Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roe 05-05-2019

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl en vind het een betrouwbare winkel met snelle levering en scherpe prijzen.

Jeroen S. 05-05-2019

Goede service, snelle levering en vriendelijke mensen! Je wordt altijd goed geholpen en 9 van de 10x heb je je spullen de volgende dag gewoon in huis! Ik bestel al mijn camera apparatuur hier.

BiancaR 05-05-2019

Camera Nu zit dicht in de buurt wat handig is maar ben ook zeer tevreden, groot assortiment en ze denken ook altijd goed mee. Ze denken niet in het duurste maar vooral in wat heb je nodig en wat is handig.

Paul Scheulderman 04-05-2019

Prachtig assortiment en vooral glasheldere adviezen. En dan, ik bestelde de nieuwe Leica D-Lux 7 die bijna nergens beschikbaar was. Als een van de eersten had Camera nu hem beschikbaar en wat zo aardig was, direct een berichtje dan hij er aan kwam. Lof voor deze attente manier van handelen.

Lorenzo 04-05-2019

Zelf een vergissing gemaakt bij het bestellen en contact opgenomen via whatsapp.
Zeer snel en constructief hulp gekregen. Bestelling was er al na 1 dag.
Topservice!

Ingrid 04-05-2019

Goede raad gehad na een vraag. Vriendelijk op de chat. Levering is ook goed verlopen.

Theo Versteeg 04-05-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Canon 10-22 mm lens. Goed uitleg gegeven en goed advies betreffende aanschaf UV en Grijsfilter. Ondanks drukte werd de tijd genomen om alles rustig uit te leggen en advies te geven. Vriendelijk personeel.

P.H. 04-05-2019

Veel keuze, goede uitleg. En met name de vele filtermogelijkheden om uit de vele mogelijkheden sneller naar een goede subset te komen die de keuze vergemakkelijken.
Prijs is gewoon acceptabel, niks mis mee.

Peter de jong 04-05-2019

Ik koop bij Cameranu al vele jaren, zeer goede service. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden en communiceren daarbij ook heel goed via telefoon en met name via via email. Mijn vertrouwen is daarom groot en ik blijf vaste klant. Zeker nu Cameranu de verzekering bij hun artikelen heeft toegevoegd waar ik mij de aanschaf van de duurdere apparatuur meteen van gebruik ben gaan maken. Top !!!

Erna van den Berg 03-05-2019

Op de internetsite zijn duidelijk alle producten te vinden. Er is een goed omschrijving en voorlichting.
Het bestellen van het product was gemakkelijk en de levering super snel.

Aeck Patrick 03-05-2019

Mijn herstelling werd héél goed opgevolgd, we kregen telkens een e-mail over de stand van zaken. Alles is keurig hersteld en perfect teruggezonden !

Matthias 03-05-2019

ik kon bij deze winkel een camera krijgen met 200 euro korting omdat de camera geretourneerd was, de camera was in perfecte staat. het enige wat ik ervan kon zien was dat het niet in de originele doos werd bezorgd, de bezorging was snel. deze winkel is echt een aanrader. de prijzen over het algemeen lijken iets boven het gemiddelde te zitten. maar dan ben je wel zeker van een goede service.

Ad 03-05-2019

Zeer klantvriendelijk, uitstekende service, uitgebreide keuze. Ben al jaren zeer tevreden klant.

henk 03-05-2019

duidelijk omschrijving op de website, zeer over zichtelijke site en super snel gelevered

db 03-05-2019

Ik kom regelmatig in de winkel waar ik vriendelijk ontvangen werd. Er wordt een duidelijk advies gegeven en in allen vragen krijg je hulp.

Nik 03-05-2019

Makkelijke webshop, alles is goed overzichtelijk en makkelijk te vinden. Verder hebben ze goede prijs/product verhouding.

John 03-05-2019

De bestelprocedure liep goed, zoals je mag verwachten.

Alleen de aflevering door de koerier is knudde. Direct na de bel liep ik naar de deur waar het pakket op de grond lag. De koerier liep op dat moment al de straat uit. Dit is al de 2e keer deze week dat dit gebeurt. Misschien dat deze man beter een ander vak moet gaan uitoefenen? Dit is geen reclame voor het versturende bedrijf.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-05-2019

Beste John,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met de postbezorger. We hebben elkaar hierover gesproken en wij hebben bij de bezorgdienst hierover een klacht ingediend. We hopen dat het de volgende keer niet op dezelfde wijze zal gebeuren.

Een fijne dag gewenst!

CameraNU.nl

Bozena 02-05-2019

Heel goeie service, snelle levering. Tot nu toe ben ik erg blij met alle bestellingen die heb ik bij cameranu.nl gemaakt.

Yente 02-05-2019

Ik besloot om halverwege de middag wat te bestellen. Er stond ‘volgende dag in huis’ , maar ik dacht ‘dat zeggen bedrijven wel vaker...’ Maar nee! De volgende dag om 14:00 stond netjes de bezorger voor mijn deur en kon ik lekker aan de slag! Verder vind ik de prijzen van cameranu.nl erg goed! Je krijgt zeker waar je voor betaald zonder dat meteen je halve spaarrekening leeg is!

Roeland 02-05-2019

Heb een canon open-box besteld bij cameranu.nl. goede website, snelle levering en goed product. Zeer tevreden!

Peter 02-05-2019

Wederom een compact-camera besteld bij Cameranu, dit keer een Panasonic Lumix TZ200. De website van Cameranu vergemakkelijkt het (lastige) keuzeproces door de optie om toestellen te vergelijken, met een uitgebreide beschrijving van de camera's .De prijs was zonder meer concurrerend en de levering punctueel (binnen 24 uur). Kortom een tevreden klant!

Elif 02-05-2019

Cameranu.nl is een hele makkelijke en gebruiksvriendelijke website. Ik heb hulp gevraagd via de chat en ben erg netjes geholpen. Dit maakt het shoppen snel en leuk. Je kan met al je vragen terecht bij de chat en je wordt erg snel geholpen.

N 02-05-2019

Product veilig verpakt en op tijd verzonden, en geleverd door postNL. Mailtjes met status update en track&trace. Verder geen gebruik hoeven maken van helpdesk/service.

Ronald fotograaf 01-05-2019

Camera.nu levert stipt een dag na bestelling en dat is als prof fotograaf altijd prettig. Soms heb je gewoon snel iets nodig. Nu heb ik een superlens besteld waar ik erg blij mee ben.

Elly 01-05-2019

Groot assortiment, hierdoor veel keuze. De website is overzichtelijk en ook de zoekfunctie werkt naar behoren. Goede producten, heel tevreden!

Bram 01-05-2019

Duidelijke info op site, Prima voorlichting (mail zelfde dag beantwoord), levering binnen 1 dag,

Opaneus 01-05-2019

Canon groothoek gekocht bij occasions. Is als nieuw en werd de volgende dag geleverd.

Djuulerd 01-05-2019

Leuke camera winkel, heeft echt van alles. Van camera body’s tot accu’s. Zojuist 2e aankoop gedaan bij cameranu.nl en zeker tevreden. Vóór 00:00 besteld is ook echt volgende dag in huis (indien voorradig). Al met al goede webshop en service.

Lisa 01-05-2019

Een hele fijne winkel met een breed aanbod. Fijne hulp die goed de tijd nemen en meedenken, wat erg helpt omdat ze er veel verstand van hebben!

Bob 01-05-2019

Super scherpe prijzen voor goede producten! Snelle levering, eenvoudig te gebruiken website en veel aanbod.

Alva 01-05-2019

Als professioneel fotograaf heb ik vrijwel al mijn gear hier gekocht. Zowel online als in de fysieke winkel vind ik de klanrtvriendelijkheid van een hoog niveau wat ik bijzonder prettig vind.

JJR Hicks 01-05-2019

Bij CameraNu.nl hadden ze de microvezel doekjes op voorraad die ik nodig had. Verder hebben ze een ruime assortiment van screenprotectors voor op de camera.

marco 01-05-2019

Zeer vlotte afhandeling.Correcte levering en zeer behulpzaam bij eventuele aanpassing of vragen.
Krijgt van mij een dikke pluim.

Jannet 01-05-2019

ruim assortiment, fijne webshop en snelle levering (volgende dag in huis).

René 01-05-2019

Prettige winkel met de beste prijzen. Deskundig personeel. Je hebt hier het gevoeld dat je "klant" bent. En altijd staat de koffie klaar!

Ingeborg 30-04-2019

Ik was heel tevreden over de prijs, de kwaliteit, de telefonische ondersteuning en de snelle levering.
Kleine tip: ik kreeg wel een hele grote doos voor een klein kijkertje. Dat zou milieutechnisch wel iets kleiner mogen....

Dennis Kolkman 30-04-2019

Ik zocht online naar een gimbal en had gekozen voor de Moza Mini Mi. Deze gekocht via Cameranu.nl en de gimbal kwam keurig de dag er op binnen, netjes verpakt. Helaas werkte de gimbal niet goed met de Samsung S10 die ik heb.

Ik heb telefonisch contact gezocht met Cameranu.nl en daar heeft de afdeling ondersteuning heel geduldig samen met mij de nodige stappen doorlopen. Helaas was het heuvel niet meteen te verhelpen. Ondanks dat het product goed was en het aan mijn telefoon lag dat ik de gimbal niet kon gebruiken, bood Cameranu.nl mij aan om de gimbal gratis retour te zenden en ik mocht kiezen of ik hem wilde omruilen of mijn geld terug wilde hebben. Ze hebben zelfs meegedacht en meegekeken of een andere gimbal wellicht ook aan mijn verwachtingen voldeed. Ze namen alle tijd! Hoezo klantvriendelijk?!

Gelukkig kwam na enkele dagen een update voor mijn S10 en nu werkt de gimbal perfect met mijn Samsung S10!

Ik ben erg te spreken over de service van Cameranu.nl! Waar andere bedrijven soms moeilijk bereikbaar zijn, nemen ze meteen de telefoon op en nemen ze ook de tijd om je te helpen! Een dikke duim omhoog voor Cameranu.nl! Ik ga er in de toekomst zeker weer zaken mee doen!

Mike 30-04-2019

Bestel hier al een tijdje al mijn camera producten van statieven tot zelfontspanners, alles is tot nu to netjes geleverd tegen een leuke prijs. De verzending is erg snel en de klantenservice helpt je snel bij vragen. Een aanrader!

P Kramer 30-04-2019

Camera Nu is een erg prettige winkel, ben in Urk geweest om een nieuwe verrekijker aan te schaffen. Kreeg zeer goed advies en kon na een eerste grove selectie alle kijkers rustig uitproberen op het bankje buiten. Na een tijdje merk je vanzelf welke kijker je steeds weer pakt, die heb ik dan ook gekocht. Ik kreeg zeer goed advies.

Naderhand nog een goede draagriem besteld via de webshop. Deze was niet op voorraad. Na erg vriendelijk mail contact hebben ze deze voor mij besteld en kon ik deze snel thuis ontvangen.

Alles bij elkaar ben ik heel erg tevreden en iedere dag blij met mijn verrekijker.

Luut 30-04-2019

Via de site van cameranu een tas voor mijn camera gekocht. Supersnelle service en heel klantvriendelijk! Ben heel blij met mijn aankoop.

Laura 30-04-2019

Cameranu.nl is een betrouwbare winkel met goede service, product op tijd geleverd.

Wim Doornik 30-04-2019

bestelling binnen 1 dag ontvangen.wordt altijd geholpen ook telefonisch.in zijn totaliteit is de service heel goed.een keer problemen gehad met Videokaart ook telefonisch opgelost.

Paul Ramakers 29-04-2019

Camera nu is een online camera winkel waar ze gelukkig ook nog een aantal fysieke winkels hebben. Dat vind ik zelf wel fijn. Ze leveren snel en de factuur is ook duidelijk. Als je een vraag stelt antwoorden ze adequaat. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Het is ook erg fijn dat je rechtsonder op de website op de button "heb je een vraag" kan klikken je krijgt dan altijd antwoord of ze mailen je later terug.

Heike 29-04-2019

Ik heb al vaker wat bij cameranu.nl besteld. Dit keer de case air. Weer super snel geleverd en het artikel werkt zoals omschreven. Volgende keer wordt zeker weten weer bij cameranu.nl besteld.

KoeKoeK 29-04-2019

Goede snelle levering en gratis langere verzekering ipv 2 jaar, 5 jaar. Fijne/ makkelijke site om te bezoeken.

JPmanT 29-04-2019

Fijne winkel waar gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Door een specifieke zoekopdracht en aanbieding door CameraNu geniet ik binnen 24 uur van mijn bestelling. De Trunkrs bezorgdienst verdiend ook een veer :-)

Jeff beardo 28-04-2019

Ik ben pas 1 jaarje bezig met fotografie, hierbij heb ik veel aan hun kunnen vragen en kreeg ook profesionele hulp en alles werd tot in de puntjes uitgelegd! De watsapp is ook zeer fijn. Reageren zeer snel en vakkundig. Cameranu is voor de site voor fotografie!

MWeijers 28-04-2019

Zeer behulpzame en nog belangrijker deskundige medewerked bij Cameranu
Vlot geholpen en op duidelijke manier zaken uitgelegd.

Tijs 28-04-2019

Ze nemen alle tiid voor je en hebben ons vakkundig geholpen met aankoop van de camera

Feike S 27-04-2019

Nikon P1000 Coolpolitics aangeschaft bij Cameranu.nl. Deskundige klantenservice, uitmuntend zelfs. Durven ook de minder positieve eigenschappen van een product te noemen zonder het oogmerk om iets duurders aan te bevelen. Jammer dat het product enkele weken later in prijs was verlaagd terwijl het net op de markt was.
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2019

Goedendag Feike,

Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hebben we je uitgelegd hoe deze verlaging gebeurt (van de een op de andere dag). Het verschilbedrag hebben we inmiddels naar je teruggestort, en we hopen dat je veel plezier hebt van je camera!

CameraNU.nl