Robin 16-09-2016 In de winkel gekocht

Tas passen

Ik wilde een nieuwe tas nou dan kan je bij Cameranu goed terecht, ze hebben in de winkel de meest gangbare modellen aan een grote wand hangen. als je zoals ik alles mee neemt wat er in de bepaalde tas moet passen kan je prima op je gemak een tas uitzoeken en kijken of je spullen in de betreffende tas passen. echt super.

Sera 16-09-2016 Via de website gekocht

Wacom cintiq 13HD

Makkelijke en snelle betaling en bij ver de goedkoopste aanbieder van de wacom cintiq 13HD. Ik had het gelijk de volgende dag in huis. De bestelling kwam wel pas 's avonds binnen, maar dat ligt aan PostNL die moeite had met het vinden van het huis. De indicatie die je kan kiezen klopt daarom niet helemaal, maar daarom is het ook een indicatie. Het product zelf was goed ingepakt, zodat er weinig kans was op schade tijdens vervoer. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn bestelling!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste
  • Product was goed ingepakt

Minpunten

• Slechte indicatie leverin

Jan 16-09-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes!

Zonder problemen snel en netjes m'n spullen ontvangen. Eerlijk gezegd bestel ik vrijwel nooit fotospullen online maar één keer moet de eerste zijn. Goed geregeld!

Ank 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Al meerdere keren fotografie producten bij CameraNU besteld. Altijd de correcte bestellingen ontvangen, netjes verpakt aangeleverd. Durf met zekerheid producten bij CameraNU te bestellen.

Pluspunten

• Groot aambod
  • Nette prijzen

Dennis 16-09-2016 Via de website gekocht

Ook online uitstekende vakkennis en service

Ik kwam er niet helemaal uit met het kiezen van de juiste gradueel filters en hulpstukken voor mijn camera. Gelukkig is er een handige chat op de website. Daar werd kundig antwoord gegeven op al mijn vragen en zelfs een goedkopere filter aangeraden omdat deze beter zou zijn. Ik ben zeer tevreden over de service en kundige en objectieve advies. (ze hadden me ook een duurder product kunnen verkopen). Dit wekt veel vertrouwen en ik zou hier zeker weer kopen.

Pluspunten

• Kundig advies
  • Geduldige medewerkers
  • Goede productinformatie

Raquel 15-09-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod, zeer snelle levering

Doordat je tot in de late avonduren kunt bestellen en de volgende dag nog wordt bezorgd, vind ik een zeer goede service!
Het aanbod is zeer ruim vergeleken met een bezoek aan een camerawinkel.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • snelle levering

Truus 15-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Hele goede service. Het pakket was snel binnen en de info was duidelijk. Topkwaliteit! Mij zie je weer terug bij cameranu.nl

R. de Jong 15-09-2016 Via de website gekocht

Open Box

Soms vind je tussen de ´opruiming´ een artikel dat niet meer gewoon te koop is, een open box. Dat maakt niets uit. Het artikel wordt als nieuw geleverd en het kleine scheurtje in de doos levert een leuke korting op. Garanties en retourvoorwaarden zijn gewoon van toepassing.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima service

Mamiophoto 15-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling middels internet.

Juiste, correcte, ondanks late tijdstip bestelling, keurig de volgende dag geleverd. Incl. Tracking systeem. Zeker een motivatie om een bestelling in de toekomst te herhalen.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Keurige afhandeling.

Vira 15-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende prestaties

Heb in afgelopen jaren al meerdere keren bestellingen geplaatst, van camera tot lensdop. Altijd zeer snelle en correcte levering voor een zeer goed prijsnivo. Alleen maar goede ervaringen. Kan deze leverancier dan ook van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Prima prijsnivo
  • Stipte leveringen

Minpunten

• Winkel niet in de buurt

Bas 15-09-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle zending!

Ze hadden de tas die ik wilde nog, als enige! De site is duidelijk. Ze leverde goed en snel! Zou het aanraden hier te bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product
  • Duidelijke site

Hagel 15-09-2016 Via de website gekocht

Toch een goede investering in de Accu EN-EL15

Ik wilde een tweede accu hebben bij mijn Nikon camera, Cameranu bood hem voor een goede prijs aan en vandaar mijn aankoop. Snelle levering. Top

Pluspunten

• Snelle levering

H.J. Janssen 15-09-2016 Via de website gekocht

Hip toestel

Overzichtelijke website, leuk om even rond te neuzen in de scherpe aanbiedingen! Goede service en snelle levering!

Pluspunten

• Prima webshop

Douwe 15-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Ik bestel hier al mijn (digitale) foto-spullen. Ruime keuze, online voorraad klopt altijd en heb mijn bestelling zonder uitzondering de volgende dag in huis.

KJL 15-09-2016 Via de website gekocht

Goede site en service

Goede overzichtelijke site. Geen onnodige Email. Alles netjes verpakt en volgends afspraak verzonden.

Pluspunten

• Geen onnodige Email
  • Goed bereikbaar

Truus 14-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Dutchsuzie 13-09-2016 In de winkel gekocht
urk

Hele fijne en professionele winkel!

Recent een mooie camera gekocht bij CameraNU.nl Zeer vriendelijk geholpen. De tas die elders behoorlijk goedkoper was, mocht ik voor de lagere prijs meenemen. De set die ik had besteld bleek verkeerd geregistreerd te staan, maar ook dat werd keurig netjes opgelost, door een nieuwe set samen te stellen. Kortom: complimenten!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • heel veel keuze
  • professionele hulp
  • goede website
  • goed tel. bereikbaar

Minpunten

• niet echt in de buurt

Bas 13-09-2016 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd!

Op tijd, keurig verpakt, zeer tevreden over cameranu.nl!Heb al vele malen besteld, soms wat opgehaald en perfecte service! Rij ik graag een blokje voor om maar als ik iets zeker weet laat ik heb bezorgen, komt altijd de volgende dag aan.

H. Feld 12-09-2016 In de winkel gekocht
CameraNu.nl Urk

Welk fototoestel????

We waren op zoek naar een camera die niet te duur zou zijn en mooie foto's kan maken die op een website geplaatst moesten worden. We hebben uiteindelijk een keuze kunnen maken nadat we informatie hadden gekregen van een medewerker. Deze liet ons mogelijkheden zien die ze in het assortiment hebben. Helaas kon de medewerker ons niet vertellen of de batterij van de camera via de USB opgeladen kon worden. We hebben daarom een extra batterij aangeschaft. Bij thuiskomst bleek dat het wel mogelijk is om via de USB in de auto op te laden. Helaas van de aanschaf extra batterij. Dit had dus niet gehoeven.

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • korte wachttijd

Kogan Judith 12-09-2016 Via de website gekocht

We hadden een heel goede ervaring met onze aankoop !

Onze aankoop was online en verliep super vlot !De keuze is fantastisch, de prijzen ook zeer voordelig en de leveringstijd zeer precies!

Pluspunten

• veel keuze
  • goede prijzen
  • uitstekende servic

Danielle 12-09-2016 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede en duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Ik had mijn bestelling 's avonds geplaatst en had het meteen de volgende dag in huis! Heel fijn! Het product was precies zoals de online winkel liet zien. Ik ben zeker niet ontevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• goede omschrijving
  • overzichtelijke website
  • zeer snelle levering

Chantal 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Cameranu.nl is bij ons als winkel favoriet. Ze hebben veel keus, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en ze leveren snel. Ook de informatie op de website is zeer volledig, dit in tegenstelling tot veel andere sites. Bij een van de laatste bestellingen bleek een artikel na bestelling en betaling toch uitverkocht te zijn. We kregen toen zonder bijbetaling een soortgelijk, maar duurder artikel toegezonden. Al met al zijn wij zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote sortering
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Goede service

Edmond van de Berg 12-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Canon BP-727 accu (Merk Jupio)

Op 25-08-2015 heb ik een extra battreij besteld bij Cameranu.nl Deze batterij heeft een hogere capaciteit en dus geschikt voor mijn Canon Legria HF-R606 camera die ook eerder besteld heb bij dit bedrijf.

Het bestel systeem bij Cameranu.nl is een gehaal makkelijk systeem. Wat ik die dag heb betseld kreeg ik meteen de volgende dag in huis. Bij iedere verwerking kreeg ik netjes een email van Cameranu.
De rekening wordt netjes aan je email adres gestuurd zodra het pakket verzonden word. Tevens krijg je hierbij ook een link om je pakket te volgen, en weet je ok dat deze is afgeleverd.
Indien je via email iets vraagt aan deze firma krijg je ook netjes bericht terug.
Ik raad deze firma dan ook aan indien je Camera of reserve batterij nodig hebt. De volgende keer bestel ik zeker weer bij deze firma.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pakket traceerbaar
  • Aftersales
  • Goed advies

Snoek 12-09-2016 In de winkel gekocht

fijne winkel

mooie, moderne en overzichtelijke winkel met voldoende balie's met vriendelijke medewerkers.
Goed systeem met nummers trekken bij binnenkomst. Hierdoor hoef je niet in een rij te wachten en kun je op je gemakje de winkel bekijken en alle uitgestalde spullen goed bekijken.

Pluspunten

• ruime keuze
  • service bij balie
  • kennis bij balie

C. Dielen 11-09-2016 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Veel keus aan producten en merken. Snelle levering, zelfs op zondag wordt er tegen een kleine vergoeding geleverd. Betaalbare prijzen. In de webshop kun je gelijk zien of het product op voorraad is en dus direct leverbaar is of niet. Echt een top webshop.

Pluspunten

• groot assortiment
  • betaalbare prijzen
  • Snelle levering
  • levering op zondag
  • voorraad status

de moderne wildbeheerder 11-09-2016 Via de website gekocht

Wildcamera

Ik heb veel rond gekeken maar ik ben uiteindelijk bij Camera nu uitgekomen .Ik kende deze webshop helemaal niet,maar voor mij verdienen deze mensen echt een 10 .Ik heb de wildcamera om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur mooi in huis .Dus voor mijn volgende wildcamera staat camera nu op de eerste plaats om een bestelling te plaatsen .

heiko 10-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering niet goed geld terug

Een bestelling vandaag is de volgende dag binnen. Is het product niet naar je zin dan doen ze niet moeilijk (ook niet met retour formulieren en zo) met terugsturen. Ik bestel al jaren bij cameranu.nl maar ook bij de andere grote 'spelers' waar ik ook nooit problemen ondervind

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima winkel met een actueel aanbod.
Vriendelijk personeel en goede uitleg.
Ook een heldere webshop met goede aanbiedingen

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • overzichtelijk
  • eerlijk advies

Dodde Schimmel 09-09-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel

Vanaf het moment dat je binnenkomt, tot je vrolijk weer vertrekt. Je wordt uitstekend geholpen. Prettige winkel en geen opdringerig personeel. Er werken mensen die jou graag willen helpen, in plaats van alleen maar willen verkopen.

Pluspunten

• Sfeer
  • Personeel
  • Overzichtelijk
  • Kaartje trekken

Minpunten

• Prijzen ontbreken

Carin 09-09-2016 In de winkel gekocht

Fototas

Volop keuze aan fototassen en vanalles op foto/ filmgebied. Ook tijdens het rondkijken kans om te genieten van een kopje koffie/ thee. Ze blijven bij met de nieuwe trends. Bij vragen zijn de medewerkers zeer behulpzaam. Zeer tevreden de winkel uitgegaan.

Pluspunten

• Volop keuze

Siegfried Gorlitz 08-09-2016 Via de website gekocht

Grote keus en top service ,en een overzichtelijke Website

Heb zelden zo een goede service en afhandeling gehad van informatie en bestellingen . Direct goede reacties en dat maakt het dat ik graag bij CameraNu klant ben .

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Heel groot assortiment
  • Snelle en goede recaties
  • Hele goede service

Kr00st 08-09-2016 Via de website gekocht

Bijna perfect

Alleen de meerkosten t.g.v. betalen met Paypal verhinderen dat het een 9 is. Verder helemaal top. Misschien alleen nog mogelijk maken om pakketten, net als bij BOL.com bij supermarkten af te kunnen halen...

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • snelle levering

Minpunten

• meerkosten betalen paypal
  • duurder dan concurrent

Maaike 08-09-2016 Via de website gekocht

Super snelle servicd

Zeer tevreden met de service van cameranu.nl. Ik heb een hoes gekocht dinsdagavond rond 23 uur en de volgende dag al geleverd, super! Product is zoals beschreven.

Pluspunten

• Snelle levertijd

Stealthy 08-09-2016 Via de website gekocht

Godox Digital Timer Remote Nikon N3

Goede winkel waar ik vaak spullen haal voor mijn fotografie hobby! Vaak hebben ze goede prijzen die sterk concurreren met andere webshops, wat niet vaak voorkomt tegenwoordig. Enig nadeel vond ik de service. Ik vroeg welke Godox nikon versie ik nodig had, waaruit zij mij meegaven dat ik de N1 nodig had, terwijl die niet op mijn camera paste wat mij al was opgemerkt. Uiteindelijk de N3 besteld en die was direct goed.

Pluspunten

• Makkelijk betalen
  • Overzichtelijke website
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Weinig specificaties
  • Niet correct advies

M.Croonen 08-09-2016 Via de website gekocht

snelle bezorging

Ik kocht een Jupio Power Vault Card 2500 bij Camera.nu. Ik betaalde minder dan op andere sites en ik ontving de card de volgende dag al

Pluspunten

• snel
  • prijs

Mustafa 08-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service.

Ik heb in juli nog de nieuwe nikon d5 DSLR body besteld. Snelle en goede bezorging. Ook contact via mail gaat vlot en netjes.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goed contacteerbaar

Jan 07-09-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig, goed en snel

Zocht een zonnekap voor een nieuw aangeschafte lens. Ik kwam al zoekend op het web terecht bij cameranu.nl. Daar hadden ze de kap voor een concurrerende prijs. De bestelling, de levering en de informatieverstrekking werden erg professioneel afgehandeld. helemaal tevreden dus. Cameranu.nl staat nu in de lijst favorieten.

EvB 07-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Ik vond het heel makkelijk online te bestellen en mijn bestelling was de volgende dag geleverd. Ruim assortiment.

Pluspunten

• Ruim Assortiment
  • Snel levering

Ruurd 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, veel keus.

In tegenstelling tot veel andere winkel had CameraNU een ouder model tas (met exact zelfde functionaliteit als nieuwe maar wel veel goedkoper) nog op voorraad. Zeer snel geleverd en tegen scherpe prijs.

Pluspunten

• snelle levering
  • groot aanbod

Minpunten

• niet de beste website

Rob 07-09-2016 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Bestelprocedure via de internetwinkel verloopt gemakkelijk. Fotopapier zonder verzendkosten, wat duidelijk is. Geen verrassing achteraf.
Levering duurde twee dagen, met dank aan PostNL. Nou ja, van Urk naar Limburg is ook een heel eind ;-)
Alles zoals verwacht en zoals het hoort!

Pluspunten

• Geen verzendkosten papier

Peter Kappinga 07-09-2016 In de winkel gekocht

klachten afhandeling

Voor de 3e keer gaat er iets fout met een product dat ik bij cameranu.nl heb gekocht. 1x door onduidelijkheid van mij, 1x door een fout van camera.nu en 1x door een defect aan een product waar de oorzaak niet duidelijk is. Alle keren heeft cameranu.nl het voor 100% correct opgelost. geweldige service van dit bedrijf.

Giel Hendriks 07-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke productbeschrijving, snelle levering

Bij Cameranu.nl een e-reader besteld met bijbehorend hoesje. De verzending was snel, objectbeschrijving was goed en ben erg tevreden met mijn Kobo Glo e-reader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productbeschrijving
  • Betaling effectief

Max 06-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon heel erg goed!

Goed gesorteerd, goede ondersteuning en probleemloze levering.

Veel producten op voorraad en dus ook snel geleverd. Een vraag over een verloopring via de chat snel en goed beantwoord en als het op voorraad is - wat dus vaak het geval is wordt er gewoon de volgende dag geleverd. Wat wil je nog meer?

Garantiegevallen? Nog geen ervaring mee.

Pluspunten

• Voorraad
  • Levering
  • Advies

stan 06-09-2016 Via de website gekocht

Xtorm AP175 SolarBooster

de xtorm was niet op voorraad na me aangemeld te hebben voor een mail als het weer voorradig was. waarvan ik keurig een mailtje kreeg, was de bestelling ook zo binnen. netjes verpakt en voor de laagste prijs die ik kon vinden

Pluspunten

• prijs
  • voorraad melding

Eiland 06-09-2016 Via de website gekocht

Besteld en heel snel in Huis

Supersnelle service. Savonds besteld en volgende dag al geleverd. Duidelijke mails met info van staat bestelling.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Duidelijke berichtgeving

Minpunten

• Zijn er niet

Jan 06-09-2016 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Binnen één dag geleverd waar andere shops minstens 5 dagen levertijd hadden. Alles volgens afspraak op tijd en goede conditie geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment

Basssie 05-09-2016 Via de website gekocht

Super shop

Zeer tevreden. Op maandagavond besteld; dinsdag in huis. Naast een nieuw product ook een occasion, deze is nog in super staat. Incl. Doos en originele onderdelen.

Levering is supersnel en keurig verpakt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • dag later geleverd
  • Assortiment occasion

w.h.schaap 05-09-2016 Via de website gekocht

Super

Super snelle levering en zorgvuldig verpakt. Lang gezocht naar dit artikel en verschillende andere winkels vertelden dat dit artikel niet meer verkrijgbaar was. Tot ik het aantrof op deze site.

Pluspunten

• Snel
  • Gemak

Mardo 05-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Super assortiment, ik koop hier ook nog regelmatig analoge benodigdheden. Wordt altijd lekker snel verstuurd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment

Thijs 05-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe drone binnen binnen 24 uur in huis, helemaal top!

Na bestelling, duidelijke mails ontvangen en track en trace code. Product binnen 24 uur in huis en op de service niks aan te merken!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede Service