Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huib 30-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed, altijd snel

Nog nooit klachten gehad over cameranu.nl, de levering is altijd snel, de communicatie helder en de prijzen goed. Niets te klagen dus!

Pluspunten

• snel
  • betaalbaar
  • helder

Marthe van de Grift 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede betrouwbare webwinkel

Camera.nu is een erg fijne website met veel keuzemogelijkheden en genoeg informatie. Vooral heel fijn dat alles zo snel verzonden wordt!

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snelle levering
  • goed verpakt

William Klink 30-12-2016 In de winkel gekocht

Mijn favourite winkel!

Ik vind CameraNU.nl een geweldige winkel.
Ik heb al bij veel verschillende camerawinkels iets kleins gekocht maar al diverse keren probleempjes gehad, behalve bij CameraNU vandaar dat ik altijd alles bij CameraNU bestel. Volgende dag in huis en als het niet goed is of als het beschadigd is aangekomen mag je het terugsturen. Ik vind het altijd leuk als ik weer naar de winkel ga. De medewerkers weten waar ze over praten omdat ze zelf ook iets met fotografie hebben en zijn er niet om alleen te verkopen, maar ook om klanten te helpen. De winkel ziet er super overzichtelijk uit, net zoals de website. Je kan zien dat klantvriendelijk hoog in het vaandel staat. CameraNU.nl zal mijn favourite camerawinkel blijven!

Pluspunten

• Overzichtelijk assortiment
  • Mooie winkel
  • Vriendelijk personeel

Margreet 30-12-2016 Via de website gekocht

Nikon 5D bij CameraNu

CameraNu is een fijne winkel met een supergoede online site.
De levering is snel en zorgvuldig. Ook altijd binnen de afgesproken tijd.
De helpdesk is vakbekwaam en de vaak garantie langer dan bij veel andere winkels

tom metz 30-12-2016 Via de website gekocht

wereld winkel

eerst een Osmo gekocht, 's ochtends besteld en 's middags in huis afgeleverd door een heel vrolijke en correcte jonge dame. Daarna een SDcard besteld. Zelf de fout gemaakt door niet goed te kijken want ik moest een micro SD hebben. Dus teruggestuurd. Aantal vragen gesteld over hoe het met terugbetalen / bijbetalen zou gaan. 's Avonds mail met vragen gestuurd en direct antwoord. Niets terugstorten etc. Direct aangegeven welke ik wilde hebben en het enige wat ik moest doen was iets bijbetalen. Zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk zie je t niet snel bij een webshop. Super geregeld.

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • bijna altijd bereikbaar

Menno Luehof 30-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk

CameraNU Urk

Bij binnenkomst in van CameraNU te Urk ziet men gelijk dat het een goed georganiseerde winkel is. Mijn voorkeur gaat uit naar persoonlijk contact met de verkoper i.p.v. dat ik het via de website bestel. Het contact met de verkoper was plezierig en tevens had hij kennis van zaken. Ik wist waar ik voor kwam. De verkoper heeft mij hierdoor gewezen op de voor en nadelen van de lens waarvoor ik het wil gebruiken (hoofdzakelijk vliegtuigspotten). Na een uitgebreide uitleg en check van de lens tevreden huiswaarts gekeerd.

Pluspunten

• Nette winkel
  • Goed georganiseerd
  • Deskundig personeel
  • Verkoper heeft aandacht voor koper

Vd Boom 30-12-2016 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze en snelle levering

Zeer ruim assortiment en zeer vakkundige reviews bij veel de producten. Ook werden de producten keurig op tijd aangeleverd en mooi stootvast verpakt.

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering
  • Review

Erik 30-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop via CamerNU.nl

Na eerder al in de winkel zelf een camera gekocht te hebben nu via de site van CamerNU.nl een nieuwe spiegelreflexcamera besteld. Internetsite is overzichtelijk en van sommige producten staan er handige en informatieve YouTube filmpjes op. Het bestellen van de camera was makkelijk waarbij ik direct kon kiezen voor een voordeelset. Afleveren ging supersnel, 's morgens besteld om 11.00 en diezelfde dag nog afgeleverd.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering
  • Handige youtube filmpjes
  • Mailwisseling ook snel

Daniel 30-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig, snel en vakkundig

Zowel bij de eerste bestelling, Sony DSC-RX100 II, alsook enige dagen later wat accessoires, snelle, heel correcte en volledige levering. De camera kreeg ik zelfs 's avonds geleverd, nadat ik hem 's ochtends besteld had. Van Urk naar Landgraaf ... fantastisch.
Daarnaast onderscheiden ze zich niet alleen door de heel scherpe prijs, maar in deze maand december, ook nog eens gratis 5 jaar garantie ipv de gebruikelijke 2 jaar.
Bij de tweede bestelling zat een accessoire die ik bij nader inzicht terug wilde retourneren. Geen probleem, via website, die zéér professioneel werkt, RMA formulier ingevuld, meteen via mail bevestiging en na terugzending en ontvangst, daags erna al bericht en het geld op mijn rekening teruggestort werd.
Deze firma heeft alles netjes voor elkaar, werkt professioneel en is voor 100% aan te bevelen.

Pluspunten

• Snel, professioneel, topkwaliteit en goede prijzen
  • Uiterst goede communicatie met klant
  • Uitgebreid en goed advies ook telefonisch

Bjm 30-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf zoom lens

Overzichtelijk assortiment , goede uitleg via filmpje over het produkt en duidelijke omschrijving van het produkt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede uitleg over het produkt

Rob Rollenberg 30-12-2016 Via de website gekocht

Online misschien wel de beste webwinkel voor camera's

Nog nooit fysiek in de winkel geweest, maar wel al een aantal keer online een product besteld. Tot nog toe geen enkele keer teleurgesteld. Eerder zelfs verrast, doordat de service en de online winkel niet is blijven stilstaan. Er worden telkens verbeteringen aangebracht ten goede van de klanten. Een ruimere openingstijd van de klantenservice, een snelle afhandeling van je bestelling tot aan een makkelijkere doorzoekbaarheid van de online winkel.

Pluspunten

• Snelle afhandeling bestelling
  • Ruime openingstijden klantenservice
  • Overzichtelijke website
  • Nette prijzen
  • Fysieke winkel

Minpunten

• Tot nog toe geen

Pidiay Ahmed 30-12-2016 Via de website gekocht

aanbeding

Deze aanbeding tijd is goed voor mijn. omdat, heb ik nieuwe begonnen. meestaal mensen Cameraexpers is beste zeggen. dat is misschien. maar, ik wil graag even zien verschillen tussen jullie . daroom...

Pluspunten

• aanbeding tijd is
  • zelf de prijs

Minpunten

• geen andere caduotjes
  • geen aantwoord van whatsapp
  • verweg voor mijn plaats

Ernst 29-12-2016 Via de website gekocht

Statief

Perfecte afhandeling. Dit maal een combinatie van een statief met een goede statiefkop aangeschaft. Alles netjes en volgens de opgegeven leveringsvoorwaarden binnen gekomen. Bedankt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede website
  • Service
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kan het niet verzinnen

Wiebe van Waarde 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne shop

CameraNu is een goede webshop. Er is een goed en overzichtelijk aanbod, er wordt snel geleverd en het gekochte artikel - een statief - was prima verpakt.

Jeffrey 29-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat er een super service geleverd wordt.
Heb een goede 2 weken geleden contact met Cameranu opgenomen om mijn camera in te ruilen voor een ander model.
Binnen een uur reactie en 2 dagen later mijn camera met lenzen opgestuurd.
Zodra deze binnen waren werd ik gelijk op de hoogte gesteld dat alles in goede orde was ontvangen.
Ik had in de tussentijd al een nieuwe bestelling aangemaakt en alle veder afwikkelingen liepen vlot en goed.
Bestelling geplaatst en de hele bestelling de volgende dag in huis!!
Helemaal top!!

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede voorraad
  • Eerlijk advies

Minpunten

• geen één

PeterL 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Prima service en goedkoper dan de concurrentie! 1 dag van te voren in de middag besteld en de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Jurgen Braam 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede organisatie

Ondanks dat ik een artikel heb terug gestuurd vanwege het niet helemaal beantwoorden aan mijn verwachtingen ( eigen inschattings fout ), een perfecte en snelle afhandeling van de aankoop en het terugstorten van het aankoop bedrag. Mijn complimenten.

Henk 29-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Naar Urk om een camera te kopen

Vanuit Groningen helemaal naar Urk gereden vanwege de deskundige service daar. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen ondanks de drukte en we mochten alles uitproberen.
Er werd zelfs goed meegedacht over welke tas we erbij moesten nemen. We kregen het advies om 10 euro meer te betalen voor een grotere tas waar alles dan ruim in kon. Tevens hadden ze voor ons nog een optie voor een tweede hands lens. Erg netjes zoals er werd meegedacht.
We zijn zeer tevreden over cameranu en komen er graag terug.
Ook online bestellen hebben we zeer goede ervaring mee. Alles wordt netjes en op tijd geleverd.

Pluspunten

• service
  • uitleg
  • meedenken

Minpunten

• iets te ver weg vanuit Groningen

Gea Pellegrom 29-12-2016 Via de website gekocht

echt een aanrader

Bij dit bedrijf een canon lens gekocht! Wat een top service! zeer snelle levering en consument wordt enorm goed op de hoogte gehouden hoe de status van je bestelling is! heb dit zelden zo meegemaakt!!!

Sandra 29-12-2016 Via de website gekocht

Top service!

Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld wat heel veel leek op het juiste product. Na 1 belletje met Cameranu.nl werd direct geregeld dat ik het product kon ruilen met de juiste. Zonder extra kosten. Het was de volgende dag al binnen. Perfect!

oscar 29-12-2016 Via de website gekocht

canon 70D

met de duidelijk omscrijvingen heb ik snel een goede keuze kunnen maken. voor de camers maar de lensen. Makkelijk dat de opties meteen zichtbaar zijn. Ik vond alleen een SD kaart belangrijk omdat deze goed bij deze camera werkt ivm snelheid ed.
garantie 5 jaar is natuurlijk altijd prettig.

Pluspunten

• makkelijk
  • verzending kan op zelfde dag
  • garantie

Wouter Schuurmans 29-12-2016 Via de website gekocht

Netatmo regenmeter

Deze regenmeter werkt prima en was simpel te installeren! Ik beveel Camera nu iedereen aan vanwege de snelle levering en correcte afhandeling!

Robbert Poelman 29-12-2016 Via de website gekocht

Maakt verwachtingen waar!

Nu al meerdere malen besteld. Top levering en producten voldoen aan verwachting. Goede advisering, iets wat ik niet bij andere webshops vindt. Heel blij met mn tas en batterypack voor mn d7200. Volgende bestelling zal zeker weet bij Cameranu zijn!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Kennis van producten
  • Vriendeljjk en.meedenkend

ger keijzers 29-12-2016 Via de website gekocht

Wild en vogels

Bestelling werd zeer snel geleverd (om ongeveer 23 uur besteld, om ongeveer 11 uur de volgende dag ontvangen). Daarover dus zeer tevreden.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • vergelijkingsmogelijkeden

Dylan 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

De enige webshop met persoonlijk service naar mijn idee. Toen ik op zoek was naar een leuk kerstcadeau, met toch een beetje beeldkwaliteit, konden ze me gemakkelijk het juiste product adviseren! En nee niet direct de duurste of goedkoopste, maar de beste keuze voor mijn behoeftes.

Pluspunten

• Persoonlijke service
  • Groot assortiment

Minpunten

• Nog groter aanbod zou leuk zijn

Hans 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring met CameraNu.nl

De site is uitgebreid maar toch overzichtelijk. Vragen per email worden vrijwel direct beantwoord.
Achteraf gezien was er een klein probleempje met de levering maar het directe antwoord op mijn email met een duidelijke uitleg en correcte afhandeling geeft aan dat dit bedrijf serieus bezig is met haar klanten.

Pluspunten

• Goede site
  • Goede after service
  • Concurerend

Ton van de Ruit 29-12-2016 Via de website gekocht

Achtergrond doek voor portretfotografie

De bestelling was, op dezelfde dag, zorgvuldig verpakt en snel en keurig afgeleverd. Prima service van cameranuf.

Pluspunten

• snelle service
  • goed kwaliteit

johanna 29-12-2016 In de winkel gekocht
urk

kerstkadootje

ik heb een fototas gekocht voor mijn oudste zoon: dezelfde doe ik heb. Nooit gedacht dat hij dat zou willen, maar na een rondje in de winkel te hebben gemaakt, ons verlekkerd hebben aan alle mooie apparatuur, zijn we toch voor die tas gegaan. Hij (mijn zoon) mocht op zijn gemak alle tassen bekijken, en voelde zich verbazend vertrouwd: niemand die zenuwachtig op je vingers kijkt, maar zo gauw als je vragen hebt, kun je iemand vinden deze te beantwoorden.

Pluspunten

• je kunt rustig rondkijken
  • groot assortiment
  • deskundig advies

Minpunten

• soms lange wachtrij

Hans Art Work 29-12-2016 Via de website gekocht

Cokin Adapterring voor filterhouder 58mm

Heb mijn Cokin voorzet lenzen al zeker 25 jaar niet gebruikt en na een internet zoektocht bij cameranu.nl de juiste ring gevonden voor mijn nieuwe Canon camera. Kan ik de voorzetlenzen weer gebruiken. Super prijs en zeer snelle levering. Top

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Kees 29-12-2016 Via de website gekocht

Same day service!

Na telefonisch contact en betalen aan de telefoon dezelfde dag geleverd, waarvoor ik gevraagd had. En inderdaad... 's avonds binnen!

Pluspunten

• Keurige uitleg
  • Zeer snelle service

Tim 29-12-2016 Via de website gekocht

Groot Assortiment en prompte levering

Ik vind het een heldere site met een groot assortiment waarin het goed zoeken is. Levering was bij mij snel.

Pluspunten

• duidelijke site met veel info
  • snelle levering

V. Jeronimus 29-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu!

Laatst langs geweest in de winkel voor een verrekijker. Eerst was het even wachten tot dat ik geholpen werd in de winkel ,door de drukte, maar eenmaal aan de beurt werd ik uitstekend geholpen! Het personeel heeft aandacht voor je, helpt mee denken en neemt ruim de tijd voor de klant. Ik werd voorzien van goed advies en ging met een tevreden gevoel en een mooie verrekijker naar huis. Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden die opzoek is naar een verrekijker of camera en voorzien wil worden van een top service.

Pluspunten

• top service
  • aandacht voor de klant
  • goede kennis
  • helpen mee denken

Minpunten

• Wachttijd in de winkel

Mertens Guido 29-12-2016 Via de website gekocht

Olympus FL-600R van Cameranu.nl

Mooie selectie producten, correcte prijzen, en alhoewel niet direct op voorraad strak opgevolgd en toch binnen geleverd in Be.

Pluspunten

• Gamma en prijsstelling.
  • Order opvolging

H de Jong 29-12-2016 Via de website gekocht

Correcte winkel met goede prijzen

Camera.nu is een geweldige winkel/webshop met een zeer groot assortiment-hele mooie prijzen- de levertijd is zeer snel
wat service betreft die heb ik nog niet nodig gehad.
zover ik de camera op dit moment kan beoordelen is die dik in orde maar het weer is op dit moment niet geweldig om mooie foto's te maken
al met al een echte aanrader

Pluspunten

• Zeer veel

Minpunten

• Handleiding van 181 paginas

Erik Poffers Fotografie 29-12-2016 Via de website gekocht

Erik Poffers Fotografie

Prettige winkel, goede overzichtelijke site, deskundig en attent personeel. Als professioneel fotograaf makkelijk artikelen te bestellen tegen een zeer goede prijs.

Wout Gerstel 29-12-2016 Via de website gekocht

DJI Osmo Mobile

Camera Nu geeft zowel in de winkel als in de webshop goede informatie over de gewenste producten.
Zeker een bedrijf om vaker te kopen!

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Goede informatie
  • Goede prijs

Caesar 29-12-2016 Via de website gekocht

Netatmo razendsnel geleverd

's Ochtends besteld, voor onder de boom, en dezelfde dag nog gratis geleverd! Wow, keurig verpakt en precies wat ik besteld had en voor de voordeligste prijs. Moet wel zeggen dat dezelfde dag gratis levering een Kerst actie was, maar toch! Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Voordelig
  • Snel

Astrid 29-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Handschoenen gekocht voor een workshop avondfotografie. Wat een service, de volgende avond had ik ze al in huis.

Pluspunten

• snelle levering
  • groot aanbod

Minpunten

• maten zijn hetzelfde voor m/v

Olivier (van Brussels) 29-12-2016 Via de website gekocht

Good prices and customer support

I choose CameraNU.nl because the product I was looking for was about 50 EUR cheaper than anywhere else. Excellent customer support for enquiries and product information.

Pluspunten

• price
  • customer support
  • fast shipping

Minpunten

• some parts of the site only in dutch

Erwin 29-12-2016 Via de website gekocht

Canon Legria HF R606 topcamera

cameranu.nl is wat mij betreft wel een van de betrouwbaarste sites m.b.t. foto en video apparatuur.
Ik kijk meestal als eerste hier als ik iets nodig heb.
Bovenstaande camera gekocht en geen spijt gehad.
Overall zeer tevreden.

Larissa 29-12-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en snel in huis

Handige site, veel producten helder omschreven. Razendsnel geleverd. Goed verpakte levering wat erg belangrijk is bij deze vaak gevoelige producten.

Pluspunten

• Veel producten
  • Snel geleverd

B.Oostdijk (DroneFlightEurop e) 28-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super enthousiast over deze vakkundige leverancier!

Afgelopen week een "field monitor" gekocht waarbij wij vaak in verschillende weersomstandigheden mee moeten opereren en tevens de video feed moet kloppen met het doorgestuurde beeld. Na een kleine toelichting en zelfs het uitzoeken van een gedetailleerde vraag zijn wij over gegaan tot aankoop.
Al met al erg enthousiast en komen we zeker weer terug!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Scherpe prijzen

Camerafan 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer prettig online winkelen

CameraNU.nl is een fijne webwinkel waar ik graag mijn producten koop. Er is volop keuze, de website is erg overzichtelijk en vaak is CameraNU.nl ook de goedkoopste! Op de levering is ook niets aan te merken. Aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering
  • betrouwbaar
  • veel keuze

Marleen 28-12-2016 Via de website gekocht

Goede srvie

Duidelijke webshop. Snelle levering en bovendien gratis.
Volgende keer zal ik hier zeker weer langskomen

Pluspunten

• Service
  • Levering

Mysje 28-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering!

De winkel heeft een groot assortiment, de beschrijving bij de artikelen is duidelijk. Alleen over de afmetingen van het product had meer informatie gegeven mogen worden. De levering was super snel, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Pluspunten

• ruime keus
  • zeer snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• weinig informatie over de afmetingen

l.k 28-12-2016 In de winkel gekocht
urk

l.k

Super winkel en super personeel. Stuur al mijn collega's naar jullie. Laatste verjaardags kado online besteld en het was super gaaf ingepakt. Na zomervakantie ook geweest en kregen we gratis oplaadbare baterije mee, omdat die van ons niet meer werkte

John 28-12-2016 Via de website gekocht

Eigenaar

Zeer geduldige, bereidwillige en deskundige telefonische ondersteuning en afhandeling. Levering goed afgestemd en volgens tijdsafspraak nagekomen.

Minpunten

• showroom ver weg

Sabine Keulen 28-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb al met regelmaat spullen gekocht bij deze winkel en de service is uitstekend ! Daarnaast is de bezorging super snel ( zelfs soms op dezelfde dag) ik raad daarom iedereen aan om hier je producten te kopen!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Vakkundig personeel

Rini 28-12-2016 Via de website gekocht

Rini Aarts Fotografie

Makkelijk kiezen, goede beschrijving en geweldige service en de snelheid van bezorgen! Zelfs bij vragen werd ik geweldig geholpen, statief al gebruikt geweldig!!!

Jorien van den Heuvel 28-12-2016 Via de website gekocht

Jorien van den Heuvel

Snelle levering en goede website. Gaf duidelijke uitleg over de productenen de levertijd. Zo heb ik geen minuut getwijfeld of mijn last minute bestelling wel op tijd aan zou komen.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk