Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter goetheer 03-04-2016 In de winkel gekocht
urk

Ik was opzoek naar een nieuw camera, en vertelde een familie lid mij dat camera nu goede camera's had en goede serves heeft.

Toen ik in de winkel kwam met de vraag dat ik een camera wou kopen. En de verkoper verteld had wat voor camera ik graag wou hebben. Kon de meneer mij prima helpen. Hij kon precies uitleggen wat ik wou weten over de camera.

Veel keuze en verschillende soort camera's die jullie aanbieden. Ik had zelf een camera in mijn hoofd zitten die ik wilde maar de verkoper heeft zelf met verschillende soorten aangewezen wat ongeveer dezelfde camera systeem zijn.

Het is mooi winkel. Wat ik zeer top vind als je binnen komt en je trekt een nummertje, en je loopt naar de balie toe dat de verkoper ook echt de tijd neemt om je te helpen. Je krijgt goed advies en ze denken met je mee.

Niet dat ik op dit moment zo snel iets kan bedenken.

Arjen Vonk 03-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Van te voren op internet alles al uitgezocht en daarna in de winkel opgehaald. Zo kan je makkelijk met andere aanbieders vergelijken.

Prima service.
AAngezien ik geen goede ervaring heb met batterijen van andere merken dan de originele wilde ik dus een origineel hebben. Diegene die mij geholpen heeft heeft mij overtuigd om toch voor een ander merk te kiezen welke goedkoper was, maar zeker niet minder.
Daarnaast was er een verkeerd bedrag voor het pinnen ingegeven. Nadat ik thuis kwam, werd mij dat duidelijk. Even gebeld en zo snel als mogelijk was stond het te veel betaalde bedrag weer op mijn rekening.

Veel keuze. Ook waar je niet snel aan zult denken. Breder assortiment dan andere aanbieders in dezelfde branche.

Medewerkers weten waarover ze praten en willen zeker niet het duurste verkopen, maar denken met je mee.

Bouwmans 03-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

de winkel wordt goed bezocht, zodat je wel eens wat langer moet wachten.

erg veel kennis in huis

van alle merken in de winkel en zeker op de site

zoals ik al zei, kennis, aanbod, vriendelijkheid

Raymond 02-04-2016 Via de website gekocht

Moest even zoeken maar het was uiteindelijk duidelijk beschreven.

Wat ik zocht heb ik gevonden.

nee

hadebe 02-04-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en compact

Uitmuntend, kreeg toestemming om T2-mount eerst te testen op mijn MTO spiegeltelelens voor aanschaf omdat er onzekerheid was of het paste.

Men heeft duidelijk meer artikelen in magazijn dan in de winkel.

Zie voorgaande beoordelingen

Sjouk 02-04-2016 Via de website gekocht

Een goede website, snelle verzending !

Beantwoorden snel vragen (email of telefoon)

Gewoon een hele fijne winkel !

BOOM TV C A Westera 01-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijkie site

Groot assortiment en snel op te zoeken

Eigenlijk een tiem maar ja dan kun je niet nog beter

Marijke 01-04-2016 Via de website gekocht

Miste een onderdeel van mijn statief en had het nogal dringend nodig. Al surfend kwam ik op camera.nl, zij hadden het onderdeel en mooi geprijsd. Snel besteld en ik had het de volgende dag binnen. Heel blij!

Onderdeel wat ik zocht kon ik slecht vinden op internet, cameranu.nl had juist een uitgebreid assortiment.

Groot assortiment, overzichtelijke site, makkelijke betalingsopties en nog eens razend snel. Top!

Claudia 01-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen zonder enige problemen, er was alleen niemand thuis met het afleveren van het pakketje dus ik moet hem bij het postkantoor ophalen omdat het ondertekend moest worden.

Niet echt maar het assortiment gekeken want had mijn camera voor ogen

Prima winkel, netjes verzorgde pakketjes en snelle levertijd

Jan Hooyer 01-04-2016 In de winkel gekocht
Urk

Rustig en op je gemak rondstruinen en daarna nr. trekken.

Duidelijke uitleg

Voor iedereen war wils geweldig assortiment.

Breed assortiment vakkundig personeel en tijd voor de klant.

Nico Kloek 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik vond het met name heerlijk dat ik precies kon aangeven wanneer ik het kon laten bezorgen. En dat gebeurde keurig. Heerlijk gemakkelijk als je overdag werkt.

Ik had niet verwacht dat het artikel dat ik wilde hebben op voorraad was. Was nogal een bijzonder artikel. Dacht dat het uit Amerika moest komen. Maar het was op voorraad en 2 dagen laten had ik het thuis.

Zie bovenstaande. Artikel snel gebonden, bezorging kunnen afstemmen en incourant artikel op voorraad.

geen

jeannette 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik kon het product open laten staan op de computer en later bestellen

Persoonlijk antwoord op mijn vragen

Het product kon ik bij grote andere webshops niet vinden.

Snelle levering zonder portokosten, uitstekend!

rene 01-04-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, product snel gevonden, eenvoudig bestelproces

'savonds om 8 uur bestelt, volgende dag in huis, top!

genoeg keus, en het product dat ik zocht was nergens goedkoper, en: inclusief verzendkosten, ondanks de lage prijs van wat ik bestelde!

alles makkelijk te vinden op de site, makkelijk bestellen, goedkoop, incl. verzendkosten onafhankelijk van hoogte van bestelling, dmv mails zeer goed op de hoogte gehouden van bezorging

Marcel 01-04-2016 Via de website gekocht

Vlot bestellen en betalen. Handig en overzichtelijke site

Netjes van elke stap een mail en zelfs een mail dat het pakket bij de buren was afgeleverd. Top

Ruime keuze en goedkoop

Geen klachten, kom vast terug als ik iets nodig ben.

Sayin 01-04-2016 Via de website gekocht

Producten zijn goed te vinden met een goede beschrijving.

Voor mijn bestelling gebeld voor advies. Zeer netjes en professioneel te woord gestaan.

Genoeg!

Zeer goede service en kwaliteit.

wim 01-04-2016 Via de website gekocht

het desbetreffende product snel gevonden duidelijke web site

alles via de e-mail afgestemd wanneer ik het product bezorgt wilde hebben

geen bezorg kosten hoeven te betalen en een goede prijs voor mijn product

zie boven

antonie 01-04-2016 Via de website gekocht

goede site waar je snel kan winkelen

je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling via mail

Kirsten 01-04-2016 Via de website gekocht

producten zijn makkelijk te vinden, mooie website

2 bestellingen geplaatst op een factuur die op een verkeerd adres stond. Super makkelijk geregeld met een telefoontje!

Tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Wanneer mensen mij vragen waar zij het beste online fotoapparatuur kunnen kopen... CameraNU.nl!

Ga zo door!

Gerrit Gramser 01-04-2016 Via de website gekocht

Ik zocht een camera die net op de markt was en die was al keurig in het assortiment opgenomen. Bij de fabrikant vond je die via een omweg.

De belofte voor de levering zijn volledig nagekomen. Bij de keuze van aflevermethode was direct duidelijk hoe laat er afgeleverd zou worden

Ik heb gevonden wat ik zocht, maar heb geen totaal beeld.

Ik kan en wil alleen mijn eigen ervaring kenbaar maken. Wat een ander daarmee doet is aan hem/haar. Daarom zeg ik nooit ga daar of daar heen.

Nu worden bij een product "voordeelpakketten" aangeboden. Mogelijk is het overzichtelijker als je bij het product de "accessoires" apart aan kunt vinken en daarmee je eigen "voordeelpakket" samenstelt.

Frank Laurens 31-03-2016 Via de website gekocht

De website is erg makkelijk met de zoekfunctie en de productinformatie. Snel beslissen daardoor.

Snelle levering en goede informatie

Alles te vinden. overzichtelijke info

Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd tot tevredenheid

Marius 31-03-2016 Via de website gekocht

ruime keuze

volgens afspraak geleverd

ruim

overzichtelijk

Corina 31-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en groot assortiment

Bestelling kwam keurig op tijd binnen. De behandeling is erg snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Zoals eerder aangegeven is het assortiment erg uitgebreid en daardoor ook voor ieder wat wils. Een goede winkel voor een fotograaf

Ik raad deze winkel aan omdat de service erg goed is en de keuze is gevarieerd door het grote aanbod.

Erg tevreden over de gang van zaken en de aflevering van het product

Klaas 31-03-2016 Via de website gekocht

Foutje gemaakt in de bestelling en kon helaas de order niet meer zelf wijzigen/ annuleren.

Naar aanleiding van mijn foute bestelling die ik niet meer zelf kon verwijderen een mailtje gestuurd en binnen een uur was die verwijderd inclusief een nette mail ter bevestiging!

Bijna alle soorten objectieven, filters en andere camera toebehoren die ik zocht kunnen vinden bij cameranu. En ook de prijs is voor het overgrote deel gelijk of lager t.o.v. vergelijkbare bedrijven / websites.

Goed assortiment, goede prijs en alle bestellingen zijn correct, goed verpakt en volgens afspraak geleverd! No nonsens! Wat je van een goede winkel en webshop mag verwachten.

René 31-03-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig besteld.

Groot assortiment voor wat betreft camera's en apple producten.

Als je in de winkel nog wat sneller geholpen zou kunnen worden, dan zouden ze van mij een 9 krijgen. Ik weet hoe dat momenteel is, maar voor een paar jaar geleden was het altijd erg lang wachten voor je geholpen werd.

De bestelling via internet verliep vlot, je zag ook wanneer post-nl het pakket kwam afleveren, namelijk tussen 11:30 en 12:30, fijn om te weten!

NT de Boer 31-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk onderdelen te vinden met goede aanduiding of product op voorraad is.

product op beloofde tijdstip afgeleverd en je wordt op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Groot assortiment op allerlei foto gebied.

Groot assortiment op allerlei foto gebied

Ruben R 31-03-2016 Via de website gekocht

goed overzichtelijk

altijd, snel geleverd, 1x een product teruggestuurd omdat ik een andere oplossing voor de stroomtoevoer van mijn camera had gevonden en daar werd geheel niet moeilijk over gedaan.

groot assortiment, ruim voorradig

groot assortiment en niet duur.

ik benchmark vaak de produkten die ik bestel, maar kom vaak toch bij cameranu.nl terecht

Jan Evert Meijer 31-03-2016 In de winkel gekocht
(Prof. Imaging ;-)

Mooie, grote overzichtelijke winkel; veel producten per merk gerangschikt. (Bekend uit eerdere ervaring. Deze laatste aankoop deed ik op de P.I.)

Medewerkers geven graag info, alleen mijn laatste vraag van een aantal maanden geleden mbt het stroomverbruik / de batt.capaciteit van Olympus OMD EM-1 en 5 is niet beantwoord.

Bijna alles is er ....

Stephan T 31-03-2016 Via de website gekocht

Sommige rubrieken en filters zijn niet makkelijk te vinden. Ook backtracken vanuit een directe link naar een categorie is niet mogelijk.

Snel antwoord op vragen, goede reparatieafhandelingen.

Zeer volledig assortiment.

Zeer deskundige medewerkers, beste camerawinkel van Nederland.

Daan Rohof 31-03-2016 Via de website gekocht

Extreem soepel verloop en een handige indeling in de website.

Retourneren en problemen worden altijd goed agehandeld en nooit een probleem mee gehad.

Vrij compleet assortiment met af en toe een paar ontbrekende dingen.

geweldige winkel met een super assortiment.

John Uranka 31-03-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbaar, snel en hulpvaardig

Zeer hulpvaardig en goed advies. Denken met de klant mee.

E vd Beek 31-03-2016 Via de website gekocht

Je hoeft geen account aan te maken. En je kunt een bezorgdag kiezen.

Zeer snelle verzending. Rond de klok van 23:00 uur besteld, en meteen de volgende dag aan het begin van de middag aangetekend bezorgd. En nog gratis ook.

Iris 31-03-2016 Via de website gekocht

Fijn dat ik kon kiezen uit verschillende bezorgingstijden

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakketje.

0scar 31-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bestellen voor middernacht is volgende dag in huis.

Netjes op de hoogte gehouden, netjes verpakt en vlot ontvangen.

Ruïne keuze en veel op voorraad

Nette vlotte internetshop, doe er graag aankopen.

Bente 30-03-2016 Via de website gekocht

Webshop is duidelijk. Echter lay-out is niet het meest spectaculair. Echter, producten zijn goed en dat is het belangrijkste.

Goede mailing inzake status bestelling. Dat is erg fijn!

Wat een fijne webshop! Prijs is erg goed, ook het gratis verzenden is een groot pluspunt. Dit heb je bij de meeste camera-webshops niet.

Product was prima ingepakt en kwam op afgesproken datum aan!

Snelle service, goede prijs. Hoewel ik altijd ervoor pleit om zo min mogelijk online te shoppen was hier het artikel nog op voorraad en gezien aanwezigheid fysieke winkel toch online gekocht.

Eric 30-03-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ik heb nog nooit enige moeite gehad om iets te vinden en als ik op een bepaald type camera zoek, kan ik ook meestal direct in de lijst zien wat voor accesoires er voor beschikbaar zijn.
Ik bestel via de website trouwens alleen kleinere dingen die ik niet eerst perse in mijn handen hoef te houden. Vorige week heb ik een nieuwe camera gekocht maar dan kom ik wel eerst even naar de winkel.

Ik had onlangs een aankoop gedaan waar ik spijt van had. Een statief en een hoekzoeker die ik beiden eigenlijk niet echt nodig had.
Had ze allebei uit de verpakking gehad (verpakking wel heel gelaten) en had al snel spijt. Ik heb toen de spullen teruggebracht en van jullie zonder gedoe het volledige aankoopbedrag teruggestort gekregen. Mijnens inziens een unieke service die ik niet kende.

Ja, wat moet ik daar op zeggen? Alles is er, als ik het op internet kan vinden dan verkopen jullie het ook.

Het is een echte winkel maar met internetprijzen. Alles kun je in het echt zien en aanraken voordat je het koopt.
Ik raad om die reden iedereen alleen maar cameranu aan. Goedkoper en toch beter.

Nee, het gaat denk ik precies goed zo.

Adri de Groot 30-03-2016 Via de website gekocht

Product gemakkelijk te vinden en te bestellen.

In de namiddag besteld, de volgende morgen geleverd.

Meer keuze t.o.v. vergelijkbare webshops.

Soepelere leverantie is nauwelijks mogelijk.

Stéphanie 30-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Gunstige prijzen. Snelle verzending.

Je kunt met al je vragen bij cameranu.nl terecht.

Groot assortiment. Veel keus. Zo kon ik voor mijn camera uit tientallen cameratassen kiezen.

Ik ben fijn geholpen. Ik kon mijn camera voor een gunstige prijs krijgen en ik had hem de volgende dag al in huis.

Ik vond het fijn dat mijn breekbare spiegelreflex camera goed verpakt was tijdens de verzending.

Birgit 30-03-2016 Via de website gekocht

Had heel snel gevonden wat ik zocht

Heb twee keer gebeld voor advies en toelichting. 2x uitstekend geholpen

Vraaij

Er blijft niets te wensen over

Martin 30-03-2016 In de winkel gekocht
Urk

Website is toegankelijk, dus alles makkelijk te vinden.
Het bestellen, betalen en leveren ging heel snel.

Ik werd netjes terug gebeld omdat ik wat vragen had over een Nikon camera en wilde hun advies.
Ik kreeg een goed advies.

Tja assortiment genoeg in huis.

Een dikke 8 omdat ze het waard zijn. Kennis genoeg in huis over hun producten.

In de shop (urk)nemen zij de tijd voor je, geven je niet het gevoel dat het alleen maar geld verdienen is. Geven je duidelijk advies. Had al eerder daar mijn Nikon D90 met lens gekocht. Hebben een goede after sales.

mirjam bosman 30-03-2016 Via de website gekocht

snel besteld en de volgende dag in huis

houden je volledig op de hoogte van je bestelling

snel makkelijk en overzichtelijk

Lex Mozes 30-03-2016 Via de website gekocht

Via internet

Artikel was in voorraad

Artikel was veel goedkoper als bij een andere webwinkel en profiteerde van gratis verzenden

Martijn 30-03-2016 Via de website gekocht

Supergoede website, overzichtelijk

Snellere verzending dan vooraf aangegeven bij gebruik van bankoverschrijving

Volgens mij voldoende producten in assortiment

Jeroen 30-03-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke site.

Levering was op tijd binnen

Prima!

JC van Kersbergen 30-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website

snelle vlotte afwikkeling van aankoop

vele camera's en toebehoren

goede sortering en klantvriendelijk - goede servce en snelle aflevering

n.v.t.

Raoul 30-03-2016 Via de website gekocht

Lekker van uit je luie stoel

Keurig op tijd top

Alles top

Klopt wat er staat.

Ze doen wat ze beloven

Arjen 29-03-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke website. Goede zoekfunctie.

Nagenoeg alles te vinden.

Gewoon goed en goedkoop.

Leen de Jongh 29-03-2016 Via de website gekocht

Vragen per e-mail worden direct duidelijk beantwoord.

De bestelde camera werd keurig op tijd bezorgd

Gewoon heel uitgebreid.

Gezien mijn ervaringen durf ik deze winkel zeker aan bevelen aan vrienden en familie.

Geen verdere toelichting

RD 29-03-2016 Via de website gekocht

Super Snel !!!

De keuze is Reuze !!!

meer dan Top !!!

Anna 29-03-2016 Via de website gekocht

Contactgegevens goed te vinden. Ook 's avonds goed bereikbaar.

Ontzettend vriendelijke hulp. Deskundig. Ging niet eens voor de duurste optie, maar voor de goede voor mij.

Veel keuze.

Goed bereikbaar. Goed geholpen. Mijn fotograferende vriendinnen bevalen deze winkel aan (en lopen met een cameranu.nl-tas).

Rob 29-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen in de webwinkel

Prima en snel geleverd

Veel keus tegen een prijs die je over de streep trekt

Nou, gewoon goed dus!