Danice 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Zeer fijn om iets op te bestellen, ging allemaal heel soepel en het was snel geleverd.
Ook vond ik de site erg betrouwbaar overkomen.

Pluspunten

• Snelle levering

Melissa Bouwman 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Winkel met alles wat je nodig hebt

Snelle levering, goede service en klantvriendelijkheid, ze hebben alles op voorraad wat je je maar kunt wensen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Gaan mee met de laatste trends
  • Goede service

Minpunten

• Afstand
  • 1 vestiging

SebastianDvG 15-12-2016 Via de website gekocht

Ruim assoritment en super snelle levering

Ben al een aantal jaar amateur fotograaf en dan wil je nog wel eens naar nieuwe spulletjes voor je hobby kijken.
De website van Cameranu maakt het je daarin erg gemakkelijk, alles is overzichtelijk geplaatst en de filters zorgen ervoor dat voor mij overbodige informatie niet zicht is, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
Wat mij verbaasd is dat Cameranu niet alleen zo'n beetje alles levert maar dat ze ook bijna alles uit voorraad leveren, en dat is nou juist de reden dat ik graag bij ze koop, en ook een beetje omdat de prijzen goed zijn.
Ook kan ik gemakkelijk alle benodigde informatie vinden bij de producten.

Vind Urk, waar hun winkel staat, een erg mooi dorp en zou er graag een keer foto's willen maken, maar het is voor mij iets te ver weg dus kies ik ervoor om bestellingen te laten bezorgen en ook dat is prima geregeld.
's Avonds na het werk op mijn gemak bestellen en nadat ik op bevestigen heb gedrukt weet ik dat er iemand van Cameranu bezig is met mijn order (wat ze overigens in een leuk filmpje laten zien nadat je besteld hebt).
Kan er dan ook rustig van op aan dat ik de volgende dag mijn bestelde product keurig verpakt geleverd krijg.
Kan geen minpunt vinden behalve dat hun winkel voor mij niet in de buurt zit, anders had ik er graag rond gekeken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Ruim assortiment
  • Veel op voorraad
  • Snelle levering
  • Goede product informatie

Margreet 15-12-2016 In de winkel gekocht

Overstappen naar systeemcamera

Op de overzichtelijke website had ik mij al flink verdiept in de overstap naar een systeemcamera. Maar het beste kun je toch naar de winkel zelf gaan. Het vriendelijke en behulpzame personeel neemt ruim de tijd om mee te denken en je te helpen bij de maken van de juiste keuze. Met een tas vol nieuwe aankopen en met een goed gevoel ben ik de winkel weer uit gelopen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Klantvriendelijk
  • Nemen de tijd voor je

JanB 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Heb bij Cameranu.nl een San Disc 64Gig geheugenkaart gekocht. Na enkele dagen gaf mijn camera een storing aan. Het bleek de geheugenkaart te zijn. Na telefonisch contact met Cameranu.nl kon ik hem terugsturen. Binnen 4 dagen ontving ik een nieuwe geheugenkaart! Helemaal top! Prima service! Superbedankt!

Angeline 15-12-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk staat boven aan bij camera nu of nu in de winkel of via de webshop vragen hebt krijg je altijd goed en duidelijk advies. De winkel heeft een mooie en overzichtelijk uitstraling.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Duidelijke website

Dennis 15-12-2016 Via de website gekocht

Top zaak!

Een prima zaak voor het kopen van je camera spullen! Mensen die verstand hebben van fotografie en weten wat service is!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede uitleg
  • Informatieve videos
  • Levering op zondag

In een flits 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu deskundig fotografie advies en groot assortiment.

Als fotograaf is het van belang snel je product geleverd te krijgen.
Cameranu presteert iedere keer positief.
De website is uitgebreid met groot assortiment.
Een ander voordeel vind ik de mogelijkheid tot leasen.
Daardoor wordt het werken met professionele apparatuur mede mogelijk gemaakt.
Check hier ook de nette occasions.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • deskundig personeel
  • goede occasions
  • fijne parkeergelegenheid
  • Brians advies

Minpunten

• Wachttijd bij de balie in de winkel

HarmB 15-12-2016 In de winkel gekocht
Op Urk en via de web shop

Gewoon goed

Diverse aankopen gedaan zowel in de winkel op Urk als via de web shop.
Goede uitleg bij aankoop van Camera. Ik ben zeer tevreden over deze camera. Diverse filters gekocht via de web shop. Snelle en correcte levering.

Pluspunten

• nemen tijd voor je vragen
  • Er worden regelmatig lezingen gegeven.

Rob Ruis 15-12-2016 Via de website gekocht

Perfect en super snel

Op Zaterdag 3 december vierde ik mijn 55ste verjaardag en mijn vrouw wilde mij graag iets geven waar ik wat aan had. Door ons drukke leven trokken de dagen snel voorbij en 3 december naderde snel. Vrijdag 2 december nog steeds geen cadeau. Geen tijd om naar de winkels te gaan en dat was ook niet nodig. Diezelfde vrijdag bestelde ik lightroom 6 met een mooi boek erbij nog voor 11:00 uur en dezelfde dag werd dit nog bezorgd rond 18:15 uur. Echt super snel en mijn vrouw blij, want die had een verjaardagscadeau.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Heel snel

Minpunten

• Zijn die er wel?

PeterK 15-12-2016 Via de website gekocht

Grote klantvriendelijkheid

Door onbekende oorzaak was het afhaalbericht van mijn pakje niet goed bij mij doorgekomen. De klantenservice berichtte me toen dat het pakje opnieuw kon worden opgestuurd - zonder extra kosten! Dat noem ik nog eens klantvriendelijk. Het ging om een eenvoudig lenzen-schoonmaakdoekje. Als Cameranu zich om zoiets betrekkelijk kleins al zo dienstgericht opstelt, dan zal het met de grotere spullen zeker helemaal goed zitten.
Keurig verpakt is het pakje vandaag alsnog bij mij terechtgekomen!

Pluspunten

• attente service
  • verpakking

I. Keizer 15-12-2016 In de winkel gekocht

Canon EOS 760 D

Een mooie winkel met ruim keuze, vakkundig personeel en goede service. Ook inruil is mogelijk, iets wat zeker een pluspunt is.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • vakkundig personeel

Doreen Westerink 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu

Cameranu is een bedrijf dat erg betrokken is bij haar klanten. Het personeel geeft goed advies over de producten, zodat de klant de goede keuze kan maken.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • kennis over producten
  • goede acties
  • breed assortiment
  • probleemoplossend denken

Raymond 15-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De service was snel en vriendelijk. Een kortingscode deed het niet maar deze was snel verholpen nadat ik geholpen werd op de chat.

Pluspunten

• Snelle levering, op dezelfde dag nog
  • Goede prijzen

Stan van Dongen 15-12-2016 Via de website gekocht

"SODEJU" WAT GOED DIE CAMERANU !!!!!

Ik ben wel geen grote klant tot nu toe, maar ik moet wel zeggen, dat ook de aandacht voor het kleine zeer goed is verzorgd. Bij elke bestelling wordt alles perfect vermeld en verzorgd tot op het moment, dat het bij mij binnen is gekomen. Petje af hiervoor.

Pluspunten

• Prijzen
  • Bezorging

Danny hummel Westerwoldenatuur 15-12-2016 Via de website gekocht

Wildcamera

Buschnell Trophy cam HD

Zaterdagochtend heb ik de camera opgehangen. En ben zondag ochtend weer vroeg heen gaan om te kijken als ik wat had gefilmd. Direct achter de computer kijken wat er op stond, ik had wel wat gefilmd alleen waren de beelden helemaal overbelicht. Dat was dus best wel balen!! Naar een paar uur proberen met verschillende instellingen is dan eindelijk gelukt om scherpe beelden te maken. Ook in het donker maakt die maakt die mooie beelden. De camera maakt gebruik van een low glow techniek doormiddel van leds die je amper ziet, wat natuurlijk weer het voordeel heeft dat het wild niet verstoord en wegjaagt.

Woensdagavond de camera weer opgehangen en vanavond het resultaat bekeken. De camera heeft verschillen opnames gemaakt. Een paar die ver weg waren en niet helemaal duidelijk je ziet in verte een ree.  Ook heeft die een opnamen gemaakt van een Steenmarter heel gaaf.

Ben 15-12-2016 In de winkel gekocht

Professionele kennis en kwaliteit

Cameranu.nl is een zeer goede webshop en winkel. Ze hebben een uitgebreid assortiment waar ze in de winkel alle informatie kunnen geven die je maar wilt. Ook via de live chat op de webshop kun je alles vragen zodat je uitstekend word geholpen. Een dikke 10 van mijn kant

Pluspunten

• zeer goede product kennis
  • Eerlijk, het duurste hoeft niet verkocht te worden
  • Snelle service

Anoniem 15-12-2016 In de winkel gekocht

Canon EOS 700D

Aangezien ik een cadeaubon had gekregen van CameraNu was mijn keuze snel gemaakt om hier mijn camera te kopen. In de winkel werd ik goed en snel geholpen (goed geïntegreerd systeem). Ik wist al welke camera ik wou, maar toch kreeg ik vergelijkbare camera's te zien en een uitgebreideuitleg bij de camera! Goede service dus voor een beginnende fotograaf. Ook werd ik geholpen om gelijk de juiste accesoires aan te schaffen, tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. Het enige nadeel was de drukte in de winkel, maar dat is eigenlijk natuurlijk alleen maar een goed teken.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Uitgebreid assortiment

Wim Verhagen 15-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit met snelheid

Ik stond versteld van de snelheid en de kwaliteit waarmee mijn bestelling werd afgehandeld. Begin van de avond had ik een bestelling geplaatst en reeds de volgende ochtend om 9.45 uur kon ik hier al gebruik van maken. Mijn bestelde artikel was keurig en met zorg verpakt aangekomen.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit
  • verzorgd
  • deugdelijk verpakt

J.P.M. Werring 15-12-2016 Via de website gekocht

Zakelijk met een perfecte klantbehandeling.

Het gekochte product is altijd conform ten opzichte van de webwinkel en eventuele vragen worden met zorg behandeld en afgehandeld, dat is uniek. Het goed klantengevoel wordt door Camera NU perfect ingevuld.

Dogfan 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Camera nu mijn snoepjes winkel

CameraNu is mijn Jamin , al mijn apparatuur komt er vandaan en waarom steeds weer terug ? je wordt heel goed en netjes geholpen, ze hebben echt verstand van wat ze verkopen ,en de garantie en service is geweldig ,CameraNU heeft altijd een luisterend oor ,en heerlijke koffie om de wachttijd even te verzachten ,ook de Website is duidelijk en overzichtelijk ,zelfs in de winkel kun je nog even snel op een computer zoeken wat je wil hebben ,voor mijn is CameraNu de TOPPER

Pluspunten

• verstand van wat ze verkopen
  • zeer klant vriendelijk
  • niet Duur

Lucianne 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super service met geweldige klasse

Prachtige producten en voor ieder wat wils. Of je nou professional bent of amateur, er is meer dan genoeg keuze. De mederwerkers zijn ontzettend behulpzaam en kunnen op elke vraag een antwoord geven. Je kan deze winkel niet zonder goed gevoel uitlopen. Een aanrader!

Lodie 15-12-2016 Via de website gekocht

Altijd een goede ervaring

Ik ben in de afgelopen jaren al een paar keer in de fysieke winkel in Urk geweest en heb ook al een aantal keer iets online gekocht. Ik heb tot op heden nog nooit een slechte ervaring gehad en tijdens telefonisch contact was de service altijd erg goed. De enige reden waarom ik geen 10 geef, is dat je in de winkel nog wel eens lang moet wachten voor je aan de beurt bent. Dat neemt overigens niet weg, dat ik de medewerkers nog nooit heb zien lanterfanten. Ze zijn altijd hard aan het werk, dus daar ligt het niet aan. Het is er gewoon vaak heel druk. De sfeer in de winkel is goed. De website is duidelijk en overzichtelijk en dus vind je snel wat je zoekt.

Pluspunten

• website is overzichtelijk
  • er wordt snel geleverd
  • er wordt goed geadviseerd

Minpunten

• in de fysieke winkel is het vaak druk

Jacques Engel 15-12-2016 In de winkel gekocht

Perfection vind je hier!

Een geweldige winkel, een assortiment dat je elders niet vindt. De service laat werkelijk niets te wensen over en de levering vindt altijd op tijd en zonder ook maar een enkel gebrek plaats.
Ik zou geen betere shop weten!

Minpunten

• Ik zou er geen weten.

Klijnhan 15-12-2016 In de winkel gekocht

CameraNu in Urk

Zowel de winkel op Urk als de webshop zijn van grote klasse. Als je in de webshop iets besteld heb je het stipt de volgende dag al in huis. Ook de winkel waar ik al een paar maal geweest ben is zeer de moeite waard. Een grote ruim opgezette winkel met een grote keus en professioneel personeel. Ook heb ik al eens een workshop in de winkel gevolgd. Eveneens aan te bevelen.

Pluspunten

• ruim van opzet
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Grote keus

Minpunten

• Geen minpunten

Julia 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is een blij-maker ??

Ik kom een aantal keer per jaar in de winkel van Cameranu op Urk voor o.a. lenzen, camera assecoires en Fujifilm instax films, maar ook om gewoon lekker rond te kijken. Hele fijne service!

Pluspunten

• Overzicht
  • Service

joko52 15-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, deskundig en scherpgeprijsd

een uitgebreide collectie, gesteund door professionele en deskundige medewerkers, maken het voor u simpel: voor de scherpste prijzen krijgt u gegarandeerd, bij deze ouderwets betrouwbare winkel, waar voor uw geld!

Pluspunten

• snelle levering
  • breed assortiment
  • professionele apparatuur
  • juiste prijs
  • uitstekende website

Minpunten

• fysieke afstand naar winkel

Lea 15-12-2016 Via de website gekocht

CDameranu.nl

Ik kan deze shop aan iedereen aanbevelen. De afhandeling gaat zeer snel en correct.De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en wat je er ook koopt, het wordt meestal de volgende dag al geleverd.
Niks dan lof voor Cameranu.nl

Peter 15-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Zoals eerder was de service van Camera.nu weer af. Half jaar geleden SD kaart 32GB gekocht. De kaartlezer wilde die niet meer lezen. Bij Camera.nu ingenomen en men zou mij berichten. Hetzelfde kaartje bleek niet meer beschikbaar maar na een paar mailtjes werd een gelijkwaardig, geheel nieuw kaartje opgestuurd. Geen discussie, geen mitsen en maren, gewoon gelijk prima service!

Pluspunten

• Service

Kevin Hellenbrand 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service en snel!

Altijd goed snelle service voor levering en afhandeling van bestelling en producten, overzichtelijke webshop en goede filters om het voor jou juiste product goed te vinden.

Pluspunten

• Snel
  • goede service
  • overzichtelijk

Minpunten

• Niet altijd alles op voorraad

Cameranu 15-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie body.

Op de site een mooie D700 body gevonden en gereserveerd. Geheel vrijblijvend. Technische staat ontvangen en dat hij 1 week gereserveerd was voor me. Uiterst vriendelijke mailtjes en later bin aankoop personeel met ervaring,

Pluspunten

• Overzichtelijk, goede prijs en mooie winkel

Minpunten

• Eigenlijk niets.

Willem Bentink 15-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu

Ben na een hoop trammelant bij foto Konijnenberg bij Cameranu terecht gekomen. Ben er al wat jaren tevreden klant, je krijgt er goed advies, en niet goed, geld terug of omruilen voor iets anders. Als ik de winkel bezoek gaat het in combinatie met een bezoek aan de haven van Urk en Schokland, ook aanraders, net als de wikel van Cameranu.

Pluspunten

• De website is overzichtelijk en up to date.
  • De winkel is makkelijk berijkbaar.

Willem Bentink 15-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu

Pluspunten

• De website is overzichtelijk en up to date.
  • De winkel is makkelijk berijkbaar.

Robert G 15-12-2016 Via de website gekocht

Dhr. R. Gotte

Overzichtelijke website, duidelijk te bestellen, zeer snelle levering, en alles tegen heel gunstige prijzen met goede garantie!

Pluspunten

• compleet aanbod
  • snelle levering
  • duidelijke bestelling
  • het bestelde product is goed te volgen
  • Top-service

Ed Spiessens 15-12-2016 Via de website gekocht

Drone DJI Phantom 3 4k

Deze week bij cameranu.nl een DJI Phantom 3 4k gekocht.
De rede was dat deze verreweg de goedkoopste was en enige was in deze prijs. Ik had enige vragen ná de aankoop, deze werden naar tevredenheid snel én correct beantwoord.
De verzending laat niets te wensen over,
volgende dag geleverd, en nog gratis ook.
Al met al een aanrader

Pluspunten

• prijs
  • afhandeling
  • verzending

Sandra 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Vakmanschap en persoonlijke service op Urk!

Als professioneel fotograaf kom ik graag bij Cameranu. Natuurlijk kun je tegenwoordig alles online kopen, maar persoonlijk advies en de foto-apparatuur even kunnen 'vasthouden' zorgen ervoor dat ik regelmatig bij Cameranu te vinden ben. Personeel is vriendelijk en beschikt over vakmanschap. Ze adviseren eerlijk en ook belangrijk, je krijgt 2 jaar garantie op je aankoop!

Pluspunten

• Klantvriendelijk, ze nemen de tijd voor je
  • Groot assortiment
  • Vakmanschap

C. Wemmers 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super service & kwaliteit!

Ze zijn erg behulpzaam, luisteren goed en kunnen je daarom goed adviseren. Ook in de winkel zelf zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen zodat je niet lang hoeft te wachten. Ze hebben ruime keuze en goeie kwaliteit. Ook hebben ze snelle levering en is de klantenservice snel te bereiken voor evt. vragen. Ze denken graag met je mee. Kortom een top winkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Super kwaliteit
  • Behulpzaam
  • Groot assortiment

Kelly1991 15-12-2016 Via de website gekocht

Alles wat je zoekt

Hier hebben ze letterlijk alles! Ik zocht naar een schroefje, dat ik kwijt was geraakt, voor mijn statief, waar ik nergens kon vinden, maar hier hadden ze het hoor! Goedkoop, snel geleverd en ik kan weer fotograferen.

Cor Kruijf 15-12-2016 Via de website gekocht

snel en accuraat

Cameranu.nl , De betere webwinkel voor fotoapparatuur , De prijzen zijn oké , zeer snelle levering , echt vandaag besteld is morgen in huis. Ze doen wat ze beloven. En hiervan word je ook nog eens uitstekend op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• snel
  • accuraat
  • betrouwbaar

Miranda 15-12-2016 Via de website gekocht

Geen minpunt te verzinnen

Echt een fijne webwinkel die waarmaken wat ze zeggen. Dezelfde avond werd mijn camera nog geleverd met een koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Je wordt op de hoogte gehouden van de status
  • Dezelfde dag nog bezorgd met Red je Pakketje

Minpunten

• Geen enkel

John 15-12-2016 In de winkel gekocht

Goed advies en betrouwbaar

Ik was op zoek naar een semi prof videocamera voor bepaalde doeleinden. Hiervoor bij diverse (web)winkels contact gehad maar hun advies varieerde nogal. Ik kwam in telefonisch contact met cameranu met een paar medewerkers die mij advies gaven. En dit advies ook wel een beetje in de lijn zat waar ikzelf aan dacht. Hierop naar Urk gereden in de winkel weer met een (prof) medewerker lang gesproken en tot de koop overgegaan van de canon xa30. Deze camera voldoet aan al mijn eisen. En film er al een paar weken mee met vol plezier en goede kwaliteit. Ook het advies betreffende de microfoon ( daar ben ikzelf erg goed in thuis ) was en is perfect. Al met al heeft cameranu diverse specialisten ik huis die de klanten goed adviseren.mijn dank naar cameranu voor hun goed advies.

Lokale Omroep Haaren 15-12-2016 Via de website gekocht

lokale omroep drijft op www.cameranu.nl

als lokale omroep hebben we cameranu.nl besteld en drijven we daar op want wat we bestellen is betaalbaar en snel binnen na de nodige adviezen. De kwaliteit en begeleiding is voor de niet al te rijke lokale omroepen belangrijk om te blijven bestaan. Dus cameranu.nl , op naar een service vol 2017.

Pluspunten

• duidelijke eenvoudige betrouwbare site
  • eenvoudig zoeken met geweste informatie
  • snelle goede levering en afwerking

Minpunten

• geen kerstpakket of oliebollen

Adrian 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Al regelmatig producten besteld bij CameraNU. De levering is altijd snel. Onlangs een product gekocht dat niet goed beviel. Na retournering werd binnen enkele dagen het aankoopbedrag teruggestort.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Egbert 15-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende dienstverlening

Inmiddels heb ik al een aantal artikelen aangeschaft (via de website of direct in de winkel) en mijn ervaring is dat de kennis van zaken, vriendelijkheid en service uitstekend is. Ondanks dat het voor mij een eind uit de buurt is (afstand 73 km) ga ik er graag naar toe voor een persoonlijk advies.

Pluspunten

• goed advies
  • vriendelijkheid
  • service

Marit 15-12-2016 In de winkel gekocht

Camera Nu

Bestelling gedaan via internet. Aangegeven dat ik het product enkele dagen later in de winkel kom ophalen. Alles perfect verlopen, product lag klaar en er werd alle tijd genomen om het product te bekijken en te controleren, terwijl er behoorlijk wat mensen stonden te wachten.
l een aantal keer in de winkel geweest voor verschillende producten en er is altijd iemand die je te woord staat en de tijd neemt. Verstand van zaken, ruime sortering en zeer goede prijzen.
Ook een kopje koffie of iets dergelijks is niet vergeten.

Tot nu toe alleen maar positief.

Bedankt voor de service,

Pluspunten

• ruime sortering
  • zeer klantvriendelijk
  • gunstige prijzen

petra martens 15-12-2016 In de winkel gekocht
urk

camera of statief ? bij cameranu koop je voor je gerief

in deze winkel vindt je o.a.: vakkennis - van alles op fotogebied - prima prijs kwaliteit verhouding - vriendelijk personeel en super service

S.W. Bes 15-12-2016 Via de website gekocht

50 mm lens Canon

Bij toeval op de site van CameraNu gekomen op zoek naar een 50mm lens voor mijn Canon. Door mijn kleinzoon aangeraden, deze lens benadert het meest de waarneming van het menselijk oog. De service van CameraNu is fantastisch, perfect geleverd en een prachtig product.
Door internet omstandigheden te iets te weinig betaald na een kort telefoongesprek, alles glad getrokken en de lens in goede orde ontvangen en direct in gebruik genomen. Een super aankoop.

Pluspunten

• prima service
  • deskundige medewerkers

Minpunten

• niet gevonden

Eduard 15-12-2016 Via de website gekocht

ik bestelde een 4TB Time Machine HDD bij CameraNu!

Prima website; bestellen gaat erg simpel,
Aflevering op afgesproken dag en tijd dus werkelijk niets op aan te merken.
Nu zou je kunnen zeggen: "nou en, dat kunnen er meer..." Maar als je dan de uitgebreide collectie in aanmerking neemt en daarbij de uitstekende informatie, is de keus voor CameraNu snel gemaakt. Ik ben erg tevreden

Pluspunten

• grote keuze
  • eerste klas merken
  • levering conform afspraak

Dover 15-12-2016 Via de website gekocht

Draagriem voor camera

Mooie aanbiedingen op de website. Producten zijn meestal op voorraad en de levering is altijd erg snel. Ook nu weer voor de draagriem.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Op voorraad

Jac 15-12-2016 Via de website gekocht

Yongnuoflitser gekocht

Flitser gekocht, na enige weken breekt lipje van het batterijvak.
Na overleg retour gezonden.
In minder dan een week een nieuwe flitser, Klasse!

Pluspunten

• snelle verzending
  • geweldige service
  • groot assortiment