Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. Naafs 29-03-2017 Via de website gekocht

De beste prijs voor de meeste actuele/nieuwste producten

CameraNU heeft een breed assortiment en overzichtelijke webshop. Door de gebruiksvriendelijkheid en het professionele karakter van de shop heb ik gekozen mijn investering in nieuwe camera apparatuur bij CameraNU te doen. De zending kwam zoals beloofd de volgende dag en gratis via PostNL. Ik zou mijn ervaring met deze winkel als veilig & vlot beschrijven!

Yo Hermans 29-03-2017 Via de website gekocht

zoals als steeds een geweldige service

Nog nooit een probleem ondervonden met cameranu.nl. Steeds goede service, levertijden altijd aangehouden, de kwaliteit/prijsverhouding is er goed.
Indien je een vraag hebt over een aan te kopen product, krijg je zeer snel een correct antwoord.
Kortom altijd weer zeer tevreden.

Carla V 29-03-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Het is sowieso altijd erg prettig om in de winkel te zijn, al is het er wel vaak druk... maar de moeite waard om in de tussentijd even rond te kijken. Ze hebben alles en weten waar ze het over hebben. Meestal rij ik even heen of bestel online als ik geen advies nodig ben.

Marlies 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en supersnelle levering

Scherpe prijs, prettige site en supersnelle levering. Je zit toch vol smart op het gekochte item te wachten en als het dan snel komt is dat heel fijn.

André 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, prima prijzen, prima service

Ik zocht een bepaalde verrekijker, die bij cameranu het goedkoopst bleek te zijn. Ik had al eerder bij deze winkel besteld en ook nu weer werd er snel, conform afspraak geleverd. Toen ik na levering een vraag mailde kwam ook daarop snel antwoord. Kortom: aanbevolen!

J. Baa 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima (web)winkel en afspraak is afspraak

Ik heb mijn camera een Nikon D 750 en Tamron objectieven gekocht naar aanleiding van een Beurs. Op de beurs heb ik de stands van CameraNU.nl bezocht en zij stonden me vriendelijk en zeer deskundig te woord. Kon op de beurs met hoge kortingen mijn camera en objectieven kopen. Moest dit eerst even overleggen met partner en heb toen afgesproken om een paar dagen na de beurs er op terug te komen en dat was geen enkel probleem en kon mijn bestelling nog plaatsen met de afgesproken korting . Vandaar in de koptekst afspraak is afspraak .

Vloedgraven 28-03-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar

Camera Nu is voor ons al jaren een vertrouwd adres als het gaat om kiezen, bestellen en ontvangen van fotocamera's. Het juiste product, de juiste prijs en goede service.

Stefan 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service, goede ordertracking

De printer is netjes snel geleverd zoals ook op de website wordt aangegeven. Ik werd ook netjes op de hoogte gehouden over wijzigingen in de bestelstatus. De emails zijn vriendelijk, volledig en duidelijk. Al met al is alles gewoon goed gegaan. Geen op of aanmerkingen bij deze bestelling.

petra 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima verzorgd

Prima shop, goede levering en netjes binnen de afgesproken termijn geleverd in deugdelijke verpakking.

Carolien 28-03-2017 Via de website gekocht

Fijne lens gekocht

Heb een erg fijne 35mm lens gekocht en hij doet het prima! Heb daarnaast gebruik gemaakt van de ''same day delivery'' functie die ze bieden. Erg prettig dat mijn pakketje de zelfde dag nog arriveerde!

T. Kooistra 28-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service, deskundig en compleet

Naar aanleiding van speurwerk op internet en aanbeveling van collega de winkel bezocht en deskundig geholpen, ze nemen de tijd voor je en leggen het goed uit. De 5 jaar garantie voelt ook safe. Ruim assortiment en prijstechnisch goed. Heb gekeken bij de lokale middenstand, maar prijsverschil is te groot.

Jan Peter Mulder 28-03-2017 In de winkel gekocht
Nijkerk

Supervoordeel op de Professional Imaging beurs

Al jaren klant bij deze winkel. Op de Professional Imaging beurs in Nijkerk kregen de klanten extra korting. Dus ook op producten waarop normaal geen korting is. Op de beurs kon je bij de diverse fabrikanten de producten goed uitproberen en vervolgens halen bij de stand van Cameranu. Er stonden bij de kassa's dikke rijen en toch werd er voor iedere klant ruim de tijd genomen. Door de hoeveelheid kassa's viel de wachttijd nog enigszins mee. Uitstekend gedaan!
De winkel is een ander verhaal. Ruim opgezet, ruime voorraad en hele goede hulp/service.

Carola VOnk 28-03-2017 In de winkel gekocht
op de PI beurs

kennis

Ik had een vraag over de batterijgrip of ik die wel of niet moest aanschaffen. Ze gaven me goede tips en mogelijkheden. Dit was erg fijn.

Dennis Weggelaar 28-03-2017 In de winkel gekocht
Beurs Nijkerk

Drie keer TOP!

Top service, Top product en Top prijs:
Maandag 20 maart was ik op de Professional Imaging beurs in Nijkerk. Zoekend naar de Canon 100-400 telelens kwam ik terecht bij een presentatie over het maken van mooie natuurfoto's. Ik bleef even hangen en raakte in gesprek met een medewerkster van Camera.nu. Zij was goed op de hoogte van de mogelijkheden de telelens en kon mij een leuke beursaanbieding doen. Samen met de twee jaar garantie, vriendelijke mensen en een uitstekend product maken mij echt tevreden. Camera.nu is een aanrader!

Mischa 27-03-2017 Via de website gekocht

Super service, strakke prijzen en snelle verzending !

Ik vind CameraNu een fijne webshop, de prijzen zijn scherp, de service is uitstekend en men is lekker snel met verzenden. Derhalve ook zeer geschikt voor je last-minute aankopen.

Jan 27-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Webshop is duidelijk, het zoeken naar de juiste camera ging vlot. Uitleg van de camera op site is duidelijk en camera werd de volgende dag al afgeleverd.

hth 27-03-2017 In de winkel gekocht
Beurs Nijkerk

Zeer snelle service

Heb 2 stuks Nissin i60A flitsers en de air1 gekocht en ze zijn veel sneller geleverd dan de verwachting was. Perfect dus. En ik ben zeer tevreden over de aanschaf. Goed geadviseerd.

dbruinekool 27-03-2017 In de winkel gekocht
Beurs Professional Imaging in Nijkerk

Eerlijke informatie

CameraNu stond op Professional Imaging en op het Benrostatief zat 15% beurskorting, dus daarom ter plekke gekocht. Ik kreeg in de Cameranu-stand eerlijke informatie. CameraNu is bij mij al bekend door de goede levering en goede service bij vorige aankopen.

M v Beek 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige hulp

Wat ben ik fijn geholpen bij camera.nu, Vond het lastig om zelf via de site te bestellen en besloot hulp in te schakelen. Ik werd geholpen door een erg aardige dame, die alles op een heel relaxte manier voor me opzocht en aan me doorgaf. Het was meer dan alleen prettig, deze persoon aan de andere kant van de telefoon had kennis van zaken en zat helemaal op haar plek. Wat voor mij het bestellen van de juiste producten een stuk makkelijker maakte en door haar vriendelijkheid extra plezierig . Ook daarna alles keurig geregeld omtrent bezorgen.Ik ben oprecht erg tevreden, hier wordt n mens blij van!

Arnold 27-03-2017 In de winkel gekocht

Korting op de Professional Imaging beurs

Ben al jaren klant bij CameraNu en vooral tevreden over het uitgebreide assortiment, punctuele service en uitstekende garantie. De zoekmogelijkheden op de website zouden nog verbeterd kunnen worden. Als eigenaar van Sony/Minolta ben ik meestal niet geïnteresseerd in het aanbod van producten voor Nikon/Canon/Olympus/etc. Ik vind het ook jammer wanneer je niet van te voren weet of een product binnenkort niet meer leverbaar is.

Gert 27-03-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid en vakkundig geholpen

Het was erg druk toen we op zaterdagmiddag kwamen. Het duurde ook lang voor we geholpen werden, maar niemand was ongeduldig. Iedereen zag dat de verkoop en servicemedewerkers de tijd namen om de mensengoed te helpen en ook toen we zelf aan de beurt waren was er geen spoortje van gehaastheid. Geduldig en vakkundig heeft de medewerker ons geïnformeerd over de voor en nadelen van onze keuze voordat we binnenkwamen en aan de hand van zijn advies hebben we onze keuze dan ook bijgesteld.

Heel tevreden en met een mooie Nikon D5600 met Tamronobjectief verlieten we het pand

J. van Nierop 27-03-2017 In de winkel gekocht

vakkundige winnl

langs geweest in Urk voor diverse foto artikelen, goed deskundig advies, duidelijke uitleg en goede service, en ook mooi dat je alles kunnen zien en testen

AlexF.nl 27-03-2017 Via de website gekocht

Degelijk en snel

Duidelijke omschrijving en ruime keuze.
Levering op maat.
vele aflevermogelijkheden zodat elke klant zelf kan kiezen welke manier hem/haar schikt.

Onno 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel

Ik werd heel fijn geholpen en de dag daarna werd het al bij me thuis gebracht.
De verkoper had kennis van zaken en de prijs was super, maar dat kwam omdat ik hem op de Professional Imaging beurs had gekocht met extra korting.

Arnold de Gans 27-03-2017 In de winkel gekocht
PROFESSIONAL IMAGING te NIJKERK

Persoonlijke service en consumenten gemak

Tijdens de PI te Nijkerk wat onmisbare items voor mijn fotografie gekocht. De eerste werd zonder extra kosten gewoon via de post thuis bezorgt de tweede stond aan het eind van de beurs keurig op mij te wachten bij de verkoopstand .. Dikke complimenten !!

bart sikkema 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Op de dag(een zaterdag) dat we mijn artikel kwamen halen was het ontzettend druk. Ondanks de drukte werd ik toch op een aangename ontspannen manier benaderd en geholpen. Ik had al eerder van collega's goede berichten gehoord over CameraNU, maar ik heb het nu zelf meegemaakt. Klasse mensen. Groeten uit Groningen.

Arthur 27-03-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijsel

Top service!

Zeer klantvriendelijke service, staan altijd klaar met advies en stellen de klant voorop en nemen de tijd om goed te luisteren. Duidelijk zeer veel kennis aanwezig onder het personeel, iets wat tegenwoordig steeds moeilijker te vinden is.

Ellen 27-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Op zaterdagmiddag bestelling geplaatst en maandgmorgen geleverd. Heerlijk snel dus.
Ruime keuze en prijs kwaliteit uitstekend.

RSB 26-03-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en goede service.

Een artikel gekocht op een zaterdag op een beurs met flink wat korting aangeschaft. Helaas was het op dat moment uitverkocht.
Zou die dag nog wel gebracht worden, maar duurde voor mij te lang.
Er werd voorgesteld dat dit met pakketdienst zo snel mogelijk thuis zou worden afgeleverd en inderdaad had ik het maandag al in huis (met track and trace te volgen) zonder enige extra kosten.
Perfecte service en zeer aanbevelingswaardig met een uitstekende en gebruikersvriendelijke website.
Eerste en zeker niet laatste keer dat ik van CameraNu gebruik zal maken.

Frits 26-03-2017 In de winkel gekocht
Tijdens de Professional Imaging

Prima Advies

Cameranu heeft een breed assortiment en kan daardoor ook een goed advies geven. In mijn geval betrof het een statief voor algemeen gebruik in het veld.

Dennis Visser 26-03-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs

Top klant gerichtheid

Op de professional imaging beurs in Nijkerk op de geweldig stand van Camera nu een nieuwe lowepro rugzak gekocht.
Ondanks de drukte op de beurs uitgebreide uitleg gekregen en hulp gehad bij de keuze van mijn aankoop.

G-J.Boer 26-03-2017 Via de website gekocht

Mooie fotowinkel met een goede service

Op de Profesional imaging beurs voor het eerst kennis gemaakt met deze fotowinkel . Het eerste contact beviel mij zo goed , dat ik na de PI beurs gelijk nog wat andere fotospullen daar heb gekocht. en ook nog eens 5 jaar garantie op de gekochte artikelen . geweldig . kom hier zeker vaker terug.

Kim 26-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Betrouwbare winkel snelle service
En altijd alles netjes en heel afgeleverd!
Al een paar keer bij deze winkel wat besteld en elke keer dik te vreden :)

Wibo 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Uitgezocht wat ik wilde hebben, een wireles shutter remote control, deze besteld en binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Alles werkt prima, een goede aanwinst voor mijn Nikon D300

AnimalConcepts 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Service, online en in de winkel van cameranu bevalt altijd heel goed. Goede informatie online en in de winkel, hulp in het kiezen van het beste product en een snelle levering.

Renske 26-03-2017 Via de website gekocht

Enorme vakkennis en zeer klantvriendelijk

Ik had een aantal vragen over mogelijke accessoires die geschikt waren voor de camera die ik wilde bestellen, en deze werden steeds zeer vakkundig, vriendelijk en snel beantwoord, zelfs 's avonds! Bestelproces was makkelijk en na betaling waren de bestelde producten de volgende dag veilig verpakt in huis.

Herman 25-03-2017 Via de website gekocht

Prima verrekijker voor nette prijs

Supersnelle levering. Site met veel keuze. Dit is een lichte verrekijker met breed veld en stelt scherp tot op ca. 4 m, dus heel geschikt voor vogelobservaties. Ik ben er heel blij mee!

Peter 25-03-2017 Via de website gekocht

Mooi monitor en snelle levering

Mooie monitor, met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Makkelijk in elkaar te zetten en aan te sluiten. Verder viel mij de erg snelle levering op, Top!

Omi-ina 25-03-2017 Via de website gekocht

eweldig snelle levering!

Een SanDisk 64GB Compact Flash Extreme 120MB/s geheugenkaart besteld en de volgende dag werd deze al afgeleverd door de postbode!

Peter v S 25-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverrd

Ik heb een draagbare fotostudiobox besteld en kon al gauw aan de slag om producten te fotograferen. Een grote draagtas met diverse achtergrondkleuren en led-verlichting.

Marinus 25-03-2017 Via de website gekocht

Super levering en uitstekende kwaliteit!

Ik ben al jaren klant bij CameraNu en wederom een snelle levertijd, uitstekende prijs en goede klantenservice. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen aan alle fotografen!

Maura 25-03-2017 Via de website gekocht

CameraNU heb ik gekozen doordat ze opvielen mbt hun prijs en hun snelle levertijd. Het product kwam binnen precies zoals verwacht en voldeed aan alle beschreven vereisten.

BeKa 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levertijd

Zeer uitgereide website, snel besteld en volgende dag in huis. Duidelijk een website/winkel om regelmatig naar terug te gaan!

Geweldig aanbod 25-03-2017 Via de website gekocht

snelle service en een breed assortiment

Door het specialisme en breed en diep assortiment is het fantastisch winkelen. Een doorsnee foto/ video winkel is daarmee een grote verliezer. Ook de kennis en evt. ondersteuning is van TOP kwaliteit.

Elleke 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De screen protectors die ik ontving waren beschadigd, bij melding hiervan kreeg ik per omgaande kostenloos een nieuwe set toegezonden. Prima en snel opgelsot dus.

Johan 24-03-2017 Via de website gekocht

Deze super winkel!?

Super shop snelle bezorging! goed berpakt product. Op de mail een duidelijk overzicht van je gegevens van je en de bestelling. Ook veilige betalingen! Twee keer vorige week besteld alles was goed in orde!👌👌👌👆❤💞 ik hou van deze winkel!💞

Renee 24-03-2017 Via de website gekocht

De winkel voor je cameraspullen!!

Mooi overzichtelijke website met leuke aanbiedingen, maar blinkt vooral uit in waar het om gaat: het leveren van kwaliteitspullen! De enige winkel waar ik m'n spullen nog haal, met goeie garantie.

Paul 24-03-2017 Via de website gekocht

1 telefoontje

Een telefoontje met de medewerker nam mijn twijfel meteen weg. Dit nd filter is voor mij geschikt. En inderdaad, ik ben er erg tevreden mee. Helder en adequaat geholpen. Bedankt!

Anoek93 24-03-2017 Via de website gekocht

Fijne, duidelijke webwinkel met uitstekende service!

Duidelijke, overzichtelijke website. Erg handig dat bij het kiezen van een camera meteen de bijpassende accessoires worden getoond. Kwalitatief erg goed en prijs-kwaliteitsverhouding is ook absoluut goed. Snelle service, en handig dat ik zelf het bezorgmoment kon kiezen.

willem 24-03-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

duidelijke site met groot aanbod wat ook nog eens heel snel was geleverd. De kap had een paar witte vlekjes maar dat was er zo af te poetsen