Deze score is berekend op basis van 2284 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dennis Postma 01-07-2016 In de winkel gekocht
Urk

Nette overzichtelijke winkel. Voor "normale" consument kan je snel en makkelijk op de begane grond terecht. De prof/gevorderde fotograaf kan op zijn gemak op de 1e etage terecht.

Vakkundig personeel!

Je kan voor alle fotografie artikelen terecht. Zoniet in de winkel, dan kan het wel online.

Kwaliteit, goede prijzen.

Zowel online als in de winkel artikelen gekocht. Goede service!

Igor 01-07-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijke mensen met kennis van zaken die rustig de tijd om je goed te informeren.

Scherpe webshop prijzen in combinatie met ouderwetse service in de winkel in Urk.

Sun Sniper Sniper Strap The Pro 2 Steel 01-07-2016 Via de website gekocht

Het product was er erg snel. Je wordt goed geholpen door het personeel(telefonisch). Dit was de eerste keer dat ik er online wat besteld heb en ben er heel erg tevreden over. Ik ga dit zeker vaker doen. Al ga ik er ook graag heen omdat je daar ook heel erg goed wordt geholpen.

Snel, klantvriendelijk, begripvol, geduldig en rustig. Kortom super

Alles wat je zoekt hebben ze. Erg uitgebreid ik kan er zo een hele dag vertoeven.

In alle opzichten veruit super. Vandaar ook deze beoordeling. Wil eigenlijk nergens anders meer voor apparatuur heen.

Arjen 01-07-2016 In de winkel gekocht
Urk (eris toch geen andere?)

Tja, je moet toch naar Urk rijden, maar als je er eenmaal bent ....

Prima geholpen door deskundige medewerker

Top, alles op voorraad. Je wilt een nieuwe spiegelreflex toch even vasthouden en dan is die reis naar Urk zeker de moeite waard.

Ook online daarna nog paar dingen gekocht. Snelle levering zonder verzendkosten.

Bryan C 01-07-2016 Via de website gekocht

Website werkt goed

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Ruim voldoende

Goed technische inzicht

Grijpt nooit mis

de Jong 01-07-2016 In de winkel gekocht
Urk

winkel bezocht: locatie makkelijk te vinden. personeel helpt met vinden van juiste product.

was op zoek naar een andere cameratas. mijn wensen in de winkel weergegeven. ruime keus. zeer tevreden met aankoop.

zeer tevreden. had al vaker met de website te maken. beviel ook goed. nu voor het eerst in de winkel vanwege cadeaubon van camera nu en een ander bezoek in de buurt. fotoliefhebbers willen graag aanraken. dat kan in Urk.

service was bij eerdere ervaringen goed. nu alleen ervaring in de winkel beoordeeld.

E jansen 01-07-2016 Via de website gekocht

Als 63jarige hetgeen ik zocht met gemak kunnen vinden ondanks een zeer groot assortiment.
De winkel is goed overzichtelijk en prima onderverdeeld naar categorie.
Prijs kwaliteit is prima.

Goed verpakt en binnen 24 uur in huis,complimenten!

Zeer uitgebreid en voor ieder wat wils

Alles samengevoegd is dit een prima winkel met goede service,kwalitatief zeer goed en goede prijzen.

P Jacobs 01-07-2016 Via de website gekocht

Ik had snel gevonden wat ik zocht op de site.

Ik moest het artikel omruilen, dat ging zonder problemen en met een prima communicatie. Vol lof hierover!

Om bovenstaande: prima en snelle service, vriendelijke benadering, de gedane beloftes worden goed nagekomen.

MadsW 01-07-2016 Via de website gekocht

Producten zijn overzichtelijk en goed ingedeeld. Wanneer je daadwerkelijk het product wilt bestellen, heb je dit binnen een paar knoppen gedaan. Je hoeft niet perse een account aan te maken, dit scheelt weer enige rompslomp.

Wordt duidelijk aangegeven hoe het met je bestelling staat en wanneer je deze ongeveer zult ontvangen. Je word goed op de hoogte gehouden.

Uitgebreid assortiment met vele verschillende opties van items met dezelfde kenmerken.

Alles samengenomen vindt ik het een goede webwinkel. Producten, Informatie en gebruiksgemak is erg goed. Chapeau

fotografie Hubert van den Buijs 01-07-2016 Via de website gekocht

Ik koop graag bij Cameranu. En overzichtelijke website en kom ik er niet aan uit dan is en telefoontje voldoende om mij verder te helpen. snelle levertijd.

Medewerkers zullen je altijd helpen en werken correct

Ruim, ik heb nog niet meegemaakt dat ik iets niet kon vinden.

Eigenlijk zou dit een tien moeten zijn maar er moet nog een uitdaging overblijven vandaar de negen.

Ga zo door, goed bezig.

Opafstand 30-06-2016 Via de website gekocht

Snel overzicht van de accessoires

Volgende binnen dag als postpakketje

Keuze was origineel of vervanger, scheelde wel veel en het werkt.

Snel en comfortabel winkelen.

Ivo 30-06-2016 Via de website gekocht

Alles wat je nodig hebt voor foto's en films is op cameranu.nl te vinden. Super snel bij je product en met zekerheid na enkele stappen veilig in huis.

Heb je met een product of bestelling een probleem. Deze mensen zijn goed geïnformeerd over de producten die ze verkopen. Elke optie van Help werkt doeltreffend plus extra informatie inclusief.

Alles wat ik tot nog toe nodig heb gehad voor professioneel fotograferen en filmen heb ik hier kunnen vinden. Maar ook de accessoires zijn vrijwel allemaal op cameranu te verkrijgen met scherpe prijzen.

Nog nooit lastigheden gehad met deze winkel in de tijd dat ik hier bestel. Extra opties zijn altijd aanwezig en qua vergelijkingssites hoef je niet ver te zoeken. Cameranu is al jaren maar blijft nog steeds de voordeligste.

Mocht je als bezoeker iets niet hebben gevonden, wat ik eens heb meegemaakt. Ik heb contact opgenomen met de helpdesk en alsnog heb ik mijn product kunnen bemachtigen. Super service, wordt niet veel gedaan maar hier wel.

Mike 30-06-2016 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en netjes.

Geen problemen gevonden tot nu toe.

Hdaden wat ik nodig had.

fotografie Hunert van den Buijs 30-06-2016 Via de website gekocht

Youngnuo extender EF III, ideaal. Vol lof over deze extender die mijn 70-200 met een factor 2 vergroot. Ik ga graag de natuur in om daar de juiste plaat te schieten normaal heb ik mijn 70-200 en mijn 100-400 objectief bij. twee behoorlijk zware objectieven. Ik heb laatst alleen mijn 70-200 en de Youngnuo extender mee genomen een ideale combinatie daarbij was mijn fototas bijna een kilo lichter. hiervoor zou ik nu in de plaatst mijn 100 mm macro extra mee kunnen nemen daar is deze extender ook ideaal voor. Voor mij dus een goede aankoop en voor de prijs die ruim de helft voordeliger is dan de orginele extender van Canon een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. ik heb de mogelijkheid gehad de orginele te vergelijken met mijn mijn Youngnuo extender voor mij weinig tot gen verschil.

Kan altijd slagen in dat wat ik zoek.

Eigenlijk moet mijn 9 een 10 zijn mar er moet nog irts overblijven voor......

ga zo door, jullie zijn goed bezig.

Job 30-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en betaald

Snelle service en levering

Veel in de webshop, iets minder producten in de winkel. Goede prijs

Echt een aanrader en super snelle levering

Niks op aan te merken

Hans 30-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Goede navigatie en gemakkelijke bestelling

Service voor wat betreft de levering is prima in orde. CameraNu doet wat het belooft. Gelukkig geen ervaring met retour service

Uitzonderlijk groot assortiment waarvan veel ook op voorraad is en dus de volgende dag leverbaar.

Alleen maar positieve ervaringen waarbij het enorme grote assortiment er zeer positief uitspringt.

Rob Fruman 30-06-2016 Via de website gekocht

Goede en informatieve website

Na betaling via creditcard op mobiel foutmelding en niet meer opnieuw kunnen betalen, alsmede korrektie op de accountgegevens een 100% goede service om dit op te lossen. Zeer snelle reactie !

Even zoek naar de merken indeling, maar ging goed!

Gezien de zeer kleine bestelling was de afhandeling als of een je een aankoop had gedaan in een veel hoger bedrag.
Dus geen verschil in waarde en afhandeling! Perfekt

nog niet op dit moment

aidee 30-06-2016 Via de website gekocht

producten zijn prima te vinden

Product snel en correct geleverd

Producten zijn snel en correct geleverd, afdoende verpakt en tegen een goede prijs.

Selma 29-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Supersnelle levering, gedegen ingepakt. Fijne klantenservice met advies op maat. Goede, duidelijke website.

Frans 29-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk menu van het assortiment

Op elk gebied voldoende keuze in prijs en merk

Overzichtelijk, snelle levering.

Pieter Kiewied 29-06-2016 Via de website gekocht

De website van CameraNU.nl Is een goed overzichtelijke site. CaneraNU.nl heeft een uitgebreid assortiment artikelen en de foto of filmliefhebber vindt hier altijd wat hij zoekt aan een redelijke -vaak soms goedkoopste - prijs

Mijn laatste bestelling betrof een groothoeklens voor mijn filmcamera. Omdat ik twijfelde tussen twee typen vroeg ik per mail of CameraNU.nl mij kon adviseren. Nog dezelfde dag ontving ik een bruikbaar advies van hen terug.
Het product werd zeer snel en uitstekend verpakt verzonden en had ik de volgende dag - ik woon in België - in huis.

Ik heb dit jaar 3 bestellingen gedaan. De eerste was een onderdeel dat ik nergens anders kon vinden. Het feit dat CameraNU.nl het in huis had betekend voor mij al genoeg. Zij zorgen nl dat zij de klant ook kunnen helpen aan minder gangbare producten. Mijn tweede bestelling waren videobandjes die zij a) voldoende op voorraad hadden en b) voor de goedkoopste prijs.

Een 10 vanwege de uitstekende service, ruim assortiment en vooral omdat CameraNU.nl je het gevoel geeft dat je als klant gewaardeerd wordt.

Een aanrader voor iedere foto- en filmliefhebber!

Hanneke 29-06-2016 Via de website gekocht

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Er was wat ik nodig had.

Snelle levering en voldoende producten.

JonBeGoode 29-06-2016 Via de website gekocht

via kieskeurig kwam ik bij cameranu.nl terecht. Camera gekocht en de volgende dag netjes in huis ...volgens afspraak.

prima afhandeling. volgende dag in huis. Goede feedback via mailberichten

Jan 29-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, het bestellen was echt zo gebeurd

ik had een vraag over een lens, ik werd na een uurtje al teruggebeld, met een voor mij duidelijk antwoord op mijn vraag.Ik heb s avonds een lens besteld, en de volgende morgen werd hij netjes met de post thuis bezorgt.
Met retour zendingen heb ik geen ervaring, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het net als de rest netjes wordt afgehandeld.

over het assortiment kan denk ik niemand klagen, alles op foto gebied hebben ze zowel op hum site als in de winkel netjes uitgestald staan. de prijs kwaliteit verhouding is volgens mij heel acceptabel.

Zoals hierboven al aangegeven, is de klantvriendelijkheid, het assortiment en de deskundigheid voor mij een doorslaggevende factor om te shoppen bij Camera nu

Hans 29-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Gewoon een volgnummer pakken erg fijn

Bijzonder fijn geholpen met de aankoop van een camera, goede uitleg over de verschillen, vooral begrijpelijk.

Ruime keus en overzichtelijk.

Ruime keus en fijn geholpen was er voor het eerst kan het iedereen aanbevelen!

Kom er zeker terug.

Ilona 29-06-2016 Via de website gekocht

Snel contact met klantenservice

Goede uitleg en service

Ruim assortiment

Snel, betrokkenheid, duidelijke mails.

Nvt

Ger Pepels 29-06-2016 Via de website gekocht

Prima overzichtelijk website

Gewoon goed, no nonsens

Voor mij meer als voldoende aanbod

Men weet waar men mee bezig is, kennis van zaken

Blijf jezelf trouw dan blijft het een top zaak

Koch 29-06-2016 Via de website gekocht

Het aankoopproces via de webshop verloopt vlot. Tevens verliep de retourservice van een van de twee aanschaffen ook vlekkeloos.

Prima en efficiënt telefonisch te woord gestaan met een medewerker over een vraag die ik had over het product.

Niets bijzonders te vermelden hierover.

Prima en vakkundige winkel voor (semi)professionele fotografie apparatuur, waarbij de webshop soepel werkt.

De visuele interface van de webshop zelf kan denk ik beter. Het is nu veel tekst en je moet net iets te lang zoeken naar de te nemen route van het product dat je zoekt. Dit zou qua gebruikersgemak vriendelijker kunnen, maar ook geeft het een wat gedateerde overkomen. Het liefste wil je dat voor een webshop in deze branche niet.

B de Laat 29-06-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, netjes ingedeeld in categorieën.

Ik mocht iets retour sturen wat net buiten de termijn viel. Service is top, artikelen worden altijd de volgende dag geleverd, super gewoon!!

Alles wat ik nodig is hebben ze hier dus over het assortiment heb ik geen klagen.

Er zal altijd ruimte zijn voor verbetering. Zo kon ik bijv. niet heel makkelijk de macro objectieven vinden.

Janneke Duister 29-06-2016 Via de website gekocht

Alles is heel duidelijk onderverdeeld. Dat je per soort objectief kunt zoeken is bijvoorbeeld heel handig. Zo kun je een snelle selectie maken.

Snelle verzending, fijn.

Ik kan altijd vinden wat ik zoek

H Rugebregt 28-06-2016 Via de website gekocht

Alles staat in een logische volgorde gerangschikt. Je kom er eigenlijk als vanzelfsprekend langs

Plezierige en goede sfeer in de communicatie. Beleefde en deskundige attitude

Uitgebreid assortiment en als je het toch niet kunt vinden probeert men er toch uit te komen door even mee te zoeken of te bestellen

Ik kom er nu al meerdere keren en steeds naar volle tevredenheid geholpen. Wat moet ik voor cijfer geven als het al 100% goed is?

wat moet ik nog meer schrijven na alles wat ik al heb geschreven?

Mike kriek 28-06-2016 Via de website gekocht

Alles duidelijk weergegeven

Best veel keuze alleen werd ik niet direct doorgelinkt naar de objectieven die bij mijn camera hoorden

Fijn winkel, nu 2x iets gekocht. Nooit problemen gehad en snelle levering

Bertina Kramer 28-06-2016 In de winkel gekocht
URK

goede wachtruimte wat betreft zitplek/ koffie maar ook inspirerend wat betreft artikelen die in de winkel staan. Rustige, moderne uitstraling. Snelle service.

TvD 28-06-2016 Via de website gekocht

Door vooronderzoek van welk apparaat het beste bij mijn
wensen paste, was zoeken bij deze site nogal eens gebeurd.
Ik had het product wat ik zocht snel gevonden, en vond de website duidelijk en overzichtelijk!

Van de levertijd stond ik versteld, vrijdag's
rond 17.00 uur besteld en zaterdag's om 14.00 uur
al in huis.
Nu is deze service wel op meer site's maar toch, zo
net tegen het weekend petje af.

Ik ben zeer tevreden over dit product, dit was nou net wat ik zocht.
En daarbij ook nog voor een betaalbare prijs!!!!

Een Tien geef ik over het algemeen niet gauw,
maar deze winkel heeft hem eigenlijk wel verdient........

Menno 28-06-2016 Via de website gekocht

Heel simpel, vlug besteld!

Ze hebben heel veel accessoires en producten die bij fotografie horen.

Lizzvh 28-06-2016 Via de website gekocht

Het bestellen ging ontzettend makkelijk en was dus zo gebeurd.

Goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces.

Er was aanwezig wat ik nodig had.

Op alle vlakken scoord deze winkel ruim voldoende tot goed! Goede service, gebruiksvriendelijk en goede nazorg!

Reneetje323 28-06-2016 Via de website gekocht

gewoon alles helder op de site

er was door de post een lamp kapot gegaan (kan gebeuren!!), maar geen probleem: een berichtje en ze stuurden een nieuwe!

Voldoende genoeg.

Hele fijne winkel. Zowel online als in de winkel zelf is het personeel aardig en hulpvaardig

Echt een aanrader om hier te kopen. Goede prijzen en goede service. Ik koop hier al jaren mijn apparatuur!

Ad 28-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Nadat ik per mail een vraag had gesteld werd er dezelfde dag gereageerd. Top.

Goede duidelijke internet winkel en goede service.

Cor Henzen 27-06-2016 Via de website gekocht

Het assortiment is groot en bestellen is eenvoudig

Ik had zelf een fout gemaakt met bestellen! maar een telefoontje en een duidelijke instructie voor retour zenden maakte dat het probleem direct werd opgelost.

Ik heb van anderen artikelen cadeau gekregen die ze bij deze zaak hadden besteld. Mijn eigen bestelling is keurig afgehandeld.

JCamp 27-06-2016 Via de website gekocht

Erg makkelijke navigatie door de site, tips en info bij elk artikel, en zelfs een goede uitleg over elke categorie (bijv. fisheye lenzen).

Ik had bij het retour sturen een verkeerde dop op de lens gezet, en kon deze na het sturen van een mail direct uitwisselen met de servicemedewerker, dit is uniek en ben erg blij hiermee.

Van low-budget tot het hogere segment, alles is hier wel te vinden, en het is daarom ook leuk om soms het filter op prijs aflopend te zetten.

Geen minpunten, unieke klantenservice dus gewoon perfect. De enige reden waarom het geen 10/10 is is omdat de prijzen vaak gewoon een stuk hoger zijn dan bij andere winkels. Ik kon dezelfde lens 15 euro goedkoper krijgen bij verschillende andere winkels.

Klaske Nota 27-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Je kunt van te voren mooi rondkijken en de camera's bekijken. En lekkere koffie

Ik wilde een andere camera kopen maar ik had nog een optie. En die gaf met uitvoerige uitleg de doorslag.

Voldoende en uitgebreid

Een nette en overzichtelijke winkel

Bernard 27-06-2016 Via de website gekocht

op je gemak eerst alles lezen

wat ik gezien hebt is dhet assortiment groots.

zie boven

snelle levering en geen verzendkosten, hoe kan dat?

Lia 27-06-2016 Via de website gekocht

Gewoon prima

Goed vlugge afhandeling

Genoeg keuze voor iedereen

Arjen Schaper 27-06-2016 Via de website gekocht

De website is lekker simpel, overzichtelijk en komt rustig over. Op Cameranu.nl weet ik precies waar ik moet klikken en/of zoeken, en vaak hoef ik maar een paar keer te klikken totdat ik het product heb gevonden welke ik zoek. Veel websites kunnen hier vandaag de dag nog zeker van leren, voor mij is Cameranu.nl mijn vaste plek geworden voor het bestellen van fotografie producten en alles dat daar bij komt kijken, o.a. de website speelt hier zeker een rol in.

Qua contact over lopende orders heb ik niets negatiefs te zeggen, tot nu toe ben ik bij iedere bestelling netjes en snel op de hoogte gehouden van dit hele proces. Ook de prijzen van de producten welke Cameranu.nl biedt zijn erg aantrekkelijk, door middel van prijzenvergelijkers kom ik meestal uit op Cameranu.nl en mocht het product dan bij een andere winkel toch net iets goedkoper zijn dan bestel ik alsnog bij Cameranu.nl, voor die goede service en de goede kwaliteit wil ik best wat meer betalen.

Voor mij is het één keer nodig geweest om contact op te nemen met de klantenservice, dit in verband met een verwarring van mijn eigen kant. Ik ben netjes en vriendelijk te woord gestaan door de klantenservicemedewerker en diegene gaf mij het gevoel dat hij alle tijd voor mij had. De medewerker heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord en bood nog een aantal alternatieven, uiteindelijk heb ik met een gerust en tevreden gevoel opgehangen en heb ik kunnen besluiten toch voor het product te gaan welke ik al had besteld.

Niets op aan te merken, Cameranu.nl biedt zo'n beetje alles wat ik me kan wensen op het gebied van fotografie (en meer) voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Lijkt me duidelijk na de bovengenoemde motivaties

Mijn complimenten voor jullie Instagram pagina, erg leuk die acties/wedstrijden :) Ik ga er in de toekomst zeker een keer aan meedoen

Wim 27-06-2016 Via de website gekocht

Soms zijn ook de kleinste attributen op een camera o zo belangrijk.

Een snelle service is dan gewenst.

Cameranu.nl heeft tot nu toe alles op voorraad wat ik nodig had en een supersnelle levering.

Top zo doorgaan

Gert S 27-06-2016 Via de website gekocht

Heldere web-winkel, goede informatie en ook in Urk zijn wij prima geholpen.

Het ruilen gaat niet altijd soepel maar het komt goed. Ik vind CameraNu.nl een betrouwbare winkel.

Zeer ruim assortiment en de prijzen zijn prima.

Fijne winkel, uitgebreid assortiment en goede prijzen.

rollei compact traveller 27-06-2016 Via de website gekocht

ik ben zeer tevreden met de winkel

snelle service

groot assortiment

ik ben zeer tevreden over deze winkel

José 27-06-2016 Via de website gekocht

Het bestellen gaat simpel, duidelijke informatie

Voor de aanschaf contact gehad met klantenservice. Deze was goed te bereiken en ik werd vlot en goed geholpen.

Het assortiment is groot, maar mijn keus stond al vast

Combinatie van duidelijke website en toegankelijke klantenservice.

Ik wil binnenkort extra lens aanschaffen en daarvoor ga ik zeker weer naar cameranu.nl!

Kenny 27-06-2016 Via de website gekocht

Soepel navigeren op de site!

Ik ben goed geholpen en er werd heel goed met me mee gedacht.

Meer dan dat ik ooit nodig zal hebben :p

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en professionaliteit staan hoog aan het vaandel bij CamernaNu!

Zowel on- als offline zijn ze erg vriendelijk. Altijd goed te bereiken en super betrouwbaar.