Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PeVo 30-08-2016 Via de website gekocht

Past perfect

Na het makkelijk zoeken op de web-site, met een duidelijke presentatie van de gevonden resultaten, was de keuze en de bestelling snel voor elkaar.
En dan ook de volgende dag netjes verpakt in de brievenbus.

Pluspunten

• Acceptabel assortiment
  • Duidelijke presentatie
  • Product vergelijk

Mark uit Emmeloord 29-08-2016 Via de website gekocht

Snel, goed en goede service

Duidelijke site, een hele snelle service (mijn bestelling was er keurig de volgende dag). Je wordt goed op de hoogte gehouden en het product zag er netjes uit!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Goede service

Mike Spaans 29-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel

Niets op aan te merken; de producten zijn goed en er is ruime keuze. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en de levering was bij alle keren snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede producten
  • Ruim assortiment

Minpunten

• website kan beter

Sylvia 29-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zocht een drijfbandje (floating strap) voor mijn onderwatercamera. Bij Cameranu was de totaalprijs (prijs+verzendkosten) het laagst, de levering het snelst en kon ik ook nog kiezen waar ik wilde laten leveren (thuis of op afhaalpunt). Ideaal dus aangezien ik het product snel nodig had voor ik op vakantie ging.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop
  • bezorgt afhaalpunt/thuis

Niels 29-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Supersnelle bezorging en een zeer nette afhandeling toen onze hond het pakketje had verorberd. We kregen de volgende dag direct een nieuwe product toegestuurd.

Pluspunten

• klantenservice
  • snelheid

GBS 29-08-2016 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Bestelling snel in huis (precies zoals beloofd), nog een kleine vraag en klantenservice prima bereikbaar en vriendelijk.

Pluspunten

• snel
  • goed bereikbaar

Ron Schutte 28-08-2016 Via de website gekocht

zeer goede levering

ze hebben heel snel geleverd en het was goed verpakt. ook de informatie van wanneer het geleverd zou worden is volledig. ook word er netjes uitgelegd wat open doos inhoud.

Pluspunten

• snelle levering
  • open doos levering

AM 28-08-2016 Via de website gekocht

Als de nood hoog is ...

Vrijdag: zoom functie lens blijkt weer kapot (in 2012 al eens gerepareerd). Over drie werkdagen huwelijksfoto's eigen kind maken. Nieuwe lens kopen, welke en waar. Zoeken, oa. via Kieskeurig; keuze voor kopen nieuwe (duurdere) lens. In woonplaats (grote stad) geen voorraad. Nieuwe komt op maandag per post uit Urk en ik ben helemaal blij met snelle en betrouwbare levering en keuze nieuwe lens.

Pluspunten

• groot aanbod
  • per auto bereikbaar

Minpunten

• slecht OV bereikbaar

Lex stamlexstam 28-08-2016 Via de website gekocht

Positief riview

Vakkundige adviezen en zeer behulpzaam. Vlotten afhandeling super ik ben heel blij met de verrekijker denaturevieuw van bushnell al div. Vogels gespot

Rogier 28-08-2016 In de winkel gekocht

B&W Case

Ik zocht voor mijn foto-apparatuur een passende hardcase. Ben voor advies en aankoop naar de vestiging in Urk gereden. Met wat vooronderzoek thuis verricht en advies van de specialisten bij Cameranu ben ik met een prachtige case van B&W de deur uitgewandeld.

Pluspunten

• Service
  • Uitgebreid assortiment

female 28-08-2016 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Via een goed georganiseerde indeling van advies en reparatie kun je onder het genot van een kopje koffie wachten op je beurt. Als je dan naar je plekje mag, wordt je heel vriendelijk en op een prettige manier geholpen.

Pluspunten

• vakmanschap
  • kennis van zaken
  • voor mij dichtbij
  • goed georganiseerd

Gerlene 27-08-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Goede website, duidelijke informatie over artikelen. Maakt het makkelijk om een keuze te maken. Prima service en snelle levering. Bovendien bij deze camera, Canon 700D, een workshop voor 25 euro, wat heel prettig is voor een beginne als ik.

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle levering
  • Prima service

David 27-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Voor de vakantie nog snel een camerahoes besteld. Inderdaad de volgende dag besteld.

Ruime keuze, strakke prijzen.

Top webwinkel!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Leo 26-08-2016 Via de website gekocht

Dik voor elkaar

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. En wederom was het weer perfect in orde, strikt op tijd zoals afgesproken. Hier kan je dus gewoon terecht!!

Pluspunten

• Op tijd

Lynn 26-08-2016 Via de website gekocht

Geweldig!

Pas een nieuw statief voor mijn camera bestelt. Een super snelle levertijd en bij aankomst zag alles er netjes uit. Jammer genoeg ging bij de eerste keer gebruikt een schroef van mijn statief kapot door waarschijnlijk een fabrieksfout. Contact op genomen met de hele vriendelijke klantenservice en ze hebben me dezelfde dag nog een nieuw statief opgestuurd. Het defecte statief hoefde ik niet te retourneren maar mocht ik gewoon weggooien. Echt heel fijn! Dus zeker een top website❤

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

Chiel de Leeuw 26-08-2016 Via de website gekocht

Fatsoenlijke webshop

Product en prijs was perfect en bezorging allemaal op tijd. Bedrijf komt afspraken dus na. Zou er weer shoppen.

Pluspunten

• Op tijd geleverd
  • goede Prijs/kwaliteit

Cees 26-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Canon Powershot camera

Gekocht bij cameranu.nl
Overzichtelijke website en letterlijk elke camera is er wel te verkrijgen.Duidelijke en goede info over de betreffende camera en ook prijstechnisch gunstig geprijsd!
Ook wordt je na het bestellen goed op de hoogte gehouden over de levering bij jou thuis.
Al met al een prima ervaring met deze aanbieder.

Pluspunten

• duidelijke info
  • snelle levering
  • goede prijs

Suuz 26-08-2016 Via de website gekocht

Online een Canon EOS 80D met objectief aanschaffen!

Wat een fijne winkel om online te shoppen. Zeer overzichtelijk, leuke suggesties! Hele fijne klantenservice. na het plaatsen van mijn order wilde ik een kleine wijziging, 1 belletje en het was binnen no time geregeld! Wat ontzettend fijn! Heel makkelijk om een bestelling te plaatsen, te betalen en voor je het weet ligt hij al voor je neus! Kortom, ik kom hier vaak terug!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke website
  • Leuke suggesties
  • Goed productoverzicht
  • Makkelijk betalen

Patrick 26-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering .

Reeds meerdere producten gekocht bij cameranu.nl. Onlangs nog een hoya uv filter gekocht. Levering zoals beloofd de volgende ochtend. Filter was netjes verpakt en aangetekend verzonden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Netjes verpakt

Bart 25-08-2016 Via de website gekocht

Perfect conform verwachting

Camera keurig geleverd, wel een dag later dan op de site stond aangegeven. Voor de rest alles duidelijk en snel.

Frans Diedeich 25-08-2016 Via de website gekocht

Goed en snel!

Via de website accessoires bekeken maar wilden toch ook graag de winkel zien dus op naar Urk.
Perfecto!!! Mooie zaak, goed advies en goede service. Levering, volgende dag thuis, Top!!!

Daan 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Zeer snelle levering en producten zijn goed. Prima kwaliteit en duidelijk wat betreft de verzending.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Lotje 24-08-2016 Via de website gekocht

Polaroid zink papier gekocht

Snelle levering. Goede prijs. Erg tevreden. Het kleine doosje papier werd in een grote doos bezorgd, wel jammer, had gerust kleiner verpakt kunnen worden...misschien idee om op te besparen?

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• verpakkingsmateriaal

Aart van Wijk 24-08-2016 Via de website gekocht

Urker Toppers

Een geweldig bedrijf dat meer doet dan je verwachten mag. Vrijwel alles gaat er zoals ik verwacht, en gaat het een keer anders dan ik verwacht, dan wordt een en ander op uiterst voortvarende en vooral klantvriendelijke wijze rechtgetrokken. Dit is de winkel die ik mijn klandizie gun. Omdat ze het verdienen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Vakkundig
  • Ze smeren je niks aan
  • Groot assortiment
  • snelle levering

J.T 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goed zeker een aanrader

Snelle en goede service en zeer scherp geprijsd,zeker een aanrader.
Deze mensen doen wat ze zeggen.
Meteen ingeschreven voor de nieuws brief.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • goede service
  • snel

Christo 24-08-2016 Via de website gekocht

Net op Tijd in Huis voor de Vakantie! Bedankt!

Op het laatste moment besloten dat ik een nieuwe camera voor onze vakantie wilde, maar weinig winkels met beschikbaarheid en de mogelijkheid om met American Express te betalen (i.v.m. extra garantie en air miles), maar CameraNu kon dit allemaal aanbieden, samen met alle accessoires die ik wilde. Als nieuwe klant hebben ze een extra controle uitgevoerd op mijn credit card, maar dat ging snel en gaf een veilig gevoel. Alles was op tijd aangekomen en we zitten nu op vakantie in Spanje, heel erg te genieten van onze nieuwe Lumix GX-80, die prachtige foto's maakt!

Pluspunten

• Snel
  • Betalingsmogelijkeden
  • Regageert snel op vragen
  • Alles op voorrad

Peter 24-08-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Zeer mooie winkel
Professionele hulp duidelijke uitleg tevreden de winkel verlaten en niets iets veel te duurs aangesmeerd gekregen
Top ga zo door

Harry vdE 24-08-2016 Via de website gekocht

Doet wat ze beloofd

De bestelling kwam zoals beloofd een dag na de bestelling aan.
Ook was het pakket eenvoudig te volgen via track & trace.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Martien Nap 23-08-2016 Via de website gekocht

Als ze het bij CameraNU.nl niet hebben, stop dan maar...

Het hele land afgezocht naar een - betaalbare! - T2-mount adapter, hebben ze ze bij CameraNU.nl gewoon op de plank liggen. En netjes binnen 24 uur afgeleverd. Klasse!

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Betaalbaar

Minpunten

• Niet via PostNL punt

Wim Schellekens 23-08-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede informatie, duidelijke bestelling en betaling, snelle levering, goede service.
Ik ben onder de indruk dat CameraNU.nl doet wat het belooft!

Pluspunten

• competent
  • betrouwbaar
  • snel
  • klantgericht

Twan 23-08-2016 Via de website gekocht

Betaalbaar

Goede spullen, zocht een Nikon camera, prima omschrijving en prima betaalbaar. Hebben alles wat je maar wenst op gebied fotografie, snelle afhandeling bestelde spullen.

Pluspunten

• betaalbaar
  • snelle aflevering

Minpunten

• teveel keuze

wim manders 23-08-2016 Via de website gekocht

service

Onlangs heb ik een Lexar CFcard besteld bij Cameranu. De wijze waarop eerdere aankopen verliepen, maar ook de scherpe prijs van een artikel, deden mij niet aarzelen om ook nu weer cameranu te benaderen. De service is groot en je hebt het gevoel dat je shopt bij de winkel om de hoek, wiens eigenaar je kent en er wel eens een terrasje mee pikt...

Pluspunten

• prima service en info
  • scherpe prijzen

JJ Marsal 22-08-2016 Via de website gekocht

Zelfs om 21.30 uur door de klantenservice goed geholpen. Na mijn verhuizing deed mijn nieuwe account het niet goed. Na de hulp van de klantenservice was het direct goed. Levering was ook uitstekend.

Pluspunten

• Hulp
  • Levering

UV-filter 22-08-2016 Via de website gekocht

Verrassend

Ik belde om een tweetal kleine acessoires, kreeg uitvoerig en zeer gerichte informatie en heldere adviezen op rustige en klantvriendelijke wijze, chapeau! bezorging zeer vlot, snel en accuraat!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • ze luisteren!
  • professionele adviezen
  • punctuele bezorging

Sel 22-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, goedkoop en snel

Een e-reader met hoes gekocht voor mijn tienerdochter. Goede aanbieding, heldere website, veilige betaalmethode en supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel
  • heldere website

Minpunten

• 1 fysieke winkel

Janssen 22-08-2016 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Precies volgens afspraak werd alles geleverd. Het artikel was netjes verpakt. En men heeft goede communicatie voorafgaand aam het ontvangen van het product! Heb geen contact gehad met de klantenservice dus daar kan ik niks over zeggen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhafhaalpunt op te halen
  • Goede communicatie

Minpunten

• Zeer beknopte handleiding

Marja 22-08-2016 Via de website gekocht

Supersnel geleverde filter

De webwinkel heeft een prima assortiment en de artikelen zijn goed beschreven. Bovendien werd de polarisatiefilter supersnel geleverd!

Pluspunten

• supersnelle levering
  • veel keuze
  • goede artikelbeschrijving

Robin Nagel 22-08-2016 Via de website gekocht

Statief

Echt een super mooie statief gekocht met een hele goeie kwaliteit. Helemaal omdat ik een beginnende fotograaf ben. Echt een super winkel!

Pluspunten

• Goeie kwaliteit

Marco 22-08-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke site scherpe prijzen en een snelle levering

Duidelijke overzichtelijke waar het aangnaam winkelen is.Snelle reacties op vragen van de klant.uitgebreide keuzes maken van het online winkelen een leuke bezigheid.

Minpunten

• n tjes kunnen

Marcel 22-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijzen!

Zoals altijd een snelle levering, groot aanbod en goede prijzen in vergelijking met de concurrentie. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen
  • Groot aanbod
  • Duidelijke website

Minpunten

• niets!

Toine van Steen 22-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon en goed

De prijzen zijn in vergelijking wat geleverd wordt uitstekend. Het assortiment is voor mij ruim voldoende. de leveringen lopen soepel. En de kwaliteit van de materialen die aangeboden worden is van eengoed tot hoog niveau. Alles wat ik hier besteld heb werkt perfect en voldoet ruim aan zijn verwachtingen. Vandaar dat ik hier klant ben en zal blijven.

Pluspunten

• leveringsvoorwaarde
  • kwaliteit apparatuur
  • service

MarcoH 22-08-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel!!

Cameranu.nl is een prima webwinkel. Uitgebreid assortiment, concurrerende prijzen, makkelijk bestellen en uiterst snelle levering. Aanrader!!!

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Concurrerende prijzen
  • Makkelijk bestellen
  • Snelle levering

johan 21-08-2016 Via de website gekocht

Professionals !

Terugkerende klant.Meerdere keren bestellingen gedaan. En zonder uitzondering altijd stipt op tijd het juiste artikel ontvangen Zou een maatstaf kunnen zijn voor anderen!!

Pluspunten

• assortiment
  • kennisniveau verkopers

Minpunten

• geen fiiliaal in Ranstad

Leon 21-08-2016 Via de website gekocht

Super service

In de vakantie heb ik 3 accu's besteld en er een berichtje bij geplaatst met de vraag of ze het op een bepaalde dag wilde verzenden. Ik kreeg heel snel al een reactie dat dat geen probleem was. En inderdaad ze waren er op de afgesproken datum

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelheid

Neeltje Ardon 20-08-2016 Via de website gekocht

Aanschaf scanner

Cameranu.nl bleek de goedkoopste voor de scanner die ik wilde hebben. Meteen besteld en betaald met Ideal, maar kennelijk was dat betrag niet aangekomen en kreeg ik de volgende dag een berichtje met de vraag of ik de scanner nog wel wilde hebben. Nog voordat ik kon reageren kreeg ik een nieuw berichtje dat het geld was aangekomen en dat de scanner al verstuurd was, zodoende had ik hem meteen de volgende dag. Uitstekend!

Pluspunten

• snelle reactie
  • snelle levering

Mp Terlouw 20-08-2016 In de winkel gekocht

Beoordeling winkel CameraNu in Urk

Groot assortiment, vriendelijke, deskundige hulp. Men neemt alle tijd voor de klant om dingen uit te leggen, te laten zien, te helpen bij het maken van een keuze, op een eerlijke manier naar de wensen van de klant.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Uitgebreid assortiment
  • Tastbaar bekijken

LieZbeth 19-08-2016 In de winkel gekocht
Urk

Goed bereikbaar, gratis en voldoende parkeerruimte , online voorraad klopt en wat ik wilde hebben was aanwezig in tegenstelling tot elders.

Snel en goed geholpen. In de winkel is een ruime tafel waaraan je iets kan drinken en waar ik mijn aankoop uitgepakt heb om alles te controleren. Top. (En een kaartje geschreven dat door hen verstuurd wordt)

Ik wilde een printertje met voordeel hoeveelheid papier wat ik ergens anders niet kon krijgen en wat hier gewoon op voorraad lag tegen een scherpe prijs.

Alleen maar goede ervaringen mee.

Topwinkel hoop dat ze dit niveau aan kunnen houden.

Lambert 19-08-2016 Via de website gekocht

Zeer klantgericht

Na aanschaf van een Sirui Monopod advies gevraagd over de best "passende" tilt head. Het advies was zodanig professioneel en klantgericht dat ik ook het advies heb gevolgd en de tilt head aangeschaft. Bij gebruik een heerlijke combinatie. Ook de snelle doorlooptijden en afwerking van de bestellingen zijn mij zeer goed bevallen.

Pluspunten

• Klantgericht
  • Concurrerende prijzen

Niels 19-08-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en super snelle levering!

Laatst heb ik een nieuwe compact camera gekocht bij CameraNu.nl. Bij veel winkels was deze niet op voorraad, maar hier wel. Daarnaast kreeg ik er ook nog eens een fotocursus (t.w.v. 225 euro) bij cadeau. Camera was keurig netjes verpakt en werd binnen 24 uur al geleverd. Helemaal top dus! Het is dat ze bij mij niet echt in de buurt zitten, maar anders was ik zeker een keer bij ze langs gegaan.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Producten op voorraad
  • Super snelle levering

Krankeloon 19-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Heel duidelijke, overzichtelijke webshop met alle nodige uitleg. Zeer goede prijsstelling en vlotte en snelle afhandeling van de bestelling. Duidelijke communicatie omtrent verloop van de levering!

Pluspunten

• snelle service
  • puntgave levering
  • communicatie