Deze score is berekend op basis van 2596 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Suuske 17-12-2016 In de winkel gekocht

Altijd scherp

Goede winkel en prettige webshop. Uitgebreid assortiment (ook tweedehands) scherp geprijsd en kundig personeel. Goede service, zowel in de winkel als via de webshop. Eén van de betere zaken in Nederland. Ik koop er graag spullen voor mijn camera.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs
  • Kundig personeel

Minpunten

• In de winkel is het altijd druk

Gertjan Hesselink 17-12-2016 In de winkel gekocht

Eindelijk personelijke behandeling

Ik heb camera.nl bezocht in Urk en voelde me enorm op me gemak. De gedegen kennes van de medewerker en het meedenken in de wensen van de klant. De jonge die mij te woord stond had echt verstand van zaken. Ik ben qua fotografie niet van gisteren en weet direct of het een verkoop praatje is of niet. Hij wist mij goed aan te voelen. Zo kon ik een goedkopere versie kopen van lightroom omdat daar geen boek bij zat.

Pluspunten

• Goed opgeleid personeel
  • Verkoper denkt echt mee met de klant

Minpunten

• Lange wachttijd in de winkel

Molier 17-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu

Snelle levertijd
Duidelijke antwoord op je vraag
Goed advies
Groot assortiment
Vriendelijk personeel

Fank 17-12-2016 Via de website gekocht

Inferno Shogun

De website is heel overzichtelijk met duidelijke specificaties, hele snelle levering en een groot assortiment. Ik bestel regelmatig.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • duidelijke specificaties
  • snelle levering
  • groot assortiment

Esther D. 17-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

Al vaker bij Camera.nu besteld en tot nu toe dik tevreden geweest over de kwaliteit, prijs en service.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service
  • Ruim assortiment
  • Prima prijzen

Sanne 16-12-2016 Via de website gekocht

DJI Osmo

Top camera. De website is heel overzichtelijk met duidelijke specificaties, hele snelle levering en een groot assortiment.

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering
  • duidelijke specificaties
  • overzichtelijke website

Heuvelmans 16-12-2016 Via de website gekocht

Lowpro Nova 170 AW schoudertas

De cameratas werd de volgende dag al geleverd, zelfs al had ik pas laat besteld.
Op elk gewenst adres, in mijn geval op mijn werk.
Er stond een goede beschrijving van het product op de site met o.a. de maten van de tas, het materiaal en de prijs.
Ik heb bij deze webshop al meerdere producten gekocht en ben altijd goed en snel geholpen.

Pluspunten

• snelle levering
  • je kunt artikelen vergelijken
  • uitgebreide beschrijving van het product

Echte Keem 16-12-2016 Via de website gekocht

een fijne lens en goede tas

Een fijne aanvulling op mijn fototoestel .
Snelle levering .Nadat ik telefonisch fijn geholpen ben heb ik ook een goede tas kunnen kiezen. Het is de derde keer dat ik bij camera nu bestel .Ik raad deze firma echt aan goede service.

Pluspunten

• snelle levering
  • produckt voldoet aan verwachting
  • goed contakt met medewerker

ajdekker 16-12-2016 In de winkel gekocht

Loupe-zuivere topwinkel

Ik werd goed en snel geholpen. Ze weten waar ze het over hebben, kreeg goed advies. Niet te duur. Direct leverbaar. Meer dan content!

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Frank 16-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Webshop begeleidde mij naar het ideale product met perfecte toebehoren. Een pakket samengesteld waarmee ik nu super productfoto's kan maken. Zeer snelle levering en transparante communicatie!

Pluspunten

• Transparante communicatie
  • Snelle levering
  • Goedwerkende webshop
  • Uitestekende productkwaliteit
  • Scherpe prijs

Sven Heddes 16-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu: oog voor de klant!

Geweldige winkel met uitgebreid assortiment. Zowel op de vloer als op het internet. Vlotte levering, geen gezeik retour policy en dito scherpe prijzen. Eigenlijk is cameranu zoals elke winkel zou moeten zijn.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Knetterscherpe prijs

Kb 16-12-2016 Via de website gekocht

Correct zakendoen

Wat ik ook vraag, altijd snel een reactie. Opmerking artikel niet voorradig. Mij opgeven als het artikel wel beschikbaar was. De andere dag u kun uw artikel bestellen. Hoewel nooit fysiek in Urk geweest. Openbaar vervoer Hilversum-Urk een lange reis hoorde ik van een fotovriendin hoe geweldig zij was geholpen bij inruil en geweldig en juist afgestemd op haar met wat zij wel wilde kopen.

Pluspunten

• snel
  • correct/service

Daniël 16-12-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Ik heb al meerdere malen wat besteld bij Cameranu.nl, altijd zonder problemen. Ik had nu een statief besteld, deze werd helaas geleverd met een kapot onderdeel. Nadat ik hierover op gebeld had is de uitstekende service van Cameranu.nl in werking gegaan en heb ik een nieuw onderdeel mogen ontvangen.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snelle levering
  • Groot aanbod
  • Vaak goedkoper dan andere winkels

Johan 16-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Ik heb er voor gekozen om mijn product op te halen ipv te bestellen. Voornamelijk omdat ik ook de winkel wou zien en nog wat vragen had. Leuke showroom en enthausiast personeel. Nadat er, buiten de schuld van cameranu een technisch probleem aan het licht kwam werd ik telefonisch goed geholpen en via email op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Grote collectie
  • Personeel
  • Service

Brandon 16-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant van Cameranu.nl

Gistermorgen een tripod en een zonnekap besteld voor mijn camera bij cameranu.nl omdat hier de prijzen het voordeligst waren. Op dezelfde dag nog, in de avond, werden de spullen geleverd. Alles verliep vlekkenloos en ben daarom ook uiterst tevreden over de service van cameranu.nl.
Ik beveel deze winkel/webshop dan ook zeker aan voor iedereen.

Pluspunten

• Goedkoopste prijs
  • Service
  • Voor 12:00 bestellen is 's avonds GRATIS in huis

kristoffelke 16-12-2016 Via de website gekocht

altijd top kwaliteit

Altijd top service en correct, ik ben al vele jaren klant bij cameranu en steeds krijg ik de correcte hulp, bestellingen steeds op tijd geleverd, after sales ook top ! geen betere camera winkel dan cameranu

Pluspunten

• snel
  • ruim aanbod
  • vriendelijk

Femke Broekhuijsen 16-12-2016 Via de website gekocht

Camera Nu super service!

Geweldige service! Ik had laatst op een vrijdagavond om half 12 een pakketje besteld, deze zou pas de maandag bezorgd worden omdat zij dichtwaren op de vrijdag. Vervolgens krijg ik de volgende dag het pakketje alsnog binnen! Super verassing :)! Erg blij mee!!

Sowieso altijd perfecte ervaringen gehad en niets om op te merken. Prachtige winkel ook op locatie, goed ingedeeld en super service. Niet meer aanbieden dan nodig is, heel fijn!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Advies door mensen die er echt wat van weten!
  • Mooie locatie
  • Online website werkt prima!
  • Goede service bij garantie

Minpunten

• Alecht bereikbaar met OV.

Rick 16-12-2016 Via de website gekocht

De bol.com onder de fotowinkels (maar dan met productkennis)

CameraNu levert altijd super snel uit na bestelling en weet dat te combineren met scherpe prijzen. En het mooiste is dat hun assortiment erg compleet is en je bij ze terecht kunt voor inhoudelijke vragen. Daarom koop ik mijn foto apparatuur en accessoires het liefst hier en raad ik ze bij iedereen aan!

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Goede prijzen
  • Productkennis
  • Breed assortiment

Minpunten

• Fysieke winkel zit in Urk, erg ver vanuit Limburg

Susanne 16-12-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment, goede prijzen, goede service!

Ik heb voor de aankoop van nieuwe camera opnieuw voor deze shop gekozen omdat mijn eerdere aankopen ook naar wens waren. Ze hebben een uitgebreid assortiment, geode service en goede prijzen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Ruime keus en duidelijke info
  • Duidelijke website
  • Mogelijkheid om producten te vergelijken

Minpunten

• Kosten bij betalen met creditcard

Hinse 16-12-2016 Via de website gekocht

Super klantvriendelijke website

Meermaals bij CameraNu besteld, de laatste bestelling begin deze maand besteld. Na contact met ze op Facebook over een voorraad status, binnen paar uur al reactie van ze dat ze nog 1 hadden en of ze het moesten reserveren of ik hem direct wou bestellen. Snelle (24 uurs) levering. Goed verpakt. En zeer attente klantenservice die altijd klaar staat.

Pluspunten

• Snelheid levering

Erik 16-12-2016 Via de website gekocht

Canon EOS 80D

Besteld bij CameraNU.nl vanwege eerdere ervaringen: snelle en degelijke levering, goede prijs voor de producten in de shop en een uitgebreid assortiment. Met de camera en objectief ben ik super tevreden: hij maakt prachtige foto's, kraakhelder en superscherp. De features op het toestel zijn er teveel om op te noemen of al uitgeprobeerd te hebben, daar ga ik me de komende tijd eens rustig in verdiepen. Met deze camera kan ik weer 4 jaar vooruit.

Pluspunten

• Vele technische mogelijkheden op het toestel

Sjors 16-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Het is een uitstekende winkel met een uitstekend assortiment. Als je iets zoekt zoals een objectief, zijn de medewerkers er om je te helpen en zorgen ervoor dat je met een goede keus terug naar huis gaat.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Vriendelijke verkoopmedewerker

Sandra Jorritsma 16-12-2016 Via de website gekocht

Mevr. Sandra Jorritsma

Fijne winkel op gebied van camera's e.d
Mijn man is hobby fotograaf. Heeft na de vakantie een mooi toestel gekocht bij Camera.nu.
Is in december jarig en heb ik een cadeaubon besteld zodat hij zelf een mooie rugtas kan uitkiezen in de winkel, omdat een tas nogal persoonlijk is wat je het beste handigd.
Er ging vanuit de tnt post iets verkeerd en dat hebben ze keurig opgelost.

Pluspunten

• Snelle service
  • Juiste klachten afhandeling/service

Paula 16-12-2016 Via de website gekocht

Winkel en webshop van Cameranu.nl

Ik ben al eens in de winkel geweest en werd zeer professioneel geholpen. Ze nemen alle tijd voor je.
Fotoshop Elements15 aangeschaft via de webwinkel. Kon zelf bezorgdag kiezen en er werd op tijd geleverd. Installatie na gebruik van proefversie was in een paar muisklikken gebeurd.
En alles werkt prima, zeer tevreden dus.

Pluspunten

• Deskundigheid personeel
  • Mooie winkel met koffiehoek
  • Vriendelijk personeel
  • Ruime parkeermogelijkheid
  • Prettige webwinkel

H. Schutte 16-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Zeer goede ervaring, snelle service, correcte levering en ook nog tegen een mooie prijs, wat wil een consument nog meer!

Anita 16-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare site

Ik koop hier graag mijn foto spullen. Ze leveren snel, en zijn ook nog het voordeligst op het net. ik heb nog geen enkele keer een fout in de zending gehad. Ga ook als eerste altijd bij deze site kijken.

Erik wories 16-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Super winkel!!!! Al vaak spullen gekocht en het is zeker een aanrader, ook bij retouren prima service

Inge 16-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

CameraNU.nl is zeer goede webwinkel

CameraNU.nl biedt een zeer ruim assortiment voor consument en professional en (dus) ook voor verschillende portemonnees. Duidelijke website en goede omschrijving van de producten. Eventueel kunnen vragen snel en adequaat via de chat beantwoord worden. Groot voordeel is dat er ook een fysieke winkel is waar je alles kunt bekijken, voelen, bevragen en/of soms uitproberen en waar je door goed personeel geholpen wordt.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • duidelijke website
  • goed navigeren op de site
  • snel antwoord via chat
  • snelle levering

Minpunten

• in de winkel soms wachttijd

Jan Hollander 16-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl is DE winkel voor mij .

Groot assortiment , snelle levering , snel antwoord op je vragen zowel via de site als wel e-mail en prima service mocht er onverhoopt toch iets aan je spullen mankeren.

Pluspunten

• Eigenlijk alleen maar

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Jamie 16-12-2016 Via de website gekocht

Breed assortiment en komt beloftes na!

De webshop van CameraNU.nl heeft een breed assortiment is zeer gebruiksvriendelijk en ook erg overzichtelijk. Waardoor je makkelijk kan vinden wat je zoekt. En ook nog eens op de product pagina een handig overzicht ziet van voordeelsets. Ook loop je makkelijk door het bestelsysteem heen. En ook de belofte "Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis in huis" komen ze na. Mijn aankoop had ik de volgende dag in huis, netjes en goed beschermd ingepakt. Ik kan CameraNU zeker aanraden!

Pluspunten

• Komt beloftes na
  • Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website

In een flits 16-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Product kennis gecombineerd met ruim assortiment

Altijd zin om naar cameranu te gaan.Vanwege het grote assortiment en mede vanwege de goede parkeergelegenheid.Het pand ligt langs de doorgaande weg.Geen moeilijk gedoe door kleine straatjes en veel verkeer.De medewerkers geven,enkel wanneer erom gevraagd wordt,advies bij de aankoop.Daardoor is de wachttijd in de winkel ongeveer 10 minuten.Bestel je online,dan heb je het product de volgende dag in huis.Bij mijn laatste camera aankoop kreeg ik de tip voor een goedkoper alternatief cf kaart van uitstekende kwaliteit.Daardoor kreeg ik meer ruimte in mijn budget voor een andere accessoire aankoop.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid
  • Lease mogelijkheid professionele apparatuur
  • Goede product prijs verhouding
  • Mooie occasions

Minpunten

• Wachttijd bij balie incalculeren
  • Via contactformulier niet altijd reactie

Tom Boukens 16-12-2016 Via de website gekocht

FY WGS 3-AXE Gimbal

Wij hadden een Gimbal gekocht, hier zat een fabricage fout in. Na telefonisch contact binnen 4 werkdagen een nieuwe.

Top service!

Bekijk hier de video:

Pluspunten

• Aftersale service

Teun van Hecke 16-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNU.nl te Urk

Super goede service en producten!

CameraNU.nl biedt de beste service die ik ooit heb meegemaakt in een camerawinkel. In juni mijn nieuwe camera er gekocht en een echt heel tevreden klant erbij sindsdien. Snel geleverd (voor zover zij dat kunnen). Kortom, superwinkel!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Goede producten
  • Denken mee en leven in.
  • Goede productkwaliteit
  • Snelle levering

Renee 16-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Ik kwam 4 jaar geleden terecht op bij CameraNu.nl. En sinds dien koop ik al mijn camera artikelen en accessoires hier. Geweldige service, duidelijke website en goede prijzen.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede prijzen
  • Goede service
  • Snel in huis

Minpunten

• Retouren niet gratis.
  • Betalen met creditcard zijn kosten verbonden.

JohaKra 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk, verkopers weten waar ze over praten

Ik zat te twijfelen tussen 2 camera's. Op een middag naar de winkel toe gegaan en heb zeer goede informatie gehad en kwam met een besluit naar buiten. 2 weken later heb de camera online besteld en werd keurig de volgende dag bezorgd!

Zeer goede service, vriendelijk personeel & groot assortiment!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ruim assortiment
  • Snelle levering
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Werknemers weten wat ze verkopen

Sanne grasdijk 16-12-2016 Via de website gekocht

Leveren altijd alles op tijd! Toen me camera een keer stuk was mocht ik meteen langs komen en hebben ze de camera meteen gemaakt !:) ik mocht zelfs een leen toestel mee voor de dagen dat ik hem kwijt was ! ik had nog andere camera tot me beschikking dus het was niet nodig maar wel fijn om deze service te hebben !

Pluspunten

• Leveren optijd
  • Vriendelijk
  • Denken met je mee

Minpunten

• Maar 1 winkel die ver rijden is

Dennis 16-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische camera

Een geweldige winkel met de beste service, super medewerkers en een heel breed assortiment. En kom je er even niet uit? Bijna 24/7 staan ze voor je klaar. Amateur, semi prof of prof? Het maakt hier niet uit. Voor ieder wat wils.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Levering
  • Kwaliteit

Minpunten

• Bestaan niet.

Pim Verlaat 16-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel en goede service!

Heb hier mijn camera en vele andere gear gekocht. Nooit problemen gehad met deze winkel. Snelle levering! Helemaal top! :D zeker een aanrader! Groot assortiment ook.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Goede service

Ryan 16-12-2016 In de winkel gekocht

Gewoon altijd goed!

Ik kom nu al jaren bij CameraNU.nl Het maakt niet uit waar ik naar op zoek ben, altijd wordt je goed en snel geholpen.
Er werken mensen met verstand van zaken die het geen probleem vinden om een stapje extra te doen voor een tevreden klant.
Het maakt niet uit of ik een product eerst in de winkel kom bekijken of laat thuis bezorgen, het is gewoon altijd goed!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Goede prijzen
  • verstand van zaken
  • De klant staat op 1

Daniëlle 16-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super behulpzame winkel met aandacht en service

Gezellige winkel tijdens het wachten is er genoeg te bekijken en te proberen. Winkelpersoneel is vakkundig en neemt goed de tijd om dingen uit te leggen.

Pluspunten

• Nemen de tijd
  • Goede transparante uitleg

Merel 16-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, ruim assortiment

Het fijne aan CameraNu is dat ze een hele snelle levertijd hebben, naast het ruime assortiment en de fijne prijzen. Ik had snel nog wat producten nodig, die bij andere webshops te laat geleverd zouden worden, maar bij CameraNu werden ze de volgende dag nog geleverd en ze waren nog goedkoper dan de concurrent ook!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Goede prijzen

Lowie 16-12-2016 Via de website gekocht

Echt de goedkoopste (en héél snel ook nog).

Ik doe sinds enkele maanden alleen nog zaken met Cameranu. De reden? Een concollega adverteerde dat zij gegarandeerd de laatste prijzen hanteerden. Met de website van Camera op mijn iPhone in de hand, kon ik aantonen dat ik bij hen toch teveel moest betalen. Na een kort protest kreeg ik (heel sportief) het artikel voor de Cameranu-prijs. Sindsdien zoek ik niet meer maar ga ik rechtstreeds naar Cameranu. Enorm assortiment, écht de goedkoopste en bovendien razendsnel! In Urk begint de victorie ;-)

Pluspunten

• Echt de goedkoopste
  • Enorm assortiment
  • Snelheid
  • Correcte afhandeling

Michel 16-12-2016 Via de website gekocht

Eén van de beste webshops

Sinds ik wat meer met fotografie bezig ben, kwam ik via wat mindere webwinkels terecht bij cameranu.nl.

De algehele ervaring met deze webshop zou maatgevend moeten zijn voor andere webshops wat mij betreft. De beste producten en niet onbelangrijk voorraden. Cameranu heeft een erg functionele website waar je snel kunt vinden wat je zoekt zonder teveel geklik!

Verder is de afhandeling ook opvallend goed, óók wanneer iets niet zo naar de zin is als tevoren gedacht. De retourprocedure verdient een pluim wat mij betreft. Niet moeilijk doen over snel geld retour en geen cadeaubonnen zoals dat bij andere winkels wel eens het geval is. Zo houd je nu je klanten vast! Heel goed gedaan.

Ik kijk nergens anders meer als het om camera's en accesoires gaat!

Pluspunten

• Zeer duidelijke website die ook handig werkt
  • Goede producten en voorraden
  • Heldere communicatie
  • Degelijke uitstraling
  • Retourmogelijkheden erg goed

Kleijberg 16-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

Een deskundig en uiterst betrouwbare partner,die ook in het afhandelen van garantie zeer coulant is.
De garantie artikelen worden kosteloos door hen opgestuurd.in mijn geval een camera.perfect geholpen en afgewerkt

Pluspunten

• Grote keus
  • Prima ,vriendelijk ,deskundig personeel

Ben 16-12-2016 Via de website gekocht

top service!

Maandag een rubberen zonnekap besteld.
Dinsdag in huis. Bleek echter een fabricagefout te hebben.
Woensdag een klacht/omschrijving gemaild.
Enkele uren later een reactie dat dit opgelost gaat worden.
Donderdag een nieuw exemplaar ontvangen zonder bijkomende kosten(!)
Kijk, dit is nog eens top service!

Alexdekoper 16-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel en goede service.

Normaal zou ik nooit een perfecte score geven voor een winkel, maar Cameranu.nl heeft mij tot nu toe nog niet teleurgesteld. Ik krijg alles mooi optijd en met goede prijzen geleverd. Al zijn ze soms iets duurder, het scheelt nooit veel.

Pluspunten

• Goede service
  • Altijd optijd geleverd
  • Normale prijzen

Minpunten

• Soms wat duurder, maar niet veel

wim van passel 16-12-2016 Via de website gekocht

het zijn altijd dezelfde waarop je kunt rekenen

al jaren werk ik als natuurfotograaf op noord- en zuidpool voor de beeldbank van het Int. WWF Hoofdkantoor. Om die reden moet mijn apparatuur niet alleen altijd in topconditie zijn, maar ook "state of the art ! Op pad met de laatste nieuwtjes dus !
En daarvoor kan ik al jaren bij "Cameranu" terecht !

Pluspunten

• altijd meedenken
  • altijd vriendelijk

Sjrake 16-12-2016 Via de website gekocht

Top Service

Super en snelle ondersteuning bij een bestelling waar iet s mis is gegaan en bovenal de snelste levering (op dezelfde dag) die ik ooit heb mogen mee maken ..... en dat nog eens voor niks!

Gewoon geweldig. Chapeau!

Pluspunten

• Super service
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Gerrit Amelink 16-12-2016 Via de website gekocht

Goede webshop

Erg goede webshop. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering.
Klantenservice zorgt ook voor een snelle oplossing als iets defect wordt geleverd.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle levering

Randy Fokke 16-12-2016 Via de website gekocht

Mijn eerste ervaring met cameranu.nl

Al vaak bezocht ik de website, maar pas geleden ging ik voor het eerst over tot een aankoop: een reservebatterij voor mijn Nikon-camera. Omdat ik twijfelde of de desbetreffende batterij (die niet van Nikon was) op mijn Nikon-lader zou passen, stuurde ik een vraag via de chatservice. Ik hoefde niet lang te wachten op een antwoord en kon met een gerust hart overgaan tot bestelling. De volgende dag lag mijn pakketje op de mat en ik heb er sindsdien al veel profijt van gehad. Te gek dat het assortiment van CameraNU.nl zo uitgebreid is en er ook genoeg kan worden aangeschaft als je portemonnee even niet zo goed gevuld is. Er is voor iedereen iets te vinden. Mijn verlanglijst ligt al klaar.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betaalbaar
  • Contact opnemen gaat soepel en snel
  • Personeel met verstand van zaken