Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniëlle 04-11-2019

Mijn eerste goede ervaring met CameraNu.nl vond plaats in de winkel in Urk (ter ondersteuning van ons werk, een marketingafdeling, zochten wij een goede camera met voldoende capaciteit en flexibiliteit voor diverse creatieve doeleinden) Na uitgebreid persoonlijk advies, afwegingen op basis van onder voorkeuren en deskundige onderbouwing vertrokken we met de Canon EOS 5D Mark IV en de Canon EF 24-70mm f/2.8L II. Daar hebben we nu al meer dan een jaar dagelijks plezier én profijt van op ons werk, voor diverse doeleinden. Op basis van deze goede ervaring kwam ik terug bij CameraNu om een camera aan te schaffen voor eigen gebruik in mijn vrije tijd. Ik heb online de Canon 750D besteld: een instapper van formaat. Het is even "wennen" als je de luxe van de zeer fijne 5D gewend bent, maar alsnog ben ik blij met de aankoop en combineert de 750D hoge beeldkwaliteit, en snelheid met gebruiksgemak. De verzending ging snel, de communicatie rondom de aankoop was duidelijk. Afgelopen week heb ik hier een cameratas bij gekocht (weer in de winkel). Omdat je een positieve persoonlijke ervaring hebt in de winkel voelt een online aankoop ook goed. Je weet dat je kunt berusten op goed advies en ondersteuning. Ik kom zeker terug bij CameraNu voor uitbreidingen en accessoires.

Bryan Maduro 04-11-2019

Ik vind deze shop beter dan Kamera-Express. Waarom? Ze zijn eerlijk met hun prijzen! Cameranu hun website is makkelijker en handig, ook leuk om te zien welke producten hebben ze! Ik aanbevolen deze website aan mensen die hun spullen voor camera’s willen kopen!
Snell, handig, leuk en prima prijs!

Myrthe 03-11-2019

Hele fijne webshop met kwalitatief goede producten en duidelijke uitleg inclusief uitgebreide specificaties. Er is maar één winkel waar ik online elektronica koop en dat is cameranu.nl! Levering zeer snel en product wordt geleverd in een mooie doos met plastic/luchtkussens zodat de spullen niet kunnen beschadigen. Betalingsproces zeer gemakkelijk te volgen.

rozemavideo 03-11-2019

Online gezocht naar een nieuwe 4K camera veel gelezen maar de info bij camera.nu was volledig en compleet .Prijs was goed .en wat mij aanspreekt is de 5 jaar garantie .dat was de doorslag waardoor ik bij hun besteld heb al de 2e keer. Gewoon super.

Patries 03-11-2019

Ik heb een macro statief van bento besteld met een kogelkopje erbij. Het was er in 2 dagen en de kwaliteit van het statief is geweldig. Heel blij mee.

p martens 03-11-2019

service en kennis is gewoon goed je krijgt ook eerlijk antwoordt op je vragen zowel in de winkel als via de site en/of mail...

Paul 03-11-2019

Prima geholpen met advies via online chat en aanvullende e-mail. Ik beveel deze webwinkel zeker aan!

liebengu 02-11-2019

Bij cameranu vind je alles wat een fotograaf wil en gebruikt en nodig heeft

diekmann2 02-11-2019

Deze keer niet de allerbeste ervaring, helaas...
Bridgecamera besteld op zaterdag , betaald met Mastercard, gezien best hoge bedrag en gekozen voor levering op zondag tegen een extra 4,95 eeuro verzendtoeslag. Zondag echter niets meer vernomen en derhalve maandagochtend gebeld. Te woord gestaan door wel erg haastige dame die te kennen gaf dat creditcardbetalingen alleen op werkdagen gecheckt kunnen worden. Dit zou ook in betalingsvoorwaarden staan. Over het algemeen lees je die natuurlijk niet, zeker niet als je zondagbezorging wel gewoon kunt kiezen na betaling met creditcard. Misschien handig dt gedurende betalingsproces even te vermelden?
Enfin, mw zou in ieder geval regelen dat de camera dan maandagavond nog bezorgd zou worden. Nogmaals gebeld toen er om 17.00 uur nog niets geleverd was. Komt wel goed, aldus dhr. aan de andere kant van de lijn. Status bij bezorgbedrijf moet even aangepast worden. Echter, ook op de maandagavond niet bezorgd. Dinsdag maar weer gebeld. Zou dinsdagavond worden, aldus mw. van de klantenservice. Na nog enkele telefoontjes met haar omdat de bezorgstatus pas in de middag veranderde kwam het pakket uiteindelijk dinsdagavond tegen 21.00 uur aan.
Duurdere aanschaffen ga ik in het vervolg toch in een fysieke winkel doen. Voorkomt dat je tot tweemaal toe voor niets zit te wachten en daarna nogmaals afspraken moet verzetten om iets in ontvangst te kunnen nemen.....
Extra betaalde verzendkosten zijn overigens wel keurig terugbetaald.
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-11-2019

Goedendag,

Jammer om te horen dat je niet de beste ervaring bij ons hebt gehad met jouw bestelling! Allereerst excuses dat het niet duidelijk genoeg was dat de creditcard betalingen niet doorgezet worden in het weekend. We zijn hiermee bezig om dit aan te passen.

Dat hij dan ook op maandagavond niet geleverd is is dan dubbel vervelend omdat je natuurlijk zo snel mogelijk met je bestelde product aan de slag wil gaan.

We willen je hiervoor onze excuses aanbieden en je bent altijd welkom in een van onze winkels.

Ton 02-11-2019

Mijn beschermkapje van verrekijker was kapot. Mail gestuurd naar Cameranu. Deze paekten het zonder problemen op en hebben mij continu op de hoogte gehouden. Super klantvriendelijk en komen afspraken na. Ben positief versteld van de service . (Maak je helaas weinig mee). Bij Cameranu dus welk. Nogmaals dank !!

Daan 01-11-2019

Door de jaren heen veel gedaan met cameranu. Aardige mensen, denken mee en zijn niet te beroerd een oplossing te zoeken.

Recentelijk zelfs gratis een vervangend onderdewl van mijn shoulder rig van ze mogen ontvangen.

Erg fijne winkel!

MvdBerg 01-11-2019

Voor deze shop gekozen omdat ik er uitsluitend positieve ervaringen mee heb, zowel via de webshop als bij bezoek aan de winkel. De keuze is zeer ruim, de levertijd heel kort. De service is altijd even goed, of het nu gaat om een grote of een kleine aankoop. Ook de service bij reparaties is zeer goed.

Jan 01-11-2019

Online Shop van CameraNu.nl: werkt zoals je dat mag verwachten, helder en snel.

Review 05-04-2019
Door een intern misverstandje werd mijn bestelling niet compleet geleverd. Even met CameraNu gebeld en een allerviendelijkste dame heeft direct voor mij geregeld dat al de volgende dag de missende componenten werden nageleverd. TOP! Perfecte service.

Gerard 01-11-2019

Snelle levering, veel artikelen, nette prijzen, goede service, kortom prima winkel.

Henri 31-10-2019

Stelt nooit teleur , goede service , kennis van zaken , snelle leveringen en duidelijke communicatie

Albert 31-10-2019

Wel een "bevestiging van een order" mogen ontvangen, maar geen gegevens of de bestelde Masterclass doorgaat. Dus een bevestiging sturen of een waarschuwing sturen dat de masterclass nog niet de minimum aantal deelnemers heeft overschreden zou transparanter zijn. Dit is namelijk de tweede poging om naar deze masterclass te gaan!!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-11-2019

Beste Albert,

Kan je ons misschien wat meer informatie hierover geven? We kijken graag even met je mee namelijk!

Cinderella 31-10-2019

De website is overzichtelijk en de extra service die Cameranu biedt. Je doet je bestelling inline, geeft aan dat je get in de winkel ophaalt en betaald!!! Te gek want als je iets dan niet wil hoef je het niet te kopen!

Richelle 31-10-2019

Ik ben super goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe camera en objectief. Snelle reacties bij vragen en een nette afhandeling. Bedankt CameraNu!

geol 31-10-2019

Precies waar je als klant op rekent. Snelle en goed verpakte verzending van kostbare producten.

Margriet 31-10-2019

Had al eens online gekeken, maar omdat ik advies wilde over de aanschaf van een spiegelreflexcamera ben ik naar de winkel op Urk gegaan. Ik moest even wachten, maar de gratis koffie maakte dat goed.
Na mijn wensenpakket genoemd te hebben kreeg ik een duidelijke uitleg over welke modellen geschikt zouden zijn.
Mocht verschillende mensen uitproberen, de medewerker had alle tijd voor mij.
Met een Nikon D5300 en een 18-200 mm lens naar huis gegaan. Heb er al mooie foto’s mee gemaakt !

van mulder 31-10-2019

beoordeling ja ,,hebben veel in stock,,,,minder,,begrijpen niet en antwoorden niet op de gestelde vragen,,,
beetje mee denken met de klanten zou beter voor de verkoop zijn,,,
heb zelf opzoekingen gedaan om mijn assesoires te vinden voor mijn verrekijker,,passende filters en bescherm doppen,,
vlugge levering,

Caroline 31-10-2019

Bestelling snel ontvangen in goede staat. Bestellen ging snel en gemakkelijk en het product voldoet aan de verwachting.

Bart 31-10-2019

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar service is top. Ook bij problemen met leveringen of defecte producten zorgen ze altijd snel voor een oplossing.

L stolk 31-10-2019

super vriendelijk, snelle service, goed advies! Ik kijk nu altijd eerste bij camera nu voor ik verder zoek!

Sabine 31-10-2019

Duidelijke website, ruime keuze en supersnel en netjes geleverd volgens afspraak

Michel Gilson 30-10-2019

Ik had snel een camera nodig voor dringend werk. Ik heb mijn bestelling bij Cameranu.nl geplaatst omdat ik de effectiviteit ervan kende.
Nogmaals, ik werd niet teleurgesteld! Ik heb mijn transactie om 14.30 uur afgesloten en de volgende dag om 11.30 uur werd ik in België afgeleverd!
Snelheid, efficiëntie, behulpzaamheid = de TOP
Bedankt Cameranu.nl

roos 30-10-2019

Snelle online reactie! Heel fijn. Snelle bezorging van cadeaubon. Mooie spullen.

Tetsuro 30-10-2019

Als professioneel fotograaf heb ik regelmatig behoefte aan nieuwe spullen. Ik koop al jaren met tevredenheid spullen in bij CameraNu. Verzending is altijd snel, prijzen zijn scherp en terugsturen gaat soepel. Een keer een onderdeel voor een flitser gehad met een lichte beschadiging en hiervoor zijn ze zeer snel met een goeie oplossing gekomen.

Paul van Loon 30-10-2019

Sinds 2011 koop ik het grootste deel van mijn fotografie uitrusting bij cameranu. Aanvankelijk vanwege de ruime keuze resp. prettige prijsstelling later meer voor het ruime assortiment en de adequate afweking van een bestelling. Door de samenwerking (overname?) met de de grootste fotozaak in Eindhoven, zijnde City foto, is Cameranu nog aantrekkelijker voor mij geworden.

A. Bos 30-10-2019

Heldere webwinkel. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Uitstekende communicatie en garantie.

Jim 29-10-2019

Cameranu.nl is een geweldig fijne online winkel om je te oriënteren en om tot een verantwoorde aankoop over te gaan.

Peter 29-10-2019

Prima service. In het adres had ik een fout gemaakt, maar ze konden het, nadat ik het had gemeld, nog op tijd met de bezorger kortsluiten.

Peter Leijsten 29-10-2019

Prima service, klantvriendelijk. Ook retourneren en/of inruil is geen enkel probleem. Alles wordt dan snel verrekend en een eventueel tegoed bedrag wordt teruggestort.

Kan niet beter. 29-10-2019

Supersnelle levering, ruime keuze. Goede adviezen. Kwalitatief prima apparatuur voor een reële prijs. Uitstekende garantiebepalingen die verder gaan als de fabrieksgaranties.

Joes 29-10-2019

Aangezien Sandisk op z'n website aangeeft dat een rescue software vrij is te downloaden, maar dan wel een prijs van ca €40,= rekent voor gebruik van die software, heb ik CameraNu gebeld en gevraagd hoe dit zit. Bovendien las ik ergens op de Sandisk site dat er maar 2GB te herstellen is met de gratis versie. Wat gebeurt hier? Dit is allesbehalve transparant...

's Morgens gebeld, aan het eind van de middag belde CameraNu terug en gaf uitleg.
Perfect. Dat daarna met een nieuw gekocht sd-kaartje de geïnstalleerde rescue software veel meer bestanden aangaf als zijnde prima te herstellen, maar dat in de praktijk deze deels onbruikbaar bleken ('einde bestand niet gevonden') terwijl er wel een preview zichtbaar is (vrml ingesloten jpg), ligt niet aan CameraNu. Die gaf aan haar info op de eigen website nog eens door te spitten op mogelijke onvolkomenheden in dit opzicht. Waarvoor hulde.

Hun reactie en uitleg waren vlot en correct.

Lymn 29-10-2019

Ik heb een nieuwe lens gekocht bij CameraNu. En als je hem besteld wil je hem het liefst zo snel mogelijk gebruiken. Ik had hem om 23.00 uur besteld en de volgende middag al in huis, super!

Ton P. 29-10-2019

Producten makkelijk te vinden op de website. De levering was supersnel (wat ze beloven, maken ze waar). Mijn product was de volgende dag in huis, netjes en degelijk ingepakt.

Siem 29-10-2019

Ik koop heel graag bij cameranu! Snelle bezorging, fijne service en heel erg veel producten!

C. 29-10-2019

Wij waren op zoek naar een videocamera, eerst advies opgevraagd via de mail en dit vrijblijvend gekregen. Daarna besteld. Product was erg snel binnen

Hans 28-10-2019

Nette prijs en snelle levering. Wat wel jammer was, was dat ze in plaats van een originele reservebatterij voor de Olympus TG6 een lookalike kloon leverden. 2 dagen voor de vakantie valt er dan niks meer te ruilen en voel je je toch bekocht. Jammer.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-10-2019

Goedendag Hans,

Ik kon je aankoop zo gauw nog niet terug vinden, maar ik denk dat het gaat om een accu uit de voordeelset. Hier wordt bijna altijd een Jupio accu aangegeven als deze er is.
Deze informatie staat ook bij de accu (achter de naam staat '(Merk Jupio)').

Ria de Boer Leistra 28-10-2019

Naast fotografie artikelen heb ik deze keer een workshop ticket gekocht. Zo tof dat cameranu dat ook bied!

Ringo 28-10-2019

Een uitgebreide keuze aan fotomateriaal op een eenvoudige manier terug te vinden.
De filters die je los kunt laten per product categorie is zeker een topper en helpt de keuze te bepalen.
De advies velden die gebruikt worden doen er alles aan om duidelijke informatie te verstrekken.

mariet 28-10-2019

het product zelf,een lumix SZ10 camera en de bijhorende accessoires :alles prima.
alleen ging het met de levering niet zo vlot (ups).
we hebben nooit een tracking code gekregen om het pakket te volgen.
we hadden wel een BTW-vrije levering gevraagd hebben en moesten dus enkele dagen wachten wat op zich geen probleem is.Maar daarna liep het fout en heb ik zelf een mail gezonden om te vragen waar het pakje was.
Men heeft me dan vriendelijk verwittigd dat het pakje intussen al 4 dagen geleden geleverd was
bij een voor mij onbekende buurtwinkel.Dat klopte,dus alles uiteindelijk goed.
Conclusie : winkel correct en behulpzaam,maar levering een beetje vreemd..

Yvonne 28-10-2019

Voor de verlichting van mijn portable fotostudio had ik andere verlichting nodig. Na een korte vraag, snel antwoord ontvangen. Diezelfde dag de halogeenverlichting besteld en de volgende dag in huis. Heel tevreden met de snelle afhandeling.

Jaap 28-10-2019

Mooie produkten met goede omschrijving en snel geleverd. Ik heb al meerdere keren hier besteld en het wordt altijd correct geleverd.

S. Boorsma 28-10-2019

Prima duidelijke website, eenvoudig aan te geven of je het artikel wil laten bezorgen of afhalen in de winkel. Winkel is overzichtelijk en ben prima geholpen door het personeel. Ik raad deze website/winkel zeker aan.

Jeannette D. 28-10-2019

Nu alweer een paar weken dat ik mijn lens heb. CameraNu geeft een super service. Als je vragen hebt worden ze erg snel beantwoord. Mijn gekochte tweedehands lens kreeg ik snel en netjes opgestuurd. Eerdere ervaringen met CameraNu zijn ook allemaal super. Ook in de winkel nemen ze de tijd voor je. Toppers zijn het!

Bram van de Wiel 28-10-2019

Groot aanbod, duidelijke website met goede uitleg.
Vaak net goedkoper dan de concurrenten met dezelfde producten.

Hans 27-10-2019

Prima winkel. Enige ”minpunt” was de bezorging. Deze levert alleen s’avonds. Na contact te hebben opgenomen hebben ze keurig adres aangepast.

Scherpe prijs en snelle levering 27-10-2019

Duidelijk de beste aanbieding voor mijn Sony RX10IV door de gratis extra accu. Camera werd snel geleverd, erg fijn! Ik ben erg blij met de camera, de foto's zijn schitterend.