Isa 08-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel.

Super vlotte levering, en nog gratis ook!

Ruime keuze.

Gewoon prima!

Michaël Bil 08-06-2016 Via de website gekocht

Wat ik zoek is makkelijk te vinden, verder is de informatie erg duidelijk per artikel.

Snel geleverd.

COB 08-06-2016 Via de website gekocht

duidelijk overzicht n.a.v. de verfijnen zoekopdracht

snel en conform toezegging nadat besteld is.

Wel heel uitgebreid; dat maakt dat het maken van een uiteindelijke keuze veel tijd kost.

andere geraadpleegde webshops waren traag en/of liepen vast

nee

wil bergers 08-06-2016 Via de website gekocht

afstand is wat ver.

er wordt direct gereageerd.

alles is te krijgen

zie boven

Charlotte 08-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, info is makkelijk te vinden en de zoekfunctie werkt goed.

Ik heb geen persoonlijk contact gehad met CameraNU dus daar kan ik niets over zeggen, maar de bestelservice is goed en snel.

Erg uitgebreid, hoewel ik ook wel eens iets ergens anders heb moeten bestellen.

Snelle levering, uitgebreid assortiment!

Marco 07-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en goed overzicht in de uitgebreide winkel

Twijfelde toch over iets , ik had al snel een medewerker aan de lijn die echt de tijd nam

Veel spullen , en ook voor de hobbyist

Ja perfect, snelle levering en duidelijk telefoonnummer wat niet ergens verstoptzit op de site !

Aanbevolen !

Pasterkamp 07-06-2016 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website. Artikelen snel gevonden...

Wilde graag weten of een artikel wat bij andere leveranciers niet leverbaar was bij cameranu.nl wel beschikbaar was... Via telefoon heel snel geholpen en kon de bestelling ook direct doorgeven.. Uitstekende service door prettig personeel.

Groot assortiment... Moet raar lopen als ze het niet kunnen leveren... Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend...

Prettige webwinkel en shop.. waar ik als proffesional, die vaak snel over apparatuur moet kunnen beschikken, vaker zal gaan komen.

Janet 07-06-2016 Via de website gekocht

snel in huis en een ruime keuze

geweldige service, de bestelling was verkeerd geleverd maar dankzij de ruime opening vd klantenservice had ik twee dagen laten het juiste in huis!

Jeanne 07-06-2016 Via de website gekocht

Ik was nog geen kland wist wel wat ik wou.Heb gebeld en werd fijn geholpen

Is heel goed.

Heel uitgebreid

Wat ik bested heb was de andere dag al binnen was gewoon op voorraad

Je word telefonisch fijn geholpen en geadviseerd

Pegasus 07-06-2016 Via de website gekocht

Al jaren klant en nergens eenvoudiger.

Ook als er eens een kink (zelden) in de betreffende kabel komt is het probleem zo opgelost.

Nergens groter

Ik ga nog wel eens vreemd maar dat is altijd maar eenmalig.

Reinier Witteveen 07-06-2016 Via de website gekocht

Ik zocht de allergrootste Manfrotto statieftas en vond deze bij CameraNU.nl. Zoeken en bestellen gaven duidelijk inzicht in het hele bestelproces.

Uitzonderlijk snelle levering. Ik heb het product om 23.55 uur besteld. De volgende dag lag de bestelling al om 9 uur in mijn postbus.

Kijk zelf maar. Alles voor fotograaf en in dit geval veel voor een architect tot aan SSD-schijven toe.

Zie ook mijn eerdere toelichtingen. Ik vind het belangrijk bij internet bestellingen dat een 'winkel' betrouwbaar en vakkundig overkomt (en is). Bij CameraNU.nl heb ik dat gevoel van zoeken tot aan het plaatsen van de bestelling gehad. Bij het bestellen kunnen opmerkingen geplaatst worden. Op die opmerkingen wordt per mail zeer snel gereageerd. De snelle levering is een mooie bonus aan het proces.

de Vries 07-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Snelle service, geen verzendkosten. Ik had een stofje in mijn camera en dit' probleem' heeft cameranu meer dan goed opgelost! Chapeau voor deze goede service.

C de Koning 07-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk navigeren over de website. Duidelijke informatie.

Snelle verzending. Werd goed op de hoogte gehouden van voortgang via email.

Kon prima vinden wat ik zocht, aanbod zelf uitgebreider.

Prima en betrouwbare service. Goede prijzen.

146446531559 07-06-2016 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik zocht

helder proces, betrouwbaar

ik had voldoende keus, dat is prettig

goed aanbod tegen scherpe prijzen

J de Vries 07-06-2016 Via de website gekocht

Het navigeren op de website en het bestellen gaat gemakkelijk en wijst zichzelf de weg.

Ik heb niet direct contact gehad met de winkel omdat er geen problemen waren, maar wat ik ook zie als service is dat na het bestellen duidelijk is wat er met je bestelling gebeurt en dat is zeker in orde.

De web shop heeft een enorm aanbod aan foto/film apparatuur en alles eromheen. Het voelt als een kind in een snoepwinkel, je moet uitkijken dat je winkelwagentje niet snel te vol raakt!

Een dikke 10. Waarom? Omdat de communicatie helder is, de prijzen goed, de afhandeling zoals het hoort en het aanbod geweldig is.

Ga zo door! De winkel en webshop zijn geweldig en er zijn maar weinig die in de buurt komen.

J de Boer 07-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, alles gaat vanzelfsprekend.

Product netjes op tijd geleverd.

Breed assortiment, nagenoeg alles op foto en film gebied te vinden voor een eerlijke prijs.

Correcte winkel. Zowel fysiek als de webshop.
Heb nu meerdere artikelen bij hun gekocht. Nooit problemen gehad.

Cheetafriekje 07-06-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

Ik heb gebeld voor informatie over welk product te kopen en ze hebben me super (objectief) geholpen

ik heb kunnen vinden wat ik zocht, er was zelfs zoveel keuze dat ik ervoor gebeld heb

Raymond Krieger Den Helder 07-06-2016 Via de website gekocht

Zoekacties zijn gemakkelijk en duidelijke beschrijving bij de producten

Razendsnelle levering. Binnen een dag na de geplaatste bestelling op een afhaalpunt. Kon niet op mijn eigen adres omdat het een erjaardagsadeau was voor mijn vrouw

Zeer uitgebreid voor zowel de amateur- als de professionele fotograaf

Overzichtelijke website; komen de beloofde afspraken na!!

Jochem 07-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met prima zoekfuncties.

De gewenste verrekijker was niet meer op voorraad, toen heb ik via de website een melding gemaakt dat er een berichtje verstuurd wordt als deze weer op voorraad zou zijn. Ook besloten om even te bellen. De verwachting was dat het nog een aantal weken zou duren, echter via de website 3 dagen later een berichtje en 4 dagen later de verrekijker in huis. De nfo komt niet helemaal overeen. Maar toch snel geleverd.

Ruim assortiment waardoor goed een vergelijk te maken is. Eventueel testen op locatie is dan ook goed te doen om een goed vergelijk te maken. Bij een verrekijker minstens zo belangrijk om tot een goede koop te komen.

Prettige winkel waar je terecht kan voor een ruime keuze en over het algemeen een geschikte prijs.

Fred Portier 07-06-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling wordt altijd met de meeste zorg behandeld en correct bij mij thuis afgeleverd, nadat ik het onderwerp op de website met gemak heb kunnen vinden. (en ik ben toch al een oudere man van bijna 80.)

De winkel heeft mijn internet bestelling op tijd en correct bij mij thuis afgeleverd. Terug zenden heb ik nog nooit hoeven doen, dus daar kan ik niet over oordelen.

Alles wat ik zocht heb ik met gemak op de site kunnen vinden. Als ik foto of film materiaal nodig heb, ga ik maar naar één adres, hoef ik niet verder te zoeken.

Valt weinig te motiveren denk ik!! Goede wijn hoeft geen krans!!!

Geen verdere toelichting toe te voegen.

harry kors 06-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en goed.

Gewoon snel!

Tot nu toe alles kunnen vinden wat ik zocht.

Prima service en snelle levering

Anna Nynke Hiemstra 06-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Het is een heel duidelijk en logisch systeem, maar je moet wel even rustig kijken om het door te krijgen. Heel praktisch ingedeeld. Het loopt als een trein.

Prima. Mensen denken met je mee en snappen wat je vraagt. Het is trouwens een verademing om de helpdesk te bellen en iemand aan de telefoon te krijgen die weet waar je vragen over gaan en direct antwoord kan geven

Tot nu toe is alles wat ik zoek aanwezig. Veel keus.

Het is een goed georganiseerde zaak, waar mensen werken die weten waar ze het overhebben en die zichzelf steeds weer probeert te verbeteren, met prachtige spullen!

Danielle Haasjes 06-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

in de winkel wordt gewerkt met een simpel systeem, je trekt een kaartje en je wordt geholpen. Heel makkelijk!

Je wordt goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk.

Ik had gehoopt dat er meer lensen zouden zijn. Al is de rest van het Assortiment prima

wanneer je een camera zoek, professioneel of niet, je kunt hier je hart luchten. Zeker een winkel waar ik vaker heen ga!

Mooi verzorgde winkel, ook leuk dat er behalve de camera's en de lensen zelf ook veel accessoires te vinden zijn, zoals boeken, tassen, filters en statieven.

Anno 06-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en goed doorzoekbare webwinkel

Product apart laten leggen om op te halen. Dit lukte niet en toen is het onmiddellijk verstuurd en had ik het een dag later in huis.

Goed assortiment, goede prijzen, uitstekende service

Eric 06-06-2016 Via de website gekocht

Ik kon snel vinden wat ik zocht

Ik heb de ene dag een bestelling gedaan en de volgende dag werd hij geleverd. De leveringstijden stonden al aangegeven en hij werd ook daadwerkelijk geleverd op de aangegeven tijden.

Ik heb alles kunnen vinden en het assortiment is zeer uitgebreid. Alleen de combinatie aanbiedingen zaten bij mij b.v. altijd een lensdoekje bij en dat wilde ik eigenlijk niet want ik heb al voldoende lensdoekjes. Dus dat deed de korting weer teniet.

Ze hebben alles en een hele snelle en accurate levering.

Albert 06-06-2016 Via de website gekocht

Simpel vergelijken, product kiezen en betalen. Top geregeld.

Top geregeld en helder over levering gecommuniceerd, alles volgens afspraak.

Robert Nijhuis 06-06-2016 Via de website gekocht

Zonder veel poes pas makkelijk een bestelling te plaatsen en geen onduidelijkheden.

Alles wat je zoek is te vinden

De prijzen zijn duidelijk er wordt duidelijk aangegeven wanneer je de bestelling binnen krijgt.

Had de camera eerst bij concullega besteld maar daar bleek hij niet op voorraad terwijl volgens hun site het wel zo zou zijn.

Jill 06-06-2016 Via de website gekocht

Hele gebruiksvriendelijke site, makkelijk alle specificaties zichtbaar en bruikbare reviews

Ik had zonder gedoe mijn product de volgende dag in huis.

Maarliefst 4 mails gehad over mijn bestelling over de orderbevestiging, de factuur, de orderstatus en eentje met het trackernummer mijn mijn bestelling er in. Zeer fijn om zoveel info te krijgen over je bestelling!

Heel uitgebreid!

Fijne webshop voor letterlijk alles wat met fotografie te maken heeft!

Anne Kennes 06-06-2016 Via de website gekocht

Erg handig zoeken en van alles staat veel informatie op de site. Ook voor het vergelijken van dingen.

Er ging wat mis met betalen en toen kreeg ik meteen een mail dat ik het moest overmaken en dat dan mijn bestelling alsnog zou worden verstuurd.

J Schuurkes 06-06-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk gevonden en besteld, daarna precies volgens afspraak afgeleverd.

Zie hierboven.

Het assortiment Fuji XF lensen is nog beperkt.

Geen verdere opmerkingen

Caroline 06-06-2016 Via de website gekocht

duidelik overzichtelijke site. Bruikbare info, volledig in alle specificsaties

Vlotte levering. Duidelijke communicatie.

Zeer veelzijdig assortiment

Volledig en deskundig.

1,5 Jaar geleden met grote tevredenheid een canon xs 700 gekocht maar helaas is deze 3 weken geleden gestolen in Athene met al onze foto's erop. Ivm de goede ervaringen met de winkel en met het toestel dus helaas maar een nieuwe gekocht. En wederom een vlotte levering.

Janna Blom 06-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

In de webshop is alles eenvoudig te vinden

service zowel in winkel en via de webshop, snel en vriendelijk

Alle benodigdheden aanwezig, heel prettig

Ik hou er niet van om een tien te geven maar stiekem had ik hem nu wel willen geven. Fantastische service, snel en vriendelijk. Een blijvertje!

R Knippenberg 06-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te gebruiken webschop.

Snelle en correcte levering.

Ruim aanbod, alles gevonden wat ik zocht met goede prijzen.

Makkelijk, snel en correcte afwikkeling van bestelling. Tevens ook juiste tussentijdse order status update voor uitlevering.

F Frese 06-06-2016 Via de website gekocht

De site is goed en overzichtelijk. Het objectief wat ik had gekocht was ook goed verpakt bij mij aangekomen.

Na aankoop telefonisch goed en vriendelijk geholpen.

Cameranu is een webwinkel met een goede en eerlijke service nadat je het produkt heb aangeschaft.

Jan Willem 06-06-2016 Via de website gekocht

Heldere site. Goede zoekfuncties naar merk, product, sorteren op prijs. Aflevering volgens opgave bij bestelling.

Bij de bestelling heb ik een (technische) vraag gesteld over de lens en de functionaliteit. Binnen het uur een passend antwoord. In een ander geval heb ik de held desk gebeld, wederom heldere uitleg.

Breed, alle relevante producten ook voor het iets minder gangbare merk als Pentax/ Ricoh

Correct, snel, goede service en prima prijs.

Lodewijk 06-06-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site

Breed assortiment

Rogier Monné 06-06-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijke inrichting

Werd gelijk geholpen en vriendelijk

was al veel duidelijk op de website

Er is altijd ruimte voor verbetering

Leon Cuijpers 06-06-2016 Via de website gekocht

niets aan toe te voegen

Goede en snelle levering.

Ligt er aan wat je zoekt en wat je verwacht.

Ik geef nooit een tien. Om dat je jezelf altijd kunt verbeteren.

Anton 05-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Goed georganiseerde categorieren.

Gratis verzending is altijd goed natuurlijk.

Zeer breed en scherp geprijst.

Nooit teleurgestelt.

Tiemo 05-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super website en goede begeleiding tijdens het zoeken naar producten

Bijzonder complete shop met uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Ik heb de door mij gekochte producten nergens goedkoper kunnen vinden

Ook in de winkel erg goede service en begeleiding tijdens het aankoop proces van een nieuwe camera. Geen gepush, voldoende tijd voor mij vragen en een eerlijk advies over wat voor mij de beste optie was, ook al betekende dit dat ik minder geld ging uitgeven

Drikus Wijenberg 05-06-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ik had telefonisch informatie ingewonnen over een artikel, en kreeg een artikel nummer dat ik bestellen moest. Het bleek een verkeerd nummer te zijn en dat werd zonder problemen omgeruild.

Er is een kompleet assortiment.

Goede service, klant vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken.

nee

Martin van den Berg 05-06-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke website

Je vindt eigenlijk alles wat je zoekt.

Keurige verzorging.

Ik zal zeker weer de webwinkel bezoeken als ik iets nodig heb.

Tamaris 05-06-2016 Via de website gekocht

Het is gewoon ideaal om vanuit huis bij jullie te kunnen bestellen.

Dit was mijn eerste bestelling en tot nu toe heel tevreden. Ik kreeg het snel thuis gestuurd.

Heel breed er is van alles te vinden en te verkrijgen.

Ik ga hier zeker vaker bestellen. Jammer dat ik bij deze review geen foto kan plaatsen met het resultaat van mijn aankoop.

Gonda Rigter 05-06-2016 Via de website gekocht

De artikelen zijn via de zoekmachine goed te vinden

Binnen twee dagen had ik de zonnekap die besteld had in huis

Alle merken zijn er te vinden

Ze laten je van te voren weten dat de bestelling er aan komt en geven er ook een tackand trace link bij.

De verpakking was goed, omdat het toch een breekbaar item was

Hans 05-06-2016 Via de website gekocht

Op zaterdag een groothoeklens besteld die inderdaad op zondag al wordt geleverd.

Zie hiervoor; tegen geringe bijbetaling zeer snelle levering in weekend.

M Buijze 04-06-2016 Via de website gekocht

Website duidelijk genoeg.

Gedaan wat ze moesten doen

Redelijke deal en redelijk voordeelpakket voor de camera die ik zocht. Bezorging keurig volgens afspraak.

Karin Rozeboom 04-06-2016 Via de website gekocht

Heel prettig. Online een bestelling gedaan en opgehaald in de winkel. Doordat je in de winkel meteen de juiste keuze maakt 'ophalen van bestelling' ben je snel aan de beurt. Top!

Helemaal goed. De medewerkers hebben echt verstand van zaken en geven het juiste advies in de winkel. Dat geeft me vertrouwen en een goed gevoel en bevestiging waarom ik elke keer weer terugkom.

Volgens mij kunnen ze alles aanbieden. Dat is ook wat ik zoek. Een plek waar ik voor al mijn vragen op het gebied van fotografie terecht kan.

Een tien voor het totaalplaatje, kennis, kwaliteit en kwantiteit!

Ite Wolters 04-06-2016 Via de website gekocht

Gratis bezorgen en het gaat heel snel!

zeer snelle levering

veel keuze

gaat allemaal heel snel. Keurig op de hoogte gehouden! Perfecte service!!

Jaap vermeij 04-06-2016 Via de website gekocht

Overduidelijke website. Geen gezoek maar direct waar je naar toe wilt.

Goede voorlichting en meedenken met de vraag.

Zeer uitgebreid en dekt zowat de gehele lading.

Tuur Vedde 04-06-2016 Via de website gekocht

De winkel is overzichtelijk en de navigatie laat niets te wensen over. Afrekenen verloopt soepel en de verplichting om te registreren ontbreekt.
Daarbij zijn de prijzen over het algemeen erg interessant.

Echt professioneel materiaal is niet aanwezig, maar het assortiment is ruim voldoende voor de amateurfotograaf.

Mijn ervaring is maatgevend, gebaseerd op bovenstaande.

Ik hecht echter wèl grote waarde aan after-sales, daar heb ik nog géén ervaring mee.