Deze score is berekend op basis van 2595 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fotograaf 20-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Kreeg direct iemand aan de lijn van klantenservice toen ik vragen had over het product. 's Avonds het product besteld en de volgende dag op het aangegeven moment geleverd. Topservice.

Marjolein van Hekke 20-04-2017 Via de website gekocht

CameraNU: een aanrader!!

Ik heb al diverse keren wat besteld in de webshop van CameraNU. Alle keren waren de artikelen die ik wilde bestellen snel te vinden op de site. Keurige en duidelijke beschrijving bij elke product. Op de levering heb ik geen opmerkingen. want alles werd netjes verpakt een werkdag later bezorgd. Ik raad jullie CameraNU zeker aan!!

Henk Dekker 20-04-2017 Via de website gekocht

Na een mail snelle informatie met het juiste advies

Gevraagd om advies voor een sd card voor een dashcam, antwoord gelijk binnen met het juiste artikel voor de juiste prijs.
Snelle levering.

Gijs Schmitz 20-04-2017 Via de website gekocht

goede service

ken de winkel al langer,groot aanbod en goede service.de bestelling werdt een dag later al geleverd
in goede verpakking

gwvdl 20-04-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Bracht een lens voor reparatie en had nog wat wat kleine dingen nodig.
Beide afdelingen kenmerkten zich door een correcte en zeer vriendelijke behandeling en werd alle tijd voor mij genomen om uitleg te geven en te adviseren.

pi 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en geen verzendkosten

Bezorging is gratis, dat valt meteen op. De toon van de mails is goed. De bezorging in beide gevallen goed (had in twee keer besteld). Ik belde voor informatie en werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
Beide producten werken zoals ze moeten doen.

camera 20-04-2017 In de winkel gekocht

geweldige service en uitleg

Ik wilde een andere compact camera kopen maar wist niet welke. Had 2 eisen en de verkoper liet mij een camera zien die aan beide eisen voldeed. Hierna legde hij de camera werking goed uit.

Nikki 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede, klantvriendelijke service

Cameranu.nl heeft een geweldige klantenservice! Ik heb tot 3 keer toe mijn bestelling aangepast en werd elke keer weer keurig te woord gestaan door de dames van de klantenservice. Het teveel betaalde bedrag stond binnen 2 werkdagen weer op mijn rekening.

Annie 20-04-2017 Via de website gekocht

Perfectie bestaat

Duidelijke site en slechts 1 adapterring besteld, die echter de volgende dag al in de brievenbus lag!

Elisabeth 20-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Dit is echt een kwaliteits-shop, top spullen worden verkocht door professionals, die werkelijk je vragen kunnen beantwoorden en erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Deze winkel was mij door meerdere fotografen en ontwerpers aanbevolen als een van de beste in hun soort in Nederland. Klopt.

Duco 19-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Groot assortiment en goed advies!

Ruime (web) winkel met veel keus, je kan er rustig rondneuzen zonder opdringerige verkopers. Als je aan de beurt bent krjg je een goed advies en je kan alles in je handen hebben en bekijken en ervaren hoe de camera of accesoires in de hand liggen. Ondertussen staat de koffie klaar als je moet wachten. De prijzen zijn behoorlijk scherp en er wordt overal aan gedacht!.

Mathijs 19-04-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en erg overzichtelijk

Ik heb hier een koptelefoon van Sony gekocht hij was goed verpakt dus ik had geen moment gedacht dat hij kapot zou zijn en hij was snel geleverd dat was ook erg fijn

Dave van de Westelaken 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Laat in de avond besteld en nog dezelfde avond de order bevestiging en de bevestiging van verzending ontvangen. Je wordt van alle stappen goed op de hoogte gehouden. Duidelijke dienstverlening en prima verpakt.

WKokke 19-04-2017 Via de website gekocht

Super Fijne Winkel

Onlangs een GoPro Hero 5 aangeschaft. Eerst per mail contact gehad en CameraNU is zeer snel en bijzonder persoonlijk met hun reactie. De levering was erg snel en de prijs is zeer concurrerend!

Felicia 19-04-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Cameranu is een fijn bedrijf om camera spullen te bestellen. Er staat genoeg informatie over producten op de site en de levering is snel en als een product niet meteen leverbaar is wordt je hier goed over geïnformeerd en kun je je bestelling in detail volgen.

J.Joosten 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

De shop is duidelijk goed hulp goede prijs en snelle levering.
Ka het dus alleen maar aanbevelen goed winkel.

Els&Willem 19-04-2017 In de winkel gekocht

Tweede verrekijker

Tweede verrekijker. Vorig jaar gingen we op pad om een nieuwe verrekijker te kopen. Na wat speurwerk vooraf hadden we een paar opties in ons hoofd. Ook een bepaalde prijsklasse. We werden geholpen door iemand die er echt verstand van had. Kijk daar gaat een bruine kiekendief. Wauw, die hadden we nog nooit gezien. En wat een verschil tussen een redelijke kijker en een mooie duurdere kijker. Hij legde ook uit waardoor dat kwam. Dus uiteindelijk met deze dure kijker vertrokken. Om samen met 1 kijker het mooiste moment vast te leggen lukt niet dus besloten nog een keer een investering te doen. Uiteraard weer naar camera nu. Vreselijk druk deze keer. Maar met het nummertjessysteem, koffie en lekkere paaseitjes kom je de wachttijd wel door. En iedereen wacht rustig op zijn beurt. En als je dan geholpen wordt is er alle tijd om een keuze te maken. We wilden eigenlijk niet dezelfde kijker maar met dezelfde kwaliteit. Nu dat bleek toch lastig want eigenlijk was de eerste toch echt de beste. Dus nu hebben we er twee. We twijfelden nog tussen 10x 42 of 8x 42. Maar we mogen hem nog ruilen binnen 14 dagen. Dus super geregeld. We komen voor een verrekijker niet meer terug omdat we nu echt het beste hebben. Maar we willen ook andere aanbevelen om bij deze winkel " eens een kijkje" te nemen.

Henk 19-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en grote deskundigheid

Dit bedrijf ken ik nog uit de periode dat zij in een loods in Urk zaten. Dat moet in 2006/7 geweest zijn. Sindsdien alles daar gekocht. Waarom? De service is, als er iets mis is, geweldig. Daarnaast is de kennis en uitleg van de verkopers heel goed. Zeer deskundig. Kortom Een bedrijf waar je op kan bouwen.

D.Pol 19-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl

Super goed geholpen en vriendelijk personeel.

Hele mooie winkel en goed personeel. Ik twijfelde tussen 2 kijkers en had er een gekocht, maar begon thuis toch weer te twijfelen en mocht toen gewoon nog omruilen! Super toch!!!

Wouterb76 18-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Ruim assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Overzichtelijke website.
De bestelling, afhandeling en aflevering verliepen heel soepel.

Diederik 18-04-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en goed!

De shop werkt goed en duidelijk. De levering is super snel en je wordt gped op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Daarnaast verkopen ze goede spullen tegen een prima prijs.

Johanna 18-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service, hulp en assortiment : geweldig

Ik ben goed geadviseerd en geholpen. Men nam alle tijd. Verder is er een groot assortiment en is het personeel kundig over alle merken. Zijn niet opdringerig.

Milo 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Groot assortiment

Ik was, voor de eerst volgende dag, op zoek naar een specifiek product. Dankzij de snelle levering kon ik deze direct gebruiken bij een shoot.

Jan 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede inruildeal en duidelijke communicatie

Ik heb gekozen voor Camera Nu omdat zij pas een inruilactie hadden. Na een snelle en duidelijke communicatie de deal rond kunnen maken en deze week de nieuwe camera ontvangen. Ik ben erg tevreden over de manier waarop dit gegaan is.

jplh 18-04-2017 Via de website gekocht

Maakt waar wat zij zeggen

Prima en snelle levering,
Prompt antwoord op de bestelling.
Goede omschrijving van wat wordt aangeboden en tegen concurrerende prijzen.
Lovenswaardig.

Joop.W 18-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu in Urk

Over goede service gesproken ????

Als je het over service heb dan zit je bij cameranu goed.
Zeer goede uitleg over het product waar mijn interesse naar uit ging, vriendelijkheid kost niets en daar weten zij daar alles van bij cameranu , de koffie staat klaar als je daar aan toe komt, je kijkt je ogen uit als fotograferen je hobby is, maar ook voor de professionele man is het daar goed vertoeven.

Mathijs van Woensel 18-04-2017 Via de website gekocht

Heldere en goede communicatie

Vaak is dit een van de sites die ik bezoek voor duidelijke en goede informatie. Een van de sites die ook aanleiding geeft tot aankoop betreft het type.

Willem van Dijke 18-04-2017 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk

Super service,fraaie winkel,top personeel

Site is prima opgebouwd , voldoende filteropties en veel combinatiekortingen van camera plus objectief bijvoorbeeld. Levering is erg snel en de gebruikte verpakking is goed stevig. In de winkel veel balies , gemotiveerd en kundig personeel en boven een erg uitgebreide klantenservice afdeling.

Marcel D 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Super prijzen ten opzichte van concurrenten, mooie overzichtelijke site en goede communicatie voor wat betreft de update met betrekking tot de zending.

Tanja 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor mijn onverwachte uitje had ik een afstandsbediening nodig voor mijn fototoestel. Na wat zoeken op internet kwam ik op jullie site terecht. Even zoeken en hoppa daar was hetgeen wat ik nodig had. Snel geregeld en de volgende dag had ik het al. Prima geregeld Camera.nl

Ron 18-04-2017 Via de website gekocht

Netjes en vlot geleverd de camera

Had achteraf nog een mail gestuurd over een zonnekap voor mijn Nikon p900, en kreeg netjes mail terug met alternatieve oplossing, daar er geen orginele zonnekap is , en heb deze ook besteld via de reeds aangeleverde link

Tiscapetra 18-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goede snelle levering . Duidelijke en overzichtelijk site. Voor ieder wat wils zelfs voor mij die er geen verstand van heeft

Rick 18-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

De website is goed, overzichtelijk met goede foto's van de producten. Alle betalingsmogelijkheden, en eventueel daarbij komende extra kosten, staan helder vermeld,

Prima communicatie via de mail over het gehele bestel-, betalings- en leveringsproces. In ons geval was de levering iets te laat, echter was de communicatie hierover prima.

Klantenservice is prima, snel, beleefd en accuraat.

Wim Perdok 18-04-2017 In de winkel gekocht

Prima service en uitleg

Ging zonder enige verwachting naar Urk, werd geholpen door een vakkundig iemand, had nog wat vragen over macrofotografie zonder dat ik iets zou gaan kopen, alle tijd van de wereld werd mij uitgelegd wat ik wilde weten. Voor mij was die 2 uur rijden met de auto meer dan waard.

TK 18-04-2017 Via de website gekocht

Zéér goede service

Ik had bij Cameranu.nl een objectief online besteld en de dag later via de post ontvangen; wat blijkt, er zit iets van stof o.i.d. (een stuk van 3 bij 4mm) onder het eerste element. Nou staat Fujifilm erom bekend dat ze goede quality control uitvoeren, dus pech gehad....kan gebeuren. Gebeld en de dag erna een uitstapje gemaakt naar Urk: ik ben daar erg vriendelijk geholpen door Henk en heb gelukkig een ander exemplaar mee mogen nemen. Bedankt voor de goede service!

Rutger 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Voor mijn vakantie was een extra accu voor de Gopro benodigd. Al snel kwam ik op cameranu.nl terecht en heb de accu tegen een scherpe prijs met snelle levering aan kunnen schaffen.

Han leijen 18-04-2017 Via de website gekocht

buitengewoon snel en goed

Geweldige winkel.
Het overzicht is goed voor elkaar en keurig op merk te vinden
Complimenten voor service en afhandeling

Wouter 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en keurig geleverd!

Voor de beste prijs het product wat ik wilde met een supersnelle levering. Ook de verpakking was perfect, niet te groot of onnodig opgevuld. Het product zelf is ook perfect, erg blij met CameraNU!

WBL 17-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Zeer goede statusupdates per e-mail, goede prijzen, makkelijke website en nog vijf jaar garantie op camera's boven €200 ook. In het verleden ook zeer goede service bij een defecte camera; eenvoudig terugsturen en toen reparatie niet mogelijk bleek had ik zo een nieuw toestel in huis.

pamsfotografie.nl 17-04-2017 Via de website gekocht

top service

netjes opgelost had met zonnekap willen bestellen in de actie maar verkeerde aangeklikt dag er na de kap alsnog verstuurd Top!

Sylvia Klerx 17-04-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Na verzoek/ vraag per email, duidelijk advies over te gebruiken polarisatiefilter voor mijn camera. Daarna snelle levering.

Erik 17-04-2017 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Een rit gemaakt van 150 km om in de winkel in Urk persoonlijk advies te vragen. Ik heb een systeemcamera (Panasonic Lumix DMC-80G met wat accessoires gekocht, en ben uiteindelijk op aanraden van de verkoper met minder extra's de deur uitgegaan dan ik van plan was. Met standaard 5 jaar garantie de winkel met een goed gevoel weer verlaten.

jelline 17-04-2017 Via de website gekocht

top service !!

je kunt makkelijk je product vinden en het bestellen gaat ook erg snel ! ik ga dit vaker doen lekker thuis snel en makkelijk bestellen wie wil dat nou niet

Sanne 17-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede betrouwbare winkel

Heb al vaker hier besteld altijd snelle service en betrouwbaar. Ook goede hulp bij vragen . Top! En goede prijzen

Wilco 17-04-2017 Via de website gekocht

Goed product snelle levering!

Goed product en daarnaast ook een goede prijs kwaliteit verhouding. Het product is makkelijk mee te nemen en op te bergen.

Huntersfield 16-04-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd bedrijf

Het is inmiddels derde keer dat we een camera kopen bij CameruNu. Dat zegt genoeg denk ik. Over de service kan ik verder niet oordelen omdat we daar nooit een beroep op hoefden te doen. Alles deed het en bleef doen wat het moest doen.

S. Mink 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd en top-producten

Ik bestel wel vaker bij cameranu omdat ik de snelle levertijd van hun heerlijk vindt. Keus is enorm door hun veelzijdig assortiment. Service is ook uitstekend!

John van bennekom 16-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel echte aanrader

Alles wat je nodig hebt hebben ze ook. Zeer goede informatie over het te kopen product. Ik kom hier zeker vaker. Camera Nu is waar ik voortaan mijn spullen koop

a.oldenhof 16-04-2017 Via de website gekocht

Nog beter dan verwacht

echt niks om aan te merken snelle levering in een keurige verpakking zelfs binnenin opgevuld om beschadiging te voorkomen ,top dit

sanderv 16-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

laagste prijs was snel gevonden via google, ram mount accesoires.
makkelijk te vinden en een erg overzichtelijke website met makkelijke betalingsmogelijkheden.
zeker een aanrader en zal hier snel als eerste kijken bij een komende keer.