Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cees de Vos 27-05-2017 Via de website gekocht

Nog nooit meegemaakt 's morgens 10.00 besteld 's middags 16.00 in huis. Daarnaast netjes verzorgt en prima prijs. Zeker een aanrader.

Eric Dost 27-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Ik heb al meerdere items gekocht bij Camera Nu en ben altijd tevreden geweest, ook als ik vragen had werden die naar mijn tevredenheid beantwoord. Voor mij is deze zaak een zeer betrouwbare keuze!

I. de Jong 27-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede after sales service

Na aankoop van een pocketcamera die standaard met tasje werd geleverd, bleek dat het tasje niet goed passend was. Ik belde Camera nu, de verkoper heeft hetzelfde tasje geprobeerd en kwam tot dezelfde conclusie. Het standaard bijgeleverde tasje is gewoon te klein. Deze verkoper ging voor mij een ander tasje proberen, belde mij op dat hij een passend tasje had gevonden en ik kreeg het gratis toegezonden, zonder verzendkosten. Dit zonder dat ik zelf veel moeite hiervoor hoefde te doen. Ik vind dit een geweldige service waarbij Camera Nu duidelijk aan de belangen van de klant denkt. Ik heb dit bij geen enkele andere fotozaak tot nu toe meegemaakt.
Zeker niet als het tasje standaard door fotofabrikant wordt meegeleverd.

Ik ga Camera Nu ook zeker aanmelden voor de warme douche van Radar

Amid A. 27-05-2017 Via de website gekocht

Service is top en er wordt met je meegedacht

Heb al eens eerder een bestelling geplaatst, en vind dat ze een top service verlenen,
dit is voortaan mijn winkel voor video en camera accesoires

Gllm 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig en senel service!

CameraNU bied eeb heel uitgebreid keus voor een scherpe prijs. Een Olympus lens gekocht goedloper dan bij andere, de volgende dag in huis en ook nog met standard 5 jaar garantie! :)
Bij de bestelling wilde il een artikel terug geven, de klantenservice antwoorden altijd mijn emails snel.
Volgende camera kijk ik eerst bij CameraNU :)

Maikel 26-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal top! Geen verzendkosten en de volgende dag in huis!

Had een kabel besteld voor de pc. Niet duur maar toch gratis verzending! Volgende ochtend in huis op een zelf gekozen tijdstip!

Subhash 26-05-2017 Via de website gekocht

Good Service, Excellent Product

Product meets expectation and the delivery was made next day. Impressive performance. I recommend cameranu.nl

Jo Knubben 26-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik had al goede ervaringen opgedaan met Camera.nu en daarom weer voor hen gekozen. De service is prima, de levering zeer correct en de klantenservice zeer behulpzaam

A. Hellekampi 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en prima reactie op mijn vraag.

Het nieuwste model en al pp voorraad . Zelfs dezelfde dag ontvangen zonde bijbetaling . In een woord: geweldig

F.Daut 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Website voor bestelling zeer gebruiksvriendelijk en alles gaat heel vlot. Bestelde artikel de volgende dag al in huis zonder extra bezorgkosten!

Renata 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Voor 23:00 uur besteld is ook echt volgende dag thuis. Personeel is erg behulpzaam. Klantenservice is top!

Wendy 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had hem de volgende dag al binnen, en was het goedkoopste incl gratis verzending wat wil je nog meer

Ivor Baak 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit en service!

De site is overzichtelijk en er is een goede mogelijkheid om foto's van je product te bekijken, ook zijn de beschrijving uitgebreid waardoor je goed weet wat je van plan bent aan te schaffen. Mocht je het product gevonden hebben en doorgaat naar de betaling, die is in simpele stappen uitgevoerd en je krijgt gelijk een bevestiging via de mail. Hierdoor weet je ook dat ze serieus met je bestelling omgaan!

Verschillende keren laat in de avond iets besteld, maar keurig de volgende dag al binnen! Ook word je na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van wat er met je pakketje gebeurd en waar het naar onderweg is. Dat geeft je een prettig gevoel omdat je weet dat ze er voor zorgen dat het snel bij je is!

De e-mails die ik na de levering van de bestelling krijg zijn niet vervelend, maar het laat juist zien dat ze geïnteresseerd zijn in jouw mening over het product en over de service die ze bieden. En het mag ook best gezegd worden dat de service ronduit uitstekend is! Ik zal ook zeker alle uitbreidingen voor de toekomst bij cameranu.nl bestellen vanwege de goede ervaring.

Happy Fred 25-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en klantgeicht.

Is oplossingsgericht. Een leverancier waar ik graag terug kom. Laatste levering zelfs binnen 15 uur.

Happy Fred 25-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en klantgeicht.

Johnny 25-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hulpvaardig en een goede service!

Een ietwat lange wachttijd (het is er niet voor niets druk, zullen we maar denken), maar dat wordt dubbel en dwars goedgemaakt wanneer je eenmaal aan de beurt bent. Persoonlijke aandacht, geen opdringerige verkoop, meedenken en een eerlijk antwoord. Niet per se gericht op geld verdienen, gewoon vanuit het perspectief van de klant meedenken. Daar scoor je bij mij punten mee.

Martin 25-05-2017 Via de website gekocht

Gekozen omdat er een goed aanbod is tegen de scherpste prijzen. Toen de levering ook nog eens volgens afspraak zeer snel bleek te zijn, was ik meer dan tevreden !

mekkes 25-05-2017 Via de website gekocht

verrekijker besteld en geen spijt!

makkelijke site snel besteld en snel bezorgd. overzichtelijke site. groot assortiment, duidelijke beschrijvingen.

MO 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering zelfde dag

Bestel vaker bij camera.nu en altijd tevreden over het aanbod en de klantvriendelijkheid. Mooie bijkomstigheid was deze keer dat de order kosteloos dezelfde dag geleverd kon worden. Aangename verrassing en dus ook direct gebruik van gemaakt. Zoals beloofd kwam het pakketje ook keurig aan op de dag van bestelling. Sneller kan bijna niet..

Floor Schrijvers 25-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Ik had een adapter besteld en door mijn eigen fout paste deze niet. De vrouw van de klantenservice zocht voor mij uit waarom niet, belde me terug met het antwoord en hielp me met het terugsturen. Het geld is zonder enig probleem weer teruggestort.

Erg goede service! Ik vond de vrouw die ik sprak erg vriendelijk en efficiënt. Fijn ook dat de prijzen inclusief verzendkosten zijn en je je dus niet hoeft af te vragen hoeveel je écht kwijt bent.

Jan Smit 25-05-2017 Via de website gekocht

Koop al jaren bij CameraNu tot volle tevredenheid

Altijd scherpe prijzen en een perfecte service. Heb al veel plezier gehad van de deskundige adviezen

alwin 24-05-2017 Via de website gekocht

goeie winkel en service

Prima winkel. Ik heb even gebeld en ben prima geholpen, heb niet al te lang moeten wachten op de bestelling, ik raad deze winkel aan.

Cilske 24-05-2017 Via de website gekocht

Supet snelle levering

Al meerdere keren iets bij deze webshop besteld en altijd is alles helemaal top. Snelle verwerking en snelle, gratis levering. Producten tot nu toe altijd op voorraad. Helemaal goed dus.

/ 24-05-2017 Via de website gekocht

Alles goed en wel tot je een artikel moet retourneren.

Wat als je niet tevreden bent over een product? In ons hedendaags digitaal tijdperk vind ik het vreemd dat camernu.nl werkt met het idee dat retourneerkosten voor de klant zijn. Een achterhaald idee dat niet werkt voor potentiële klanten. Een product gekocht van 20 euro vanuit België? Je betaalt dezelfde prijs voor het opsturen als het product zelf. Absurd, toch?

Carin de Vaal 24-05-2017 Via de website gekocht

Jammer

Vóór 23.59 uur besteld morgen in huis was de reden om tot bestelling over te gaan. Orderbevestiging ontvangen met inderdaad de bevestiging dat het de volgende dag in de ochtend zou worden afgeleverd. Maar....

Morgen NIET in huis!

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-05-2017

Hoi Carin,

Dat is wel super vervelend zeg! We zien dat het pakket bij ons tijdig is ingepakt en verzonden, maar dat het in het sorteerproces van onze vervoerder, PostNL, tegen een foute sortering is aangelopen. Helaas gaat het heel soms fout, en maken we de belofte niet waar... Helemaal jammer dat dit jouw eerste kennismaking met ons is. We gaan ervan uit dat je bestelling alsnog bezorgd gaat worden, en dat je er op vertrouwt dat wij in ieder geval ons best doen om ervoor te zorgen dat het gewoon de volgende dag bij je wordt bezorg.

Groeten,
CameraNU.nl

Nick van der Hout 24-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

goede service, groot assortiment en snelle levering. Ik had het product snel nodig omdat ik op vakantie zou gaan en ik had het binnen 24 uur binnen. verder is het assortiment zeer groot en dus voldoende keuze.

John Verburg 23-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede service ook telefonisch, ook bereikbaar buiten winkelsluitingstijd. Super snel geleverd en perfecte kwaliteit. Een aanrader, de website is ook nog eens duidelijk en overzichtelijk.

Justin88 23-05-2017 In de winkel gekocht

Top service

Wij als cameraleken werden erg goed geholpen. Soms iets te technisch, maar dat werd dan weer in 'jip en janneke'-taal verteld. Hierdoor hebben wij, wat ons betreft een goede keuze kunnen maken.

Amber 23-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Vorige week een tweedehands Canon lens gekocht. Zeer tevreden over de service. 'S avonds de lens besteld en gelijk de volgende ochtend in huis. In de omschrijving stond dat de lens krasvrij en in een goede staat zou zijn en inderdaad echt geen krasje te bekennen op de lens. Echt top!

Peter Langens 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima service

Door goede reviews op de Camera. Nu site een statief gekocht, snel en goed geleverd! Na uittesten bleken de reviews te kloppen.

Hans lammers 23-05-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Door dat ik opzoek was naar een camera terecht gekomen in Urk. Wat een leuke winkel en wat ben ik fijn geholpen. Kom hier zeker terug. Moest ruim 100 km rijden maar was de moeite waard.

Andrea 22-05-2017 In de winkel gekocht

Prettige winkel. Ik heb mijn camera voor reparatie daar gebracht. Hij is vanuit daar doorgestuurd naar Canon. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken er kwam altijd snel antwoord op vragen of reacties wat betreft de reperatie.

H. Vos 22-05-2017 Via de website gekocht

Snelste levering!!

Geweldige service van Camera nu, Ik had voor 12 uur een lens besteld en ik had hem om 15.30 al binnen. Ben ontzettend tevreden over deze service!.

Jessie 22-05-2017 Via de website gekocht

Voldoet zeker aan mijn verwachtingen

Voldoet aan alle die passen bij de huidige tijd!! Snel en adequaat.. website is duidelijk en retourneren/ ruilen kostte geen enkele moeite..

Esther 22-05-2017 Via de website gekocht

Super winkel!!!

Mooie shop met heel v eel keuzes en voor ieder budget. Snelle levering volgens afspraak. En de aankoop was ook degelijk verpakt.

ruud 22-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende communicatie

ik zocht een betaalbare draagriem voor 2 camera's tegelijk. gevonden op Cameranu.
door fout PostNl vertraging in de levering. Prima gecommuniceerd door Cameranu naar mij en zeer snel de extra bezorgtoeslag teruggestort. Zeer netjes!

erfr 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De website is overzichtelijke, camera's worden geleverd voor een goede prijs (vaak de laageste), levering is snel (volgende dag), standaard 5 jaar garantie wat je bij andere winkels vaak 2 jaar is.

Floor Schrijvers 22-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Rvl 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en garantie

Camera.nu is een betrouwbaar en goede service en garantie,
Goed personeel met goede informatie over het product wat je koopt.

B. Hardam Alblasserdam 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Goed verpakt en snel geleverd. Leuke handige camera voor mijn dochter gekocht.
De Sony Cybershot DSC-WX220 compact camera.
Prima levering van CameraNU.nl

JohnH 21-05-2017 In de winkel gekocht
urk

Goed advies en perfecte service

Nemen uitgebreid de tijd om je te helpen en proberen niet te "verkopen" maar echt te adviseren. Verder ruime keuze aan mooie kwaliteitsproducten, je hoeft nooit meer ergens anders heen :)

Paul Oudendijk 21-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en begrip voor de klant

Aankoop originele acculader voor een Panasonic DMC-TZ80.
De beoogde acculader werd voor mij besteld. Ervan uitgaande dat een netsnoer inclusief lader zou worden geleverd, bleek niet juist. De acculader werd zonder netsnoer geleverd en na melding hiervan bij CameranNu.nl moest er een nalevering van € 4,99 plaats vinden. Na mijn standpunt uiteen gezet te hebben is er om niet een netsnoer alsnog door mij ontvangen. Ik vind dit top. Alle lof voor CameraNu.nl

Jorrit 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Duidelijk overzicht en een super snelle levering. Op andere sites moest ik erg goed zoeken naar de beschrijving. Hier vond ik het meteen. Door de snelle levering kon ik snel aan de slag met mijn nieuwe "speelgoed". Thanks!

Gerrit 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De site is overzichtelijk en het is eenvoudig te vinden wat je zoekt, in een groot assortiment. Het is eenvoudig af te rekenen en ze leveren snel zoals is afgesproken. Ik heb het product inmiddels meerdere keren gebruikt en naar alle tevredenheid,

Kenneth 20-05-2017 Via de website gekocht

Heel laat besteld en toch de volgende dag geleverd

Mini foto studio gekocht voor een hele scherpe prijs. Pas iets voor 23:00 uur besteld en toch nog de volgende dag in huis

Wendy 20-05-2017 Via de website gekocht

Super service, goede kwaliteit, niks op aan te merken

Ik was op zoek naar een Tamron 70-300 f4-5.6 VC. Na heel veel rondkijken kwam ik uit op de site van cameraNU.nl. Hier stond bovengenoemde lens voor een klein prijsje, als occasion. Er stond dat de lens nog in orde was en amper gebruikerssporen had, dus besteld. Werd erg snel geleverd en de lens werkt super, ziet er nog goed uit, werd geleverd met doos, handleiding en zonnekap. Erg tevreden! Prijs kwaliteit overtrefde me. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

Levigawi 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle leverinv

Na het bestellen al snel een update over de bestel status en de volgende dag al snel in huis. Een webwinkel die het vertrouwen heeft gewonnen en waar ik zeker terug kom.

D. Boele 19-05-2017 Via de website gekocht

Super product, snelle levering

Bij Cameranu een lichtmeter besteld. De bestelling geplaatst en ik had het artikel een paar dagen later in huis. Super zo'n snelle levering!

Matthijs 19-05-2017 Via de website gekocht

Altijd een positieve ervaring

CameraNu is een bedrijf waar ik meerdere malen contact mee heb gehad. Niet alleen voor het kopen voor gebruikte apparatuur maar ook voor het kopen van nieuwe producten. Iedere keer is dit weer een positieve ervaring voor mij geweest.

MazzelMoaze 19-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

vlot met versturen, en goed verpakt. en als er iets niets in orde is gewoon ff bellen en terug sturen. top zaak