Deze score is berekend op basis van 2857 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 21-06-2020

Snel geleverd en uitstekende prijs . Volgende keer als ik wat nodig zeker eerst weer kijken op hun website.

Olga 21-06-2020

Cameranu,nl heeft prachtige spullen, voor net wat minder dan andere winkels, voor de pro maar ook voor de hobby fotograaf. Ik ben erg tevreden met de snelle levering, had het reflectiescherm binnen een dag in huis. Heel erg blij mee!

Bart 20-06-2020

Ik heb verschillende camera's en lenzen bij CameraNU gekocht en altijd ging alles vlekkeloos. ik kreeg de indruk dat het een goedlopende webshop was. Maar dat bleek helemaal niet zo. Want toen ik een probleem had met mijn Nikon camera, kon ik bij hen langs komen in Urk, wat voor mij hun dichtstbijzijnde locatie is. Toen ik daar binnen kwam zag ik tot mijn verbazing een fantastische fysieke winkel. Daarnaast werd ik heel vriendelijk en zeer ruimhartig (het was eigenlijk zowat sluitingstijd) geholpen door iemand die kennis van zaken heeft. Een tweede collega kwam er bij toen we op iets onverwachts stuitten. Gezamenlijk werd het probleem opgelost. Ik mocht een speciale kable meenemen en als mijn probleem niet opgelost was mocht ie weer terug. Allemaal heel geschikt en behulpzaam. Als ik binnenkort tijd heb ga ik nog es langs om 'echt' te winkelen.

Roy Manuhutu 20-06-2020

Zoals gebruikelijk weer super goede service bij jullie. Ook fijn de coronamaatregelen in de winkel.

Paula huls 20-06-2020

Fijn dat 't mogelijk was om op de hoogte gebracht te worden als 't artikel weer leverbaar was. Toen ik de mail kreeg van dat 't weer in voorraad was, heb ik meteen besteld. Levering was snel. Top!

Henk Roelfs 20-06-2020

Ik heb een wildcamera gekocht in de winkel in Apeldoorn. We zijn deskundig geholpen door een enthousiaste medewerker. Ik kreeg zelf een duurdere lader voor het zelfde geld als een goedkopere versie die niet voorradig was. Super winkel!

James 20-06-2020

Super heldere online winkel, ben echter naar een van de vestigingen gegaan voor advies maar daar krijg ik veel hulpvol advies en ook onwijs vriendelijke aardig hulp!

Ben Pereboom 20-06-2020

Mijn motivatie/beoordeling laat zich het beste verwoorden door het feit dat ik hiere al jaren en jaren mijn foto apparatuur koop. Als er iets niet helemaal goed is (en dat is mij jaren geleden maar één keer gebeurd) dan weet CameraNU dit op een excellente wijze op te lossen. Ook één keer een aanspraak gedaan op garantie van de fabrikant ... dat werd door CameraNU volledig overgenomen, ik had er geen omkijken naar.
Met andere woorden: klantgerichtheid, vertrouwenwekkend, oog voor kwaliteit, uitstekende advisering

Marco 19-06-2020

Ruim assortiment met interessante aanbiedingen. Bestelproces is erg eenvoudig en verzending gaat bijzonder vlot. Had een beschadiging in de draagtas van het statief dat ik had besteld, direct bij ontvangst gemeld en dat wordt door de klantenservice van Camera.nu zeer goed (en snel) opgelost.

Remi 19-06-2020

Ik heb hier een product kunnen kopen dat ze bij andere winkels niet (meer) hadden. Daarnaast was het bestellen via de website makkelijk en snel. De volgende dag had ik het product in huis. Het is mooie kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Foto Van Der Velde 19-06-2020

Het product werd snel en keurig verpakt geleverd. Snelle levering. Prijsstelling van het produkt was erg goed. Vandaar dat er gekozen is voor CameraNu !
Goede site. Makkelijk doorzoekbaar met een enorm divers produktaanbod.

Pieter 19-06-2020

Deskundig advies en prima service bij aanschaf camera. Veel direct op voorraad en mooie combideals

veron 18-06-2020

Ik heb werkelijk nog nooit zulke goede service gehad bij een winkel, kreeg goed advies over belichting en wat het beste voor mij was. Het toppunt van alles was nog wel dat ik gewoon door een medewerker naar mijn bushalte werd gebracht omdat het ver lopen was! Geweldig en dit is vanaf nu mijn nieuwe go-to camerawinkel, dag kameraexpress!

Wilma de Kok 18-06-2020

Al vaker besteld bij Cameranu.nl en goede ervaringen hiermee. Ook regelmatig in de winkel in Urk geweest. Perseneel heeft veel kennis en erg behulpzaam en vriendelijk. Ik zql Cameranu bij iedereen aanbevelen.

Eugenio 18-06-2020

Super service with quick reaction times and replies to enquiries to customer services which are to-the-point, timely, and helpful.

Henri 18-06-2020

In één zin “Goede wijn behoeft geen krans “ verder valt er niets meer aan toe te voegen.

Jurgen Tukker 18-06-2020

Ik ben vaak bij Cameranu in Apeldoorn geweest. Mooie ruime winkel. Geen vraag is te gek. De medewerkers geven altijd reëel advies. Ruime sortering in het klein materiaal. Je kunt gratis voor de deur parkeren. Personeel is bijzonder goed thuis in het meedenken in oplossingen die mij helpen in keuzes maken.

Robert 18-06-2020

Ik werd op een prettige manier geholpen in de winkel. De camera was niet in voorraad, maar werd zonder problemen vanuit de hoofdvestiging toegestuurd en was de dag erop al in huis. Prima service!

P C de Vos 18-06-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede aandacht voor mijn wensen. Interessant aanbod tweedehands objectieven.

Pien94 18-06-2020

Cameranu ken ik, omdat ik eerst veel bij Cameratools kwam. Daarvan ben ik de snelle en vriendelijke service gewend. Het was dan ook niet meer dan logisch voor mij om toch mee te gaan in deze verandering. Snelle levering is fijn, maar vriendelijkheid en klantcontact vind ik persoonlijk nog veel belangrijker.

Sam 18-06-2020

Heerlijke website! Na goed gezocht te hebben naar een grafisch tekendisplay, en na een minder leuke ervaring met Amazon, hebben we toch maar gekozen voor een Cintiq van Wacom. Super fijn dat hier er ook gewoon nog 5 jaar garantie bijkomt.
Het pakket was snel verzonden en snel aan de deur.

Ik raad het dus zeker en ik ga hier dus echt nog wel vaker bestellen!

Alvasi Reclame - Erik 18-06-2020

Prima! Product was er niet meer, maar ik werd van alle webshops door cameranu.nl als eerste benaderd. Hierdoor heb ik mijn nieuwe drone hier besteld!

ABFB 17-06-2020

Ik heb even moeten zoeken naar een super8-scanner, want het enige niet - professioneel model dat momenteel op de markt is, was op diverse plaatsen uitverkocht. Hier dus meteen gevonden. Zeer gebruiksvriendelijke website. Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling. Prima ervaring, ik ben klant geworden :).

Peter 17-06-2020

Ik kon geen keuze maken bij de aanschaf van een artikel. Zelfs twee keer ingebeld om technische ondersteuning in te roepen. Daarna kon ik wel een goede keuze maken en in de praktijk blijkt dat nu ook. Nadat ik het artikel netjes op tijd binnen kreeg, nog een keer gebeld over hoe ik dit het beste kon gebruiken. Ook nu werd ik weer prima geholpen. Bij deze aanschaf dus 100% tevredenheid!

ingvar 17-06-2020

super goede service en eerlijk advies. Verkoper wil niet het maximale verkopen maar kijkt naar je wensen en wat bij je past.

Simon De Bey 17-06-2020

De bestelling heb ik op een avond om 23:40 geplaatste en was de volgende dag om 3 uur al in huis! Top service!

C 17-06-2020

Caneranu is een hele fijne winkel met veel specialistische kennis in huis. Ze zijn nooit te beroerd om vragen te beantwoorden over producten het gebruik er van en andere fotografie gerelateerde vragen te beantwoorden. De service heb ik als erg goed ervaren, ik heb niet vaak problemen gehad met producten maar er was altijd een klantvriendelijke oplossing beschikbaar. Qua aanbod ben ik erg blij. Met andere woorden een aanrader!

Nicky 17-06-2020

Super goed en vriendelijk geholpen. Eerst aan de telefoon via de klantenservice daarna top geholpen in de winkel in Urk

Nigeline 17-06-2020

Er zijn in de omgeving waar ik woon geen winkels waar ik advies over en aankoop van een camera kan doen.
Camera.nu heeft een hele grote sortering met veel uitleg. Je kunt ook mailen wat je van een camera verwacht en krijgt dan advies. Ik ben ook opgebeld. Dus prima service.

Alles wat zij over hun winkels en internetshop zeggen is correct.
Via mail advies gekregen; ben ook gebeld door een vakkundige medewerker, ondanks Corona drukte.
Camera kwam vlot na bestelling.
Ben rondom tevreden.

Mark 16-06-2020

Gebruiksvriendelijke website waarop duidelijk de omschrijving en specificaties van de artikelen vermeld staan. Daarnaast altijd een keurige levering van de artikelen.

Mbakker 16-06-2020

Super snelle bezorging! Savonds om 23.30 besteld en volgende dag om 11.00 bezorgd. Nog nooit meegemaakt zo snel. Bij bezorging was er een artikel kapot maar nadat ik had gebeld hadden ze in een paar minuten al een retouretiket naar mijn mail gestuurd. Nog nooit zo makkelijk en snel iets besteld en retour kunnen sturen. Top service!

RobGoud 16-06-2020

's Avonds om 21.00 via de webshop besteld en de volgende dag aan het begin van de middag al in huis. Ondanks de Corona drukte bij de vervoerders. Kan me niet beter wensen. Ook de kwaliteit vodoet geheel aan de verwachtingen.

Peet vd Bulk 16-06-2020

Goede service, ik wist niet welk producttype ik precies nodig had maar dat zochten ze even uit voor mij. Ook de levering ging prima volgens schema.
Zonder meer aan te bevelen

moons j 16-06-2020

hallo , super tevreden over deze winkel , er waren problemen bij de levering , maar 1 mailtje en alles direct opgelost een aanrader dus. ik ga er zeker nog bestellingen plaatsen . Tevens ben ik (hier in België) zeer tevreden over de prijzen ze zijn echt een pak goedkoper voor hetzelfde product .

Dennis 15-06-2020

Een breed assortiment, juiste kennis, snelle levering, een prijs die fair is etc. etc.. Al meerdere malen via Cameranu.nl iets gekocht en nog nooit teleurstellend. Beste eigenschap zijn de filteropties in webshop. Deze zijn beter doordacht en uitgewerkt dan bij concurrerende webshops. Zeker bij de opties voor professionals.

J v Roijen 15-06-2020

Ik vindt het een erg prettige winkel waar je zeer goed en vriendelijk geholpen wordt. Heb er helaas mijn camera niet gekocht maar koop er nu wel de accessoires.

Martine 15-06-2020

Perfecte levering van camera. Zondag bestelt ,dinsdag geleverd.
Over de camera zelf kan ik nog niet oordelen ,moet er nog leren met werken.
Goede vergelijking met ander winkels .

J.A Bakker 15-06-2020

duidelijke website
Goed product
verder niks op de winkel aan te merken

Henk IJzer 15-06-2020

op zoek naar een 70-300 lens en uitgekomen bij cameranu.nl
De uitleg voor de telefoon was heel duidelijk, dus de lens besteld en naar groningen laten sturen. Dit ging zeer snel. Na een telefoontje en een mail de volgende dag naar groningen, en ook hier ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ik beveel deze shop/winkel dan ook ten zeerste aan.

Nicky 15-06-2020

Duidelijker website, vriendelijk personeel aan de telefoon en snel geleverd!

Lo van Schaijik 15-06-2020

heel fijne winkel en service. zowel qua webshop als aan de telefoon. ik kwam om een Vortex verrekijker. op se site staat duidelijk uitgelegd dat het om Jouw afwegingen gaat en dat je uitgebreid verschillende kijkers kunt komen proberen.ik wilde in Amsterdam komen proberen, de kijker was daar niet direct voorradig, maar de volgende dag direct geleverd. heldere informatie aan de telefoon, kijker besteld en de volgende dag in huis. ben er erg blij mee!

Karin Bakermans 15-06-2020

Het personeel is uiterst behulpzaam en zeer deskundig. Ze beantwoorden al je vragen en nemen echt de tijd voor je. De winkel is netjes en overzichtelijk, voor elk wat wils en voor iedere portemonnee. Top

Coen 15-06-2020

De webshop is erg fijn. Dit is tot nu toe de enige webshop waar je bijvoorbeeld kan selecteren welke camera je hebt en vervolgens zie je welke lenzen er bij passen. Bij andere webshops moet je zelf research doen en dan die lens intypen.

Daarnaast is de vergelijker super handig.

Enige minpuntje; Mijn product is niet op voorraad en ik heb geen flauw idee wat de huidige status is. Ik heb hierna namelijk nog een bestelling gedaan en kan alleen van die bestelling de status zien.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-06-2020

Hoi Coen,

Dank voor je review en je positieve feedback!
We hebben meteen even nagekeken waarom je de status van je eerste bestelling niet zou kunnen zien, en we hebben ontdekt dat je met 2 verschillende mailadressen hebt besteld. We hebben de vrijheid genomen om je accounts even samen te voegen, zodat je up to date blijft.
Over de levertijd van je bestelling houden we je overigens steeds op de hoogte, dus als er meer duidelijk is hoor je het meteen!

Alvast veel plezier van je aankopen, en tot een volgende keer!

Groeten,
CameraNU.nl

Johan 15-06-2020

Prettig duidelijke website met nuttige informatie. Daar zit wat achter. En toch scherpe prijs.

Gerard de Haan 15-06-2020

Bestelling volgens wens incl. Levering
De webshop is duidelijk en overzichtelijk
Bedankt daarvoor 👍

Jokelien 15-06-2020

Ik heb een fantastische camera bij camera.nu gekocht voor een mooie prijs. Snelle levertijd en ook dat was prima volgens afspraak. Als je weet wat je wilt hebben dan is camera.nu een goede keuze.

paul 15-06-2020

perfecte, professionele service. perfect vlot afgehandeld
de terugbetaling gebeurde zeer vlug.

Tevreden klant 14-06-2020

De zaak in Urk bezocht tijdens de Corona periode. Keurige regeling dat er niet teveel klanten in de zaak aanwezig waren. Zoals gewend deskundig en prettig geholpen bij de aanschaf van twee camera’s . Naast een goed advies worden ook scherpe prijzen gehanteerd. Dit was niet de eerste keer dat wij een aankoop deden bij CameraNu. Feit dat we steeds terugkomen spreekt voor zich.

Alain 14-06-2020

overzichtelijke site en goed afhandeling van de bestelling. De geleverde fotorugzak van LowPro voldoet aan de verwachtingen. Prima zaak

Marco 14-06-2020

Een zeer ruim assortiment in diverse prijsklassen. Duidelijke informatie bij de producten zodat je op basis van informatie en kosten simpel een keuze kunt maken. Levering zeer snel en degelijk.