Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erwin van der Maaten 23-10-2016 In de winkel gekocht

Erg goed en netjes

Ik kwam binnen en de koffie stond klaar. Ik ben gek op koffie dus dit was al een goed begin. Ik trok een nummertje en was al vrij snel aan de beurt. Ik heb kwam voor een camera met een lens en ik ben dik tevreden over wat ik heb gekocht. Dat komt doordat het personeel daar netjes de tijd voor je neemt en alles duidelijk uitlegt. Als je iets niet snapt leggen ze het nog een keer uit. Uiteindelijk heb ik dik een uur voor de balie gestaan en toen kwam de camera erbij. Echt wat een service. Ik raad deze winkel echt aan met een dikke 10!

Pluspunten

• goede service
  • nemen de tijd
  • alle rust
  • goedeuitleg

JeroenO 23-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Perfecte service en advies en altijd alles op voorraad.

Camerano heeft altijd zijn zaakjes op orde. Nette overzichtelijk website, waarin goed gezocht kan worden. Uitstekende service en advies in de winkel en via telefoon. En meestal alles op voorraad. Top!

Pluspunten

• Alles op voorraad
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Service
  • Website

Minpunten

• Soms wat druk in de zaak

Rieks van Dalen 22-10-2016 Via de website gekocht

camera gekocht

voor t eerst een camera besteld bij cameranu.nl bestelling geplaatst maar had een klein beetje een probleem met de paypal betaling en besloot om t via ideal te doen
maar toen had ik twee bestellingen staan een berichtje gestuurd en vrijwel direct reactie dat ze t regelingen gingen.
dacht dat het nu wel een tijdje zou gaan duren, maar de volgende dag was ie al bezorgd.
netjes verpakt met duidelijke handleidingen erbij
dikke tien voor dit bedrijf

Pluspunten

• snelle verzending
  • goede comunicatie met klantenservice

Heidi Desaever 22-10-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Super gemakkelijk om het juiste produkt op de website te vinden.
Goed verpakt om het produkt te beschermen.
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Vlug in huis.

Sita 21-10-2016 Via de website gekocht

Nieuw batterij voor fototoestel

Per webshop op vrijdag 2 batterijen besteld. Meteen reactie dat er maar 1op voorraad was. Er kon er wel vast 1 worden toegezonden. Deze had ik zaterdag al in huis en de 2de kwam aangetekend op dinsdag.
Prima service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Onbeschadigde levering door goede verpakking

Math 21-10-2016 Via de website gekocht

Math

Leuke en interessante onderwerpen en kei goede service. Leuke aanbiedingen. S'avonds besteld en de volgende dag is de bestelling bij je thuis. En ook nog op een bepaalde tijd. Super.

Pluspunten

• Snelle afhandeling bij bestelling

Peeters 21-10-2016 Via de website gekocht

Hans Peeters

Zeer duidelijke en complete webwinkel. 's avonds bestelling geplaatst, volgende dag mijn nieuwe camera in huis.

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering

Tom Kok 21-10-2016 Via de website gekocht

bestelling

Onlangs het boek Lightroom CC voor digitale fotografen van Scott Kelby gekocht. De volgende dag al in de brievenbus. Ook de mails mbt deze bestelling zeer goed geformuleerd en vriendelijk.
Prima afhandeling van de order. Complimenten

Pluspunten

• een prima chatfunctie op de website

P.J.Nicolaas 20-10-2016 Via de website gekocht

service

Snelle reactie op vragen en snelle en correcte levering. Bestelling via online gedaan hetgeen op een simpele manier mogelijk was.

Annemieke 20-10-2016 Via de website gekocht

Perfect geholpen bij de aanschaf van 2 Novoflex Q-Plates!

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch advies vroeg over Novoflex Q-Plates voor mijn Novoflex balhoofd. Het advies was prima en de plaatjes waren de volgende dag al in huis!
Kortom, beter kan het niet!

Pluspunten

• prima telefonisch advies
  • benodigde Novoflex Q-Plates op voorraad
  • snelle levering

Lennart 20-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Ik heb donderdagavond een Canon 750D besteld en had hem de volgende dag in huis. De camera werkt perfect en vertoont geen mankementen.

Ik ben nu ongeveer een week bezig met uitzoeken hoe alles werkt (Ik heb nog nooit eerder een spiegelreflexcamera gehad), en ik kan er al aardig mee overweg.

Wat de winkel betreft: ze voldoen aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Mooie Website

Charles 20-10-2016 In de winkel gekocht

CARUBA harnas voor verrekijker

Wil je zonder nekpijn vogels kijken dan is en harnas een must. In de winkel kreeg ik goede uitleg over de diverse mogelijkheden en ging ik naar huis met een prima harnas wat speciaal gemaakt is om de dure merkartikelen te omzeilen

Pluspunten

• ruime keus
  • prettige ambiance
  • ruime parkeergelegenheid

Marlies 20-10-2016 Via de website gekocht

Snel, de beste prijs én vriendelijk

Mijn online ervaring met jullie is dat de levering altijd goed en op tijd is.
Toen ik mijn studio inrichtte kreeg ik uitgebreid telefonisch advies, relext, vriendelijk en er niet op uit om te verkopen maar echt om mij een product te verkopen waar ik tevreden mee zou zijn.
Ik kom al jarenlang hier graag terug!

Pluspunten

• Eerlijk
  • Goedkoop
  • Vakkundig
  • Accuraat

Stefan Oosterbaan 20-10-2016 Via de website gekocht

Benro Videostatief A373FBS8, Erg tevreden, goede service

Omdat dit statief een huidig statief moest gaan vervangen, moest het statief de volgende dag bij mij thuis zijn. Ik had een vraag aan de opmerkingen toegevoegd of dit statief zsm geleverd kon worden. 15 min later ontving ik een mailtje met daarin de mededeling dat het statief al klaar stond om verzonden te worden en dat ik het dus de volgende dag zou ontvangen. Erg netjes, een tevreden klant!

Pluspunten

• Stevig, stabiel
  • Goede vloeistofkop

Annie 20-10-2016 In de winkel gekocht
Het spijk 8 Urk

polarisatiefilter

Geven goed advies en laten ook modellen zien. Tevens goed advies voor verloopring zodat het op meerdere camera's past.

Pluspunten

• goed advies ook telefonisch
  • goede service

Minpunten

• voor mij niet in de buurt van winkel

Jan Mrosz 20-10-2016 Via de website gekocht

Retour zenden

Artikel besteld en een dag later in huis. Helaas was het bestelde defect, geen probleem, ik kon het gratis retour zenden. Omdat er niets meer op voorraad was, wordt het geld teruggestort. Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Behulpzaam

Minpunten

• Dat het bestelde defect was.

Wim van Brink 20-10-2016 In de winkel gekocht

Weer een tevreden klant.

Over het algemeen koop ik mij spullen via internet, maar soms bestaat de behoefte om de spullen in je handen te hebben en direct te kunnen vergelijken. CameraNU biedt deze mogelijkheid omdat men ook over een fysieke winkel beschikt. Deze onlangs bezocht voor de aankoop van een fototas. Typisch een artikel dat je moet uit proberen. Past het er allemaal in, hoe is het gebruiksgemak. Het aanbod was overweldigend. Kon lekker mijn gang gaan zonder direct aangesproken te worden door een verkoper, iets wat ik zelf bijzonder op prijs stel. De keer dat ik wel advies nodig had, merk je dat er bijzonder kundig personeel aanwezig is.

Pluspunten

• Veel keus
  • Deskundig advies

C. J. Baden 20-10-2016 Via de website gekocht

Hele goede afhandeling van mijn bestelling op CameraNu

Werd heel accuraat afgehandeld en op tijd bezorgd was er dus heel tevreden mee en zou iedereen aanraden een en ander hier te bestellen

H. van Haren 20-10-2016 Via de website gekocht

Hr.

18 september heb ik mij aangemeld als nieuwe klant en mijn order geplaatst de afhandeling van de bestel en betaal procedure was
uitstekend.

H. Blom 20-10-2016 In de winkel gekocht

Omruil camera

Ik kende deze shop niet zo goed, maar zij boden de hoogste prijs voor de inruil van mijn camera. Nu ik de shop bezocht heb ben ik erg over hen te spreken. Ik ben op een vriendelijke en warme manier geholpen. Ook waren ze erg behulpzaam en zal ik er zeker teruggaan voor vragen en of andere artikelen. Warm aanbevolen.

Minpunten

• Afstand naar Urk

Mieke 20-10-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Cameranu. nl is een goede webshop met een uitgebreid assortiment, prima prijzen en een snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Prima prijzen

Van de Groep 19-10-2016 Via de website gekocht

Top service!

Ik had een koppelstukje nodig zodat mijn fotocamera op mijn statief zou passen. Maar welke ik nodig had wist ik niet. Ik heb mijn camera type en de naam van mijn statief gemaild met de vraag of zij mij konden helpen. Binnen een dag had ik een reactie met een antwoord.
Wat ik erg handig vond was dat ze een link in de mail hadden gezet, hierdoor kon ik hem gelijk bestellen en hoefde ik niet door heel de site te bladeren.
Ook de levering was snel en gratis. Ook kun je zelf kiezen wanneer het jou uitkwam, ze waren netjes optijd!

Pluspunten

• Goede service
  • Zelf een keuze wanneer het word bezorgd
  • Snelle reactie op mail
  • Behulpzaam
  • Gratis verzenden, zelfs aangetekend

Lieke 19-10-2016 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

Vorige week mijn eerste spiegelreflex camera aangeschaft bij cameranu.nl. Van te voren had ik zelf al een beetje georiënteerd wat voor camera ik wilde. Maar vooral wat ik er mee wilde doen uiteindelijk. Eerst rustig alles zelf kunnen bekijken en daarna advies gevraagd. Degene door wie ik geholpen werd wist goed waar hij het over had en heeft me dan ook goed geholpen bij mijn keuze.
Na veel twijfelen is de keuze gevallen op de Canon eos 700D. Wat ik erg fijn vond is dat hij erbij zei, als ik binnen 14 dagen erachter kwam dat het toch de andere camera waar ik over twijfelde had moeten zijn, kon ik gewoon terug komen en ruilen. Dit maakte mij een stuk comfortabeler bij de keuze en achteraf blijkt de Canon een erg goede keuze!
Bij de rest samenstellen qua tas enz. ook goed geholpen. En ook een leuk pluspunt is dat ze ook leuke set prijzen hebben. Zo kwam mijn camera tas een stukje goedkoper uit, altijd leuk!

Ik zou Camera nu zeker aanraden bij iedereen. Goede service, veel kennis en ook zeker de prijzen zijn het (voor ons) stuk omrijden zeker waard!

Karin Meijer 19-10-2016 Via de website gekocht

Powercube

Deze shop verkoopt precies wat ik zocht voor een leuke prijs en heel snel thuisbezorgd. In de avond besteld en de volgende dag al in huis.

Elly 19-10-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Cameranu.nl is scherp geprijsd, maar de service is daarom niet minder goed. Bij de lenzen die ik er had besteld koos ik ook voor losse zonnekappen. Ik had niet door dat dat niet nodig was omdat ze ook al bij de lenzen werden geleverd. Kosteloos mocht ik de kappen terugsturen en ik kreeg keurig het geld terug op mijn rekening gestort. Goede service!

Pluspunten

• Goede service
  • Scherp geprijsd
  • Betrouwbaar

Edwin Bakker 19-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Godox AD600BM, westcott Rapid box, en X-1

Gebruiksvriendelijke site waar je alle info kunt vinden en vaak aangevuld met een filmpje. Binnen een dag mijn flitser bezorgd, s'avonds besteld en in de middag al geleverd! Alles prima ingepakt en heel aangekomen. Kon gelijk aan de slag, zeer tevreden over de flitser en de mogelijkheden voor mijn Sony A7II camera. Ga hier vaker bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed ingepakt
  • Professioneel apparatuur

Maarten de Vos 19-10-2016 Via de website gekocht

Dhr

Na diverse mogelijkheden op het internet bekeken en vergeleken te hebben was de keuze gauw gemaakt om bij CameraNu te bestellen. De website biedt de mogelijkheden om de diverse (bij passende) accessoires als kombinatie te bestellen. Het bestellen wijst zich vanzelf en van de be- en afhandeling krijg je volop emails toegezonden. De volgende dag werd het bestelde artikel netjes afgeleverd. TOP!

Marga 18-10-2016 Via de website gekocht

Superbedrijf

Als je inkt cartridges nodig hebt ga je toch even prijzen vergelijken. Het is een kostbaar product. Bij CameraNU.nl waren ze het voordeligst. Ook incl. BTW en verzendkosten. De keuze is dan snel gemaakt. Ook goed geïnformeerd en de andere dag al in de bus. Volgende keer weer!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Goede informatie

Bram 18-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant, Happy vrouw

Op een vraag voor aankoop, kwam vlot en correct antwoord. De afhandeling van de aankoop verliep soepel en de notificaties van inschrijving, de bestelling en betaling volgden vlot na iedere actie. Website zit goed in elkaar en geheel geeft een betrouwbare indruk.
Verzending en aflevering verliepen zoals beloofd.

Doordat ook de prijzen nog eens zeer competitief zijn, zou ik hier zeker overwegen weer te bestellen.

Pluspunten

• Professioneel en betrouwbaar
  • Goede prijzen
  • Goede website

M. B. 18-10-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel met telefonisch support.

Goedkoop greenscreen van besteld voor eenmalig videoproject.
Telefonisch advies/informatie bij winkel ingewonnen. Vrijdag besteld, Zaterdag in huis.
Mocht retour als het niet volgens verwachting werkte, en dat voor 15 euro en ook nog gratis verstuurd. Kortom topservice voor een uitermate lage prijs.

Pluspunten

• Hoog serviceniveau
  • Telefonisch advies

Bram 18-10-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Onlangs een zonnekap gekocht voor mijn camera. Als beginnende fotograaf had ik wat informatie nodig en via de telefoon werd ik erg netjes en goed geholpen. Vervolgens de kap besteld en de volgende al vroeg in huis.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering

H.S.vd Vrugt 18-10-2016 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk, ook online.

Zowel online als in de shop heel vriendelijk personeel, die ook de moeite nemen om een probleem op te lossen. Ook aftersales is heel goed bezig en de service van terugsturen en een nieuw product krijgen was perfect. In de shop vakkundig te woord gestaan, en een klein probleem werd zonder kosten onmiddellijk opgelost. Top!!

Karin 17-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snel geleverd, volgens afspraak.
Goed verpakt, product voldoet aan de verwachtingen.
Handige website, product snel en gemakkelijk gevonden.

Paul 17-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf gorillapod

Tevreden over de aanschaf, verzending en afwikkeling. Ben alleen nog op zoek naar de rekening en er is miet gereageerd op mijn extra vraag.

Pluspunten

• Doen wat beloofd wordt

Minpunten

• Geen reactie op extra vraag

Wtmw 17-10-2016 Via de website gekocht

Topwinkel!

Kocht een statief, voor video opnames... blijkt er te veel licht via de zoeker binnen te komen. Natuurlijkmn eigen afdekdeeltje kwijt. Een mailtje gestuurd en gratis gekregen!

Pluspunten

• Snel

w de jong 16-10-2016 In de winkel gekocht

super

gemotiveerd personeel die weet waar ze overpraten veel kennis in huis
je word er heel vriendelijk behandelt + de Service is uitstekent 100%
een aanrader

Henk 15-10-2016 Via de website gekocht

verkrijgen van nieuwe lensdoppen leica ultravid

Een mailtje was voldoende om mij nieuwe lensdoppen te versturen voor mijn leica verrekijker.
Ook nog zonder kosten.

Fendtje 15-10-2016 Via de website gekocht

aankoop ministatief

Overzichtelijke site. voldoende informatie over de producten.
De bestelprocedure is eveneens duidelijk. De winkel doet wat het belooft. De volgende dag het statief in huis.

Roy Kitzen 15-10-2016 Via de website gekocht

cameranu.nl

Ik ben al jaren klant bij cameranu.nl en heb tot nu toe geen enkele klacht gehad. Zelfs toen ik laatst bij een aangetekend pakket aangaf dat het bij evt afwezigheid bij de buurman afgegeven mocht worden, kreeg ik netjes een mailtje waarin ze zeiden dat ze het hadden aangegeven bij post NL, maar niet konden garanderen dat ze dit zouden doen. Levering is altijd netjes op tijd, de webshop is duidelijk en makkelijk te gebruiken en wordt goed bijgehouden. Kortom, cameranu.nl en het personeel krijgt van mij een dikke 10. Top!

Pluspunten

• Duidelijke webshop
  • Snelle levertijden
  • Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Zeer ruime keuze aan artikelen

Ilse 15-10-2016 In de winkel gekocht

Snelle levering en een nette service,

Het bestellen gaat makkelijk. Je word goed op de hoogte gehouden en een snelle levering. Het product is makkelijk te vinden via de zoekfunctie

robbert1952 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering firewire adapter

vlug geleverd en doet wat het moet doen en economisch wat ook wel belangrijk is de verzend kosten zijn gratis

Haringsma 14-10-2016 In de winkel gekocht
Urk camera nu

klantvriendelijkheid

ontzettend vriendelijk winkel personeel wij waren op de eerste etage voor een statief toen wij aan de beurt waren kregen we eerst fatsoenlijk een hand en het excuus voor het lange wachten. maar ook aan ons was er alle tijd en de winkelbediende liet zich niet opjagen door andere klanten. hij dacht met ons mee en kregen zeker een goed advies en we zijn geslaagd met de statief ook hebben we even bij de Appel laptop gekeken waar we belang voor hebben ook daar kregen we een goed advies en wederom niet gehaast we zijn zeker van plan terug te komen voor een laptop ook bij het afrekenen hoefden we niet te wachten beneden we kregen een lotje mee waardoor we direct beneden ook vriendelijk werden geholpen voor het afrekenen.
ondertussen nog lekker genoten voor een kop koffie

C.Nolles 14-10-2016 Via de website gekocht

C. Nolles

Camera nu heeft een duidelijke website, eenvoudig bestellen en een snelle en goede levering. In het verleden ook de winkel bezocht, ook prima geholpen.

wiebe 14-10-2016 Via de website gekocht

keurig geregeld

ik heb een maand terug bij deze zaak een camera gekocht een Panasonic dmc tz 70
voor een scherpe prijs ten opzichte van andere aanbieders .
de camera werd vlot en volgens afspraak snel bezorgt .
helaas na een week of drie kreeg ik een probleem met de camera waar ik niet blij van werd ,maar na 1 mail naar cameranu.nl kreeg ik een goede reactie en mocht ik de camera meteen opsturen naar hun winkel waar de klacht beoordeeld zou worden.
bij de mail zat meteen een retour pakket bon.
binnen een week heb ik een nieuwe camera thuis gekregen.
dus al met al keurig geregeld en nu hopen dat ik langer van mijn aankoop kan genieten.
cameranu.nl bedankt voor de vlotte en goede nazorg

j hoekstra 14-10-2016 In de winkel gekocht
cameranu urk

jouke1946hoekstra

de sait is prima de winkel was over zichtelijk en vriendelijk personeel makelijk te vinden ik geef de winkel een 10

Kai 14-10-2016 Via de website gekocht

Top producten en snelle service!

Onlangs een adapter en een cleaning kit besteld voor mijn camera. Dit kwam via de optie red mijn pakketje dezelfde dag nog binnen! Nog nooit zo een snelle service meegemaakt en de producten waren goed ingepakt/geleverd. Niks mis mee en werkt allemaal zoals het hoort

Pluspunten

• Extreem snelle service
  • Assortiment

Minpunten

• Weinig kans op verbetering van de service

LeBrowns 14-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Erg snelle levering en ook erg duidelijk hoe de levering gaat en of het pakketje ook op tijd geleverd wordt. Website is erg helder.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

Rick 14-10-2016 Via de website gekocht

Netjes geholpen door het personeel, ook top dat ik gebeld werd of ik gebruik wilde maken van kosteloze spoedlevering.. top!

jeroen 14-10-2016 Via de website gekocht

Camara tasje gekocht

Ik ben heel blij met de snelle service en de juiste aflevering van het product.
Volgende keer ga ik weer naar jullie toe en ik zal jullie aanbevelen bij anderen.

Jeroen

Pluspunten

• snelle service
  • juiste leveriong

Timo 13-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon zoals je verwacht...

Zoals de titel al verkapt ging onze bestelling van onze nieuwe canon 24-105 f4 lens zoals je mag verwachten. Gemakkelijk selecteren, betalen en snel ontvangen.

Pluspunten

• Gemak