Benny Breman 13-10-2016 Via de website gekocht

Een perfecte webwinkel

Dit is een perfecte webwinkel met veel op voorraad en een zeer correcte afhandeling van de koop en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Altijd correct en snelle levering

Kees 13-10-2016 Via de website gekocht

Canon EOS D80

De service is goed en de bestelling was de volgende dag al in huis, ik heb er al meer dingen besteld en via e-mail krijg je altijd fatsoenlijk antwoord. Kortom een betrouwbare winkel!

Silvia 13-10-2016 Via de website gekocht

printer gekocht

De site is overzichtelijk, de service snel, de producten van goede kwaliteit! Ik ben een tevreden klant. Een aanrader!

George 13-10-2016 Via de website gekocht

Prima service....aanrader

Was sinds een week op zoek naar een camera en had via de chat, heel plezierig, contact gehad met Cameranu.nl. Gewenste camera bleek niet op voorraad, levertijd toen nog onbekend, maar emailnotificatie werkte prima. Gister camera besteld vandaag, keurig verpakt, in huis. Top!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • vriendelijke medewerkers

Henri 19 13-10-2016 In de winkel gekocht

Mijn eerste Tamron Objectief

Ik koop sinds 2011 al mijn fotospullen en verrekijkers bij CameraNu en ben tevreden, misschien een kleine opmerking:
Ik woon in Frankrijk en koop mijn spullen vaak bij mijn jaarlijkse reis naar Nederland. Al Twee keer was, in de week voor mijn komen, het product op voorraad. Op het moment dit ik in de winkel kwam was het juist uitverkocht en binnenkort weer leverbaar tegen een hogere prijs.
Ik heb nu ook het product dan besteld en na laten leveren. Maar opp de website staat (direct daarna) het product weer voor een lagere prijs. Als vaste klant voel je je dan niet helemaal correct behandeld. Ik heb dus duidelijk teveel betaald. Het is niet een exhorbitant bedrag, maar het gaat om het gevoel. De Tamron 16-300 lens die ik heb gekocht voldoet boven verwachting. Vergeleken met de Sigma 18-250 die ik hiervoor gebruikte lijkt hij beter te scoren op het punt van beeldkwaliteit. Verder zijn beeldhoek en zoombereik natuurlijk beter. De lens maakt kwa bouw-kwaliteit een erg goede indruk, naar mijn gevoel ook beter dan de Sigma. Ik vind het ben aanrader.

Pluspunten

• Zoombereik vooral de 16 mm erg fijn
  • Beeldkwaliteit goed voor dit zoombereik
  • Bouwkwaliteit.

C. Baart 13-10-2016 Via de website gekocht

Sony lensdop.

Nadat in mijn lensdop verloren had, bekeek ik enkele sites voor fotocamera's. Ik kwam al snel uit bij cameraNU.nl. Op een logische manier werd ik naar de juiste plek geloodst en kwam ik snel bij de juiste lensdop voor mijn Sony camera uit. Ook de afwikkeling; betalen - verzenden - aankomst verliep snel. Binnen twee dagen had ik de lensdop in huis! Top.

Pluspunten

• Duidelijke site.
  • Snel geleverd.

Minpunten

• Geen.

Wout 13-10-2016 Via de website gekocht

Vlotte service en alles volgens afspraak

Zeer overzichtelijke shop. Een vlotte service en bestelling. De gemaakte afspraak werd ook zo nagekomen. De volgende dag het product op het overeengekomen tijdstip in huis.

Pluspunten

• Service
  • Afspraak is afspraak

Almu Tabernero 13-10-2016 Via de website gekocht

Fast and cheap

I ordered one Friday afternoon and I receive it on Saturday morning at home. The best price in The Netherlands for film rolls. Nice assortiment.

Pluspunten

• Delivery
  • Price

Kevin 12-10-2016 Via de website gekocht

goede winkel

Goede afhandeling van bestelling. Ik heb een camera gekocht, en kon aangeven dat hij bij de buren afgeleverd kon worden. DIt is direct de volgende dag ook gebeurd. Leuk dat je bij het plaatsen van de bestelling ook een optie hebt om extra te verzekeren. Cameranu.nl heeft een breed assortiment en relatief lage prijzen.

M Limburg 12-10-2016 Via de website gekocht

Canonlader

De enige webshop waar ze echte canon-laders verkochten die binnen een dag bezorgd werden. Precies wat ik zocht :)

Pluspunten

• snel
  • De enige die het merk 'canon' verkocht

Els Zegwaard 12-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

CameraNu ken leerde ik kennen uit positieve verhalen over prijs, kwaliteit en service van mensen uit mijn omgeving. Zelf heb ik bestellingen altijd over internet gedaan, en wat ze beloven doen ze. Keurig ingepakt en uiteraard op tijd bezorgd. Als ik weer iets wil bestellen kijk ik vaste en zeker weer op de website van CameraNu !

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Uitgebreide informatie

Marjo 12-10-2016 Via de website gekocht

Met vertrouwen

Voor een nieuwe verrekijker durfde ik vol vertrouwen met cameranu.nl in zee te gaan. De kwaliteit is gegarandeerd door het merk, maar de aflevering door cameranu.nl is prima en dat is zeker ook belangrijk. Doen dus!

Pluspunten

• Houdt zich aan timing
  • Prima verpakt

kenny 12-10-2016 Via de website gekocht

Phantom 3 batterijen

Nadat bleek dat mijn levering bij Kamera Express niet op tijd ging binnen komen, heb ik mijn order bij Cameranu geplaatst. Op de site stond duidelijk welke batterij ik moest hebben, iets dat bij de andere winkel minder goed stond aangegeven. De volgende dag kwam mijn levering op tijd binnen. Enige minpunt is dat PostNL een vrij brede vindicatietijd heeft met levering.

Pluspunten

• duidelijk aangegeven
  • op tijd binnen

Minpunten

• indicatie levering

Jesse 12-10-2016 Via de website gekocht

Fujifilm X-tra 400 rolletjes

De rolletjes waren binnen 1 dag binnen en werken naar verwachting uitstekend. Ze moeten nog ontwikkeld worden maar ik ben er van overtuigd dat het goed moet komen

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • goedkoop

GijsP 11-10-2016 Via de website gekocht

Jupio accu

CameraNu geeft goede service en voorlichting. Al eerder gekocht en levering is iedere keer snel. Dit keer een Jupio accu voor mn nieuwe Fuji X-T2. Heb de ervaring dat deze accu's minimaal zo lang mee gaan als de originele accu's maar dan voor de helft van de prijs! Oh ja, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht!! TOP!

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede voorlichtig als je belt

Videofarmer 11-10-2016 In de winkel gekocht

Actueel en betrouwbaar

Voor mij de beste mogelijkheid om te shoppen en ook dichtbij maar het zal voor iedereen dichtbij zijn via de webshop. De manier zoals je geholpen wordt is zeer professioneel met een hoog persoonlijk gehalte. Ook worden problemen goed zonder kleine lettertjes opgelost.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie

Marian 11-10-2016 Via de website gekocht

Epson XP 960

Prima geholpen, snelle levering, goedkoop,
Product is goed bezorgd. Wel maken ze de doos open om de extras toe te voegen.

Pluspunten

• Snel
  • Behulpzaam

Minpunten

• Doos open gemaakt

FdenBoer 11-10-2016 Via de website gekocht

Snel, nauwkeurig, ik ben tevreden.

Website is overzichtelijk en je wordt goed geholpen als je vragen hebt. Breed assortiment met goede prijzen. Heel erg tevreden over de snelle levering en de staat waarin de pakketten binnen zijn gekomen. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Pluspunten

• Levering
  • Assortiment
  • Prijzen
  • Service

Minpunten

• Had meer merken willen zien bij continuverlichting

ablazer 11-10-2016 Via de website gekocht

cameranu is er echt voor u , nee verkopen kennen ze niet!!

Cameranu doen wat ze zeggen en komen afspraken en orders stipt na!!
Goede communicatie en snelle levering!!

Pluspunten

• groot assortiment
  • duidelijke site
  • meteen zichtbaar of iets leverbaar is

Minpunten

• tot nu toe niet gevonden

Ellen 11-10-2016 Via de website gekocht

CameraNU.nl, goede webshop voor fotografie spullen!

Een gebruiksvriendelijke webshop, veel op voorraad, goede en eerlijke prijzen en een snelle levering. Ook de klantenservice staat klaar als je vragen hebt en helpen je graag.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • eerlijke prijzen
  • snelle levering
  • goede klantenservice

Minpunten

• te veel op voorraad, ik wil alles kopen!

Piet de Wildt 10-10-2016 Via de website gekocht

Cameratas en Sandisk µSD

Het is een overzichtelijke webshop, met een prima indeling om snel het benodigde product te vinden. De levering was uitstekend binnen de tijd

Pluspunten

• snelle levering
  • prima product

Leo Noordhuizen 10-10-2016 Via de website gekocht

Flitser aanschaf: snel en korrekt

Ik besloot een kleine flitser voor mijn nieuwe systeemcamera aan te schaffen en kwam na enig zoeken bij Cameranu.nl terecht. De flitser had ik ook bij een buitenlandse webshop voor iets minder geld kunnen kopen, maar ik ben blij dat ik hem bij Cameranu.nl gekocht heb. Prima communicatie na bestelling, en uitstekend verpakt de volgende dag in huis. Een prima shop.

Robert Dijkstra 10-10-2016 Via de website gekocht

Thinkware F750 16GB dashcam

In het verleden prima ervaring maar nu kreeg ik een artikel waarvan aan de doos de inhoud en het verpakkingsmateriaal te duidelijk te zien was dat deze niet nieuw was en daarnaast was het niet meer compleet. Ik heb het dan wel kunnen retourneren maar ben van mening dat dit niet verzonden had mogen worden. Na retour een melding dat binnen 14 dagen het geld retour komt, slechte zaak, dat kan ook direct!

Pluspunten

• Retour behandeling correct.

Minpunten

• Niet mogen verzenden
  • Geld na 14 dagen pas retour ondanks bericht

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-10-2016

Beste Robert,

Bedankt voor u review. Vervelend om te horen dat u een product heeft ontvangen dat niet compleet was. Onze excuses hiervoor. We gaan intern kijken waar dit is misgegaan. Dit mag inderdaad niet gebeuren.

Betreffende het bedrag retour. Wij geven standaard aan dat u het bedrag binnen 14 dagen geretourneerd krijgt. In de praktijk komt dit neer op enkele werkdagen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

CameraNU.nl

J. Altena 10-10-2016 In de winkel gekocht

Nummer 1

100% service altijd vriendelijke mensen in de winkel maar ook bij de klantenservice. Ook bij ruilen of retour nooit geen problemen gehad alles vlot en netjes afgehandeld. Goed en professioneel advies men neemt echt de tijd voor je.

frank 10-10-2016 In de winkel gekocht
urk

echte vakmannen

Deze winkel zet de klant centraal. Ik wou een reperatie laten uitvoeren. probleem werd zonder kosten snel opgelost. Daarbij kreeg ik een aantal goede tips zonder het gevoel te hebben iets te moeten kopen

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kennis

Annet Lutz 09-10-2016 In de winkel gekocht

Sony Videocamera

Ik kom al jaren bij CameraNu omdat je bij aankoop van een camera of wat dan ook zo goed wordt geholpen. Op al je vragen geven ze een duidelijk uitleg. Mijn Sony videocamera was in het water gevallen en voor de reisverzekering moest een rekening hebben, CameraNu had de de rekening nog in hun systeem zitten. Wat in het water hebt gelegen is totoloos. Dus de camera bij hun gebracht. Binnen niet al te lange tijd kreeg ik het reparatie rapport met foto's waar het water allemaal in en op zat. Dus niets meer aan te doen. Het bewijs was nodig voor de verzekering. Dezelfde videocamera werd niet meer gemaakt, maar met een goede uitleg over 4K heb ik nu de nieuwe 4K videocamera van Sony AXP35 aangeschaft. Mooi op tijd voor het filmen van een trouwerij. Mooie scherpe opnamen, handig formaat een prima stabilisator perfecte camera.
Het voordeel kopen bij CameraNU is: vakkundig personeel, garantie prima, je staat in het systeem en kan dus alles opvragen. Mijn Manfrottostatief van tig jaar oud is gratis gerepareerd en gratis naar mij teruggestuurd en dat binnen 3 dagen. Top. Ik raad iedereen aan om bij CameraNu te kopen.

Gijsbert van Oeveren 08-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

De shop had precies wat ik zocht, voor de laagst prijs en perfect zoals beroofd geleverd. Helemaal top dus!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Laura 08-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen bij verzending naar verkeerde adres

Mijn nieuwe woonadres was niet goed doorgekomen en mijn bestelling werd daardoor naar het verkeerde adres gestuurd. Cameranu heeft dit snel en goed opgelost.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede website

Minpunten

• Verzendkosten bij retourzening

Leon Pigmans 08-10-2016 Via de website gekocht

Van mail tot aan levering

Heb veel contact gehad omdat ik zelf nog niet precies wist wat ik wilde.
Maar alle mails waren heel duidelijk en ook de chat wat is dat makkelijk.
Ben zo blij dat ze de tijd hebben genomen want nu heb ik precies wat ik nodig had en belangrijk het werkt allemaal top.
Door de top service en de snelle levering stond ik een dag later al een fotoshoot te doen met de nieuwe lampen die ik besteld had.

Ga zo door top service.
Een hele blije klant

Pluspunten

• Altijd antwoord
  • Duidelijk antwoord
  • verstand van de producten
  • snelle levering

Minpunten

• jammer genoeg niet in de buurt

Henri de Wit 08-10-2016 Via de website gekocht

Nikon AF-S 50 mm f/1.8G

Vandaag besteld, morgen in huis. Niet alleen een belofte! Duidelijke heldere site. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van de stand in het proces tussen bestelling en aflevering. Erg handig dat er gemeld wordt tussen welke uren er geleverd wordt. Hoef je niet de hele dag thuis te blijven wachten. Product keurig verpakt afgeleverd.
Het product zelf bevalt ook uitstekend. Compacte lens, zuiver beeld, stil. Inmiddels al wat leuke plaatjes mee geschoten.

Pluspunten

• duidelijke site
  • makkelijk bestellen
  • punctueel
  • duidelijk bij wie je bij vragen terecht kunt
  • groot assortiment

Sonja 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

een webshop die betrouwbaar en snel levert. Je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Als er staat binnen 24u geleverd, dan is dat ook zo!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Bestelling goed te volgen

Gerrit Best 07-10-2016 Via de website gekocht

Zonnekap Tamron 150-600

Snel en overzichtelijk .
Doet precies wat ze beloven.
sávonds besteld volgende dag ontvangen .
prima en snel.

Pluspunten

• snel en correct
  • binnen 24 uur in huis
  • kom zeker terug.

Minpunten

• kan niks bedenken.

Bart 07-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Zelden een internet winkel gevonden die zo duidelijk communiceert over hoe je bestelling wordt verwerkt en naar je toe gezonden wordt.
En ook nog de goedkoopste die ik kon vinden!

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • lage prijs
  • snelle bezorging

Gerard van den Dool 07-10-2016 Via de website gekocht

CameraNu service uitstekend

Zeer goed ervaring met CameraNu. Ik ben goede service van hen gewend, maar vond het toch een beetje spannend om dit keer een prijzige bestelling helemaal on-line af te handelen. Verschillende onderdelen moesten goed op elkaar aansluiten, en ik had bij de studioapparatuur ook advies nodig voor de uiteindelijke keuzes. Ik heb lof voor alle fases waarin ik per telefoon werd begeleid: de oriëntatiegesprekken waren zeer verhelderend en belangrijk voor de uiteindelijke beslissing. Ik had alle vrijheid met mijn vragen, en er werd geen enkele druk gezet op de verkoop. En men was bereid om écht tot het gaatje te gaan: de medewerker was zelfs bereid meerdere keren in het magazijn te verefiëren of zijn aangedragen oplossingen ook echt klopten. Na ontvangst van de apparatuur moest een enkel détail worden opgelost, maar ook daarbij was de service werkelijk top: geen discussies, en zonder bezwaren nalevering. Alle lof, en voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Deskundig advies, goed aansluiten op de vraag.
  • Snelle levering.
  • Goede service / nazorg na afleveren.

lia 07-10-2016 Via de website gekocht

oplaadbatterijen

oplaadbatterijen besteld
Supper goede en snelle levering .
De batterijen waren goed en netjes verpakt .
Een echte aanrader

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakr

Marcel 07-10-2016 Via de website gekocht

Groot aanbod, bezorgd op datum+tijdstip van mijn voorkeur

De site was overzichtelijk en duidelijk. Het artikel was hier wel op voorraad en scherp geprijsd. Fijn vond ik dat bij de bestelling de dag en tijdstip van bezorging kon kiezen. Daarna werd ik per mail keurig op de hoogte gehouden van de verzending. Het product was goed verpakt.

Pluspunten

• duidelijke site
  • bezorgmoment kon ik kiezen
  • groot aanbod

Samxxxx 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service, topkwaliteit

Zodra ik mijn bestelling plaatste werd er van alles in gang gezet. Vervolgens kwam mijn bestelling op de afgesproken dag en tijd aan, super!

Pluspunten

• Snel
  • Goed ingepakt

Gijsbert van Oeveren 06-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Floris 06-10-2016 Via de website gekocht

Snel en simpel

Ik heb een hand strap voor mijn camera bestelt, hij was heel erg gemakkelijk te vinden en het bestellen was zo klaar. Gelijk de volgende dag al in huis.Super snelle service en levering van producten! :)

Pluspunten

• Goede website
  • Snelle levering

Gijsbert van Oeveren 06-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel lever mogelijkheden.

Minpunten

• Niet

Jack 06-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden met prijs, snelheid, service en produkt

Als de prijs goed, heeft Camera Nu mijn voorkeur, niet alleen vanwege de prijs, maar ook door de snelle levering, avondbereikbaarheid en service. Ga zo voort, mensen!

Pluspunten

• voorraad
  • snelheid
  • bereikbaarheid
  • service

Siebo Mollema 06-10-2016 In de winkel gekocht
Urk.

CameraNu.

Koop al mijn foto produkten bij Cameranu. Eerlijke voorlichting en men probeert je niet iets aan te smeren. Vriendelijk en behulpzaam met kennis van zaken! Een bezoek aan de winkel is voor mij steeds weer een feestje.

Pluspunten

• Kennis van zaken.
  • Grote voorraad.
  • Geweldige service.
  • Daar nemen ze nog de tijd voor de consument.

Minpunten

• Geen!

Albert Doldersum 06-10-2016 In de winkel gekocht

Winkel en webshop

Een van de voordelen cameranu.nl is dat er naast de webshop ook fysiek een winkel is. Dat schept vertrouwen. Voor de laatste aankoop die ik er gedaan heb ( een bridgecamera d.i. een camera met groot zoom bereik en toch een compactcamera) ben ik in de winkel in Urk geweest. Vriendelijk wordt je daar geholpen door deskundig personeel. Je krijgt direct antwoord op je vragen uitleg over dat wat je van plan bent te kopen. Daarnaast zijn er veel keuzemogelijkheden en de prijzen zijn scherp.

Pluspunten

• Fysieke winkel naast de webshop
  • Vriendelijk personeel
  • Goede klantenservice.

Minpunten

• Geen minpunten

Harry 05-10-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

We hebben ons in de winkel van CameraNU laten voorlichten omtrent de aanschaf van een camera. We kregen een duidelijk en helder advies omtrent de verschillen tussen de spiegelreflex- en de systeemcamera. Er werd alle tijd voor je genomen. Ook werd er geen "druk" uitgevoerd om iets te kopen. We hebben thuis rustig de zaak overwogen en vervolgens via de webshop uiteindelijk een systeemcamera gekocht.

Pluspunten

• Duidelijk advies
  • geen verkooppraatje maar adviesgesprek

Gerrit Meijerink 05-10-2016 Via de website gekocht

Heer

Zeer overzichtelijke site met ruim aanbod (ik was op zoek naar een systeemcamera). Vragen gesteld via chat werden snel en adequaat beantwoord, inclusief keuzehulp.
Levering de volgende dag.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Ruim aanbod van camera's
  • Goede online hulp per chat

E. Overbeek 05-10-2016 Via de website gekocht

Aanrader! Echte specialisten

Al meerdere keren wat besteld bij CameraNu en altijd tevreden na mijn aankoop. Zo was er een keer een lamp kapot van een verlichtingsset en kreeg ik gelijk een nieuwe toegestuurd. Vriendelijke klantenservice, echte specialisten in huis waar veel (online) camerawinkels wat van kunnen leren. Kortom, absolute aanrader!

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteitsproducten
  • Groot assortiment
  • Specialist voor al je vragen

Marco Goudzwaard 05-10-2016 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Vandaag besteld en morgen geleverd klopt. De lens was prima ingepakt en keurig bezorgd. Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Prima service.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • goede prijs
  • Vlotte levering

Robert 05-10-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk. Groot assortiment voor zowel beginnende hobby fotograaf als professioneel. Snelle levering en vind het prettig, dat je de factuur direct via de mail krijgt!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Leuke acties met Canon

Gerards 05-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop bij Camera.nu

Altijd goede service, Al vele producten aangeschaft en onlangs een aantal cadeaubonnen. Super fijn om zelf de bezorgtijd aan te kunnen geven. Want werken, kinderen en fotografie maken dat ik weinig thuis ben. Alles uiteindelijk op het juiste moment geleverd. Wederom een tevreden klant.

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Overzichtelijke website

Maurice 05-10-2016 Via de website gekocht

Top producten

Op de overzichtelijke site zijn alle producten snel en gemakkelijk te vinden. Ook het vergelijken van een aantal artikelen is erg handig om snel verschillen te zien en tot een juiste keuze te komen. Winkelwagen vullen, afrekenen en wachten tot het geleverd wordt! Gemakkelijker kan niet en door veel voorraad heb ik nog nooit mis gegerepen. Aan te raden!

Pluspunten

• veel producten
  • bijna alles op voorraad
  • snelle levering

Minpunten

• nog geen tegen gekomen