Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Danielle 12-09-2016 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede en duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Ik had mijn bestelling 's avonds geplaatst en had het meteen de volgende dag in huis! Heel fijn! Het product was precies zoals de online winkel liet zien. Ik ben zeker niet ontevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• goede omschrijving
  • overzichtelijke website
  • zeer snelle levering

Chantal 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Cameranu.nl is bij ons als winkel favoriet. Ze hebben veel keus, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en ze leveren snel. Ook de informatie op de website is zeer volledig, dit in tegenstelling tot veel andere sites. Bij een van de laatste bestellingen bleek een artikel na bestelling en betaling toch uitverkocht te zijn. We kregen toen zonder bijbetaling een soortgelijk, maar duurder artikel toegezonden. Al met al zijn wij zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote sortering
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Goede service

Edmond van de Berg 12-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Canon BP-727 accu (Merk Jupio)

Op 25-08-2015 heb ik een extra battreij besteld bij Cameranu.nl Deze batterij heeft een hogere capaciteit en dus geschikt voor mijn Canon Legria HF-R606 camera die ook eerder besteld heb bij dit bedrijf.

Het bestel systeem bij Cameranu.nl is een gehaal makkelijk systeem. Wat ik die dag heb betseld kreeg ik meteen de volgende dag in huis. Bij iedere verwerking kreeg ik netjes een email van Cameranu.
De rekening wordt netjes aan je email adres gestuurd zodra het pakket verzonden word. Tevens krijg je hierbij ook een link om je pakket te volgen, en weet je ok dat deze is afgeleverd.
Indien je via email iets vraagt aan deze firma krijg je ook netjes bericht terug.
Ik raad deze firma dan ook aan indien je Camera of reserve batterij nodig hebt. De volgende keer bestel ik zeker weer bij deze firma.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pakket traceerbaar
  • Aftersales
  • Goed advies

Snoek 12-09-2016 In de winkel gekocht

fijne winkel

mooie, moderne en overzichtelijke winkel met voldoende balie's met vriendelijke medewerkers.
Goed systeem met nummers trekken bij binnenkomst. Hierdoor hoef je niet in een rij te wachten en kun je op je gemakje de winkel bekijken en alle uitgestalde spullen goed bekijken.

Pluspunten

• ruime keuze
  • service bij balie
  • kennis bij balie

C. Dielen 11-09-2016 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Veel keus aan producten en merken. Snelle levering, zelfs op zondag wordt er tegen een kleine vergoeding geleverd. Betaalbare prijzen. In de webshop kun je gelijk zien of het product op voorraad is en dus direct leverbaar is of niet. Echt een top webshop.

Pluspunten

• groot assortiment
  • betaalbare prijzen
  • Snelle levering
  • levering op zondag
  • voorraad status

de moderne wildbeheerder 11-09-2016 Via de website gekocht

Wildcamera

Ik heb veel rond gekeken maar ik ben uiteindelijk bij Camera nu uitgekomen .Ik kende deze webshop helemaal niet,maar voor mij verdienen deze mensen echt een 10 .Ik heb de wildcamera om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur mooi in huis .Dus voor mijn volgende wildcamera staat camera nu op de eerste plaats om een bestelling te plaatsen .

heiko 10-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering niet goed geld terug

Een bestelling vandaag is de volgende dag binnen. Is het product niet naar je zin dan doen ze niet moeilijk (ook niet met retour formulieren en zo) met terugsturen. Ik bestel al jaren bij cameranu.nl maar ook bij de andere grote 'spelers' waar ik ook nooit problemen ondervind

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima winkel met een actueel aanbod.
Vriendelijk personeel en goede uitleg.
Ook een heldere webshop met goede aanbiedingen

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • overzichtelijk
  • eerlijk advies

Dodde Schimmel 09-09-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel

Vanaf het moment dat je binnenkomt, tot je vrolijk weer vertrekt. Je wordt uitstekend geholpen. Prettige winkel en geen opdringerig personeel. Er werken mensen die jou graag willen helpen, in plaats van alleen maar willen verkopen.

Pluspunten

• Sfeer
  • Personeel
  • Overzichtelijk
  • Kaartje trekken

Minpunten

• Prijzen ontbreken

Carin 09-09-2016 In de winkel gekocht

Fototas

Volop keuze aan fototassen en vanalles op foto/ filmgebied. Ook tijdens het rondkijken kans om te genieten van een kopje koffie/ thee. Ze blijven bij met de nieuwe trends. Bij vragen zijn de medewerkers zeer behulpzaam. Zeer tevreden de winkel uitgegaan.

Pluspunten

• Volop keuze

Siegfried Gorlitz 08-09-2016 Via de website gekocht

Grote keus en top service ,en een overzichtelijke Website

Heb zelden zo een goede service en afhandeling gehad van informatie en bestellingen . Direct goede reacties en dat maakt het dat ik graag bij CameraNu klant ben .

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Heel groot assortiment
  • Snelle en goede recaties
  • Hele goede service

Kr00st 08-09-2016 Via de website gekocht

Bijna perfect

Alleen de meerkosten t.g.v. betalen met Paypal verhinderen dat het een 9 is. Verder helemaal top. Misschien alleen nog mogelijk maken om pakketten, net als bij BOL.com bij supermarkten af te kunnen halen...

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • snelle levering

Minpunten

• meerkosten betalen paypal
  • duurder dan concurrent

Maaike 08-09-2016 Via de website gekocht

Super snelle servicd

Zeer tevreden met de service van cameranu.nl. Ik heb een hoes gekocht dinsdagavond rond 23 uur en de volgende dag al geleverd, super! Product is zoals beschreven.

Pluspunten

• Snelle levertijd

Stealthy 08-09-2016 Via de website gekocht

Godox Digital Timer Remote Nikon N3

Goede winkel waar ik vaak spullen haal voor mijn fotografie hobby! Vaak hebben ze goede prijzen die sterk concurreren met andere webshops, wat niet vaak voorkomt tegenwoordig. Enig nadeel vond ik de service. Ik vroeg welke Godox nikon versie ik nodig had, waaruit zij mij meegaven dat ik de N1 nodig had, terwijl die niet op mijn camera paste wat mij al was opgemerkt. Uiteindelijk de N3 besteld en die was direct goed.

Pluspunten

• Makkelijk betalen
  • Overzichtelijke website
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Weinig specificaties
  • Niet correct advies

M.Croonen 08-09-2016 Via de website gekocht

snelle bezorging

Ik kocht een Jupio Power Vault Card 2500 bij Camera.nu. Ik betaalde minder dan op andere sites en ik ontving de card de volgende dag al

Pluspunten

• snel
  • prijs

Mustafa 08-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service.

Ik heb in juli nog de nieuwe nikon d5 DSLR body besteld. Snelle en goede bezorging. Ook contact via mail gaat vlot en netjes.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goed contacteerbaar

Jan 07-09-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig, goed en snel

Zocht een zonnekap voor een nieuw aangeschafte lens. Ik kwam al zoekend op het web terecht bij cameranu.nl. Daar hadden ze de kap voor een concurrerende prijs. De bestelling, de levering en de informatieverstrekking werden erg professioneel afgehandeld. helemaal tevreden dus. Cameranu.nl staat nu in de lijst favorieten.

EvB 07-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Ik vond het heel makkelijk online te bestellen en mijn bestelling was de volgende dag geleverd. Ruim assortiment.

Pluspunten

• Ruim Assortiment
  • Snel levering

Ruurd 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, veel keus.

In tegenstelling tot veel andere winkel had CameraNU een ouder model tas (met exact zelfde functionaliteit als nieuwe maar wel veel goedkoper) nog op voorraad. Zeer snel geleverd en tegen scherpe prijs.

Pluspunten

• snelle levering
  • groot aanbod

Minpunten

• niet de beste website

Rob 07-09-2016 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Bestelprocedure via de internetwinkel verloopt gemakkelijk. Fotopapier zonder verzendkosten, wat duidelijk is. Geen verrassing achteraf.
Levering duurde twee dagen, met dank aan PostNL. Nou ja, van Urk naar Limburg is ook een heel eind ;-)
Alles zoals verwacht en zoals het hoort!

Pluspunten

• Geen verzendkosten papier

Peter Kappinga 07-09-2016 In de winkel gekocht

klachten afhandeling

Voor de 3e keer gaat er iets fout met een product dat ik bij cameranu.nl heb gekocht. 1x door onduidelijkheid van mij, 1x door een fout van camera.nu en 1x door een defect aan een product waar de oorzaak niet duidelijk is. Alle keren heeft cameranu.nl het voor 100% correct opgelost. geweldige service van dit bedrijf.

Giel Hendriks 07-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke productbeschrijving, snelle levering

Bij Cameranu.nl een e-reader besteld met bijbehorend hoesje. De verzending was snel, objectbeschrijving was goed en ben erg tevreden met mijn Kobo Glo e-reader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productbeschrijving
  • Betaling effectief

Max 06-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon heel erg goed!

Goed gesorteerd, goede ondersteuning en probleemloze levering.

Veel producten op voorraad en dus ook snel geleverd. Een vraag over een verloopring via de chat snel en goed beantwoord en als het op voorraad is - wat dus vaak het geval is wordt er gewoon de volgende dag geleverd. Wat wil je nog meer?

Garantiegevallen? Nog geen ervaring mee.

Pluspunten

• Voorraad
  • Levering
  • Advies

stan 06-09-2016 Via de website gekocht

Xtorm AP175 SolarBooster

de xtorm was niet op voorraad na me aangemeld te hebben voor een mail als het weer voorradig was. waarvan ik keurig een mailtje kreeg, was de bestelling ook zo binnen. netjes verpakt en voor de laagste prijs die ik kon vinden

Pluspunten

• prijs
  • voorraad melding

Eiland 06-09-2016 Via de website gekocht

Besteld en heel snel in Huis

Supersnelle service. Savonds besteld en volgende dag al geleverd. Duidelijke mails met info van staat bestelling.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Duidelijke berichtgeving

Minpunten

• Zijn er niet

Jan 06-09-2016 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Binnen één dag geleverd waar andere shops minstens 5 dagen levertijd hadden. Alles volgens afspraak op tijd en goede conditie geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment

Basssie 05-09-2016 Via de website gekocht

Super shop

Zeer tevreden. Op maandagavond besteld; dinsdag in huis. Naast een nieuw product ook een occasion, deze is nog in super staat. Incl. Doos en originele onderdelen.

Levering is supersnel en keurig verpakt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • dag later geleverd
  • Assortiment occasion

w.h.schaap 05-09-2016 Via de website gekocht

Super

Super snelle levering en zorgvuldig verpakt. Lang gezocht naar dit artikel en verschillende andere winkels vertelden dat dit artikel niet meer verkrijgbaar was. Tot ik het aantrof op deze site.

Pluspunten

• Snel
  • Gemak

Mardo 05-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Super assortiment, ik koop hier ook nog regelmatig analoge benodigdheden. Wordt altijd lekker snel verstuurd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment

Thijs 05-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe drone binnen binnen 24 uur in huis, helemaal top!

Na bestelling, duidelijke mails ontvangen en track en trace code. Product binnen 24 uur in huis en op de service niks aan te merken!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede Service

Wil 05-09-2016 Via de website gekocht

keurig

De producen werden keurig op de gewenste dag geleverd. Als plus ervaar ik dat ik zelf de dag van bezorging kon aangeven. Dat kan nl. niet overal en lijdt vaak tot irritaties omdat ik niet altijd thuis bent. Prima geregeld bij Camera Nu. En dan zijn ze vaak goedkoper dan anderen.
De webwinkel zit wel anders in elkaar dan gebruikelijk en producten zijn onderverdeeld in "accessoires-(vinder)" en 'diensten'. Als je dat eenmaal weet zoekt dat verder prima.

Pluspunten

• goedkoop
  • soepele bezorging
  • handige website

Lisa 05-09-2016 Via de website gekocht

Degelijke fotostudio

Fotostudio besteld als cadeau, was er snel en in prima staat. Ziet er goede kwaliteit uit! Alle onderdelen zitten verpakt in een handige draagtas.

Pluspunten

• online bestelling
  • snelle levering (naar BE)
  • goede kwaliteit
  • opvolging van bestelling

Job 05-09-2016 Via de website gekocht

Occasion objectief

Via Marktplaats zag ik het objectief aangeboden.
Ik heb de winkel gebeld en kreeg gelijk goede duidelijke informatie.

Pluspunten

• goede aanbieing
  • kwaliteit zoals beloofd
  • goede prijs
  • vlot geleverd

Minpunten

• verzend doos was groot.

tientje 04-09-2016 Via de website gekocht

Super levering Canon Powershot

Met het bestellen van de camera kon je ook kiezen voor een zondag levering.
Erg blij mee, netjes op tijd geleverd en oo de hoogte gehouden door mails.
Super levering

Pluspunten

• Mailings over bezorging
  • Snelle levering

Anneke 04-09-2016 Via de website gekocht

Een bedrijf met mensen die meedenken Camera's.nl

Ik beveel dit bedrijf iedereen aan. Betrouwbaar en komt afspraken na
Prijs kwaliteit verhouding....heel eerlijk en goed

Claudia 04-09-2016 In de winkel gekocht

Geweldig!

Deze website is geweldig. Oude camera, zonneklep kapot gegaan in de vakantie en hier weer een mooie afneembare zonnekap gekocht! Helemaal blij!

Pluspunten

• Super handige website

Zegert 03-09-2016 Via de website gekocht

Canon S200 - open doos.

Zoals uit het verleden gewend uitstekende service. Het was een 'open doos' artikel met, naar bleek een engels netsnoer voor de lader.
Even een email gestuurd en de juiste kabel binnen een dag in huis. Wederom prima geholpen.

Pluspunten

• In de winkel goede uitleg
  • Ook tel/email goed advies
  • Snelle levering

EdKo66 03-09-2016 Via de website gekocht

Levering was binnen 24 uur binnen. Wat ik wel jammer vind, is dat er bij de BlackRapid strap een bundel-actie was met speciale clips, voor ongeveer 10 euro extra. Dus deze deal besteld. Bleek dat er bij levering deze clips ook al standaard in het pakket zat. Nu dus extra betaald voor iets wat niet nodig was.

Pluspunten

• snel
  • duidelijke website1

Linda 03-09-2016 Via de website gekocht

Toppers

Gewinkeld bij CameraNU.nl via het web. Zeer uitgebreid assortiment, dus alles kunnen scoren, voor een acceptabele prijs. En vervolgens op het afgesproken tijdstip de volgende dag in huis! Ik kom zeker terug.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Snelle levering

Joep 02-09-2016 Via de website gekocht

Prima Winkel!

Ik heb in het totaal 2 of 3 producten bij cameranu.nl gekocht en heb er nooit problemen mee gehad. Natuurlijk zijn er wel minpunten te vinden, vandaar dat ik geen 10 geef ;) buiten dat om was het bestellen makkelijk, de site is duidelijk en alles wordt prima netjes geleverd. Prima winkel!

Pluspunten

• Goede site
  • Snelle levering
  • Goed assortiment

Minpunten

• Tja.. Geen? Tot nu toe

Youri Beckers 02-09-2016 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en professioneel!

Ik heb al vele producten besteld bij Cameranu.nl. De service is nog steeds geweldig, het verzenden gebeurd snel, de prijs is goedkoop, en de pakketten komen netjes aan!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Professionele service
  • Groot assortiment

Rob M 02-09-2016 Via de website gekocht

Nikon Coolpix P900

Duidelijke website. Makkelijk en snel betalen. Supersnelle verzending. Prima verpakt onvangen. Nette en duidelijke factuur.

Pluspunten

• Snelle verzending.
  • Eenvoudige betaling.

kees 02-09-2016 Via de website gekocht

Goed en Snel

Zoals je hoopt dat het gaat...
Netje bevestigingen via Email van,
Order plaatsen
Van Order Status en Verzenden
Snel en Artikelen waren in kwaliteit zoals verwacht....

Van Lenning 01-09-2016 In de winkel gekocht

Canon 750D en Sigma lens 18-250 en Sun Sniper

Geeft bij binnenkomst al dadelijk een goed gevoel.
De producten overzichtelijk opgesteld en vooral vriendelijk en deskundig personeel.
Niets is hen te veel.

Lida 01-09-2016 Via de website gekocht

aankoop nd filter

Ze doen wat ze beloven, Om 23.50 uur besteld en idd de volgende dag in huis. Netjes verpakt en verzonden, maak graag weer gebruik ven deze service

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site

ML Verhaar 01-09-2016 Via de website gekocht

Goede correcte webshop

Toen mijn eerste sd-kaarthouder in de post bleef steken kreeg ik zo gratis een tweede exemplaar opgestuurd. Heel netjes.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Uitstekende communicatie

Sharon 01-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Besteld voor mijn moeder die in Hongarije woont, snelle levering was dus essentieel. Werd de volgende dag geleverd, bij de buren omdat ik niet thuis was maar dat was ook gewenst bij niet thuis. Eenmaal in Hongarije heeft ze hem meteen geïnstalleerd en batterij opgeladen, het toestel wordt nu volop uitgetest en mee gespeeld! Goed verpakt, snelle levering, geen verzekering dus top! Aftersales (nog) niet nodig gehad

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Netjes verpakt

Chantal 01-09-2016 Via de website gekocht

Altijd snel en netjes afgeleverd

Gewoon goed en betrouwbaar. Altijd netjes geleverd. Keurig verpakt.

Net bedrijf. De site is overzichtelijk, en het assortiment ruim in keuze. Alles word snel en netjes afgeleverd.

WIllem 31-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, en nette afhandeling van order

Ik had een goede video/foto tas nodig, die was bij Cameranu.nl snel gevonden.
Qua prijs/kwaliteit was dit volgens mij wel oke..!
Besteld, en werd netjes op de hoogte gehouden van de status van levering.
Zelfs nadat de pakketpost voor een gesloten deur stond, werd aangegeven waar het pakket te traceren was.

Pluspunten

• snelle levering
  • correcte afhandeling

31-08-2016 In de winkel gekocht

Nieuw statief en geheugenkaarten

Hulpvaardig personeel met veel kennis van zaken. Ik was op zoek naar een nieuwe monopod en geheugenkaartjes. Het personeel heeft mij van goed advies voorzien en zeer hulpvaardig. Prima winkel waar ik zeker weer naar toe ga als ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Hulpvaardig
  • Veel kennis
  • Nemen de tijd

Minpunten

• Ver weg