Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 09-06-2020

Op een vrijdag de Falcon Eyes Bi-Color led lamp Sophiez so-108tdx op 230 volt opgehaald in Groningen. Helaas beviel dit niet omdat het toch groter was dan verwacht. Vervolgens gebeld dat ik dit wilde omruilen voor de Sophiez SO 68 TD. Er werd direct gekeken of het artikel voorradig was in Groningen en dit werd bevestigd. Groot was dan ook mijn verrassing dat ik dit direct kon omruilen en dat dit ook via mail werd bevestigd. Kortom een geweldige ervaring!

Carlo 09-06-2020

nde vraag had hij niet direct antwoord en moest hij de computer inschakelen. Na wat heen en weer gepraat ( geen enkele inhoudelijke vraag waar ik het voor wilde gebruiken? Hoeveel ervaring ik had, hoeveel ik er gebruik van wilde maken enz enz) kwam hij met een enkel artikel als oplossing. Nou ben ik niet zo ervaren , dus ik ben van zijn advies uitgegaan en iets (veel) duurder aangeschaft als waar ik voor binnen kwam. Nou is dat niet het probleem, want daar ben ik zelf bij geweest en dat is ook nog een soort van zijn werk, dus ..petje af!
Maar eenmaal thuisgekomen was het totaal niet wat ik zocht en/of had aangegeven in de welgeteld 15 minuten dat ik in de winkel ben geweest. Het statief is veel te uitgebreid, enorm lastig te monteren en ook nog eens geen handleiding of iets dergelijks om het geheel in elkaar te zetten. Nadat ik er een half uur mee heb lopen “stoeien” kwam ik nog geen steek verder en besloot ik de winkel maar even te bellen om alsnog het advies te krijgen wat ik niet in de winkel heb gehad. Maar dat gaat dus niet, je moet een centraal nummer bellen, waar ik 23 (!) minuten in de wacht heb gestaan en waarbij ik vervolgens krijg te horen dat ze me niet kunnen doorverbinden. Na wat heen en weer geklets krijg ik het voor elkaar dat de verkoper mij terug belt. Hij geeft aan dat er nooit problemen met deze set zijn en dat het dus eigenlijk aan mij ligt. Wat hij kan doen is mij terug laten rijden naar de winkel of een instructiefilmpje opzoeken en opsturen. .. ik ga de spullen morgen maar terugbrengen en vervolgens naar de concurrent doorrijden om te kopen wat ik wil hebben.
En mij zijn ze kwijt als klant
Officiele reactie van CameraNU.nl 12-06-2020

Hoi Carlo,

Jammer dat we je zo hebben teleurgesteld, maar we waarderen het enorm dat je ons helpt om hierin te verbeteren. Op jouw naam en de inhoud van de review kunnen we moeilijk achterhalen wat er precies is gebeurt en in welke winkel je bent geweest. Zou je deze informatie met ons willen delen via vragen@cameranu.nl? Dan nemen we graag nog even contact met je op om het goed te maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Cedric 09-06-2020

Al jaren een trouwe klant. Ook bij een aanschaf van een tweede Canon Eos 7dii heb ik gekozen voor CameraNu, ondanks de camera bij een concurrent €100,- goedkoper was. Dubbel blij was ik toen CameraNu bereid was de prijs te matchen. Snelle reactie op mails, keurige en snelle aflevering en uiteraard zeer blij met deze topcamera!

Siebe 09-06-2020

Prima. Goed producten geleverd. Snel geleverd.
Pakket fijn te volgen via Post Nl.

Dennis Venema 09-06-2020

Binnenstappen bij CameraNu voelt als een volwassene hetzelfde als binnenstappen in een speelgoedwinkel toen je nog jong was. Fantastische beleving altijd in de winkel op Urk. Ondanks het Corona-virus toch altijd klantvriendelijk. Ik heb bij CameraNU een Nikon D6 besteld; op woensdag besteld en op donderdag af te halen. De camera werd in mijn bijzijn als nieuw uit de doos gehaald; kort geïnspecteerd en vervolgens aan mij overgedragen na betaling.

Wat je ook vraagt aan de medewerkers, ze hebben altijd hun correcte antwoord klaar. Ze denken in oplossingen, niet in problemen. Als (zakelijk) consument is dat enorm prettig winkelen.

Ik bestel ook regelmatig producten online bij CameraNU.nl; de website is overzichtelijk, snel en wat je zoekt is goed te vinden. Echter, voor een aanschaf van een spiegelreflexcamera zoals de D6 rijd ik graag even naar de 'speelgoedwinkel' op Urk.

Stefan 09-06-2020

Alles top geregeld, goede informatie duidelijk en overzichtelijk op de website en de bestelling de volgende dag zoals beloofd geleverd.
En dat allemaal ook nog voor de beste prijs uit de markt 👍

Karin 09-06-2020

Fantastische service, en een mooie en duidelijke website. Met heel veel informatie over het product.
Eigenlijk de beste specificaties van vergelijkbare fotowinkels.

F.W. Bruins - Spijkenisse 09-06-2020

Op Maandag avond 8 /6/2020 mijn bestelling ontvangen , mijn Nikon Body D3500 met toebehoren , de opvolger van eerdere Nikon Body's. , ben hierover zeer tevreden.
Mijn complimenten voor de zeer nette & correcte afhandeling "Klasse " , bij vragen altijd een zeer deskundig antwoord van 1 van de medewerkers , niets is te veel.
Ik koop al jaren mijn foto artikelen bij Cameranu online in Urk , zeer vertrouwd , ik zal de volgende aankopen zonder enige twijfel weer bestellen bij Cameranu

Egbert 09-06-2020

Duidelijke en overzichtelijke website met heldere foto's. Na de geplaatste bestelling kreeg ik een mail dat er 2-3 weken levertijd op het product zat. Gelukkig leek dit mee te vallen en kon ik het product na 3 dagen op halen. Het pakketje zag er netjes uit.

Sven 08-06-2020

Snelle levering, duidelijke website en 5 jaar garantie (3 jaar bovenop fabrieksgarantie) op objectieven.
Daarnaast gratis mogelijkheid om 's avonds met Trunkrs te laten bezorgen de dag na bestelling, omdat PostNL niet levering binnen 1 werkdag kon garanderen ivm coronadrukte. Netjes!

Aaron 08-06-2020

Super snel en goed geleverd. De koffer was goed ingepakt. Ik ben blij met de snelle service.

Antonio G. 08-06-2020

Snelle en accurate levering.
Een goede en duidelijke site zorgt voor een goede keuze.
Alles top!

Jvdb 08-06-2020

Lager dan een dikke 10 kan ik gewoon niet geven. Ik ben al bij meerdere camerawinkels geweest in nederland en toch gaat de voorkeur steeds weer uit naar Cameranu.nl. Waarom? Je wordt steeds weer met veel service en klantvriendelijkheid geholpen. En wanneer je iets besteld, is de levertijd kort, en wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling.

Monique Koelewijn 08-06-2020

Goede service, in de winkel op Urk denken ze met je mee en ze zijn erg vakkundig.

Berry 08-06-2020

Snel, goed overzicht, scherpe prijzen, doen wst ze beloven , snelle levering; conclusie top
Niemand krijgt spijt als je bij deze winkel zaken foet

Ella 08-06-2020

Ik vond de verzendkosten ij verhouding met het bestelde product relatief duur. Het hestelde product paste door de brievenbus, maar er werden pakket verzendkosten gerekent. Wel blij dat ik nu weer verder kan met mijn project.

Roeland 08-06-2020

Shop werd aangeraden door een professional, en niks te weinig gezegd: erg scherpe prijs voor een zeer goede camera (Canon PowerShot G7X Mark III). Heb deze in een package deal gekocht en werd goed op de hoogte gehouden in de dagen tot de levering. Mijn vraag na levering via whatsapp werd snel en kundig beantwoord. Heb zelden een camera nodig, maar zou het zo weer doen bij CameraNu.nl

Leno Sillevis 08-06-2020

De website is zeer toegankelijk.
De bestelling werd correct en binnen zeer korte tijd afgeleverd.

Noor de Wild 08-06-2020

De levering was heel snel, en heel netjes. Ik had drie dingen besteld en alle drie waren ze prefect, onbeschadigd, netjes ingepakt, en helemaal geleverd. Ik zou zeker nog een keer hier iets bestellen aangezien het de beste prijs was en de snelste levering.

MaR De HooG 08-06-2020

Een hele ruime winkel, waar alle merken en producten op fotogebied direct zichtbaar zijn. Bovendien is mogelijk om de diverse apparaten ook in je handen te houden. Ook een groot aanbod, in allerlei prijsklasse van apparatuur en aanverwante fotoproducten. Uitstekende voorlichting met kennis van zaken en luisteren naar de klant en daarbij het juiste product aanbevelen. Kortom aan te bevelen, en goed georganiseerd óók in de coronatijden.

Frenk 08-06-2020

Een Tello drone besteld, maar de extra batterijen waren niet op voorraad. Een medewerkster zet dat in backorder en vertelt tevens de gevoeligheid van de besturing. Ik heb daarom een Xiaomi Wifi Repeater besteld en het ding vliegt binnenshuis en in de tuin fantastisch. De backorder werd zoals afgesproken afgeleverd. Top!

Steef 07-06-2020

Je wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Indien ze iets niet op voorraad hebben, wordt dit besteld en indien nodig bij je thuis afgeleverd. Top service. Ondanks dat het soms super druk in de winkel is, wordt je wel snel geholpen door het duidelijke nummer systeem. Ik rijd graag een paar km extra om zo nu en dan even langs te gaan!

reinout 07-06-2020

Snelle levering zoals gewoonlijk en door een aanbieding was de prijs nog scherper dan normaal.
De aangeschafte B&W Outdoor Case Type 6700 meteen goed in gebruik genomen op het strand en alles voelt meteen super veilig en stevig.

dirk 07-06-2020

Een prima beoordeling op tweakers gaf de doorslag om hier mijn nieuwe printer te bestellen en dat cameranu hierbij als een van de voordeligste webwinkels uit de (web)bus kwam hielp hier ook bij. Voor het weekend besteld en na het weekend met een aparte koerier in deze (corona) tijd keurig afgeleverd.

bamol 07-06-2020

Overzichtelijke website, goed aanbod, concurrerende prijs en simpele bestelprocedure. Alles netjes op tijd bezorgd. Kortom; probleemloze aankoop. Voor herhaling vatbaar.

Wilco Breijer 07-06-2020

Een lens gekocht via de website en deze laten afleveren in de winkel.
De website is makkelijk om mee te werken. Ook het ophalen in de winkel verliep erg prettig.

Harm 07-06-2020

Onlangs kocht ik bij Cameranu in Apeldoorn een Sony Alpha A7. Vooraf had ik op internet een aantal aanbiedingen gezien. Cameranu bleek een nog betere aanbieding te hebben dan ik had verwacht. Deze aanbieding had ik op internet nog niet gezien! Ik ben ontzettend blij met deze camera, en ook met de service van Cameranu. Ik ben een paar keer terug geweest naar de winkel in Apeldoorn met vragen over de bediening van de camera en voor accessoires. In de winkel werd ik - steeds door een andere medewerker - uitstekend geholpen, zowel bij vragen over mijn nieuwe camera als bij het uitzoeken van accessoires.

Ricardo 07-06-2020

Als enige nog voorraad van de camera die ik wilde met ook een goed prijs. Verder op de site handige voorstellen voor accessoires en een snelle levering. Volgende keer bestel ik weer bij CameraNu

renemetzelaar 07-06-2020

Wat je besteld krijg je ook en een geweldig product om te gebruiken met stream.

MP 07-06-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk.
Er werd vermeld dat er een wachttijd van 5 tot 7 werkdagen was voor een bepaald product. Dit is dan ook correct en er werd na 6 dagen geleverd.
Zeer correcte informatie en communicatie.

John 07-06-2020

Gewoon alles perfect gegaan, bestelling geplaatst, en ontvangen zoals aangegeven.
Dus gewoon PERFECT!!!

n.b. doordat ik het product al een keer had gekocht wist ik dat deze me zou bevallen.

Queron P 07-06-2020

Ik heb voor cameranu gekozen omdat ik eigenlijk alle apparatuur daar heb gekocht. Dit komt door de goede service, snelle levering en de goede producten. Prijzen zijn zeer concurrerend en het personeel zeer vriendelijk.

Op de website is snel het juiste product te vinden en in de winkel is zeer deskundige hulp aanwezig.

Celle 07-06-2020

Duidelijke site,snelle en correcte afhandeling en toezending,niks op aan te merken.

R. 06-06-2020

Bi mijn zoektocht naar een nieuwe camera, kwam ik uit op de site van cameranu.nl. Nadat ik een vraag had gesteld, heb ik de camera en accessoires besteld. Door onvoorziene leveringsproblemen duurde het iets langer voordat de bestelling arriveerde, maar ook weer eerder dan verwacht:-).
Na alleen met Canons te hebben gefotografeerd, moet ik nu de omschakeling naar Panasonic maken. Zal wel goed gaan.
Het enige echte minpuntje aan de de camera is het klepje wat toegang geeft tot de HDMI en lader poorten. Dit lijkt wel erg zwak geconstrueerd.

Arjen 06-06-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe cameratas en kwam de Manfrotto NX Backpack Blauw tegen op de site van CameraNU.nl. Ik twijfelde of mijn camera en lenzen wel zouden passen, dus na contact via whatsapp kreeg ik wat tegenstrijdige berichten dat dit eerst wel en dan weer niet zou passen. In de winkel proberen zat er voor mij niet in en heb toen om verder advies gevraagd en wat criteria aangegeven waar een alternatieve tas aan moest voldoen. Ik kreeg toen vrij snel een reactie met wat opties, maar helaas voldeden deze veelal niet aan de door mij gestelde criteria.

Nadat ik wat videoreviews op youtube heb bekeken, heb ik toch besloten om de Manfrotto NX Backpack te kopen en al mijn gear bleek prima te passen. Ik ben dus absoluut tevreden over de tas en op zich ook wel over de reactiesnelheid en de wil om me verder te helpen, maar inhoudelijk had het advies toch beter gekund. Desondanks is het voor mij geen reden de winkel niet aan te bevelen, want over het algemeen heb ik positieve ervaringen met CamerNU.nl.

RFH Webdesign 06-06-2020

Vorige week een statief gekocht in Urk. Eenmaal thuis in Lelystad, brak het statief in stukken. Jammer, maar dat kan iedereen gebeuren natuurlijk.

Ik terug gereden naar Urk, zonder enige vorm van discussie of wat dan ook werd ik keurig geholpen bij het zoeken van een alternatief. Al met al, deskundige en prima service van de medewerker!

Erik 06-06-2020

Fijne en overzichtelijke website met genoeg keuze, scherpe prijzen en zoals nu blijkt ook zeer snelle levering. Wat mij direct opviel is dat de productinformatie vaak een stuk beter en uitgebreider is dan op de meeste andere sites. Ik ga hier vast vaker bestellen.

Edwin 06-06-2020

CameraNU.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment, dat is de voornaamste reden dat ik voor hen koos. De lens die ik had besteld, werd de volgende dag 's avonds bezorgd. Snel genoeg voor mij. Verder geen enkele klacht wat mij betreft. Ik heb al heel wat prachtige foto's geschoten met mijn nieuwe lens.

Anoek Tulp 06-06-2020

Prettige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Keurig nagekomen wat we hadden afgesproekn en ook de after service was erg goed

Peter vdM 06-06-2020

Voor mijn oude apparatuur werd een goede inruilprijs gegeven. Mijn nieuwe lenzen en camera waren op voorraad en konden meteen geleverd worden. Daarbij zijn de medewerkers in de winkel en van de klantenservice vriendelijk en behulpzaam.

Gabriel 06-06-2020

Van telefoon de stap genomen naar de brede wereld van camera's , wel met een idee wat ik zou willen. Een Systeemcamera met een paar objectieven. Bij het naar binnen stappen in Urk verdwaalde ik in alle mogelijkheden. De stap naar de balie veranderde alles. Je voelt direct dat je niet als kassa aanslag wordt gezien , er wordt eerst geluisterd naar je wensen , je kennis en de bekendheid met systemen dan geven ze een advies. Zo werd het geen systeem camera met objectieven (kosten richting 1000 euro) maar een bridge camera van 500 euro waarin alles zit wat ik wenste en door dit punt geef ik een 10 ipv een 9 . Omdat ze mij als nieuweling in deze wereld het juiste advies gaven en niet de kassa aanslagen belangrijker vonden. Bedankt W*** nu na een week en zn 600 foto's verder ben ik ontzettend blij met mijn camera

Elly van Gent 06-06-2020

Wij, vogel liefhebbers, hadden een mooie verrekijker. Althans dat dachten we. Zomaar kijken op de site van cameranu en zagen we een mooie verrekijker van Vortex dit wordt een inpuls aankoop. s’Avonds om 22.00 uur de verrekeijker besteld en de volgende ochtend al in huis. Zo blij met deze inpuls aankoop dat we er vanavond nog een verrekijker bestellen zodat we deze kijker niet hoeve te delen maar allebei een eigen verrekijker hebben.
Dank je wel cameranu voor de snelle snelle service..
We raden het iedereen aan.

Irene 06-06-2020

Hier werken mensen die verstand van zaken hebben. Telefonisch word je goed geholpen met gedegen advies. Daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Franky 06-06-2020

snelle levering zoals altijd goed verpakt en altijd het beste van het beste

Nanon 05-06-2020

Snelle reactie op vragen, snelle service, adequate dienstverlening, vriendelijk en goed advies.

Michael Das 05-06-2020

Door jullie o.a. noem het maar tips & tricks ben ik toch op aanschaffen van handige accessoires zoals laatst een Manfrotto Lumimuse 8 On-Camera LED Light wat toch handig is zonder gelijk te moeten flitsen en makkelijk in je zak bij te steken is.
En ja met aanschaf van fotoapparatuur heb ik plezierig en kritisch commentaar waar ik wat aan heb, kortweg een fijne club!

4Har 05-06-2020

ik had bij Cameranu.nl een monpod besteld, die zou de andere dag geleverd worden. Echter toen verplaatste Post.nl het naar de dinsdag na pinksteren, maar op die dag meldde Post.nl dat het woensdag zou worden. Op woensdag werd aangegeven dat het pakketje nog niet was aangeleverd bij Post.nl. Toen heb ik gebeld met Cameranu.nl, en kreeg ronald aan de lijn . Die belde met Post.nl en daar bleek het pakketje kwijt te zijn. Gelukkig kon ik op vrijdag(de dag dat ik op vakantie zou gaan) het pakketje toch opppikken bij het Post.nl-punt. Gelukkig net op tijd. Hulde voor de service van Cameranu.nl

Marijke 05-06-2020

Ik ben een terugkerende klant van camera.nu vanwege de goede service, deskundigheid en goede prijzen. Ook sturen ze mailtjes met goede tips over het product dat je hebt aangeschaft. Top winkel!

Annika 05-06-2020

Ik vond de dienstverlening van cameranu.nl helder en fijn! De producten zijn precies zoals aangeboden en op tijd ontvangen.

Peter 05-06-2020

Goede producten en snelle levering! Ook zeer goed en snel contact gehad toen ik iets wilde wijzigen in m’n bestelling achteraf (producten die wel op voorraad waren, konden eerder verzonden worden).

Ook erg fijn dat duidelijk is aangegeven welke accessoires compatibel zijn met de apparatuur die je wilt kopen. Top!