Deze score is berekend op basis van 2363 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter 27-12-2019

De bestelling op tijd geleverd, dwz voor de kerstdagen, terwijl de planning-E-Mail aangaf levering pas na de kerstdagen.
Perfect, dado op tijd binnen.
Bedankt klantenservice !!!!!!

Grrobert 27-12-2019

Afgelopen jaren al meerdere keren besteld bij Cameranu.nl. Mooi bedrijf met een goede service, een makkelijke webshop met goede prijzen en snelle levering. En als klap op de vuurpijl zelfs nog een persoonlijke note op je verjaardag!! CameraNu ......ga zo door!

Den 27-12-2019

Ik heb besteld bij CameraNU omdat ik dan weet dat ik het product de volgende dag in huis heb, en ook dit keer werd deze belofte waargemaakt. Zeer tevreden mee!
Product was ook goed ingepakt.

Willem 27-12-2019

De reden dat ik voor cameranu koos was omdat de prijs erg scherp was. Mijn aankoop bij cameranu.nl was snel in huis en keurig (veilig) ingepakt. Alles in de verpakkking was zoals aangekondigd door cameranu.

J. Mans 27-12-2019

Bestelling was op tijd binnen, Wordt netjes op de hoogte gehouden. Prima producten.

Rene 27-12-2019

Ik koop nog alleen bij hen...altijd goed advies en niet beroert eens van de regels af te wijken.

Hans Krudde 27-12-2019

Al jaren koop ik mijn fotografiemateriaal bij CameraNu zowel in de winkel (voorheen Urk nu Apeldoorn) als via de webshop. Fijne service (met name in Apeldoorn waar het kleinschalige en persoonlijke (ik kwam ook al bij CameraTools) mij meer aanspreekt dan de 'nummers' in Urk, meedenken bij de aanschaf en na bestellen snelle levering. Fijn bedrijf wat ik ook aan mijn fotografiestudenten en -collega's van harte aanbeveel.

Martin 27-12-2019

Ik heb hier een camera en toebehoren aangeschaft en ben bij dit bedrijf goed voorgelicht in de keuze. Ik beveel dit bedrijf van harte aan ook in drukke tijden nemen ze de tijd voor je en niet zoals bij een concollega dat ze het schuiven op drukte.

Mels Kooijman 27-12-2019

Fotoprinter besteld welke voorradig was in Apeldoorn, om 10 uur gebeld aangezien ik nog geen bevestiging had gekregen dat deze klaar stond. Even in de wacht gestaan en kreeg de melding dat de printer opgehaald kon worden.
's Avond kreeg ik nog een mailtje van de klanten service of alles naar tevreden was gelopen, nou prima en dat laatste mailtje waardeer ik.
Prima service en goed geholpen.

Martin Tank Sr 27-12-2019

Al jarenlang mijn vaste leverancier. De scherpe prijzen en goede service is mijn belangrijkste drijfveer om hier mijn Sony apparatuur aan te schaffen.

G.A.Regien 27-12-2019

Prima online winkel, bij navraag naar een artikel kreeg ik de volgende ochtend gelijk een tevredenstellend antwoord. Had navraag gedaan betreffende een gebruikte camera welke plots van de site was verdwenen. Gelukkig na enig speurwerk van een medewerker is betreffend artikel gevonden en heb hem alsnog kunnen bemachtigen. Volgende dag ,naar tevredenheid, is het pakje reeds geleverd. Prima service !!

Geert 26-12-2019

Bestellen verliep soepel en ik werd netjes gebeld dat mijn bestelling klaarlag. Eerder dan gepland. Goede service!

Helma van Os Hermans 26-12-2019

Altijd fijn geholpen. Bestelling op tijd en netjes verzorgd verpakt. Al jaren tevreden!

M. 26-12-2019

Ik kende de website niet, maar ze hadden een super aanbieding. Ik bestelde op een woensdag avond (rond 23:00 uur) en ontving mijn pakket de volgende dag voor 15:00 uur! Perfect geleverd en zo super snel!

Joop de Raad 26-12-2019

Snelle respons en goed bereikbaar via klanten service, goede service netjes ingepakt en opgestuurd.

Marcel 26-12-2019

Eerste bestelling gedaan en heb het prima ontvangen
Mijn keuze viel op cameranu.nl omdat de fototoestel hier in de aanbieding was
En ik heb eerder ook een keer telefonisch contact gehad en ook van prima advies voorzien

Wiz 26-12-2019

Cameranu.nl daar ben ik nu alweer een heel aantal jaren klant. Goeie prijzen, altijd snel leveren, klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Paul 26-12-2019

Snelle en correcte levering, zoals ik het gewoon ben van cameranu.nl. Ook voor Belgische klanten zoals ik.

Bert 25-12-2019

Prima service, zowel qua informtaie, bereikbaarheid en versturen. Zonder poetspas en alles helemaal in orde. En zo is het tot nu toe met elke bestelling geweest. En gewoon telefonisch bereikbaar met een vraag.

Philippe-Brugge 25-12-2019

Dit is de enige kwaliteitsvolle shop waar je supervlot een antwoord krijgt op je vragen. De antwoorden zijn korrekt en diepgaand, gewoon professioneel. De levering gebeurt vlotter dan gehoopt. Goed om te weten en zeker te onthouden voor toekomstige aankopen. Supertevreden.

M.loos 25-12-2019

Mooie aansprekende website. Levering zeer snel en goed. Zowel de laptoptas als de camera's waren precies zoals op de website ver meld was

Serita 25-12-2019

Altijd fijne winkel. Je wordt in de winkel goed en meestal snel geholpen. Ook online altijd sneller levering en goede prijzen. Huren van materiaal is ook super geregeld 👌

Rob 24-12-2019

Alles zeer snel en vlotjes geregeld goed omschrijving zeer snel geregeld en erg overzichtelijke site
Niks negatiefs te zeggen

M 24-12-2019

Goede service, snelle levering en kwaliteitsproducten. Heel blij met mijn aankoop.

Hans Van Roey 24-12-2019

Wij kopen al voor de 2 de keer op deze website een camera zijn zeer content, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en verzending snel en veilig

Ev 24-12-2019

Ik heb mijn eerste camera bij CameraNu gekocht, het is een olympus om-d e-m10 mark 3.
Ik heb gekozen voor CameraNU omdat het personeel alle tijd voor advies heeft, geen gehaast gevoel.
Nog geen ervaring met het online bestellen. De site is erg duidelijk, er staan ook leuke blogs op met leuke tips.
Top winkel!!

Rob 24-12-2019

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering. Ben ook prima geïnformeerd over levering.

Gerard 24-12-2019

Eerste ervaring maar super. Externe HD vanwege laagste prijs hier gekocht; heldere communicatie en werd bijzonder snel geleverd (eind december)! Interesse in foto-artikelen inmiddels gewekt door tips en info en bijv. gratis workshop (pdf). Ga hier zeker vaker shoppen.

Lynn 24-12-2019

Hele goede service.
Je word er goed geholpen, nemen de tijd voor je. Mooie zaak ook.

Anita 24-12-2019

Ik heb een paar jaar terug mijn camera gekocht via Cameranu.nl, de body was prima in orde. Helaas ging hij een jaar later kapot, de camera wilde namelijk met geen mogelijkheid meer aan. Toen heb ik hem opgestuurd en is hij kosteloos gerepareerd. Drie jaar later wilde Cameranu hem helaas niet meer inruilen voor een nieuwer model. Kamera-Express wilde hem wel inruilen. Verder altijd goede service gehad en volgens afspraak producten geleverd gekregen.

Pablo 23-12-2019

Snelle levering, product voldoet aan beschrijving.
Canon 6d (2de hands) gekocht tegen scherpe prijs.

Ivo 23-12-2019

Super gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en eenvoudig. De service vanaf bestellen tot aflevering is ook prima voor elkaar. Kortom: een aanrader.

Leon 23-12-2019

Hij is de goed koopste met de beste servic
Was het pakje kwijt bij post nl en ze gingen
Er alles aan doen om het te vinden en anders een nieuwe camara naar mij toe stuuren
Waar zie je dat nog mvg leon

ersy 23-12-2019

Nu voor de derde keer een videocamcorder gekocht bij Camera Nu. Altijd vriendelijke en behulpzame ondersteuning als daar vragen over waren en een meermalen opeens leeggelopen accu (na eerst een nacht opladen en vervolgens een paar minuten er mee filmen) werd probleemloos vervangen (helaas ook toen nog hetzelfde probleem...).
Niet elke medewerker weet even veel over bepaalde producten, maar dat lijkt me normaal.
Toch zou het van beter meedenken hebben getuigd als men, toen ik mij beklaagde over de helderheid en scherpte van het LCD-schermpje, de suggestie had gedaan dat ik maar eens moest kijken of ik het beschermfolie wel had verwijderd … wat ik inderdaad niet had gedaan, sukkel!)
De telefonische bereikbaarheid is thans helaas wél een stuk minder geworden qua wachttijd.

stef 23-12-2019

Super vriendelijke klantenservice, ik was te laat met het bestellen van een video bewerkingsprogramma, ik had het direct na het weekend nodig. Ze hebben mij (op zaterdagmiddag, 10 minuten voor sluitingstijd) helemaal geholpen zodat ik het product toch (digitaal) in gebruik kon nemen!! Was ik heel blij mee!

Freddy 22-12-2019

Alles verliep correct en de bestelling werd zeer vlug afgehandeld en geleverd.

Bob Brinkhof 22-12-2019

ik heb op internet gezocht naar een webwinkel en kwam toen bij camera nu en dat leek mij wel een geschikte winkel ik heb een paar keer ergens voor moeten bellen zij hebben mij in alle rust antwoordt geven.

Margot 22-12-2019

Goede en duidelijke website. Camera body gekocht en die werd snel en goed verpakt bezorgd. Voor cameranu gekozen omdat zij als bonus 3 jaar gratis reinigen erbij boden. Nog telefonisch contact gehad en vriendelijk en adequaat te woord gestaan. Super.

Collin 22-12-2019

Cameranu heeft een uitgebreide keuze tegen scherpe prijzen.
Daarnaast wordt er altijd zorgvuldig en snel geleverd.
Prima dus.

Sjoerd 21-12-2019

Heb hier net mijn eerste spiegelreflex gekocht. Bestellen, betalen en leveren ging allemaal perfect en ik heb een supergoede prijs gekregen. De site werkte prima en alles was zo geregeld. Ik heb geen verbeterpunten, ik raad ze aan!

R.C. de Jong 21-12-2019

Over de jaren heb ik al veel bij CameraNU.nl gekocht. Soms online, vaak in hun vestiging in Urk (hoewel men in die plaats meestal OP Urk zal zeggen). Het assortiment is indrukwekkend, maar dat wordt extra versterkt doordat ze ook een goede voorraad aanhouden. Levering is zodoende altijd snel. Ik heb ook wel eens een storing gehad in een van de aangeschafte (fotografie)-apparaten en dan bewijst CameraNU.nl hun kwaliteit weer met een prima eigen klantenservice.

W.Nellestein 21-12-2019

Punctuele en vriendelijk communicatie.
Hulpvaardig.
Geen probleem om een artikel te retourneren.
Bedrag wordt keurig terug gestort.
Altijd bereid om vragen te beantwoorden.
Toppy!

Hein Schutte 20-12-2019

Snelle en keurig verzorgde zending. Genieten van de fotolijst, werkt prima en prachtig beeld.

Derreck 20-12-2019

Goede sortering aan producten. Prettig geholpen worden door personeel. Hoewel CameraNU 3 winkels heeft waarvan 1 in mijn woonplaats Apeldoorn rijd ik graag naar Urk voor de bredere sortering aan producten.

HarmB 20-12-2019

Betrouwbaar, goede services . Groot assortiment op foto gebied en rand artikelen. Workshops en diverse actieviteiten staan ook in het rijtje van de goede services van CameraNu.

Theo 20-12-2019

Netjes verzorgd verstuurd en op tijd . Ondanks een klein mankement , goed en netjes opgelost .
Prima!!!

Wals 20-12-2019

De service bij CameraNu is prima. Snelle levering, mooi assortiment en de prijzen zijn in orde.

Beslis Zelf 20-12-2019

Ik bestel vaker via Cameranu.nl en ik krijg alles netjes op tijd geleverd. Producten zijn zoals aangegeven.

Marga 20-12-2019

Snel en goed te vinden wat je zoekt. Wat een ruime keuze. Dat nodigt uit om meer te bekijken. Snelle service. TOP!

Léon 20-12-2019

Hoewel de lens op levertijd 2/3 werkdagen stond bij bestellen, werd nog een duidelijke eamail verzonden en was de lens twee werkdagen later bezorgd. Top!