Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hugo 11-04-2020

Fijne winkel, aardige mensen, goeie service! Aangezien er vertraging was met het objectief wat ik wilde hebben kreeg ik een ander objectief mee wat ik een paar dagen later kon omruilen.

Jan Dirk Pruimboom 11-04-2020

makkelijke bestelling en nette terugkoppeling van de status van de bestelling.
En een aantrekkelijke prijs.

L Buurman 11-04-2020

Snelle verzending, beste deals en duidelijkste website van allemaal, met uitgebreide informatie en een goeie productvergelijker.

Klaas 11-04-2020

Duidelijke informatie, goede bereikbaarheid voor vragen. Deskundige medewerkers. Veel informatie en inspiratie op de site.

Rene 10-04-2020

Snelle levering ook als ze het zelf niet op voorraad hebben. Redelijk makkelijk zoeken met de zoekmachine van de site en natuurlijk een prima prijs.

Boudewijn 10-04-2020

Eerdere ervaringen waren positief, hier was een tweedehands Nikon camera te koop met wat bijbehorende spullen. Bestellen, bezorgen en een winkelbezoek liepen allemaal vlot en prettig. Ik was onder de indruk van de anti-corona maatregelen.

Robert 10-04-2020

Ik had nog geen ervaring met cameranu, maar de site zag er professioneel uit met goede omschrijvingen, ruime keuze en redelijke prijzen. Daar kan ik inmiddels als ervaring aan toevoegen dat de levering snel en accuraat is. Wat ik met name waardeer is het persoonlijke contact. Toen bleek dat de levering van een paar artikelen iets langer zou duren, ontving ik een persoonlijke mail met het voorstel om de wel op voorraad zijnde producten alvast te versturen. Daaruit blijkt dat men in staat is om vanuit het perspectief van de klant te denken. Menig andere webshop stuurt hooguit een automatisch gegenereerd bericht dat het langer duurt en doet verder niets tenzij je als klant in actie komt. Bij camera.nu voel ik me een gewaardeerde klant; daardoor weet ik inmiddels bij welke winkel ik ook mijn toekomstige inkopen zal doen.

Harry 10-04-2020

Goede overzichtelijke shop. Snelle levering. Zeer mooie verrekijker zeer goed zicht, en ook de sterkte van 20x50 is optimaal.

Martine 10-04-2020

Fijne overzichtelijke webwinkel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering, netjes verpakt. Al jaren klant.

Michel Agterberg Video Producties 10-04-2020

Ik heb gebeld over de levering en ik had snel contact en werd vlot geholpen. De levering was binnen een dag. Prima zaak.

Paul 10-04-2020

Kreeg de tip via een vriend om hier te bestellen. Overzichtelijk, makkelijk bestellen en snelle levering (zelfs ten tijde van Corona).

Mike 10-04-2020

Vriendelijke en deskundige klantenservice. En ze doen wat ze beloven, voor 12 uur besteld morgen in huis. Ik had om 23:45 besteld en de volgende dag op zaterdag lag het pakketje voor de deur.

Astrid 10-04-2020

Mooie collectie, topkwaliteit en goede service!
Dat de levering wat vertraagt door drukte bij Post NL is iets om bij bestellen tekening mee te houden, maar kunnen men niks aan doen!

Jacques Commandeur 10-04-2020

Ik heb op 2 maart 2020 bij cameranu de EPSON WorkForce WF-7720 besteld, die de volgende dag keurig op de afgesproken tijd bij mij thuis is afgeleverd. Het uitpakken en installeren is probleemloos verlopen dankzij de duidelijke handleiding bij de printer. Ik heb nu een kleine week de tijd gehad om er prints mee te maken, en ik ben zeer tevreden over deze printer! Een pre van deze printer voor mij is dat hij tot op A3 formaat kan printen, scannen en kopieren.

Suurt 10-04-2020

Camera.nu geeft een helder overzicht van wat ze aanbieden, zodat je een juiste keuze kunt maken. Daarnaast hebben ze een goede prijs/waarde verhouding.

Vincent Vanelderen 10-04-2020

Supersnelle levering en meteen hulp als je deze vraagt.
Beter kan het niet!

Colson 09-04-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, vanaf de bestelling tot aan de levering van het bestelde product. Ook de informatie wanneer de levering zou plaatsvinden was uitstekend.

Henk-Jan 09-04-2020

Ik kwam voor een product, maar dat bleek niet te passen bij mijn camera. Dat werd, voor dat ik het kocht eerst nagevraagd, wat mij weer een omruilactie bespaarde. Proactief meedenken dus.

Peter 09-04-2020

Prima website, goeie communicatie. En fijn: mails worden gelezen & netjes beantwoord ;-)
Dank.

Fotolijst Denver 09-04-2020

Was op zoek naar een digitale fotolijst i.v.m.de corona voor mijn zoon en mij .Voor mijn zoon verstuurd bleek voor mij uitverkocht. Telefonische van een ander typenummer gevonden, goed en vriendelijk geholpen. We zijn er beide erg blij mee,zie nu mijn kinderen en kleinkinderen voorbij komen in deze moeilijke tijd.

Miriam 09-04-2020

Vind deze shop super 🙌 Je kunt ze zelfs een app sturen met al je vragen en daar krijg je dan ook meteen antwoord op. Zeer behulpzaam en vriendelijk en je 📸 mooie, nieuwe spulletjes snel geleverd ! Goede prijzen en mooie aanbiedingen.
Deze winkel is zeker een aanrader ! 👍

Luc Elaut 09-04-2020

Het product(de wielen)was in voorraad en werd snel geleverd,deze waren de juiste maat en heb ze direct geïnstalleerd
Het was even zoeken voor ze in de juiste positie stonden,maar werkt het perfect en is mijn statief zonder moeite verplaatsbaar
Prijs/kwaliteit perfect en ik ga er nog bestellen

Sebastiaan 09-04-2020

Whooo zij leveren wat zij beloven want nadat ik in de avond een bestelling had gedaan, ontving ik de volgende dag thuis al de spullen zodat ik direct aan de slag kon. Echt Super !!! ! Hun helpdesk is goed en snel bereikbaar en denkt ook mee . Zeker een aanrader

Bob 09-04-2020

Duidelijke website, goede informatie over de producten en uitstekende service via de online chat functie.
Supersnelle levering van bestelde producten.

Eline 09-04-2020

Camera.nu heeft een hele duidelijke website waar alle specificaties over het product overzichtelijk vermeld staan. Daarnaast hadden ze een hele snelle levering. Top service!

Ad 09-04-2020

Mooie 8 x 42 vortex kijker gekocht, bevalt prima helder beeld. Niet zwaar met handige draagtas.
In een dag geleverd, top, ben dr blij mee.

Joheuvel 09-04-2020

Duidelijke informatie over product, het beloop van de bestelling en de snelheid van bestelling

Menno 08-04-2020

De afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en elke keer zeer goed geholpen. Ook telefonisch zeer goed te woord gestaan. Goede en vriendelijke service en snelle levering (binnen 24-uur) Aanrader.

Sander 08-04-2020

Snelle verzending. Uitstekende communicatie. Een professionele webwinkel en uiterst betrouwbaar.

Dan 08-04-2020

Snelle, duidelijke communicatie en groot assortiment. Veel artikelen op voorraad die elders niet leverbaar of veel duurder zijn. Ik koop al mijn kabels van ACT hier.

jin 08-04-2020

Ik was naarstig op zoek naar een kennelijk lastig leverbare teleconverter (Fuji TCL-X100II). Vrijwel nergens direkt leverbaar voor een scherpe prijs maar wel bij Cameranu.nl. Het bestellen en de levering van fotoapparatuur gaat bij Cameranu gegarandeerd vlot en trefzeker. Een topadres dus waarin ik nog nooit teleurgesteld ben.

Ad Killian 08-04-2020

Het was de eerste keer dat zaken werden gedaan met Cameranu.nl en dat ging goed. Er wordt geleverd en gedaan wat wordt beloofd.

Jaap 08-04-2020

's middags besteld en andere middag keurig bezorg in degelijke verpakking - bezorging via track en trace te volgen, zodat je niet de hele dag binnen hoeft te blijven. Prijs eerder lager dan hoger dan de gemiddelde prijs. Gratis verzending. In de winkel (Urk) word je trouwens ook goed geholpen; er wordt niet geprobeerd je allerhande bijzaken aan te smeren.

Matthijs 08-04-2020

Snel en goed geholpen aan de telefoon. Levering was verder prima en snel. Aanrader dus.

Marika 08-04-2020

Mooie webwinkel, goed assortiment, snelle levering en: veel reviews waardoor je een goede keuze kunt maken.....Top!

Niels 08-04-2020

De shop online is duidelijk en overzichtelijk. Goeie filters te maken zodat je direct vind wat bij jou camera past. Daarnaast een vraag in gestuurd via de mail en binnen 3 uur had ik al reactie. Dat noem ik nu nog eens service.

pmwarnaar 07-04-2020

CameraNu heeft heel snelle levertijden en geven duidelijke antwoorden op vragen van fotografen. Ik ben een beginner en merk dat ze weten hoe ze moeten antwoorden. De prijzen zijn vergeleken met andere winkels ook heel goed. Ze zijn betrouwbaar.

Patrick 07-04-2020

Kwaliteit, snel geregeld en een eerlijke website.het product voldeed volledig aan de omschrijving en de review die geschreven waren. Erg fijn!

Chris-Jan 07-04-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen, omdat zij voor mij de beste prijs hadden (aanbieding) voor de aanschaf van een goede verrekijker. Mij vrouw is gek op vogeltjes kijken. s'Middags besteld en de volgende dag in huis. Geen verzendkosten hoeven betalen! Een échte aanrader om bij hen wat te kopen!!!

Eddy 07-04-2020

Prima winkel, behulpzaam en deskundig medewerkers ze geven goed advies en deze crisistijd zijn open maar wel met de nodige maatregelen. Top!

Anita 07-04-2020

In de shop is het makkelijk om je product te vinden en de beschrijving bij het product is uitgebreid en correct. Duidelijk aangegeven wat de levertijd is en op tijd geleverd.

Richard 07-04-2020

Ik heb in het verleden al spullen besteld bij cameranu.nl altijd naar tevredenheid. Nu had ik gekozen voor een 2e hands product waar op dat moment 50% korting opzat. In de avond besteld en de volgende dag in huis. Ik miste alleen een onderdeel (wat niet een essentieel onderdeel is) Nu bleek er een fout te staan in de omschrijving en kwam het product niet helemaal overeen. Nadat ik gebeld had met de servicedeskmedewerker is hij gaan overleggen of dat onderdeel eventueel in de winkel aanwezig was. Hij erkende de fout op de site en kon ik het product eventueel kosteloos terugsturen. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en heb dan ook gekozen om het product niet terug te sturen. Ik had namelijk ook al 50% korting op dit product. Vandaar dat ik cameranu.nl een dikke 8 geef als beoordeling!

Luc 07-04-2020

Service zoals het moet, zeker in deze tijden. Geleverd zoals het moet. En by the way een fantastisch toestel die sony rx100 m7.

Brenda 07-04-2020

Mooie camera hier gekocht, snel geleverd en kwaliteit is top! Prijzen vallen ook altijd mee, je weet hier altijd wat te vinden!

A. Vleij 07-04-2020

Ik heb een fotoprinter besteld. Deze werd de volgende dag geleverd, maar deed het helaas niet. Ik heb gebeld me camera nu en het werd perfect opgelost. Ik heb de printer teruggestuurd en zij hebben direct een nieuwe gestuurd! Deze had ik de volgende dag dus al in huis. Vriendelijke geholpen.

Kees 07-04-2020

Keurig verpakt
Duidelijke website
Al jaren trouwe klant zonder problemen

Joshua Kennedy 07-04-2020

Very happy with the overall experience. I bought my first camera in their store a long time ago and I've recently bought a Sony A7iii with Sony 85 mm and Sigma 24 - 70 mm lens.

I had some difficulties making a decision between several lenses so I reached out to their customer support and I was immediately connected with a very skilled, experienced and friendly representative. Based on my preferences, needs and situation they recommended the equipment I bought.

After placing the order I noticed my street address, outside The Netherlands, wasn't spelled correctly but it was already in the shipment process so they took action by informing the parcel company about the correct address and keeping me informed about the status.

Even though the package had to be shipped from The Netherlands to France, with a misspelled address and the COVID-19 crisis here, I received my package within four days.

Very impressive and I highly recommend them!

elly jacobs 07-04-2020

Alles werd vlot geleverd. De bestelling en betaling ging zeer goed. Mijn fotoalbum was zeer goed verpakt.

evert 07-04-2020

snel gevonden, snel besteld en snel geleverd
helemaal tevreden met mijn green screen.

Aad 07-04-2020

We hebben e-reader gekocht en deze hadden we snel de volgende dag in huis het was goed geregeld