Deze score is berekend op basis van 2257 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet de Wildt 10-10-2016 Via de website gekocht

Cameratas en Sandisk µSD

Het is een overzichtelijke webshop, met een prima indeling om snel het benodigde product te vinden. De levering was uitstekend binnen de tijd

Pluspunten

• snelle levering
  • prima product

Leo Noordhuizen 10-10-2016 Via de website gekocht

Flitser aanschaf: snel en korrekt

Ik besloot een kleine flitser voor mijn nieuwe systeemcamera aan te schaffen en kwam na enig zoeken bij Cameranu.nl terecht. De flitser had ik ook bij een buitenlandse webshop voor iets minder geld kunnen kopen, maar ik ben blij dat ik hem bij Cameranu.nl gekocht heb. Prima communicatie na bestelling, en uitstekend verpakt de volgende dag in huis. Een prima shop.

Robert Dijkstra 10-10-2016 Via de website gekocht

Thinkware F750 16GB dashcam

In het verleden prima ervaring maar nu kreeg ik een artikel waarvan aan de doos de inhoud en het verpakkingsmateriaal te duidelijk te zien was dat deze niet nieuw was en daarnaast was het niet meer compleet. Ik heb het dan wel kunnen retourneren maar ben van mening dat dit niet verzonden had mogen worden. Na retour een melding dat binnen 14 dagen het geld retour komt, slechte zaak, dat kan ook direct!

Pluspunten

• Retour behandeling correct.

Minpunten

• Niet mogen verzenden
  • Geld na 14 dagen pas retour ondanks bericht

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-10-2016

Beste Robert,

Bedankt voor u review. Vervelend om te horen dat u een product heeft ontvangen dat niet compleet was. Onze excuses hiervoor. We gaan intern kijken waar dit is misgegaan. Dit mag inderdaad niet gebeuren.

Betreffende het bedrag retour. Wij geven standaard aan dat u het bedrag binnen 14 dagen geretourneerd krijgt. In de praktijk komt dit neer op enkele werkdagen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

CameraNU.nl

J. Altena 10-10-2016 In de winkel gekocht

Nummer 1

100% service altijd vriendelijke mensen in de winkel maar ook bij de klantenservice. Ook bij ruilen of retour nooit geen problemen gehad alles vlot en netjes afgehandeld. Goed en professioneel advies men neemt echt de tijd voor je.

frank 10-10-2016 In de winkel gekocht
urk

echte vakmannen

Deze winkel zet de klant centraal. Ik wou een reperatie laten uitvoeren. probleem werd zonder kosten snel opgelost. Daarbij kreeg ik een aantal goede tips zonder het gevoel te hebben iets te moeten kopen

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kennis

Annet Lutz 09-10-2016 In de winkel gekocht

Sony Videocamera

Ik kom al jaren bij CameraNu omdat je bij aankoop van een camera of wat dan ook zo goed wordt geholpen. Op al je vragen geven ze een duidelijk uitleg. Mijn Sony videocamera was in het water gevallen en voor de reisverzekering moest een rekening hebben, CameraNu had de de rekening nog in hun systeem zitten. Wat in het water hebt gelegen is totoloos. Dus de camera bij hun gebracht. Binnen niet al te lange tijd kreeg ik het reparatie rapport met foto's waar het water allemaal in en op zat. Dus niets meer aan te doen. Het bewijs was nodig voor de verzekering. Dezelfde videocamera werd niet meer gemaakt, maar met een goede uitleg over 4K heb ik nu de nieuwe 4K videocamera van Sony AXP35 aangeschaft. Mooi op tijd voor het filmen van een trouwerij. Mooie scherpe opnamen, handig formaat een prima stabilisator perfecte camera.
Het voordeel kopen bij CameraNU is: vakkundig personeel, garantie prima, je staat in het systeem en kan dus alles opvragen. Mijn Manfrottostatief van tig jaar oud is gratis gerepareerd en gratis naar mij teruggestuurd en dat binnen 3 dagen. Top. Ik raad iedereen aan om bij CameraNu te kopen.

Gijsbert van Oeveren 08-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

De shop had precies wat ik zocht, voor de laagst prijs en perfect zoals beroofd geleverd. Helemaal top dus!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Laura 08-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen bij verzending naar verkeerde adres

Mijn nieuwe woonadres was niet goed doorgekomen en mijn bestelling werd daardoor naar het verkeerde adres gestuurd. Cameranu heeft dit snel en goed opgelost.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede website

Minpunten

• Verzendkosten bij retourzening

Leon Pigmans 08-10-2016 Via de website gekocht

Van mail tot aan levering

Heb veel contact gehad omdat ik zelf nog niet precies wist wat ik wilde.
Maar alle mails waren heel duidelijk en ook de chat wat is dat makkelijk.
Ben zo blij dat ze de tijd hebben genomen want nu heb ik precies wat ik nodig had en belangrijk het werkt allemaal top.
Door de top service en de snelle levering stond ik een dag later al een fotoshoot te doen met de nieuwe lampen die ik besteld had.

Ga zo door top service.
Een hele blije klant

Pluspunten

• Altijd antwoord
  • Duidelijk antwoord
  • verstand van de producten
  • snelle levering

Minpunten

• jammer genoeg niet in de buurt

Henri de Wit 08-10-2016 Via de website gekocht

Nikon AF-S 50 mm f/1.8G

Vandaag besteld, morgen in huis. Niet alleen een belofte! Duidelijke heldere site. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van de stand in het proces tussen bestelling en aflevering. Erg handig dat er gemeld wordt tussen welke uren er geleverd wordt. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven wachten. Product keurig verpakt afgeleverd.
Het product zelf bevalt ook uitstekend. Compacte lens, zuiver beeld, stil. Inmiddels al wat leuke plaatjes mee geschoten.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijk bestellen
  • punctueel
  • duidelijk bij wie je bij vragen terecht kunt
  • groot assortiment

Sonja 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

een webshop die betrouwbaar en snel levert. Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Als er staat binnen 24u geleverd, dan is dat ook zo!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Bestelling goed te volgen

Gerrit Best 07-10-2016 Via de website gekocht

Zonnekap Tamron 150-600

Snel en overzichtelijk .
Doet precies wat ze beloven.
sávonds besteld volgende dag ontvangen .
prima en snel.

Pluspunten

• snel en correct
  • binnen 24 uur in huis
  • kom zeker terug.

Minpunten

• kan niks bedenken.

Bart 07-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Zelden een internet winkel gevonden die zo duidelijk communiceert over hoe je bestelling wordt verwerkt en naar je toe gezonden wordt.
En ook nog de goedkoopste die ik kon vinden!

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • lage prijs
  • snelle bezorging

Gerard van den Dool 07-10-2016 Via de website gekocht

CameraNu service uitstekend

Zeer goed ervaring met CameraNu. Ik ben goede service van hen gewend, maar vond het toch een beetje spannend om dit keer een prijzige bestelling helemaal on-line af te handelen. Verschillende onderdelen moesten goed op elkaar aansluiten, en ik had bij de studioapparatuur ook advies nodig voor de uiteindelijke keuzes. Ik heb lof voor alle fases waarin ik per telefoon werd begeleid: de oriëntatiegesprekken waren zeer verhelderend en belangrijk voor de uiteindelijke beslissing. Ik had alle vrijheid met mijn vragen, en er werd geen enkele druk gezet op de verkoop. En men was bereid om écht tot het gaatje te gaan: de medewerker was zelfs bereid meerdere keren in het magazijn te verefiëren of zijn aangedragen oplossingen ook echt klopten. Na ontvangst van de apparatuur moest een enkel détail worden opgelost, maar ook daarbij was de service werkelijk top: geen discussies, en zonder bezwaren nalevering. Alle lof, en voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Deskundig advies, goed aansluiten op de vraag.
  • Snelle levering.
  • Goede service / nazorg na afleveren.

lia 07-10-2016 Via de website gekocht

oplaadbatterijen

oplaadbatterijen besteld
Supper goede en snelle levering .
De batterijen waren goed en netjes verpakt .
Een echte aanrader

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakr

Marcel 07-10-2016 Via de website gekocht

Groot aanbod, bezorgd op datum+tijdstip van mijn voorkeur

De site was overzichtelijk en duidelijk. Het artikel was hier wel op voorraad en scherp geprijsd. Fijn vond ik dat bij de bestelling de dag en tijdstip van bezorging kon kiezen. Daarna werd ik per mail keurig op de hoogte gehouden van de verzending. Het product was goed verpakt.

Pluspunten

• duidelijke site
  • bezorgmoment kon ik kiezen
  • groot aanbod

Samxxxx 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service, topkwaliteit

Zodra ik mijn bestelling plaatste werd er van alles in gang gezet. Vervolgens kwam mijn bestelling op de afgesproken dag en tijd aan, super!

Pluspunten

• Snel
  • Goed ingepakt

Gijsbert van Oeveren 06-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Floris 06-10-2016 Via de website gekocht

Snel en simpel

Ik heb een hand strap voor mijn camera bestelt, hij was heel erg gemakkelijk te vinden en het bestellen was zo klaar. Gelijk de volgende dag al in huis.Super snelle service en levering van producten! :)

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle levering

Gijsbert van Oeveren 06-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Jack 06-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden met prijs, snelheid, service en produkt

Als de prijs goed, heeft Camera Nu mijn voorkeur, niet alleen vanwege de prijs, maar ook door de snelle levering, avondbereikbaarheid en service. Ga zo voort, mensen!

Pluspunten

• voorraad
  • snelheid
  • bereikbaarheid
  • service

Siebo Mollema 06-10-2016 In de winkel gekocht
Urk.

CameraNu.

Koop al mijn foto produkten bij Cameranu. Eerlijke voorlichting en men probeert je niet iets aan te smeren. Vriendelijk en behulpzaam met kennis van zaken! Een bezoek aan de winkel is voor mij steeds weer een feestje.

Pluspunten

• Kennis van zaken.
  • Grote voorraad.
  • Geweldige service.
  • Daar nemen ze nog de tijd voor de consument.

Minpunten

• Geen!

Albert Doldersum 06-10-2016 In de winkel gekocht

Winkel en webshop

Een van de voordelen cameranu.nl is dat er naast de webshop ook fysiek een winkel is. Dat schept vertrouwen. Voor de laatste aankoop die ik er gedaan heb ( een bridgecamera d.i. een camera met groot zoom bereik en toch een compactcamera) ben ik in de winkel in Urk geweest. Vriendelijk wordt je daar geholpen door deskundig personeel. Je krijgt direct antwoord op je vragen uitleg over dat wat je van plan bent te kopen. Daarnaast zijn er veel keuzemogelijkheden en de prijzen zijn scherp.

Pluspunten

• Fysieke winkel naast de webshop
  • Vriendelijk personeel
  • Goede klantenservice.

Minpunten

• Geen minpunten

Harry 05-10-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

We hebben ons in de winkel van CameraNU laten voorlichten omtrent de aanschaf van een camera. We kregen een duidelijk en helder advies omtrent de verschillen tussen de spiegelreflex- en de systeemcamera. Er werd alle tijd voor je genomen. Ook werd er geen "druk" uitgevoerd om iets te kopen. We hebben thuis rustig de zaak overwogen en vervolgens via de webshop uiteindelijk een systeemcamera gekocht.

Pluspunten

• Duidelijk advies
  • geen verkooppraatje maar adviesgesprek

Gerrit Meijerink 05-10-2016 Via de website gekocht

Heer

Zeer overzichtelijke site met ruim aanbod (ik was op zoek naar een systeemcamera). Vragen gesteld via chat werden snel en adequaat beantwoord, inclusief keuzehulp.
Levering de volgende dag.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Ruim aanbod van camera's
  • Goede online hulp per chat

E. Overbeek 05-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader! Echte specialisten

Al meerdere keren wat besteld bij CameraNu en altijd tevreden na mijn aankoop. Zo was er een keer een lamp kapot van een verlichtingsset en kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd. Vriendelijke klantenservice, echte specialisten in huis waar veel (online) camerawinkels wat van kunnen leren. Kortom, absolute aanrader!

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteitsproducten
  • Groot assortiment
  • Specialist voor al je vragen

Marco Goudzwaard 05-10-2016 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Vandaag besteld en morgen geleverd klopt. De lens was prima ingepakt en keurig bezorgd. Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Prima service.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • goede prijs
  • Vlotte levering

Robert 05-10-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk. Groot assortiment voor zowel beginnende hobby fotograaf als professioneel. Snelle levering en vind het prettig, dat je de factuur direct via de mail krijgt!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Leuke acties met Canon

Gerards 05-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop bij Camera.nu

Altijd goede service, Al vele producten aangeschaft en onlangs een aantal cadeaubonnen. Super fijn om zelf de bezorgtijd aan te kunnen geven. Want werken, kinderen en fotografie maken dat ik weinig thuis ben. Alles uiteindelijk op het juiste moment geleverd. Wederom een tevreden klant.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Overzichtelijke website

Maurice 05-10-2016 Via de website gekocht

Top producten

Op de overzichtelijke site zijn alle producten snel en gemakkelijk te vinden. Ook het vergelijken van een aantal artikelen is erg handig om snel verschillen te zien en tot een juiste keuze te komen. Winkelwagen vullen, afrekenen en wachten tot het geleverd wordt! Gemakkelijker kan niet en door veel voorraad heb ik nog nooit mis gegerepen. Aan te raden!

Pluspunten

• veel producten
  • bijna alles op voorraad
  • snelle levering

Minpunten

• nog geen tegen gekomen

Adri van Oudenaarden 05-10-2016 Via de website gekocht

Vakkundig advies en van alle fotografie markten thuis

Men weet waar het om gaat, ook het assortiment is ruim, levering online verloopt ook super gemakkelijk, levering van bestelde spullen razend snel. Top

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Snelle levering

wim van passel / Tijdloze Momenten.nl 05-10-2016 Via de website gekocht

fijn om te weten...

als natuurfotograaf krijg ik vaak pas op het allerlaatste moment de uitnodiging om deel te nemen aan een nieuwe noord-zuidpool expeditie en dat is het vaak "kort dag" om je uitrusting in topconditie voor die specifieke uitdaging te brengen. Een volledig betrouwbare leverancier is dat een "must' en die heb ik al jaren in "CameraNu" gevonden. Bij herhaling stonden ze mij in no time met raad en daad ter zijde, voor een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en een super-betrouwbare levertijd. Wat wil je nog meer ?

Wim van Passel / Tijdloze Momenten.nl

MBBM 05-10-2016 Via de website gekocht

Goede snelle service

Een uitgebreide webshop, met veel keuze. Duidelijke website zodat je een goede keuze kunt maken. Tevens een snelle & goede levering.

Harm 05-10-2016 Via de website gekocht

Spotless!

Keurige, correcte en snelle levering. Het product was hier het verreweg het goedkoopst. Gewoon niets op aan te merken!

Dieuwertje 05-10-2016 Via de website gekocht

Goede webshop met een groot aanbod van camera's

Ik maak al jaren gebruik van de Camera Nu web shop. Men heeft een uitgebreide sortering met prettig geprijsde artikelen waar ik altijd wel slaag met een product wat ik zoek. Goede service en een supersnelle levering. Ik raad deze web shop ook aan mijn vrienden aan.

Pluspunten

• Ruime merk sortering
  • Voordelige prijzen
  • Snelle afhandeling
  • De volgende dag mijn product in huis
  • Overzichtelijke web pagina's

DvB 05-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering & goede service

De internet winkel is duidelijk en overzichtelijk. De reden waarom ik voor deze winkel heb gekozen is omdat ik veel positieve recensies las op internet en ze waren voor de producten die ik nodig had de goedkoopste. De site is erg gebruiksvriendelijk en via de chatfunctie konden zij al mijn vragen beantwoorden op een klantvriendelijke manier, zoals het hoort. De levering was super snel en in orde.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Overzichtelijke website
  • Personeel beschikt over de juiste kennis

Carla 04-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

altijd goed advies, ze weten waar ze over praten!

Goede website en bij vragen een prima klantgerichte klantenservice.
Of je nu voor eenvoudige of professionele apparatuur komt, in de winkel is er veel kennis over de artikelen paraat. Top!

Pluspunten

• luisteren goed naar klant
  • veel keuze
  • zowel voor amateur als professional

Minpunten

• ;-) teveel in de winkel
  • soms iets duurder dan anderen

Ineke Polling 04-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben erg tevreden over deze winkel omdat de bestelling en levering heel netjes is afgehandeld. Het product is geheel volgens de beschrijving. Waarom heb ik heb gekozen voor cameranu.nl is de duidelijke site en geen verzendkosten. Levering binnen een dag.

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering
  • Duidelijk website

DavyRoswinkel 04-10-2016 Via de website gekocht

Urk voelt ineens heel dichtbij

Site is helder, zelfs vele tweedehands producten zijn te vinden.
De zoek functie werkt ook erg prettig.
Online chat is ook erg fijn, het is net of Urk ineens heel dichtbij is.
Snelle levering ( voor 23:59 besteld is morgen in huis, is echt zo!)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke online ondersteuning
  • Uitgebreid assortiment

van der Helm 04-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Deze shop gekozen doordat de scanner van Epson die ik voor mijn vaders 60ste verjaardag wilde geven hier het goedkoopste was en supersnel geleverd kon worden, zonder extra verzendkosten.
Nu kan mn vader de dia's en foto's van vroeger allemaal digitaliseren, hij is er heel blij mee!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie per mail
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Verpakking was een beetje beschadigd

Rene 04-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon service, geen gedoe en snel afgehandeld

Je bestelling doen on-line, voor 23:59u besteld, de volgende dag in huis. De volgende dag, geen bestelling, wel een mail. Niet alle items zijn op voorraad en dat kon nog wel eens een tijdje duren. Wat mijn wensen nu zijn? Dan pas ik mijn bestelling aan, met zelfs een retour en een ander artikel. Meteen een reactie terug, het teveel betaalde bedrag teruggestort op mijn rekening en de volgende dag de spullen in huis. Eigenlijk is dat gewoon de service die je als klant verwacht, maar helaas niet door alle bedrijven als zodanig uitgevoerd wordt. En daarom wordt ik vrolijk van een winkel als Cameranu.nl Top!

Pluspunten

• vlotte afhandeling
  • gewoon service zoals het hoort

Minpunten

• tot nu toe geen (al jaren klant)

Jan 04-10-2016 Via de website gekocht

Gitzo 2180 video kop

Ik kijk regelmatig op: cameranu.nl die een goede informatie over het product verstrekt. Heb nog niet ondervonden hoe het met de service staat, dus kan hier geen mededelingen over doen.

Pluspunten

• snelle levering
  • juiste info produckt

Minpunten

• product was niet in extra doos verpackt

Peter 04-10-2016 In de winkel gekocht
Cameranu Urk

Super camera en goed geholpen in de winkel

Super service en een geweldige camera wij zijn er super blij mee een uitkomst voor het bedrijf. Snel en simpel 360 graden foto's maken van onze appartementen

Ton Dekker 03-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijke site, mooie winkel en prettige service!

ik was toe aan een nieuw statief en wilde bovendien een filtersysteem aanschaffen. Ik was met name geïnteresseerd in de producten van Benro. Alleen CameraNu bleek alle door mij uitgezochte goederen op voorraad te hebben en heb deze via de zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site besteld. Helaas ging er iets mis met de betaling via iDeal. Gelukkig bleef de reservering staan. Ik heb vervolgens de betaling via een bankoverschrijving uitgevoerd. De eerstvolgende werkdag gebeld naar CameraNu met de vraag of de betaling binnen was en of ik de goederen alsnog mocht afhalen. 5 minuten later belde een medewerker terug met de mededeling dat alles in orde was en de goederen voor me klaar stonden. Dus vervolgens naar Urk gereden. Daar trof ik een zeer moderne, mooie winkel aan. Omdat ik lid ben van NCN vroeg ik of nog in aanmerking kwam voor een korting. Gelukkig voor mij was het antwoord ja en werd de korting alsnog berekend. Met het vrijgekomen bedrag kon nog een extra filter aanschaffen! Al met al een prima service! Ondanks dat Urk niet naast de deur ligt ben ik zeker van plan om toekomstige aankopen bij CameraNu te doen.

Pluspunten

• Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke webshop
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Veel is standaard op voorraad
  • Mooie, moderne winkel
  • Uitstekende service

Jarno 03-10-2016 Via de website gekocht

Goede Service

Iets besteld voor mijn verjaardag... volgende dag al in huis! Super service en de producten zijn ook goedkoop! Goede kwaliteit.
Top! Ook geen verzendkosten!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service
  • Product

Minpunten

• Verpakking pakket

Herman 03-10-2016 Via de website gekocht

Prima zaak, uitstekende service.

Goede help desk. Meedenken met de klant. Oplossing gericht. Leveren snel en prima materiaal. Goed bereikbaar via telefoon en mail.

Joeri V. 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle, goede service, goede prijzen en doen wat ze beloven

Zie de titel, meer is er eigenlijk niet te zeggen. Super ervaring. Het enige was dat een klein product dat ik besteld had uiteindelijk niet op voorraad bleek te zijn, maar dit was geen probleem. Gelukkig namen ze snel contact met me op en stuurde ze alles dat wel op voorraad was wel gelijk op. Het gene dat niet op voorraad was stuurde zij op hun eigen kosten later op. Dankjewel, hier ga ik zeker nogmaals kopen.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Lage prijzen
  • Eerlijk
  • Snel
  • Heel veel producten

Minpunten

• Online voorraad lijkt soms dus niet te kloppen

Rienk 02-10-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment aan camera benodigdheden. Snelle service.

Keurige shop. Snelle levering en groot assortiment. Prijzen zijn ook concurrerend met de webshops zonder fysieke winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Makkelijk betalen

pvdm 02-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf eReader

Online net zo'n puike behandeling als in de winkel op Urk. Nette prijs, vlotte levering en goede service.
Meer valt er niet te wensen!

Gerard Houben 01-10-2016 Via de website gekocht

Peli 5010 case

Gisteren een Peli 5010 case besteld en nu al binnen super blij mee
Cameranu bedankt voor de snelle levering .