Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willie 27-02-2017 Via de website gekocht

Echt handig

Dit is een echt handig ding. iedereen kampt met overvolle stekkerdozen. even een powercube aansluiten en het probleem is opgelost

MaSa 26-02-2017 In de winkel gekocht

Canon EOS 760D DSLR Body

Ik heb vorige week bij Cameranu.nl deze spiegelreflexcamera gekocht en daarbij ook nog een mooie lens. Hierbij goede informatie gekregen en uitleg. Tevens kon ik deze camera proberen met verschillende lenzen, zodat ik ook kon zien wat het verschil is tussen de ene en de andere lens. Er is ook duidelijk uitleg gegeven over de accessoires welke hierbij aangekocht kunnen worden.

Cameranu.nl BEDANKT voor de vriendelijke service

Kevin 26-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en goedkoop

Na een aankoop van aantal producten voelde het al snel vertrouwd na dat het dag er na binnen was. Daardoor heb ik daarna meerdere dingen besteld wat ook snel weer binnen was. Een geheugenkaartje met WiFi stopte er opeens mee, netjes contact opgenomen. En kreeg een hele nieuwe terug. Kortom goede service en vertrouwd.

M. Romkes 26-02-2017 In de winkel gekocht

Service van een (webshop) zoals dit zou moeten zijn

Zoals ik camera nu ken of heb leren kennen is het een goede webshop met uitstekende service. Daar waar zelfs de juiste aandacht aan de klant word besteed zowel online als offline.

Jo 26-02-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over cameranu

prijsverhouding snelle levering vriendelijk en deskundig antwoord bij telefonische informatie
en extra service bericht wanneer en hoe laat bestelling geleverd word,,

wendy 26-02-2017 Via de website gekocht

bestelling

lens coat en body cover besteld paste perfect en zijn van goede kwaliteit. prijs was ook goedkoper dan op een abdere site ,het pakje werd geleverd via aangetekend zending wat ik ook een pluspunt vind , hier bestel ik zeker nog voormij een dikke 10

Jan 26-02-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Heb per omgaande direct gekregen wat ik had besteld. Niets mis mee. Sowieso heb ik goede ervaringen bij dit bedrijf. Helaas konden zij de D5500 niet meer leveren.

Cas Beekhuis 26-02-2017 Via de website gekocht

Netjes/Verzorgd

Ik vond het geweldig om wat bij jullie te bestellen. De prijzen zijn laag en de bestelling/betaling verliep helemaal naar wens.
Toen ik het pakket ontving was het heel goed ingepakt.
Het product werkt naar wens.

Bedankt!

G keizer 26-02-2017 Via de website gekocht

Dhr

Ik vind de webshop overzichtelijk zeer goede service
Vriendelijk personeel Snelle levering
Goedeprijs kwaliteit

Fred 25-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Canon EOS 760D en toebehoren

Na een aantal jaren van compactcamera's had ik besloten om het fotograferen als hobby weer op te pakken. Dus een lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben en nodig dacht te hebben. Met dit lijstje ben ik naar CameraNU.nl in Urk gegaan. Samen met de verkoper heb ik in alle rust mijn lijstje doorgenomen. Ondanks de vele klanten nam hij rustig alle tijd voor een goed advies en hebben we ook zeer uitgebreid overal naar gekeken. In sommige gevallen kreeg ik het advies om zaken als bijvoorbeeld een statief later aan te schaffen. Leer eerst de camera kennen en bepaal rustig wat je wil gaan doen en pas daar het statief en andere zaken op aan. Ook het voor 3 jaar verzekeren van de camera en de lens hebben we doorgesproken en heb ik er meteen bij afgesloten. Ik heb de koop en het advies als uitermate prettig ervaren en kom voor mijn volgende aankopen dan ook zeker terug bij CameraNu.nl.

Rob Dikken 25-02-2017 Via de website gekocht

Een accu voor de Olympus OMD E-M5

Primair gaat het vaak om het product, de prijs die je er voor betaalt en om de snelheid waarmee iets geleverd wordt. Maar belangrijk is ook de reactie van een leverancier wanneer zaken fout gaan.

Zo ook in dit geval. De accu zou dezelfde dag, een vrijdag, worden afgeleverd, maar helaas. De volgende levering zou maandag weer zijn, de eerste dag van mijn vakantie. CameraNu ontdekt dit naar aanleiding van een email van mij en is op vrijdagavond 22:00 nog in staat de zending de volgende dag zonder meerkosten te laten bezorgen.

Complimenten.

ALR 25-02-2017 Via de website gekocht

Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

Prima informatie, goed bereikbaar per telefoon, snelle levering. Alles bij elkaar zeer tevreden, zowel met het bedrijf als met het product

Fer 25-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf camera Sony DSC RX10 M3

Klantenservice: Ik had enkele technische vragen en werd telefonisch correct te woord gestaan; er werd meegedacht en ik kreeg enkele aanvullende praktische tips.
Website: Goede overzichtelijke informatie met reviews, praktische voordeelsets en accessoires.
Prijs: Scherpe prijzen plus 5 jaar gratis garantie!
Bestelling/levering: 's avond na 22:00 uur besteld, de volgende dag (zaterdag) om 13:30 uur thuis afgeleverd. Alles goed verpakt en compleet.

E.Minnaard 25-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke website, hierdoor snel gevonden wat ik zocht en een snelle levering, hiervan wordt je goed op de hoogte gehouden van de status.

Hannemarie 24-02-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Ik kwam met twijfel maar ben ten zeerste overtuigd van mijn aankoop. Er werd rustig geluisterd naar mijn verhaal, er was tijd voor het ervaren van verschillende modellen en uiteindelijk heb ik onderbouwd mijn keuze kunnen maken. Ik geniet elke dag nog van mijn aankoop en ben erg tevreden over de manier waarop het is gegaan. Ik kwam al graag bij Cameranu maar mijn gevoel is weer bevestigd: super service!

Lans 24-02-2017 Via de website gekocht

Lexar sd card 32GB

Ruime sortering van artikelen, en snelle bezorging. Nooit geen problemen en CameraNu heeft verstand van zaken. Was erg blij over hoe je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Scherpe prijzen

Bep 24-02-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker

Geweldige winkel,goed advies
Nadeel heel lang wachten voor je geholpen wordt. Maar eenmaal asn de beurt nemen ze alle tijd voor je. Ook een voordeel.

Imro 24-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede en duidelijke omschrijving van de producten en snelle levering. Product lag de volgende dag al op de deur mat. Was mijn eerste bestelling, maar ga ik zeker vaker doen.

Ary Henger 24-02-2017 In de winkel gekocht

Carry Speed

Ik heb bij Cameranu een schouderriem gekocht van het merk Carry Speed, en ik moet even zeggen ik kom al een aantal jaren bij deze winkel en heb er maar een antwoord op, super zaak en de hulp die je krijgt als je een vraag stelt weten zij eigenlijk over al antwoord op ook als je niet iets koopt en je komt met een vraag helpen zij je ook.

Sann 24-02-2017 Via de website gekocht

erg tevreden

De webshop was makkelijk en ik vond snel wat ik zocht. Het product werd de volgende dag thuisbezorgd, is netjes verpakt en ziet er goed uit. Ik heb precies gevonden waar ik naar op zoek was.

Hans beeking. 24-02-2017 Via de website gekocht

Juiste keus en juiste levering.

Betrouwbare shop, mede gezien de eerdere leveringen. Overzichtelijk. Super snelle levering, binnen 8 uur. Aanrader. Bestelde artikel keurig verpakt ontvangen en bevalt prima. Goede keus gedaan.

Stefanie 24-02-2017 Via de website gekocht

Ideaal voor camera-aankopen

Verschillende producten besteld op CameraNU, van lens tot geheugenkaart tot regenhoes. Alles snel en in perfecte staat geleverd. Site is vriendelijk in gebruik, betalen op elke gewenste wijze. Erg fijne site.

Ruud 24-02-2017 Via de website gekocht

Mooie complete set

Deze shop voldoet aan alle verwachtingen die ik had. Zeer snelle levering conform wat er op de website staat. De website is zeer klant vriendelijk. Het product is zoals het op de website staat.

Ger 24-02-2017 Via de website gekocht

Snel en prima after sales. 14 dagen bedenktijd.

Camera wederom besteld bij Cameranu.nl Waarom? Prima ervaring gehad met mijn vorige aankopen bij cameranu.nl. Ook na het verlopen van de garantie periode snel en deskundig geholpen door hun.

Danielle 24-02-2017 Via de website gekocht

Goede levering en informatie

Snelle levering! De website meer informatie over de producten dan andere websites, dit maakte het maken van een keuze voor een product makkelijker

Bram Derksen 24-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf filter

Had UV filter nodig voor Pentacon six lens, goed assortiment, voldoende keus voor deze filtermaat 58mm, prima geslaagd, mooi product, snel geleverd.

bas van geffen 24-02-2017 Via de website gekocht

sneller en beter kan niet

savonds laat nog besteld, volgende dag om 9 uur smorgens al in huis.
topservice! ik wist niet goed welke flitser ik moest hebben voor de aansluiting van mijn camera, mailtje sturen en binnen no-time bericht terug. fotoshoot uiteindelijk goed gelukt met de artikelen die ik besteld had.

Ingrid 24-02-2017 Via de website gekocht

mini statief voor mijn camera

Site gevonden door te googelen op onderwerp. Mooie duidelijke site. Zeer snelle. en keurige afwikkeling. Een aanrader dus.

A. Beumers 23-02-2017 Via de website gekocht

Gekocht lowepro Fotorugzak

Hier kan ik heel kort in zijn zoals altijd een uitmuntende service op alle gebieden. Zeer snelle levering prima verpakt en super kwaliteit. Overzichtelijke website.

Ron 23-02-2017 Via de website gekocht

Buff , helemaal super !!

Snelle levering , op tijd geleverd via pakjegemak dat is dus echt gemakkelijk.
product echt heel erg tevreden kom hier zeker terug een echte aanrader.

David Ellis 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede stekkers

De powercube is een ontzettend handige vierkante stekkerdoos.

Ik heb de set gekocht met twee aansluitingen. Heel handig op meerdere telefoons en iPads op te laden. Snelle levering vanuit camera.nu via de pakjegemak optie van post nl

Kjell 23-02-2017 Via de website gekocht

Fenomenale service om 21u 's avonds!

Vorig jaar een lens gekocht waarvan ik nu dringend de factuur nodig had maar nergens meer kon vinden.
Mailtje gestuurd in de hoop na het weekend een antwoord te krijgen, maar na 5 minuten had ik ze al in bijlage!
Veel slechte ervaringen met online service, maar hier kennen ze er duidelijk wat van :) absolute aanrader!

H. Buerman 23-02-2017 Via de website gekocht

Snel een prima lichtgewicht fotostatief voor een lage prijs

Voor mijn systeemcamera zocht ik een lichtgewicht, compact statief. Zoeken via internet kwam ik al snel bij Cameranu.nl. Via een goed en handig menu op hun site had ik al snel precies dat gevonden wat ik nodig had: een licht, compact statief voor een zeer aantrekkelijke prijs. Dit Manfrotto Compact Light statief voor 48 euro voldoet helemaal aan mijn wensen. Het was op voorraad en ik had het de volgende dag al in huis. Perfect geregeld! Kortom; een winkel met een breed overzichtelijk assortiment met prijzen voor elk budget die alles goed heeft geregeld.

Szilvia 23-02-2017 Via de website gekocht

Boek Lightroom CC van Scott Kelby

Ik heb een boek besteld bij Cameranu.nl. Ze waren het goedkoopste, bovendien gratis bezorging. 3 minuten voor 12 uur heb ik het boek besteld, met bezorging via "Red je pakketje". Het pakket was nog de zelfde avond bezorgd voor 1,98 euro. Super, als je het snel wilt hebben. Top service.

Marissa 23-02-2017 Via de website gekocht

Altijd prima!

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij CameraNU en altijd goede en snelle service gehad. Ik heb een keer hulp gevraagd via de chat en binnen een paar minuten was het al geregeld! Voor mij blijft dit zeker een vast adres.

Miss Jack 23-02-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Tal aan camerazaken voor de pro's en de hobbyisten. Maar deze springt er toch wel bovenuit. Cameranu heeft breed assortiment, prima prijzen en zeer goede klantenservice. Daarnaast, heel belangrijk, ze beloven wat ze zeggen en leveren supersnel. Blij mee.

JBrugman 23-02-2017 Via de website gekocht

Tien met een griffel

Ik prijs deze winkel aan i.v.m.snelle levering en goede service.
Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

d o b 23-02-2017 Via de website gekocht

fuji xt-1 met cashback

bij cameranu vond ik de laagste prijzen, daarnaast kwamen ze in aanmerking bij FUJI voor een cashback van 300 Euro! De levering vond de volgende dag plaats. binnen 24 uur had ik de camera.

Mvsmichael 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en service

Ik heb van de week wat gekocht.
Goede prijs en kwalitatief goed.
Gelijk volgende dag in huis.

Zeker een aanrader !

Zilverdael 23-02-2017 Via de website gekocht

Precies volgens mijn verwachting

Wat zou je anders verwachten van een webwinkel dan correcte levertijdindicatie, mails die je op de hoogte houden van de bestelling en correcte levering? Precies, ik niks! Dit is allemaal prima gegaan. Helemaal goed dus.

Sjors van Laarhoven 23-02-2017 Via de website gekocht

Accu DJI Phantom 3 Advanced

Goede prijs/kwaliteit en service. Zeer makkelijk te vinden producten. Duidelijk omschreven specificaties.

Gerben Hendriks 23-02-2017 Via de website gekocht

Lomography

Erg tevreden over de service! Veel keuze op de webshop en snelle levering. Bestel hier zeker vaker!!

A. van der Velde 23-02-2017 In de winkel gekocht

De reis van 3 uur v.v. meer dan waard

De deskundigheid, aandacht en rust waarmee ik werd geholpen ervaar ik als zeer prettig; ik ben een langzame beslisser en hier kreeg ik ook de ruimte om in mijn eigen tempo een keuze te maken; ook contact met andere klanten was plezierig, er heerst een "we helpen elkaar" sfeer ipv "wij willen verkopen".

Wim 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede prijs, op tijd geleverd, goed verpakt en goed op de hoogte gehouden van het voortgang van de levering.
Niets op aan te merken, alles klopte gewoon.

Jan van Amerongen 23-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Op zaterdagavond bestelling geplaatst, zondag vroeg in de middag bezorgd. 1artikel retour gezinden. Zeer snelle afwikkeling en geld terug. Zo hoort het !!

Marc 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb recent een microfoon gekocht bij Cameranu.nl,
Er was iets misgegaan met de betaling waardoor mijn pakketje later aan zou komen dan de aangegeven tijd; toen ik daarover belde werd er meteen via Red je pakketje dezelfde dag nog mijn microfoon geleverd. Jammer van de vertraging, maar geweldige service en super opgelost! :)

Peter 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima startersset

Complete set die makkelijk en snel is op te zetten. Doet voor ons precies wat het moet doen. Klein min puntje: wel even de achtergronden strijken, want ze worden opgevouwen meegeleverd. Maar verder prima set.

Johan 23-02-2017 Via de website gekocht

Prima bezorging, goede service

De lamp die ik bestelde was mooi op tijd, keurig verpakt. Tevreden! En goede prijs, voor zover ik daar kijk op heb.

Koos 23-02-2017 Via de website gekocht

Besteld een Canon Speedlite 430EX II flitser. Waarschijnlijk doordat deze niet leverbaar is, is deze bestelling opgewaardeerd naar een Canon Speedlite 430EX III flitser. Top!
Alleen een min puntje, even de klant informeren hierover zou geen kwaad kunnen.

Highlander 22-02-2017 Via de website gekocht

Nikon producten

Winkelen bij CameraNu .nl is een genot , veel mooie en goede producten zo ook mijn accu en batterijlader Orgineel dus gewoon goed.
De levering was uitmuntend geleverd door RedjePakketje voor 12 uur besteld diezelfde middag om 3 uur in huis gewoon TOP. ben zeer tevreden