Deze score is berekend op basis van 2526 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 03-01-2021

Hele snelle levering ondanks dat het de feestdagen waren en precies op de afgesproken tijd
Qua aankoop advies gekregen maar had al de verrekijker gekocht voor het advies kwam maar was hetzelfde als de keuze die ik had gemaakt
Ga er in de toekomst zeker weer bestellen

Nick Everts 03-01-2021

Snelle levering, goed verpakt en een product op voorraad dat ik elders niet meer kon krijgen.

AnitavO 03-01-2021

Zoals altijd was alles prima geregeld. Duidelijke site om je bestelling te plaatsen. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de vooruitgang van je bestelling, en ontvang je een mail als de bestelling compleet is om op te halen.

Thart 03-01-2021

Snel geleverd , je kunt verder de winkel niet beoordelen, tot er wat mis is met je product, ik hoop dat het niet gebeurd ,alvast een fijn uiteinde.

Roché 02-01-2021

Ik heb de prachtige starters camera canon eos 2000D body plus 18-55 lens gekocht voor mijn vrouw.
Na uitzonderlijke goede en vriendelijke service van de klantenservice, met hele duidelijke uitleg
Voor een volstrekte amateur.
heb ik ook maar de 50mm1.8 lens gekocht.
Plus cameranu.nl had ook de beste prijs.

Goed en enorm snel afgehandeld en bezorgd.
Tot nu toe een prettig en betrouwbaar bedrijf.

K. Hoogstraten 02-01-2021

Zeer goed geholpen door een medewerker van Camera.NU.nl bij het zoeken naar een geschikte macro-lens voor mijn Nikon camera. Via mail over en weer kreeg ik 3 verschillende lenzen waar ik uit kon kiezen. Uiteindelijk besloten met de medewerker wat het meest geschikt was en toen online besteld. Supersnel in huis en ook goed op de hoogte gehouden wanneer er de bezorger er zou zijn. Alles perfect geregeld en ben superblij met mijn geweldige aankoop. Volgende aankoop zal zeker weer bij CameraNU.nl zijn. Kan het iedereen aanbevelen ook om de hulp bij het kiezen. Nog bedankt

Gino Verbinnen 02-01-2021

De autolader voor de DJI Mavic Air drone is de beste autolader voor de batterijen van deze drone. Het is tevens de veiligste lader voor deze Lipo baterijen.

Angelique 02-01-2021

Duidelijke uitleg, duidelijk site, mooie producten. Een fijne actie erbij. Supersnelle levering (vlak voor kerst, op avond besteld en volgende dag geleverd)
Enige minpunt is de Engelstalige handleiding bij de camera.

Senne 02-01-2021

Had een last minute kerstcadeau nodig, ondanks de voorspelde drukte kon cameranu het pakje toch nog optijd bij mij krijgen! Altijd goede service!

Mengerink 02-01-2021

Nette webwinkel , en op de afgesproken leverdatum geleverd , tevens worden vragen via de mail snel beantwoord

Nanc 02-01-2021

Een nieuwe camerarugzak online besteld voor mijn Canon. Zo blij dat ik na enkele dagen deze al mocht ontvangen zelfs in deze bizarre tijd van extra veel online bestellingen en pakjes en dan nog eens de kerstperiode.
De prijs was lager dan de concurrentie en de rugzak was goed verpakt.
Communicatie op de site en via mail is top!
Ik heb mijn perfecte rugzak gevonden 😍

Ben Sok 02-01-2021

Erg snelle goede verzending. Goede producten tegen een goed prijs kwaliteit. Super service. Ik zou het aan een ieder aanraden om hier producten te kopen.

Alfons Rutten 02-01-2021

Ik heb eind december 2020 een spiegelreflexcamers gekocht bij Cameranu.nl en dat is me uitstekend bevallen. Na veel oriëntatie op diverse sites van aanbieders, vond ik Cameranu.nl er toch wel uitspringen. Zowel in de prijssetting als in informatieve zin.
Erg bijzonder vond ik het dat, in alle hectiek van de feestdagen en de ongewisse Coronaomstandigheden, de bestelling binnen enkele dagen werd gerealiseerd omgeven door correcte zorg en nazorg. Kortom een uitermate prettige (eerste) ervaring met Cameranu.nl

Allard Faas 02-01-2021

Cameranu heeft de service en kennis die eigenlijk verwacht van de vakhandel zoals je die vroeger zag in een 'gewone' winkel. Daarmee zijn ze echt een uitzondering in webshopland. Je wordt gewoon goed geholpen en daarnaast is het prijsniveau heel oké.

Oleg 02-01-2021

Great service and nice prices! Film arrived very fast and well packed. Will continue with CNU.nl

Etznab 01-01-2021

Online artikelen besteld. Goede communicatie en afhandeling. Snelle levering. Artikelen voldoen aan de verwachting. Goede prijs/prestatie verhouding.

Marcel 01-01-2021

Overzichtelijke website , prijzen zijn scherp
Ondanks de drukte de volgende dag geleverd

PBX-Ramdas 01-01-2021

Ik was op zoek naar een goedkope drone van DJI en kwam dus op de site van Cameranu.nl. Ik zag dat zij een setje hadden (Drone, 1 extra batterij en tasje voor Drone). Bestelling was snel en simpel, ook direct geleverd, voor Kerst. Dus prima.

Mijn zoontje van 8 geniet elke dag 30 minuten. Daarna zijn alle 2 batterijen leeg. Prima Drone om te gebruiken voor jonge en oude beginners.

Vandaag dus na 3 dagen klagen van mijn zoontje over extra batterijen (drone besturen is erg verslavend, dus wees gewaarschuwd), ben ik weer op de site can Cameranu.nl . Tot mijn verbazing zie ik nu wel een combo van Ryze Tello drone Boost Combo - Powered by DJI

Bij de Ryze Tello drone Boost Combo in de doos

Ryze Tello Battery Charging Hub
3x Ryze Tello Battery (1100mAh)
USB-A naar micro USB-kabel 16cm
4 paar propellers
4 propellerguards
Propeller verwijder gereedschap
Gebruiksaanwijzing

Ja, om nu mijn bestelling te retourneren vind ik te veel werk. Maar ontzettend jammer dat deze combo niet aanwezig was, of ik heb het niet gezien. Dus eigenlijk een raar gevoel, vooral omdat ik dus nu toch de extra batterijen en ladder moet gaan kopen. Alleen weet ik niet als ik dit bij Cameranu.nl gaan doen,

Jan 31-12-2020

Prima webshop, artikel op voorraad in Urk. Fysieke winkel prima aangepast aan de Covid-eisen van nu, kundig en vriendelijk personeel. Alles dik in orde, voor herhaling vatbaar.

Hans 31-12-2020

Ik had een aantal vragen en daar werd vlot en correct op gereageerd.
Na mijn definitieve bestelling, werd ik voldoende op de hoogte gehouden en verliep de levering volgens afspraak.

kees 31-12-2020

prima service en levering! opnieuw erg tevreden al eerder kocht ik hier en blijf er elke keer tevreden over constante kwaliteit!

Kim 31-12-2020

Snelle reacties en snelle service...
Had de bestelde camera netjes de volgende dag al in huis...
Kom zeker hier terug!

mark Z 31-12-2020

Levering ging snel ook rond de kerst periode mooi net voor kerst binnen. Super hoor...
Nu kan ik mooi in de lockdown met mijn dji mini 2 rondvliegen..
super top...
Gr mark

bee 30-12-2020

eerder had ik up date problemen met mijn camera. de camera was elders gekocht. camera nu was heel bereidwillig om mij te helpen en moeite te doen om het goed te regelen. dit geeft vertrouwen in de winkel en maakt dat ik hier dan ook objectief heb gekocht. het objectief was snel geleverd en goed verpakt. site is duidelijk, geeft informatie over producten en mogelijkheden.

Bram 30-12-2020

Afgelopen week een nieuwe camera besteld, volgende dag kon ik de camera meteen afhalen. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat de geheugenkaart was vergeten, contact opgenomen per mail waar supersnel op werd gereageerd. De geheugenkaart kon ik volgende werkdag meteen afhalen. Snelle service en vriendelijk geholpen.

Tjalle van der Wal 30-12-2020

Heb de dji mini 2 besteld. Dit leek voorspoedig te gaan. Maar ware het niet dat het vervoer bedrijf trunkr mij melde het verkeerde adres gekregen te hebben. Dit is beslist niet waar. Het vervoer bedrijf heeft gewoon niet goed opgelet. Het pakketje zou zijn terug gestuurd naar cameranu zonder dat er is gekeken naar een goede oplossing. Cameranu zegt op haar beurt dat zij het pakketje niet terug heeft gekregen. Ra ra waar is het pakketje. Af schuiven dus. En mij ook nog het gevoel geven dat het mijn schuld is. De communicatie van beide bedrijven vond ik beneden peil. Jammer. Meedenken en excuses waren er niet. En het gaat mij niet om de vertraging, al zou het 14 dagen duren. Het gaat hierbij om zorgvuldigheid.

Kees Van valkengoed 30-12-2020

Ik geef een 9 omdat CameraNu mij zelfs ook nu in deze moeilijke corona periode en de drukte die dat met zich meebrengt volledig aan de levering houd. Zoals altijd ben ik super tevreden en zal indien nodig ook weer bij CameraNu mijn bestelling doen.

MariskaTrimp 30-12-2020

Super service! Iets voor nacht besteld, vlak voor de kerst en het was de volgende middag al in huis. Netjes verpakt en product is in Nieuwstaat.
Ook voor tweedehands spullen echt een aanrader!

Gerda 30-12-2020

Via de website een bestelling gedaan, dit moest op rekening betaald worden en dat was niet echt duidelijk. Na een telefoontje met één van de medewerkers is het toch nog goed gekomen.
Sneller levering, helemaal blij en een echte aanrader die Cameranu.nl.

Noortje 30-12-2020

De webshop heeft een uitgebreid assortiment. Het bestellen gaat makkelijk. In de avond besteld en de volgende dag al in huis ondanks alle drukte. Het is een betrouwbare webshop.

A. de Groote 29-12-2020

Super service! Door een domme fout van mijzelf, iets fout gegaan met het afsturen. Ze hebben het FANTASTISCH snel en goed opgelost

Richard 29-12-2020

De webshop is net en overzichtelijk. Ruime keuze en duidelijke informatie om een goede keuze te kunnen maken.

Hugo Baart 29-12-2020

Uitstekende service. Ik had daar een Canon lens gekocht en niet goed op de vatting gelet. Deze lens paste niet. Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd daar vriendelijk te woord gestaan en mij is verzocht de lens te retourneren en als deze correct was binnen gekomen is het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug betaald. Klasse.

Julien 29-12-2020

Order as specified, sent and delivered reallY fast despite the Christmas rush, verry happy

Sam 29-12-2020

Via de site contact gezocht om een aantal objectieven in te ruilen voor een nieuwe camera. Binnen enkele ogenblikken kreeg ik een reactie met waardebepaling. Na het opsturen kreeg ik wederom direct reactie en werd er niet afgedongen op de inruilwaarde. Mijn nieuwe camera ging direct op de post en heb ik de volgende dag ontvangen.

Het snelle mailcontact en levering heb ik als zeer prettig ervaren.

Jan O. 29-12-2020

Goede informatie, snelle reactie op vragen. Ben tevreden over de levering en stemt geheel overeen met de info

aurely 29-12-2020

Ik merkte dat het heel moeilijk was de juiste lens voor mijn camera te vinden en één van de weinige site's die een duidelijke omschrijving had met goede uitleg en beschrijving, was cameranu.nl. Er staat bij wat de pluspunten van het toestel (of lens in mijn geval) zijn en genoeg informatie. De reviews waren ook allemaal in orde.
De prijs was heel erg redelijk en na enkele dagen had ik het pakketje al in huis.
Dit alles zorgt ervoor dat ik vaker eerst op deze site ga kijken om te bestellen, wanneer ik iets nodig heb.

Cris 28-12-2020

Cameranu.nl, Prima site voor maken van je keuze en goede uitleg van product. Daarnaast kan je nog bellen voor meer uitleg en ondersteuning van je aankoop. Aanbeveling.

Lammie 28-12-2020

Een fijne winkel met een veelzijdig aanbod van artikelen. Ook de levering als je via de website bestelt is heel erg vlot. De ene dag bestellen de volgende dag al in huis . Kan niet beter.

J Zijderveld 28-12-2020

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Hierdoor kon ik snel vinden wat ik zocht! Het product is binnen 2 dagen, netjes verpakt, geleverd!

HendrikM 28-12-2020

Winkel gekozen vanwege waarschijnlijkheid gewenste artikel aan te treffen.
Verdere afhandeling zeer duidelijk en correct. Artikel goed ingepakt en na uitpakken in goede staat.
Alles zoals het hoort.

Robin Klaver 27-12-2020

Hele makkelijke website, erg gebruikersvriendelijk. Daarbij kun je ook goede specs achterhalen. Ik vindt wel dat een persoonlijke keuze erbij mag staan. Zo heb ik laatst de dji mini 2 gekocht echter had dit beter de fly more combo kunnen zijn. Als leek zijnde is dan zo’n persoonlijke keuse + onderbouwing erg handig.

Emil 27-12-2020

Competitive price, fast delivery and one of the friendly website. More that that, good description of the product.

Evert 27-12-2020

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke omschrijving van het geleverde.

Thomas 27-12-2020

Makkelijk en overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en snelle levering!

Ineke Kalwij 27-12-2020

Goede service, snelle levering ondanks de drukte .
Leuke gadget voor op de telefoon of tablet., prima prijsklasse

J. Ruijter 27-12-2020

Bestelling gemakkelijk kunnen doen op de site, en super snel geleverd ondanks de drukte bij de postbezorgers!
Ik bestelde een Wacom Intuitos M.

De verzenddoos waar het pakket in zat zou wel iets steviger mogen, maar de verpakking van het product was gelukkig niet beschadigd. Kan me voorstellen dat deze wel een deukje had kunnen oplopen.

Alom altijd zeer tevreden over bestellen bij CameraNU!

Christiaan 27-12-2020

Ik heb gekozen om mijn nieuwe camera bij Cameranu te bestellen. Groot assortiment en goede filters op de website om tot de juiste camera te komen. Ook heeft de snelle WhatsApp service mij geholpen om de juiste keuze te maken. De levering verliep op het afgesproken tijdstip. Van mij krijgen jullie een mooie 9.

Sharon 26-12-2020

Ik ben zeer tevreden met het product dat ik heb gekocht en het is ondanks de feestdagen en de lockdown op tijd geleverd. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn levering en de productomschrijving op de website was duidelijk en kwam overeen met het product.

Maarten 26-12-2020

Gebruikte camera gekocht (Nikon D810), zou in goede staat verkeren. Bij ontvangst bleek een stuk rubber aan de zijkant los te zitten en met een stukje dubbelzijdige-tape vastgeplakt. Bij vastpakken van de camera liet het gelijk los. Zelfs wanneer de vorige eigenaar dit gedaan zou hebben, dan kan ik mij niet voorstellen dat Cameranu.nl dit niet heeft gezien/gemerkt bij het fotograferen, want het rubber stak zelfs iets uit. Nu is dit onderdeel(tje) zo te bestellen, maar het zegt ook iets over de staat van de camera.

Toch een 2 i.p.v. een 1 omdat ze met Trunkrs bezorgen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2021

Hoi Maarten,

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! We zien dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen om de mogelijkheden voor een oplossing te bespreken. We nemen daarom even contact op met jou, en we hopen dat je na ons contact een reden ziet om deze review aan te passen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl