Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Baaten 27-01-2017 Via de website gekocht

Top lens voor weinig geld.

Ten eerste de site ziet er super uit en is duidelijk en snel te overzien ;daarom was de lens die zag snel van mij; betalen en super snel bezorgd in het zuidenwesten van ons land.
Wat meer moet een mens hebben ;dit kan alleen bij een goed georganizerende winkel ..toppie...

Pluspunten

• overzichtelijk
  • prijs en kwaliteits overzicht
  • groot assortiment

Paul 27-01-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Betrouwbaar, duidelijk, scherp geprijsd, vlotte levering en goede communicatie. Pakje keurig bezorgd. Geen enkele wanklank.

Raymond Woltman 27-01-2017 Via de website gekocht

Sony a77

Zeer mooie 2e hands body. Voldoet meer dan mijn verwachtingen waren. Snelle service en verbazende ststus van de body.

Pluspunten

• Ssnelle

Jacques 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling voor Nikon camera.

Op internet gezocht en kwam uit bij Cameranu.nl, die de laagste prijs had. Ook de website zag er prima en overzichtelijk uit.
De bestelling was goed te volgen via de email berichten en track&trace. Ik heb de bestelling de volgende ochtend ontvangen.

Heidy van den Brink 27-01-2017 Via de website gekocht

Hele snelle Levering!

Duidelijke website, makkelijk alles te vinden en scherpe prijzen. Eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd!

Edwin Kemink 27-01-2017 Via de website gekocht

Probleem is met 1 telefoontje opgelost....Super

Dienstverlening is echt super top. Ik werd de volgende dag nog gebeld. Wat een geweldige service. Ze doen er echt aan om alles goed af te leveren. En dat is inmiddels gelukt. Ik raad echt iedereen aan hier uw bestelling te doen, je weet zeker dat je goede service krijgt.

Pluspunten

• Service top
  • Product top

Boudewijn 27-01-2017 Via de website gekocht

Omvormer

Shop biedt overzichtelijke site - bij vragen kun je snel telefonische hulp krijgen. E-mails worden vrijwel per ommegaande beantwoord.

Manon 27-01-2017 Via de website gekocht

fijne service

Mijn eerste reden om voor CameraNu te kiezen, was de prijs. Deze winkel was het goedkoopst. Nu zou ik zo weer kiezen voor CameraNu. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en er zijn meerdere mogelijkheden om de klantenservice te bereiken.

Pluspunten

• Je wordt goed op de hoogte gehouden
  • Duidelijke website
  • Goed te bereiken klantenservice

Wesley 27-01-2017 Via de website gekocht

Photoshop lightroom hier besteld. Zover ik kon vinden nergens anders voor deze lage prijs.
Site ziet er rustig en overzichtelijk uit. Veel keuze in het ruime assortiment.
Snelle levering!

Joes Duckers 26-01-2017 Via de website gekocht

Webshop

Ik vond de webshop zeer duidelijk. Alles was goed te vinden.

Ik had het product snel binnen dus dat was zeer fijn. Mijn complimenten hier voor!!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Duidelijk website
  • Goede service

B. Heijkoop 26-01-2017 In de winkel gekocht
urk

zonder verwachting fantastische ervaring.

mooie winkel waar je geholpen wordt door personeel dat vriendelijk is, maar nog mooier verstand van zaken heeft. vooral de ligging van de winkel was voor ons de juiste. hierdoor konden we de voor ons goede keuze maken uit het grote assortiment verrekijkers. mede door het enthousiasme en de kennis van de verkoper hebben we een zeer goede ervaring in deze winkel opgedaan. tevens genieten we van de gekochte verrekijker en als mensen dit of een ander artikel wil aanschaffen moeten zij zeker hiernaar toe gaan. ondanks de lange rit van ruim 130 km geen spijt gehad.

Pluspunten

• vriendelijk
  • kennis van zaken
  • makkelijk te bereiken

Hans 26-01-2017 In de winkel gekocht

Usano Lensbrush

Geweldige shop in één woord. Of je het nu via internet besteld of dat je het in de winkel zelf haalt het maakt niet uit. Ze hebben de tijd voor je, zijn vriendelijk en niet opdringerig. Daarom kom ik hier al jaren. En met een beetje geluk heb je het na een nacht slapen al in huis.

Pluspunten

• Ze hebben de tijd voor je
  • Snelle afhandeling online bestelling
  • Goede service

L van Mulligen 26-01-2017 Via de website gekocht

Varta LCD 57677 Batterijlader

Na enkele laders versleten te hebben, nu op zoek gegaan naar een goede oplader die waar voor zijn geld biedt. Die hebben we na gedegen zoeken gevonden in deze Varta batterijlader. Vervolgens gaan zoeken naar de voordeligste aanbieder en deze gevonden in CameraNU.nl.

Inmiddels al heel wat batterijen opgeladen en zeer tevreden met de batterijcapaciteit die ermee behaald wordt, daar deze zelfs beter is dan vorige laders.

Pluspunten

• Duidelijk lcd display met laadindicatie
  • Laad ook 9v blokbatterijen
  • Laad per 2AA/AAA, 2AA+2AAA of 4AA/AAAA op
  • Laad relatief snel
  • Snelle en voordelige levering door webwinkel

Lidy 26-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Buitengewoon snelle levering en een groot assortiment. Duidelijke website en nette afhandeling van mijn order.

Ron 26-01-2017 Via de website gekocht

Topshop

Het juiste product (eenpootstatief) eenvoudig online besteld (echt fluitje van een cent; foolproof). EN... 'a vonds besteld en volgende dag om 14.00 uur aangetekend afgeleverd. cameraNU maakt waar wat ze beloven.

Pluspunten

• Eenvoudig online bestellen
  • Aangetekende aflevering... Handtekening verplicht

Marieke 26-01-2017 Via de website gekocht

prima service

Duidelijke website met relevante informatie. Supersnel verstuurd. Levering was helemaal goed. Prima!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Kim1985 26-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en betrouwbare service!

Cameranu.nl levert altijd snel, de prijzen zijn scherp en ze hebben super service. Ik koop al jaren bij deze webshop en nog nooit een probleem gehad met een product of een levering! Ik blijf hier lekker shoppen en ik beveel deze winkel ook altijd aan anderen aan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Komen afspraken na
  • Ruim assortiment
  • Top service

Simona 26-01-2017 Via de website gekocht

Canon SX 620 HS

Ik ben heel tevreden met Cameranu.nl ik heb een keer gemaild en ze hebben goed antwoorden.
Camera is echt de dag na mijn bestelling aangekomen in een perfect pakketje.
als ik ooit een nieuwe camera ga kopen, ik ga weer voor cameranu.nl

Rinze 26-01-2017 Via de website gekocht

Canon camera

Canon camera om 20:00 'savonds besteld en gewoon de volgende dag keurig verpakt in huis! Fijn geregeld.

Pluspunten

• super snelle service

Happy 26-01-2017 Via de website gekocht

Handig

Makkelijk te installeren en scannen gaat ook prima. Ook foto's die je kan indelen.
Duidelijke handleiding. Ben superblij

Erdna 26-01-2017 Via de website gekocht

Giganties assortiment

Wat je ook ook zoekt op het gebied van fotografie, video en toebehoren, het is hier vrijwel altijd te vinden,.

Pluspunten

• groot assortiment
  • prijs vs.prestatie
  • snelle levering

Salvador Rios 26-01-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

I recently bought my first film camera and was looking for a fitting 35mm film. After comparing several websites I decided to go with CameraNU and I definitely made the right choice! The delivery was made right on time and I was more than satisfied with the follow-up they made with my purchase.

All the information regarding the shipping of my parcel was sent on time and made the tracking of my package a breeze. Overall, the service was great; from the ease of use of the website, to the actual delivery.

Definitely would order again with them!

Pluspunten

• Delivered on-time
  • Well packaged
  • User-friendly website

Paul 26-01-2017 Via de website gekocht

Wederom perfect!

Zeer uitgebreid assortiment, ik had geen moeite met een keuze maken. Website is overzichtelijk. Aangeboden prijzen zijn conform of gunstiger. Snelle levering zoals beloofd wordt. Puik!

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering
  • Prijzen
  • Duidelijke website

Minpunten

• Geen!

Nik 26-01-2017 Via de website gekocht

JOBY phone stand

Product is great - delivery was great! Good price - think it is fair for the product. Overall, very happy

Cindy Langenhuijsen 26-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

Duidelijke shop waar je makkelijk iets kunt vinden, bestellen en de volgende dag in huis. Zo hoort het.

Edwin 26-01-2017

Saramonic SR-AX100 Universal Audio Adapter

Saramonic werkt goed, alleen jammer dat ze een verkeerde kabel hebben geleverd bij mijn bestelling. Er stond dat er een kabel extra besteld kon worden met minijack mail naar minijack mail. Maar kreeg minijack mail naar female. Dit is een verleng kabel. daar heb ik dus niets aan helaaas. Jammer wel 11 euro voor betaald.

Pluspunten

• Saramonic perfect ding

Minpunten

• Extra kabeltje heb ik niets aan.

Simon 26-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Camera's en printers

Goede en duidelijke site met de mogelijkheid om te gaan zien in de winkel als dat kan.
ook telefonisch vakkundige uitleg.
Koop en kom er al jaren omdat ook bij problemen men er positief mee omgaat.

Paula 26-01-2017

Mooi macro objectief

Op de site een macro objectief gezien. Canon 60mm f2.8. Een occasion! Om 21.00 uur gebeld of ik die kon reserveren en de vogende dag ophalen. Geen enkel probleem. De orderbevestiging per omgaande binnen.
Vlotte afhandeling in de winkel met deskundige uitleg. Ook de flitser die ik wilde was voorradig. Mooie site, makkelijk alles op te zoeken, prima uitleg op de site.
Maar ik vind het ook prettig dat ik in de winkel alles kan zien en uitleg krijg. Daar wil ik best een stuk voor rijden!

Pluspunten

• Deskundig en vriendelijk personeel
  • Groot assortiment
  • De koffiehoek
  • Parkeerruimte

Minpunten

• Zou het niet weten

PWDP Kamp 26-01-2017 Via de website gekocht

ondersteuning bij aankoop door cameranu

Ik heb een half jaar geleden een canonEOS 6d gekocht. Een hoop geld en dus geen wonder als je dan een vip behandeling krijgt. Vorige week kocht een afstandsbediening voor deze camera, kosten alles bij elkaar 24 euro. Omdat ik geen idee had hoe dit apparaatje te installeren moest ik gebruik maken van de service die Cameranu te bieden heeft en het moet gezegd ook voor die 24 euro krijg je een vip behandeling. Bravo!

Pluspunten

• deskundig en klantvriendelijk

mariette 26-01-2017 Via de website gekocht

software

Snelle levering zoals gemeld staat.
Met een prima service, ik ben zeer tevreden.
Ik zou volgende keer hier weer bestellen.

Arjan 26-01-2017

Snelle afhandeling

Super winkel,
ik had laat in de avond een bestelling gedaan en volgende dag toch al binnen en continu netjes op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie

Servé Lemmens 26-01-2017 Via de website gekocht

Aanstormend (amateur) fotograaf zoekt complete uitrusting !

Als enthousiast beginnend fotograaf moet je ergens beginnen.
Je bent dan afhankelijk van eerlijk en goed advies. Waar vind je het nog.
Het bestaat. Bij Cameranu in Urk ! Dank je wel.

Pluspunten

• goed en eerlijk advies
  • accessoires zijn ook leverbaar

EuitG 25-01-2017 Via de website gekocht

Gast

Heel veel bedrijven kunnen een voorbeeld kunnen nemen aan dit bedrijf. Zowel in accuratesse, gemak en snelheid. Super.
Ik zou eigenlijk een 9,5 willen geven maar dat gaat niet. Er was een actie voor verlengde (vijf jaar) garantie. Daarvoor meost je een code invullen. Door het steeds checken van alles was dat er bij ingeschoten. Later het verzoek ingediend en binnen een paar uur was het geregeld met een nieuwe factuur. Het was makkelijker geweest als in het bestelproces hier iets voor aangevinkt zou moeten worden. Maar met hun tegemoetkoming hebben ze de halve punt extra ruimschoots verdiend.

Pluspunten

• Snelheid
  • Accuratesse
  • Overzicht
  • Communicatie

Inge 25-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en wat you see is what you get!

Na uitvoerig zoeken heb ik het goedkoopste product gevonden via CameraNU.nl. Duidelijke en vooral kloppende omschrijving en ik heb zelf het bezorgmoment mogen kiezen. Heel erg fijn en precies op tijd geleverd, zoals verwacht. Betrouwbare shop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt

Tom Kuipers 25-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl Cadeaubon met bedankje

Een betrouwbare webshop die op verzoek extra service verlenen als je er om vraagt. Ik wilde graag een bedank briefje bij de cadeaubon die ik iemand anders toestuurde. Dit was geen enkel probleem en werd keurig gedaan. Een zeer tevreden klant.

Danielle 25-01-2017 Via de website gekocht

Bestellen bij cameranu.nl

Via een fotograaf de tip gekregen om hier mijn spullen te bestellen vanwege goede service. Nu uit 2e hands besteld en uit nieuwe en beide bevalt goed. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden via de mail en goed verpakt. Ik ben blij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke omschrijving op site
  • Goed op de hoogte van dr bestelling via de mail

Melle 25-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Al jaren klant en heel tevreden.

Ik kwam al bij CameraNu toen ze nog op het zoldertje in Urk zaten. Alle cameras en lenzen en accessoires die ik kocht kwamen van CameraNu. Zeer tevreden! 1 keer een reparatiegeval gehad met een lens, dit werd keurig en snel opgelost. Onlangs samen met mijn vriendin een camera voor haar gekocht, prima geholpen in de winkel!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede service
  • Behulpzaam
  • Ze nemen de tijd voor je

Frank 25-01-2017 Via de website gekocht

Bezorging en achterafbetalen.

Heerlijke webshop. Wat ik prettig vind is red je pakketje. De zelfde dag nog in huis. Ideaal. Ook heb ik achteraf betalen is geprobeerd. Alleen ik krijg de factuur wel 4 dagen later.

Pluspunten

• Red je Pakketje
  • Webshop. /zoekfuctie

Minpunten

• Factuur achteraf betalen duurt een aantal dagen

M 25-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Prima zaak! Duidelijke omschrijving en alle bestelde artikelen foutloos, snel en conform afspraak geleverd. Op voorraad en goedkoop. Prettig dat ik mijn aflevermoment zelf kan kiezen. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering conform mijn keuze
  • Nauwkeurige en foutloze levering

Ngeersing 25-01-2017 Via de website gekocht

Artikel bleek toch niet voorradig

Een Canon EOS M3 en een canon ef - mount gekocht. Allebei de artikelen stonden op voorraad op de website.
Kreeg ik later een mail dat dit toch niet zo bleek te zijn. Erg jammer, maar kan gebeuren. Vervolgens is de mount een aantal dagen later nagestuurd. Echter naar het huisadres, terwijl ik tijdens de bestelling een afhaalpunt had opgegeven omdat ik overdag werk. Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen en ben blij met m'n bestelde artikelen.

Pluspunten

• Keurig contact over de nalevering

Minpunten

• Nalevering niet naar afhaalpunt gestuurd.
  • Voorraad op de site klopte niet

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-01-2017

Beste,

We hebben inderdaad gezien dat er iets fout is gegaan, en daarvoor willen je onze excuses aanbieden. We zijn gewend het anders te doen, en hopen je bij een volgende gelegenheid te kunnen bewijzen dat het normaal gesproken anders gaat. We waarderen de feedback en pakken het intern op om herhaling te voorkomen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Bob Cramwinckel 25-01-2017 Via de website gekocht

Statiefkop

Duidelijke website en het bestellen gaat zonder problemen. Prettig is dat je voortdurend op de hoogte wordt gehouden hoe de bestelling verloopt.

Pluspunten

• steeds contact over het verloop van de bestelling
  • tijstip van bestelling kan aangeven worden

Hanneke Engel - Visser 25-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Super fijne winkel met professioneel personeel.

Mijn oude achtergrond systeem was aan vervanging toen en na wat rondsnuffelen op camernu.nl kwam ik deze tegen. In de winkel na informatie deze aangeschaft. Personeel is op de hoogte van de spullen en kunnen ze heel informatie verschaffen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • goed betaalbaar

gwvdl 25-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Camera

Regelmatig cameranu.nl bezocht en nu voor het eerst in de winkel geweest.
Prachtig assortiment, deskundige en enthousiaste hulp, alles op voorraad en dus mooi met je aankoop de 'deur uit'.
Enige 'minpunt'', ik weet niet wie mij heeft geholpen.
Als de verkoper tot slot een compliment had gegeven m.b.t. mijn aankoop en vervolgens iets had gezegd als bijv. "Mijn naam is ......., mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, bel mij dan", dan had ik zeker een dikke 10 gegeven!

Pluspunten

• assortiment
  • Overzichtelijk ingedeeld
  • deskundig
  • prettige en enthousiaste hulp
  • 'Alles' op voorraad

Minpunten

• weet niet wie mij heeft geholpen

Aart 25-01-2017 Via de website gekocht

Sony Alpha Remote Control - RMT-DSLR2

Eigenlijk alleen voor shutter bediening gekocht (om stabiel vanaf statief te fotograferen) maar deze afstandbediening kan veel meer. Ontzettend handig - even op de camerastand FN - Transportfunctie - Afst.bediening kiezen en je kunt direct aan de slag.
Mooi klein product en snel geleverd door CameraNU.nl, super!

Pluspunten

• veel functies
  • compact en snel te koppelen met je Alpha

Geert 25-01-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant, ik kom nog terug.

Ik was op zoek naar een product en zocht op verschillende site. Uiteindelijk kwam ik op cameranu.nl terecht. Via het chat platform en de contact"knop" heb ik hen een paar vragen gesteld over het product. Na 1 mail terug had ik de nodige informatie de ik nog miste. Daarna product besteld en zeer snel in huis. Besteld om dinsdag in de avond, kreeg een bevestiging met een track en trace. Zo kan je perfect volgen waar je product onderweg zit. Ik had gekozen om te leveren op een extern adres. Donderdag in de vroege namiddag kreeg ik een mailtje met de melding dat mijn goederen geleverd zijn. Product zat verpakt in een doos, verder opgevuld met wat luchtzakjes om lege ruimtes op te vullen en schokken tegen te gaan. Alles zeer naar wens en weer een tevreden klant erbij bij CameraNu.nl. ik ga die site nog gebruiken. Een aanrader en sterk in z'n prijzen.

Pluspunten

• Zeer correct
  • Zeer snelle levering
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Geen gevonden

Poortman 25-01-2017 Via de website gekocht

Henzo fotoalbum

Overal gezocht naar een 'ouderwets' fotoalbum, dus zonder die insteekmapjes. Hier grote keuze gevonden en gelijk een mooi album besteld. De communicatie per mail is fantastisch en de verzending supersnel in goede verpakking. De website is overzichtelijk en het bestellen gaat heel simpel! Ik kom zeker terug!

Pluspunten

• snelle service
  • uitgebreid assortiment
  • uitstekende comunicatie

Bianca 25-01-2017 Via de website gekocht

Fotobianc

Heel netjes geholpen, ook nadat ik per ongeluk de verkeerde maat lens had besteld, werd er goed gecommuniceerd en snel een nieuwe lens besteld, heel tevreden

Pluspunten

• Goede service
  • Goede communicatie

RvG 25-01-2017 Via de website gekocht

Super shop

Zonnekap voor mijn lens besteld. Nog geen tien euro, geen verzendkosten, bij de bestelling direct een mail ter bevestiging, ik werd volledig op de hoogte gehouden over het naderende pakketje en binnen no time in huis. In een keurig doosje, veilig in een grotere doos met luchtkussentjes. En dat voor 9 euro! Super!

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering
  • Nauwkeurige berichtgeving over het pakketje

Theo Radings 25-01-2017 Via de website gekocht

Goeie service snelle levering

Ik vind de service en levering top,snel en goed mooie producten voor een leuk prijs en je krijgt zelfs een kado Bon dus wat wil je nog meer

Pluspunten

• Snel levering
  • Goeie service

Mascha 25-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

De service was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verschillende stappen in het proces. De verzending was gratis binnen een dag met trace and tracking van PTT. Producten zijn goedkoop

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel