Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 15-10-2016 Via de website gekocht

verkrijgen van nieuwe lensdoppen leica ultravid

Een mailtje was voldoende om mij nieuwe lensdoppen te versturen voor mijn leica verrekijker.
Ook nog zonder kosten.

Fendtje 15-10-2016 Via de website gekocht

aankoop ministatief

Overzichtelijke site. voldoende informatie over de producten.
De bestelprocedure is eveneens duidelijk. De winkel doet wat het belooft. De volgende dag het statief in huis.

Roy Kitzen 15-10-2016 Via de website gekocht

cameranu.nl

Ik ben al jaren klant bij cameranu.nl en heb tot nu toe geen enkele klacht gehad. Zelfs toen ik laatst bij een aangetekend pakket aangaf dat het bij evt afwezigheid bij de buurman afgegeven mocht worden, kreeg ik netjes een mailtje waarin ze zeiden dat ze het hadden aangegeven bij post NL, maar niet konden garanderen dat ze dit zouden doen. Levering is altijd netjes op tijd, de webshop is duidelijk en makkelijk te gebruiken en wordt goed bijgehouden. Kortom, cameranu.nl en het personeel krijgt van mij een dikke 10. Top!

Pluspunten

• Duidelijke webshop
  • Snelle levertijden
  • Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Zeer ruime keuze aan artikelen

Ilse 15-10-2016 In de winkel gekocht

Snelle levering en een nette service,

Het bestellen gaat makkelijk. Je word goed op de hoogte gehouden en een snelle levering. Het product is makkelijk te vinden via de zoekfunctie

robbert1952 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering firewire adapter

vlug geleverd en doet wat het moet doen en economisch wat ook wel belangrijk is de verzend kosten zijn gratis

Haringsma 14-10-2016 In de winkel gekocht
Urk camera nu

klantvriendelijkheid

ontzettend vriendelijk winkel personeel wij waren op de eerste etage voor een statief toen wij aan de beurt waren kregen we eerst fatsoenlijk een hand en het excuus voor het lange wachten. maar ook aan ons was er alle tijd en de winkelbediende liet zich niet opjagen door andere klanten. hij dacht met ons mee en kregen zeker een goed advies en we zijn geslaagd met de statief ook hebben we even bij de Appel laptop gekeken waar we belang voor hebben ook daar kregen we een goed advies en wederom niet gehaast we zijn zeker van plan terug te komen voor een laptop ook bij het afrekenen hoefden we niet te wachten beneden we kregen een lotje mee waardoor we direct beneden ook vriendelijk werden geholpen voor het afrekenen.
ondertussen nog lekker genoten voor een kop koffie

C.Nolles 14-10-2016 Via de website gekocht

C. Nolles

Camera nu heeft een duidelijke website, eenvoudig bestellen en een snelle en goede levering. In het verleden ook de winkel bezocht, ook prima geholpen.

wiebe 14-10-2016 Via de website gekocht

keurig geregeld

ik heb een maand terug bij deze zaak een camera gekocht een Panasonic dmc tz 70
voor een scherpe prijs ten opzichte van andere aanbieders .
de camera werd vlot en volgens afspraak snel bezorgt .
helaas na een week of drie kreeg ik een probleem met de camera waar ik niet blij van werd ,maar na 1 mail naar cameranu.nl kreeg ik een goede reactie en mocht ik de camera meteen opsturen naar hun winkel waar de klacht beoordeeld zou worden.
bij de mail zat meteen een retour pakket bon.
binnen een week heb ik een nieuwe camera thuis gekregen.
dus al met al keurig geregeld en nu hopen dat ik langer van mijn aankoop kan genieten.
cameranu.nl bedankt voor de vlotte en goede nazorg

j hoekstra 14-10-2016 In de winkel gekocht
cameranu urk

jouke1946hoekstra

de sait is prima de winkel was over zichtelijk en vriendelijk personeel makelijk te vinden ik geef de winkel een 10

Kai 14-10-2016 Via de website gekocht

Top producten en snelle service!

Onlangs een adapter en een cleaning kit besteld voor mijn camera. Dit kwam via de optie red mijn pakketje dezelfde dag nog binnen! Nog nooit zo een snelle service meegemaakt en de producten waren goed ingepakt/geleverd. Niks mis mee en werkt allemaal zoals het hoort

Pluspunten

• Extreem snelle service
  • Assortiment

Minpunten

• Weinig kans op verbetering van de service

LeBrowns 14-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Erg snelle levering en ook erg duidelijk hoe de levering gaat en of het pakketje ook op tijd geleverd wordt. Website is erg helder.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

Rick 14-10-2016 Via de website gekocht

Netjes geholpen door het personeel, ook top dat ik gebeld werd of ik gebruik wilde maken van kosteloze spoedlevering.. top!

jeroen 14-10-2016 Via de website gekocht

Camara tasje gekocht

Ik ben heel blij met de snelle service en de juiste aflevering van het product.
Volgende keer ga ik weer naar jullie toe en ik zal jullie aanbevelen bij anderen.

Jeroen

Pluspunten

• snelle service
  • juiste leveriong

Timo 13-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon zoals je verwacht...

Zoals de titel al verkapt ging onze bestelling van onze nieuwe canon 24-105 f4 lens zoals je mag verwachten. Gemakkelijk selecteren, betalen en snel ontvangen.

Pluspunten

• Gemak

Esther 13-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Een goede overzichtelijke winkel met voldoende keus aan artikelen. vriendelijk en kundig personeel dat altijd klaar staat met goed advies.

Bart 13-10-2016 Via de website gekocht

accu besteld

Na tweemaal teleurgesteld te zijn door een andere web shop gekozen voor cameranu.nl: website voorraad die tenminste klopt, vlotte en adequate telefonische service, 24-uurs levering en ze hanteren goede prijzen. Kortom een tevreden klant erbij.

Pluspunten

• 24 uurs levering
  • goede prijs

B.k 13-10-2016 Via de website gekocht

Revieuw winkel

Cameranu is een overzichtelijke en mooie winkel, ze zijn erg klantvriendelijk en dat vind de klant fijn. Goede kwaliteit spullen voor een lage prijs. Super snelle verzending.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede kwaliteit
  • Klantvriendelijk

Benny Breman 13-10-2016 Via de website gekocht

Een perfecte webwinkel

Dit is een perfecte webwinkel met veel op voorraad en een zeer correcte afhandeling van de koop en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Altijd correct en snelle levering

Kees 13-10-2016 Via de website gekocht

Canon EOS D80

De service is goed en de bestelling was de volgende dag al in huis, ik heb er al meer dingen besteld en via e-mail krijg je altijd fatsoenlijk antwoord. Kortom een betrouwbare winkel!

Silvia 13-10-2016 Via de website gekocht

printer gekocht

De site is overzichtelijk, de service snel, de producten van goede kwaliteit! Ik ben een tevreden klant. Een aanrader!

George 13-10-2016 Via de website gekocht

Prima service....aanrader

Was sinds een week op zoek naar een camera en had via de chat, heel plezierig, contact gehad met Cameranu.nl. Gewenste camera bleek niet op voorraad, levertijd toen nog onbekend, maar emailnotificatie werkte prima. Gister camera besteld vandaag, keurig verpakt, in huis. Top!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • vriendelijke medewerkers

Henri 19 13-10-2016 In de winkel gekocht

Mijn eerste Tamron Objectief

Ik koop sinds 2011 al mijn fotospullen en verrekijkers bij CameraNu en ben tevreden, misschien een kleine opmerking:
Ik woon in Frankrijk en koop mijn spullen vaak bij mijn jaarlijkse reis naar Nederland. Al Twee keer was, in de week voor mijn komen, het product op voorraad. Op het moment dit ik in de winkel kwam was het juist uitverkocht en binnenkort weer leverbaar tegen een hogere prijs.
Ik heb nu ook het product dan besteld en na laten leveren. Maar opp de website staat (direct daarna) het product weer voor een lagere prijs. Als vaste klant voel je je dan niet helemaal correct behandeld. Ik heb dus duidelijk teveel betaald. Het is niet een exhorbitant bedrag, maar het gaat om het gevoel. De Tamron 16-300 lens die ik heb gekocht voldoet boven verwachting. Vergeleken met de Sigma 18-250 die ik hiervoor gebruikte lijkt hij beter te scoren op het punt van beeldkwaliteit. Verder zijn beeldhoek en zoombereik natuurlijk beter. De lens maakt kwa bouw-kwaliteit een erg goede indruk, naar mijn gevoel ook beter dan de Sigma. Ik vind het ben aanrader.

Pluspunten

• Zoombereik vooral de 16 mm erg fijn
  • Beeldkwaliteit goed voor dit zoombereik
  • Bouwkwaliteit.

C. Baart 13-10-2016 Via de website gekocht

Sony lensdop.

Nadat in mijn lensdop verloren had, bekeek ik enkele sites voor fotocamera's. Ik kwam al snel uit bij cameraNU.nl. Op een logische manier werd ik naar de juiste plek geloodst en kwam ik snel bij de juiste lensdop voor mijn Sony camera uit. Ook de afwikkeling; betalen - verzenden - aankomst verliep snel. Binnen twee dagen had ik de lensdop in huis! Top.

Pluspunten

• Duidelijke site.
  • Snel geleverd.

Minpunten

• Geen.

Wout 13-10-2016 Via de website gekocht

Vlotte service en alles volgens afspraak

Zeer overzichtelijke shop. Een vlotte service en bestelling. De gemaakte afspraak werd ook zo nagekomen. De volgende dag het product op het overeengekomen tijdstip in huis.

Pluspunten

• Service
  • Afspraak is afspraak

Almu Tabernero 13-10-2016 Via de website gekocht

Fast and cheap

I ordered one Friday afternoon and I receive it on Saturday morning at home. The best price in The Netherlands for film rolls. Nice assortiment.

Pluspunten

• Delivery
  • Price

Kevin 12-10-2016 Via de website gekocht

goede winkel

Goede afhandeling van bestelling. Ik heb een camera gekocht, en kon aangeven dat hij bij de buren afgeleverd kon worden. DIt is direct de volgende dag ook gebeurd. Leuk dat je bij het plaatsen van de bestelling ook een optie hebt om extra te verzekeren. Cameranu.nl heeft een breed assortiment en relatief lage prijzen.

M Limburg 12-10-2016 Via de website gekocht

Canonlader

De enige webshop waar ze echte canon-laders verkochten die binnen een dag bezorgd werden. Precies wat ik zocht :)

Pluspunten

• snel
  • De enige die het merk 'canon' verkocht

Els Zegwaard 12-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

CameraNu ken leerde ik kennen uit positieve verhalen over prijs, kwaliteit en service van mensen uit mijn omgeving. Zelf heb ik bestellingen altijd over internet gedaan, en wat ze beloven doen ze. Keurig ingepakt en uiteraard op tijd bezorgd. Als ik weer iets wil bestellen kijk ik vaste en zeker weer op de website van CameraNu !

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Uitgebreide informatie

Marjo 12-10-2016 Via de website gekocht

Met vertrouwen

Voor een nieuwe verrekijker durfde ik vol vertrouwen met cameranu.nl in zee te gaan. De kwaliteit is gegarandeerd door het merk, maar de aflevering door cameranu.nl is prima en dat is zeker ook belangrijk. Doen dus!

Pluspunten

• Houdt zich aan timing
  • Prima verpakt

kenny 12-10-2016 Via de website gekocht

Phantom 3 batterijen

Nadat bleek dat mijn levering bij Kamera Express niet op tijd ging binnen komen, heb ik mijn order bij Cameranu geplaatst. Op de site stond duidelijk welke batterij ik moest hebben, iets dat bij de andere winkel minder goed stond aangegeven. De volgende dag kwam mijn levering op tijd binnen. Enige minpunt is dat PostNL een vrij brede vindicatietijd heeft met levering.

Pluspunten

• duidelijk aangegeven
  • op tijd binnen

Minpunten

• indicatie levering

Jesse 12-10-2016 Via de website gekocht

Fujifilm X-tra 400 rolletjes

De rolletjes waren binnen 1 dag binnen en werken naar verwachting uitstekend. Ze moeten nog ontwikkeld worden maar ik ben er van overtuigd dat het goed moet komen

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • goedkoop

GijsP 11-10-2016 Via de website gekocht

Jupio accu

CameraNu geeft goede service en voorlichting. Al eerder gekocht en levering is iedere keer snel. Dit keer een Jupio accu voor mn nieuwe Fuji X-T2. Heb de ervaring dat deze accu's minimaal zo lang mee gaan als de originele accu's maar dan voor de helft van de prijs! Oh ja, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht!! TOP!

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede voorlichtig als je belt

Videofarmer 11-10-2016 In de winkel gekocht

Actueel en betrouwbaar

Voor mij de beste mogelijkheid om te shoppen en ook dichtbij maar het zal voor iedereen dichtbij zijn via de webshop. De manier zoals je geholpen wordt is zeer professioneel met een hoog persoonlijk gehalte. Ook worden problemen goed zonder kleine lettertjes opgelost.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie

Marian 11-10-2016 Via de website gekocht

Epson XP 960

Prima geholpen, snelle levering, goedkoop,
Product is goed bezorgd. Wel maken ze de doos open om de extras toe te voegen.

Pluspunten

• Snel
  • Behulpzaam

Minpunten

• Doos open gemaakt

FdenBoer 11-10-2016 Via de website gekocht

Snel, nauwkeurig, ik ben tevreden.

Website is overzichtelijk en je wordt goed geholpen als je vragen hebt. Breed assortiment met goede prijzen. Heel erg tevreden over de snelle levering en de staat waarin de pakketten binnen zijn gekomen. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Pluspunten

• Levering
  • Assortiment
  • Prijzen
  • Service

Minpunten

• Had meer merken willen zien bij continuverlichting

ablazer 11-10-2016 Via de website gekocht

cameranu is er echt voor u , nee verkopen kennen ze niet!!

Cameranu doen wat ze zeggen en komen afspraken en orders stipt na!!
Goede communicatie en snelle levering!!

Pluspunten

• groot assortiment
  • duidelijke site
  • meteen zichtbaar of iets leverbaar is

Minpunten

• tot nu toe niet gevonden

Ellen 11-10-2016 Via de website gekocht

CameraNU.nl, goede webshop voor fotografie spullen!

Een gebruiksvriendelijke webshop, veel op voorraad, goede en eerlijke prijzen en een snelle levering. Ook de klantenservice staat klaar als je vragen hebt en helpen je graag.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • eerlijke prijzen
  • snelle levering
  • goede klantenservice

Minpunten

• te veel op voorraad, ik wil alles kopen!

Piet de Wildt 10-10-2016 Via de website gekocht

Cameratas en Sandisk µSD

Het is een overzichtelijke webshop, met een prima indeling om snel het benodigde product te vinden. De levering was uitstekend binnen de tijd

Pluspunten

• snelle levering
  • prima product

Leo Noordhuizen 10-10-2016 Via de website gekocht

Flitser aanschaf: snel en korrekt

Ik besloot een kleine flitser voor mijn nieuwe systeemcamera aan te schaffen en kwam na enig zoeken bij Cameranu.nl terecht. De flitser had ik ook bij een buitenlandse webshop voor iets minder geld kunnen kopen, maar ik ben blij dat ik hem bij Cameranu.nl gekocht heb. Prima communicatie na bestelling, en uitstekend verpakt de volgende dag in huis. Een prima shop.

Robert Dijkstra 10-10-2016 Via de website gekocht

Thinkware F750 16GB dashcam

In het verleden prima ervaring maar nu kreeg ik een artikel waarvan aan de doos de inhoud en het verpakkingsmateriaal te duidelijk te zien was dat deze niet nieuw was en daarnaast was het niet meer compleet. Ik heb het dan wel kunnen retourneren maar ben van mening dat dit niet verzonden had mogen worden. Na retour een melding dat binnen 14 dagen het geld retour komt, slechte zaak, dat kan ook direct!

Pluspunten

• Retour behandeling correct.

Minpunten

• Niet mogen verzenden
  • Geld na 14 dagen pas retour ondanks bericht

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-10-2016

Beste Robert,

Bedankt voor u review. Vervelend om te horen dat u een product heeft ontvangen dat niet compleet was. Onze excuses hiervoor. We gaan intern kijken waar dit is misgegaan. Dit mag inderdaad niet gebeuren.

Betreffende het bedrag retour. Wij geven standaard aan dat u het bedrag binnen 14 dagen geretourneerd krijgt. In de praktijk komt dit neer op enkele werkdagen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

CameraNU.nl

J. Altena 10-10-2016 In de winkel gekocht

Nummer 1

100% service altijd vriendelijke mensen in de winkel maar ook bij de klantenservice. Ook bij ruilen of retour nooit geen problemen gehad alles vlot en netjes afgehandeld. Goed en professioneel advies men neemt echt de tijd voor je.

frank 10-10-2016 In de winkel gekocht
urk

echte vakmannen

Deze winkel zet de klant centraal. Ik wou een reperatie laten uitvoeren. probleem werd zonder kosten snel opgelost. Daarbij kreeg ik een aantal goede tips zonder het gevoel te hebben iets te moeten kopen

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kennis

Annet Lutz 09-10-2016 In de winkel gekocht

Sony Videocamera

Ik kom al jaren bij CameraNu omdat je bij aankoop van een camera of wat dan ook zo goed wordt geholpen. Op al je vragen geven ze een duidelijk uitleg. Mijn Sony videocamera was in het water gevallen en voor de reisverzekering moest een rekening hebben, CameraNu had de de rekening nog in hun systeem zitten. Wat in het water hebt gelegen is totoloos. Dus de camera bij hun gebracht. Binnen niet al te lange tijd kreeg ik het reparatie rapport met foto's waar het water allemaal in en op zat. Dus niets meer aan te doen. Het bewijs was nodig voor de verzekering. Dezelfde videocamera werd niet meer gemaakt, maar met een goede uitleg over 4K heb ik nu de nieuwe 4K videocamera van Sony AXP35 aangeschaft. Mooi op tijd voor het filmen van een trouwerij. Mooie scherpe opnamen, handig formaat een prima stabilisator perfecte camera.
Het voordeel kopen bij CameraNU is: vakkundig personeel, garantie prima, je staat in het systeem en kan dus alles opvragen. Mijn Manfrottostatief van tig jaar oud is gratis gerepareerd en gratis naar mij teruggestuurd en dat binnen 3 dagen. Top. Ik raad iedereen aan om bij CameraNu te kopen.

Gijsbert van Oeveren 08-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

De shop had precies wat ik zocht, voor de laagst prijs en perfect zoals beroofd geleverd. Helemaal top dus!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Laura 08-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen bij verzending naar verkeerde adres

Mijn nieuwe woonadres was niet goed doorgekomen en mijn bestelling werd daardoor naar het verkeerde adres gestuurd. Cameranu heeft dit snel en goed opgelost.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede website

Minpunten

• Verzendkosten bij retourzening

Leon Pigmans 08-10-2016 Via de website gekocht

Van mail tot aan levering

Heb veel contact gehad omdat ik zelf nog niet precies wist wat ik wilde.
Maar alle mails waren heel duidelijk en ook de chat wat is dat makkelijk.
Ben zo blij dat ze de tijd hebben genomen want nu heb ik precies wat ik nodig had en belangrijk het werkt allemaal top.
Door de top service en de snelle levering stond ik een dag later al een fotoshoot te doen met de nieuwe lampen die ik besteld had.

Ga zo door top service.
Een hele blije klant

Pluspunten

• Altijd antwoord
  • Duidelijk antwoord
  • verstand van de producten
  • snelle levering

Minpunten

• jammer genoeg niet in de buurt

Henri de Wit 08-10-2016 Via de website gekocht

Nikon AF-S 50 mm f/1.8G

Vandaag besteld, morgen in huis. Niet alleen een belofte! Duidelijke heldere site. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van de stand in het proces tussen bestelling en aflevering. Erg handig dat er gemeld wordt tussen welke uren er geleverd wordt. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven wachten. Product keurig verpakt afgeleverd.
Het product zelf bevalt ook uitstekend. Compacte lens, zuiver beeld, stil. Inmiddels al wat leuke plaatjes mee geschoten.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijk bestellen
  • punctueel
  • duidelijk bij wie je bij vragen terecht kunt
  • groot assortiment

Sonja 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

een webshop die betrouwbaar en snel levert. Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Als er staat binnen 24u geleverd, dan is dat ook zo!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Bestelling goed te volgen

Gerrit Best 07-10-2016 Via de website gekocht

Zonnekap Tamron 150-600

Snel en overzichtelijk .
Doet precies wat ze beloven.
sávonds besteld volgende dag ontvangen .
prima en snel.

Pluspunten

• snel en correct
  • binnen 24 uur in huis
  • kom zeker terug.

Minpunten

• kan niks bedenken.

Bart 07-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Zelden een internet winkel gevonden die zo duidelijk communiceert over hoe je bestelling wordt verwerkt en naar je toe gezonden wordt.
En ook nog de goedkoopste die ik kon vinden!

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • lage prijs
  • snelle bezorging