Deze score is berekend op basis van 2665 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

betty hartog 30-06-2020

Prima winkel .. Ben goed en aardig geholpen.
De verkoper dacht mee over mijn aankopen ... goed advies...maar liet zeker de keus aan mij zelf over..

Mark 30-06-2020

Een bestelling bij CameraNu geplaatst omdat ze alles wat ik nodig had, op 1 artikel na op voorraad hadden. Aangegeven dat dit prima in 2 leveringen verstuurd kon worden. Alles wat op voorraad was had ik de volgende dag nodig. Bleken ze vanuit Cameranu een mail gestuurd te hebben of ik wilde wachten tot de hele levering compleet was omdat het ontbrekende artikel wel op voorraad was bij een andere vestiging. Nee dat wil ik niet. Daarom geef ik aan dat ik het in een deellevering wil hebben. Hierdoor heb ik mijn bestelde producten niet op tijd in huis. Ook producten die op voorraad stonden op de website werden niet geleverd. Deze kwamen uiteindelijk een week later. Als je dan belt met de klantenservice krijg je bijna het gevoel dat je het eigen schuld is. Als je aangeeft via de mail dat je het niet eens bent met hoe het gelopen is krijg je geen reactie meer. Slechte zaak, en hierdoor zal ik in de toekomst geen bestellingen meer plaatsen bij Cameranu.

FVe62 29-06-2020

Ik bood een lens voor reparatie aan, maar wilde deze graag mee op vakantie nemen. CameraNu zorgde er voor dat dit mogelijk was door de reparatie snel te laten uitvoeren en de lens bij terugkomst uit de gebruikelijke logistieke stroom te vissen zodat ik hem op de dag van mijn vertrek in Urk kon ophalen. Super dienstverlening!

Michelle 29-06-2020

Ik bestel wel vaker bij cameranu.nl. Vaak hebben zij de meest voordelige prijs. Daarnaast verloopt het bestellen en verzenden altijd soepel. Ook de klantenservice is snel en vriendelijk. Ik zou cameranu.nl dus zeker aanbevelen.

Danu 29-06-2020

Kodak Portra 400 5-pack besteld, product goed en snel ontvangen! Ook goed beschermt ingepakt, al met al hartstikke tevreden! :-)

Ulbo Zeilstra 29-06-2020

Ik kom al jaren met veel plezier bij jullie in de winkel. Er is veel aandacht voor de klant en goed advies over het product, ook al gaat het soms over de passie van de klant wat analoge fotografie betreft. Bedank voor de tijd en tips. Het is ook weer makkelijk dat je de zaak in Apeldoorn weer rechtstreeks kan bellen. Top.

Wim 29-06-2020

Eerst in de winkel in Urk te zijn geweest en daar goede uitleg gekregen van de filterset die ik op het ook had. Later deze thuis via de website gekocht. Dit ging allemaal snel en makkelijk. En de volgende dag alles in huis.

André 29-06-2020

Het is een fijne winkel, snelle service d.m.v. de balies met afroep nummer. Ik shop er graag.

Martin 29-06-2020

Snel en goede afwikkeling product voldoet aan de verwachting.
Ben er zeer tevreden over

P. Wagemans 28-06-2020

Vlotte bestelling. Keurige en correcte levering. Ik ben een uiterst tevreden klant!

Henk J 28-06-2020

Een Epson scanner V39 gekocht.
Zeer duidelijke en makkelijke website.
Snelle levering, en het de scanner was zeer goed verpakt.

roeland 28-06-2020

snel geleverd, duidelijke e-mails met wat en hoe: ze doen gewoon wat ze zeggen

Ria 28-06-2020

Was nog nooit in de winkel geweest, goed geholpen erg tevreden.
Ben erg blij met mijn aankoop canon Eos 77D

Ingrid 27-06-2020

Groot assortiment, goede prijs en de mogelijkheid om een winkel in de buurt mijn bestelde product op te halen. Ik vind het super!

lourens zijlstra 27-06-2020

mensen deskundig en nemen de tijd voor je. Je voelt je op je gemak wat uitnodigt om vragen te stellen zonder dat je je dom hoeft te voelen

Klaas Hulshof 27-06-2020

Koop bij de man die jouw ook goed voorlichten kan,dus Cameranu.nl in Urk
Een prima en prettige foto winkel

WeVe 27-06-2020

Intelligent opgebouwde website. Duidelijke en relevante technische info. Vergelijkingen met andere gelijkaardige producten werken naar behoren. Opvolging werkt snel en correct. Levertijden, incl de info erover, eveneens stipt.

Ruud 27-06-2020

Geweldige service, na het verstrekken van duidelijke informatie het product besteld en met een zeer snelle levering in ontvangst genomen.

Jules 26-06-2020

De Canon EOS 90D besteld met kit lens en dik tevreden.
Wel heb ik een opmerking over het verpakken van de producten.
De doos was te klein, de body en lens zaten op elkaar in de doos verpakt waardoor de doos bol staat, en kans op beschadiging aanwezig is.
Gelukkig functioneren de producten prima in het vervolg weiger ik zo'n zending.

Verder prima service

Hans 26-06-2020

Het statief dat ik voor mijn mobiel wilde bestellen was een tijdje niet leverbaar. Toen het weer leverbaar was, kreeg ik een mail. Meteen besteld. Volgende dag keurig verpakt afgeleverd. Perfect dus.

Eline 26-06-2020

Fijne webshop met de laagste prijzen als je ze vergelijkt met de concurrent. Ze leveren zeer snel, de dag erna heb ik mijn pakket al mogen ontvangen. Goede communicatie kortom fijne webshop

Tristan Maas 26-06-2020

Ik vind dit een hele fijne en goede winkel, ze leveren altijd kwaliteit en de levertijd is top! Als je vragen hebt over een product helpen ze je snel.

Harrie 25-06-2020

Ik ben super goed geholpen toen ik me aan het oriënteren was in de winkel. Ik mocht alles uitproberen waar ik over twijfelde.
Zonder aankoop verplichtingen of aankoop verwachting van de adviseur verder. Ik voelde me echt erg op mijn gemak om met alles rustig te experimenteren. Super netjes geholpen.
Die dag heb ik de aankoop ook nog niet gedaan. Ik heb het allemaal op mij in laten werken. En later die week precies besteld wat ik wilde hebben. Ook deze aankoop in de webshop verliep vlekkeloos.

RFN Derksen 25-06-2020

Bij Camera nu ik ik een Rollei tripot besteld. Ik kreeg te horen dat deze 3 weken levertijd had. Echter binnen 4 dagen werdt deze alsnog bezorgd. Het product was netjes verpakt en voldeed volledig aan de beschrijving. Heel blij met de aankoop en heb hierdoor al mooie foto's kunnen maken. De tripot is stabiel en veelzijdig. Goede kwaliteit en robuust.

Charles 25-06-2020

Als ik had geweten dat het gekochte item uit china moest komen had ik het hier om de hoek gekocht voor een paar euro meer.

Jacintha 25-06-2020

Professionele winkel met kundig personeel die niet alleen adviseert maar ook met je meedenkt.
Ontzettend goed geholpen met de aanschaf van mijn camera, lenzen en toebehoren.
Het bezoek aan de winkel was tevens leuk te noemen.

L Derksen 25-06-2020

Super snel bezorgt , en als je een vraag hebt dan krijg je ook antwoord.
En de verpakking laat niets aan toeval over, netjes in noppenfolie en een ruime doos.
Gewoon top

Ben 25-06-2020

Fijne winkel met deskundig personeel. Recent moest mijn verrekijker opgestuurd worden ter reparatie (bevestigingspunt draagriem was afgebroken). Na verloop van tijd kwam het bericht dat dit niet gerepareerd kan worden, met de vraag om de aankoopfactuur te laten zien. Het valt gelukkig onder de garantie (op de valreep net 2 jaar)! Kosteloos wordt een nieuwe verrekijker toegestuurd! TOP!!

Joyce 25-06-2020

Groot aanbod, veel keus. Maar ook goede service en snelle bezorging ! Een aanrader dus.

Joyce 25-06-2020

J.v.L 25-06-2020

Correcte en correcte levering. Houd zich aan afspraken. Zeer prettige klantenservice, goed bereikbaar, vriendelijk en bieden goede service.

bram van tol 24-06-2020

Ik had dit artikel eerst besteld via een collega bedrijf maar kreeg niet wat ik had besteld. Twee weken later kreeg ik te horen dat het niet bekend was wanneer mijn artikel geleverd kon worden?! Die zelfde dag hetzelfde artikel besteld via CameraNu.nl, de volgende dag in huis en nog goedkoper ook!

Johan 24-06-2020

Geef jullie een 9 omdat 10 zo definitief is en er minder uitdaging in zit nog beter te worden.
Jullie zijn deskundig (telefonisch om advies gevraagd), leveren super snel. Meestal al de volgende dag in huis (Covid-19 vertraagt procedure bij Post.nl). Laatste bestelling al de volgende dag in huis.
Website is ook zeer duidelijk, informatief en bestelprocedure is zeer goed te doen.
Jullie blijven mijn favoriete fotozaak!! (Eigenlijk moet het een 10 zijn!!)

Eduard 24-06-2020

Wij hebben onlangs voor het eerst een bestelling geplaatst bij cameranu. Dit op aanraden van mijn schoonvader die een enthousiast natuurfotograaf is. En waarschijnlijk is het ook vast een bedrijf dat op tijd levert, maar op het moment dat er iets aan de hand is las ik achteraf in de reviews gaat het mis.

Onze eerste indruk van cameranu was verre van goed helaas. We zijn een filmstudio aan het bouwen en hier hadden we een camera voor nodig. De reden dat we gekozen hebben om dat bij cameranu te doen is vanwege onze aanname dat daar voldoende productkennis zou moeten zijn om ons te helpen.

Dus wij op zoek en gezocht naar advies. Aan de telefoon kregen we al een jongedame die erg ongeïnteresseerd overkwam, echt zo'n "ja, het zal wel" houding. Maar goed, dat kan gebeuren want je kunt je dag niet hebben. Maar daarnaast bleek ze over weinig productkennis te beschikken en kon ons niet helpen. Uiteindelijk hebben we maar gegokt en een camera besteld in de wetenschap dat je deze toch binnen 30 dagen kunt terugsturen.

De camera kwam binnen en we hebben hem aangesloten op onze studio-setup. Helaas functioneerde deze niet goed, de camera gaat na drie minuten automatisch uit en stuurt allerlei informatie mee over de HDMI die we niet in een live uitzending willen laten zien. Dus mijn vrouw pakt de camera na de korte test weer voorzichtig in, controleert alles goed, maakt het scherm van te voren nog even schoon met een droog brillendoekje zodat er ook geen vingerafdrukken meer opzitten. Voorzichtig schuift ze hem weer in het doosje en we sturen hem terug.

Vervolgens krijgen we een e-mail dat de camera niet geaccepteerd wordt met de vraag of hij naar hetzelfde adres terug gestuurd kan worden. We krijgen er een foto bij van de camera met een vies schermpje en zelfs een kleine kras! Totaal anders als hoe wij hem verstuurd hebben! Na lang heen en weer mailen, konden we ons geld terugkrijgen met een waardevermindering. Omdat we geen zin hadden in heel lang gedoe omdat we wel wat beters te doen hebben uiteindelijk maar akkoord gegaan. Het restant bedrag kregen we overigens wel mooi snel binnen, dus in die zin netjes!

Maar voor ons was het wel de eerste en de laatste keer. Mijn schoonvader was ook enorm verbaasd en kans is groot dat hij voortaan ook elders gaat kijken.

Ik heb er spijt van dat ik uiteindelijk bij cameranu besteld heb en niet bij Coolblue waar we al jaren klant zijn. We zijn nu wel extra blij met Coolblue ook al zijn ze soms iets duurder, want zij doen werkelijk alles voor een glimlach. De keren dat dingen retour moesten kregen we direct ons geld terug. Zelfs als er tijdens het transport wat gebeurt was, en ook toen het nét iets buiten de 30 dagen periode was.

We hebben inmiddels een nieuwe camera gekocht die schone HDMI verstuurt, maar je raad natuurlijk al wel waar we dat gedaan hebben.

Jeroen 24-06-2020

Goede service. Snel een reactie. Ik had een defect product en dat werd keurig opgepakt en afgehandeld. Heldere communicatie. Wbt klantenservice, als je kan kiezen tussen bijv bol.com of CameraNu, dan zeker CameraNu kiezen

M.Roelofs 24-06-2020

Ik had online een Canon zonnekap besteld, hij werd supersnel afgeleverd.
Maar helaas hij paste niet omdat ik niet de goede had besteld. Mijn lens was een ouder model waardoor ik een ander type nodig had.

Via mail contact opgenomen met de vraag of ik deze in de winkel in Apeldoorn kon ruilen. Binnen 24 uur antwoord met vraag welke model ik dan wilde hebben. Deze werd gelijk in de winkel gereserveerd en kon ik hem de volgende dag gelijk passen en omruilen.

Prima Service

Robert 23-06-2020

Ruime keuze en vooral een zeer goede service.
De service van camera nu is de beste die ooit heb mee gemaakt.
Ze reageren meteen en alles wordt zeer correct afgehandeld.
Mensen zijn zeer vriendelijk .

Evelien 23-06-2020

Super fijne webshop
Ook de winkel in Apeldoorn.
Goed advies en zeer vriendelijk geholpen. Kan hem
iedereen aanbevelen

Florian 23-06-2020

Bestelling verloopt vlotjes en ook het verzenden van het product gaat snel. Heb tussentijds de klantenservice nog gecontacteerd en kreeg snel en duidelijk antwoord! Kortom: prima webshop!

Joffrey 23-06-2020

Ik zat te twijfelen over waf vior mij de beste oprie was bij mijn keuze voor een filter. Ik belde en kreeg een zeer vakkundige heer aan de telefoon. We praatten wat en hij gaf mij de plussen en de minnen. De uiteindelijke keus liet hij aan mij. Top!

Irene 23-06-2020

Ik vind het een prettige site die je ook als hobby fotograaf goed op weg helpt. Het is overzichtelijk en de levering is altijd netjes verzorgd en snel!

Sandra Van Roessel 23-06-2020

Betrouwbaar bedrijf. Verstuurd snel enig tijd. Kleine sd-kaart maar goed verpakt zodat hij niet kwijt kan raken net de post.
Goede prijs/ kwaliteit.
Echt aan te bevelen!!!

Goed en betrouwbaar 23-06-2020

Goede prijs /kwaliteit verhouding. De site is overzichtelijk en zeer gebruikersvriendelijk. Afhandeling, betaling en verzending gaan zoals je mag verwachten. Bovendien is de verzending razendsnel. Zeer tevreden over deze zaak.

Frederique Huisman 23-06-2020

Ik had een draadloze trigger besteld en in gebruik genomen, maar kreeg hem niet aan het werk. Wat bleek dit product vertoonde bij canon camera's wel vaker problemen. Ik kreeg een andere opgestuurd die prima werkte. Het (kleine) prijsverschil hoefde ik niet te betalen. Super!

Robin 23-06-2020

Keurig geholpen aan de telefoon, en de bestelling op tijd geleverd. Ik raad CameraNu aan!

M van der Heijden 23-06-2020

Groot assortiment, deskundige medewerkers, betrouwbaar, echte service, en echte winkels waar je langs kunt gaan!

Arne 22-06-2020

Mooie en overzichtelijke site met aanvaardbare prijzen. Eerst duidelijk geïnformeerd via mail en daarna de bestelling geplaatst (zelfs tijdens Corona ging de communicatie en levering vlot!!)
Het zit er dik in dat hier nog zaken besteld worden.

Lopke 22-06-2020

Bestelling was afgeschreven van mijn bank, maar volgens Camera.NU niks betaald! Veel heen en weer moeten bellen voordat het geregeld was, uiteindelijk paar dagen te laat mijn bestelling dus gekregen. Helaas! Verder was (*), van de klantenservice ondanks al het gedoe wel begripvol en aardig. Uiteindelijk toch leuk mijn pakket gekregen.

Jasper 22-06-2020

Afgelopen dagen een aardige uitbreiding op mijn kit gekocht, goede service, goede producten, snelle levering en ook goede 'nazorg' d.m.v. mailtjes met extra info en blog-posts

Wolbert 22-06-2020

Ik heb verschillende dingen bij CameraNU gekocht en altijd ging alles vlekkeloos.
Het advies in de winkel is altijd goed en de focus ligt niet direct op het duurste verkopen maar op wat het beste voor de klant.
Ik ben altijd vriendelijk geholpen door iemand die kennis van zaken heeft.
Mocht je last van keuze stress hebben dan zou ik aanraden om langs te gaan, mocht je zeker zijn van je keuze dan is de webshop een goede optie.