Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thomas L 27-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en makkelijk bestellen

Bestellen was makkelijk, levering was snel (hoewel wel buiten de aangegeven tijden) en kwaliteit van het product hoogstaand. Alles was goed ingepakt en goed beschermd tegen beschadigingen.

Pluspunten

• Snelle, beschermde levering
  • Hoogstaande kwaliteiten aan producten

Minpunten

• Levering buiten aangegeven tijden

Anne Rijpma 27-09-2016 In de winkel gekocht

Super service!!

Kort geleden kocht ik in de winkel op Urk bij CameraNu.nl een nieuwe camera met flitser en enkele andere artikelen. In de winkel hangt een ontspannen sfeer, je kunt er rustig rondkijken en indien nodig advies vragen. Nadat ik de spullen had gekocht en thuis uitpakte bleek dat mijn camera niet werkte, het was een kapotte batterij. Per mail heb ik contact gezocht en ben geweldig goed geholpen. De volgende dag al, geheel kosteloos, een nieuwe batterij in huis. Dit is een bedrijf om aan te raden voor al uw fotografie en accessoire wensen. TOP!!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Goed advies
  • Snelle oplossing bij problemen

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Wil 26-09-2016 Via de website gekocht

Wil

Gekozen via kieskeurig en marktplaats. Camera was laagste prijs en beschikbaar (als een van de zeer weinigen). Om 19:36 vrijdagavond besteld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Prijs marktplaats bleek naderhand € 20 lager te zijn dan website die zonder discussie meteen op maandag werden terug gestort. Zatermorgen 09:30 ging de deurbel. Top!

Pluspunten

• Alleen maar pluspunten

Tom 26-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service en makkelijk bestellen.

Product was voorradig en dus de volgende dag in huis. Snelle levering en geen poespas op de website. Erg duidelijk

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk bestellen en betalen

Max 25-09-2016 Via de website gekocht

Hele goede ervaring

Ik heb nu meerdere malen iets besteld bij deze winkel en heb nooit een keer een probleem gehad. Altijd mooi optijd geleverd en netjes ingepakt. Ook het bestellen is makkelijk en de winkel uitgebreid.

Top shop!

Van het Goor 24-09-2016 Via de website gekocht

Cadeaubon online gekocht

Ik heb een cadeaubon online gekocht met mijn mobiel en het was makkelijk, op tijd in huis, goede service. Helemaal top!

Kevin 23-09-2016 Via de website gekocht

Super winkel!

De levering was snel (savonds 23:00 besteld. Volgende dag in huis)

Het product voldoet aan de verwachtingen.

Op de site staan goed de specificaties van alle producten beschreven en de site zoekt makkelijk en snel.

Ook veel keuze zowel budget als de professionele mensen vinden hier wat!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keus
  • Makkelijk zoeken
  • Grote budget variatie

Henk Jansen 23-09-2016 Via de website gekocht

Online bestelling

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden vanaf het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. Ook de levertijd werd nageleefd zoals beloof.

Pluspunten

• Goede informatie
  • Correcte afhandeling

M. Slagman 23-09-2016 Via de website gekocht

CameraNU heeft een meer dan ruim aanbod en een uitstekende service, leuke aanbiedingen en aantrekkelijke prijzen.

Georges 23-09-2016 Via de website gekocht

Statief snelkoppeling

Snel overzichtelijk en goede zoek mogelijkheden tegen een zeer lage prijs.

Omdat ik al diverse keren de snel koppeling van het statief kwijt raakte heb ik er nu gelijk 3 besteld en zijn binnen 1 dag geleverd.

Pluspunten

• Snelle bezorg
  • Lage prijs

Erik 23-09-2016 Via de website gekocht

Snelle reactie en levering

Bij mijn bestelling had ik nog enkele vragen. Deze werden in een half uur al beantwoord. Ook vragen over de levertijd waren duidelijk en de producten zijn de dag er op geleverd.

Als ik een minpunt moet noemen is het dat de filters van producten niet overal compleet zijn of goed werken.

Pluspunten

• Snelle ractie bij vragen
  • Snelle levering

Jamie Cottam 23-09-2016 Via de website gekocht

First large order from cameranu.nl

I have recently upgraded to a better camera and lens for wildlife photography and shopping through this site allowed me to buy everything that I needed, and at a reasonable price too! The service was excellent and fast - everything was delivered, well packaged and on time!.

I am looking forward to being able to browse their shop in Urk one day!

Pluspunten

• Choice
  • Convenience
  • Cost
  • Service

Minpunten

• English translation

Hallema 22-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Overzichtelijke website; prima prijs; alles snel leverbaar en vooral overzichtelijk te vinden. Alles op fotogebied verkrijgbaar.

Jan de Vries 22-09-2016 Via de website gekocht

Levering

Toen ik mijn bestelling had geplaatst werd ik netjes op de hoogte gehouden door zowel CameraNU en PostNL. Helaas was ik tijdens de levering niet thuis, maar ik kon mijn bestelling binnen 2 klikken veranderen en zo kon ik mijn pakket de volgende dag gewoon ophalen. Dit is me zeer bevallen!

Pluspunten

• Klantvriedelijk
  • Makkelijk bestellen

XVIDIA* 22-09-2016 Via de website gekocht

Wel te vertrouwen

Het is elke keer een beetje spannend als je online koopt, wel cameranu.nl staat in de rij van winkels waar jou inkoop wordt keurig en snel afgehandeld. Weliswaar, heb ik nog geen ervaring wat betreft retour en derg., waar soms addertje onder het graas zit...

Pluspunten

• snel
  • compleet

Minpunten

• nog niet ontdekt

Richard 22-09-2016 Via de website gekocht

Winkelen bij Cameranu.nl

Bestellen bij Cameranu.nl is een feestje, er valt zo veel te kiezen. Alles is netjes gerangschikt en de omschrijvingen zijn, zowel kort als uitgebreid, zeer duidelijk.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snel

Minpunten

• Verpakken kan beter

The Dragon Whisperer 22-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Product op geleverde datum binnen, binnen het aangegeven tijdsbestek! Helemaal happy. Heeft mijn dag gered.

Arjen 21-09-2016 Via de website gekocht

Deskundig en snel!

Webshop werkt prettig om door sortiment te zoeken en via filters snel gewenste product te vinden. Daarna gaat alles zoals je tegenwoordig van webshop mag verwachten: zelfde avond verpakt, verstuurd en volgende dag geleverd. Bij eerdere bestelling een retour gestuurd, werd goed afgehandeld.
Jammer dat fysieke winkel in Urk zit, even voelen is bij aankoop statief fijner. Misschien à la Coolblue meer vestigingen in het land?

Rudi N. 21-09-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en op tijd!

De ervaring die ik tot nu toe heb is prima; goede website, faire prijsstelling, goed assortiment en op tijd geleverd.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snel geleverd
  • Goede prijsstelling

Richard Zwama 21-09-2016 Via de website gekocht

Goede service en lage prijzen

Een overzichtelijke website. Alles is snel te vinden. Voldoende informatie. Concurrerende prijzen. Eenvoudige en snelle betaling. Vlotte levering.

claartje 21-09-2016 Via de website gekocht

camera Sony

Alleen de internetwinkel ken ik, maar die werkt goed en is overzichtelijk. De camera kwam vlot en zorgvuldig ingepakt aan. Ik had een paar vragen; die werden telefonisch vriendelijk en deskundig beantwoord. De camera is uitstekend, en een kleine nalevering op verzoek kwam weer snel ter plekke. Kortom, pluim voor cameranu.nl

TvDonge 21-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Canon PowerShot SX610 HS

Scherpe aanbieding voor een uitstekende camera van Canon. Goede levering en prettige manier van status update.

Pluspunten

• Mooie aanbieding
  • Handig zoeken
  • Informatie voorziening

Martijn 20-09-2016 Via de website gekocht

Super goede service en nazorg!!

Na een zeer snelle levering was er toch iets niet goed. Na een mailtje kreeg ik een zeer geschikt antwoord, gevolgd door een verzendbevestiging van het onderdeel dat niet goed was. De volgende morgen kon ik al weer verder. Ik heb zelden zo'n goede service genoten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Accurate afhandeling
  • Nette klantenservice
  • Geweldige nazorg.

A. Warnaar 20-09-2016 Via de website gekocht

Epson expression 630

Goede communicatie, groot assortiment en snelle levering. S'avonds vrij laat besteld en toch vroeg in de middag in huis!

Pluspunten

• Duidelijke
  • Snel
  • Overzichtelijk

Boyd 20-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en duidelijke communicatie.

Ik heb vorige week maandag een polaroid film bestelt, deze zou per post geleverd worden en dit zou een aantal werkdagen duren. Ondertussen netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling per mail.
2 werkdagen na bestelling mijn pakketje netjes binnengekregen. Goed verpakt, netjes geleverd.

Dit is al de tweede keer dat ik bestel bij deze winkel, maar ik zou dit in de toekomst zeker nog blijven doen - blijf zo doorgaan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie
  • Topservice

Gwennie Benjamins 20-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Ik kan niet anders dan een 10 geven!! Vroeg in de avond besteld, de volgende ochtend mijn lens in huis!! Al om 12.00 uur stond ik buiten te fotograferen. Dat is toch geweldig?
De lens was bovendien goed verpakt, dus perfect beschermd.
Ik weet waar ik mijn volgende bestelling zal doen... 😊

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Goede prijs
  • Perfect verpakt

eRBé 20-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Tussen mijn bestelling en de aflevering kreeg ik een reclame mail van Cameranu.nl met aanbiedingen.
Laat daar nou net een aanbieding tussen zitten die ik net besteld en betaald had (zonder korting!).
Dit was voor Cameranu geen probleem en kreeg binnen een paar dagen het ‘te veel’ betaalde netjes terug gestort.
Super service!!!

Bert 20-09-2016 In de winkel gekocht

Mooie winkel

Prima en vriendelijke ontvangst, goed geholpen, mogelijkheid tot uitproberen, koffie aangeboden gekregen. Zelfs aangegeven dat er een setprijs-korting was.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Overzichtelijk
  • Ruime sortering
  • Parkeergelegenheid
  • koffie

JelleG 19-09-2016 Via de website gekocht

Apparatuur voor beginnend studiofotograaf

Een zeer goede website waarin een enorm aanbod overzichtelijk wordt weergegeven. De categorieën zijn netjes onderverdeeld in relevante subcategorieën. Daarnaast is er een goede filter functie aanwezig die het vinden van het juiste product een eitje maakt.

Erg uitgebreide productinformatie waarbij zelfs een 360 graden foto is te zien om het product van alle kanten te bekijken, handig!

Bestelproces was zo voorlopen en direct een bevestiging met factuur en pakbon gekregen. Handig voor de garantie mocht die ooit nodig zijn.

Helaas was het niet mogelijk om bij het verzenden te kiezen voor 'Pakje Gemak' waarbij een winkel gekozen kan worden als afleveradres. Je kan dan je pakket ophalen wanneer het je uitkomt (mits de winkel open is natuurlijk). Dit is eigenlijk het enige wat ik kon aanmerken. Pakket was verder goed verpakt en kwam netjes op tijd aan.

Pluspunten

• Zeer ruim aanbod
  • Overzichtelijke website
  • Vlot bestellen & leveren
  • Uitgebreide informatie
  • 360 graden foto's

Minpunten

• Geen 'Pakje Gemak'

Gerard 19-09-2016 Via de website gekocht

Compactflash card

Prima website, makkelijk te bestellen, lage verzendkosten zelfs aangetekend! Ook interessant voor camera's en accessoires

Pluspunten

• Lage verzendkosten
  • Goede website

Rick 19-09-2016 Via de website gekocht

Bijzondere zaak

Na een zoekopdracht in google kwam ik op de site.
Ik zocht een zonnekap voor een Canon 18-55mm lens. Ik werd heel snel doorgezet naar de juiste zonnekap. Ik las de duidelijke omschrijving en toen kocht ik de zonnekap. Het bestelproces ging heel snel en duidelijk, en ik vond hem de dag erna in de brievenbus. Een supersnelle en betrouwbare aankoop.
Jullie hebben deze klant meer dan tevreden gemaakt!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle aankoop
  • Snelle levering

Minpunten

• Zat in envelop ipv doos

Ruud 19-09-2016 Via de website gekocht

Breed

Breed is het gezichtsveld van mijn aangeschafte groothoeklens (Sigma 10 20mm).
Breed is hun assortiment.
Breed is hun kennis van fotografie apparatuur.
En breed is de service van Cameranu.nl.
Ik heb er ook al eens een tweedehands camera gekocht waar later wat aan defect bleek te zijn, garantie !!!
Ik vind cameranu.nl een winkel waar ik graag winkel.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • goede service
  • veel kennis van zaken

Minpunten

• geen idee

Anto 19-09-2016 Via de website gekocht

Top

Relatief laat besteld en toch de volgende dag, keurig verpakt, de bestelling geleverd.
Volgende keer zal ik zeker weer bij cameranu.nl bestellen.

Top!!!

Pluspunten

• Zeer snelle levertijd
  • Keurig verpakt

Marieke 19-09-2016 Via de website gekocht

Service top!

Goede service, snelle levering, keurig verpakt, goed produkt. Aanrader om hier te bestellen!
Lens is al vol op in gebruik.

Pluspunten

• snel
  • goede service

Jouke 18-09-2016 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Overzichtelijk,ruim asortiment met deskundig personeel ( niet opdringerig) die rustig de tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Vriendelijke verkopers
  • Overzichtelijk per merk.
  • Ruim asortiment
  • Demo modellen

Minpunten

• Zaterdag tot 16:00 uur
  • Soms erg druk

Bruinsma 18-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop canon camera

s'Avonds besteld en volgende dag al binnen.
Makkelijk en snel te bestellen.
Overzichtelijke site met veel aanbod.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering

Jan 18-09-2016 In de winkel gekocht
Urk

Op zoek naar een camera en 's avonds gebeld naar de info lijn. Perfect geholpen met de zoek criteria die ik opgaf. Op zaterdag in de winkel opgehaald. Zeer prettig geholpen door mensen die verstand hebben van camera's.
Jan

Pluspunten

• goed luisteren
  • Deskundig
  • Snelheid
  • ruime assortiment

Minpunten

• Maar een winkel

Anne 17-09-2016 Via de website gekocht

Zeer efficient

Overzichtelijk en snelle levering. Zeer efficient. Fijne website, makkelijk kunnen vinden wat je zoekt. Mijn favoriete fotografie spullen webwinkel.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering

Minpunten

• geen acties

Wim 16-09-2016 Via de website gekocht

Enorm tevreden.

Goede service. Je kunt altijd bellen voor een goed advies. Heb altijd iemand aan de lijn gehad die kennis van zaken had. Bevlogen mensen die weten waar ze over praten. Niet alleen voor de verkoop maar ook goed reageren op vragen.

Y.Koppens 16-09-2016 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Geweldige winkel met zeer kundig en vriendelijk personeel. Daarnaast hebben ze een zeer uitgebreid (lees voor elke portemonnee) assortiment. Ik moet er zelf zo'n 2 uur voor rijden, maar het is het dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• kundig personeel
  • assortiment
  • prijs

Ron ( Exhi-Fotografie 16-09-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed!

Zoals de titel al zegt een prima zaak die ik ken van het prille begin.
Duidelijke website en kundig personeel.
Een fijne zaak om door te lopen ook de eerste verdieping die naar mijn idee vaak vergeten wordt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk
  • Bij retour niet moeilijk

Minpunten

• Toch wel iets ver
  • Niet op zaterdag erg druk

Robin 16-09-2016 In de winkel gekocht

Tas passen

Ik wilde een nieuwe tas nou dan kan je bij Cameranu goed terecht, ze hebben in de winkel de meest gangbare modellen aan een grote wand hangen. als je zoals ik alles mee neemt wat er in de bepaalde tas moet passen kan je prima op je gemak een tas uitzoeken en kijken of je spullen in de betreffende tas passen. echt super.

Sera 16-09-2016 Via de website gekocht

Wacom cintiq 13HD

Makkelijke en snelle betaling en bij ver de goedkoopste aanbieder van de wacom cintiq 13HD. Ik had het gelijk de volgende dag in huis. De bestelling kwam wel pas 's avonds binnen, maar dat ligt aan PostNL die moeite had met het vinden van het huis. De indicatie die je kan kiezen klopt daarom niet helemaal, maar daarom is het ook een indicatie. Het product zelf was goed ingepakt, zodat er weinig kans was op schade tijdens vervoer. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn bestelling!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste
  • Product was goed ingepakt

Minpunten

• Slechte indicatie leverin

Jan 16-09-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes!

Zonder problemen snel en netjes m'n spullen ontvangen. Eerlijk gezegd bestel ik vrijwel nooit fotospullen online maar één keer moet de eerste zijn. Goed geregeld!

Ank 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Al meerdere keren fotografie producten bij CameraNU besteld. Altijd de correcte bestellingen ontvangen, netjes verpakt aangeleverd. Durf met zekerheid producten bij CameraNU te bestellen.

Pluspunten

• Groot aambod
  • Nette prijzen

Dennis 16-09-2016 Via de website gekocht

Ook online uitstekende vakkennis en service

Ik kwam er niet helemaal uit met het kiezen van de juiste gradueel filters en hulpstukken voor mijn camera. Gelukkig is er een handige chat op de website. Daar werd kundig antwoord gegeven op al mijn vragen en zelfs een goedkopere filter aangeraden omdat deze beter zou zijn. Ik ben zeer tevreden over de service en kundige en objectieve advies. (ze hadden me ook een duurder product kunnen verkopen). Dit wekt veel vertrouwen en ik zou hier zeker weer kopen.

Pluspunten

• Kundig advies
  • Geduldige medewerkers
  • Goede productinformatie

Raquel 15-09-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod, zeer snelle levering

Doordat je tot in de late avonduren kunt bestellen en de volgende dag nog wordt bezorgd, vind ik een zeer goede service!
Het aanbod is zeer ruim vergeleken met een bezoek aan een camerawinkel.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • snelle levering

Truus 15-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Hele goede service. Het pakket was snel binnen en de info was duidelijk. Topkwaliteit! Mij zie je weer terug bij cameranu.nl

R. de Jong 15-09-2016 Via de website gekocht

Open Box

Soms vind je tussen de ´opruiming´ een artikel dat niet meer gewoon te koop is, een open box. Dat maakt niets uit. Het artikel wordt als nieuw geleverd en het kleine scheurtje in de doos levert een leuke korting op. Garanties en retourvoorwaarden zijn gewoon van toepassing.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima service

Mamiophoto 15-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling middels internet.

Juiste, correcte, ondanks late tijdstip bestelling, keurig de volgende dag geleverd. Incl. Tracking systeem. Zeker een motivatie om een bestelling in de toekomst te herhalen.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Keurige afhandeling.