Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick van Doorn 21-11-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Makkelijk bestellen via de webshop. Je vind snel wat je zoekt. Een goed en duidelijk opgezet bestelsysteem doet de rest. Pakje zoals beloofd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Makkelijk te vinden artikelen
  • Doen wat ze beloven

Henk Koning 19-11-2016 Via de website gekocht

Henk Koning

Mijn favoriete flitser snel gevonden en besteld dankzij de gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. Ook de levering was uiterst snel en uitstekend verzorgd. Mijn eerste ervaringen met deze Metz Mecablitz 36 AF-5 flitser zijn boven verwachting en dat voor een zeer scherpe prijs. Al met al een dikke pluim voor Cameranu.nl !!

Pluspunten

• Website Cameranu
  • Levering
  • Productkwaliteit

van Heijningen 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en klant vriendelijk en personeel met kennis

In augustus een 360FlyHD Camera gekocht, helaas kreeg ik de 360Fly zonder HD. Deze is netjes omgeruild voor de juiste 360FlyHD camera. helaas was deze na 1x gebruik in het water op mijn vakantie kapot gegaan en zonder enige moeite heb ik de keuze gekregen om mijn geld terug te krijgen of een nieuwe camera te krijgen. Ik heb gekozen om het geld terug te laten storen en heb gelijk zodra de GoPro Hero 5 Black uit kwam deze besteld. De volgende dag was de Camera al in huis!

Pluspunten

• Snelle Service
  • Kundig personeel
  • Ruim aanbod

Minpunten

• Lange levertijden voor weinig verkochte apparaten

J.J, Domburg 18-11-2016 Via de website gekocht

De heer

Zowel in de winkel als tel. via de Webshop krijg ik die informatie waar ik om vraag snel, betrouwbaar en zeer professioneel. Levering perfect.

Bigfarmer 17-11-2016 Via de website gekocht

Een uitstekend slecht begin

Ik was voor het eerst in lange jaren op zoek naar een camera en kwam al snel de webshop van CameraNU.nl tegen. De webshop heeft een aantal eigenschappen die ik erg prettig vind:
- Rustig, geen bewegende flash appjes die om aandacht schreven
- Overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk is om je weg op de webshop te vinden
- Veel en duidelijke filtermogelijkheden, zodat je snel je eigen selectie samen kunt stellen
- De Vergelijker waarbij je zeer veel verschillende eigenschappen van maximaal 5 verschillende camera’s met elkaar kunt vergelijken. In combinatie met de reviews op de CameraNu.nl website en eventuele vakbladwebsites kun je zo tot een goede keuze komen.
- Ook niet onbelangrijk: De bestelprocedure loopt via een beveiligd deel van de webshop.
Ik heb mijn bestelling ’s avonds geplaatst. Direct daarna kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling, maar ook gelijk een status van de orderverwerking en de dag erop een track & trace-code, om de order via PostNL te kunnen volgen. De camera werd, zoals de webshop belooft, de volgende dag geleverd in een goed verzorgde verpakking.
Mijn keuze was gevallen op een Canon S200, die aangeboden werd als “open box” maar met volledige garantie. (Open box betekent letterlijk dat de verpakking al een keer open is geweest). Helaas bleek de camera een kleine fout in de sensor te hebben en ik maakte mij al druk over uitgebreide e-mails om de camera terug te kunnen sturen en bijkomende kosten voor het opsturen. Ik stuurde een e-mail met een korte omschrijving van de storing, met een voorbeeld erbij.
Er kwam geen uitgebreide correspondentie en moeilijke procedure. Ik kreeg direct, zonder vragen, een retourlabel en duidelijke uitleg hoe ik de camera kon terugsturen. De camera kon ik inleveren bij een Kiala-punt, in mijn geval nog geen 800 meter van mijn huis. Ook daar eenvoudig inleveren en een ontvangstcode krijgen en klaar is de procedure.
Zelf had ik nog wat vragen, omdat de Canon S200 niet meer in productie is. Die vragen werden snel, netjes en duidelijk beantwoord. Ik had gevraagd om een advies voor een andere camera en daarbij werd netje een camera aanbevolen in de door mij genoemde prijscategorie.
Hoewel ik slecht van start ben gegaan met mijn camera ben ik erg positief over de webshop CameraNU.nl en de manier waarop mijn klacht is opgepakt!

Pluspunten

• Rustige layout
  • Overzichtelijk menu
  • Veel en duidelijke filtermogelijkheden
  • Uitstekende vergelijkingsmogelijkheid van cameras
  • Veilige bestelprocedure

Minpunten

• Het (merk-) aanbod zou misschien wat groter mogen

wimvdmeer 17-11-2016 Via de website gekocht

Snel, compleet, prima service

Ik heb al meerdere malen bij deze (web)winkel fotospullen gekocht. Hun assortiment is enorm, levering is heel snel en service is prima. Omdat ik problemen had met een van mijn lenzen ben ik er ook maar eens langs gereden. Ook de winkel is indrukwekkend en ik ben daar uitstekend geholpen. Als je twijfelt over een aankoop krijg je hier ook goede voorlichting.
Alleen kon mijn navigator de winkel niet goed vinden - ik zou ergens rechtsaf moeten (zag de winkel ook), maar er zat nog een sloot tussen 🙃. Moest nog een flink stuk omrijden.

Pluspunten

• Assortiment
  • Goede service
  • Goed advies
  • Snel
  • Behoorlijk centraal in Nederland

rremmonn 17-11-2016 Via de website gekocht

Top

Cameranu.nl heeft alles wat je nodig hebt en scherp geprijst.
Top service met een glimlach. Ze geven ook advies op maat

Marc 17-11-2016 Via de website gekocht

Canon RC-6 Cameranu.nl

Afstandsbediening snel gevonden op de site.
Deze is overzichtelijk, besteld en de volgende dag in huis.
Supersnel binnen zoals je het ook verwacht.

Pluspunten

• Werkt perfect tot aan 5 meter

VERBRUGGHE JACQUY 16-11-2016 Via de website gekocht

Heer

Heb deze site leren kennen via de school waar ik fotografie volgde.
Heb ondertussen al meermalen een bestelling geplaatst aan Cameranu.
Gemakkelijke site om iets te bestellen, overzichtelijk,snelle reactie en korte leveringstermijn.
Is aan iedereen aan te prijzen: Cameranu voor je aankopen via de website.

Pluspunten

• Gemakkelijk site
  • overzichtigtelijk
  • Vlugge reactie van bestelling via e mail
  • Vlugge sevice en levering

Minpunten

• geen minpunt. voor mij.

Jörg knuvink 15-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met veel informatie en zeer aantrekkelijke prijzen. Ik heb de DJI Phantom aangeschaft en zeer laat op de avond besteld en de volgende ochtend al geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail. Het pakket was keurig verpakt zodat je zeker weet dat er onderweg niets mee ja gebeurd! Ik zeg dikke klasse!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle verzending
  • Scherpe prijzen

Aadje 15-11-2016 Via de website gekocht

Super dias scannen.

Vanwege het "geweldige Windows 10"... was ik genoodzaakt een nieuwe scanner te kopen. Het werd Rollei DF-S 500 SE. Voor een prima prijs en een uitstekende afhandeling van cameranu.nl een aanrader.

Jacqueline van Randen 15-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden

Misschien een beetje overdreven om een 10 te geven maar er is niets aan te merken op het bestellen van een product bij Cameranu.nl
Overzichtelijke website, bestellen en de volgende dag in huis.
Product netjes verpakt.
Kortom dik en dik tevreden.

Rens 14-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Fijne webwinkel. Veel producten op voorraad en zelfs als je laat op de avond besteld heb je het product de volgende dag in huis.
Ook de service bij retourneren is super.

Pluspunten

• Gratis thuisbezorgd
  • Goede service
  • Groot assortiment
  • Bestellen tot 23:00u

Minpunten

• Er is maar één vestiging.

J Bosch 14-11-2016 Via de website gekocht

lowepro 300

Mijn buurman had er goede ervaringen mee.
Dus heb ik gekeken naar een rugzak...en gemakkelijk mijn keuze kunnen maken.
En wat ze beloven doen ze ...voor de middag besteld ...volgende dag al in huis.(betaald met IDeal)
zou hier zo weer een bestelling plaatsen en beslist een aanrader .

Pluspunten

• snelle levering
  • overzichtelijke site

Onno 12-11-2016 Via de website gekocht

DJI drone Phantom 3 4K bij CameraNu.nl

Via internet bij cameranu.nl gekomen en hier uitiendelijk de drone besteld, deze was gelijk de volgende dag geleverd. Helaas bleek de controller niet oo te laden maar na 1 telefoontje netjes te woord gestaan en geregeld, de drone teruggestuurd en 2 dagen later al weer een nieuwe geleverd!!!

Pluspunten

• Zeer goede service
  • Snelle keurige levering

Kraaijenhof Hj 10-11-2016 Via de website gekocht

Gekocht een CF geheugenkaart.

Dag Camera nu.
Heb laatst een cf kaart gekocht bij jullie, wat mij zeer verheugt.
Maar wat mij opviel was, dat andere winkel zeggen op hun website dat verzending gratis is.
totdat je goed gaat lezen en je er achter komt dat je voor minimaal 50 euro moet bestellen.
Wat bij jullie in deze aankoop niet het geval was.
En wat de verzending betreft was ook zoals jullie beweren.

Pluspunten

• snelle verzending
  • geen werkelijke verzendkosten

Minpunten

• nvt
  • nvt

Janfrysk 10-11-2016 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Bij de zoekactie naar een negatiefscanner kwam ik Cameranu.nl tegen die de Canon 9000F Mark II samen met twee andere winkels als goedkoopste aanbood. Ik heb nog telefonisch contact gehad met cameranu en ik werd daar heel vriendelijk. deskundig en duidelijk geholpen met vragen over het in te voeren filmformaat en de kwaliteit van de scanner in vergelijking met scanners van een ander merk, welke ik ook heb bekeken.
Ik heb de scanner van Canon 's avonds om half tien besteld en die werd de vorige dag keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. In het verleden heb ik meerdere keren foto-apparatuur bij Cameranu besteld en dat werd ook prima afgeleverd. Voor service ben ik met een defecte camera in Urk geweest en dat werd ook naar alle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • niet duur
  • groot uitgebreid assortiment

Zeertevredenklant 10-11-2016 Via de website gekocht

Super blij met jullie!

Uitstekend! Grote klasse! Ik was eerst huivering over de levering dat hij de volgende dag geleverd was, maar perfect!

Ik had een een mini studio besteld en wauw wat een perfect ding! Helemaal compleet.

Ik ga hier zeker meer bestellen.

Hartelijk dank!

Een zeer tevreden klant

Bas 09-11-2016 Via de website gekocht

Prettige leverancier!

De producten zijn snel er op een nette manier geleverd en in prijs concurreren zitten ze redelijk gelijk met andere aanbieders

Pluspunten

• snel
  • goede prijs

Wesley 09-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik had via Marktplaats een video camera statief gekocht met spiked feets. Helaas kon ik nergens op internet de rubberen schoentjes vinden die je hier normaal overheen doet. Een mail gestuurd naar Cameranu.nl met de vraag of hun deze konden leveren en wat de kosten daarvan zijn. Vandaag de onderdelen binnen gekregen en het factuur bedrag bevraagde 0,00. Dat is nog een service! Cameranu.nl enorm bedankt!

Pluspunten

• Goede service

P.W Kool 09-11-2016 Via de website gekocht

man

We hadden 2 modellen op het oog en gekozen op basis voor het type dat aan onze minimale verwachtingen zou moeten voldoen .En inderdaad is dit het geval!!Was zelfs goedkoper dan het alternatief of wel:men gaat niet bij Cameranu voor het geld,maar om de klant het juiste te adviseren.Men luistert naar je wensen!!levering perfect/prijs goed.meer kan een klant niet wensen

C.W. van der Woude 08-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel fraaie laptoptas bestellen en ontvangen

Ruime keus vanuit overzichtelijke menus; simpele manier van bestellen en enorm snelle bezorging voor dezelfde prijs. Klasse

anjo 08-11-2016 Via de website gekocht

Printer

Op basis van eerdere goede ervaringen ook deze keer weer een bestelling (Epson fotoprinter) gedaan bij cameranu.nl. Ruime keus, goede prijzen. Eind van de middag besteld, volgende ochtend voor 12.00 in huis.

Pluspunten

• website
  • bestel- en leveringstraject

Steenhuizen-van Weerden 07-11-2016 Via de website gekocht

mijn nieuwe camera gekocht bij cameranu.nl

Cameranu.nl vind ik uitmuntend. Ik heb op kieskeurig gekeken en dit bedrijf er uit gezocht,ook omdat het in Urk is. Dat leek mezelf een prima idee. Toen ik de camera had gekocht had ik nog naar het bedrijf gebeld want ik had nog een vraag en ik werd vriendelijk en uitstekend geholpen.

Pluspunten

• groot bedrijf
  • snelle levering
  • erg hulpvaardig

Niels 07-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon een goede webshop

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Ook zijn er meerdere leverwijzen mogelijk, vooral handig als je niet altijd thuis bent voor de koerier! Kortom, gewoon een goede webshop!

Pluspunten

• duidelijke website
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering, op afhaalpunt naar keuze

Willem S 06-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden en al zeker voor de super snelle levering

Mooi overzichtelijke en gebruiksvriendelijk web-site met goede uitleg over de aangeboden producten. Super snelle levering,
's avond besteld en dag erna 's morgens rond 11.00 uur geleverd.

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Duidelijke Website

heidi 04-11-2016 Via de website gekocht

ophangsysteem

Informatie opgevraagd via telefoon, vriendelijk te woord gestaan en hebben alle informatie gegeven die nodig was. Daarna online besteld, kreeg al snel bericht dat het werd verzonden en het was de volgende dag in huis!! Helemaal Super!

Pluspunten

• vriendelijk aan telefoon
  • duidelijke informatie
  • zeer snelle verzending

Jeffrey 03-11-2016 Via de website gekocht

Sneller dan snel

Een van de betere webshops die er zijn, ik was opzoek naar een nikon d5300 met vr ii lens. Nergens heb ik de camera zo goedkoop kunnen vinden als bij cameranu.nl. Vervolgens heb ik de camera besteld en 5 euro extra betaald en is dezelfde dag nog afgeleverd! Wel dacht ik dat ze een verkeerde lens mee hadden gestuurd maar het bleek uiteindelijk een betere te zijn! Ik ben zeer tevreden met cameranu.nl vanaf nu ga ik hier al mijn spullen kopen!

l.sijbring 02-11-2016 In de winkel gekocht
cameranu in urk

Aankoop van Sigma 17 - 50mm F 2.8EX DC OS bevalt goed.

Prima lichtsterke lens aangeschaft bij cameranu in Urk. De verkoper nam alle tijd om mij de vele voordelen van deze lens ten opzichte van de lens die er opzat bij aankoop aan mij duidelijk te maken. Goed advies, voor niet zo'n doorgewinterde amateur fotograaf. Ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Duidelijkheid
  • Tijd voor uitleg etc.
  • Goed advies

Regina van de Munt 01-11-2016 Via de website gekocht

Online bestellen zonder webshop gevoel

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van deze aankoop. Op het moment van aankoop, bleek dat ik mijn bankpas elders had liggen, waardoor er wat vertraging was bij betaling. Er werd per mail direct contact opgenomen en goede actie ondernomen. Online bestellen, zonder webshop gevoel! I like!!! Gemak: Uitstekend Service: Uitstekend Assortiment: Uitstekend

Guy Fagot 01-11-2016 Via de website gekocht

Uistekend van prijs tot after sales service.

Na een korte marktstudie bleek cameranu.nl het artikel dat ik wenste aan te kopen aan te bieden aan de voordeligste prijs. Daarnaast bleek hun telephone support verzekerd door mensen die hun product door en door kennen. Ik kocht voordien al een camera bij cameranu.nl, en toen ik er beroep op moest doen, bleek ook de after sales service uitstekend. Een aanrader.

D. Vreeken 01-11-2016 Via de website gekocht

D. Vreeken

Jullie hadden het artikel wat ik nodig had en werd snel en correct geleverd. Om de kosten te drukke zou ik artikel ik in de brieven post kunnen. Gewoon verzenden dat maakt het minder duur.

Pluspunten

• snel
  • uitgebreid assortiment

Minpunten

• Verzending: aangetekende post

Attie 01-11-2016 Via de website gekocht

Volop selectie en keuzemogelijkheden

Ik kon afmetingen e.d. in mijn selectiecriteria opgeven, zelfs bij een simpel beschermtasje kon ik mijn keuze snel maken!

Huge Gerard 31-10-2016 Via de website gekocht

accuraat, vlot en niet duur

Groot assortiment, bijna alles op voorraad, concurrerende prijzen, vlotte levering, keurig verpakt, doen niet moeilijk bij retournering als product niet mocht bevallen.

Jos Philipsen 31-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf camera Olympus om-d e-m1

Gezocht naar een Olympus syeteem camera en gevonden bij Cameranu.nl. Camera via de website besteld. zeer snelle reactie van de status van mijn bestelling. na bestelling direct de bevestiging ontvangen en na anderhalf uur een mail dat mijn pakket verzonden was en rond wel tijdstip dit agleverd zou worden. Het pakketje binnen 24 uur ontvangen op een zondag.

Pluspunten

• snelle reactie van de status van mijn bestelling
  • levering op zondag mogelijk

Martie 30-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel, deskundig advies. Goede serviceafdeling

Aangezien ik opzoek was naar een vervangend statief en ik van mening ben dat een statief beter i s uit te zoeken in een winkel ben in tijdens mijn vakantie naar de winkel in Urk gegaan. ( ik koop ook wel eens online bij Cameranu.nl)
Men neemt te tijd om je eea uit te leggen, ook de nadruk te leggen op de mogelijkheden en toevallig was in de winkel het bewuste statief afgeprijsd.
Het geval wilde dat thuis bij het uitpakken er 2 dingen niet goed waren. Hierop een mail gestuurd naar de klantenservice welke adequaat antwoordde. Men bood gelijk om het geheel om te ruilen, maar aangezien ik in de buurt was ben ik zelf gegaan.
Bij de klantenservice werd alles keurig opgepakt en afgewikkeld. Complimenten.
Advies aan eenieder, ga ook eens langs in de winkel als je in de buurt bent. Ruime keuze en vriendelijke medewerkers)

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goed advies
  • Vriendelijke klantenservice

Minpunten

• Panasonic - Lumix items wat verdekt opgesteld.

marriemop 29-10-2016 In de winkel gekocht

klantvriendelijk

Op internet de camera gevonden die we graag wilden en hebben toen gebeld met de winkel op Urk om te vragen of hij op vooraad was.
Heel netjes te woord gestaan en de dame in kwestie heeft hem keurig gereseveerd voor ons zodat wij hem persoonlijk konden ophalen.
Direct een mail order ontvangen en daarmee naar de winkel gegaan.
Bij de balie is de camera nog even uitgelegd en wat de mogelijkheden waren wat we erbij konden kopen. Voelde totaal niet opdringerig aan, alles kon, niets hoeft.

Pluspunten

• dat je de camera kon reserveren en afhalen
  • extra service in de winkel

Minpunten

• soms lang wachten voordat je aan de beurt bent.

Sidney 29-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Erg goedkope winkel die snel levert, zoals ook de website vermeldt. toevallig stuitte ik op een 'open box'-exemplaar van de camera die ik zocht, en dat scheelde me weer 70 euro. En de camera zelf was helemaal in orde (alleen de instellingen waren al een beetje aanpast).

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Janfrysk 28-10-2016 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • niet duur
  • groot uitgebreid assortiment

Petra 28-10-2016 Via de website gekocht

Voortaan alleen nog maar CameraNu, gewoon goed.

Ik belde met een vraag over de voorraad van een camera set die bij een andere aanbieder zogenaamd flink was afgeprijsd, maar niet meer op voorraad hadden. Bij CamerNu was dit dezelfde prijs, maar geen speciale aanbieding en gewoon te bestellen. Ik werd vriendelijk geholpen en het was snel voor me opgezocht.

Ik heb het daarna zelf online besteld en het zou de volgende dag in huis zijn. Ik kreeg een mail met de bestelbevestiging en de verwachte levertijd. De volgende dag werd het geleverd. Het was heel netjes beschermd ingepakt en was dan ook erg tevreden hoe het bestel proces verlopen is.

Ik weet wel waar ik vanaf nu mijn camera en toebehoren koop :)

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle levering
  • geen ''nep'' aanbiedingen
  • goed verpakt

Minpunten

• beetje veel bevestigingsmailtjes

Lin 28-10-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod, goede en vriendelijke klantenservice, snelle levering. Bij plaatsing van de bestelling ging er iets niet goed met de korting, dit hebben ze heel netjes en vriendelijk opgelost.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Snelle levering

Dennis Kok 27-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat men beloofd

Met spoed item nodig. Wist precies wat ik wilde hebben. Prijzen vergeleken en kwam bij cameranu.nl uit. Men beloofde deze de volgende dag te leveren. Netjes track en trace gekregen zonder te vragen en ook netjes en hufterproef verpakt tegen eventuele beschadigingen.

• Leveringstijd

Minpunten

• Geen eigenlijk

John C 27-10-2016 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Camera 's morgens besteld en betaald, 's middags afgehaald in winkel in Urk, prima geregeld. Ondanks drukte, uitgebreid advies gekregen over aankoop tassen.

Pluspunten

• je bent er echt klant, en die is koning
  • uitgbereide collectie
  • goed met auto bereikbaar

Jagertje69 27-10-2016 Via de website gekocht

Verjaarscadeaux.

Ik heb bedacht dat ik een nieuwe lens voor de verjaardag van mijn vriendin zou gaan kopen. Dus op naar zo'n grote landelijke keten met veel spulletjes met 'n stekker. Niets op voorraad... wel te bestellen, dan is 'ie morgen in de winkel... nou, nee, dank je wel. Om 19:00 uur 's avonds besteld bij Cameranu.nl. Bij het veld opmerkingen vermeld: cadeautje. De volgende morgen: 11 uur, pakketdienst, met een doos. Daarin keurig in cadeau papier verpakt, met een rood lint, de lens. Vriendin blij, en dus ik ook, mooi op tijd, thuis bezorgd, wat wil je nog meer? Dank!

Pluspunten

• Verpakt als cadeau
  • Bezorging is op tijd

Minpunten

• Site kan wel wat moderner...

Anke 27-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, scherpe prijs en keurige levering

Op de website zijn producten goed vindbaar en van veel informatie voorzien. De prijs is scherp en de bestelling en levering is keurig en snel verlopen. En aangetekend (dus niet zomaar bij de voordeur neergezet of bij de buren afgegeven!).

Pluspunten

• overzichtelijke, heldere website
  • scherpe prijzen
  • keurige levering

EC 27-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling accu panasonic ging erg vlot

+Kon snel vinden wat ik zocht
+Overzichtelijk
+snelle levering
- Je kan kiezen wanneer je het wilt laten leveren, maar bepaalde keuzes kosten extra geld.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Bezorgmoment kiezen

Minpunten

• Bepaald bezorgmoment kost meer geld

Willem 27-10-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle reacties

Prima service, goed telefonisch advies en snelle reactie op de mail. Eén onderdeel was niet direct leverbaar, maar de rest werd meteen opgestuurd. En nalevering kwam ook zeer snel. Heel tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Advies

Erwin 26-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service en een prijm aprijs

Zelfs met het bijbetalen voor levering op dezelfde dag is het gekochte product nog goedkoper dan in alle andere webwinkels. Ik had dus het gewenste product, sneller een tegen een betere prijs, wie wil dit nu niet"

Pluspunten

• Snelheid
  • productkeuze

Marianne 26-10-2016 Via de website gekocht

super service

Ik had een cassette bandje besteld, om mijn kop te reinigen van mijn camcorder.
Echter heeft het bandje niet gewerkt bij mijn camera. Het was niet goed te beoordelen of dat aan het bandje lag of aan mijn camera maar het kwam er op neer dat ik hem niet kon terugsturen en ook niet zou kunnen gaan gebruiken. Camera nu heeft dit prima opgelost door mij het geld terug te geven. Ben hier heel erg blij mee en vind dit een super service, dat de klant belangrijker is dan iets willen verkopen blijkt hieruit wel weer.

Esmée 25-10-2016 Via de website gekocht

goede klantenservice

Ik vind het een goede site voor camera apparatuur. Helaas werkte het product dat ik had besteld niet. Maar ik had de klantenservice gemaild en ik kreeg gelijk een mail terug met een duidelijk antwoord. ik had geen bestel gegevens meer en ik had het product al uit getest en ik kan het nog steeds terug versturen dus dat is super.

Pluspunten

• goede klantenservice
  • veel producten
  • gratis levering
  • snelle levering
  • alles is duidelijk uitgelegd.