Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. Warnaar 20-09-2016 Via de website gekocht

Epson expression 630

Goede communicatie, groot assortiment en snelle levering. S'avonds vrij laat besteld en toch vroeg in de middag in huis!

Pluspunten

• Duidelijke
  • Snel
  • Overzichtelijk

Boyd 20-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en duidelijke communicatie.

Ik heb vorige week maandag een polaroid film bestelt, deze zou per post geleverd worden en dit zou een aantal werkdagen duren. Ondertussen netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling per mail.
2 werkdagen na bestelling mijn pakketje netjes binnengekregen. Goed verpakt, netjes geleverd.

Dit is al de tweede keer dat ik bestel bij deze winkel, maar ik zou dit in de toekomst zeker nog blijven doen - blijf zo doorgaan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie
  • Topservice

Gwennie Benjamins 20-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Ik kan niet anders dan een 10 geven!! Vroeg in de avond besteld, de volgende ochtend mijn lens in huis!! Al om 12.00 uur stond ik buiten te fotograferen. Dat is toch geweldig?
De lens was bovendien goed verpakt, dus perfect beschermd.
Ik weet waar ik mijn volgende bestelling zal doen... 😊

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Goede prijs
  • Perfect verpakt

eRBé 20-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Tussen mijn bestelling en de aflevering kreeg ik een reclame mail van Cameranu.nl met aanbiedingen.
Laat daar nou net een aanbieding tussen zitten die ik net besteld en betaald had (zonder korting!).
Dit was voor Cameranu geen probleem en kreeg binnen een paar dagen het ‘te veel’ betaalde netjes terug gestort.
Super service!!!

Bert 20-09-2016 In de winkel gekocht

Mooie winkel

Prima en vriendelijke ontvangst, goed geholpen, mogelijkheid tot uitproberen, koffie aangeboden gekregen. Zelfs aangegeven dat er een setprijs-korting was.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Overzichtelijk
  • Ruime sortering
  • Parkeergelegenheid
  • koffie

JelleG 19-09-2016 Via de website gekocht

Apparatuur voor beginnend studiofotograaf

Een zeer goede website waarin een enorm aanbod overzichtelijk wordt weergegeven. De categorieën zijn netjes onderverdeeld in relevante subcategorieën. Daarnaast is er een goede filter functie aanwezig die het vinden van het juiste product een eitje maakt.

Erg uitgebreide productinformatie waarbij zelfs een 360 graden foto is te zien om het product van alle kanten te bekijken, handig!

Bestelproces was zo voorlopen en direct een bevestiging met factuur en pakbon gekregen. Handig voor de garantie mocht die ooit nodig zijn.

Helaas was het niet mogelijk om bij het verzenden te kiezen voor 'Pakje Gemak' waarbij een winkel gekozen kan worden als afleveradres. Je kan dan je pakket ophalen wanneer het je uitkomt (mits de winkel open is natuurlijk). Dit is eigenlijk het enige wat ik kon aanmerken. Pakket was verder goed verpakt en kwam netjes op tijd aan.

Pluspunten

• Zeer ruim aanbod
  • Overzichtelijke website
  • Vlot bestellen & leveren
  • Uitgebreide informatie
  • 360 graden foto's

Minpunten

• Geen 'Pakje Gemak'

Gerard 19-09-2016 Via de website gekocht

Compactflash card

Prima website, makkelijk te bestellen, lage verzendkosten zelfs aangetekend! Ook interessant voor camera's en accessoires

Pluspunten

• Lage verzendkosten
  • Goede website

Rick 19-09-2016 Via de website gekocht

Bijzondere zaak

Na een zoekopdracht in google kwam ik op de site.
Ik zocht een zonnekap voor een Canon 18-55mm lens. Ik werd heel snel doorgezet naar de juiste zonnekap. Ik las de duidelijke omschrijving en toen kocht ik de zonnekap. Het bestelproces ging heel snel en duidelijk, en ik vond hem de dag erna in de brievenbus. Een supersnelle en betrouwbare aankoop.
Jullie hebben deze klant meer dan tevreden gemaakt!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle aankoop
  • Snelle levering

Minpunten

• Zat in envelop ipv doos

Ruud 19-09-2016 Via de website gekocht

Breed

Breed is het gezichtsveld van mijn aangeschafte groothoeklens (Sigma 10 20mm).
Breed is hun assortiment.
Breed is hun kennis van fotografie apparatuur.
En breed is de service van Cameranu.nl.
Ik heb er ook al eens een tweedehands camera gekocht waar later wat aan defect bleek te zijn, garantie !!!
Ik vind cameranu.nl een winkel waar ik graag winkel.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • goede service
  • veel kennis van zaken

Minpunten

• geen idee

Anto 19-09-2016 Via de website gekocht

Top

Relatief laat besteld en toch de volgende dag, keurig verpakt, de bestelling geleverd.
Volgende keer zal ik zeker weer bij cameranu.nl bestellen.

Top!!!

Pluspunten

• Zeer snelle levertijd
  • Keurig verpakt

Marieke 19-09-2016 Via de website gekocht

Service top!

Goede service, snelle levering, keurig verpakt, goed produkt. Aanrader om hier te bestellen!
Lens is al vol op in gebruik.

Pluspunten

• snel
  • goede service

Jouke 18-09-2016 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Overzichtelijk,ruim asortiment met deskundig personeel ( niet opdringerig) die rustig de tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Vriendelijke verkopers
  • Overzichtelijk per merk.
  • Ruim asortiment
  • Demo modellen

Minpunten

• Zaterdag tot 16:00 uur
  • Soms erg druk

Bruinsma 18-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop canon camera

s'Avonds besteld en volgende dag al binnen.
Makkelijk en snel te bestellen.
Overzichtelijke site met veel aanbod.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering

Jan 18-09-2016 In de winkel gekocht
Urk

Op zoek naar een camera en 's avonds gebeld naar de info lijn. Perfect geholpen met de zoek criteria die ik opgaf. Op zaterdag in de winkel opgehaald. Zeer prettig geholpen door mensen die verstand hebben van camera's.
Jan

Pluspunten

• goed luisteren
  • Deskundig
  • Snelheid
  • ruime assortiment

Minpunten

• Maar een winkel

Anne 17-09-2016 Via de website gekocht

Zeer efficient

Overzichtelijk en snelle levering. Zeer efficient. Fijne website, makkelijk kunnen vinden wat je zoekt. Mijn favoriete fotografie spullen webwinkel.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering

Minpunten

• geen acties

Wim 16-09-2016 Via de website gekocht

Enorm tevreden.

Goede service. Je kunt altijd bellen voor een goed advies. Heb altijd iemand aan de lijn gehad die kennis van zaken had. Bevlogen mensen die weten waar ze over praten. Niet alleen voor de verkoop maar ook goed reageren op vragen.

Y.Koppens 16-09-2016 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Geweldige winkel met zeer kundig en vriendelijk personeel. Daarnaast hebben ze een zeer uitgebreid (lees voor elke portemonnee) assortiment. Ik moet er zelf zo'n 2 uur voor rijden, maar het is het dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• kundig personeel
  • assortiment
  • prijs

Ron ( Exhi-Fotografie 16-09-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed!

Zoals de titel al zegt een prima zaak die ik ken van het prille begin.
Duidelijke website en kundig personeel.
Een fijne zaak om door te lopen ook de eerste verdieping die naar mijn idee vaak vergeten wordt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk
  • Bij retour niet moeilijk

Minpunten

• Toch wel iets ver
  • Niet op zaterdag erg druk

Robin 16-09-2016 In de winkel gekocht

Tas passen

Ik wilde een nieuwe tas nou dan kan je bij Cameranu goed terecht, ze hebben in de winkel de meest gangbare modellen aan een grote wand hangen. als je zoals ik alles mee neemt wat er in de bepaalde tas moet passen kan je prima op je gemak een tas uitzoeken en kijken of je spullen in de betreffende tas passen. echt super.

Sera 16-09-2016 Via de website gekocht

Wacom cintiq 13HD

Makkelijke en snelle betaling en bij ver de goedkoopste aanbieder van de wacom cintiq 13HD. Ik had het gelijk de volgende dag in huis. De bestelling kwam wel pas 's avonds binnen, maar dat ligt aan PostNL die moeite had met het vinden van het huis. De indicatie die je kan kiezen klopt daarom niet helemaal, maar daarom is het ook een indicatie. Het product zelf was goed ingepakt, zodat er weinig kans was op schade tijdens vervoer. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn bestelling!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste
  • Product was goed ingepakt

Minpunten

• Slechte indicatie leverin

Jan 16-09-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes!

Zonder problemen snel en netjes m'n spullen ontvangen. Eerlijk gezegd bestel ik vrijwel nooit fotospullen online maar één keer moet de eerste zijn. Goed geregeld!

Ank 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Al meerdere keren fotografie producten bij CameraNU besteld. Altijd de correcte bestellingen ontvangen, netjes verpakt aangeleverd. Durf met zekerheid producten bij CameraNU te bestellen.

Pluspunten

• Groot aambod
  • Nette prijzen

Dennis 16-09-2016 Via de website gekocht

Ook online uitstekende vakkennis en service

Ik kwam er niet helemaal uit met het kiezen van de juiste gradueel filters en hulpstukken voor mijn camera. Gelukkig is er een handige chat op de website. Daar werd kundig antwoord gegeven op al mijn vragen en zelfs een goedkopere filter aangeraden omdat deze beter zou zijn. Ik ben zeer tevreden over de service en kundige en objectieve advies. (ze hadden me ook een duurder product kunnen verkopen). Dit wekt veel vertrouwen en ik zou hier zeker weer kopen.

Pluspunten

• Kundig advies
  • Geduldige medewerkers
  • Goede productinformatie

Raquel 15-09-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod, zeer snelle levering

Doordat je tot in de late avonduren kunt bestellen en de volgende dag nog wordt bezorgd, vind ik een zeer goede service!
Het aanbod is zeer ruim vergeleken met een bezoek aan een camerawinkel.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • snelle levering

Truus 15-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Hele goede service. Het pakket was snel binnen en de info was duidelijk. Topkwaliteit! Mij zie je weer terug bij cameranu.nl

R. de Jong 15-09-2016 Via de website gekocht

Open Box

Soms vind je tussen de ´opruiming´ een artikel dat niet meer gewoon te koop is, een open box. Dat maakt niets uit. Het artikel wordt als nieuw geleverd en het kleine scheurtje in de doos levert een leuke korting op. Garanties en retourvoorwaarden zijn gewoon van toepassing.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima service

Mamiophoto 15-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling middels internet.

Juiste, correcte, ondanks late tijdstip bestelling, keurig de volgende dag geleverd. Incl. Tracking systeem. Zeker een motivatie om een bestelling in de toekomst te herhalen.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Keurige afhandeling.

Vira 15-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende prestaties

Heb in afgelopen jaren al meerdere keren bestellingen geplaatst, van camera tot lensdop. Altijd zeer snelle en correcte levering voor een zeer goed prijsnivo. Alleen maar goede ervaringen. Kan deze leverancier dan ook van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Prima prijsnivo
  • Stipte leveringen

Minpunten

• Winkel niet in de buurt

Bas 15-09-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle zending!

Ze hadden de tas die ik wilde nog, als enige! De site is duidelijk. Ze leverde goed en snel! Zou het aanraden hier te bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product
  • Duidelijke site

Hagel 15-09-2016 Via de website gekocht

Toch een goede investering in de Accu EN-EL15

Ik wilde een tweede accu hebben bij mijn Nikon camera, Cameranu bood hem voor een goede prijs aan en vandaar mijn aankoop. Snelle levering. Top

Pluspunten

• Snelle levering

H.J. Janssen 15-09-2016 Via de website gekocht

Hip toestel

Overzichtelijke website, leuk om even rond te neuzen in de scherpe aanbiedingen! Goede service en snelle levering!

Pluspunten

• Prima webshop

Douwe 15-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Ik bestel hier al mijn (digitale) foto-spullen. Ruime keuze, online voorraad klopt altijd en heb mijn bestelling zonder uitzondering de volgende dag in huis.

KJL 15-09-2016 Via de website gekocht

Goede site en service

Goede overzichtelijke site. Geen onnodige Email. Alles netjes verpakt en volgends afspraak verzonden.

Pluspunten

• Geen onnodige Email
  • Goed bereikbaar

Truus 14-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Dutchsuzie 13-09-2016 In de winkel gekocht
urk

Hele fijne en professionele winkel!

Recent een mooie camera gekocht bij CameraNU.nl Zeer vriendelijk geholpen. De tas die elders behoorlijk goedkoper was, mocht ik voor de lagere prijs meenemen. De set die ik had besteld bleek verkeerd geregistreerd te staan, maar ook dat werd keurig netjes opgelost, door een nieuwe set samen te stellen. Kortom: complimenten!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • heel veel keuze
  • professionele hulp
  • goede website
  • goed tel. bereikbaar

Minpunten

• niet echt in de buurt

Bas 13-09-2016 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd!

Op tijd, keurig verpakt, zeer tevreden over cameranu.nl!Heb al vele malen besteld, soms wat opgehaald en perfecte service! Rij ik graag een blokje voor om maar als ik iets zeker weet laat ik heb bezorgen, komt altijd de volgende dag aan.

H. Feld 12-09-2016 In de winkel gekocht
CameraNu.nl Urk

Welk fototoestel????

We waren op zoek naar een camera die niet te duur zou zijn en mooie foto's kan maken die op een website geplaatst moesten worden. We hebben uiteindelijk een keuze kunnen maken nadat we informatie hadden gekregen van een medewerker. Deze liet ons mogelijkheden zien die ze in het assortiment hebben. Helaas kon de medewerker ons niet vertellen of de batterij van de camera via de USB opgeladen kon worden. We hebben daarom een extra batterij aangeschaft. Bij thuiskomst bleek dat het wel mogelijk is om via de USB in de auto op te laden. Helaas van de aanschaf extra batterij. Dit had dus niet gehoeven.

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • korte wachttijd

Kogan Judith 12-09-2016 Via de website gekocht

We hadden een heel goede ervaring met onze aankoop !

Onze aankoop was online en verliep super vlot !De keuze is fantastisch, de prijzen ook zeer voordelig en de leveringstijd zeer precies!

Pluspunten

• veel keuze
  • goede prijzen
  • uitstekende servic

Danielle 12-09-2016 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede en duidelijke omschrijving en foto's van de producten. Ik had mijn bestelling 's avonds geplaatst en had het meteen de volgende dag in huis! Heel fijn! Het product was precies zoals de online winkel liet zien. Ik ben zeker niet ontevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• goede omschrijving
  • overzichtelijke website
  • zeer snelle levering

Chantal 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Cameranu.nl is bij ons als winkel favoriet. Ze hebben veel keus, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en ze leveren snel. Ook de informatie op de website is zeer volledig, dit in tegenstelling tot veel andere sites. Bij een van de laatste bestellingen bleek een artikel na bestelling en betaling toch uitverkocht te zijn. We kregen toen zonder bijbetaling een soortgelijk, maar duurder artikel toegezonden. Al met al zijn wij zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote sortering
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Goede service

Edmond van de Berg 12-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Canon BP-727 accu (Merk Jupio)

Op 25-08-2015 heb ik een extra battreij besteld bij Cameranu.nl Deze batterij heeft een hogere capaciteit en dus geschikt voor mijn Canon Legria HF-R606 camera die ook eerder besteld heb bij dit bedrijf.

Het bestel systeem bij Cameranu.nl is een gehaal makkelijk systeem. Wat ik die dag heb betseld kreeg ik meteen de volgende dag in huis. Bij iedere verwerking kreeg ik netjes een email van Cameranu.
De rekening wordt netjes aan je email adres gestuurd zodra het pakket verzonden word. Tevens krijg je hierbij ook een link om je pakket te volgen, en weet je ok dat deze is afgeleverd.
Indien je via email iets vraagt aan deze firma krijg je ook netjes bericht terug.
Ik raad deze firma dan ook aan indien je Camera of reserve batterij nodig hebt. De volgende keer bestel ik zeker weer bij deze firma.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pakket traceerbaar
  • Aftersales
  • Goed advies

Snoek 12-09-2016 In de winkel gekocht

fijne winkel

mooie, moderne en overzichtelijke winkel met voldoende balie's met vriendelijke medewerkers.
Goed systeem met nummers trekken bij binnenkomst. Hierdoor hoef je niet in een rij te wachten en kun je op je gemakje de winkel bekijken en alle uitgestalde spullen goed bekijken.

Pluspunten

• ruime keuze
  • service bij balie
  • kennis bij balie

C. Dielen 11-09-2016 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Veel keus aan producten en merken. Snelle levering, zelfs op zondag wordt er tegen een kleine vergoeding geleverd. Betaalbare prijzen. In de webshop kun je gelijk zien of het product op voorraad is en dus direct leverbaar is of niet. Echt een top webshop.

Pluspunten

• groot assortiment
  • betaalbare prijzen
  • Snelle levering
  • levering op zondag
  • voorraad status

de moderne wildbeheerder 11-09-2016 Via de website gekocht

Wildcamera

Ik heb veel rond gekeken maar ik ben uiteindelijk bij Camera nu uitgekomen .Ik kende deze webshop helemaal niet,maar voor mij verdienen deze mensen echt een 10 .Ik heb de wildcamera om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur mooi in huis .Dus voor mijn volgende wildcamera staat camera nu op de eerste plaats om een bestelling te plaatsen .

heiko 10-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering niet goed geld terug

Een bestelling vandaag is de volgende dag binnen. Is het product niet naar je zin dan doen ze niet moeilijk (ook niet met retour formulieren en zo) met terugsturen. Ik bestel al jaren bij cameranu.nl maar ook bij de andere grote 'spelers' waar ik ook nooit problemen ondervind

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima winkel met een actueel aanbod.
Vriendelijk personeel en goede uitleg.
Ook een heldere webshop met goede aanbiedingen

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • overzichtelijk
  • eerlijk advies

Dodde Schimmel 09-09-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel

Vanaf het moment dat je binnenkomt, tot je vrolijk weer vertrekt. Je wordt uitstekend geholpen. Prettige winkel en geen opdringerig personeel. Er werken mensen die jou graag willen helpen, in plaats van alleen maar willen verkopen.

Pluspunten

• Sfeer
  • Personeel
  • Overzichtelijk
  • Kaartje trekken

Minpunten

• Prijzen ontbreken

Carin 09-09-2016 In de winkel gekocht

Fototas

Volop keuze aan fototassen en vanalles op foto/ filmgebied. Ook tijdens het rondkijken kans om te genieten van een kopje koffie/ thee. Ze blijven bij met de nieuwe trends. Bij vragen zijn de medewerkers zeer behulpzaam. Zeer tevreden de winkel uitgegaan.

Pluspunten

• Volop keuze

Siegfried Gorlitz 08-09-2016 Via de website gekocht

Grote keus en top service ,en een overzichtelijke Website

Heb zelden zo een goede service en afhandeling gehad van informatie en bestellingen . Direct goede reacties en dat maakt het dat ik graag bij CameraNu klant ben .

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Heel groot assortiment
  • Snelle en goede recaties
  • Hele goede service

Kr00st 08-09-2016 Via de website gekocht

Bijna perfect

Alleen de meerkosten t.g.v. betalen met Paypal verhinderen dat het een 9 is. Verder helemaal top. Misschien alleen nog mogelijk maken om pakketten, net als bij BOL.com bij supermarkten af te kunnen halen...

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • snelle levering

Minpunten

• meerkosten betalen paypal
  • duurder dan concurrent