis op foto/video en geluid

een 10 zegt al genoeg

Ellen 05-04-2016 Via de website gekocht

De betaling verliep niet helemaal goed maar na 1 telefoontje was het opgelost waardoor de camera toch nog op tijd geleverd kon worden.

in verschillende prijsklasses camera's te koop

duidelijke website, fijne service, snelle levering

de sony cybershot is eenvoudig te bedienen. Let wel op dat de accu opladen dmv een snoertje in de camera moet gebeuren. Daarom heb ik eenr eserve accu bij besteld.

Ricardo 05-04-2016 Via de website gekocht

goed geholpen goed advies door het personeel perfect

Goed personeel die er verstand van hebben

Veel keuzes en als ze het niet hebben dan bestellen ze het voorje

Gewoon een perfecte winkel en site zijn heel te vrezen

Joke 04-04-2016 Via de website gekocht

vanaf de p.c. bestellen.

keurig verpakt de volgende dag in de bus.

zeer uitgebreid

prima geregeld en vlot bezorgd. en zonder bezorgkasten.

Suzanne 04-04-2016 Via de website gekocht

Een van de belangrijkste redenen waarom ik elke keer weer bij Cameranu koop.

Er wordt altijd netjes antwoord gegeven op mijn vragen. Is er niet direct een antwoord dan wordt het uitgezocht.

Een erg volledig assortiment al zou er op video/filmgebied nog wel meer bij mogen komen wat mij betreft.

Ilona 04-04-2016 Via de website gekocht

Goed op merk en type te zoeken

Wat ik zoek is en meestal te koop

Franklin 04-04-2016 Via de website gekocht

Website werkt goed, en heeft voldoende mogelijkheden om gericht te zoeken, en is voldoende informatief.

Beloofde levertijd voor een bepaalde tijd besteld, volgende dag in huis wordt niet waargemaakt, pas twee dagen later.

Ruim assortiment, met goede verdeling over de diverse soorten artikelen.

Prima winkel, betrouwbaar, goedkoop, mag wel wat sneller.

Roy de Konin 04-04-2016 Via de website gekocht

alles overzichtelijk en een goede zoekmachine

je word van A tot Z op de hoogte gehouden

levert op tijd

ruime keuze

gewoon goed

peter van nassau 04-04-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website met bij elk artikel duidelijke uitleg en een goede foto

ze doen wat ze beloven vandaag besteld morgen in huis

heel ruim assortiment

goede webside snelle service

Ko 04-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

zowel via internet als via winkel service gerichte adviezen. geen dozenschuivers.

altijd tijd voor verduidelijking

bijna altijd op voorraad, of levertijd aangegeven

betere kwaliteit voor prijs

AJS 04-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijke web-shop waar alles goed te vinden is.

Ik heb mijn bestelling via de webshop geplaatst en deze was gelijk de volgende dag in huis! Fijn dat de levertijd ook aangegeven stond met maar 2uur marge, hierdoor was het makkelijk te plannen om thuis te zijn wanneer het pakketje arriveerde. (Veel fijner dan de meeste andere bedrijven waar de pakketjes 'tussen 12:00 en 17:00 kunnen arriveren'.) Nog een pluspunt naast de snelle service: de gratis verzending! Rond de paasdagen stond zeer duidelijk aangegeven op de website dat er geen verzendingen plaats zouden vinden, gelukkig was mijn bestelling net ervoor, maar dit vond ik zeker een duidelijke communicatie naar de klanten toe die hier wel mee te maken zouden hebben.

Voor de producten waar ik naar opzoek was waren er meer dan genoeg artikelen om uit te kiezen. De reviews en duidelijke uitleg maken het mogelijk om een betere inschatting van het product te krijgen. Ook fijn: het product waar ik naar opzoek was, was duidelijker goedkoper + had een betere uitleg dan bij de concurrent.

Veel keuze, duidelijke product beschrijvingen, groot assortiment en snelle + gratis verzending.

Peter 04-04-2016 In de winkel gekocht
Professional imaging beurs 2016, Nijkerk

statief besteld op Professional Imaging beurs

grootste assortiment dat ik ken

Wilde een Manfrotto statief kopen tijdens de Professional Imaging beurs in Nijkerk, toen bleek dat die al was uitverkocht heb ik hem ter plaatse kunnen bestellen. De verkoper zei dat de bestelling er in ieder geval binnen een week zou zijn. De volgende dag kreeg ik echter al bericht dat het statief naar mij onderweg was!

Guido van de Water 04-04-2016 Via de website gekocht

Er bleek toch iets niet op voorraad te zijn en hier werd ik dezelfde dag nog netjes over gebeld. Een dag later kreeg ik al een mailtje met de verwachte leverdatum en zelfs nog voor die datum kreeg ik een bericht dat het artikel verstuurd was. Uiteindelijk zat er slechts 2 dagen tussen de oorspronkelijke datum en de nieuwe datum. De extra verzendkosten werden ook netjes voor rekening van cameranu.nl genomen. Goede service dus!

Makkelijker en uitgebreide webshop. Zeer klantvriendelijke instelling en ook nog eens prijzen die meestal de goedkoopste in Nederland zijn. Ik heb niet meer te wensen.

Thijs C 04-04-2016 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie, duidelijk informatie-overzicht (specs/prijs/levering, etc.)

Geen problemen gehad. Zoals het hoort.

Weinig zaken die niet gevonden kunnen worden.

Goed!

CameraNu is een webwinkel die vertrouwen en kwaliteit levert. Verbeterpuntje is een iets meer eigentijdse website die deze kwaliteit uitstraalt.

Glimmi 04-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

D.m.v. de uitstekende website kun je snel en doelgericht vinden wat je zoekt. Nieuwsbrieven en verlanglijst werken grandioos. De winkel is van alle gemakken voorzien. Het is fijn om zoveel goede producten bij elkaar te zien, zodat je makkelijker kunt kiezen.

Uitstekende klantgerichtheid, zeer goed luisterend oor. Meedenken en met oplossingen komen. Snel en degelijk, terwijl de verkoper wel alle tijd voor je neemt. Ik kan het ook gastvrijheid noemen. Een 10 met 3 sterren!

Volgens mij heeft CAMERANU echt bijna alles in huis. Het is mij nog nooit overkomen dat ik iets niet vond. Er wordt samen gedacht, gezocht en gevonden.

Ik kom regelmatig in vergelijkbare winkels. Maar zowel clientgerichtheid, assortiment en vrijheid in keuzes, maakt CAMERANU beter dan alle andere winkels.

Ik kom er graag, ook wel eens op de Apple-afdeling

Anne hajes 04-04-2016 Via de website gekocht

Mooie site makkelijk te bestellen

Gevraagd om in te pakken en heel mooi verpakt. Top!

Ruime keuze

De winkel voor fotografie!!!

Albert 04-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Heel netjes en overzichtelijk. Doordatje een nummertje moet trekken weet je zeker dat je geholpen wordt en blijft het veel rustiger in de winkel.

Deskundige en vriendelijke hulp. Heel prettig.

Heel ruime sortering.

Fantastische en vriendelijke winkel.

Ik heb de winkel al aanbevolen bij kennissen.

ACBouwmans 04-04-2016 Via de website gekocht

De site van CameraNu is Gemakkelijk te bedienen en dus ook bestellen simpel.

Heb wat email contact gehad met snelle respons op mijn vragen.

Kon nog net niet stoelen en bedden vinden, dus ruime keuze.

Heb wederom een heel goed en prettig gevoel gekregen bij mijn aankoop.

Ga zo door.

Jansen 04-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Keurig ingedeeld winkel, alles netjes gesorteerd

Mensen daar hebben er gewoon verstand van, ze voelen goed aan waar je naar op zoek bent.

Alles is aanwezig in de winkel van eenvoudige tot professionele apparatuur en van batterij tot handige rugzak

Als je weinig kennis van camera's hebt helpen ze je uitstekend met het zoeken van de juiste camera, en mocht je professional zijn praten ze op niveau met de klant. Gewoon enorm veel kennis

AZ 03-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is prima bereikbaar, ruim en overzichtelijk ingericht.

Het personeel weet alle vragen goed en deskundig te beantwoorden. Je moet wel oppassen dat het enthousiaste personeel je veel meer laat aanschaffen dan waar je eigenlijk voor kwam!

Er lijken voldoende alternatieve keuzes beschikbaar.

Peter goetheer 03-04-2016 In de winkel gekocht
urk

Ik was opzoek naar een nieuw camera, en vertelde een familie lid mij dat camera nu goede camera's had en goede serves heeft.

Toen ik in de winkel kwam met de vraag dat ik een camera wou kopen. En de verkoper verteld had wat voor camera ik graag wou hebben. Kon de meneer mij prima helpen. Hij kon precies uitleggen wat ik wou weten over de camera.

Veel keuze en verschillende soort camera's die jullie aanbieden. Ik had zelf een camera in mijn hoofd zitten die ik wilde maar de verkoper heeft zelf met verschillende soorten aangewezen wat ongeveer dezelfde camera systeem zijn.

Het is mooi winkel. Wat ik zeer top vind als je binnen komt en je trekt een nummertje, en je loopt naar de balie toe dat de verkoper ook echt de tijd neemt om je te helpen. Je krijgt goed advies en ze denken met je mee.

Niet dat ik op dit moment zo snel iets kan bedenken.

Arjen Vonk 03-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Van te voren op internet alles al uitgezocht en daarna in de winkel opgehaald. Zo kan je makkelijk met andere aanbieders vergelijken.

Prima service.
AAngezien ik geen goede ervaring heb met batterijen van andere merken dan de originele wilde ik dus een origineel hebben. Diegene die mij geholpen heeft heeft mij overtuigd om toch voor een ander merk te kiezen welke goedkoper was, maar zeker niet minder.
Daarnaast was er een verkeerd bedrag voor het pinnen ingegeven. Nadat ik thuis kwam, werd mij dat duidelijk. Even gebeld en zo snel als mogelijk was stond het te veel betaalde bedrag weer op mijn rekening.

Veel keuze. Ook waar je niet snel aan zult denken. Breder assortiment dan andere aanbieders in dezelfde branche.

Medewerkers weten waarover ze praten en willen zeker niet het duurste verkopen, maar denken met je mee.

Bouwmans 03-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

de winkel wordt goed bezocht, zodat je wel eens wat langer moet wachten.

erg veel kennis in huis

van alle merken in de winkel en zeker op de site

zoals ik al zei, kennis, aanbod, vriendelijkheid

Raymond 02-04-2016 Via de website gekocht

Moest even zoeken maar het was uiteindelijk duidelijk beschreven.

Wat ik zocht heb ik gevonden.

nee

hadebe 02-04-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en compact

Uitmuntend, kreeg toestemming om T2-mount eerst te testen op mijn MTO spiegeltelelens voor aanschaf omdat er onzekerheid was of het paste.

Men heeft duidelijk meer artikelen in magazijn dan in de winkel.

Zie voorgaande beoordelingen

Sjouk 02-04-2016 Via de website gekocht

Een goede website, snelle verzending !

Beantwoorden snel vragen (email of telefoon)

Gewoon een hele fijne winkel !

BOOM TV C A Westera 01-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijkie site

Groot assortiment en snel op te zoeken

Eigenlijk een tiem maar ja dan kun je niet nog beter

Marijke 01-04-2016 Via de website gekocht

Miste een onderdeel van mijn statief en had het nogal dringend nodig. Al surfend kwam ik op camera.nl, zij hadden het onderdeel en mooi geprijsd. Snel besteld en ik had het de volgende dag binnen. Heel blij!

Onderdeel wat ik zocht kon ik slecht vinden op internet, cameranu.nl had juist een uitgebreid assortiment.

Groot assortiment, overzichtelijke site, makkelijke betalingsopties en nog eens razend snel. Top!

Claudia 01-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen zonder enige problemen, er was alleen niemand thuis met het afleveren van het pakketje dus ik moet hem bij het postkantoor ophalen omdat het ondertekend moest worden.

Niet echt maar het assortiment gekeken want had mijn camera voor ogen

Prima winkel, netjes verzorgde pakketjes en snelle levertijd

Jan Hooyer 01-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Rustig en op je gemak rondstruinen en daarna nr. trekken.

Duidelijke uitleg

Voor iedereen war wils geweldig assortiment.

Breed assortiment vakkundig personeel en tijd voor de klant.

Nico Kloek 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik vond het met name heerlijk dat ik precies kon aangeven wanneer ik het kon laten bezorgen. En dat gebeurde keurig. Heerlijk gemakkelijk als je overdag werkt.

Ik had niet verwacht dat het artikel dat ik wilde hebben op voorraad was. Was nogal een bijzonder artikel. Dacht dat het uit Amerika moest komen. Maar het was op voorraad en 2 dagen laten had ik het thuis.

Zie bovenstaande. Artikel snel gebonden, bezorging kunnen afstemmen en incourant artikel op voorraad.

geen

jeannette 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik kon het product open laten staan op de computer en later bestellen

Persoonlijk antwoord op mijn vragen

Het product kon ik bij grote andere webshops niet vinden.

Snelle levering zonder portokosten, uitstekend!

rene 01-04-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, product snel gevonden, eenvoudig bestelproces

'savonds om 8 uur bestelt, volgende dag in huis, top!

genoeg keus, en het product dat ik zocht was nergens goedkoper, en: inclusief verzendkosten, ondanks de lage prijs van wat ik bestelde!

alles makkelijk te vinden op de site, makkelijk bestellen, goedkoop, incl. verzendkosten onafhankelijk van hoogte van bestelling, dmv mails zeer goed op de hoogte gehouden van bezorging

Marcel 01-04-2016 Via de website gekocht

Vlot bestellen en betalen. Handig en overzichtelijke site

Netjes van elke stap een mail en zelfs een mail dat het pakket bij de buren was afgeleverd. Top

Ruime keuze en goedkoop

Geen klachten, kom vast terug als ik iets nodig ben.

Sayin 01-04-2016 Via de website gekocht

Producten zijn goed te vinden met een goede beschrijving.

Voor mijn bestelling gebeld voor advies. Zeer netjes en professioneel te woord gestaan.

Genoeg!

Zeer goede service en kwaliteit.

wim 01-04-2016 Via de website gekocht

het desbetreffende product snel gevonden duidelijke web site

alles via de e-mail afgestemd wanneer ik het product bezorgt wilde hebben

geen bezorg kosten hoeven te betalen en een goede prijs voor mijn product

zie boven

antonie 01-04-2016 Via de website gekocht

goede site waar je snel kan winkelen

je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling via mail

Kirsten 01-04-2016 Via de website gekocht

producten zijn makkelijk te vinden, mooie website

2 bestellingen geplaatst op een factuur die op een verkeerd adres stond. Super makkelijk geregeld met een telefoontje!

Tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Wanneer mensen mij vragen waar zij het beste online fotoapparatuur kunnen kopen... CameraNU.nl!

Ga zo door!

Gerrit Gramser 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik zocht een camera die net op de markt was en die was al keurig in het assortiment opgenomen. Bij de fabrikant vond je die via een omweg.

De belofte voor de levering zijn volledig nagekomen. Bij de keuze van aflevermethode was direct duidelijk hoe laat er afgeleverd zou worden

Ik heb gevonden wat ik zocht, maar heb geen totaal beeld.

Ik kan en wil alleen mijn eigen ervaring kenbaar maken. Wat een ander daarmee doet is aan hem/haar. Daarom zeg ik nooit ga daar of daar heen.

Nu worden bij een product "voordeelpakketten" aangeboden. Mogelijk is het overzichtelijker als je bij het product de "accessoires" apart aan kunt vinken en daarmee je eigen "voordeelpakket" samenstelt.

Frank Laurens 31-03-2016 Via de website gekocht

De website is erg makkelijk met de zoekfunctie en de productinformatie. Snel beslissen daardoor.

Snelle levering en goede informatie

Alles te vinden. overzichtelijke info

Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd tot tevredenheid

Marius 31-03-2016 Via de website gekocht

ruime keuze

volgens afspraak geleverd

ruim

overzichtelijk

Corina 31-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en groot assortiment

Bestelling kwam keurig op tijd binnen. De behandeling is erg snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Zoals eerder aangegeven is het assortiment erg uitgebreid en daardoor ook voor ieder wat wils. Een goede winkel voor een fotograaf

Ik raad deze winkel aan omdat de service erg goed is en de keuze is gevarieerd door het grote aanbod.

Erg tevreden over de gang van zaken en de aflevering van het product

Klaas 31-03-2016 Via de website gekocht

Foutje gemaakt in de bestelling en kon helaas de order niet meer zelf wijzigen/ annuleren.

Naar aanleiding van mijn foute bestelling die ik niet meer zelf kon verwijderen een mailtje gestuurd en binnen een uur was die verwijderd inclusief een nette mail ter bevestiging!

Bijna alle soorten objectieven, filters en andere camera toebehoren die ik zocht kunnen vinden bij cameranu. En ook de prijs is voor het overgrote deel gelijk of lager t.o.v. vergelijkbare bedrijven / websites.

Goed assortiment, goede prijs en alle bestellingen zijn correct, goed verpakt en volgens afspraak geleverd! No nonsens! Wat je van een goede winkel en webshop mag verwachten.

René 31-03-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig besteld.

Groot assortiment voor wat betreft camera's en apple producten.

Als je in de winkel nog wat sneller geholpen zou kunnen worden, dan zouden ze van mij een 9 krijgen. Ik weet hoe dat momenteel is, maar voor een paar jaar geleden was het altijd erg lang wachten voor je geholpen werd.

De bestelling via internet verliep vlot, je zag ook wanneer post-nl het pakket kwam afleveren, namelijk tussen 11:30 en 12:30, fijn om te weten!

NT de Boer 31-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk onderdelen te vinden met goede aanduiding of product op voorraad is.

product op beloofde tijdstip afgeleverd en je wordt op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Groot assortiment op allerlei foto gebied.

Groot assortiment op allerlei foto gebied

Ruben R 31-03-2016 Via de website gekocht

goed overzichtelijk

altijd, snel geleverd, 1x een product teruggestuurd omdat ik een andere oplossing voor de stroomtoevoer van mijn camera had gevonden en daar werd geheel niet moeilijk over gedaan.

groot assortiment, ruim voorradig

groot assortiment en niet duur.

ik benchmark vaak de produkten die ik bestel, maar kom vaak toch bij cameranu.nl terecht

Jan Evert Meijer 31-03-2016 In de winkel gekocht
(Prof. Imaging ;-)

Mooie, grote overzichtelijke winkel; veel producten per merk gerangschikt. (Bekend uit eerdere ervaring. Deze laatste aankoop deed ik op de P.I.)

Medewerkers geven graag info, alleen mijn laatste vraag van een aantal maanden geleden mbt het stroomverbruik / de batt.capaciteit van Olympus OMD EM-1 en 5 is niet beantwoord.

Bijna alles is er ....

Stephan T 31-03-2016 Via de website gekocht

Sommige rubrieken en filters zijn niet makkelijk te vinden. Ook backtracken vanuit een directe link naar een categorie is niet mogelijk.

Snel antwoord op vragen, goede reparatieafhandelingen.

Zeer volledig assortiment.

Zeer deskundige medewerkers, beste camerawinkel van Nederland.

Daan Rohof 31-03-2016 Via de website gekocht

Extreem soepel verloop en een handige indeling in de website.

Retourneren en problemen worden altijd goed agehandeld en nooit een probleem mee gehad.

Vrij compleet assortiment met af en toe een paar ontbrekende dingen.

geweldige winkel met een super assortiment.