Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter-Jan van Schendel 23-12-2016 Via de website gekocht

Blaasbalg

Prima snelle levering tegen scherpe prijs en zelfs zonder verzendkosten, klasse! Een volgende keer ga ik zeker weer hier bestellen en zal deze winkel ook bij anderen aanbevelen!

Pluspunten

• accuraat
  • snel
  • scherpe prijs
  • geen verzendkosten

Raymond Stuurman 23-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

Cameranu.nl is een betrouwbare winkel met een zeer goede webshop.Bellen kan altijd en staan je vriendelijk te woord. Er is zeer uitgebreide kennis van zaken. Kortom voor mij geen andere winkel dan cameranu.nl

Pluspunten

• Kennis van zaken, zeer deskundig

Kasper 23-12-2016 Via de website gekocht

Snelle, correcte aflevering

Enige winkel die in Benelux vond met dit item. Bijzonder correct, goede communicatie en opvolging van zending. Dit mag zelfs gerust een stuk minder snel als daarmee comfort van uw werknemers kan verhoogd worden (aflevering na kantooruren zelfs).

Pluspunten

• correct
  • snel
  • goede communicatie

Sim 22-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu levert snel

Het is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, makkelijk aan te melden, snelle levering, goed verpakt.

C.A.Smit 22-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop canon camera

Reeds meerdere malen camera's e.d.gekocht bij Cameranu .ook in de Urker winkel.
Nooit teleurgesteld vanwege personeel of service .Internet aankopen altijd op tijd en in prima conditie
Bij mij thuis aangeboden door bezorger
Dus klasse. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Eerlijke handel
  • Normale prijzen
  • Geen gezeur bij evt problemen

Haan de. 22-12-2016 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering.

Bedrijf makelijk te vinden op internet, producten goed te vinden in categories.
Goede prijzen in vergelijk met andere aanbieders.
Gratis verzending.

H. Dekker 22-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik wilde een aankoop doen van een fotostudio (filtsers en achtergrond). Daar ik niet zeker wist wat ik voor mijn doeleinden moest aanschaffen, wilde ik graag telefonisch advies. Camera.nu was de enige aanbieder die ik telefonisch kon bereiken, een pluspunt dus! Ik ben prima geholpen en de verkoper had verstand van zaken en ik had niet het idee dat mij iets werd 'aangesmeerd', nog een pluspunt! De bestelling was gemakkelijk online te doen en er werden verschillende opties voor verzending geboden. De bestelling werd vrij vlot geleverd. Helaas was in de bestelling iets teveel en iets te weinig geleverd. Na telefonisch contact met de klantenservice werd dit prima opgelost en de volgende dag had ik het missende onderdeel in huis. Ik ben super tevreden met de service en daardoor nog blijer met mijn aankoop.

Pluspunten

• Telefonische informatie
  • Telefonische klantenservice
  • Verstand van zaken

Camera Express 22-12-2016 Via de website gekocht

Een speciaal boek.

De levering, was ondanks de Kersttijd de volgende dag binnen. Hiermee waren we zeur verheugd. Dit geeft moed om een volgende bestelling wederom bij Camera.nu te plaatsen. De tracking was ook meer dan in orde.

Pluspunten

• Tracking en snelheid

Minpunten

• Op dit moment geen

Pascal d 22-12-2016 Via de website gekocht

Altijd op tijd..

Altijd kunnen vinden wat ik zoek.. En na het bestellen keurig snel binnen. Betrouwbare partij. Ga zo door!

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Uitgebreid assortiment

Bert Hendriks 22-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Al eerder wat spulletjes gekocht bij Cameranu en deze waren steeds tot volle tevredenheid. Nu was ik op zoek naar een laptoptas van Thull en deze was maar op weinig plaatsen voorradig, maar Cameranu kon 'm binnen 1 dag leveren en dan ook nog aan een zeer concurrerende prijs! Alleen maar goede ervaringen dus.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Zeer snelle levering
  • Scherpe prijzen

alex de keijser 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima koop en prima levering volgens afspraak.

Ik heb gekozen voor cameranu.nl, omdat vorige ervaringen uiterst positief zijn verlopen. Wat ze beloven komen ze altijd na. Levering precies op tijd en je kunt je levering volgen met een code. Zeer professioneel.

Pluspunten

• kwaliteit
  • levering op tijd
  • bestelling volgen
  • duidelijke site

Minpunten

• niets gevonden

Marcel 22-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en handige tassenvinder

Voor een onverwachte shoot had ik snel een nieuwe tas en een kleine videokop nodig. Welke videokop ik wilde, wist ik al. Maar de tas was me nog niet duidelijk. Met de handige tassenvinder van CameraNU.nl kreeg ik in een paar klikken de tassen die voor mij het meest geschikt waren. Heel handig! Bestellen ging ook makkelijk en levering op dezelfde dag was zelfs gratis! Ook die levering ging perfect, per mail werd ik continu op de hoogte gehouden en de chauffeur stond precies in het aangegeven tijdvak op de stoep.

Pluspunten

• Levering zelfde dag
  • Handige tassenvinder

Hans Siteur 22-12-2016 Via de website gekocht

Caruba light box 60x60 cm

Bij toeval ontdekte ik deze lightbox bij een fotoclub medelid en was er meteen weg van. Ik specialiseer me in tabletop fotografie en deze box biedt veel extra mogelijkheden voor de belichting. Bovendien zijn er veel extra's bij (spotjes en 4 achtergronddoeken in verschillende kleur.
Verder vindt de prijs ongelofr\elijk laag voor het gebodene. Ik heb er een voordracht over tabletop fotografie mee gehouden en iedereen was zeer enthousiast.

Pluspunten

• Zeer ruime belichtingsmogelijkheden
  • lage prijs
  • extra hulpmidelen

Minpunten

• voor mij geen

Ronster 22-12-2016 Via de website gekocht

supersnel en superservice

Wat ik altijd al van Cameranu gewend ben een prima technische ondersteuning bij de aanschaf van apparatuur, en dan nu ook de service ochtends besteld diezelfde avond al in huis!! Super! ;-)

Freddy 22-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen door vakmensen

Ik was opzoek naar een mooie spiegelreflex camera om kado te geven. Na uren lang speuren en het lezen van talloze review's op het internet kwam ik uit bij de Canon EOS 1300D.

Ik had de mogelijkheid om de camera te bestellen bij een van de grote online warenhuizen, uiteindelijk besloot ik deze camera te bestellen bij Cameranu.nl. Als de prijs goed is ondersteun ik graag kleiner winkels!
Ik heb telefonisch contact gehad en ben uitstekend geinformeerd door een van de medewerkers. Heb de camera online besteld en zelf afgehaald bij het filiaal in Urk. Ondanks optie om de camera de volgende dag gratis geleverd te krijgen wilde ik geen risico (ivm bezorging) nemen en heb hem zelf opgehaald. Daar heb ik geen spijt van gekregen, omdat ik de prachtige winkel heb gezien. In de winkel heb ik nog een aantal vragen gesteld en daar passende antwoorden op gekregen.

Mijn conclusie: Als je een camera wilt aanschaffen, doe dit vooral bij cameranu.nl. Het personeel is zeer vakkundig en is specialist op het gebied van camera's, van een instap model tot proffesioneel apperatuur.

PS: Diegene die het kado ontving was super blij!

Pluspunten

• Geweldige service
  • Beste prijs
  • Extra voordeel (kado tegoed)

Pieter 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Cameranu is een uitstekende winkel om o.a. fotoapparatuur en assecoires te kopen.
Wordt zeer goed geholpen, zeerkundig en goed geadviseerd.
personeel denkt ook mee met de klant.
Winkel is ook telefonisch zeer snel bereikbaar.
al met al ben ik zeer tevereden over cameranu

P.J.H. Gerritsen 22-12-2016 Via de website gekocht

prima winkel

goede service, ruime keus , zeer klantvriendelijk en telefonisch ook makkelijk en snel bereikbaar.
medewerkers zijn ook bereid om mee te denken en vervolgens de juiste adviezen te geven.

J. Lasoe 22-12-2016 Via de website gekocht

aankoop accu t.b.v. digitale camera

Perfecte afhandeling, levering zeer snel.
De site is uitermate gebruiksvriendelijk.
Het is zeer makkelijk om het gewenste artikel op te sporen

Ed 21-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel en nog betere service

Cameranu.nl heeft de beste prijzen voor de beste spullen. Na de snelle levering bleek 1 spot een defecte lamp te bevatten en deze werd direct door de klantenservice nagestuurd, zonder extra kosten.

• Prijs - Kwaliteit verhouding
  • Levering

Willem 21-12-2016 In de winkel gekocht

Canon power shot sx 720 Hs compact camera

Cameranu top winkel .!
Erg vriendelijk geholpen in hun winkel .
Alles is erg overzichtig.
En goeie service .!

Henk 21-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu is er voor U

Met enige regelmaat video apparatuur gekocht bij Cameranu.
Over garantie geen klagen. Toen een camera accu na anderhalf jaar niet naar behoren werkte werd kostenloos een nieuwe opgestuurd.
Onlangs een draadloze microfoon set gekocht van Sennheiser . Hij zou op voorraat zijn want ik moest hem de volgende avond gebruiken. s'ochtens vroeg kreeg ik een bericht dat er iets mis was gegaan met versturen. Op mijn opmerking dat ik hem die avond nodig had kreeg ik als antwoord. Uw pakket is al onderweg naar Limburg met een koerier , en komt over een paar uur bij u aan.
Dus Chapeau voor de mensen bij Cameranu.
Kort geleden een camera accu besteld. dag er na in huis. super

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiement
  • concurerende prijzen
  • prima service

Bernard 21-12-2016 Via de website gekocht

Goed geinformeerd en snel geleverd

De site ziet er goed verzorgd uit en het bedrijf heeft een uitstekende naam op betrouwbaarheid.
Goede telefonische back-up, vakkundig. supersnelle levering

Pluspunten

• Goede telefonische informatie
  • Na order netjes geinformeerd en zeer snel geleverd

Bono 21-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Canon EOS 5D Mark IV

Als fanatiek hobby fotograaf heb ik onlangs de Canon EOS 5D aangeschaft. Ik had een aantal vragen, welke ik in de avond telefonisch kon stellen, een groot pluspunt dat ze tevens in de avond via de telefoon te bereiken zijn.De camera uiteindelijk via de site besteld en een dag later was deze al in huis.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • service
  • kennis
  • bereikbaarheid

Jacob 21-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Deze winkel kwam ik tegen bij het zoeken naar een camera; hier vond ik alle informatie die ik zocht, ongeacht welke camera. Bovendien was de levering snel en correct vlg. de opgaaf.
Telefonisch waren ze vriendelijk en professioneel.

Pluspunten

• Volledige informatie
  • Groot assortiment
  • Kennis van zaken
  • Heel snelle en correcte levering.
  • Concurrerende prijs.

Minpunten

• zou het niet weten.

Jordi W. 21-12-2016 Via de website gekocht

Canon G7x Mark 2

Ik vind deze shop een aanrader voor iedereen die opzoek is naar camera's en bijbehorende accessoires. De bestelling werd op tijd geleverd en kan dan ook geen negatieve dingen noemen bij deze aankoop! Er zat zelfs in de verpakking nog een kerstkaart en een kortingsbon van 5 euro, erg attent!

Pluspunten

• Snelle levering
  • 5 jaar garantie op camera

Catherine Taevernier 21-12-2016 Via de website gekocht

catherine Taevernier- Van bockxelaere

op zoek naar bushnell handig niet verplaatsen en groot assortiment levering voor Kerst . tevreden van mijn aankoop en nu hopelijk ook de begiftigde

Ilse Legel 21-12-2016 Via de website gekocht

Breed assortiement en topservice!

Echt alles op het gebied van fotografie is hier beschikbaar. Ik heb bij Cameranu.nl al meerdere bestellingen gedaan, waaronder een GoPro en SD-kaart. De website is zeer gebruiksvriendelijk dus alles is makkelijk te vinden. Ook de service heb ik als prettig ervaren. Binnen no-time ontvang je een bevestiging en voordat je het weet ligt de bestelling op de stoep! Ga vooral zo door!

Pluspunten

• service
  • assortiment

Gerda 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en goede service.

Dit was mijn tweede bestelling bij Cameranu. De eerste ben ik gaan halen in de winkel en de tweede heb ik laten bezorgen. De snelheid waarmee ze je bestelling bevestigen, super. Bij de eerste bestelling nog telefonisch contact gehad met de klantenservice, hier werd ik heel vriendelijk geholpen. Ook in de winkel trouwens. Bestelling die via de post is gekomen was er ook de dag erna zoals besproken.

Pluspunten

• Service

Chris 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Geweldige shop, mensen met kennis en passie. Goede adviezen. Veel op voorraad en snel geleverd tegen goede prijzen.

Pluspunten

• Kennis
  • Snelle levering

Tevreden klant 21-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!!

Gebeld met cameranu.nl vanwege prijs en levertijd. Werd direct goed geholpen en oplossing was er snel en zeker naar wens! Ook levering was zeer snel!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Duidelijk

Marcus Kingma 21-12-2016 Via de website gekocht

Probleemloos, snel, correct, up to date, topservice.

Sinds 13-09-2011 heb ik in de afgelopen 5 jaar, 40 maal wat bij Cameranu.nl besteld en elke keer sta ik versteld van de enorme snelheid en correctheid van levering. Het is nog nooit misgegaan. Prijstechnisch zijn ze gelijk of goedkoper dan hun concurrenten en de service, voorlichting en inlichting is altijd correct, snel en goed. Je hebt immer het idee met echte vakmensen te maken te hebben die weten waar ze het over hebben en vooral dat je nooit een nummer bent. Topbedrijf die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Professioneel
  • correct
  • super snelle levering
  • topservice
  • juiste prijs

Minpunten

• Showroom te ver van Zeist
  • Geen enkele

Pjotr 21-12-2016 Via de website gekocht

Nikon D3300 camera

Erg blij met mn nieuwe camera van Cameranu.nl ! De zoveelste aankoop dit jaar. Een echte snoepwinkel voor de liefhebbers. Levering en service zoals altijd snel en perfect!

Pluspunten

• vakkundig
  • snelle levering
  • overzichtelijke site
  • prijs/kwaliteit verhouding goed

jdur 21-12-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Overzichtelijke website, grote sortering, snelle en stipte levering. Een uitstekend adres om een zoektocht naar een bepaald artikel te beginnen.

Pluspunten

• Grote sortering
  • Snelle en stipte levering
  • Gratis verzending

Hans N 21-12-2016 Via de website gekocht

Juiste prijs/kwaliteit en goede service!

Ik heb onlangs een Spiegelreflexcamera gekocht. Camernu heeft het beste aanbod en is volledig transparant. Ik had na aankoop een aantal vragen en ik werd zeer snel en deskundig geholpen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Kennis van hun producten
  • Service

Marielle 21-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Zeer snel werd mijn pakketje bezorgt en alles helemaal compleet. Zeer vriendelijk geholpen toen ik nog een vraag had.

Ton v K 21-12-2016 Via de website gekocht

Ton van Kooten

Ik bestel hier vaak, wat een heerlijke winkel. Ze doen het tot nu toe altijd gewoon goed. Goede en snelle response, snelle levering

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vakkundig advies
  • Reageren snel
  • Scherpste prijzen

Paul de Wit 21-12-2016 Via de website gekocht

Toptent!

Prachtige apparatuur, uitstekende klantenservice en after-service en tegen een interessante prijs.
Ga zo door!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • klantenservice
  • prijs / kwaliteit

Arjen 21-12-2016 Via de website gekocht

Nikon Coolpix AW130 gekocht bij Cameranu.nl

Mooie onderwatercamera gekocht bij Cameranu.nl. Goed advies gekregen en de camera was netjes op voorraad, volgende dag al geleverd, top.

Pluspunten

• Snelle en correctie mail
  • Snelle levering

Marian 21-12-2016 In de winkel gekocht

sony 400v

Wij zijn goed geholpen en de verkoper had alle tijd voor ons. Ook de nadelen werden belicht ook het verkopen van mijn oude toestel kwam aan de orde Wij zijn zeer tevreden met dit toestel.

F. de Laat 21-12-2016 Via de website gekocht

dhr

goede aanbieding tegen o kosten. Camaranu.nl voert de aanbieding op de website voortreffelijk uit. Je verwacht als klant dat bedrijven beloftes nakomen, maar ik neem dit persoonlijk met een korreltje zout. Cameranu.nl bewijst het tegeldeel en maakt verwachtingen zonder uitzondering volledig waar.

Albert van Leeuwen 21-12-2016 In de winkel gekocht

Perfecte levering !

Na heel lang zoeken voor een nieuwe camera en een perfecte uitleg en demonstratie in de winkel eindelijk de knoop doorgehakt en de mini ursa 4,6k gekocht personeel was super behulpzaam en had ook uitgebreid de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden die ik op dat moment had.

Pluspunten

• behulpzaam
  • mooie winkel
  • groot assortiment

Minpunten

• locatie (maar het is de rit waard)

Mark 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfect advies qua filters

De reden dat ik voor Cameranu heb gekozen is omdat ik hier online eigenlijk al jaren langskom. Op zoek naar nieuwe filters voor nieuwe lens ben ik na een belletje uitstekend geholpen. Tevens uitleg gekregen waarom het ene filter wel en het andere filter niet. Daarnaast had ik nog een vraag over mijn lens. De kennis die aanwezig is bij CameraNu is dusdanig dat je niet nog met vragen de telefoon hoeft op te hangen.

Pluspunten

• Kennis
  • Beschikbaarheid
  • Prijzen
  • Assortiment

Minpunten

• Fysiek niet naast de deur

Martijn 21-12-2016 Via de website gekocht

Al jaren lang mijn favoriete foto vak winkel !

Vandaag besteld morgen in huis tot 00.00 (geniaal!) competitieve prijzen, en indien nodig zeer goede aftersales. Bestel al jaren trouw bij cameranu, laatste aankoop met koerier laten brengen (dure lens) en kon pinnen aan de deur bij een eigen medewerker van cameranu.

2 x gebruik moeten maken van aftersales, dit verliep beide keren soepel. Geen gezeur, gewoon duidelijk uitgelegd wat er scheelde 1 x nieuw vervangend product 1 x reparatie naar wens.

Dank cameranu :) Een 10 voor jullie !

Pluspunten

• voor 00.00 morgen in huis
  • goede aftersales / garantie + reparatie
  • bereikbaar !! snelle reactie op mails

Henri 21-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu

Via een vergelijkingssite kwam ik bij CameraNu terecht. Zij hadden in voorraad wat ik zocht, en konden dat zelfs de zelfde dag nog leveren, omdat ik voor 12.00 uur bestelde! En dat voor een concurrerende prijs. Van de pakketdienst had ik tussendoor nog 2 mails ontvangen over het tijdstip van aflevering. En inderdaad werd het pakketje vroeg in de avond afgeleverd op het aangekondigde tijdstip! Klasse!!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Heel veel in voorraad
  • Snelle tot heel snelle levering

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Job 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte Klantenbinding

CameraNu is al jarenlang – weliswaar niet met regelmaat – een leverancier van mijn bedrijf. De kennis is zowel op fotografie als video hoog en je wordt altijd correct te woord gestaan.

Toen ik de laatste keer aan verkoper aan de telefoon had voor info over een Macro Art Adjustable Dual LED Light gaf ik aan er even over te na te denken of ik deze echt wilde hebben.
Een dag later lag er een kaartje in de bus met de handgeschreven tekst: “Fijn dat ik u meer over ons assortiment kon vertellen”. Met vriendelijke groet.... Ok, mooie vorm van marketing en ik krijg wel de juiste aandacht. Besluit was daarna niet moeilijk meer...

Topwinkel, groet,
Job

Pluspunten

• Service (ook na aankoop)
  • Kennis
  • Assortiment

GMK 20-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Voor mijn nieuwe Olympus E-M1 had ik nog een reserve accu en een SD kaartje nodig. In de avond nog even snel besteld. De volgende dag wordt de bestellig al door PostNL bezorgd. Als dat niet snel is. En correct!

Pluspunten

• Correcte levering
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Loek 20-12-2016 Via de website gekocht

Camera/lens (Fuji) aankoop

Snelle reactie via klantenservice, met goede inleving in mijn vraag. Na extra kort telefonisch overleg voor definitieve afstemmen aan het einde van de ochtend camera en lens besteld en dezelfde dag nog thuis. Levering exact binnen het 30 minuten tijdslot dat vooraf was aangegeven. Er bleken leverproblemen vanuit Fuji voor de XT2 camera bij een aantal winkels. Cameranu had hem gewoon, en zelfde dag in huis. Super!

Theo 20-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel

Ik heb verschillende keren bij deze webwinkel besteld. In het verleden ook contact via email gehad. Ik heb positieve ervaring bij deze webwinkel. Goede service, snelle levering, goede prijzen. En vragen worden gelijk beantwoord.

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • gebruiksvriendelijke website

Dana 20-12-2016 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en Heel goed

Het is prettig en fijn shoppen op de website , erg overzichtelijk !
Ik heb een camera gekocht , mijn eerste ! En vond hier de beste prijs.
Lekker snel geleverd op exacte tijd .
Ik ben erg tevreden en zal hier nog meer gaan aanschaffen voor mijn nieuwe hobby .

Pluspunten

• Snelle levering
  • Beste prijs
  • Duidelijke website

Rob 20-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Sony vct-hm2

Gemakkelijk te vinden object. Website wees vanzelf de weg. Goede communicatie rondom ontvangst betaling en verzending.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Communicatie