Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joost 02-03-2017 Via de website gekocht

Een verademing.

Cameranu levert ook een geweldige klantenservice , snel en terzake. Het is een plezier om hier wat te kopen.
En gaat het een keer mis dan mag je op een uitstekende afhandeling rekenen.

Maarten 02-03-2017 Via de website gekocht

Had al eerder een bestelling bij CameraNU geplaatst, en ook dit keer was de service weer prima. Snelle levering, en zelfs iets beter dan verwacht: de handleiding was niet in het Duits, zoals op de site stond, maar in het Nederlands.

Luc 02-03-2017 Via de website gekocht

Ontzettend blij met onze aankoop!

Snelle levering, breed aanbod en scherpe prijzen. Precies wat we nodig hebben als videobedrijf! Een betrouwbare website waar we graag terugkomen.

Nico 02-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

"Twee dagen voor vertrek voor 2-weekse vakantie bleek mijn Nikon-lensdop onvindbaar. Deze was dringend nodig i.v.m. veilig verpakking van alle fotoapparatuur. Online een nieuwe besteld bij Camera.nu. Punctueel binnen een dag afgeleverd op de vooraf aangegeven tijd, Perfecte service."

Christina 02-03-2017 Via de website gekocht

Fantasties geholpen

Er is bij Camera nu geen verschil in service of je nu in de winkel bent of online . en altijd zeer deskundig .

Safesteef 02-03-2017 Via de website gekocht

Topkwaliteit en bliksemsnel, ik kom snel weer terug!

Ik had snel een oplaadbare accu nodig voor mijn Fujifilm S1 camera. In de avond om 22:50 uur besteld. Tot mijn grote verbazing kwam de accu in een keurige verpakking als pakketpost aan. Binnen 13 uur na bestellen. De prijs was de meest scherpe op internet, ook dat nog. Ik ben super tevreden! Een groot compliment, jullie deden wat jullie beloofden!!!! Groet, Stephan H. te Amersfoort.

Erik Booij 01-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goed geholpen. Hadden alle tijd voor mij. En goede tips

Ik had een probleem met m'n printer een Canon cp 780. Er is geprobeerd om deze weer te repareren, maar het bleek, dat dit euvel bij deze printer meer voor kwam en dat de reparatie meer bedraagt als een nieuwe. Toen is mij keurig en met veel uitleg een nieuwe Canon cp 1200 verkocht.

Jan-Willem 01-03-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Een heerlijke no-nonsens winkel: strakke prijzen, snelle en correcte levering, gewoon de volgende dag.

Willem de Groot 01-03-2017 Via de website gekocht

Top snel geleverd

Het was snel geregeld via de website en ook super snel bezorgd voor herhaling vatbaar dus de volgende keer weer bestellen

GH 01-03-2017 Via de website gekocht

super service

Was op zoek naar wisselplaatje voor een statief, na mailcontact werd deze voor mij besteld en zelfs gratis geleverd. Makkelijk vanuit de luie stoel besteld, volgende dag keurig ontvangen in prima staat.
Alle lof voor deze service

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer uitstekende service

Zeer uitstekend service. Winkel is een van de weinigen met een voorraad alert én (indien nodig) een gratis retour service. Zodra mijn gewenste artikel binnenkwam kreeg ik gelijk een email dat het weer voorradig was. Gelijk besteld en de volgende dag keurig bij me afgeleverd

Marc 01-03-2017 Via de website gekocht

Super!

Telefonisch heel goed geholpen door advies. Daarna snelle levering van een prachtig product. Hier zal ik zeker weer iets bestellen

Urias 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede kwaliteit verhouding.

Kabeltje besteld. Na een dag binnen. Waar voor m'n geld. Was erg goedkoop (€6,95) en gratis in de verzending. Deze klant komt vaker terug!

Stefan 01-03-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede klantenservice

Veilig & vertrouwd besteld. Bestelling volgende dag al in huis. Zorgvuldig verpakt en goede informatie vooraf van de klantenservice op welk tijdstip ze de bestelling konden afleveren.

Giel 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles 100% top

Duidelijke webshop. Eenvoudig account aanmaken en bestellen en gekochte product was duidelijk goedkoper dan bij andere aanbieders.

JR 01-03-2017 Via de website gekocht

Omnibounces

Zocht een Omnibounce voor mijn flitser. Prima feedback gehad op mijn vragen. Daarna was de bestelling zo geregeld en de volgende dag in huis.
Top winkel

Barbara 01-03-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd

Ik had al positieve ervaringen met deze shop. Nu ik weer wat nodig had en ze ook hadden wat ik zocht, heb ik dus wederom een aankoop gedaan.
Van te voren nog telefonisch advies gevraagd en ook een goed antwoord gekregen. Alles netjes geleverd.

unusualpics60 01-03-2017 Via de website gekocht

prima flitser, en snelle levering. Makkelijk in gebruik

snelle levering en altijd goed geprijsd, een goede website en erg duidelijk om te kiezen uit het assortiment

Stephanie 01-03-2017 Via de website gekocht

Heb iets besteld wat achteraf niet meer nodig was en dat werd keurig opgelost. Meer dan nette service en vriendelijke medewerkers via de mail.

Jacolien 01-03-2017 Via de website gekocht

goed en snel opgelost

Na een snelle levering van mijn Nikon b700, bleek de camera helaas een defect te hebben die nogal grote invloed op de foto's had. Dit is uiteindelijk goed en netjes opgelost. Nadat ik de camera retour had gestuurd, had ik supersnel een nieuwe camera binnen. Ze waren alleen vergeten mij een retourbon (om gratis retour te zenden) te sturen, maar later heb ik ook de verzendkosten netjes teruggekregen.
Het enige wat onhandige was dat het mailcontact steeds via verschillende personen liep, die op een gegeven moment dus ook 2 verschillende dingen zeiden.

Toos 01-03-2017 Via de website gekocht

camera lens en beschermkap.

Staan veel reviews op zodat je weet hoe het product bij andere bevallen is , heel veel keus, en werd goed geholpen door de chat,en snelle levering

klok 28-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf cameratas

Cameratas keurig en conform de gemaakte afspraken geleverd. Website toont een breed en overzichtelijke scala aan artikelen met duidelijke beschrijvingen. De site is bijzonder klantvriendelijk. Op basis van mijn ervaringen durf ik deze webwinkel aan iedereen aanbevelen.

Ron van Zwam 28-02-2017 Via de website gekocht

In één woord; "TOP"!

Een bijna complete studio-inrichting besteld, incl. monoblocks, softboxen, lightstands etc.
En dan kan het gebeuren dat niet alles op voorraad is, en wordt je daar netjes telefonisch over geïnformeerd. En wanneer ongeveer de nalevering plaats zou vinden. Na het overgrote deel de volgende dag te hebben ontvangen, kwam 2 dagen later de nalevering ook binnen.
Wat een service!!! Ben eigenlijk niet anders gewent van Cameranu.nl. Wat een top zaak!

JORN 28-02-2017 Via de website gekocht

Camera statief

Ik heb hier voor het eerst een bestelling gedaan, ik had een camera statief nodig en hier kwam ik uit omdat het hier lekker goedkoop is en ook nog gratis verzending ! Heb hem eenmaal in huis en het is ook nog goede kwaliteit ben erg tevreden. Nadat je een bestelling heb gedaan wordt je ook netjes op de hoogte gehouden via de mail. Top service niks op aan te merken zal het zeker aanbevelen. Ga zo door !

Fred Hammink 28-02-2017 Via de website gekocht

macro lens

ik kon de keuze van de macro lens niet goed maken, ik heb toen gebeld om te informeren ze hebben mij goed voorgelicht zo dat ik de juiste keuze te kon maken hiervoor dank, gr.Fred

Nico 28-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop flitser voor Nikon D90

Heb hier al eerder mijn fototoestel gekocht na goed voorgelicht te zijn en uitleg te hebben gekregen. Was toen erg goed bevallen en heb nu online een flitser aangeschaft en had deze keurig de volgende dag in huis. Dus in de winkel zelf en online een topzaak, zou deze zeker bij iedereen aanbevelen.

Treblahawk 28-02-2017 Via de website gekocht

Polar Pro Switchblade 2.0 voor GoPro Standard Housing 40m

CameraNU heeft het gewenst onderdeel voor onze GoPro Hero 4. En ook nog tegen een scherpe prijs.
Omschrijving op de website is goed.
De klantenservice heeft mij nog extra duidelijkheid gegeven over het juiste artikel.
Het artikel is op de door mij gewenst dag geleverd.
Kortom: goede prijs, goede informatie en goede service!

Danielle 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb artikelen besteld die pas later leverbaar zijn, maar ik word netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Artikelen die al wel leverbaar zijn, zijn direct geleverd. Geweldige service en online is de winkel ook goed bereikbaar.

Andy 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

In de loop van 1 jaar is dit de vijfde maal dat ik camera zaken bij CameraNu.nl heb gekocht. Omdat camera items meestel een substantieel bedrag vertegenwoordigen is het belangrijk dat je webwinkels kunt vertrouwen. De afhandeling van bestellingen vindt voorspoedig plaats. Daarnaast was de klantenservice verschillende malen bereid om de specieke items op de bon te zetten zodat er BTW kon worden teruggevorderd. Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel.

cowboy roger 28-02-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl .....een echte aanrader...!!!

De gebruiksvriendelijkheid van deze Site is echt TOP.Men kan er werkelijk alle nodige inlichtingen op weervinden.De verzendingen gaan echt snel en worden perfect afgehandeld.Een echte Aanrader.....

Ferri R. 28-02-2017 Via de website gekocht

Strap voor camerarugzak

Was de strap kwijt (verloren of niet erbij gezeten), maar dit is door klantenservice fantastisch en zonder kosten opgelost.

Piet 28-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Vrijdagavond laat besteld en zaterdagmiddag rond 13:45 uur bezorgd. Omdat ik de bestelde lens zondags wilde gebruiken voor het bestellen nog even gebeld en de medewerker van Cameranu bevestigde dat deze dan ook zaterdags bezorgt zou worden!! Top service. Goede prijs en goede service wat wil je nog meer?

Jaap Arbouw 28-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nieuwe kamera en gebruikte telezoom, beide Canon

Zowel de telefonische informatieverstrekking, de bereikbaarheid als de bestelling en betaling liep gesmeerd. De levering vond keurig de volgende dag plaats, goed verpakt en compleet.
Zowel camera als telezoomlens waren volledig in orde en het gebruikte objectief had geen zichtbare gebruikerssporen en lijkt tevens perfect conform de beschrijving te functioneren. Het zal nog wel enkele weken "spelen"met camera en objectief kosten, voor ik een definitief oordeel kan vellen, maar ik durf het zeker aan, in de toekomst meerdere kostbare aankopen bij CameraNU.nl te doen.

RogerK 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Deze site is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk. Mijn bestelling werd keurig op tijd geleverd. Ik ben tevreden.

P. Zwaga 28-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed.

Bij CameraNu kun je altijd terecht voor de beste artikelen. De mogelijkheden zijn overzichtelijk weergegeven en geheel up to date. Ook voor een gebruikt artikel ben je zeker van de kwaliteit. Levering is altijd vlekkeloos. Voor vragen kun je telefonisch altijd terecht. Ik ben al klant vanaf de tijd dat ze nog een klein kantoortje in de haven hadden. Nooit een probleem gehad. Super.

chet 28-02-2017 In de winkel gekocht

aanrader

Ik kom hier al vanaf dat het is opgericht. Net als mijn ouders. Al heel wat spullen aangeschaft van camera nu.
Een eerlijke prijs, een eerlijk verhaal. Je kan er met al je vragen terecht. Ze nemen de tijd voor je. Dus ik zeg een aanrader. Maar dat kan je zelf al opmaken uit het feit dat mensen van heinde en ver hier komen en ze in de jaren zijn uitgegroeid tot een begrip in de omstreken....

Jeroen 27-02-2017 In de winkel gekocht

Review n.a.v. aanschaf Verrekijker

Door de heldere uitleg op de site van CameraNu wist ik al vrij snel welke kant het uit zou gaan, maar wilde graag even vergelijken met een ander product. Geen punt in Urk, want er zijn prima mogelijkheden om te proberen voordat je beslist. Aardige mensen, beetje productidioten maar daar hou ik wel van. De koffie goed, toilet schoon en uiteraard een snoepwinkel voor wie van fotografie houdt! 5 sterren!

Jeannette 27-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service, geadviseerde tas bij toestel te klein!

De service is snel, heel handig zijn de pakketten die je kunt bestellen bij het fototoestel. Alleen wel heel erg jammer dat het geadviseerde cameratasje te klein bleek te zijn! Dan is het weer zo'n gedoe om het terug te moeten sturen! Wel snelle levering, dat is fijn!

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-02-2017

Hoi Jeannette,

Bedankt voor de review, jammer dat we punten hebben laten liggen door het verkeerde tasje te koppelen. Kennelijk hadden we de fout inmiddels ontdekt, het pakket bevat nu een andere tas. Om je de ongemakken van het terug sturen te besparen sturen we je de passende tas vandaag alsnog toe.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Nico aan de Kerk 27-02-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd

Deze shop is uitgebreid en overzichtelijk. Op zaterdag een bestelling plaatsen. Via de email op de hoogte gehouden en de vokgende dag, op zondag bezorgd worden! Top, tot de volgende bestelling!

M Jager 27-02-2017 Via de website gekocht

s'Avonds bestelt volgende dag in huis. Ik had een vraag over het geleverde product, mijn vraag gesteld op de online chat en gelijk antwoord gekregen. Tevreden klant!

Andrea 27-02-2017 Via de website gekocht

Achtergrond wandsysteem

De levering van mijn bestelling was erg vlot, enige minpuntje is dat ik niet kon vinden welke buizen er over het achtergrondsysteem kunnen en ik geen passende pvc-buizen kon vinden toen het systeem binnen was. Intussen wel een oplossing op gevonden, maar bijpassende producten of wat hulp bij het vinden hiervan was fijn geweest. Verder een fijne winkel en groot assortiment!

Bastiaan 27-02-2017 Via de website gekocht

Top Papier

Afgelopen week heb ik hier mijn Savage achtergrond rol besteld. Na een beetje google werk, bleek ik hier het goedkoopst uit te wezen. Levering en bestellen ging super en makkelijk! Het fijne is dat ik laat uit mijn avond diensten, nog steeds kan bestellen en het de volgende dag in huis heb!

E.S. 27-02-2017 In de winkel gekocht

Beetje jammer

Ik ben al eerder klant geweest bij Cameranu.nl. Eerder via internet, dit maal voor twee camera's naar de shop. Gestructureerde afhandeling door middel van nummers. Prima. De verkoper, een wat oudere man, kan ik niet anders omschrijven als een onbehouwen en ongeïnteresseerde hork. Op vragen over onderhoud van andere fotoapparatuur die ik heb, werd met moeite antwoord verkregen. Een camera stond niet tussen de showmodellen. Gevraagd of deze bekeken kon worden. Toen de werking geprobeerd werd, werd aangegeven dat er wel een werkende batterij in moest. Na bekijken of er überhaupt een batterij in zat, bleek dat niet het geval te zijn. Tot zijn ongenoegen moest de man de batterij ook nog eens uit de verpakking halen.
Vanwege de tijdsdruk, toch beide camera's aangeschaft. Als daar geen sprake van geweest zou zijn, was ik de zaak uitgelopen.
Blijkbaar gaat het te makkelijk bij cameranu.nl
Volgende keer maar eens oriënteren op een ander bedrijf. De meerkosten neem ik voor lief.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-02-2017

Beste E.S.,

Fijn dat we elkaar zojuist even hebben kunnen spreken. We bieden langs deze weg nogmaals onze excuses aan. De manier waarop u uw winkelbezoek heeft ervaren sluit op geen enkele wijze aan bij de manier waarop we zouden willen dat u deze bij ons beleeft. U kunt ervan op aan dat we dit intern oppakken, zodat een herhaling kan worden voorkomen. En we sturen u een cadeaubon toe met daarbij de uitnodiging om ons een herkansing te geven.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

ernst s 27-02-2017

Het telefoongesprek is als zeer prettig ervaren. Dit kwam ook overeen met mijn eerdere ervaringen met Cameranu.nl. Ik beschouw de ervaring in de winkel dan ook als eenmalig. De cadeaubon was niet nodig, de excuses voldeden. Wat mij betreft is het netjes afgehandeld en tot een volgend bezoek.
E.S.

D.Bor 27-02-2017 In de winkel gekocht

Camera

Ik heb via cameranu.nl een camera gezien dacht dat is wat voor mij,maar ik had er geen vertrouwen in.
Dacht weet je wat ik gaat er even kijken woont er maar twintig kilometer vandaan.
Het was een heel knusse en mooie winkel uitzonderlijk vriendelijke verkoper.
Ik ben een tijdje met hem aan de praat geraakt.Had goed verstand van camera,s dus uiteindelijk een gekocht.Bevalt me uistekend pluim voor eigenaar neemt alle tijd voor je en is eerlijk.Had ik niets gekocht was ook goed.
Volgende keer weer Cameranu.nl voor mij.Bedankt voor het goede advies ben heel tevreden.👍🏽👍🏽

JaJaFo 27-02-2017 In de winkel gekocht

Zo'n handige monopod

Kom op een zaterdag en je waant je in een gerenommeerd warenhuis. Drommen bezoekers die hun beurt geduldig aan de leestafel afwachten met een bekertje koffie of nieuwsgierig rondneuzen langs de vitrines en rijen blinkende camera’s – er is veel te zien. Die belangstelling geeft aan dat fotografie ‘hip’ is en CameraNu de verkooplocatie bij uitstek. Van heinde en verre reist men er voor naar Urk. Ondanks de drukte, nemen de verkopers de tijd om mensen van een goed advies te dienen. Niet te gek en te kostbaar bij beginnende fotografen, het wat duurdere segment voor de gevorderden. Voor elk wat wils. Op zoek naar een simpele monopod, zoals in mijn geval? Zo’n ding dat je altijd bij de hand hebt? Verkoper William snapt wat je bedoelt, rent naar het magazijn en toont even later een statief dat je simpel aan je broekriem hangt maar letterlijk in een handomdraai uitschuift tot een eenpoot op stahoogte. “Krijg je geen spijt van, probeer maar. Handig en niet duur. Gebruik ik zelf ook en heb ‘m altijd bij me”. Wil je wat meer tijd om te bomen over ervaringen bij de geliefde hobby, kom dan op een doordeweekse morgen. Gegarandeerd is het dan rustiger en word je niet opgejaagd door rijen wachtenden. Maar druk of niet: tijd voor een goede tip zullen ze bij CameraNU altijd hebben. Want een belangrijk ding hebben de medewerkers met hun klanten gemeen: liefde voor fotografie.

Johan 27-02-2017 Via de website gekocht

Retouneren

Ik een geweldige ervaring met de retour service van CameraNu.nl. Ik heb niet op zitten letten toen ik een product bestelde. Ik had nodig een IDE Docking en ik bestelde een product dat alleen een S-ATA aansluiting heeft, dus ik had er niks aan. Ik een telefoontje gepleegd met CameraNu, situatie uitgelegd en gevraagd of ik het mocht ruilen voor een docking met een IDE aansluiting. Helaas hadden ze deze niet. Kon gewoon de S-ATA docking terug sturen en zou mijn geld terug krijgen. Nou is dat niets bijzonders want zo hoort het en ze zijn wettelijk verplicht om het retour te nemen en mijn geld terug te storten maar het bijzondere was dat ik mijn geld binnen 5 dagen al op mijn rekening terug had. daarom alle lof en bedankt voor deze PERFECTE SERVICE."

Henk van Zetten 27-02-2017 In de winkel gekocht

Zonder meer fantastisch

Deze shop is echt helemaal top, ik heb tot nog toe al mijn aankopen bij deze shop gedaan, en ik ben er nog steeds helemaal content mee!

Willie 27-02-2017 Via de website gekocht

Echt handig

Dit is een echt handig ding. iedereen kampt met overvolle stekkerdozen. even een powercube aansluiten en het probleem is opgelost

MaSa 26-02-2017 In de winkel gekocht

Canon EOS 760D DSLR Body

Ik heb vorige week bij Cameranu.nl deze spiegelreflexcamera gekocht en daarbij ook nog een mooie lens. Hierbij goede informatie gekregen en uitleg. Tevens kon ik deze camera proberen met verschillende lenzen, zodat ik ook kon zien wat het verschil is tussen de ene en de andere lens. Er is ook duidelijk uitleg gegeven over de accessoires welke hierbij aangekocht kunnen worden.

Cameranu.nl BEDANKT voor de vriendelijke service

Kevin 26-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en goedkoop

Na een aankoop van aantal producten voelde het al snel vertrouwd na dat het dag er na binnen was. Daardoor heb ik daarna meerdere dingen besteld wat ook snel weer binnen was. Een geheugenkaartje met WiFi stopte er opeens mee, netjes contact opgenomen. En kreeg een hele nieuwe terug. Kortom goede service en vertrouwd.