Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van der Helm 04-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Deze shop gekozen doordat de scanner van Epson die ik voor mijn vaders 60ste verjaardag wilde geven hier het goedkoopste was en supersnel geleverd kon worden, zonder extra verzendkosten.
Nu kan mn vader de dia's en foto's van vroeger allemaal digitaliseren, hij is er heel blij mee!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie per mail
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Verpakking was een beetje beschadigd

Rene 04-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon service, geen gedoe en snel afgehandeld

Je bestelling doen on-line, voor 23:59u besteld, de volgende dag in huis. De volgende dag, geen bestelling, wel een mail. Niet alle items zijn op voorraad en dat kon nog wel eens een tijdje duren. Wat mijn wensen nu zijn? Dan pas ik mijn bestelling aan, met zelfs een retour en een ander artikel. Meteen een reactie terug, het teveel betaalde bedrag teruggestort op mijn rekening en de volgende dag de spullen in huis. Eigenlijk is dat gewoon de service die je als klant verwacht, maar helaas niet door alle bedrijven als zodanig uitgevoerd wordt. En daarom wordt ik vrolijk van een winkel als Cameranu.nl Top!

Pluspunten

• vlotte afhandeling
  • gewoon service zoals het hoort

Minpunten

• tot nu toe geen (al jaren klant)

Jan 04-10-2016 Via de website gekocht

Gitzo 2180 video kop

Ik kijk regelmatig op: cameranu.nl die een goede informatie over het product verstrekt. Heb nog niet ondervonden hoe het met de service staat, dus kan hier geen mededelingen over doen.

Pluspunten

• snelle levering
  • juiste info produckt

Minpunten

• product was niet in extra doos verpackt

Peter 04-10-2016 In de winkel gekocht
Cameranu Urk

Super camera en goed geholpen in de winkel

Super service en een geweldige camera wij zijn er super blij mee een uitkomst voor het bedrijf. Snel en simpel 360 graden foto's maken van onze appartementen

Ton Dekker 03-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijke site, mooie winkel en prettige service!

ik was toe aan een nieuw statief en wilde bovendien een filtersysteem aanschaffen. Ik was met name geïnteresseerd in de producten van Benro. Alleen CameraNu bleek alle door mij uitgezochte goederen op voorraad te hebben en heb deze via de zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site besteld. Helaas ging er iets mis met de betaling via iDeal. Gelukkig bleef de reservering staan. Ik heb vervolgens de betaling via een bankoverschrijving uitgevoerd. De eerstvolgende werkdag gebeld naar CameraNu met de vraag of de betaling binnen was en of ik de goederen alsnog mocht afhalen. 5 minuten later belde een medewerker terug met de mededeling dat alles in orde was en de goederen voor me klaar stonden. Dus vervolgens naar Urk gereden. Daar trof ik een zeer moderne, mooie winkel aan. Omdat ik lid ben van NCN vroeg ik of nog in aanmerking kwam voor een korting. Gelukkig voor mij was het antwoord ja en werd de korting alsnog berekend. Met het vrijgekomen bedrag kon nog een extra filter aanschaffen! Al met al een prima service! Ondanks dat Urk niet naast de deur ligt ben ik zeker van plan om toekomstige aankopen bij CameraNu te doen.

Pluspunten

• Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke webshop
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Veel is standaard op voorraad
  • Mooie, moderne winkel
  • Uitstekende service

Jarno 03-10-2016 Via de website gekocht

Goede Service

Iets besteld voor mijn verjaardag... volgende dag al in huis! Super service en de producten zijn ook goedkoop! Goede kwaliteit.
Top! Ook geen verzendkosten!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service
  • Product

Minpunten

• Verpakking pakket

Herman 03-10-2016 Via de website gekocht

Prima zaak, uitstekende service.

Goede help desk. Meedenken met de klant. Oplossing gericht. Leveren snel en prima materiaal. Goed bereikbaar via telefoon en mail.

Joeri V. 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle, goede service, goede prijzen en doen wat ze beloven

Zie de titel, meer is er eigenlijk niet te zeggen. Super ervaring. Het enige was dat een klein product dat ik besteld had uiteindelijk niet op voorraad bleek te zijn, maar dit was geen probleem. Gelukkig namen ze snel contact met me op en stuurde ze alles dat wel op voorraad was wel gelijk op. Het gene dat niet op voorraad was stuurde zij op hun eigen kosten later op. Dankjewel, hier ga ik zeker nogmaals kopen.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Lage prijzen
  • Eerlijk
  • Snel
  • Heel veel producten

Minpunten

• Online voorraad lijkt soms dus niet te kloppen

Rienk 02-10-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment aan camera benodigdheden. Snelle service.

Keurige shop. Snelle levering en groot assortiment. Prijzen zijn ook concurrerend met de webshops zonder fysieke winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Makkelijk betalen

pvdm 02-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf eReader

Online net zo'n puike behandeling als in de winkel op Urk. Nette prijs, vlotte levering en goede service.
Meer valt er niet te wensen!

Gerard Houben 01-10-2016 Via de website gekocht

Peli 5010 case

Gisteren een Peli 5010 case besteld en nu al binnen super blij mee
Cameranu bedankt voor de snelle levering .

Sybren 01-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goed verpakt!

Ik koos na een stevige omzwerving voor cameranu omdat die het door mij gezochte artikel op voorraad hadden en snel konden leveren. Goede communicatie, nette prijsstelling en zorgvuldige verpakking maakten mij een heel tevreden klant!

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke webshop

Aankoop camcorder 01-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Camcorder

Ik ben naar de winkel gegaan om voorlichting te krijgen voor de aankoop van een camcorder op 23 september. Helaas was de expert van camcorders op dat moment niet aanwezig en was het lastig voor de medewerker om mijn vragen te beantwoorden. Gelukkig kwam toevallig een wel terzake deskundige medewerker toevallig langs die mij door zijn antwoorden wist te overtuigen van mijn keuze.

Pluspunten

• Alles uit voorraad leverbaar

Minpunten

• Magere personele bezetting

Minke 30-09-2016 Via de website gekocht

Keerring voor Sony camera

Overzichtelijke website: ik vulde in de zoekterm in wat ik nodig had en het product rolde er zo uit. Bestellen en betalen ging eenvoudig en snel: zoals het hoort. Product is binnen een dag geleverd (zoals op de website stond aangegeven) dus ik ben tevreden :-)

Pluspunten

• Snelle service
  • Overzichtelijke website
  • Binnen een dag geleverd

Max 29-09-2016 Via de website gekocht

Goed foto papier

Nette en vlotte verzending. Foto papier van uitstekende kwaliteit, in combinatie met mijn printer doet het nauwelijks onder voor professionele afdrukken.

Pluspunten

• Verzending
  • Kwaliteit

Jeroen 29-09-2016 Via de website gekocht

Goede service!

6 Weken geleden kocht ik hier een action cam. Goede prijzen en genoeg keuze was mijn indruk. De bestelling had ik al vlot in huis en maakte er dan ook meteen gebruik van. Helaas duurde dat maar kort en belandde de camera op de bodem van een diepe meer. Meteen nam ik contact met de winkel waarop zij contact zochten met Sony. Naarmate de tijd verstreek verloor ik hoop dat ik dit vergoed kreeg (het ging om falen van een board mount), ik hoorde uiteindelijk niks meer, totdat ik dik 6 weken later gebeld werd met de melding dat men dit toch besloot te vergoeden onder garantie. Totale verrassing! Dit is een service wat er voor zorgt dat klanten blijven! Bedankt voor de moeite!

Gerlene 29-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik had een camera besteld die bij levering niet helemaal mijn bedoeling bleek. Dezelfde dag geretourneerd en tegelijk een andere besteld. Deze binnen 6 dagen (inclusief weekend) al weer in huis en de meerprijs werd soepel verrekend. Prima service van CameraNu.

Pluspunten

• Soepele ruiling
  • Snelle levering
  • Prima service

Catera 29-09-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Kan snel vinden wat ik zoek en goede aanvullende informatie. Fijn dat je leverde kunt kiezen, goede seRice.

René 29-09-2016 Via de website gekocht

Vlot geregelde bestelling

Bij het bestellen van een adapterring voor Elinchrom, om daarmee Bowens-vatting accessoires te kunnen koppelen, werd ik telefonisch goed geholpen en geadviseerd bij mijn keuze. Vervolgens werd ook de bestelling vlot afgehandeld en ontving ik de bestelling keurig op tijd.

Henk Boekholt 29-09-2016 Via de website gekocht

CameraNu.nl is een betrouwbare zaak en dat staat bij mij bovenaan.
Ruim assortiment en keuze genoeg dus.
Hebben ze iets niet, dan gaan ze er achteraan om het toch te krijgen.
Of ze de goedkoopste zijn, ik weet het niet, maar ze doen wat ze zeggen en dat is mij ook wat waard.
Ik koop graag bij CameraNu.nl.

P.M. Buth 28-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf studio flitsset Godox studio smartkit 250 SDI-D

Ik was op zoek naar een studio flitsset op verschillende sites en vond de Godox studio smartkit 250 SDI-D, een set die me aansprak bij CameraNu.nl.
Deze in de avonduren besteld en de order werd de dag erop al geleverd.
Een geweldige ervaring die ik nog niet vaak ben tegengekomen.
CameraNu hanteert heel aantrekkelijke prijzen en levert razend snel uit.
Ik zal CameraNu zeker aanbevelen.
De flitsset heb ik behoorlijk aan de tand gevoeld, ze werkt zonder haperen, levert goede prestaties en wordt geleverd in een koffer waarin alles goed beschermd kan worden vervoerd.

Pluspunten

• Snelle uitlevering van de bestelling
  • Ruim assortiment
  • Prima prijsstelling

Sylvan H 28-09-2016 Via de website gekocht

Review aankoop - Wacom Wireless Kit

Geweldig. Voor een goede prijs precies wat je nodig hebt. En razendsnelle levering! Goede service en een netjes gebouwde website.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service

Guido 28-09-2016 Via de website gekocht

Alweer een prima koopovereenkomst!

Ik doe graag zaken met cameranu.nl. Hun service reageert snel en adequaat op e-mailtjes. Terugsturen en omruilen is geen probleem, en wordt netjes afgehandeld.

Pluspunten

• snelle reactietijd via e-mail

Lex 28-09-2016 Via de website gekocht

Eizo EV2450-BK 24 inch monitor

Ik koop al jaren bij cameranu zowel in de winkel als online. Altijd een positieve ervaring gehad. In de winkel is het personeel erg informatief en vooral ook bekwaam. Tot op detail niveau weten ze van wanten (en met zo'n uitgebreid assortiment). Ook de voorraad is enorm wat de levering voor gangbare producten super snel maakt. In het verleden één keer een product gehad dat niet lekker op mijn camera werkte en hier werd serieus mee om gegaan en opgelost. Dus, betrouwbaar, bekwaam en snel...(gewoon een tevreden koper :-)

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Bekwaam
  • grote voorraad
  • snelle levering
  • makkelijk en snel contact (ook via email)

Marten 28-09-2016 In de winkel gekocht

Pluim voor Cameranu!

Er wordt alle tijd voor je vragen genomen. Vriendelijk en deskundig personeel. Ook bij de aanvullende assessoires wordt niets opgedrongen en goed meegedacht.

Pluspunten

• Vriendelijk, deskundig personeel
  • Ook lastige kwesties worden geduldig uitgelegd.

Chris 28-09-2016 Via de website gekocht

Beste winkel effer

Echt super. Werd supersnel geholpen en de volgende dag al in huis! Ook erg goedkoop. Alleen kunnen ze nog wel het assortiment uitbreiden naar iets anders.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Supper service

Minpunten

• Alleen camera's

Harriet 27-09-2016 Via de website gekocht

Top!

Gratis verzending en directe levering en ook niet onbelangrijk goedkoper dan bij de concurrent. Lekkere snelle afwikkeling en veilig verpakt aangekomen. Ik ben zeer tevreden...

Pluspunten

• gratis verzending
  • directe levering
  • scherp geprijsd

Bart 27-09-2016 In de winkel gekocht

Mijn D5300

De keus op deze winkel heb ik gemaakt omdat er een ruim assortiment beschikbaar is en voor mij lekker dichtbij is. Na de aankoop heb ik mij aangemeld voor een cursus fotografie.

Pluspunten

• Ruime keus in camera's en toebehore
  • Goed advies van de verkoper

Minpunten

• Vaal heel druk dus best wel lang wachten

Mulder, J.J. 27-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling zonnekap en polarisatiefilter

Heb bij CameraNu.nl een polarisatiefilter en zonnekap voor mijn camera besteld omdat hier gewoon de beste prijs geboden werd. Wat ik zo prettig vind is dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven maar omdat je de bestelling kunt volgen, weet je wanneer de bestelling afgeleverd wordt. Dit was dus een dag later. Prima service. De info op de site is duidelijk en compleet en klopt!
Mijn keus de volgende keer: CameraNU.nl

Pluspunten

• Snelle levering
  • Volgen van de levering

Marjolein 27-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Veelzijdig assortiment, (bijna) altijd alles op voorraad en super snel bij je thuis bezorgd! Erg vertrouwd gevoel bij deze online shop.

Pluspunten

• Snelle levering
  • tot 22u bestellen

Harrie 27-09-2016 Via de website gekocht

Topsite, scherpe prijs, snelle levering!!

Dit was mijn eerste bestelling via cameranu.nl, de website is erg gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk, doordat ik nogal budget gebonden ben was ik opzoek naar de beste prijs voor deze Case logic slingshot cameratas en na wat zoekwerk bleek deze tas bij cameranu,nl het voordeligst, direct na de betaling werd dit netjes per e-mail bevestigd, gevolgd door een verzend bevestiging met een track and trace nummer van het pakket, aangetekend verzonden en de dag erna werd het netjes bezorgd binnen het vermelde tijdsvak, en dat zonder verzendkosten gewoon helemaal top. Ik ben zeer tevreden over deze ervaring, en kan de website/webwinkel iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website/webwinkel
  • Scherpe prijzen
  • Geen verzendkosten
  • Aangetekend verzonden
  • snelle levering

Thomas L 27-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en makkelijk bestellen

Bestellen was makkelijk, levering was snel (hoewel wel buiten de aangegeven tijden) en kwaliteit van het product hoogstaand. Alles was goed ingepakt en goed beschermd tegen beschadigingen.

Pluspunten

• Snelle, beschermde levering
  • Hoogstaande kwaliteiten aan producten

Minpunten

• Levering buiten aangegeven tijden

Anne Rijpma 27-09-2016 In de winkel gekocht

Super service!!

Kort geleden kocht ik in de winkel op Urk bij CameraNu.nl een nieuwe camera met flitser en enkele andere artikelen. In de winkel hangt een ontspannen sfeer, je kunt er rustig rondkijken en indien nodig advies vragen. Nadat ik de spullen had gekocht en thuis uitpakte bleek dat mijn camera niet werkte, het was een kapotte batterij. Per mail heb ik contact gezocht en ben geweldig goed geholpen. De volgende dag al, geheel kosteloos, een nieuwe batterij in huis. Dit is een bedrijf om aan te raden voor al uw fotografie en accessoire wensen. TOP!!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Goed advies
  • Snelle oplossing bij problemen

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Wil 26-09-2016 Via de website gekocht

Wil

Gekozen via kieskeurig en marktplaats. Camera was laagste prijs en beschikbaar (als een van de zeer weinigen). Om 19:36 vrijdagavond besteld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Prijs marktplaats bleek naderhand € 20 lager te zijn dan website die zonder discussie meteen op maandag werden terug gestort. Zatermorgen 09:30 ging de deurbel. Top!

Pluspunten

• Alleen maar pluspunten

Tom 26-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service en makkelijk bestellen.

Product was voorradig en dus de volgende dag in huis. Snelle levering en geen poespas op de website. Erg duidelijk

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk bestellen en betalen

Max 25-09-2016 Via de website gekocht

Hele goede ervaring

Ik heb nu meerdere malen iets besteld bij deze winkel en heb nooit een keer een probleem gehad. Altijd mooi optijd geleverd en netjes ingepakt. Ook het bestellen is makkelijk en de winkel uitgebreid.

Top shop!

Van het Goor 24-09-2016 Via de website gekocht

Cadeaubon online gekocht

Ik heb een cadeaubon online gekocht met mijn mobiel en het was makkelijk, op tijd in huis, goede service. Helemaal top!

Kevin 23-09-2016 Via de website gekocht

Super winkel!

De levering was snel (savonds 23:00 besteld. Volgende dag in huis)

Het product voldoet aan de verwachtingen.

Op de site staan goed de specificaties van alle producten beschreven en de site zoekt makkelijk en snel.

Ook veel keuze zowel budget als de professionele mensen vinden hier wat!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keus
  • Makkelijk zoeken
  • Grote budget variatie

Henk Jansen 23-09-2016 Via de website gekocht

Online bestelling

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden vanaf het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. Ook de levertijd werd nageleefd zoals beloof.

Pluspunten

• Goede informatie
  • Correcte afhandeling

M. Slagman 23-09-2016 Via de website gekocht

CameraNU heeft een meer dan ruim aanbod en een uitstekende service, leuke aanbiedingen en aantrekkelijke prijzen.

Georges 23-09-2016 Via de website gekocht

Statief snelkoppeling

Snel overzichtelijk en goede zoek mogelijkheden tegen een zeer lage prijs.

Omdat ik al diverse keren de snel koppeling van het statief kwijt raakte heb ik er nu gelijk 3 besteld en zijn binnen 1 dag geleverd.

Pluspunten

• Snelle bezorg
  • Lage prijs

Erik 23-09-2016 Via de website gekocht

Snelle reactie en levering

Bij mijn bestelling had ik nog enkele vragen. Deze werden in een half uur al beantwoord. Ook vragen over de levertijd waren duidelijk en de producten zijn de dag er op geleverd.

Als ik een minpunt moet noemen is het dat de filters van producten niet overal compleet zijn of goed werken.

Pluspunten

• Snelle ractie bij vragen
  • Snelle levering

Jamie Cottam 23-09-2016 Via de website gekocht

First large order from cameranu.nl

I have recently upgraded to a better camera and lens for wildlife photography and shopping through this site allowed me to buy everything that I needed, and at a reasonable price too! The service was excellent and fast - everything was delivered, well packaged and on time!.

I am looking forward to being able to browse their shop in Urk one day!

Pluspunten

• Choice
  • Convenience
  • Cost
  • Service

Minpunten

• English translation

Hallema 22-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Overzichtelijke website; prima prijs; alles snel leverbaar en vooral overzichtelijk te vinden. Alles op fotogebied verkrijgbaar.

Jan de Vries 22-09-2016 Via de website gekocht

Levering

Toen ik mijn bestelling had geplaatst werd ik netjes op de hoogte gehouden door zowel CameraNU en PostNL. Helaas was ik tijdens de levering niet thuis, maar ik kon mijn bestelling binnen 2 klikken veranderen en zo kon ik mijn pakket de volgende dag gewoon ophalen. Dit is me zeer bevallen!

Pluspunten

• Klantvriedelijk
  • Makkelijk bestellen

XVIDIA* 22-09-2016 Via de website gekocht

Wel te vertrouwen

Het is elke keer een beetje spannend als je online koopt, wel cameranu.nl staat in de rij van winkels waar jou inkoop wordt keurig en snel afgehandeld. Weliswaar, heb ik nog geen ervaring wat betreft retour en derg., waar soms addertje onder het graas zit...

Pluspunten

• snel
  • compleet

Minpunten

• nog niet ontdekt

Richard 22-09-2016 Via de website gekocht

Winkelen bij Cameranu.nl

Bestellen bij Cameranu.nl is een feestje, er valt zo veel te kiezen. Alles is netjes gerangschikt en de omschrijvingen zijn, zowel kort als uitgebreid, zeer duidelijk.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snel

Minpunten

• Verpakken kan beter

The Dragon Whisperer 22-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Product op geleverde datum binnen, binnen het aangegeven tijdsbestek! Helemaal happy. Heeft mijn dag gered.

Arjen 21-09-2016 Via de website gekocht

Deskundig en snel!

Webshop werkt prettig om door sortiment te zoeken en via filters snel gewenste product te vinden. Daarna gaat alles zoals je tegenwoordig van webshop mag verwachten: zelfde avond verpakt, verstuurd en volgende dag geleverd. Bij eerdere bestelling een retour gestuurd, werd goed afgehandeld.
Jammer dat fysieke winkel in Urk zit, even voelen is bij aankoop statief fijner. Misschien à la Coolblue meer vestigingen in het land?

Rudi N. 21-09-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en op tijd!

De ervaring die ik tot nu toe heb is prima; goede website, faire prijsstelling, goed assortiment en op tijd geleverd.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snel geleverd
  • Goede prijsstelling