Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.W. van der Woude 08-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel fraaie laptoptas bestellen en ontvangen

Ruime keus vanuit overzichtelijke menus; simpele manier van bestellen en enorm snelle bezorging voor dezelfde prijs. Klasse

anjo 08-11-2016 Via de website gekocht

Printer

Op basis van eerdere goede ervaringen ook deze keer weer een bestelling (Epson fotoprinter) gedaan bij cameranu.nl. Ruime keus, goede prijzen. Eind van de middag besteld, volgende ochtend voor 12.00 in huis.

Pluspunten

• website
  • bestel- en leveringstraject

Steenhuizen-van Weerden 07-11-2016 Via de website gekocht

mijn nieuwe camera gekocht bij cameranu.nl

Cameranu.nl vind ik uitmuntend. Ik heb op kieskeurig gekeken en dit bedrijf er uit gezocht,ook omdat het in Urk is. Dat leek mezelf een prima idee. Toen ik de camera had gekocht had ik nog naar het bedrijf gebeld want ik had nog een vraag en ik werd vriendelijk en uitstekend geholpen.

Pluspunten

• groot bedrijf
  • snelle levering
  • erg hulpvaardig

Niels 07-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon een goede webshop

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Ook zijn er meerdere leverwijzen mogelijk, vooral handig als je niet altijd thuis bent voor de koerier! Kortom, gewoon een goede webshop!

Pluspunten

• duidelijke website
  • gemakkelijk bestellen
  • snelle levering, op afhaalpunt naar keuze

Willem S 06-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden en al zeker voor de super snelle levering

Mooi overzichtelijke en gebruiksvriendelijk web-site met goede uitleg over de aangeboden producten. Super snelle levering,
's avond besteld en dag erna 's morgens rond 11.00 uur geleverd.

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Duidelijke Website

heidi 04-11-2016 Via de website gekocht

ophangsysteem

Informatie opgevraagd via telefoon, vriendelijk te woord gestaan en hebben alle informatie gegeven die nodig was. Daarna online besteld, kreeg al snel bericht dat het werd verzonden en het was de volgende dag in huis!! Helemaal Super!

Pluspunten

• vriendelijk aan telefoon
  • duidelijke informatie
  • zeer snelle verzending

Jeffrey 03-11-2016 Via de website gekocht

Sneller dan snel

Een van de betere webshops die er zijn, ik was opzoek naar een nikon d5300 met vr ii lens. Nergens heb ik de camera zo goedkoop kunnen vinden als bij cameranu.nl. Vervolgens heb ik de camera besteld en 5 euro extra betaald en is dezelfde dag nog afgeleverd! Wel dacht ik dat ze een verkeerde lens mee hadden gestuurd maar het bleek uiteindelijk een betere te zijn! Ik ben zeer tevreden met cameranu.nl vanaf nu ga ik hier al mijn spullen kopen!

l.sijbring 02-11-2016 In de winkel gekocht
cameranu in urk

Aankoop van Sigma 17 - 50mm F 2.8EX DC OS bevalt goed.

Prima lichtsterke lens aangeschaft bij cameranu in Urk. De verkoper nam alle tijd om mij de vele voordelen van deze lens ten opzichte van de lens die er opzat bij aankoop aan mij duidelijk te maken. Goed advies, voor niet zo'n doorgewinterde amateur fotograaf. Ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Duidelijkheid
  • Tijd voor uitleg etc.
  • Goed advies

Regina van de Munt 01-11-2016 Via de website gekocht

Online bestellen zonder webshop gevoel

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van deze aankoop. Op het moment van aankoop, bleek dat ik mijn bankpas elders had liggen, waardoor er wat vertraging was bij betaling. Er werd per mail direct contact opgenomen en goede actie ondernomen. Online bestellen, zonder webshop gevoel! I like!!! Gemak: Uitstekend Service: Uitstekend Assortiment: Uitstekend

Guy Fagot 01-11-2016 Via de website gekocht

Uistekend van prijs tot after sales service.

Na een korte marktstudie bleek cameranu.nl het artikel dat ik wenste aan te kopen aan te bieden aan de voordeligste prijs. Daarnaast bleek hun telephone support verzekerd door mensen die hun product door en door kennen. Ik kocht voordien al een camera bij cameranu.nl, en toen ik er beroep op moest doen, bleek ook de after sales service uitstekend. Een aanrader.

D. Vreeken 01-11-2016 Via de website gekocht

D. Vreeken

Jullie hadden het artikel wat ik nodig had en werd snel en correct geleverd. Om de kosten te drukke zou ik artikel ik in de brieven post kunnen. Gewoon verzenden dat maakt het minder duur.

Pluspunten

• snel
  • uitgebreid assortiment

Minpunten

• Verzending: aangetekende post

Attie 01-11-2016 Via de website gekocht

Volop selectie en keuzemogelijkheden

Ik kon afmetingen e.d. in mijn selectiecriteria opgeven, zelfs bij een simpel beschermtasje kon ik mijn keuze snel maken!

Huge Gerard 31-10-2016 Via de website gekocht

accuraat, vlot en niet duur

Groot assortiment, bijna alles op voorraad, concurrerende prijzen, vlotte levering, keurig verpakt, doen niet moeilijk bij retournering als product niet mocht bevallen.

Jos Philipsen 31-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf camera Olympus om-d e-m1

Gezocht naar een Olympus syeteem camera en gevonden bij Cameranu.nl. Camera via de website besteld. zeer snelle reactie van de status van mijn bestelling. na bestelling direct de bevestiging ontvangen en na anderhalf uur een mail dat mijn pakket verzonden was en rond wel tijdstip dit agleverd zou worden. Het pakketje binnen 24 uur ontvangen op een zondag.

Pluspunten

• snelle reactie van de status van mijn bestelling
  • levering op zondag mogelijk

Martie 30-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel, deskundig advies. Goede serviceafdeling

Aangezien ik opzoek was naar een vervangend statief en ik van mening ben dat een statief beter i s uit te zoeken in een winkel ben in tijdens mijn vakantie naar de winkel in Urk gegaan. ( ik koop ook wel eens online bij Cameranu.nl)
Men neemt te tijd om je eea uit te leggen, ook de nadruk te leggen op de mogelijkheden en toevallig was in de winkel het bewuste statief afgeprijsd.
Het geval wilde dat thuis bij het uitpakken er 2 dingen niet goed waren. Hierop een mail gestuurd naar de klantenservice welke adequaat antwoordde. Men bood gelijk om het geheel om te ruilen, maar aangezien ik in de buurt was ben ik zelf gegaan.
Bij de klantenservice werd alles keurig opgepakt en afgewikkeld. Complimenten.
Advies aan eenieder, ga ook eens langs in de winkel als je in de buurt bent. Ruime keuze en vriendelijke medewerkers)

Pluspunten

• Ruime keus
  • Goed advies
  • Vriendelijke klantenservice

Minpunten

• Panasonic - Lumix items wat verdekt opgesteld.

marriemop 29-10-2016 In de winkel gekocht

klantvriendelijk

Op internet de camera gevonden die we graag wilden en hebben toen gebeld met de winkel op Urk om te vragen of hij op vooraad was.
Heel netjes te woord gestaan en de dame in kwestie heeft hem keurig gereseveerd voor ons zodat wij hem persoonlijk konden ophalen.
Direct een mail order ontvangen en daarmee naar de winkel gegaan.
Bij de balie is de camera nog even uitgelegd en wat de mogelijkheden waren wat we erbij konden kopen. Voelde totaal niet opdringerig aan, alles kon, niets hoeft.

Pluspunten

• dat je de camera kon reserveren en afhalen
  • extra service in de winkel

Minpunten

• soms lang wachten voordat je aan de beurt bent.

Sidney 29-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Erg goedkope winkel die snel levert, zoals ook de website vermeldt. toevallig stuitte ik op een 'open box'-exemplaar van de camera die ik zocht, en dat scheelde me weer 70 euro. En de camera zelf was helemaal in orde (alleen de instellingen waren al een beetje aanpast).

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Janfrysk 28-10-2016 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Bij de zoekactie naar een negatiefscanner kwam ik Cameranu.nl tegen die de Canon 9000F Mark II samen met twee andere winkels als goedkoopste aanbood. Ik heb nog telefonisch contact gehad met cameranu en ik werd daar heel vriendelijk. deskundig en duidelijk geholpen met vragen over het in te voeren filmformaat en de kwaliteit van de scanner in vergelijking met scanners van een ander merk, welke ik ook heb bekeken.
Ik heb de scanner van Canon 's avonds om half tien besteld en die werd de vorige dag keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. In het verleden heb ik meerdere keren foto-apparatuur bij Cameranu besteld en dat werd ook prima afgeleverd. Voor service ben ik met een defecte camera in Urk geweest en dat werd ook naar alle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel
  • niet duur
  • groot uitgebreid assortiment

Petra 28-10-2016 Via de website gekocht

Voortaan alleen nog maar CameraNu, gewoon goed.

Ik belde met een vraag over de voorraad van een camera set die bij een andere aanbieder zogenaamd flink was afgeprijsd, maar niet meer op voorraad hadden. Bij CamerNu was dit dezelfde prijs, maar geen speciale aanbieding en gewoon te bestellen. Ik werd vriendelijk geholpen en het was snel voor me opgezocht.

Ik heb het daarna zelf online besteld en het zou de volgende dag in huis zijn. Ik kreeg een mail met de bestelbevestiging en de verwachte levertijd. De volgende dag werd het geleverd. Het was heel netjes beschermd ingepakt en was dan ook erg tevreden hoe het bestel proces verlopen is.

Ik weet wel waar ik vanaf nu mijn camera en toebehoren koop :)

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle levering
  • geen ''nep'' aanbiedingen
  • goed verpakt

Minpunten

• beetje veel bevestigingsmailtjes

Lin 28-10-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod, goede en vriendelijke klantenservice, snelle levering. Bij plaatsing van de bestelling ging er iets niet goed met de korting, dit hebben ze heel netjes en vriendelijk opgelost.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Snelle levering

Dennis Kok 27-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat men beloofd

Met spoed item nodig. Wist precies wat ik wilde hebben. Prijzen vergeleken en kwam bij cameranu.nl uit. Men beloofde deze de volgende dag te leveren. Netjes track en trace gekregen zonder te vragen en ook netjes en hufterproef verpakt tegen eventuele beschadigingen.

• Leveringstijd

Minpunten

• Geen eigenlijk

John C 27-10-2016 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Camera 's morgens besteld en betaald, 's middags afgehaald in winkel in Urk, prima geregeld. Ondanks drukte, uitgebreid advies gekregen over aankoop tassen.

Pluspunten

• je bent er echt klant, en die is koning
  • uitgbereide collectie
  • goed met auto bereikbaar

Jagertje69 27-10-2016 Via de website gekocht

Verjaarscadeaux.

Ik heb bedacht dat ik een nieuwe lens voor de verjaardag van mijn vriendin zou gaan kopen. Dus op naar zo'n grote landelijke keten met veel spulletjes met 'n stekker. Niets op voorraad... wel te bestellen, dan is 'ie morgen in de winkel... nou, nee, dank je wel. Om 19:00 uur 's avonds besteld bij Cameranu.nl. Bij het veld opmerkingen vermeld: cadeautje. De volgende morgen: 11 uur, pakketdienst, met een doos. Daarin keurig in cadeau papier verpakt, met een rood lint, de lens. Vriendin blij, en dus ik ook, mooi op tijd, thuis bezorgd, wat wil je nog meer? Dank!

Pluspunten

• Verpakt als cadeau
  • Bezorging is op tijd

Minpunten

• Site kan wel wat moderner...

Anke 27-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, scherpe prijs en keurige levering

Op de website zijn producten goed vindbaar en van veel informatie voorzien. De prijs is scherp en de bestelling en levering is keurig en snel verlopen. En aangetekend (dus niet zomaar bij de voordeur neergezet of bij de buren afgegeven!).

Pluspunten

• overzichtelijke, heldere website
  • scherpe prijzen
  • keurige levering

EC 27-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling accu panasonic ging erg vlot

+Kon snel vinden wat ik zocht
+Overzichtelijk
+snelle levering
- Je kan kiezen wanneer je het wilt laten leveren, maar bepaalde keuzes kosten extra geld.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Bezorgmoment kiezen

Minpunten

• Bepaald bezorgmoment kost meer geld

Willem 27-10-2016 Via de website gekocht

Prima service, snelle reacties

Prima service, goed telefonisch advies en snelle reactie op de mail. Eén onderdeel was niet direct leverbaar, maar de rest werd meteen opgestuurd. En nalevering kwam ook zeer snel. Heel tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Advies

Erwin 26-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service en een prijm aprijs

Zelfs met het bijbetalen voor levering op dezelfde dag is het gekochte product nog goedkoper dan in alle andere webwinkels. Ik had dus het gewenste product, sneller een tegen een betere prijs, wie wil dit nu niet"

Pluspunten

• Snelheid
  • productkeuze

Marianne 26-10-2016 Via de website gekocht

super service

Ik had een cassette bandje besteld, om mijn kop te reinigen van mijn camcorder.
Echter heeft het bandje niet gewerkt bij mijn camera. Het was niet goed te beoordelen of dat aan het bandje lag of aan mijn camera maar het kwam er op neer dat ik hem niet kon terugsturen en ook niet zou kunnen gaan gebruiken. Camera nu heeft dit prima opgelost door mij het geld terug te geven. Ben hier heel erg blij mee en vind dit een super service, dat de klant belangrijker is dan iets willen verkopen blijkt hieruit wel weer.

Esmée 25-10-2016 Via de website gekocht

goede klantenservice

Ik vind het een goede site voor camera apparatuur. Helaas werkte het product dat ik had besteld niet. Maar ik had de klantenservice gemaild en ik kreeg gelijk een mail terug met een duidelijk antwoord. ik had geen bestel gegevens meer en ik had het product al uit getest en ik kan het nog steeds terug versturen dus dat is super.

Pluspunten

• goede klantenservice
  • veel producten
  • gratis levering
  • snelle levering
  • alles is duidelijk uitgelegd.

Dave Brands 25-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk, overzichtelijk en snel

Ze verkochten precies wat ik nodig had en konden dit snel leveren. Hierdoor had ik het precies op tijd binnen en kon de afspraak doorgaan. De prijs was zeer scherp te noemen en de levering was gratis. Geen minimum orderbedrag enz...

Ga er zeker nog meer bestellen!

Pluspunten

• Eenvoudige website
  • Groot assortiment
  • Goede prijs
  • Altijd gratis verzending

Minpunten

• Kan niets bedenken

SarahBee 24-10-2016 Via de website gekocht

CameraNu.nl

CameraNu.nl is de perfecte online winkel om alles voor je camera te kopen. Tot nu toe nog geen probleem tegen gekomen. Het product was snel bezorgd en netjes verpakt. Ook het product werkt prima.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Veel keuze

Mijnheer 24-10-2016 Via de website gekocht

Geen minpunten

Genoeg aanbod bij 'opruiming'. Het product dat ik online besteld had (en nergens goedkoper was) was binnen een dag in huis, zoals was aangegeven op de website. De bestelling werkte gewoon volgens het boekje. Geen bijzonderheden. Gewoon goed!

Marian 24-10-2016 Via de website gekocht

Marian

Een hele duidelijk shop en een snelle verzending. Binnen een dag had ik mijn geheugenkaart in huis. Deze is in goeie staat door mij ontvangen.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snelle verzending
  • Ruime keuze.

Arthur 24-10-2016 Via de website gekocht

Prima en snelle service

De website van CameraNu.nl winkelt prettig. Levering is snel. Communicatie is helder. En we zijn natuurlijk heel blij met de mooie, nieuwe spiegelreflexcamera die gunstig geprijsd is.

Arnold 24-10-2016 Via de website gekocht

Monopod Bestelling

Ik was op zoek naar een Manfrotte monopod voor mijn DSLR.
Cameranu.nl had deze op voorraad, en nadat ik de monopod s'middags had besteld, was deze de volgende dag al om 8 uur smorgens al aanwezig op het afhaalpunt!
Vlotte Service!

Pluspunten

• Veel op Voorraad
  • Snelle levering

Menuke 23-10-2016 Via de website gekocht

Thule laptoptas

Heb de webshop gevonden via Google. De webshop is overzichtelijk en werkt goed naar behoren. Ik beveel iedereen deze site aan die een laptoptas zoekt.

Erwin van der Maaten 23-10-2016 In de winkel gekocht
urk

Erg goed en netjes

Ik kwam binnen en de koffie stond klaar. Ik ben gek op koffie dus dit was al een goed begin. Ik trok een nummertje en was al vrij snel aan de beurt. Ik heb kwam voor een camera met een lens en ik ben dik tevreden over wat ik heb gekocht. Dat komt doordat het personeel daar netjes de tijd voor je neemt en alles duidelijk uitlegt. Als je iets niet snapt leggen ze het nog een keer uit. Uiteindelijk heb ik dik een uur voor de balie gestaan en toen kwam de camera erbij. Echt wat een service. Ik raad deze winkel echt aan met een dikke 10!

Pluspunten

• goede service
  • nemen de tijd
  • alle rust
  • goedeuitleg

JeroenO 23-10-2016 In de winkel gekocht
Urk

Perfecte service en advies en altijd alles op voorraad.

Camerano heeft altijd zijn zaakjes op orde. Nette overzichtelijk website, waarin goed gezocht kan worden. Uitstekende service en advies in de winkel en via telefoon. En meestal alles op voorraad. Top!

Pluspunten

• Alles op voorraad
  • Advies
  • Deskundigheid
  • Service
  • Website

Minpunten

• Soms wat druk in de zaak

Rieks van Dalen 22-10-2016 Via de website gekocht

camera gekocht

voor t eerst een camera besteld bij cameranu.nl bestelling geplaatst maar had een klein beetje een probleem met de paypal betaling en besloot om t via ideal te doen
maar toen had ik twee bestellingen staan een berichtje gestuurd en vrijwel direct reactie dat ze t regelingen gingen.
dacht dat het nu wel een tijdje zou gaan duren, maar de volgende dag was ie al bezorgd.
netjes verpakt met duidelijke handleidingen erbij
dikke tien voor dit bedrijf

Pluspunten

• snelle verzending
  • goede comunicatie met klantenservice

Heidi Desaever 22-10-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Super gemakkelijk om het juiste produkt op de website te vinden.
Goed verpakt om het produkt te beschermen.
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Vlug in huis.

Sita 21-10-2016 Via de website gekocht

Nieuw batterij voor fototoestel

Per webshop op vrijdag 2 batterijen besteld. Meteen reactie dat er maar 1op voorraad was. Er kon er wel vast 1 worden toegezonden. Deze had ik zaterdag al in huis en de 2de kwam aangetekend op dinsdag.
Prima service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Onbeschadigde levering door goede verpakking

Math 21-10-2016 Via de website gekocht

Math

Leuke en interessante onderwerpen en kei goede service. Leuke aanbiedingen. S'avonds besteld en de volgende dag is de bestelling bij je thuis. En ook nog op een bepaalde tijd. Super.

Pluspunten

• Snelle afhandeling bij bestelling

Peeters 21-10-2016 Via de website gekocht

Hans Peeters

Zeer duidelijke en complete webwinkel. 's avonds bestelling geplaatst, volgende dag mijn nieuwe camera in huis.

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering

Tom Kok 21-10-2016 Via de website gekocht

bestelling

Onlangs het boek Lightroom CC voor digitale fotografen van Scott Kelby gekocht. De volgende dag al in de brievenbus. Ook de mails mbt deze bestelling zeer goed geformuleerd en vriendelijk.
Prima afhandeling van de order. Complimenten

Pluspunten

• een prima chatfunctie op de website

P.J.Nicolaas 20-10-2016 Via de website gekocht

service

Snelle reactie op vragen en snelle en correcte levering. Bestelling via online gedaan hetgeen op een simpele manier mogelijk was.

Annemieke 20-10-2016 Via de website gekocht

Perfect geholpen bij de aanschaf van 2 Novoflex Q-Plates!

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch advies vroeg over Novoflex Q-Plates voor mijn Novoflex balhoofd. Het advies was prima en de plaatjes waren de volgende dag al in huis!
Kortom, beter kan het niet!

Pluspunten

• prima telefonisch advies
  • benodigde Novoflex Q-Plates op voorraad
  • snelle levering

Lennart 20-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Ik heb donderdagavond een Canon 750D besteld en had hem de volgende dag in huis. De camera werkt perfect en vertoont geen mankementen.

Ik ben nu ongeveer een week bezig met uitzoeken hoe alles werkt (Ik heb nog nooit eerder een spiegelreflexcamera gehad), en ik kan er al aardig mee overweg.

Wat de winkel betreft: ze voldoen aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Mooie Website

Charles 20-10-2016 In de winkel gekocht
urk

CARUBA harnas voor verrekijker

Wil je zonder nekpijn vogels kijken dan is en harnas een must. In de winkel kreeg ik goede uitleg over de diverse mogelijkheden en ging ik naar huis met een prima harnas wat speciaal gemaakt is om de dure merkartikelen te omzeilen

Pluspunten

• ruime keus
  • prettige ambiance
  • ruime parkeergelegenheid

Marlies 20-10-2016 Via de website gekocht

Snel, de beste prijs én vriendelijk

Mijn online ervaring met jullie is dat de levering altijd goed en op tijd is.
Toen ik mijn studio inrichtte kreeg ik uitgebreid telefonisch advies, relext, vriendelijk en er niet op uit om te verkopen maar echt om mij een product te verkopen waar ik tevreden mee zou zijn.
Ik kom al jarenlang hier graag terug!

Pluspunten

• Eerlijk
  • Goedkoop
  • Vakkundig
  • Accuraat

Stefan Oosterbaan 20-10-2016 Via de website gekocht

Benro Videostatief A373FBS8, Erg tevreden, goede service

Omdat dit statief een huidig statief moest gaan vervangen, moest het statief de volgende dag bij mij thuis zijn. Ik had een vraag aan de opmerkingen toegevoegd of dit statief zsm geleverd kon worden. 15 min later ontving ik een mailtje met daarin de mededeling dat het statief al klaar stond om verzonden te worden en dat ik het dus de volgende dag zou ontvangen. Erg netjes, een tevreden klant!

Pluspunten

• Stevig, stabiel
  • Goede vloeistofkop