Deze score is berekend op basis van 2586 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad Ritzer 21-02-2017 Via de website gekocht

Hallogeen lampen

Nadat ik de bestelling van 7 hallogeen lampen had geplaatst, bleek dat er slechts 4 op voorraad waren, deze lampen werden netjes geleverd en de 3 ontbrekende lampen werden netjes nagezonden toen deze binnen waren. Dus niet wachten totdat alle lampen binnen zijn, wat bij andere wel het geval was.

Umit Vurel 21-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling DJI Mavic Pro

Wetende over leveringsproblemen van de DJI Mavic pro algemeen en dat het bij DJI ong. 2 weken duurt voor levering, krijg ik mijn DJI Mavic Pro van Cameranu.nl binnen 1 week. Kan niet beter. Perfect!

Roger Kelleners 21-02-2017 Via de website gekocht

Korte review

Gewoon TOP !!

Tja minimaal 100 tekens, dan maar even toelichten :-)
Prima prijzen ( mede door de verzendkosten incl )
Ruim aanbod, prima communicatie over de voortgang van de bestellen, maar vooral de snelheid van afhandeling en levering !
Zou ik deze toppers aanbevelen ?
Eh.... YES !!

Marjolein 21-02-2017 Via de website gekocht

Kobo Aura H2O op CameraNu

De enige website met een actieprijs voor de Kobo Aura H2O. Supersnelle reactie via de mail. Zou eigenlijk pas binnen een week weer leverbaar zijn i.v.m. inkoop, echter na bestellen de volgende dag in huis.

Timmer 21-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische klantenservice

Had een paar maanden geleden een videocamera besteld als cadeau. Bij het geven bleek er een Amerikaanse stekker bij te zitten in plaats van een Nederlandse. 'S avonds een mail gestuurd en binnen 10 minuten kreeg ik antwoord! Een excuses en de stekker zou zo snel mogelijk kosteloos naar mij worden toegestuurd. Ik ben dik tevreden over deze goede en snelle service!

Joost 21-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat ze beloven en laagste prijs!

Gegoogeld op een goede monitor en toen kwam cameranu.nl naar boven met de laagste prijs en de betreffende monitor op voorraad. Direct op dinsdag 18.00 uur besteld/betaald en bericht ontvangen dat de monitor is verzonden. De volgende dag woensdag om 14.00 afgeleverd!

Rob 21-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe Olympus systeemcamera

Via een heel duidelijke site op de Olympus OM-D 1 camera gekomen.
Na veel onderzoek op het internet, had ik toch nog wat vragen.
Dus langs gegaan in Urk, wat een winkel mooi overzichtelijk en ruim.
En dan het advies het duurt even eer dat je aan de beurt bent.
Maar dat komt omdat ze de tijd voor je nemen, na een heel goed advies de camera aangeschaft.
In een woord heel erg goed.

Stephanie 21-02-2017 Via de website gekocht

Levering

Website is overzichtelijk en duidelijk.
Jammer is dat ik iets met spoed nodig had.
Er stond op de site voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Ik bestelde rond 21.30 dus het zou mooi op tijd komen!
Kreeg meteen een mailtje met de tekst: "Wij springen nu van onze pallets af en gaan je bestelling in orde maken"
Dus dat was helemaal hoopvol!
Helaas voor niets onder de brievenbus gelegen want het kwam pas een dag later.
Opzich natuurlijk snel.
Maar maak geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-02-2017

Beste Stephanie,

ai ai, we zagen je review op Kieskeurig en dachten, daar gaan we gelijk mee aan de slag!
We hebben je order er bij gezocht en zagen dat je order ipv aangetekend, via briefpost verzonden moest worden.
Nu hadden we heel graag je pakket sneller willen bezorgen, maar het briefpost traject is helaas nog niet zo snel
als wij zouden willen.

We beloven voor 99% met ons hand op ons hart, wanneer je een aangetekende order plaatst, hij de volgende dag
echt bij je binnen is. Tenzij de postbode of je pakket bij die ene laatste procent hoort die een pechdag heeft. Sorry dan alvast.

Ow ja! heb je nou echt heeeel veel haast, dat hebben we hier ook wel eens namelijk, dan hebben we ook nog onze
Red je Pakket dienst klaar staan! Voor 12:00uur besteld, zelfde dag in huis.

Ik hoop dat we onze relatie weer een beetje hersteld hebben. De volgende keer springen we weer van onze pallets af en maken we je aangetekende order direct in orde!

Tot snel!

CameraNU.nl

Mevr. Hendriks 21-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Topservice! Duidelijke en complete website, snelle levering, heel fijn dat je zelf de bezorgdag kan kiezen, heldere communicatie en zelfs toen ik het bedrag per ongeluk twee keer voldaan had, stond het teveel betaalde bedrag binnen no-time terug op mn rekening.

Richard Osinga 21-02-2017 Via de website gekocht

Goeie service, zelfs online!

Elk half jaar kom in de winkel, nu had ik voor een opdracht met spoed een achtergrond nodig. Via whatsapp wordt ik duidelijk geholpen om de juiste keus te maken die mogelijkheden bied tot uitbreiden.

Kleine kosten, waarmee ik ver kan komen met wat extra's.

Ook met problemen met mijn camera, wordt ik perfect geholpen via Whatsapp. Een goede winkel, zowel online als offline. In de winkel ook topservice, en scherpe prijzen!

De 9 omdat de prijzen soms wat te hoog zijn, maar hier is ook altijd goed over te praten!

En daarom beveel ik deze winkel ook aan!

Haas-Mondomix 21-02-2017 Via de website gekocht

Fotostudio spullen!

Om de (reserve)onderdelen van onze machines te catalogiseren (foto, maat en gewicht) bij Cameranu eerst telefonisch advies ingewonnen. Prima advies, waarna de adviseerde spullen werden besteld en exact op de gewenste datum zijn bezorgd.

Eric 21-02-2017 Via de website gekocht

B+W Close Up filter (+3)

Al een aantal maal wat besteld bij Cameranu.nl en ben bijzonder tevreden over de service en de levering. Goede en betrouwbare site. Is ook wat waard in deze tijd. Aanrader!

Kamphuis 21-02-2017 Via de website gekocht

Apple Airpods

Super voor in huis of op kantoor. Passen mij perfect, je vergeet al snel dat je de dopjes in je oren hebt. Ik kan ze uren dragen zonder problemen. Laden binnen 5 minuten op van 0-100%.

Alleen mijn collega's moeten nog even wennen aan het gemis van het snoertje maar dat komt vanzelf wel.

's Middags besteld, de volgende middag geleverd. Netjes mailtjes ontvangen over de status. Kan niet beter toch?

Kim 21-02-2017 Via de website gekocht

Fijn online winkelen!

Website/shop werkt snel met duidelijke informatie voorziening. Straalt professionaliteit uit en heeft mij ervan overtuigd om een dure camera online te bestellen.

EB 20-02-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Afgelopen week een lensset voor de Iphone 7 gelocht via Camera.nu. Het bestelproces liep prima en ik kreeg de bestelling netjes op de afgesproken dag bezorgd. Het was goed ingepakt, goed tegen stoten beschermd. Kortom, een goede ervaring en niets op aan te merken.

HGJ 20-02-2017 Via de website gekocht

Green Screen gekocht

ruime keuze en een prima prijs/kwaliteit verhouding. De levering was goed verpakt en precies volgens afspraak geleverd!

Jana Krizkova 20-02-2017 Via de website gekocht

Dank u Team cameranu.nl

beste cameranu.nl dank u well voor jullie super service,advice. Jullie zijn het beste camera winkel wat heb ik ooit gewonden snel levering help aan de telefoon altijd en met alles ik ben heel tevreden jullie zijn 100% betrouwbaar ook voor grote bestellingen. Ik heb altijd alles goed ontvangen. Dank u well voor jullie zijn the best team?

annie 20-02-2017 Via de website gekocht

snel en goedkoop

CameraNu.nl kwam voor mijn bestelling als de beste uit de bus. Zeer snel geleverd, lage prijs en een kleine bijdrage in de verzendkosten. Ik bestel zeker vaker!

Jos 20-02-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik nodig had voor Macro fotografie

Heb deze winkel gekozen voor zijn groot aanbod, overzichtelijkheid en goede beschrijving van de artikelen. Het contact verliep ,vriendelijk en meedenkend over het artikel wat ik wilde kopen.Deze mensen hebben verstand van zaken.Zal zeer zeker deze winkel weer gebruiken bij volgende aankopen

Barbara 20-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Cameranu heeft een groot assortiment waar ik regelmatig bestel. Mijn ervaringen zijn altijd goed geweest. De service is goed, het contact en de hulp via de mail verloopt altijd soepel en snel en de levering is ook altijd prima! Ga zo door!

Jacob 20-02-2017 Via de website gekocht

Canon powershot SX720HS

"Toptent",

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Het bestellen en betalen gaat eenvoudig en makkelijk. Gewoon zoals het hoort :-)
Accessoires bijbestellen gaat ook makkelijk en niet zoals bij andere (web) shops voor woekerprijzen.

Volgende aankoop, eerst bij cameraNU.nl kijken.

Kooskonijn 20-02-2017 In de winkel gekocht

Een top winkel

Wat is dit een goede winkel, goede service, snelle levering en natuurlijk goede kwaliteit. Ik ben echt heel blij met Mn aankoop en dat ik het ook heb gekocht op cameranu.nl. Echt een topwinkel.

robert 20-02-2017 In de winkel gekocht

canon camera eos 5d mark3 gekocht

perfecte winkel is cameranu in Urk. Wederom fantastisch geholpen en gericht een perfect advies gekregen. Onze dochter kan deze camera uitstekend gebruiken bij haar nieuwe studie.

Astrid 19-02-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en deskundig

Ik zocht een adapter ring voor mijn elinchrom flitser en mijn bowens octa box. CameraNU was via de chat behulpzaam en deskundig. Fijn dat je direct antwoord krijgt op je vraag. Ze zijn dus goed bereikbaar en ze weten waar ze het over hebben. Na de bestelling kreeg ik een mail met een link waar ik mijn bestelling in kon volgen met het levertijdstip. Dus ook helder in communicatie en snelle levering. Zeker aan te raden!

Detlef 19-02-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen … en ook competent

Olympus OM-D E-M1 gekocht. Top prijs in Nederland + 5 jaar garantie, dat is super. Levering was snel en zoals verwacht. Ik had één vraag via telefoon en daar woord mij competent en vriendelijk geholpen.

Prikken 19-02-2017 Via de website gekocht

kijker harnas

prima keuze, snelle levering, klantenservice deskundig en zochten samen met mij wat het beste paste.

Arnold 19-02-2017 Via de website gekocht

Objectief

De shop heeft een zeer goede hulplijn en alles zeer snel en netjes geleverd echt een zaak waar je op kunt vertrouwen

Gerda 19-02-2017 Via de website gekocht

Plakboek aankoop

Ik kwam per ongeluk op deze website omdat ik aan het zoeken was naar een leuk plakboek voor mijn dochter en de leukste vond ik hier voor een schappelijke prijs. De levering vond ik vrij snel en alles was prima in orde. Een prima aankoop en ervaring dus! Naar mijn mening voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Henny 19-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu: super service

Een Velbon statief gekocht waarvan de snelkoppeling stuk was. Contact opgenomen en probleem uitgelegd. Er werd direct voorgesteld een losse snelkoppeling te sturen. Deze was de volgende dag in huis en probleem opgelost. Super service! Waren alle webshops maar zo betrouwbaar.

José 19-02-2017 Via de website gekocht

Canon PowerShot SX720 HS compact camera

Goede afhandeling van postverzorging en extraatje die ik erbij kreeg was ook top. Camera is ook helemaal naar mijn zin.

Ruud Smithuis 18-02-2017 Via de website gekocht

Epson Expression Photo XP-860 printer

Cameranu heeft een overzichtelijke website, uitgebreid aanbod, gunstige prijzen en snelle levering. Al meerdere keren tot volle tevredenheid bij cameranu iets besteld.

NicoTim 18-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke omschrijving producten

De site is uitgebreid en niet chaotisch, producten zijn makkelijk te vinden door de goede onderverdeling. Ook op tablet is het fijn navigeren.

Studio Jan Fahmel 18-02-2017 Via de website gekocht

Jan Fahmel

Als professioneel fotograaf is het belangrijk op een vakkundige leverancier te bouwen. Een klantenservice die je uitstekend te woord staat! Orders supersnel geleverd.
Dat is Cameranu.nl. Een echte aanrader! Geen mooie woorden maar daden......

aad pijl 18-02-2017 Via de website gekocht

camera canon eos 1300

ben zeer tevreden met mijn aankoop zeer snelle levering.
zeer aanbevolen.
alleen jammer dat er geen installatie dvd bij was geleverd.

Frans van Avesaath 18-02-2017 Via de website gekocht

Kleine bestelling, grote service

Ik heb al eerder iets via de website van CameraNu besteld.
Nu had ik maar een kleine bestelling van ca € 12,--.
Op dezelfde manier als eerdere grotere bestellingen werd ook deze weer correct en snel en zonder verzendkosten geleverd en werd ik volledig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Kevin 17-02-2017 Via de website gekocht

Rode Video Mic Go Pro

Het aan -en uit schuifje van dit product is al vrij snel na de aankoop verdwenen. E-mail gestuurd, maar heb na bijna een week nog altijd niets vernomen. Order werd wel snel en correct geleverd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-02-2017

Hoi Kevin,

Hier is duidelijk iets mis gegaan, dat je een week niets van ons hebt gehoord is niet goed. Ondanks alle zorgvuldigheid is de verwerking van jouw DOA-melding niet goed verlopen. Daarvoor onze welgemeende excuses. We bellen je vandaag nog even om het alsnog op te lossen, en we hopen dat daarmee onze klantenservice ook bij jou onder de pluspunten kan worden geschaard.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Riko 17-02-2017 In de winkel gekocht

DJI Osmo

Via de website heb ik de informatie over mijn aankoop goed kunnen vinden. Ik had ook gebeld en werd goed geholpen door de vrouw. De vragen waar ze geen antwoord op had vroeg ze na en ze maakte de bestelling klaar om af te halen. Ik haalde af op een zaterdag en schrok van de drukte. Gelukkig was ik, doordat ik vooraf besteld had, vrij snel aan de beurt. Ik vroeg me in de winkel nog wel af of de lange wachttijd voor mensen die 'gewoon komen shoppen' niet afschrikt en klanten weerhoudt om (in elk geval op zaterdagen) bij CameraNU terug te komen. Daarentegen merk je dat er alle tijd voor je wordt genomen en ben ik zeer tevreden met het demomodel DJI Osmo+ terug naar huis gegaan. Een goed apparaat, hoewel ik eerst twijfelde of ik wel of niet voor een demomodel moest gaan. Maar gezien er gewoon garantie op zit en het apparaat prima werkt, ben ik zeer tevreden. Een tip voor is dat de foto's er wel af te halen die (denk ik) gemaakt zijn om het apparaat te testen voor het in de winkel kwam.

Henk Rebel 17-02-2017 Via de website gekocht

Vertrouwen beloond

Na een eerste aankoop opnieuw voor cameraNU gekozen en opnieuw een zeer positieve ervaring. Zowel bij de bestelling en levering als bij retournering na een door mij niet voorzien probleem. Kreeg nog een tip toe! Hartelijk bedankt!

PAM Schuurmans 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Bestelprocedure was gemakkelijk. Snel en correct geleverd op de afgesproken datum. Niets te klagen dus. Ik zou zonder twijfel hier een volgende bestelling plaatsen. Ik heb ook de prijs van de printer meegenomen in het maken van mijn keuze.

Leen 17-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en prima prijs

Na een teleurstelling over een vraagprijs van een canon-lens bij een andere grote fotozaak was de prijs bij Cameranu 20% lager. besteld op vrijdag om 18.00 op zaterdag om 12.30 binnen. Coinpleet met zonnekap en pouche, Perfect geleverd in door met goede middelen tegen stoten ed. Zeer tevreden

Rene 17-02-2017 Via de website gekocht

Lowepro Slingshot Edge 250 AW van CameraNu

Mooi product en snelle levering. 's avonds rond half elf besteld en de volgende dag al in huis. Prima service!

Anne 17-02-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Prijs - kwaliteit is erg in orde. Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik dezelfde dag nog mijn online bestelling kon ophalen in de winkel in Urk. De webshop is overzichtelijk en biedt goede prijzen aan tegenover concurrenten. De winkel is erg goed bereikbaar, veel keus en vriendelijk, professioneel personeel die voor je klaarstaan zonder opdringerigheid.

Sven 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede combinatie van telefonisch advies en online verkoop.

Goede combinatie van telefonisch advies en online verkoop. In het oerwoud van aanbod en opties is het soms lastig de juiste keuze te maken. Na wat online zoeken controleerde ik mijn aannames per telefoon. De man gaf mij goed advies en vulde mijn kennis aan. Uiteindelijk alles online gekocht en het was snel in huis. Helemaal top! volgende keer weer.

Arie 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop verrekijker

Zowel via de website (als je al zeker bent van je keuze) als in de winkel (als je nog een definitieve keuze moet maken) is dit het juiste adres.

Rustam Iskandarov 17-02-2017 Via de website gekocht

Very good experience

I've ordered camera stabiliser from cameranu.nl - it was delivered next day (faster then I expected), great product condition as described on the website. Recommended!

Martijn Tilroe 17-02-2017 Via de website gekocht

Grijskaart en Reflectie scherm

Ik heb al wat meerdere spullen via de webshop besteld en ben er bijzonder tevrede mee. Pakket is mooi binnen gekomen, zonder beschadegingen, en de assecoires zijn echt perfect. Ik had deze nodig om even een nieuwe kant op te gaan in de fotografie.
Dank Martijn

Simon van Dijk 17-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf schouderpod 2

Ik kwam op youtube een schoulderpod 2 tegen voor het filmen met de smartphone ,deze wilde ik aanschaffen en door op google te zoeken kwam ik bij Cameranu .
Ik heb hier al vaker spullen gekocht ,maar niet via de webwinkel , kan niet anders zeggen als perfect.
De goedkoopste ( voor mijn product) ,gratis verzending en de volgende dag in huis wat wil je nog meer.

Vr Gr Simon van Dijk

Daniel 17-02-2017 Via de website gekocht

Prima levertijd en klantenservice

Erg fijne webshop en vriendelijke en behulpzame klantenservice. Prijzen zijn ook erg goed. Verder heeft deze winkel een breed scala aan camera's, wacom tablets en accessoires.

Piet Roelofs 17-02-2017 Via de website gekocht

tevreden klant;)

Prima webshop met een zeer ruim assortiment en scherpe prijzen.
De levering is supersnel, altijd de volgende dag de bestellingen binnen.
Koop hier regelmatig en ontvang ook de nieuwsbrief met mooie aanbiedingen. kortom heel tevreden

Rob 16-02-2017 Via de website gekocht

DJI camera sneller dan de Overtoom

De DJI camera met de actie van 2e accu gratis gekocht. Dat was al een mooie actie. Maar ik had mn camera sneller dan snel in huis. Om 23.45 besteld en om 10.30 de volgende ochtend bij mij thuis al ontvangen. Super service ;-)