Deze score is berekend op basis van 2338 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Destiny 16-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik vind deze site zeker een aanrader! Het is een site dat erg veel te bieden heeft. De site is ook erg betrouwbaar en het heeft een snelle levering. Ook krijg je een bedankje voor je aankoop, wat ik erg leuk vind!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede omgang
  • Betrouwbaar

Roos 16-01-2017 Via de website gekocht

Fijne camerashop

Fijne site, groot assortiment, heel scherpe prijzen en snelle, gratis verzending!
Heb veel plezier van mijn aankoop en kom zeker weten terug!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Snelle, gratis verzending

Joannes Anthonius Rommers 16-01-2017 Via de website gekocht

Statief gekocht bij cameranu.nl en zeer tevreden

Voor het opzetten van een budget studio, om voor het werkt te starten met vloggen, zocht ik naar relatie goedkope/betaalbare spullen. Ik kwam bij cameranu.nl terecht voor een camera statief. De website was erg duidelijk ingericht middels categorieën en subcategorieën, en de reviews hebben mij inclusief de aantrekkelijke prijs naar het juiste product geleid. Over de verzending en de communicatie hiervan kan ik erg kort zijn. Ik heb één dag moeten wachten op het pakketje, dit werd erg duidelijk via de mail gecommuniceerd en het pakket was verstuurd via PostNL (hierdoor kreeg ik een track en trace nummer).

Pluspunten

• Overzichtelijk website
  • Van budget tot professionele aanbod
  • Grote aanbod studio en toebehoren
  • Vandaag besteld (voor 23:59) morgen in huis
  • Tot 22:00 uur bereikbaar

Minpunten

• Voor 11:00 uur niet bereikbaar

BT 16-01-2017 Via de website gekocht

Prima zaak. Goede service. Fijne samenwerking

Prima zaak, fijne service. Niet te duur, niet arrogant (klantbewust en klantgericht). Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• goede zaak
  • geen arrogantie
  • fijne samenwerking
  • goede service

Marcel Brekelmans 16-01-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd adres voor al mijn camerawensen

Al jaren bestel ik mijn lenzen, tassen en ander toebehoren bij cameranu.nl. Ik fotografeer regelmatig, vooral in Afrika. Een aantal malen ben ik ook naar de winkel zelf geweest, o.a. om een lens in te ruilen. Groot assortiment en ze weten waarover ze praten. Bezorging is goed en de spullen zijn goed ingepakt.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Heel duidelijke website

Minpunten

• Winkel uit de route

Ted 16-01-2017 Via de website gekocht

Levering snel en zonder poespas.

Makkelijk bestellen op een overzichtelijke website, met duidelijke uitleg over het product. Bestelling gebeurde op een zaterdag en het pakketje werd maandag daarop mooi thuis geleverd door Post.nl.
Enig minpuntje, de adressticker was gewoon op de doos van het artikel geplakt. Dus als het een cadeautje zou zijn geweest en de verkeerde persoon nam de bestelling aan..... (Moet er wel even eerlijkheidshalve bij zeggen dat het een speciale aanbieding was, misschien dat dat met de verpakking wat uitmaakte?)

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • duidelijke uitleg
  • snelle levering

Minpunten

• verpakking

TanjaBl 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop camera Panasonic G80

Ik was zaterdag jarig en bestelde de camera voor een goede prijs op vrijdag voor 12 uur en had de camera dezelfde dag nog in huis! en dat voor € 1.99. Super! De camera bevalt vooralsnog ook uitstekend.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede voorraad

Nikki 16-01-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

De originele wacom penpunten zijn toch maar moeilijk te vinden in Nederland, maar hier heb ik mooi een voorraadje kunnen kopen.

Fijn om het originele, officiële product te hebben.

Ik koos voor verzending per briefpost en heb laat in de avond besteld, maar toch lag het product de volgende dag al in de brievenbus, fantastisch!

Pluspunten

• snelle levering
  • origineel product

Minpunten

• weinig nibs per pakje

HG 16-01-2017 Via de website gekocht

Camera tas gekocht bij cameranu.nl

Zeer snelle en betrouwbare levering gratis verzending en de prijs zeer scherp. Artikelomschrijving zeer optimaal waardoor je in eenkeer het juiste artikel kunt bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede artikel omschrijving

Adema 15-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering en netjes afgehandeld en bezorgd

Hadden en Europesche stekker besteld in het weekend en werd de maandag al geleverd.
klasse mocht ik iets nodig hebben voor de camera of accessoires dan zal ik als eerste bij Cameranu kijken
en bestellen

Pluspunten

• snelle levering

evs100 15-01-2017 Via de website gekocht

Prima Joby product

Op zoek naar een Joby product kwam ik al snel qua prijs bij cameranu terecht. Spoedige levering zonder extra kosten en vooral geen gedoe. Heel prima en ben zeer tevreden over de Joby producten.

• Overzichtelijk
  • Snelle prima service

Sarah 15-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Bij CameraNu.nl kon ik makkelijk verschillende producten met elkaar vergelijken. Ze hebben een groot aanbod waardoor je beter een keuze kunt maken. De website is gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat ook makkelijk en de verzending ging soepel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod
  • Gebruiksvriendelijke website
  • Artikelen met meer info

Dick 15-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop compactcamera

Zeer snelle levering, ondanks foutje mijnerzijds.
Duidelijke en volledige webside.
Best geprijsde artikelen, t.o.v. andere websides.
Komen supervriendelijk over.

Pluspunten

• Snel en goed
  • Lage prijzen

Minpunten

• Niet ontdett

Hans 15-01-2017 Via de website gekocht

SERVICE !

Na een bezoek aan de goedverzorgde/ duidelijke website en een prettig telefonisch gesprek met goede uitleg onze nieuwe fotocamera besteld. Reeds de volgende dag hadden we de camera al in huis. Geweldig de (gratis) extra lange garantietermijn.
Niets dan lof voor Cameranu

Pluspunten

• service
  • kennis van zaken

Anthon 15-01-2017 Via de website gekocht

Anthon

al meerdere keren besteld via de site van "camera nu" en naar volle tevredenheid iedere keer de artikelen netjes bezorgd !
communicatie online met de winkel is perfect wordt goed op de hoogte gehouden van het traject van je bestelling via mail.
de site is up to date wat betreft de voorraad had bestelling geplaatst en nadien was dit artikel tijdelijk uitverkocht , mocht het artikel wat je graag wilt bestellen tijdelijk niet op voorraad is dan kun je een mail krijgen als het artikel weer op voorraad is.
kortom ikzelf en veel kennissen zijn zeer tevreden over Cameranu.nl

Pluspunten

• assortiment
  • berijkbaarheid
  • kennis
  • communicatie

Adriaan van Veggel 14-01-2017 Via de website gekocht

!00% tevreden over de toale transactie

Uitermate tevreden over het verloop van de transactie. Volgende keer zal ik deze site zeker bezoeken.

Linda 14-01-2017 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en nette prijs

Cameranu.nl bood de mobiele fotostudio van Caruba voor een hele nette prijs aan. Concurrenten waren (een stuk) duurder. Daarnaast was de website erg gebruiksvriendelijk en de levering erg snel. Ik kon zelfs kiezen voor zelfde dag levering. Dat was erg prettig, dat dit kon. Helaas hadden ze bij redjepakketje wel een kleine vertraging, waardoor ik hem niet op het genoemde tijdstip (tussen 21.30 en 22.00 u) ontving. Ze belden wel netjes dat er een vertraging was en of het nog wel wenselijk was om zo laat op de dag (om 22.45u) nog te bezorgen.

Pluspunten

• Nette prijzen
  • Snelle levering
  • Gebruiksvriendelijke website

Ard-Jan de Pater 14-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb bij Camaranu.nl recentelijk een item gekocht en ben zeer tevreden over de winkel. Goede informatie over het item waardoor ik een goede keuze kon maken.

Pluspunten

• Informatie
  • Behulpzaamheid

Rick 14-01-2017 Via de website gekocht

Werkelijk alles voor de beginnende/professionele fotograaf

Heldere indeling van de webshop. Wanneer je een specifiek product zoekt t.b.v. het vergelijken van prijzen, dan is dit snel en eenvoudig gevonden via de zoekfunctie. Wel mis ik nog enkele subcategorieën waarmee je de zoekresultaten beter kunt specificeren. Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om een filtermaat in te kunnen geven wanneer ik wil zien welke filters passen op mijn lens.

Pluspunten

• Zeer gevarieerd aanbod
  • Snelle levering
  • Gratis verzending
  • Duidelijke indeling van de webshop

Minpunten

• Lang zoeken vanwege ontbrekende subcategorieën

Maurice 14-01-2017 In de winkel gekocht

Benro Hi-Hat HH100AV statief

Om vanuit verschillende camera standpunten te kunnen filmen kwam ik voor lage shots uit op de Benro. Deze gelukkig in het 100mm half bowl formaat aangezien het meeste in de kleinere versie van 75mm is.

Na een bezoekje aan CameraNU waar de kleinere versie op voorraad was om even met eigen ogen te kunnen bekijken de grotere versie na deskundig advies besteld. Hier gelijk ook de half bowl adapter mee besteld want deze zit er standaard niet bij.

Eindelijk... na enkele dagen het pakket wat zeer goed verpakt was aan de binnenzijde met luchtkussens ontvangen.
De bezorgdienst was tot 2 maal toe het pakket kwijt, dit is door CameraNU heel serieus genomen en goed opgelost. (de levering via Red je Pakketje hoort normaal dezelfde dag te bezorgen).

Na ontvangst het pakket uitgepakt, de 100mm half bowl adapter is zoals hij hoort te zijn, met 3/8"-16 schroefdraadaansluiting voor bevestiging van een videokop met beschermingsdopjes. De low profile handgreep is ook van aluminium en is zeer robuust.

Het statief, zeer zeer robuust, kwaliteit zie je er aan af. Daarnaast geleverd in een statieftas, en als verrassing een extra low profile handgreep en een set van 3 verschillende voetjes. standaard ronde rubberen voetjes, ovale rubberen grip voetjes en een set spikes.

Voor aanpassingen aan de poten en het verwisselen van de voetjes zijn inbus- en ringsleutel meegeleverd. Net als een een handleiding, al is dat laatste voor mij overbodig.

Aan de buitenzijde van de spider ( 100mm half bowl van het statief) bevinden zich drie schroefgaten waar accessoires aan bevestigd kunnen worden, makkelijk voor de externe monitor met zwenkarm.
De set grip voetjes heb ik eronder geplaatst, deze krijg je niet van hun plaats en met de gaten in de voetjes kun je ze eventueel nog verankeren in hout of grond.

Het statief zelf is op diverste hoogten te plaatsen door de 3 standen van de poten, met een extra sectie per poot is deze uit te schuiven voor zeer flexibele standpunten. De vergrendeling van de secties is middels draaisluitingen. Voordeel daarvan is dat ze water en stof vrij zijn. Dat moet de toekomst uitsluiten maar ze voelen goed aan qua kwaliteit.

Inmiddels zitten de eerste opnamen erop, ik kan maar 1 ding concluderen. Wat werkt dit fijn voor niet alleen lage shots, maar ook in kleine ruimten zet je hem op een tafel. Ideaal voor portret opnamen.

Genoeg geschreven, de conclusie dat het dubbel en dwars waard is. Ook de aanschafkosten zijn relatief laag € 279,- en voor de 75mm maar € 219,- (excl. de half bowl adapter). Voor een goed klein statief hoef je niet verder te zoeken als zowel fotograaf of videograaf!

Hieronder nog de specificaties.

100kg draagvermogen - maximale hoogte 28cm - minimale hoogte 7.5cm - transportlengte 23cm - gewicht zonder half bowl adapter 1.6kg

Pluspunten

• Robuust
  • Accessoires
  • Aanschafprijs

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Rikus Grootjans 13-01-2017 Via de website gekocht

Deskundig, stipt en goede kwaliteit/prijsverhouding.

Heb al verscheidene zaken bij deze zaak gekocht. Altijd het juiste advies gehad en op tijd geleverd.

Pluspunten

• Deskundig
  • Kwaliteit vs prijs

Hans Kamerling 13-01-2017 Via de website gekocht

Onbekend maar nu zeker bemind

Het spreekwoord zegt onbekend maakt onbemind.
Dit is nu niet meer van toepassing bij mij.
Op zoek naar een DJI Osmo mobile kwam op hun site terecht.
Want lang niet elke site op dit gebied heeft dit apparaat in vooraad.
Verder was de prijs ook zeer scherp en lager dan elders.
Nog enig vergelijken en zoeken op internet was ik er toen snel. tot mijn verassing ook nog een gratis batterij alhoewel dit een tijdelijke actie was.
Omdat ik dit niet begreep daarover een mailtje gestuurd en een heel snel antwoord dat dit inderdaad zo was.
Toen maar besteld. Duidelijk proces zonder ingewikkelde dingen.
Het kwam mij ook prettig voor dat ik tijdens het proces kon aangeven of het bij de buren bezorgd mocht worden. Dit wordt gevraagd omdat het een aangetekend pakket betreft.
En laat dit nu door onvoorziene omstandigheden de volgende dag ook nog nodig zijn!!
Snelle levering, goed verpakt en van alles wordt je per mail op de hoogte gehouden.
Bij het in gebruik nemen was me een functie niet geheel duidelijk de volgende dag. Een telefoontje bleek voldoende: een medewerker kon me snel het een en ander uitleggen zonder eerst eindeloos in de wacht te hebben gestaan.
Het spreekt voor zich dat mijn eerste kennis making met Cameranu zeer positief door mij is ervaren

Pluspunten

• voorradig
  • helder bestelproces
  • goede telefonische bereikbaarheid

Minpunten

• eigenlijk geen

Renate 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima compacte printer

Een prima en snelle service. Mooie compacte printer om direct je foto's te printen. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Compact
  • Wifi
  • Makkelijk te installeren

Fred 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prettige site, snelle afhandeling, goed geïnformeerd tijdens proces van bestelling tot aflevering van het gekozen product!

Pluspunten

• Veel keus
  • Helder over voorraad en levering

TB 13-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Veel keuze, gratis verzenden en ook nog aangetekend!
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, snel bezorgd.

Pluspunten

• Aangetekende verzending
  • Veel keuze
  • Verstand van zaken

FotoPFW 13-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Heel mooi aanbod, ook van occasions. Snelle levering. Goede en correcte informatie vooraf. Goed verpakt en ook fijn dat het factuuradres mag afwijken van het afleveradres.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke website
  • Goed aanbod

Marco 13-01-2017 Via de website gekocht

Mini studio

Ik had snel een studio nodig om wat producten te fotograferen. Savonds laat nog de bestelling geplaatst en de volgende middag stond ik al de foto's te maken. Bedankt voor de snelle levering👍🏻

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs

Minpunten

• Nog niet ervaren

Sebastiaan van Stam Fotografie 13-01-2017

Meer dan oke!

Ik heb al verschillende malen in deze webwinkel besteld en ben erg tevreden. Wanneer in voorraad is de levering erg snel en daar hou ik van. Geen problemen verder ook met leveren en service. Prima voor elkaar dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Gerard 13-01-2017 Via de website gekocht

U V filter

Een duidelijke website, die waarmaakt wat hij beloofd. Snelle levering een prima service. Hier is zal ik vaker kijken.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snelle levering

Desiree 13-01-2017 Via de website gekocht

Desiree

Prima bedrijf, snelle levering en goed update's met de emails!
Na een telefoontje met wat technische vragen over wat en welke lenzen heb ik besteld en had het de volgende dag in huis! HelemaalTop!

Dorien 13-01-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd!

Goede service! Ik had nog dezelfde dag iets nodig en met red je pakketje was mijn bestelling er om 20 uur 's avonds na bestelling om 11 uur 's ochtends. Perfect!

Pluspunten

• Snelle bezorging

Minpunten

• niet gratis retourneren

Arjen 13-01-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl

Ik heb een lensextender gekocht bij cameranu.nl. De levering was vlot en netjes. contact met de zaak is altijd prima.
ik zou er direct weer kopen.

Pluspunten

• snel levering
  • contact
  • uitgebreid assortiment

Minpunten

• geen idee

FB 13-01-2017 Via de website gekocht

Deskundig

Diverse spullen nodig voor mijn GoPro. Via de mail advies gevraagd mbt aanschaf van accessoires. Snelle reactie hierop en een goed advies ontvangen. Besteld en de volgende dag al in huis. Top!!

Pluspunten

• Deskundig in advies
  • Prijs/kwaliteitverhouding

Jos 12-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

En weer een prima ervaring bij Cameranu.nl

Omdat we dicht bij Urk wonen gaan we voor advies en aankoop van foto spullen naar Cameranu.nl. En ook deze keer weer prima advies gekregen van mensen die de zelfde hobby delen en heel veel van fotografie weten. Fijne winkel, prima sfeer.

Pluspunten

• uitstekend advies
  • kundig personeel
  • prettig geholpen

Hr. Peters 12-01-2017 Via de website gekocht

service

Onlangs een nd-filter van Athabasca besteld. Volgende dag was er een athabasca actie. Na een mailje heb ik alsnog gebruik kunnen maken van de actie.

Pluspunten

• snelheid
  • service

Harry de Wekker 12-01-2017 Via de website gekocht

Exact wat is afgesproken

Nadat ik eerst uitstekend te woord was gestaan bij afdeling inruilen en keurig een prijsvoorstel binnen 1 uur op de mail had heb ik n.a.v de eerste indruk mijn bestelling geplaatst. Ondanks het feit dat ik mijn oude camera etc niet heb ingeruild. Exact volgens bevestiging werd de nieuwe camera geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende klantbehandeling
  • Afspraak is afspraak
  • Kundig t.a.v het inruilen ( kennis van zaken )

Minpunten

• Nvt

Ivo 12-01-2017 Via de website gekocht

SIRUI P-204S Monopod

Geweldig snelle levering, goed verpakt en zeer degelijke accessoires meegeleverd. Goede garantie 'meegeleverd' door fabrikant van 6 jaar! Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Track&Trace
  • Binnen 24 uur binnen
  • Incl. kortingsbon voor volgende aankoop

Minpunten

• Niet de verwachtte accessoires worden getoond

Cramwinckel 12-01-2017 In de winkel gekocht

Deskundige verkopers

De winkel heeft zeer veel producten op voorraad. De verkopers kunnen hun kennis inzetten om de juiste producten te tonen, zodat je een goede keuze kan maken.

Pluspunten

• veel producten op voorraad
  • verkopers zijn goed op de hoogte van mogelijkheden

Minpunten

• winkel is niet naast de deur

Sjaak 12-01-2017

Fijn geholpen. Goed verzonden.

Ik ben goed geholpen.het pakketje was vlot bezorgden voldoet naar mijn verwachting, en ben blij met nieuwe aanschaf.

Pluspunten

• Snelle en goede afhandeling.
  • Goede prijs

Krister 12-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk website, snelle levering!

Ik heb zonder moeite de producten gevonden bij Cameranu.nl en mijn bestelling geplaatst. Het pakketje werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Volgende dag geleverd

Bert 12-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Ik heb een videokop voor op mijn statief gekocht. Op de site is dit makkelijk te vinden en na bestellen werd hij een dag later al geleverd. Goed op de hoogte gehouden door CameraNu over de levering. Daarnaast een kleine waardebon erbij gekregen. Deze werd uitgedeeld in verband met de decembermaand, maar ik heb mijn bestelling pas in Januari gedaan. Een kleine, maar zeer leuke bonus.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Jean-Marc 12-01-2017 Via de website gekocht

verlichting voor de schildersezel

Ik heb bij CameraNu verlichting aangeschaft voor het belichten van schilderwerk op de ezel. Ik had daarover een paar vragen over wattage, daglichtkwaliteit van de lamp, het draagvermogen van de armatuur en nog wat detailkwesties. Aan de telefoon ben ik heel goed geholpen. Vragen die niet direct beantwoord konden worden, zijn precies uitgezocht, en ik heb correcte informatie en advies gekregen. De spullen werden binnen 24 uur afgeleverd, en de koop blijkt perfect.

Pluspunten

• goed en uitgebreid telefonisch advies
  • snelle levering
  • concurrerende prijs

Wouter Schuurmans 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede Binolyt smartphone adapter

Na inwinnen van advies adviseerde cameranu. NL deze Binolyt camera adapter voor gebruik op mijn Kowa TSN 821 M spotting scope! Past perfect!

Jhrunderkamp 12-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Het product werd zeer snel geleverd. Het product was zoals beschreven en de kwaliteit zoals ik hoopte.
Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product

j vd heuvel 12-01-2017 Via de website gekocht

fijne webshop/winkel

cameranu.nl is een prettige firma met veel artikelen op voorraad voor beginner tot prof. de levering is super snel en de servicegraad is hoog.
ik heb diverse producten online gekocht en ben daar zeer tevreden over.bij vragen kreeg ik snel een (positief) antwoord.
kortom een tevreden klant!

Pluspunten

• veel voorraad
  • snelle levering
  • scherpe prijzen
  • goede service

Minpunten

• tot nu toe geen

Niels Smeets 12-01-2017 Via de website gekocht

Erg fijn

Toen ik ging zoeken voor een statief om te gebruiken vond ik op deze heel makkelijk op de site. Ik ging een beetje rond kijken en zag een leuke tussen staan met veel informatie over het statief zelf. Toen besloot ik hem maar te kopen. Ik had hem binnen een dag al weer in huis en was erg tevreden over hoe snel alles doorging met betalen en het brengen van het aankoop. Ik zou zeker aanraden om een keer wat te halen als je wat nodig hebt!

Pluspunten

• Snel
  • Netjes
  • Kwaliteit

PeterS 12-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met goede producten.

Bij Cameranu koop ik mijn fotoapparatuur al sinds ze met de internetwinkel begonnen zijn. Hun assortiment is goed. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is goed. Hun leverservice, ook die waarbij ze zelf de gekochte artikelen thuis afleveren, is goed.
Een keer heb ik gebruik gemaakt van hun service met een lens die "vreemd" deed. Ook dat is uitstekend opgepakt en afgehandeld.
Ik ervaar Cameranu als een betrouwbare zaak, die niets te veel belooft.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit producten
  • Uitgebreid assortiment
  • Eigen leverservice
  • Goede service

René 12-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs, snelle levering

Goede omschrijving van het product. Daardoor goed vergelijkbaar met andere sites.
Prijs aanzienlijk lager dan vergelijkbaar aanbod.
Ook nog een snelle levering.

Pluspunten

• Absoluut goede prijs
  • Goede omschrijving product
  • Snelle levering

PhotograVics 12-01-2017 Via de website gekocht

Achtergronddoeken gekocht en heel tevreden

Snelle correcte levering, Keurig product. Als fotograaf met een eigen studio heb je soms ineens iets nodig.. dat kan geen week of weken wachten.. de volgende dag in huis en mijn shoot was een succes..

L.V. 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb een laptophoes besteld met snpoedbezorging. Kreeg laat bericht over het tijdstip van bezorging maar het pakketje werd netjes 's avonds aangeleverd. Heel tevreden over de service!

Pluspunten

• Spoedbezorging
  • Weinig inpakmateriaal

Minpunten

• Weinig bezorginformatie