Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Evert 25-06-2016 Via de website gekocht

Alles gemakkelijk te vinden

Géén levering op de volgende dag ondanks dat het product om 19:45 uur besteld is. Mis nu 2 oefendagen met het materiaal omdat het pas maandag geleverd wordt ipv zaterdag!

Zou beter kunnen als er DUIDELIJK vermeld stond dat bezorging de volgende dag niet gegarandeerd kan worden ipv alleen nu de header dat de volgende dag bezorgd wordt

Michiel 25-06-2016 Via de website gekocht

product snel te vinden, goed overzicht op de site

snelle levering

voldoende keuze in de producten die ik zocht

zie bovenstaande

Geebee 24-06-2016 Via de website gekocht

Prima en duidelijk, snel bezorgd.

Goede prijs/kwaliteit.

Sasja 24-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site

Dacht eerst dat het geleverde artikel niet goed functioneerde. Geen enkel probleem volgens een medewerker. Kreeg direct instructies via mail om het artikel terug te sturen.

Duidelijke site. Prima service. Vriendelijke medewerkers. Snelle levering. Alles volgens afspraak.

Eppo 24-06-2016 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Levertijd was top!
Voor de rest nog geen gebruik gemaakt.

Erg veel te verkrijgen in onlineshop en een prettige uitleg over het product, zodat je een vergelijking kan maken met andere artikelen

Goede sortering, niet te duur en snelle levering.

Heloisa 24-06-2016 Via de website gekocht

Super easy to buy and to pay.

All sorts of equipment, various models and brands. Great assortment

My favorite place to buy photography gear

Kasia Beek 24-06-2016 Via de website gekocht

Na 23 uur besteld en zoals beloofd volgende dag in huis

Bij de keuze van een lens werd ik telefonisch uitstekend geholpen

Djh rutjes 24-06-2016 Via de website gekocht

internet site is zeer overzichtelijk en producten worden goed uitgelegd!

Snelle levering!

Wat hebben jullie niet in het assortiment!

Gewoon goed!

Ria van Polen 24-06-2016 Via de website gekocht

Heel duidelijk

Bestelling gelijk de volgende dag binnen

Veel keus

Mooie, duidelijke web shop. Veel keus en het product gelijke de volgende dag (en ook nog op het afgesproken tijdstip) in huis.

R Vos 24-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke, informatieve en vooral ook snelle website.
Makkelijke en duidelijke bestelproces

Uitstekend ervaring betreft levering en retourproces. Snelle en vriendelijke klantenservice

Meest actuele en vriendelijke prijzen. Het assortiment is ook zeer uitgebreid maar er kan altijd nog meer bij vandaar de 9.

Uitstekende webshop en klantenservice.

Hier en daar kunnen er altijd nog verbeteringen worden aangebracht zoals naar mijn ervaring b.v. het zoeken van lensfilters op "filtermaat". Zo kom je natuurlijk altijd wel dingen tegen welke voor verbetering vatbaar zijn en die het zoeken nog makkelijker kan maken.

RCdeJong 24-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Online in de webshop voorpret en vervolgens in de winkel kopen met kundig advies. Kan het makkelijker?

De truc met het bonnetje in de winkel dat aangeeft wanneer je aan de beurt bent is een gouden greep. Niet om je heen kijken of je wel of niet aan de beurt bent maar gewoon op volgnummer. Ideaal.

Ik had een behoorlijk gevarieerde aankoop, maar alles wat ik wilde was in het assortiment en op voorraad.

Prima winkel, assortiment en personeel.

Marianne 24-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

De website; cameranu.nl is heel overzichtelijk. De filters in de zoekfunctie werken perfect. Ook het besteloverzicht en voorraden en levertijden zijn goed terug te vinden. De accessoirevinder doet goed zijn werk. Binnen no time heb je gevonden wat je zoekt. Tip: een vergelijk optie zoals je bij vergelijk-sites hebt zou nog een goede aanwinst zijn voor deze website. Zo zet je eenvoudig verschillende type camera's of objectieven naast elkaar en zie je in één opslag het verschil qua specificaties.

We hebben het filiaal in Urk bezocht. De winkel was goed bereikbaar, er waren ruime parkeerplaatsen. Het was erg druk in de winkel en weinig personeel. We moesten 60 minuten wachten tot we aan de beurt waren. Hierin zou een verbeterpunt kunnen liggen. Wat wel gezegd moet worden is dat we uitstekend geholpen zijn. Er was ondanks de druke uitgebreid de tijd voor ons. We werden goed geadviseerd en hebben uit eindelijk een goede aankoop kunnen doen. Helaas waren niet alle producten op voorraad. Maar de nalevering was daarentegen verassend snel. We werden via de mail uitstekend op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. De wachttijd in de winkel wat omlaag en jullie scoren een dikke 10.

Ik heb alles kunnen vinden wat ik nodig had. We kochten een Nikon D750. Nikkor 50mm 1.4f. Tamron 24-70mm 2.8f. nog wat extra's zoals screen protectors en een perfecte tas. Het assortiment is zeer gevarieerd! Absoluut een 10 waard.

Mijn totaal score komt uit op een 9.3. Toch waardeer ik het over het algeheel genomen met een 10. Omdat we zo goed geholpen zijn, de nalevering snel was en er veel keuze was mbt het assoritment blijft toch een algeheel gevoel van tevredenheid overheersen. Ook al hebben we daar een uur op moeten wachten. Natuurlijk zou het heel mooi zijn als de wachttijd in de winkel wat omlaag geschroefd kan worden. Toch zat ik na 2 uurtjes tevreden in de auto en was de nalevering ook nog snel! Ik ben blij met deze (web)winkel en ik beveel jullie zeker aan bij vrienden, familie en collega's

Ik ben erg tevreden over jullie service. We hebben hier mijn eerste camera gekocht voor de fotovakschool die ik eind augustus ga volgen. Het zou geweldig zijn om de cadeaubon te winnen met deze review zodat ik de flitser, statief en andere benodigdheden nog kan aanschaffen voor de opleiding tot fotograaf.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-06-2016

Hoi Marianne,

Wat een leuke review! Dankjewel!

Trouwens, je kan wel producten vergelijken bij ons door te klikken op de link 'vergelijken' onder de bestelbutton. Rechtsboven in het menu verschijnt dan de vergelijkoptie. Het resultaat ziet er dan zo uit: http://www.cameranu.nl/nl/content/product/compare/IjU3MTU3Miw1Njk4ODIi.

Succes met de fotografie!

CameraNU.nl

ardy 24-06-2016 In de winkel gekocht
urk

In de winkel is bijna alles vast te pakken zodat je met je eigen zintuigen de producten kunt beoordelen. Ook het ticket systeem is goed bedacht.

Ik kreeg aan de balie het gevoel dat er even snel beslist en gekocht moest worden. Dit gaf mij eren opgejaagd gevoel, terwijl ik niet een kleinigheid wou kopen ofzo....

Zeer volledig, ook alle bijzaken zijn hier te koop

Cameranu is een helder en goed concept. De winkel-showroom heeft echt een toegevoegde waarde

erik nijeboer 23-06-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website,makkelijk te bestellen

snelle levering,binnen een werkdag geleverd.

bijna alle onderdelen te krijgen voor mijn drone.

snel en makkelijk voor een goede prijs

ik heb voor mijn drone een extra batterij en een tablet houder gekocht bij cameranu.nl,echt zo als ze beloven voor 23.59 besteld de andere dag al in huis. als ik nog wat voor mijn drone nodig ben bestel ik hier zeker weer.

Marjet 23-06-2016 Via de website gekocht

Wat ik zocht was makkelijk te vinden.

Ene dag besteld en de volgende dag was het in huis. Ik had een opmerking voor de postbode toegevoegd i.v.m. afleveren dit werd ook netjes door camera.nu op het pakje vermeld en hier kreeg ik vooraf ook een mail over.

Makkelijk, snel en ze hadden wat ik nodig had.

Eduard Sas 23-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Alles was heel overzichtelijk.

De verkoper heeft alles goed uitgelegd en had veel geduld.

Goede sortering

Gemak, service, assortiment staan hoog in het vaandel.
En niet te vergeten gratis koffie en thee!

n.v.t.

WILLY 23-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Thuis het aanbod bekijken via de site. In de winkel vragen om advies en dan gefundeerd een keuze maken.

Ik kan altijd vinden wat ik wil kopen. En tegen een goede prijs

Op gebied van fotografie kopen wij er alles wat we nodig hebben. Prettige winkel, goed advies en goede producten.

Saskia 23-06-2016 Via de website gekocht

gemakkelijke overzichtelijke website

voldoende keuze voor het product wat ik nodig had

mooie snelle levering.

Jermo 23-06-2016 Via de website gekocht

Alles duidelijk en overzichtelijk

Volgende dag direct in huis, en goede informatie via de mail!

Jullie hebben wat ik zocht! En jullie waren de goedkoopste

Alles goed, goede service en kwaliteit!

Ik zou deze winkel aanbevelen aan andere

Martin Boltje 23-06-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht. Uitgebreide specificaties te zien. Duidelijke foto's van de camera die ik wilde hebben.

Zeer snelle levering en goedkoopste op dit moment. Zocht de Olympus pen e-p5

Ruime keuze voor micro 43 camera's

Al vaker besteld en altijd snelle levering. En goede prijs.

teus 23-06-2016 Via de website gekocht

snelle accurate levering

redelijke prijs en snelle levering die te volgen is.

Arthur 23-06-2016 In de winkel gekocht
Capelle

Een duidelijke opstelling van de statieven.

Perfecte winkel, je kan even rustig rondlopen, zonder dat er verkopers aan je kop zeuren, alvorens je een kaartje trekt, EN DAN geholpen word als je aan de beurt bent, ideaal voor mij.

Huguette 23-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Very easy internet site to find your needs.

First visit to the shop. Thanks to the people of Cameranu for explanation with professional mind.

Very amazing stock

carlos 23-06-2016 Via de website gekocht

alles ging heel soepel

bij niet voorradig product kreeg ik een goed alternatief aangeboden.

kan beter als men op de site aangeeft wat actueel is aan voorraad

i will be back!

niet echt

Jan 23-06-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke en overzichtelijke site

Een zeer uitgebreid assortiment

Meerdere keren bij Cameranu.nl besteld en altijd netjes de spullen op tijd zoals verwacht ontvangen.

Martin Munoz 23-06-2016 Via de website gekocht

makkelijk

snel geleverd

alles op voorraad

alles is prima

J Mars 23-06-2016 Via de website gekocht

Ik had gelijk gevonden wat ik wilde bestellen. Eigenlijk dacht ik dat het niet zo snel bezorgd zou worden, maar niks was minder waar. de volgende dag kon ik er gelijk mee aan de slag. Super service!

Levertijd geef ik zeer zeker een 10! Snel en soepel zonder problemen.

Zeer divers en allemaal zou ik ze willen hebben, haha.

Ik heb verder geen commentaar. Alles gaat altijd goed wanneer ik bij jullie bestel.

Oudesluijs 22-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, vergelijken en bestellen maar.

Snel afgehandeld en via direct 'automatische' mails bevestigd.

Het type welke mijn eerste voorkeur had was helaas niet op voorraad maar gelukkig wel een vergelijkbaar type.

Prima aanbod, snelle reactie en netjes verzorgd.

Onverwacht moest ik van de een op de andere dag een andere videocamera hebben en via kieskeurig.nl een keuze gemaakt. Die keuze bleek nergens voorhande maar bij CameraNu.nl vond ik een goed alternatief welke 10 uur later al bezorgd werd.

Esther Bonthuis 22-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Werken met nummers bij balie is hierdoor klantvriendelijk, overzichtelijk ingericht en nagedacht qua indeling

Professioneel en deskundig advies, sluit aan bij wensen en verhaal klant, niet opdringerig, meedenkend

Zowel online dus winkel veel aanbod qua keuze en voorraad.

Mijn winkel voor fotografie. Een voorbeeld voor andere ondernemers

Ga vooral zo door👍

Henk van der Veer 22-06-2016 Via de website gekocht

Dag en nacht bereikbaar

Gelukkig alleen van horen en zeggen...

Uitermate veel!

Alles klopt!

Bevalt uitstekend

Ruud Saan 22-06-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze overzichtelijk opgezet. Geen opdringerige verkoper. Je kunt rustig op je gemak rondkijken.

Zeer goede, deskundige medewerkers. wordt koffie aangeboden als je even moet wachten.

Uitgebreid assortiment.

Zie eerdere motiveringen.

geen

Max 22-06-2016 Via de website gekocht

Bestellen ging makkelijk en rap. Had het benodigde product snel gevonden.

De automatische mailtjes waren een klein beetje verwarrend omdat ze niet gepersonaliseerd zijn. Wanneer iemand met iDeal heeft betaald zou er alleen relevante informatie voor die persoon weergegeven moeten worden.

Buiten dat werd de bestelling geleverd op 't gewenste tijdstip. En verder geen problemen.

Jullie hadden exact wat ik nodig had.

Alles helemaal top!

Seuren 22-06-2016 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 8321WT Urk

Een hele strakke, mooie, gezellige en overzichtelijke winkel met vriendelijke medewerkers,

De medewerker was heel rustig en duidelijk tijdens de uitleg van het Sirui Carbon EN-2204 statief wat ik kocht. Al mijn vragen zijn perfect beantwoord. Heel gezellig was het er.

Een heel ruim assortiment, zowel boven als beneden. Terwijl ik even moest wachten tot dat ik aan de beurt was, was er veel te zien. Ik weet nu al dat ik na mijn vakantie terug ga naar Urk om mijn groothoek lens te kopen.

Heel gewoon, mensen ga naar cameranu.nl in Urk daar is het assortiment zo groot , zo'n ruime winkel en fijne uitleg dat mag je niet missen

Ben heel blij na zo lange rit met de auto dat ik die stap genomen heb, zou het iedereen aan bevelen want ook al mijn andere vragen werden netjes beantwoord. Hele fijne medewerker.

JHH Duyvestijn 22-06-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen, overzichtelijke site

Snelle levering, verder geen service ervaren

Goede sortering van camera's

Mijn eerste ervaring bij deze winkel

Siemens 22-06-2016 Via de website gekocht

Ik typ in wat ik zoek en dan staat het voor mijn neus.

Als ik een vraag heb dan wordt het netjes beantwoord en afgehandeld. Dan ben je ook niet huiverig om via deze site te winkelen.

Ik maak videoclips en heb natuurlijk vaak een keer materialen nodig. En de meeste zo niet alles kan ik hier wel vinden.

Omdat ik heel erg tevreden ben en ik nog geen klacht heb gehad dus ik kan dan ook niet anders oordelen dan met een dikke tien!!!

De materialen die ik heb gekocht voldoen aan alle criteria. Ze zijn van goede kwaliteit.

Frank de Ruiter 22-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk website met genoeg zoek mogelijkheden en filters

Het product wat ik gekocht had was niet in voorraad. 5 tot 10 dagen leertijd. Ik werd netjes via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Binnen 10 dagen werd het product afgeleverd.

Adriaan Bies 22-06-2016 Via de website gekocht

de website is overzichtelijk en het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen

De service is heel snel, de dag na betaling werd het product al geleverd

het assortiment is overzichtelijk

prijs kwaliteit is heel goed

J C J Villarroel 22-06-2016 Via de website gekocht

ik wist wat ik wou kopen en kon het snel vinden.

Voordat ik de godox AD360 ging kopen heb ik toch eerst wat info gediend bij een mederwerker waardoor mijn keuze 100% extra bevestigd werd.

top assortiment

Bij het op tijd bestellen weet ik uit ervaring dat ik van cameranu kan verwachten dat het op de beloofde dag geleverd word.

Ik zal vanf nu voortaan bij cameranu mijn spullen kopen!!

Mark de Zwart 22-06-2016 Via de website gekocht

Bestelling was zo geplaatst en snel in huis.

Het product wat ik besteld had voldeed uiteindelijk niet aan de eisen. ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice die vervolgens vroeg of een specialist mij later die dag mocht terugbellen.
Zo werd ik even later netjes teruggebeld en is het product besproken. Retourneren van het product was geen probleem, geld werd direct teruggestort en het terugsturen was geheel gratis.
Top service waar nog veel bedrijven iets van kunnen leren!

Bedankt voor de service en excuses voor het ongemak. Ik kom binnenkort langsrijden voor de F-Stop backpack, deze bestel ik namelijk niet online;)

Ad 21-06-2016 Via de website gekocht

Goede en behoorlijk snelle site, de afhandeling van een koop gaat ook op logische wijze, snel en makkelijk.

Mijn vraag werd snel en adequaat beantwoord. Deze waardering is ook gebaseerd op eerdere ervaringen met o.a. retouren, tot nu toe uitstekende ervaringen

Zeer ruim assortiment, ook veel op voorraad

Betrouwbaar, snel, correct, men doet wat men belooft.

Geert 21-06-2016 Via de website gekocht

simpel te vinden en te bestellen.

Ze hebben vrijwel alles.

groot assortiment, lage prijs en snelle levering

John 21-06-2016 Via de website gekocht

Product makkelijk gevonden en besteld tegen een zeer goede prijs.

Gewoon snel en netjes bezorgd.

In korte tijd 2x voor verschillende producten (verrekijker en digitaal fotolijstje) bij cameranu.nl uitgekomen.

Goed assortiment, concureert goed op prijs en bezorging snel en goed.

Tevreden! Hier kun je met een gerust hart kopen.

Koos 21-06-2016 Via de website gekocht

Informatie is duidelijk, makkelijk en voor 1 uitleg vatbaar.

De ene dag besteld, de andere dag geleverd. Dat is waarmaken wat je belooft.

Er is zoveel keus dat het uiteindelijk nog lastig werd om te kiezen.

Zie het bovenstaande

M 21-06-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel, snelle levering, overzichtelijke website

Snelle service, scherpe prijzen

Veel keuze

Zie hierboven genoemde punten

Melinda 21-06-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Makkelijk op internet op te zoeken wat er aanwezig is. Daarnaast wordt je goed geholpen en staan ze open voor vragen. Wat het gemak vergroot.

Goede kennis bij de mensen achter de balie en nemen echt de tijd voor je.

Ruime keuze

Goede kennis in de winkel en groot assortiment aanwezig.

een tevreden klant 21-06-2016 Via de website gekocht

online gemakkelijk bestellen

snelle afhandeling

Ook voor kleine bestellingen worden geen verzendkosten gerekend!
Klaase

Jos 21-06-2016 In de winkel gekocht

Vanuit de luie stoel

Als na de aankoop van een lens, de lens en camera moeten worden ingeleverd om te worden opgestuurd om te kalibreren noem ik dat niet klantvriendelijk / service gericht.

Meestal ruim voorhanden

Kasper A 21-06-2016 Via de website gekocht

Goede prijzen, buitensporig goede berichtgeving, iedere stap wordt zeer snel en nauwkeurig gemonitord, geeft zeer veel vertrouwen en overzicht over de status van bestelling tot en met levering , daar kunnen veel winkels nog wat van leren,echt top !!

Super snel , en op voorraad is ook echt op voorraad, die info is soms bij de sommige winkels zelf niet op orde wat "getouwtrek" kan geven.

Alles betreffende de bekende merken is hier wel te vinden.

Er zijn er maar weinig waarbij het zo soepel verlopen is, daar is CameraNU.nl er zeker eentje van !!

Ga deze web winkel zeker aanbevelen

Noor Schelling 21-06-2016 Via de website gekocht

Ik kon snel vinden wat ik zocht.

Perfect de volgende dag in huis!

Heb niet naar zeer veel gekeken, maar zag er goed uit.

Handig te gebruiken en op tijd in huis.

Nee.

henri 21-06-2016 Via de website gekocht

makkelijk thuis te bestellen

snel geleverd

genoeg keuze

snel, goedkoop

aangegeven dat bij de buren mocht worden afgegeven, maar dit werd niet gedaan