Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zilverdael 23-02-2017 Via de website gekocht

Precies volgens mijn verwachting

Wat zou je anders verwachten van een webwinkel dan correcte levertijdindicatie, mails die je op de hoogte houden van de bestelling en correcte levering? Precies, ik niks! Dit is allemaal prima gegaan. Helemaal goed dus.

Sjors van Laarhoven 23-02-2017 Via de website gekocht

Accu DJI Phantom 3 Advanced

Goede prijs/kwaliteit en service. Zeer makkelijk te vinden producten. Duidelijk omschreven specificaties.

Gerben Hendriks 23-02-2017 Via de website gekocht

Lomography

Erg tevreden over de service! Veel keuze op de webshop en snelle levering. Bestel hier zeker vaker!!

A. van der Velde 23-02-2017 In de winkel gekocht

De reis van 3 uur v.v. meer dan waard

De deskundigheid, aandacht en rust waarmee ik werd geholpen ervaar ik als zeer prettig; ik ben een langzame beslisser en hier kreeg ik ook de ruimte om in mijn eigen tempo een keuze te maken; ook contact met andere klanten was plezierig, er heerst een "we helpen elkaar" sfeer ipv "wij willen verkopen".

Wim 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede prijs, op tijd geleverd, goed verpakt en goed op de hoogte gehouden van het voortgang van de levering.
Niets op aan te merken, alles klopte gewoon.

Jan van Amerongen 23-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Op zaterdagavond bestelling geplaatst, zondag vroeg in de middag bezorgd. 1artikel retour gezinden. Zeer snelle afwikkeling en geld terug. Zo hoort het !!

Marc 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb recent een microfoon gekocht bij Cameranu.nl,
Er was iets misgegaan met de betaling waardoor mijn pakketje later aan zou komen dan de aangegeven tijd; toen ik daarover belde werd er meteen via Red je pakketje dezelfde dag nog mijn microfoon geleverd. Jammer van de vertraging, maar geweldige service en super opgelost! :)

Peter 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima startersset

Complete set die makkelijk en snel is op te zetten. Doet voor ons precies wat het moet doen. Klein min puntje: wel even de achtergronden strijken, want ze worden opgevouwen meegeleverd. Maar verder prima set.

Johan 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima bezorging, goede service

De lamp die ik bestelde was mooi op tijd, keurig verpakt. Tevreden! En goede prijs, voor zover ik daar kijk op heb.

Koos 23-02-2017 Via de website gekocht

Besteld een Canon Speedlite 430EX II flitser. Waarschijnlijk doordat deze niet leverbaar is, is deze bestelling opgewaardeerd naar een Canon Speedlite 430EX III flitser. Top!
Alleen een min puntje, even de klant informeren hierover zou geen kwaad kunnen.

Highlander 22-02-2017 Via de website gekocht

Nikon producten

Winkelen bij CameraNu .nl is een genot , veel mooie en goede producten zo ook mijn accu en batterijlader Orgineel dus gewoon goed.
De levering was uitmuntend geleverd door RedjePakketje voor 12 uur besteld diezelfde middag om 3 uur in huis gewoon TOP. ben zeer tevreden

Hans Kuylenburg 22-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Super snelle levering. Breed assortiment. De kwaliteit van het product dat ik heb gekocht (een tas voor mijn statief) is ook bijzonder goed en degelijk.

shali 22-02-2017 Via de website gekocht

goede service!

de customer service bericht je snel terug. dit is heel fijn. je kunt er ook gewoon terecht met vragen over fotografie. ik heb al eerder met groot plezier hier lenzen besteld. het is ook een erg snelle service. ik geloof dat ik binnen twee dagen mijn lens had.

ik heb deze week alleen een verkeerde lens gekocht.
echter heb ik cameranu hier van op de hoogte gebracht. ik kreeg binnen het halve uur een mailtje terug. "beste shali, wat jammer! we hebben al een retourformulier voor je ingevuld". ik moest alleen zelf nog wat dingen invullen. Ook als ik dus iets verkeerd koop, denkt cameranu min oplossingen, en helpen ze je er verder mee

Ben.Hodzelmans. 22-02-2017 Via de website gekocht

Completering van fotohobby

Ik heb me verbaasd over het gemak waarmee ik kon winkelen via uw website.
Hij is overzichtelijk betreffende producten en prijs.
Ook voldoet de levering aan mijn wensen.

Wim 22-02-2017 Via de website gekocht

König Maxi Fotostudio 60x60x60

Gewenste producten snel gevonden in de shop, goed weergegeven. Duidelijke afbeeldingen. Uitstekende prijs/kwaliteit. Geleverde product kwam volledig overeen met shop. Snelle en correcte levering.

Thea 22-02-2017 Via de website gekocht

Online bestelling

Goeie duidelijke online shop, zoeken op de site is simpel. Online een bestelling gedaan en ik had het de volgende dag in huis!!!!

Rob Jongedijk 22-02-2017 Via de website gekocht

scanner kopen bij CameraNu.nl

Omdat mijn scanner van 12 jaar oud het niet meer deed wilde ik een nieuwe aanschaffen. Omdat ik nog 2 losse printers had waarmee ik niet kon copieen en scannen ging ik op Internet zoeken en kwam zo bij CameraNu terecht. Had de scanner die ik zocht voor de laagste prijs. Omdat het ook met Afterpay kon besloot ik hem te kopen.Afhandeling en bezorging perfect en de scanner werkt naar volle tevredenheid!

Albrud 22-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Gewenst product is snel gevonden en goed omschreven. In combinatie met de scherpe prijs en snelle levering blijft er eigenlijk niets te wensen over.

Giggi R 22-02-2017 Via de website gekocht

Fijn

Snel leveren, de beste prijs, een goede hulp online, ze hebben altijd voorraad en een overzichtelijk website. Ik vind het heel fijn.

Saartje58 22-02-2017 Via de website gekocht

Ik ben blij met CameraNu

Ik wilde snel een lens hebben voor mijn Canon en ik wist, uit eerdere ervaring dat CamerNu heel snel levert. Zondag bestelt en dinsdag in huis (maandag niet vanwege postnl) in uitstekende staat. Kortom een winkel met heel veel keus, goede prijzen en uitstekende service.

Thijs van Spall 22-02-2017 Via de website gekocht

De perfecte webshop voor uitbreiding van je gear

De perfecte webshop voor filmmakers. De webshop heeft een uitgebreid assortiment en informeert uitgebreid over haar producten. Het product is erg gemakkelijk besteld via de webshop, de communicatie met jouw als consument is top.
Wil je met een beperkt budget je gear uitbreiden dat kan hier makkelijk. Voor professionals die een ruimer budget hebben kunnen hier ook erg goed uit de voeten.

Corrie 22-02-2017 In de winkel gekocht

Sirui statief gekocht in de winkel

Naar Urk gegaan om statief te kopen, maar wist echt niet wat ik nodig had. Bij aankomst nummertje getrokken en waren direct aan de beurt. Geholpen door een super enthousiaste medewerker. Hij legde alles heel duidelijk uit, liet ook de verschillen zien zodat wij een goede keuze konden maken. Wij hadden ook nog wat vragen over de camera en ook daar gaf hij een goed advies. Ook de website vinden wij erg fijn en gebruiksvriendelijk. En kom je er niet uit... even bellen en je krijgt een vriendelijke man aan de lijn die er alles aan doet om alles duidelijk voor je te maken, zodat je met een tevreden gevoel een bestelling plaatst. Kortom....CamerNu is echt aan te bevelen om daar je camera, statief, tas enz. te kopen.

Yordy 22-02-2017 Via de website gekocht

Prima service, kan niet anders zeggen!

Voor onze Canon EOS zochten we een extra accu en die vonden we gemakkelijk en snel bij CameraNu.nl. Het bestellen ging heel makkelijk en de volgende dag hadden we 'm al in huis. Prima voor elkaar, zoals het hoort.

Als we weer wat nodig hebben voor onze camera gaan we weer naar CameraNu!

Anoek van der Baan 22-02-2017 Via de website gekocht

Linkstar Achtergrond Systeem BSK-2P + 2 Papier Achtergronden

De shop is overzichtelijk, duidelijk en snel. Alle benodigde informatie staat erop en het product wordt supersnel geleverd.

A S Jordan 21-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl heeft een goeie telefonische helpdesk

Onlangs heb ik een artikel besteld dat niet meer op voorraad was. Nadat ik met cameranu.nl contact opnam, kon men deze bestelling probleemloos en zonder moeite annuleren.
Via de mail notificering, waarbij je een mail krijgt als het artikel alsnog op voorraad is, kon ik later alsnog het artikel bestellen.

Joop 21-02-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Ik had een vlekje op al mijn foto's. Gebeld met CameraNu.nl en werd direct goed geholpen. Na een bezoekje aan de winkel werd het probleem per direct verholpen. Na het genot van een kopje koffie was het probleem 100% opgelost. Chapeau!

Mieke 21-02-2017 Via de website gekocht

prima prijs en snel en super snel in huis

mijn nieuwe Jupio accupack voor een heel scherpe prijs ook nog eens binnen 24 uur gratis thuis bezorgd, even opladen en klaar voor gebruik, vind ik helemaal geweldig.

Ad Ritzer 21-02-2017 Via de website gekocht

Hallogeen lampen

Nadat ik de bestelling van 7 hallogeen lampen had geplaatst, bleek dat er slechts 4 op voorraad waren, deze lampen werden netjes geleverd en de 3 ontbrekende lampen werden netjes nagezonden toen deze binnen waren. Dus niet wachten totdat alle lampen binnen zijn, wat bij andere wel het geval was.

Umit Vurel 21-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling DJI Mavic Pro

Wetende over leveringsproblemen van de DJI Mavic pro algemeen en dat het bij DJI ong. 2 weken duurt voor levering, krijg ik mijn DJI Mavic Pro van Cameranu.nl binnen 1 week. Kan niet beter. Perfect!

Roger Kelleners 21-02-2017 Via de website gekocht

Korte review

Gewoon TOP !!

Tja minimaal 100 tekens, dan maar even toelichten :-)
Prima prijzen ( mede door de verzendkosten incl )
Ruim aanbod, prima communicatie over de voortgang van de bestellen, maar vooral de snelheid van afhandeling en levering !
Zou ik deze toppers aanbevelen ?
Eh.... YES !!

Marjolein 21-02-2017 Via de website gekocht

Kobo Aura H2O op CameraNu

De enige website met een actieprijs voor de Kobo Aura H2O. Supersnelle reactie via de mail. Zou eigenlijk pas binnen een week weer leverbaar zijn i.v.m. inkoop, echter na bestellen de volgende dag in huis.

Timmer 21-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische klantenservice

Had een paar maanden geleden een videocamera besteld als cadeau. Bij het geven bleek er een Amerikaanse stekker bij te zitten in plaats van een Nederlandse. 'S avonds een mail gestuurd en binnen 10 minuten kreeg ik antwoord! Een excuses en de stekker zou zo snel mogelijk kosteloos naar mij worden toegestuurd. Ik ben dik tevreden over deze goede en snelle service!

Joost 21-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat ze beloven en laagste prijs!

Gegoogeld op een goede monitor en toen kwam cameranu.nl naar boven met de laagste prijs en de betreffende monitor op voorraad. Direct op dinsdag 18.00 uur besteld/betaald en bericht ontvangen dat de monitor is verzonden. De volgende dag woensdag om 14.00 afgeleverd!

Rob 21-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe Olympus systeemcamera

Via een heel duidelijke site op de Olympus OM-D 1 camera gekomen.
Na veel onderzoek op het internet, had ik toch nog wat vragen.
Dus langs gegaan in Urk, wat een winkel mooi overzichtelijk en ruim.
En dan het advies het duurt even eer dat je aan de beurt bent.
Maar dat komt omdat ze de tijd voor je nemen, na een heel goed advies de camera aangeschaft.
In een woord heel erg goed.

Stephanie 21-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Website is overzichtelijk en duidelijk.
Jammer is dat ik iets met spoed nodig had.
Er stond op de site voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Ik bestelde rond 21.30 dus het zou mooi op tijd komen!
Kreeg meteen een mailtje met de tekst: "Wij springen nu van onze pallets af en gaan je bestelling in orde maken"
Dus dat was helemaal hoopvol!
Helaas voor niets onder de brievenbus gelegen want het kwam pas een dag later.
Opzich natuurlijk snel.
Maar maak geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-02-2017

Beste Stephanie,

ai ai, we zagen je review op Kieskeurig en dachten, daar gaan we gelijk mee aan de slag!
We hebben je order er bij gezocht en zagen dat je order ipv aangetekend, via briefpost verzonden moest worden.
Nu hadden we heel graag je pakket sneller willen bezorgen, maar het briefpost traject is helaas nog niet zo snel
als wij zouden willen.

We beloven voor 99% met ons hand op ons hart, wanneer je een aangetekende order plaatst, hij de volgende dag
echt bij je binnen is. Tenzij de postbode of je pakket bij die ene laatste procent hoort die een pechdag heeft. Sorry dan alvast.

Ow ja! heb je nou echt heeeel veel haast, dat hebben we hier ook wel eens namelijk, dan hebben we ook nog onze
Red je Pakket dienst klaar staan! Voor 12:00uur besteld, zelfde dag in huis.

Ik hoop dat we onze relatie weer een beetje hersteld hebben. De volgende keer springen we weer van onze pallets af en maken we je aangetekende order direct in orde!

Tot snel!

CameraNU.nl

Mevr. Hendriks 21-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Topservice! Duidelijke en complete website, snelle levering, heel fijn dat je zelf de bezorgdag kan kiezen, heldere communicatie en zelfs toen ik het bedrag per ongeluk twee keer voldaan had, stond het teveel betaalde bedrag binnen no-time terug op mn rekening.

Richard Osinga 21-02-2017 Via de website gekocht

Goeie service, zelfs online!

Elk half jaar kom in de winkel, nu had ik voor een opdracht met spoed een achtergrond nodig. Via whatsapp wordt ik duidelijk geholpen om de juiste keus te maken die mogelijkheden bied tot uitbreiden.

Kleine kosten, waarmee ik ver kan komen met wat extra's.

Ook met problemen met mijn camera, wordt ik perfect geholpen via Whatsapp. Een goede winkel, zowel online als offline. In de winkel ook topservice, en scherpe prijzen!

De 9 omdat de prijzen soms wat te hoog zijn, maar hier is ook altijd goed over te praten!

En daarom beveel ik deze winkel ook aan!

Haas-Mondomix 21-02-2017 Via de website gekocht

Fotostudio spullen!

Om de (reserve)onderdelen van onze machines te catalogiseren (foto, maat en gewicht) bij Cameranu eerst telefonisch advies ingewonnen. Prima advies, waarna de adviseerde spullen werden besteld en exact op de gewenste datum zijn bezorgd.

Eric 21-02-2017 Via de website gekocht

B+W Close Up filter (+3)

Al een aantal maal wat besteld bij Cameranu.nl en ben bijzonder tevreden over de service en de levering. Goede en betrouwbare site. Is ook wat waard in deze tijd. Aanrader!

Kamphuis 21-02-2017 Via de website gekocht

Apple Airpods

Super voor in huis of op kantoor. Passen mij perfect, je vergeet al snel dat je de dopjes in je oren hebt. Ik kan ze uren dragen zonder problemen. Laden binnen 5 minuten op van 0-100%.

Alleen mijn collega's moeten nog even wennen aan het gemis van het snoertje maar dat komt vanzelf wel.

's Middags besteld, de volgende middag geleverd. Netjes mailtjes ontvangen over de status. Kan niet beter toch?

Kim 21-02-2017 Via de website gekocht

Fijn online winkelen!

Website/shop werkt snel met duidelijke informatie voorziening. Straalt professionaliteit uit en heeft mij ervan overtuigd om een dure camera online te bestellen.

EB 20-02-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Afgelopen week een lensset voor de Iphone 7 gelocht via Camera.nu. Het bestelproces liep prima en ik kreeg de bestelling netjes op de afgesproken dag bezorgd. Het was goed ingepakt, goed tegen stoten beschermd. Kortom, een goede ervaring en niets op aan te merken.

HGJ 20-02-2017 Via de website gekocht

Green Screen gekocht

ruime keuze en een prima prijs/kwaliteit verhouding. De levering was goed verpakt en precies volgens afspraak geleverd!

Jana Krizkova 20-02-2017 Via de website gekocht

Dank u Team cameranu.nl

beste cameranu.nl dank u well voor jullie super service,advice. Jullie zijn het beste camera winkel wat heb ik ooit gewonden snel levering help aan de telefoon altijd en met alles ik ben heel tevreden jullie zijn 100% betrouwbaar ook voor grote bestellingen. Ik heb altijd alles goed ontvangen. Dank u well voor jullie zijn the best team?

annie 20-02-2017 Via de website gekocht

snel en goedkoop

CameraNu.nl kwam voor mijn bestelling als de beste uit de bus. Zeer snel geleverd, lage prijs en een kleine bijdrage in de verzendkosten. Ik bestel zeker vaker!

Jos 20-02-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik nodig had voor Macro fotografie

Heb deze winkel gekozen voor zijn groot aanbod, overzichtelijkheid en goede beschrijving van de artikelen. Het contact verliep ,vriendelijk en meedenkend over het artikel wat ik wilde kopen.Deze mensen hebben verstand van zaken.Zal zeer zeker deze winkel weer gebruiken bij volgende aankopen

Barbara 20-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Cameranu heeft een groot assortiment waar ik regelmatig bestel. Mijn ervaringen zijn altijd goed geweest. De service is goed, het contact en de hulp via de mail verloopt altijd soepel en snel en de levering is ook altijd prima! Ga zo door!

Jacob 20-02-2017 Via de website gekocht

Canon powershot SX720HS

"Toptent",

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Het bestellen en betalen gaat eenvoudig en makkelijk. Gewoon zoals het hoort :-)
Accessoires bijbestellen gaat ook makkelijk en niet zoals bij andere (web) shops voor woekerprijzen.

Volgende aankoop, eerst bij cameraNU.nl kijken.

Kooskonijn 20-02-2017 In de winkel gekocht

Een top winkel

Wat is dit een goede winkel, goede service, snelle levering en natuurlijk goede kwaliteit. Ik ben echt heel blij met Mn aankoop en dat ik het ook heb gekocht op cameranu.nl. Echt een topwinkel.

robert 20-02-2017 In de winkel gekocht

canon camera eos 5d mark3 gekocht

perfecte winkel is cameranu in Urk. Wederom fantastisch geholpen en gericht een perfect advies gekregen. Onze dochter kan deze camera uitstekend gebruiken bij haar nieuwe studie.