Deze score is berekend op basis van 2262 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn 05-12-2016 Via de website gekocht

Instax mini 8

Duidelijk verhaal, snelle verwerking en contact. Daarnaast inderdaag een vlotte bezorging zoals op de site vermeld. Daar kunnen andere webwinkels nog een puntje aan zuigen.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede verwerking

Bosch, R 05-12-2016 Via de website gekocht

Canon Sx720HS bij cameranu.nl

super snelle levering, degelijk ingepakt.
aflevering met handtekening vereist, dus wel veilig.
tot nu toe alleen positieve ervaring

Pluspunten

• snelheid
  • veilig

Gina Heynze 05-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Via een kennis kreeg ik een link voor het bestellen van een onderdeel bij cameranu.nl Geen verzendkosten en het artikeltje werd toch door de postbode afgegeven. Niks door de brievenbus. Echt top en verder lekker snel geleverd!

Pluspunten

• Snel
  • Gratis verzending
  • Prima kwaliteit

Minpunten

• Vooralsnog geen

Johan Westra 04-12-2016 Via de website gekocht

Wederom camera retour

Wederom moet een camera in de reparatie. Na de Nikon 7100, gingen de Lumix FZ100, FZ200 en nu voor de tweede keer de Lumix FZ300 retour om gerepareerd te worden.
Cameranu doet zijn best, maar blijkbaar is het reparatieservicepunt niet capabel. Het is om moedeloos van te worden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-12-2016

Beste Johan,

Goed dat we elkaar al hebben gesproken en dat u de camera heeft terug gestuurd met een persoonlijk begeleidende brief. U geeft aan dat de review gericht is aan Panasonic.

We gaan er vanuit dat we met de aanschaf van een nieuwe camera u weer goed kunnen helpen!

Met vriendelijk groet,
CameraNU.nl

Wouter 02-12-2016 Via de website gekocht

Olympus OMD E-M1 bij Cameranu.nl

Tijdens black friday mijn droomcamera gekocht. Eerst een korte telefonische check over de garantietermijn. Ik heb 's-avonds laat mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend vroeg tijdens het ontbijt stond de bezorger al op de stoep!

Pluspunten

• Vakkundig telefonisch advies
  • E-mails zijn duidelijk en to the point
  • Supersnelle levering

Dick 02-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Aankoop Nikon digitale camera

Via de webshop van cameranu.nl de prijzen en voorraad van de camera vergeleken met andere aanbieders. Cameranu.nl had de beste prijs voor de camera + accessoires en alles op voorraad, daarom besloten om deze in de winkel in Urk te kopen. Voor het eerst in de winkel werden we heel plezierig verrast, ruim, overzichtelijk en heel uitgebreid assortiment, dat je ook kunt vastpakken. We konden op ons gemak rondkijken alvorens we door de verkoper werden geholpen. De verkoper was deskundig en heeft goed advies gegeven, ook de inruil van een weinig gebruikte lens was gunstig en direct mogelijk. Een week na de aankoop had cameranu.nl een actie met 5 jaar garantie op digitale camera's en lenzen i.p.v. 2 jaar. Na een verzoek aan de klantenservice werd deze 5 jaar garantie ook toegekend, ondanks dat we een week voor de actie de camera gekocht hadden, waarvoor hulde.

Pluspunten

• Prijsstelling
  • Assortiment
  • Service
  • Voorraad
  • Uitgebreide fysieke winkel

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Karin Slotman 01-12-2016 Via de website gekocht

Niet op tijd? Toch op tijd!

#cameranu.nl Dat je op maandag iets online besteld omdat ze beloven het dinsdag te bezorgen en jij het woensdag nodig hebt. Omdat je dan in de track & trace dinsdag leest dat het niet dinsdag maar woensdag geleverd wordt. Omdat jij dan in de stress schiet en gaat bellen. Omdat zij dan zorgen dat het dinsdag toch geleverd wordt, met een koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Probleemoplossend

Frank 01-12-2016 Via de website gekocht

Online bestelling dashcam

Online een Dashcam besteld bij CameraNu.nl omdat de prijs daar zeer aantrekkelijk was. Na bestelling vrijwel meteen een bevestigingsmail ontvangen met daarin duidelijk en overzichtelijk de verzendgegevens en track en trace link. Levering zou volgende dag zijn. Nadat bleek dat levering een dag later zou worden door sorteerprobleem bij Postnl hebben ze zeer correct gereageerd en namens mij een klacht bij Postnl ingediend. De dag van ontvangst hebben ze nog contact met mij gezocht om zeker te zijn dat alles in orde was gekomen. Zeer hoede en snelle service, werkelijk zeer plezierig om zaken mee te doen.

Eric Boxman 01-12-2016

Beste camera webshop zover ik weet

Ik kan alles binnen enkele minuten vinden inclusief specificaties van het product. Ze hebben een groot aanbod en de optie voor het direct verzenden is geweldig

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Goede prijzen
  • Goede kwaliteit verpakking
  • Producten hoge kwaliteit

erbee60 01-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Gebruikersvriendelijke site met heel veel keuze aan fotografiespullen. Alles van goede kwaliteit en heel scherpe prijzen.
Snelle levering.

Pluspunten

• veel keuze
  • snel
  • meestal op voorraad
  • goede klantenservice

Minpunten

• niet kunne ontdekken

Michel Blezer 30-11-2016 Via de website gekocht

Nikon onderdelen snel geleverd

Na lang zoeken op indernet vond ik uiteindelijk het fel begeerde toestel. Ook zag ik toen dat ze ook reinigingsmaterialen hadden om de Sensor van mijn NikonD100 en D200 zelf te reinigen. Daarvoor had ik al zo vaak de camera moeten opsturen. Nu hoeft dat niet meer.
De bestelling ging vlot en de volgende dag had ik inderdaad alles in huis. Prima service, prima spullen.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • complete informatie
  • stevig verpakt

Ed Veldwijk 30-11-2016 Via de website gekocht

de hr

Had een geheugenkaartCompact Flash nodig voor mijn camera'.
Kon hem niet meer bemachtigen via de gebruikelijke weg.
kwam bij Camera.nu terecht,was snel en overzichtelijk gevonden en besteld.Levering perfect volgens opgave van de site.dus zeer tevreden.

Wil en Marja Kuhlmann 29-11-2016 Via de website gekocht

Compact Camera Canon

Deze shop is duidelijk. Zeer snelle levering en prijstechnisch een van de goedkoopste. Ik zou zeker daar nog eens wat bestellen.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Laagste prijs

? 28-11-2016 In de winkel gekocht
Urk

toegankelijk en professioneel

een professionele en toegankelijke zaak waar het personeel goed luistert en uitstekende adviezen geeft. voor mij een zaak om bij elke nieuwe aankoop naar terug te gaan.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • uitstekend personeel
  • luistert goed zoekt en geeft afgewogen advies

Minpunten

• niet

Ivar 25-11-2016 Via de website gekocht

Veel keuze en snelle, goede levering!

Ik had een 4 stops ND filter nodig. Ik kende de winkel al (de fysieke versie :)) en wist dat ze snel waren en altijd de correcte spullen leveren. De juiste ND filter was op voorraad en heb deze besteld en betaald via IDEAL. Het aanbod is zeer goed. Je hebt dus genoeg keuze en kan op veel elementen filteren.
De filter is zojuist gebruikt om onze pasgeboren Elin te fotograferen en op het kaartje te zetten :)

Pluspunten

• Veel keuze
  • Snelle levering
  • Filtermogelijkheden website

Ben de Groot 24-11-2016 Via de website gekocht

SNEL..!!

Op zaterdagmiddag een bestelling geplaatst die keurig op zondagmiddag werd afgeleverd.... Ongelooflijk!

paul bakker 23-11-2016 Via de website gekocht

goede service en kwaliteit

Koop hier graag benodigdheden voor mijn camera. Prijs/kwaliteit is prima en nooit geen problemen. Ik had ooit eens een lens besteld voor mijn camera die niet voorradig was. Ik kreeg een iets duurdere lens afgestuurd die ik mocht proberen. Over het prijsverschil van 8 euro werd niet moeilijk gedaan: "we zien het wel een keer op onze rekening verschijnen", prima toch?

Pluspunten

• goeie overzichtelijke site

Niels 23-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Goede service, snelle levering en duidelijke omschrijvingen!
De product vergelijker is een aanrader als je niet helemaal zeker bent van een product of juist meerdere (nieuwe) opties wilt zien.
Al met al, zij weten waar ze mee bezig zijn!

Pluspunten

• Vergelijker
  • Snelle levering
  • Goed verpakt

Thei Luijten 22-11-2016 Via de website gekocht

cameraNuMeteen

Op vrijdagmiddag na telefonisch contact met CameraNu een Nikon D750 besteld, zaterdagmiddag werd hij al afgeleverd. Ik mis dan weliswaar het directe contact met dit fotoparadijs, maar ik kan moeilijk honderden kilometers gaan rijden als ik de nodige informatie ook telefonisch kan verkrijgen. Ik loop er toch elk jaar wel eens likkebaardend in en uit. Een cadeautje voor mezelf, terwijl mijn verraste vrouw reageerde met: “had je niet beter een D810 kunnen kopen.” Ik had de eigenschappen van beide op een rijtje gezet en kon geen enkele reden bedenken iets anders te doen dan wat ik deed. Wat een schitterend apparaat! Ik heb een D700 die ik nu ga gebruiken als reserve, reserve? Dat is wel handig in een vogelkijkhut als 2e camera, maar voor de rest pure luxe. Ik fotografeer al meer dan 40 jaar met Nikon en heb nog nooit ook maar de geringste problemen gehad. De D750 is hetzelfde type als de D700, maar op alle fronten iets moderner en beter. Door de diepe greep ligt hij veel steviger in je hand, aan één vinger kun je hem zelfs veilig dragen. Wifi, 2 geheugenkaartjes, supersnel, batterypack en een stevig, slechts horizontaal scharnierend 3” scherm. Ook nog verticaal scharnierend is voor mij volledig overbodig. Met mijn full-frame 14 – 24, 24 – 70, 80 – 400 en nog enkele andere Nikon objectieven een gouden combinatie. Mijn GP1 met extra kabeltje kon ik zo overzetten. Ik was altijd jaloers op het mooie, sonore geluid van de Canons, maar deze D750 evenaart dat, hij klinkt als een Zwitsers naaimachientje. Behalve als de Iso-waarden tot Spoetnikhoogte reiken is er van ruis weinig of niets te bekennen, wat een juweeltje. Vrijwel elke dag ontdek ik nog nieuwe snufjes. Na enkele weken gebruik ben ik nog veel enthousiaster, ik had hem eerder moeten aanschaffen, zeker als je weet dat er in heel West-Europa nauwelijks een goedkoper adres te vinden is met zo een deskundige voorlichting en advies. Doen!
Thei Luijten

Pluspunten

• Deskundigheid
  • vriendelijke, niet opdringerige benadering
  • prijsvriendelijk

Minpunten

• Afstand

HGT 22-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden over CameraNu

Voorheen kocht ik al mijn fotografie-spullen bij een fysieke zaak van een concurrent. Persoonlijk contact is bij sommige aankopen wel fijn. Helaas is die zaak opgehouden te bestaan. Daarna zocht ik naar een andere leverancier. Bij verschillende webshops (kleine) en fysieke winkels dingen besteld en gekocht. Daarbij gelet op assortiment, service en natuurlijk prijs.
Bij CameraNu bestelde ik vorige keer twee achtergrondrollen. Via de chatfunctie werd ik toen heel vriendelijk en goed geholpen door een medewerker. Geen fysiek contact (Urk is een beetje uit de richting voor mij), maar zo'n chatfunctie is wel erg fijn. Vooral wanneer daar de juiste mensen achter zitten.
Dit keer had ik een colorimeter nodig. Ik wist welke ik wilde, dus had geen advies nodig. Prijs is (bijna) overal hetzelfde. Maar omdat ik de vorige keer zo vriendelijk en goed geholpen was, bestelde ik deze bij CameraNu. Zag ook nog een goedkoop achtergronddoek op hun site staan, dus deze heb ik meebesteld.
Net als vorige keer werd mijn bestelling netjes de volgende dag bezorgd. Tot dusver alleen maar positieve ervaringen met CameraNu. Ik zal in de toekomst ook grotere aankopen met een gerust hart hier plaatsen.

Pluspunten

• Vriendelijke en goede service
  • correcte levering
  • goedwerkende en overzichtelijke site

Patrick van Doorn 21-11-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Makkelijk bestellen via de webshop. Je vind snel wat je zoekt. Een goed en duidelijk opgezet bestelsysteem doet de rest. Pakje zoals beloofd de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Makkelijk te vinden artikelen
  • Doen wat ze beloven

Henk Koning 19-11-2016 Via de website gekocht

Henk Koning

Mijn favoriete flitser snel gevonden en besteld dankzij de gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. Ook de levering was uiterst snel en uitstekend verzorgd. Mijn eerste ervaringen met deze Metz Mecablitz 36 AF-5 flitser zijn boven verwachting en dat voor een zeer scherpe prijs. Al met al een dikke pluim voor Cameranu.nl !!

Pluspunten

• Website Cameranu
  • Levering
  • Productkwaliteit

van Heijningen 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en klant vriendelijk en personeel met kennis

In augustus een 360FlyHD Camera gekocht, helaas kreeg ik de 360Fly zonder HD. Deze is netjes omgeruild voor de juiste 360FlyHD camera. helaas was deze na 1x gebruik in het water op mijn vakantie kapot gegaan en zonder enige moeite heb ik de keuze gekregen om mijn geld terug te krijgen of een nieuwe camera te krijgen. Ik heb gekozen om het geld terug te laten storen en heb gelijk zodra de GoPro Hero 5 Black uit kwam deze besteld. De volgende dag was de Camera al in huis!

Pluspunten

• Snelle Service
  • Kundig personeel
  • Ruim aanbod

Minpunten

• Lange levertijden voor weinig verkochte apparaten

J.J, Domburg 18-11-2016 Via de website gekocht

De heer

Zowel in de winkel als tel. via de Webshop krijg ik die informatie waar ik om vraag snel, betrouwbaar en zeer professioneel. Levering perfect.

Bigfarmer 17-11-2016 Via de website gekocht

Een uitstekend slecht begin

Ik was voor het eerst in lange jaren op zoek naar een camera en kwam al snel de webshop van CameraNU.nl tegen. De webshop heeft een aantal eigenschappen die ik erg prettig vind:
- Rustig, geen bewegende flash appjes die om aandacht schreven
- Overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk is om je weg op de webshop te vinden
- Veel en duidelijke filtermogelijkheden, zodat je snel je eigen selectie samen kunt stellen
- De Vergelijker waarbij je zeer veel verschillende eigenschappen van maximaal 5 verschillende camera’s met elkaar kunt vergelijken. In combinatie met de reviews op de CameraNu.nl website en eventuele vakbladwebsites kun je zo tot een goede keuze komen.
- Ook niet onbelangrijk: De bestelprocedure loopt via een beveiligd deel van de webshop.
Ik heb mijn bestelling ’s avonds geplaatst. Direct daarna kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling, maar ook gelijk een status van de orderverwerking en de dag erop een track & trace-code, om de order via PostNL te kunnen volgen. De camera werd, zoals de webshop belooft, de volgende dag geleverd in een goed verzorgde verpakking.
Mijn keuze was gevallen op een Canon S200, die aangeboden werd als “open box” maar met volledige garantie. (Open box betekent letterlijk dat de verpakking al een keer open is geweest). Helaas bleek de camera een kleine fout in de sensor te hebben en ik maakte mij al druk over uitgebreide e-mails om de camera terug te kunnen sturen en bijkomende kosten voor het opsturen. Ik stuurde een e-mail met een korte omschrijving van de storing, met een voorbeeld erbij.
Er kwam geen uitgebreide correspondentie en moeilijke procedure. Ik kreeg direct, zonder vragen, een retourlabel en duidelijke uitleg hoe ik de camera kon terugsturen. De camera kon ik inleveren bij een Kiala-punt, in mijn geval nog geen 800 meter van mijn huis. Ook daar eenvoudig inleveren en een ontvangstcode krijgen en klaar is de procedure.
Zelf had ik nog wat vragen, omdat de Canon S200 niet meer in productie is. Die vragen werden snel, netjes en duidelijk beantwoord. Ik had gevraagd om een advies voor een andere camera en daarbij werd netje een camera aanbevolen in de door mij genoemde prijscategorie.
Hoewel ik slecht van start ben gegaan met mijn camera ben ik erg positief over de webshop CameraNU.nl en de manier waarop mijn klacht is opgepakt!

Pluspunten

• Rustige layout
  • Overzichtelijk menu
  • Veel en duidelijke filtermogelijkheden
  • Uitstekende vergelijkingsmogelijkheid van cameras
  • Veilige bestelprocedure

Minpunten

• Het (merk-) aanbod zou misschien wat groter mogen

wimvdmeer 17-11-2016 Via de website gekocht

Snel, compleet, prima service

Ik heb al meerdere malen bij deze (web)winkel fotospullen gekocht. Hun assortiment is enorm, levering is heel snel en service is prima. Omdat ik problemen had met een van mijn lenzen ben ik er ook maar eens langs gereden. Ook de winkel is indrukwekkend en ik ben daar uitstekend geholpen. Als je twijfelt over een aankoop krijg je hier ook goede voorlichting.
Alleen kon mijn navigator de winkel niet goed vinden - ik zou ergens rechtsaf moeten (zag de winkel ook), maar er zat nog een sloot tussen 🙃. Moest nog een flink stuk omrijden.

Pluspunten

• Assortiment
  • Goede service
  • Goed advies
  • Snel
  • Behoorlijk centraal in Nederland

rremmonn 17-11-2016 Via de website gekocht

Top

Cameranu.nl heeft alles wat je nodig hebt en scherp geprijst.
Top service met een glimlach. Ze geven ook advies op maat

Marc 17-11-2016 Via de website gekocht

Canon RC-6 Cameranu.nl

Afstandsbediening snel gevonden op de site.
Deze is overzichtelijk, besteld en de volgende dag in huis.
Supersnel binnen zoals je het ook verwacht.

Pluspunten

• Werkt perfect tot aan 5 meter

VERBRUGGHE JACQUY 16-11-2016 Via de website gekocht

Heer

Heb deze site leren kennen via de school waar ik fotografie volgde.
Heb ondertussen al meermalen een bestelling geplaatst aan Cameranu.
Gemakkelijke site om iets te bestellen, overzichtelijk,snelle reactie en korte leveringstermijn.
Is aan iedereen aan te prijzen: Cameranu voor je aankopen via de website.

Pluspunten

• Gemakkelijk site
  • overzichtigtelijk
  • Vlugge reactie van bestelling via e mail
  • Vlugge sevice en levering

Minpunten

• geen minpunt. voor mij.

Jörg knuvink 15-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met veel informatie en zeer aantrekkelijke prijzen. Ik heb de DJI Phantom aangeschaft en zeer laat op de avond besteld en de volgende ochtend al geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail. Het pakket was keurig verpakt zodat je zeker weet dat er onderweg niets mee ja gebeurd! Ik zeg dikke klasse!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle verzending
  • Scherpe prijzen

Aadje 15-11-2016 Via de website gekocht

Super dias scannen.

Vanwege het "geweldige Windows 10"... was ik genoodzaakt een nieuwe scanner te kopen. Het werd Rollei DF-S 500 SE. Voor een prima prijs en een uitstekende afhandeling van cameranu.nl een aanrader.

Jacqueline van Randen 15-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden

Misschien een beetje overdreven om een 10 te geven maar er is niets aan te merken op het bestellen van een product bij Cameranu.nl
Overzichtelijke website, bestellen en de volgende dag in huis.
Product netjes verpakt.
Kortom dik en dik tevreden.

Rens 14-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Fijne webwinkel. Veel producten op voorraad en zelfs als je laat op de avond besteld heb je het product de volgende dag in huis.
Ook de service bij retourneren is super.

Pluspunten

• Gratis thuisbezorgd
  • Goede service
  • Groot assortiment
  • Bestellen tot 23:00u

Minpunten

• Er is maar één vestiging.

J Bosch 14-11-2016 Via de website gekocht

lowepro 300

Mijn buurman had er goede ervaringen mee.
Dus heb ik gekeken naar een rugzak...en gemakkelijk mijn keuze kunnen maken.
En wat ze beloven doen ze ...voor de middag besteld ...volgende dag al in huis.(betaald met IDeal)
zou hier zo weer een bestelling plaatsen en beslist een aanrader .

Pluspunten

• snelle levering
  • overzichtelijke site

Onno 12-11-2016 Via de website gekocht

DJI drone Phantom 3 4K bij CameraNu.nl

Via internet bij cameranu.nl gekomen en hier uitiendelijk de drone besteld, deze was gelijk de volgende dag geleverd. Helaas bleek de controller niet oo te laden maar na 1 telefoontje netjes te woord gestaan en geregeld, de drone teruggestuurd en 2 dagen later al weer een nieuwe geleverd!!!

Pluspunten

• Zeer goede service
  • Snelle keurige levering

Kraaijenhof Hj 10-11-2016 Via de website gekocht

Gekocht een CF geheugenkaart.

Dag Camera nu.
Heb laatst een cf kaart gekocht bij jullie, wat mij zeer verheugt.
Maar wat mij opviel was, dat andere winkel zeggen op hun website dat verzending gratis is.
totdat je goed gaat lezen en je er achter komt dat je voor minimaal 50 euro moet bestellen.
Wat bij jullie in deze aankoop niet het geval was.
En wat de verzending betreft was ook zoals jullie beweren.

Pluspunten

• snelle verzending
  • geen werkelijke verzendkosten

Minpunten

• nvt
  • nvt

Janfrysk 10-11-2016 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Bij de zoekactie naar een negatiefscanner kwam ik Cameranu.nl tegen die de Canon 9000F Mark II samen met twee andere winkels als goedkoopste aanbood. Ik heb nog telefonisch contact gehad met cameranu en ik werd daar heel vriendelijk. deskundig en duidelijk geholpen met vragen over het in te voeren filmformaat en de kwaliteit van de scanner in vergelijking met scanners van een ander merk, welke ik ook heb bekeken.
Ik heb de scanner van Canon 's avonds om half tien besteld en die werd de vorige dag keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. In het verleden heb ik meerdere keren foto-apparatuur bij Cameranu besteld en dat werd ook prima afgeleverd. Voor service ben ik met een defecte camera in Urk geweest en dat werd ook naar alle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • niet duur
  • groot uitgebreid assortiment

Zeertevredenklant 10-11-2016 Via de website gekocht

Super blij met jullie!

Uitstekend! Grote klasse! Ik was eerst huivering over de levering dat hij de volgende dag geleverd was, maar perfect!

Ik had een een mini studio besteld en wauw wat een perfect ding! Helemaal compleet.

Ik ga hier zeker meer bestellen.

Hartelijk dank!

Een zeer tevreden klant

Bas 09-11-2016 Via de website gekocht

Prettige leverancier!

De producten zijn snel er op een nette manier geleverd en in prijs concurreren zitten ze redelijk gelijk met andere aanbieders

Pluspunten

• snel
  • goede prijs

Wesley 09-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik had via Marktplaats een video camera statief gekocht met spiked feets. Helaas kon ik nergens op internet de rubberen schoentjes vinden die je hier normaal overheen doet. Een mail gestuurd naar Cameranu.nl met de vraag of hun deze konden leveren en wat de kosten daarvan zijn. Vandaag de onderdelen binnen gekregen en het factuur bedrag bevraagde 0,00. Dat is nog een service! Cameranu.nl enorm bedankt!

Pluspunten

• Goede service

P.W Kool 09-11-2016 Via de website gekocht

man

We hadden 2 modellen op het oog en gekozen op basis voor het type dat aan onze minimale verwachtingen zou moeten voldoen .En inderdaad is dit het geval!!Was zelfs goedkoper dan het alternatief of wel:men gaat niet bij Cameranu voor het geld,maar om de klant het juiste te adviseren.Men luistert naar je wensen!!levering perfect/prijs goed.meer kan een klant niet wensen

C.W. van der Woude 08-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel fraaie laptoptas bestellen en ontvangen

Ruime keus vanuit overzichtelijke menus; simpele manier van bestellen en enorm snelle bezorging voor dezelfde prijs. Klasse

anjo 08-11-2016 Via de website gekocht

Printer

Op basis van eerdere goede ervaringen ook deze keer weer een bestelling (Epson fotoprinter) gedaan bij cameranu.nl. Ruime keus, goede prijzen. Eind van de middag besteld, volgende ochtend voor 12.00 in huis.

Pluspunten

• website
  • bestel- en leveringstraject

Steenhuizen-van Weerden 07-11-2016 Via de website gekocht

mijn nieuwe camera gekocht bij cameranu.nl

Cameranu.nl vind ik uitmuntend. Ik heb op kieskeurig gekeken en dit bedrijf er uit gezocht,ook omdat het in Urk is. Dat leek mezelf een prima idee. Toen ik de camera had gekocht had ik nog naar het bedrijf gebeld want ik had nog een vraag en ik werd vriendelijk en uitstekend geholpen.

Pluspunten

• groot bedrijf
  • snelle levering
  • erg hulpvaardig

Niels 07-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon een goede webshop

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Ook zijn er meerdere leverwijzen mogelijk, vooral handig als je niet altijd thuis bent voor de koerier! Kortom, gewoon een goede webshop!

Pluspunten

• duidelijke website
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering, op afhaalpunt naar keuze

Willem S 06-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden en al zeker voor de super snelle levering

Mooi overzichtelijke en gebruiksvriendelijk web-site met goede uitleg over de aangeboden producten. Super snelle levering,
's avond besteld en dag erna 's morgens rond 11.00 uur geleverd.

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Duidelijke Website

heidi 04-11-2016 Via de website gekocht

ophangsysteem

Informatie opgevraagd via telefoon, vriendelijk te woord gestaan en hebben alle informatie gegeven die nodig was. Daarna online besteld, kreeg al snel bericht dat het werd verzonden en het was de volgende dag in huis!! Helemaal Super!

Pluspunten

• vriendelijk aan telefoon
  • duidelijke informatie
  • zeer snelle verzending

Jeffrey 03-11-2016 Via de website gekocht

Sneller dan snel

Een van de betere webshops die er zijn, ik was opzoek naar een nikon d5300 met vr ii lens. Nergens heb ik de camera zo goedkoop kunnen vinden als bij cameranu.nl. Vervolgens heb ik de camera besteld en 5 euro extra betaald en is dezelfde dag nog afgeleverd! Wel dacht ik dat ze een verkeerde lens mee hadden gestuurd maar het bleek uiteindelijk een betere te zijn! Ik ben zeer tevreden met cameranu.nl vanaf nu ga ik hier al mijn spullen kopen!

l.sijbring 02-11-2016 In de winkel gekocht
cameranu in urk

Aankoop van Sigma 17 - 50mm F 2.8EX DC OS bevalt goed.

Prima lichtsterke lens aangeschaft bij cameranu in Urk. De verkoper nam alle tijd om mij de vele voordelen van deze lens ten opzichte van de lens die er opzat bij aankoop aan mij duidelijk te maken. Goed advies, voor niet zo'n doorgewinterde amateur fotograaf. Ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Duidelijkheid
  • Tijd voor uitleg etc.
  • Goed advies

Regina van de Munt 01-11-2016 Via de website gekocht

Online bestellen zonder webshop gevoel

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van deze aankoop. Op het moment van aankoop, bleek dat ik mijn bankpas elders had liggen, waardoor er wat vertraging was bij betaling. Er werd per mail direct contact opgenomen en goede actie ondernomen. Online bestellen, zonder webshop gevoel! I like!!! Gemak: Uitstekend Service: Uitstekend Assortiment: Uitstekend