Deze score is berekend op basis van 2357 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

michiel 09-02-2017 Via de website gekocht

cameratas caselogic en uv filters en reserverbattery

Snelle service. cameratas en filters en battery savonds besteld en de volgende dag al geleverd. Helemaal top! kan het meteen gebruiken.
goede kwaliteit tas caselogic SLRC203 voor een zeer scherpe prijs. Is zeer aan te bevelen als je niet te veel geld uit wilt geven en toch een hoogwaardig product wilt. je body met lens en telelens en flitser en oplader passen er allemaal in.

Corrie 09-02-2017 In de winkel gekocht

Nikon D3300

Winkel is goed bereikbaar. Ik was snel aan de beurt en kreeg een goede uitleg. Weet dat als ik een vraag heb, er terug kan komen.

Fred Groen 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Om 2 minuten voor middernacht de bestelling afgerond en de volgende ochtend reeds binnen, keurig afgeleverd en verpakt. Ga hier beslist meer kopen de komende tijd.

Liza 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Op de website was het duidelijk en goed omschreven. Zoals afgesproken kwam het pakketje netjes optijd binnen. Hij was goed verpakt zodat hij tijdens het bezorgen niet kon beschadigen. Helemaal super!

L. Oldersma 08-02-2017 Via de website gekocht

Nikon

Ik heb eerst telefonisch informatie ingewonnen over camera's. Je wordt vlot, helder en duidelijk te woord gestaan. Het heeft een duidelijke bijdrage geleverd in mijn keuze. Ook de website is gebruiksvriendelijk. De bestelling en aflevering verliepen vlot en correct.

Koen 08-02-2017 Via de website gekocht

Altijd snel en goed geleverd

Al meerdere keren spullen bij cameranu besteld en alles is altijd stevig verpakt en wordt geleverd volgens afspraak, dit betekend dat in het geval van voo 12.00 bestellen en met red je pakketje laten bezorgen dat dit er ook echt nog dezelfde middag is en wanneer je voor 23.59 besteld het er ook netjes de volgende dag is met postnl, een hoop bedrijven zeggen dat ze zo snel leveren maar bij cameranu is het bij mij nog nooit verkeerd gegaan terwijl dit bij vele andere bedrijven toch nog wel eens mis gaat. Daarnaast reageert de klantenservice ook binnen 24 uur op het reactieformulier wat erg handig is bij vragen over een product, en de vragen worden ook deskundig en gedetailleerd beantwoord. Nooit problemen gehad en ik bestel dus altijd hier door de snelle en goede verzending met daarbij ook nog eens nette prijzen!

Nico Hermans 08-02-2017 Via de website gekocht

camera nu.nl voor een onderdeel voor Metz flitser

Ik was op zoek naar een flitsvoetje voor de control unit van mijn Metz flitser. Bij CameraNu.nl was hij op voorraad en voor een heel schappelijke prijs. Account aangemaakt, bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Alles prima verzorgd. Top!

W 08-02-2017 Via de website gekocht

Top

Superfijne interface van de website, als ik iets nodig heb zoek ik het vaak via cameranu.nl. Snelle levering en goede service.

Lilian 08-02-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke verkopers die verstand van zaken hebben!

Op advies van mensen in mijn omgeving ben ik naar deze winkel gegaan om een camera te kopen voor mijn reis naar Schotland. Het advies wat ze mij gaven was zeer goed. Zo gaven zij mij het advies om een camera te nemen die goede foto's maakt bij donker regenachtig weer zoals je veel hebt in Schotland. Ik heb de Sony cybershot DSC-WX350 gekocht en ik ben zeer te spreken over deze camera! Top advies! Deze mensen hebben verstand van zaken en geven de klant een eerlijk advies. Bij deze winkel krijg je beter advies dan bij de mediamarkt etc.

Tineke 08-02-2017 In de winkel gekocht

Goede service en vriendelijke klantbenadering

Ooit eens iets gehuurd hier. Was een fijne ervaring en ik kom hier nu zeker terug voor alles wat met fotografie en camera's te maken heeft.
De service is goed, vriendelijk personeel.
Dat weten meer mensen, want de wachttijd in de winkel kan wel eens wat oplopen.
Maar dan is er koffie/thee

Dirk 08-02-2017 Via de website gekocht

Online bestellen bij CameraNU.nl

Overzichtelijke, goed gerubriceerde site. Makkelijk weg naar producten te vinden en te bestellen. Levering uitstekend.

wim wilmers 08-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop camera

gewoon een super fotozaak met vriendelijk en vakkundig personeel. Een zaak waar het over fotografie gaat en waar service en deskundigheid met hoofdletters wordt geschreven.

Tjörven 08-02-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Zeer aangename website waarop duidelijke informatie stond en daarbij makkelijk online kon bestellen. Levering was goed met daarbij track en trace.

Koert 08-02-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid en service

Als maker, creatief, kunstenaar heb je vaak specifieke gespecialiseerde wensen. Door het uitgebreide assortiment van Cameranu en de scherpe prijzen beland ik daar altijd weer terug. Snelle levering en uitstekende service keer op keer.

Arnout Nelemans 07-02-2017 Via de website gekocht

Review

Camera.nu heb ik gekozen omdat het een makkelijke site is om te online te bestellen. En ook scherp in prijs! daarnaast hebben ze ook een zeer ruim assortiment. ook had ik de lens die ik heb gekocht nog eens snel in huis. Kortom een top winkel wat mij betreft!

Herman 07-02-2017 Via de website gekocht

erg goed advies!

Ik ben erg onder de indruk van de service die ik tot nu to gekregen heb. Altijd goed geadviseerd door mensen die er verstand van hebben. En ook het pakketje dezelfde dag nog ontvangen!

Peter Wilms 07-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De site is helder en overzichtelijk. Ik kon meteen vinden wat ik zocht en kreeg daarbij nog een tip voor een aanbieding. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Naast de kwaliteit van het product ben ik heel tevreden over de snelle levering. Kortom, CameraNU verdient een pluim.

Renee 07-02-2017 Via de website gekocht

Ik bestelde een camera, hoes en sd-kaartjes en kreeg alles de volgende dag thuis geleverd. Top service, lekker snel en duidelijk in communicatie.

van geijn 07-02-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl

Laatst heb ik enkele foto atributen gekocht bij deze online shop. De artikelen worden helder en duidelijk omschreven. De levering is héél vlot ( één dag na bestelling) en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!

jacp 07-02-2017 Via de website gekocht

verkeerde prijs

bestelling gedaan en de volgende dag ontvangen.
het bleek het laatste exemplaar te zijn met een beschadigde verpakking en aangepaste prijs.
binnen een uur nadat ik het kontaktformulier had ingevuld kreeg ik een mail met oprechte verontschuldigingen een een bijzonder goed voorstel voor de financiele afwikkeling.

Femke 07-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Cameranu heeft een zeer ruim assortiment en zeer veel artikelen zijn direct leverbaar. De producten worden, mits op tijd besteld, vaak al de volgende dag geleverd, waarbij je keurig op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en levering. Voor sommige producten is het zelfs mogelijk deze, tegen een kleine extra betaling, dezelfde dag te ontvangen. Perfect!

Wilma Gerrits 07-02-2017 Via de website gekocht

zoomlens

Super!!! Kan het niet anders omschrijven. Op de shop een vraag gesteld, werd gelijk beantwoord. Bestelt en zoals beloofd de andere dag in huis.

Jacquelien 07-02-2017 Via de website gekocht

Canon1300D

Tijdens de bestelling ging er wat mis met ideal maar achteraf was het toch betaald.mail gestuurd en het werd prima opgelost, ondertussen ben ik heel blij met deze camera.
Top service bij Cameranu

Assistentes 07-02-2017 Via de website gekocht

Batterij checker gevonden!

Duidelijke website, en produkt daardoor snel gevonden. Ik zocht een batterij checker en vond via deze website één die gemakkelijk in gebruik is en duidelijk de batterij capaciteit aangeeft.
Levering de volgende dag in stevige doos, keurig!

Jan47 07-02-2017 Via de website gekocht

Olympus zonnekap voor 2.8-60 macro

Na enig zoeken op internet naar een zonnekap voor mijn Olympus 2.8-60 macro objectief gekozen voor het originele Olympus artikel. Het goedkopere alternatief werd niet overal positief beoordeeld, het origineel wel. Bovendien was het prijsverschil aanzienlijk maar niet overdreven, en mag op zo'n prijzig objectief best een mooie zonnekap van hetzelfde merk. Naast bescherming tegen reflecties beschermt het ook uitstekend tegen krassen en stoten van de frontlens wat met een macro objectief zeker niet denkbeeldig is, gezien de vaak zeer korte afstand tussen objectief en onderwerp! Gekozen voor Cameranu omdat de voorraad enorm is en de levering snel, en geen verzendkosten worden berekend. Daardoor is het ook nog eens de voordeligste aanbieder!
Zeer aanbevolen!

Rob 07-02-2017 Via de website gekocht

Wat een verschil

Ik heb onlangs via de website en EIZO EV2450-BK 24 besteld en doordat ik hem graag snel wilde hebben aangegeven dat ik hem zou langs halen. Hiermee hebben ze in het bestelproces rekening gehouden en voor ik mijn jas had aangetrokken had ik de bevestiging al dat hij klaar stond om afgehaald te worden. Bij aankomst in de winkel was ik dubbel blij dat ik weinig geduld had met het verkrijgen van de monitor. Het was namelijk super druk. Maar bij het trekken van een nummer aangegeven dat ik alleen kwam afhalen en daardoor binnen 5 minuten de winkel weer uit. super!!

Jurjen 07-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop met voordeling prijzen en snelle levering

Ik heb reeds verschillende malen producten via Cameranu.nl gekocht. De webshop heeft een zeer uitgebreid aanbod aan producten, waarbij alles goed te vinden is. Communicatie over de status van de bestelling is goed en levering is erg vlot. Grootste pluspunt van de webshop vind ik de voordeel pakketten en voorgestelde accessoires, waardoor snel inzichtelijk is waarmee producten eventueel gecombineerd kunnen worden. Dit bespaart je aan de ene kant geld, en is aan de andere kant een goede reminder of je niks vergeet!

Elise 07-02-2017 Via de website gekocht

M'n eerste bestelling bij cameranu was zeker niet de laatste

Ik had nog niet eerder van deze site gehoord, maar was op zoek naar filmrolletjes en had deze binnen no-time op de site gevonden. Ik heb het nog vergeleken met andere prijzen, maar Cameranu was het voordeligst als je denkt aan gratis verzending en morgen in huis. Ik heb na het plaatsen van de bestelling 3 mails gekregen maar daarin duidelijkheid over alles van mijn bestelling. En inderdaad, de volgende dag had ik het in huis. Zeer naadloze service! Ik ga hier zeker al mijn camera-benodigdheden vandaan halen!

Lisanne 07-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goede prijs, snelle levertijd

Zeer tevreden over deze webwinkel. Het is allemaal duidelijk, overzichtelijk, de prijs is interessant en de levertijd is super snel. Geen verbeterpunten

Monique 07-02-2017 In de winkel gekocht

Foto-vak-winkel

CameraNU.nl is een klantvriendelijke winkel. D.m.v. een nummer-systeem weet je precies wanneer je aan de beurt bent. Tijdens het wachten kan je rustig de winkel bekijken en koffie of thee drinken. Het personeel is vakkundig, alles wordt goed uitgelegd. Wij kregen bovendien niet het idee dat we naar de duurste camera werden 'geleid', er werden meerdere opties geboden. Er was ook geen tijdsdruk, er werd alle tijd genomen om alles te bekijken en uit te leggen. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Ook was alles op voorraad.

Ton de Koning 07-02-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl Helemaal van deze tijd!

Als je informatie vraagt per telefoon wordt je direct vriendelijk en correct te woord gestaan,en je krijgt een eerlijk en vakkundig antwoord! en zoals afgesproken de levering aan huis is ook perfect geregeld !! 100%
Jullie zijn geweldig!!

Rian Eijsermans 06-02-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij Cameranu.nl een digitale recorder besteld.Ik kreeg meteen een bevestiging van de aankoop en had hem de volgende dag al in huis.Factuur werd per mail snel toegezonden.
Alles prima en betrouwbaar geregeld.Heel fijn!

Rob 06-02-2017 Via de website gekocht

Canonlens

Op zaterdag een Canonlens en belichtingsdoeken besteld en op maandag keurig op tijd afgeleverd. Ik dacht dat er een doek niet bij zat en heb meteen een e-mail gestuurd met mijn vraag. 's Avonds al een melding terug. Prima toch. Camera.nu heeft dienstverlening blijkbaar hoog in het vaandel staan en dit is niet de eerste keer dat mij dit opvalt.

JochemW 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede livestream feedback via whatsapp, snelle levering.

Cameranu.nl is een mooie duidelijke website. Tijdens mijn zoektocht naar een body en een lens kwam ik terecht bij Cameranu.nl, Deze firma gaf gratis 3 jaar extra garantie op de artikelen, dit en de snelle online terugkoppeling via WhatsApp is voor mij de doorslag geweest om hier te kopen.

David 06-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met groot aanbod en lage prijzen

De website is overzichtelijk en het aanbod is groot en scherp geprijsd. Met een regelmatige klant en ben tot op heden nooit op problemen gestuit.

Dykstraw 06-02-2017 In de winkel gekocht

Natuurfotografie

Kleine aankoop, prima bediening en alle tijd om feedback te geven i.v.m. een eerdere aankoop. De verkoper was geïnteresseerd in de techniek die door mij werd toegepast het het 40 mm macro objectief in combinatie met een Opemus vergroter voor reproduktie van 6x6 cm negatieven in zwart wit

Love2cre8 Photography 06-02-2017 Via de website gekocht

Close up lens

Hele leuke webshop! Alles staat heel duidelijk aangegeven.
Tevens is er veel informatie te vinden over alle producten, wat heel belangrijk is als je bepaalde producten aanschaft waar je niet veel info over hebt.

Tot slot is de bezorging heel fijn en snel verlopen.

Al met al een fijne ervaring en ik zal in de toekomst zeker meer aankopen doen via www.cameranu.nl

andre van der wel 06-02-2017 Via de website gekocht

camera tas nikon

Prima product. snelle levering en scherpe prijs. Na lang zoeken op internet uiteindelijke bij deze winkel terecht gekomen. Doorslag gaf dat de productomschrijving zeer volledig was

John 06-02-2017 Via de website gekocht

Canaon Body 760D, goede keus

Duidelijke omschrijving + 5 jr extra garantie.
Ook de coupon voor Canaon workshop zat er bij in de doos.
Bestelling is echt super verpakt, door extra omdoos geen beschadigd produkt. Tijdens vervoer heeft dat zijn nut helemaal bewezen (gat in omdoos). Vrijdagavond besteld en zaterdag om 13.00 al afgeleverd.

Jenny 06-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop objectief

De informatie verstrekking, advies en uitleg hoe en wat is geweldig.
Ze hebben alle tijd voor je.
Keurige winkel , prettige sfeer, Deskundig personeel .
En de koffie staat altijd klaar

Rob Swart 06-02-2017 Via de website gekocht

top!!

Zeer overzichtelijke website, groot assortiment, snelle levering en uitstekende service! Kortom; Cameranu doet wat het beloofd.

de Vries 06-02-2017 In de winkel gekocht

tot nu toe altijd goede ervaring met cameranu, inmiddels een 4 tal camera's hier gekocht en tot nu toe geen negatieve ervaring, de laatste keer dat ik een camera ter reperatie aanbood hebben ze er toch maar weer voor gezorgt dat de reparatie onder de garantie viel. KLasse

luvanmo 06-02-2017 Via de website gekocht

Linkstar Achtergrond

Was op zoek naar een degelijke en verplaatsbare en stabile achtergrond, met voldoende breedte en lengte van de achtergrond.
Deze moest indien mogelijk voorzien zijn van een stoffen achtergrond, gemakkelijk op te bergen en mee te nemen naar willekeurige locatie, wat met een papieren achtergrond helemaal niet te doen is.
Stof kan je wassen mocht deze vuil worden naargelang het gebruik.
De info hierover vind je praktisch snel en was dan ook volledig zoals het hoort.

Marc De Vos 06-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Meopta Meopro HD 8x42

Voor de aankoop van een nieuwe verrekijker had ik Cameranu .nl gevonden via internet. Had vooraf uit het verre Vlaanderen via jullie handige website al bepaald welke verrekijker mijn voorkeur genoot.
Ondanks deze online te koop was wilde ik toch hem graag zelf eens testen in de winkel.
Daar kon een vriendelijke verkoper mij vlug overtuigen om een ander model te nemen dat werkelijk beter was voor mij. Bij de Meopta Meopro HD 8x42 is de prijs-kwaliteit verhouding perfect. Super om vogels mee te spotten. Niet zwaar, veel licht, breed kijkveld,... Aanrader!

Christina 05-02-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl beveel ik met een gerust hart aan!

Ben twee keer naar de winkel in Urk geweest. Wat een mooie winkel is dat met een grote diversiteit aan fotospullen en alles daaromheen én last but not least: vriendelijk en goed geïnformeerde verkopers. Bij Cameranu.nl kreeg ik niet het gevoel dat mij iets aangesmeerd werd en dat men gehaast was om de volgende klant te woord te staan. Maar het is voor mij 1,5u rijden en voor accessoires vind ik dat te ver. Daarom heb ik diverse keren via de website besteld en indien nodig voorafgaand aan de bestelling telefonisch contact gehad. Ik word vlot en naar tevredenheid geholpen. De bestelling is de volgende dag in huis, is goed verpakt én ook nog eens gratis bezorgd. Dat doen weinig webwinkels Cameranu.nl na. Dus als ik iets (snel) nodig heb, dan bestel ik het bij Cameranu.nl. Warm aanbevolen!
O ja, waarom ik een 9 geef? Die keren dat ik in de winkel ben geweest, was het enorm druk en was de wachtrij groot. Kreeg een lekker kopje koffie en het is een goed teken dat het zo druk is, maar meer dan een half uur wachten vind ik -persoonlijk- wat lang. Ondanks dat ik mezelf een kritische klant noem die waar voor haar geld wil, maar ja wie wil dat niet, ben ik zowel in de winkel als via internet niet teleurgesteld en altijd naar tevredenheid geholpen.

Hetty 05-02-2017 Via de website gekocht

Topshop

Schrijf je een winkel review? JA dat doe ik graag. Duidelijke webshop, makkelijk een bestelling te plaatsen en te betalen. De bestelling had ik keurig volgens afspraak binnen. Prettig bedrijf om te bestellen.

Raymond 05-02-2017 Via de website gekocht

fotografie 5-voudige reflectieschermen

werd via de digitale nieuwsbrief CameraNu.nl geattendeerd op een aanbieding van 5 kleuren reflectieschermen voor slechts € 14,95 inclusief verzendkosten. De kwaliteit is goed, de verzending geschiedde prompt, de prijs is zeer voordelig in vergelijking met andere fotografie-aanbieders. Communicatie via email is uitstekend. Ben zeer tevreden!

Jcopal 05-02-2017 Via de website gekocht

Al vaker een camera gekocht

Prettige en overzichtelijke site. Komen hun beloftes na en leveren volgens afspraak. Ook bij telefonisch contact prettig en vriendelijk.

Peter Warmerdam 05-02-2017 Via de website gekocht

Beste keuze voor aankoop bij Cameranu.nl

Mijn keuze komt als volgt tot stand. Ik ga kijken op allerlei sites wat er geschreven wordt over het door mij aan te kopen product, in mijn geval een fotoprinter. Mijn keuze werd de Epson Expresson Photo XP-960 printer.
Op kieskeurig kwam meteen Cameranu.nl met de laagste prijs bovendrijven. Ik ga dan naar de site van Cameranu.nl en daar las ik dat er ook nog eens 50 A3 vellen fotopapier gratis bijgeleverd werden. Zo'n buitenkans laat ik mij dan niet ontglippen. Vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen iets na 9 uur werd de printer al geleverd. Van die snelle en correcte levering wist ik al omdat al mijn foto- en filmapparatuur ook van Cameranu.nl komt. Kortom het kan bijna niet beter dus ik beveel Cameranu.nl van harte aan.

Carlos Rozas Rojas 05-02-2017 Via de website gekocht

Very recommended!

Very easy and clear to buy online. The product arrived on time, as it was indicated by the store. Definitely I will buy again here.