Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JanR 08-06-2019

Cameranu is voor mij de ideale winkel als het op fotografie artikelen aankomt, ruime sortering. Veel op voorraad, zeer deskundig advies. Dit advies is echt op jouw van toepassing, ook al weet je nog niet exact wat je voorkeur is. Geduldig, behulpzaam en vaktechnisch kundig personeel. Eerlijk is eerlijk al in veel foto winkels geweest. Maar deze steekt toch net iets boven de anderen uit. Al jaren trouwe klant.
Enig minpuntje is dat het daardoor heel druk kan zijn. Dus je kunt beter een moment kiezen dat het minder druk is.
Maar op zich is druk niet echt een minpunt, het zegt wel iets over de winkel

Chapeau

Elle 08-06-2019

Deze online winkel heeft me eerst heel goed geadviseerd over wat voor mijn camera bruikbaar was en ik ben blij met wat ik heb besteld. Dit kwam snel en netjes verpakt aan!

John 08-06-2019

Correcte en snelle levering van het bestelde product.
Transparante en duidelijkheid in de webshop zijn aanleiding voor de aankoop

Lia 07-06-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het artikel wat ik wilde voorradig was. De service , zoals snelle levering, op de hoogte gehouden worden van de verzending enz, was perfect.

Suzan 07-06-2019

Eerst een lens gehuurd en nu een camera gehuurd. Super service en super prijs kwaliteit verhouding. Zeker ee aanrader!

HJ Bos. 07-06-2019

Een klantvriendelijke winkel waar goed wordt geadviseerd en er volledig aandacht aan mij werd besteed ondanks dat het heel druk was. Ook het brede assortiment was voor mij ook heel belangrijk.

Maarten 07-06-2019

Snelle levering. Veel producten op voorraad waardoor ‘s avonds besteld morgen in huis betekent. Mogelijkheid om pakje ergens op een afhaalpunt te laten bezorgen is ook een pluspunt

Arjan 06-06-2019

De winkel die wel je camera op voorraad heeft, snel verzend en afspraken dus nakomt.

Rob 06-06-2019

Erg tevreden. Groot aanbod tegen een scherpe prijs.Omschrijving past bij het geleverde product. Snel geleverd en goed verpakt.

Fons 06-06-2019

Prima prijs voor het product dat ik zocht, bezorging op de zelfde dag is een supergoede optie en tegen een schappelijk tarief. Bevestiging van bestellen en bezorgen helemaal helder en de 'track-and-trace' van Trunkrs was super.

Tim 06-06-2019

Ik bestel regelmatig bij cameranu, altijd snel geleverd en ruim keuze in producten. Vooral handig als je last minute iets nodig hebt is die snelheid essentieel. ook als ik een vraagje heb die wat specifieker op het product ingaat biedt een telefoontje altijd uitkomst, men weet gewoon wat ze verkopen en kunnen je dus echt van goede informatie voorzien.

Joost Gorter 06-06-2019

de webshop is zeer vriendelijk in gebruik, werkt als een trein. had een bestelling geplaatst van een product dat nog niet op voorraad was, hier gelijk een mail over ontvangen wanneer dit product op voorraad zou zijn, nadat dit product op de aangeven datum op voorraad was. gelijk een mail ontvangen dat het product onderweg was naar mijn adres. De volgende dag in huis! Wat een top service.

Zeker een webshop om meer producten te bestellen!

L.G.A. Roemen 06-06-2019

De reflecta x8-scan werd daags na de bestelling door Post NL geleverd en was ontzettend goed verpakt. Werk met veel plezier met de negatief/dia scanner

Otto Janssen 06-06-2019

Cameranu.nl is niet zomaar een webwinkel. Het is in mijn ervaring in eerste instantie een winkel waar het personeel allemaal grote voorliefde heeft voor het in allerlei vormen van beeld vastleggen. Of dit nu via foto, video gebeurd en van goedkope alledaagse camera’s tot high end apparatuur.
Natuurlijk kun je gewoon een item uit de webshop bestellen en dan is het gewoon een prima webwinkel waar je netjes krijgt wat je besteld en verwacht te krijgen.
Maar cameranu.nl is zoveel meer. Ze hebben een goede manier om informatie te vragen aan bekwame medewerkers via allerlei sociale media en ook gewoon nog via de telefoon. Daar kun je prima en goed advies krijgen. En woon je niet al te ver weg van één van de fysieke winkels kun je daar natuurlijk ook heel goed terecht voor een prima advies en om eventueel het gevoel te ervaren van een product wat je denkt aan te schaffen.
Pas wel op want dan ben je als een klein kind in de snoepwinkel en zou je zomaar verleid worden om meer te kopen dan je van plan was. Maar ook hierbij krijg je gewoon een prima advies en heb je niet het idee dat men erop uit is om je het duurste van het duurste te verkopen.
En als je dan door hun concept gegrepen bent kun je zoveel meer nuttige informatie ontvangen. Ja een eventuele wekelijkse nieuwsbrief bevat reclame, logisch er moet wel geld verdiend worden. Maar wat ze ook bevatten zijn mooie artikelen over allerlei vormen van het vastleggen van beeld en geluid. Hierdoor kun je als je dat wilt verder ontwikkelen als fotograaf, vlogger of waar je interesse naar uitgaat.
Kortom ik zal niet zo snel ergens anders terecht komen voor aanschaf van mijn foto apparatuur.

Renny Jenkins 06-06-2019

Duidelijke website, waar alle gewenste spullen te vinden zijn. Supersnelle levering en goede advisering via chat!

A. Frank 05-06-2019

De shop ziet er goed uit, ook de webshop is overzichtelijk, alleen de wachttijd, dus voordat je geholpen wordt duurt soms wel erg lang, omdat er dan te weinig verkopers zijn in de shop.
Wij hadden nu het probleem, dat we geholpen werden door een verkoopster, die van de pro hero 7 niet zo veel afwist, we hebben het product wel meegenomen maar weinig uitleg gehad.

Lydiafdw 05-06-2019

Na in de winkel (Urk) goed geadviseerd te zijn de camera uiteindelijk online aangeschaft. De webshop navigeert prettig en heeft een fijne menustructuur en filtermogelijkheden. Hierdoor kan je gemakkelijk je keuze maken. De optie om accesoires te kiezen die bij de camera passen maakt het helemaal af.

Floris 05-06-2019

1 van de weinig Benro dealers in Nederland. Na een leuke kortingsactie een statief besteld en ondanks een feestdag er tussen door gewoon de volgende werkdag in huis. Prima service zo.

Nicole 05-06-2019

Winkel met een zeer uitgebreid assortiment, voor goede prijzen en ze hebben een snelle verzendservice.

Jurgen 05-06-2019

In de afgelopen jaren heb ik al verschillende bestellingen geplaatst bij CameraNu.nl en hierover ben ik zeer tevreden. De levertijd is snel en het meeste is op voorraad. Ook de klantenservice is erg behulpzaam als je vragen hebt. In de komende jaren verwacht ik hier nog te bestellen.

Desiree 05-06-2019

Een geweldig bedrijf en een fijne website. Cameranu reageerde snel op chat berichten adviseren je goed en zeer klantvriendelijk. Er zijn veel producten op voorraad en ze hebben een snelle levering.

Ariella Hdw 05-06-2019

Ik had voor de aankoop van mijn Nikon D7500 (Body) al wat voorwerk gedaan op het WWW en op Youtube. Voor mij was het dus een bewuste keus. Ik werd op een zeer prettige manier geholpen door mevr. Wytske. Maar toch kwam in het gesprek met de verkoopster aan de orde waarom mijn keus op die body was gevallen. Jammer alleen dat de batterij in de verpakking leeg was en er kennelijk niet een vervangende battery voorradig was om samen ven door de belangrijkste menu punten te gaan. Wat opvalt dat indien nodig overal de tijd voor wordt genomen en dat is bijzonder plezierig.

Sabrina 05-06-2019

Fijne webwinkel. Goede service en altijd vriendelijk. Helpen mee zoeke naar oplossing mocht er iets mis gaan en snelle levering. Prima producten en snel geleverd.

Thijmen Hendriks 05-06-2019

Ik vind deze shop goed overzichtelijk en erg betrouwbaar. Ik heb hier veel spullen besteld met goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ook is het verzenden erg snel en betrouwbaar.

Eppelke 05-06-2019

Verkopen nieuwe demo modellen voor nieuw bovendien een zeer slechte service.
Officiele reactie van CameraNU.nl 06-06-2019

Beste Vivënne,

Jammer dat we je ondanks al onze inspanningen niet hebben kunnen overtuigen van onze goede bedoelingen.

We hebben je in 2017 inderdaad een artikel geleverd wat niet als nieuw verkocht had mogen worden. Dat hebben we vervangen, en we hebben je daar onze excuses voor aangeboden. Dat je door deze ervaring enigszins sceptisch bent geworden kunnen we alleen maar begrijpen, maar het is ons helaas niet gelukt je te overtuigen van onze goede bedoelingen. Dat jij dit bestempelt als slechte service vinden we dan ook erg jammer.

We hebben je per mail nog iets meer toelichting gegeven, en we hopen dat je inzicht nog verandert.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Marald 05-06-2019

Goede aanbiedingen, ruim assortiment en zeer snel en goed geleverd. Op de website ook via chathulp snel en duidelijke hulp bij het kiezen van een product.

Christiaan 05-06-2019

Geen korting toch korting, Dat is pas service! Tijdens het bestellen van de Peak Design Small Cube ben ik door een kortingscode net onder de 50,- euro gezakt waardoor de site automatisch verzendkosten in rekening brengt... eigenlijk niet meer dan logisch want als je dat niet wil moet je je spullen in de winkel kopen. Toch heb ik ze gebeld, de winkel levert altijd goed service maar ze zitten bij mij niet om de hoek. Aangezien het maar om een paar euro ging hebben ze de verzendkosten achterwegen gelaten. Dit hoeven ze niet te doen maar het siert hun en laat toch een stukje service uitstralen. Nu had ik toch een mooie kortingsactie te pakken op de tas van Peak Design. Dit zijn echt te gekke tassen. Ja de prijs ligt wel wat aan de hogen kant. Maar hiervoor krijg je een mooi stuk kwaliteit en gebruiksgemak voor terug! Zeker in combinatie met een goede aanbieding is het het overwegenwaard om je spaarvarken kapot te slaan en je winkelmand vol te laden.

Kort samen gevat, top winkel, goed telefonisch bereikbaar en snelle levering!

Gabriel 05-06-2019

De vraag die ik had werd snel opgepakt en er werd erg behulpzaam gereageerd

Bram 05-06-2019

Altijd snelle service en goed advies via chat of telefoon. Ik bestel graag bij cameranu.nl

Wilko Prinse 04-06-2019

Zoekend naar een gimbal, kwam cameranu. Nl op mijn pad. Ten eerste het grote assortiment maar ook de prijs was veelbelovend. Daar ik er geen verstand van heb, heb ik de winkel maar gebeld. Ik kreeg duidelijke informatie en werd ook niet doorverwezen naar de duurdere varianten.
Inmiddels 1 besteld en op tijd binnen. Daar ik toch nog een technisch vraagje had werd mij belooft dat ik binnen een aantal uren bericht zou krijgen.
En dat gebeurde ook met een heel eerlijk antwoord.
Als klap op de vuurpijl zag ik hem 2 weken later goedkoper. Daar ze dit uiteraard nagecheckt hebben, kreeg ik netjes het verschil terug.
Niet alleen het geld maar ook de informatie die ik vooraf was voor mij de keuze makkelijk. Dus een 10!!

elgee 04-06-2019

Cameranu.nl is een gebruiksvriendelijke site. Het product wat ik wilde hebben was hier het goedkoopst! Een supersnelle levering, keurig verpakt geleverd. Top.

Willem 04-06-2019

Super! Gebruiksvriendelijke website, duidelijke foto's en omschrijvingen van producten, goede en concurrerende prijzen, snelle levering

Marina 04-06-2019

Het produkt was snel geleverd en duidelijk omschrijving en prijs kwaliteit.

Cheryl 04-06-2019

Duidelijke website. Er stond alleen wel toen ik ging bestellen: voor 12:30 besteld, vandaag nog verzonden! Alleen toen ik had besteld kreeg ik pas een berichtje dat het product niet op voorraad was en dat het 3-5 dagen zou duren. Voor mij geen probleem verder, maar klopt niet. Verder wel goed op de hoogte gehouden via e-mail, dus over het algemeen goede ervaring.

Esmé 04-06-2019

Super prijsje voor super spul! Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe canon camera. Erg snel geleverd ook!

Paula Bouman 04-06-2019

Heb verschillende camera's en lenzen gekocht bij Camera.nu Met vragen kun je bij hun altijd telefonisch terecht en geven ze goed advies.

Ricardo 04-06-2019

Groot assortiment en snelle service! Ik bestel altijd graag bij cameranu.nl - Pakketje kwam iets later omdat er iets niet op voorrad was. Hierover werd ik goed geïnformeerd en uiteindelijk was het pakketje toch al binnen twee dagen in huis.

martin 04-06-2019

het product was makkelijk op de site te vinden en werd redelijk snel ontvangen

Jelle Wernik 04-06-2019

Ik heb een sony a6500 gekocht, makkelijk besteld en snel in huis. Helaas was het pakketje vertraagd vanwege Hemelvaart maar daar is niks aan te doen. Geen 10 omdat er altijd ruimte voor verbetering is al weet ik op dit moment nog even niks

Vera 04-06-2019

Het was erg gemakkelijk om te vinden wat ik nodig had, de website steekt fijn in elkaar, evenals het bestelproces. De bestelling was goed te volgen door mails met informatie. Ik heb de bestelling ook zeer snel en in perfecte conditie ontvangen. Daarnaast heb ik contact gehad met de klantenservice over de tenaamstelling op de factuur die ikzelf per ongeluk verkeerd had doorgegeven, en hierbij werd ik zeer netjes en erg snel geholpen! Super fijn, dankjulliewel!

sjoerd 04-06-2019

Cameranu heeft een uitgebreide en snelle service met goede communicatie en bovenal kwaliteitsproducten. In de winkel werd alle tijd genomen voor het bekijken en testen van de apparatuur. Bovendien had men op al mijn vragen een antwoord en werd waar nodig naslag geraadpleegd. Ik ben daarom dik tevreden over de service klantvriendelijkheid en de producten.

Suus 04-06-2019

Goede en professionele zaak voor fotografen en hobbyfotografen. Geven goed en deskundig advies. Snelle levering van bestellingen.

Haralt Tromp 03-06-2019

Prima site, makkelijk, duidelijk, goede prijs, eenvoudige betaalmogelijkheden en uitstekende levering conform de aangegeven tijden op de site.

Gio68 03-06-2019

Scherp geprijsd producten, goed bereikbare klantenservice, fijne customized service, snelle levering en aangename aftersale service.

Louis de Bakker 03-06-2019

Ik ben meerdere keren in Urk geweest,
Voor mij was het de eerste keer dat ik in Apeldoorn een tekentablet van Wacom wilde kopen.
Ze luisterde goed naar mijn vragen en namen ook nog eens de tijd terwijl het druk was in de winkel, om voor mij een driver bij Wacom te zoeken op de site.
Nou ik ben 100% tevreden met mijn aankoop en ga zeker nog eens terug naar Apeldoorn.

Groet, Louis de Bakker

Antony 03-06-2019

Cameranu.nl is voor mij een bekende (internet)winkel. Ik heb er al diverse artikelen gekocht. Zo ook nu. De website is heel duidelijk en heb je vragen dan worden deze op zeer korte termijn beantwoord. Ik heb zowel digitaal als telefonisch contact met Cameranu.nl gehad en via beide kanalen zijn mijn vragen deskundig en correct beantwoord. Daarnaast Is de service optimaal, vandaag besteld was bij mij morgen in huis. De producten zijn keurig verpakt en zijn aangetekend naar mij verzonden. Ze geven zelfs een extra garantie van 5 jaar op fototoestellen. Waar krijg je dat! Maar het aller belangrijkste is dat Cameranu.nl betrouwbaar is. Kortom ik ben een heel tevreden klant.

Titia 03-06-2019

Mooie prijs, goede service en snelle levering. Kreeg de volgende dag m'n bestelling al. Ideaal!

Amy 03-06-2019

Ik heb mijn vragen via de app gesteld en deze werden snel en correct beantwoord. Ook de levering was super snel en goed geregeld. Door de “open-box” heb ik mijn camera voordelig kunnen aanschaffen. Super blij!

Clara 03-06-2019

De website is gebruiksvriendelijk, erg overzichtelijk en prettig, met duidelijk informatie. Dit is echt wel een site waar je alles kunt vinden om aan de slag te gaan met fotografie. De camera die ik besteld heb kwam netjes geleverd. Ook fijn dat er zoveel verschillende manieren om te betalen zijn. Ik ben zeer tevreden met de service van camerunu.nl.

René 03-06-2019

Artikelen mooi en overzichtelijk uitgestald. Uitstekende hulp en uitleg over gezocht item en eventueel alternatief besproken.
Duidelijke webshop met de mogelijkheid om te zien of en waar items op voorraad zijn.
Bij binnenkomst in de winkel op Urk kun je een klantnummer pakken waardoor je snel en door de juiste persoon geholpen geholpen wordt.