Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 20-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel

Ik heb verschillende keren bij deze webwinkel besteld. In het verleden ook contact via email gehad. Ik heb positieve ervaring bij deze webwinkel. Goede service, snelle levering, goede prijzen. En vragen worden gelijk beantwoord.

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • gebruiksvriendelijke website

Dana 20-12-2016 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en Heel goed

Het is prettig en fijn shoppen op de website , erg overzichtelijk !
Ik heb een camera gekocht , mijn eerste ! En vond hier de beste prijs.
Lekker snel geleverd op exacte tijd .
Ik ben erg tevreden en zal hier nog meer gaan aanschaffen voor mijn nieuwe hobby .

Pluspunten

• Snelle levering
  • Beste prijs
  • Duidelijke website

Rob 20-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Sony vct-hm2

Gemakkelijk te vinden object. Website wees vanzelf de weg. Goede communicatie rondom ontvangst betaling en verzending.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Communicatie

Megan 20-12-2016 Via de website gekocht

Handig

Is de shop is een ruime keuze aan artikelen te vinden. Ook is de levering goed en snel. Ik ben zeer tevreden over de service en zou er zeker nog een keer iets bestellen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Ruime keuze

Ruben 20-12-2016 Via de website gekocht

Superservice

Een goed assortiment waar alles wat je nodig hebt in verschillende prijscategorieën te vinden is. Ook de bezorging is spot-on.

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment

didero 20-12-2016 Via de website gekocht

Top Winkel op internet

Duidelijke website met goede zoekfunctie. Veel aanbod tegen scherpe en concurrende prijzen. Ook veel direct uit voorraad leverbaar. Snelle en goed verzending.

Gwyneth 20-12-2016 Via de website gekocht

Jaa :)

Erg fijne, duidelijke en snelle webshop! Daarnaast een groot aanbod en schappelijke prijzen. De snelle verzending is voor mij een belangrijke reden om voor een webshop te kiezen. Mijn artikelen werden geleverd zoals beloofd.

Pluspunten

• Fijne, duidelijke en snelle webshop
  • Groot aanbod
  • Schappelijke prijzen
  • Snelle verzending
  • Beschrijvingen bij de producten

Minpunten

• Ik ben geen minpunten tegen gekomen tot nu toe.

markdejongcamera 20-12-2016 Via de website gekocht

Great range and quick delivery

I'm always impressed by Dutch businesses speed of delivery and their great range. Cameranu is no exception. I bought a lens and the next day I had it in my hands. Very happy!

Pluspunten

• Speedy delivery
  • Good range

Jaap 20-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNu.nl te Urk

Bevindingen van cameranu.nl

Vernieuwde website een flinke vooruitgang en uitgebreid.
Erg plezierig om snel je keuze van een artikel te vinden.
Koop er al jaren met plezier en de leveringen kunnen niet sneller en zijn altijd correct.
Bellen om informatie altijd vlot en vriendelijk.
Verkoop ook eerlijk en wat bedoel ik daarmee? Mijn camera wilde ik inruilen voor een Canon 70d. Verkoper attendeerde mij er op dat de nieuwe camera geen betere foto's zou gaan maken dan mijn vorige camera. De lenzen bepalen dat grotendeels. Dus geen dozenschuivers over de balie.
Heb dat erg gewaardeerd!
En zo zou ik nog wel een paar positieve punten kunnen noemen.
Cameranu.nl is er voor U, eerlijk en betrouwbaar!

Albert 20-12-2016 Via de website gekocht

Great support and friendly staffs!

I have purchased several different cameras from CameraNU since three years ago. Their customer supports are very friendly and speak English well! This is very nice, especially for an expat like me.

When they sell a camera as "NEW", it is really new with zero shutter count. I know several other stores that sell cameras with 100+ clicks and display model items as "NEW".

Once a camera broke down 10 days after the purchase, they immediately sent a replacement on the same day the defective camera arrived back at the store. It didn't even take them a few hours to inspect the camera.

Nothing else I can say, they simply have one of the best customer supports in the Netherlands.

Pluspunten

• Quick and responsive support.
  • The staffs speak English.
  • Good price.

Minpunten

• The store is far from Amsterdam, where I live.

rachedmougou.nl 20-12-2016 Via de website gekocht

Top producten bij Top winkel

Na bijna al mijn camera apparatuur (waaronder meerdere canon lenzen, gitzo statief/balhoofd, manfrotto videokop) bij cameranu gekocht te hebben. Kwam ik per toeval een leuke aanbieding van de MeFoto globetrotter tegen. De afgelopen 2 jaar heb ik mooie reizen; waaronder backpacken en hiking door bergen, gemaakt met een uitstekend maar zwaar gitzo statief. Hierdoor ben ik er wel achter gekomen dat dit statief niet voor iedere situatie geschikt is en was ik al een tijdje opzoek naar iets anders. Ik heb op verschillende sites gezien dat de mefoto met gemak in het drinkfles compartiment van een grote rugzak past (zoals een fjallraven of osprey). Hierdoor heb ik besloten deze aan te schaffen. Bij cameranu op zondag besteld, meteen maandag middag in huis! Was een leuke verassing.
Natuurlijk is een Gitzo van 800 euro niet te vergelijken in bouwkwaliteit met deze MeFoto maar dat had ik op voorhand al bedacht. Ik ga dit statiefje alleen tijdens reizen gebruiken waar veel gewicht je anders in de problemen kan brengen. Zoals de naam al zegt dit statief is voor echte globetrotters.
Voor mij is het een ideale prijs kwaliteit verhouding voor 200 euro koop je het aluminium model en voor iets meer dan 300 de carbon versie terwijl deze maar 200 gram lichter is. Dit had ik er niet voor over.
Op termijn ben ik van plan een kleine gitzo traveller aan te schaffen maar tot die tijd denk ik dat dit statief ideaal is voor mij.

Pluspunten

• Professioneel Advies
  • Zeer Goede Service
  • Snelle levering
  • Soms leuke aanbiedingen

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Sanne 20-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Ik heb voor camerau.nl gekozen omdat ik er al eerder ervaring mee heb gehad en mij dit goed is bevallen. De website is duidelijk en professioneel. De levering was snel en ik ben tevreden met de producten die ik heb aangeschaft.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Veel informatie over producten

Putte 20-12-2016 Via de website gekocht

Waardering

Nette marktconforme prijzen en een snelle levering. Puntje van aandacht is de bezorging (geen fout van Cameraland), maar mijn nieuwe camera is zonder handtekening van mij of mn buurman gewoon onder zijn afdak gelegd. Ik had ook geen briefje in mn brievenbus.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Nette prijzen
  • Snelle levering
  • Actie van extra garantie

Minpunten

• Bezorging niet helemaal netjes verlopen

Michelle 19-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service!

CameraNu had de beste prijs voor de producten die ik zocht. Uitgebreide keus, goede opties voor verzendmethoden en snelle levering.
Goede service alom.

Pluspunten

• Goed geprijsde producten
  • Goede verzend opties
  • Snelle levering

Nina 19-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Prima webshop, levering volgens afspraak, alles netjes en snel afgehandeld, de verpakking van het gekochte item was ook zeer degelijk. Kortom, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze
  • Goede beschrijving van het product

P.Duijvelaar 19-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu is Top!

Ik bestel geregeld bij CameraNU. Altijd snelle levering en een goede service! Tot nu toe nooit enig probleem ervaren.
Oók eens in Urk in de winkel geweest en ook daar dezelfde sfeer!
Prima!

Pluspunten

• Goede service
  • Bestellen is gemakkelijk
  • Vragen stellen via mail of telefoon geen probleem

Florine 19-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Prima kwaliteit, duidelijke site, netjes en snel geleverd. Ik vind het hele goede service en het bestelling ging erg gemakkelijk. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zal zeker nog eens terugkomen!

Rianne 19-12-2016 Via de website gekocht

ereader

Gekozen omdat het dezelfde dag geleverd zou worden. Daar ging het een beetje mis want dat gebeurde niet. Gebeld de volgende dag hoe het zat foutje in het systeem en werd het die dag geleverd. Gelukkig net op tijd

tombekistan 19-12-2016 Via de website gekocht

Scherp geprijsd, prettig website, uitstekende service

Tijdens research voor een nieuwe camera kwam ik via Google vaak hier uit. Breed, actueel assortiment, scherpe prijzen. Erg tevreden over de service, zowel telefonisch als via e-mail.

Pluspunten

• actueel aanbod
  • uitstekende informatie
  • makkelijk zoeken
  • goed advies

Ton 19-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera accessoires

Prima levering volgens afspraak, klantendienst/verkoop zijn vriendelijk en denk mee tav oplossingen.

Pluspunten

• snelle levering
  • kwaliteit
  • vriendelijk / behulpzaam

Minpunten

• ----
  • ----

Sten Nieuweboer 19-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Als huis, tuin en keuken fotograaf zijnde wilde ik toch even wat meer kunnen op het gebied van fotografie. Heb telefonisch contact gehad met de helpdesk van CameraNu.nl en deze mensen hebben mij een heel stuk geholpen in mijn keuze.

Ben daarna naar de winkel geweest in het mooie Urk (waar je ook een lekker visje kan kopen trouwens) en de manier waarop de deskundigen je daar helpen is werkelijk een openbaring.

Hulde aan het verkoopteam! Echt een aanrader!

Leon 19-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Cameranu.nl

Erg goede service en afhandeling. Uitstekende hulp bij afhandelen van order met 'niet-alledaagse' vragen en wensen met betrekking tot kortingsbon en aflevering. Top!

Pluspunten

• snelle reactie op emails
  • duidelijke uitleg
  • goede hulp bij niet alledaagse orderafhandeling
  • 1 emailadres waar direct beantwoord wordt
  • iedereen is op de hoogte van wensen

de Jong 19-12-2016 Via de website gekocht

Mooi aanbod met snelle levering

Ik heb een verrekijker aangeschaft bij Cameranu. Wat mij meteen al opviel aan de site, waren de vele reviews van klanten. Ik vind het persoonlijk fijn om deze te vergelijken en te gebruiken bij het maken van een beslissing.
Daarnaast is de site overzichtelijk en heeft een mooi aanbod van producten op allerlei prijsvlakken.
De levering ging snel; de volgende werkdag was de verrekijker al binnen!
Cameranu is zeker aan te raden!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Reviews
  • Snelle levering

Sam Nijholt 19-12-2016 Via de website gekocht

Review CameraNu

Ik heb eigenlijk alles gekocht bij CameraNu nog nooit ergens anders iets gekocht. Ze hadden mij namelijk met mijn eerste spiegelreflex super goed geadviseert dat ik nooit meer ergens anders naartoe ben gegaan.

Pluspunten

• Altijd berijd om te helpen
  • Veel producten
  • Ze weten waar ze over praten

Minpunten

• Soms geen video over het product

E. Toxopeus 19-12-2016 Via de website gekocht

Spiegelreflexcamera Nikon D5300 + extraad meerdere vragen

Erg blij met de Service. Paar maal gemaild met vragen, kreeg meteen duidelijke antwoorden terug en ook goed advies. (zelfs in het weekend / avond).
Echt het gevoel dat ze me graag wouden helpen en advies geven, en niet alleen als doel om met het meeste en het duurste product te verkopen.
Na bestellen ook snel in huis.

Ben erg blij met de camera, heel mooi apparaat!

Als ik weer eens wat nodig heb zou ik zeker weer voor cameranu.nl kiezen

debby 19-12-2016 In de winkel gekocht

Eerlijk en goed advies

Ik kom met enig regelmaat bij CamaraNu daar hun assortiment uitgebreid is en ik er altijd goed en eerlijk advies krijg. Laats heb ik een nieuwe lens gekocht en een oude ter inruil ingeleverd. Op deze 'oude' lens zat nog een Polariserende filter die ik wilde laten zitten. De man die ons hielp heeft mij een eerlijk advies gegeven waarom het wellicht verstandiger was om het filter zelf te houden en hoe ik die dan het beste kon gebruiken. eerder ging ik altijd naar en fotozaak in de buurt maar heb gemerkt dat ik daar slechte adviezen heb gehad en daardoor ook verkeerde en onnodig dure keuzes heb gemaakt.
Vanaf nu ga ik dus altijd naar CameraNu

Pluspunten

• Eerlijk
  • goed advies
  • goeie prijzen

Abramina 19-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Kennis van Zaken en vriendelijke behandeling

Bij aankoop van een nieuw toestel goede uitleg voor iemand met weinig kennis van zaken. Geduldig en zeer vriendelijk vakkundig personeel. Geen schroom om terug te gaan als ik iets wil weten.
De moeite waard om er 45 min. voor te rijden.

RB te Beek (L) 19-12-2016 Via de website gekocht

The place to be !!!

Shop met het grootste assortiment! Supersnelle levertijd. Goed verpakt!!! En alle relevante accessoires vermeld bij het product. Professionele telefonische hulp zonder afgewimpeld te worden. Ik blijf hier shoppen.

Pluspunten

• Snel
  • Service
  • Goede verpakking en verzending
  • Uitgebreid assortiment

Henk 19-12-2016 Via de website gekocht

Professionaliteit en klantvriendelijkheid.

Zelfs aan de meest complete en overzichtelijkste site mist wel iets. Dan is het geruststellend om een professionele en klantvriendelijke verkoper/adviseur aan de lijn te krijgen. Geen opdringerigheid, geen nonchalance, maar info waar je echt iets aan hebt: dat is nou Cameranu.nl!

lkapitein 19-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Gedreven winkel, personeel dat staat voor kwaliteit

Ik ben heel tevreden over de gedegen voorlichting. Men heeft veel verstand van zaken en er wordt de tijd voor je genomen, ook al is het druk.

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Geduld

Minpunten

• In het weekend vaak druk

Ben 19-12-2016 Via de website gekocht

Top survice

Alles was top in oorde. Zal snel weer wat bestellen. Wel veel keuze maar de hulp is top. Je merkt dat er mensen met ervaring zitten en hun beroep graag uitoefenen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze
  • Goeie klantenservice

Minpunten

• Totaal geen

havdwater 18-12-2016 Via de website gekocht

Weer tevreden over de aankoop van een fotoproduct.

Gezien mijn eerdere positieve ervaringen met de webwinkel ook nu weer naar de aankoop via de webwinkel geregeld. een gelukkige bijkomstigheid was dat er tijdens het bestellen de aanbieding nog eens 10 euro goedkoper werd. Levering weer stipt volgens afspraak.

Pluspunten

• duidelijke beschrijving
  • voordelige aanbieding

Hayri 18-12-2016 Via de website gekocht

Camera stick

Goed advies, zelfs op zaterdag voor vijven en snel levering en beter
advies was om langs te komen om te kijken of de actioncamera in een etui paste. Zou zeker bij mijn vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• snel levering
  • goede advies
  • wordt tijd genomen
  • goede prijs

Tea 18-12-2016 In de winkel gekocht

Super service!

Ik kom en koop graag bij Cameranu.nl. Laatst was ik op zoek naar een nieuwe draagriem want van mijn oude Carry Speed was het foam stuk gegaan. Toen kreeg ik het advies - ondanks dat de garantietermijn verlopen was - toch even langs de service balie te gaan. Zij hebben de draagriem opgestuurd. En nee heb je, ja kun je krijgen en ik kreeg een ja: een nieuwe draagriem kreeg ik gratis en voor niets toegestuurd. Dat scheelde me een hoop geld. Dus mijn dankbaarheid is groot!

Pluspunten

• Goede adviezen
  • Vrijwel altijd laagste prijzen

Minpunten

• 'Gerepareerd' item werd naar oud adres gestuurd

Guus Janssen 18-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

"De Winkel" voor alles wat met beeld te maken heeft!

Voor alles wat met fotografie, video en geluid te maken heeft hebben ze professionele medewerkers voor rond lopen. Zij hebben altijd een goede tip of een adviserend verhaal waar ik wat me kan. Je komt binnen met wat je wilt of wilt doen, dan hebben zij hiervoor de meest passende oplossing en materiaal voor. Heb je problemen of is er iets mis met je gekochte spullen, ik ben altijd naar volle tevredenheid geholpen of van nieuw materiaal voorzien. Al met al erg professioneel met een goed gevoel voor de klant en met het koopmanshart op de juiste plek! Chapoo
Ik zal elke bekende of familie die op zoek is naar foto,video en geluid apparatuur, aanraden contact te zoeken met Cameranu, want daar wordt je fantastisch geholpen!!

Pluspunten

• Hoge mate van professionaliteit
  • Organiseren vaak workshops
  • Service hebben ze erg hoog in het vaandel
  • voor elke vraag is er bij hun een oplossing

Minpunten

• Gevestigd in Urk, soms lastig te bereiken
  • Het wordt er de laatste tijd nogal druk

S. Molenmaker 18-12-2016 Via de website gekocht

De camera winkel van Nederland

Camera Nu plaatst zich hoog in de markt van fotografie, filmen en alles daar om heen. Met het brede assortiment van verschillende merken van zowel camera's, objectieven, statieven en meer hebben ze werkelijk alle soorten producten die ze aan de consument aanbieden. Het gehele aanbod is scherp geprijsd en de service er omheen is werkelijk waar subliem. Ik heb meerdere aankopen bij camera Nu gedaan als jonge fotograaf en het heeft tot nu toe altijd bevallen. Ook de klantenservice doet zeer goed zijn best, als dit nou in de winkel zelf is, via de telefoon of de e-mail. Ik kan iedere fotograaf, cameraman, grafisch designer en overige mensen deze winkel hoog aanbevelen. En wanneer je niet weet wat de juiste keuze voor jou is bij bijvoorbeeld het aanschaffen van een camera. Kijk dan even op het YouTube kanaal van Camera Nu, want ook hier bieden ze beeldmateriaal aan met veel informatie voor de consument.

Pluspunten

• Breed assortiment met scherpe prijzen
  • Uitstekende klantenservice
  • Mooie winkel in Urk
  • Vriendelijk personeel
  • Snelle levertijd

Minpunten

• Werkelijk waar geen minpunten

Wouter van Aalst 18-12-2016 Via de website gekocht

Prettige winkel

Al eerder iets gekocht bij CameraNU.nl. Overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle levering. Dat zijn toch belangrijke zaken!!
Dit alles is piekfijn in orde, niet verder zoeken maar gewoon bestellen!!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Scherp geprijsd
  • Veel keuze

K. de Groot 18-12-2016 In de winkel gekocht

Top Winkel!

Bij CameraNU haal ik tegenwoordig al mijn fotografie materiaal. Ze zijn deskundig, nemen de tijd voor je en geven gedegen advies. Ook zijn ze erg klantvriendelijk. Het online bestellen is ook zeer makkelijk en de levering wordt snel gedaan.

Het kan soms wat druk zijn in de winkel maar dat is juist alleen in hun voordeel, als het een slechte zaak zou zijn kwam er niet zoveel volk. Overigens valt de wachttijd reuze mee.

Onlangs heb ik er nog een nieuw objectief gekocht die ik met veel plezier gebruik.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • deskundig
  • voldoende producten
  • snelle levering

Charlotte 18-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu

Toen ik mijn gopro hier kocht, werd ik heel erg goed geinformeerd naar alles, naar mijn wensen, naar welke prijs ik goed vond voor mijn gopro, dus alles bij elkaar ben ik erg tevreden over de winkel! Ook erg klantvriendelijk!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snel
  • De website is heel handig
  • Tweedehands spullen

Hans Aalbers 18-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel met persoonlijke aandacht en heldere website.

Bij CameraNu klopt het hele plaatje. Wil je persoonlijke aandacht en advies ga je naar de winkel waar ze ruim tijd voor je maken om je te helpen bij je aankopen.
Fijn is dat ook de medewerkers merkbaar enthousiast over fotografie zijn en ze je daardoor goed kunnen adviseren over een voor jou passende aankoop.

Ook de website is erg gebruiksvriendelijk. Hij laadt snel en je vindt snel wat je zoekt.
Een moderne webwinkel is tegenwoordig niet alleen maar een aankoopsite, maar wordt ook veel gebruikt als zoekmachine voor specifieke producten, zoals in dit geval fotografie.
CameraNu voldoet hier volledig aan. Hierdoor ben je niet genoodzaakt te zoeken op andere websites en kun je alles bij één adres houden, inclusief je aankopen.

Highly recommended!

Pluspunten

• Persoonlijke aandacht en goed advies in winkel
  • Mooi grote winkel
  • Zeer ruim assortiment
  • Vakkundig en enthousiast personeel
  • Goede klantenservice

Marko 18-12-2016 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Gekocht op cameranu een wifi module voor mijn nikon, helaas bleek deze bij aankomst defect.
Na telefonisch contact mocht ik de module terugsturen om de oorzaak te bekijken. Module bleek idd niet te werken. Na overleg met medewerker gekozen voor een refund omdat er geen andere meer op voorraad waren.

Pluspunten

• Goede sevice

Gep 18-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling.

Op aanraden van een collega deze site bezocht en snel gevonden wat ik zocht. De levering was ook de volgende dag al afgerond. De afhandeling was goed via mail en postnl te volgen.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

P.B 18-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende (web)Winkel met scherpe prijzen en goede service

Cameranu is een winkel waar je online en fysiek terechtkunt.
Ze hebben een mooie winkel met een zeer uitgebreid assortiment.
Expertise van de producten is ruim aanwezig.

Misschien is het nog een goed idee om 1 of 2 productexperts in de winkel te zetten met een breed kennisniveau zodat deze de klant snel en goed advies kan geven over diverse producten.

Ik heb een 9 gegeven omdat je "altijd scherp" moet blijven

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Goede service
  • Gebruiksvriendelijke webshop
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Gemiddeld 20min wachttijd voor men geholpen word

Mark 18-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling werd snel geleverd met prima service

Heb al regelmatig hier besteld. Breed assortiment en goede service. Prijzen zijn prima en wordt keurig op de hoogte gehouden over status van bestelling. Leveringen waren snel en correct.

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen
  • Service

Corné K 18-12-2016 In de winkel gekocht

Review cameranu.nl

Ik vind het in de winkel een prettige sfeer en je word goed geholpen als je vragen hebt of als je iets niet snapt. het is ook een mooie winkel om rond te kijken. Je kan buiten je camera mooi testen of je hem geschikt vind voor jezelf.

Pluspunten

• je word goed geholpen
  • de medewerkers in de winkel zijn vriendelijk
  • goede prijs cwaliteids verhouding

Glennys 18-12-2016 Via de website gekocht

Zeker aan te raden.

Het is een shop die erg met je mee denkt. Ik was opzoek naar een nieuw objectief en dankzij alle keuze mogelijkheden ben ik uiteindelijk bij de juiste terrecht gekomen. Ook als er iets verkeerd is gegaan met een bestelling en je maild erover heb je erg snel antwoord en een passende oplossing. Top service dus.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Paul3871 18-12-2016 In de winkel gekocht

Nooit meer naar een andere winkel !!

Ooit eens iets via de webshop gekocht, maar omdat ik een mensenmens ben moest en zou ik ook naar de fysieke winkel op Urk.
Daar kwam ik ogen te kort en werd ik met veel kennis en vriendelijkheid geholpen.

Pluspunten

• ze hebben daar echt alles
  • ze weten er ook alles van af

Minpunten

• waar dan wel ??

Marijke 17-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop

Duidelijk wat wel en niet op voorraad is. Bij artikelen die niet op voorraad zijn wordt contact met je opgenomen. Je krijgt duidelijkheid over de levertijd. Geleverde producten goed afgeleverd a d h van de afgesproken tijd.

• Contact

Erik 17-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit

Houden zich aan de bezorgdatum. Zijn niet goedkoop, maar ook zeker niet duur. Maar dit lees je overal.

Het beste aan deze webshop is dat ze zich verplaatsen in de persoon, waar je het voor nodig heb, hoevaak, je budget. Van hieruit geven ze tips en raden ze een bepaalt product aan. Nee, ze raden niet gelijk het duurste aan.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Kwaliteit

Nokin 17-12-2016 In de winkel gekocht

Superdeal goedkoopste aanbod

Ik wilde dolgraag de D500 kopen en zag deze voor een geweldige lage prijs in een actieset bij een andere winkel, ze hadden de camera even niet op voorraad ( inmiddels wel) maar ik wilde de camera snel in huis hebben. Dus via de chat bij 3 winkels waaronder Camera Nu de link van die aanbieding gestuurd met de vraag of ze datzelfde wilde leveren voor dezelfde prijs. Camera NU reageerde gelijk en vriendelijk. Ze verdienen nu wat minder op die aankoop van de D500 maar goed ik kocht er nog een sd kaart bij. En wie het kleine niet eert... Dat was Nu echt een goede CAMERA actie. Super bedankt

Pluspunten

• Directe reactie via de Chat
  • Netjes geholpen aan de Balie
  • Goed bereikbaar