Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk buitenhuis 12-06-2019

Door het personeel Een goed advies in de winkel gekregen en een snelle levering thuis

Marga 12-06-2019

De gemak van het bestellen en betalen vind ik een 9 waard, maar alsjeblieft: neem een andere bezorgdienst!!! Jullie zeggen dat het product de volgende dag wordt geleverd. Nou, niet dus he? PostNL heeft na twee keer vertraging het product pas afgeleverd! Doe er wat mee.

Anna Schilt 12-06-2019

Ik ben zo blij met mijn camera! Ik heb foto's gemaakt waar ik zelf versteld van stond! Goede apparatuur en precies op de beloofde tijd geleverd! Helemaal tevreden!

Bart 12-06-2019

Uitstekende webshop! Ik had een nieuw statief nodig en wil graag producten kunnen vergelijken. Door veel filters toe te passen, kon ik snel zien welk statief het beste bij mijn wensen past. Snelle levering, goed ingepakt. Ik ben tevreden!

Stefan M 12-06-2019

Voor het eerst bij cameranu.nl een bestelling gedaan. Een overzichtelijke webshop met een ruim keuze aanbod. Erg fijn waardoor je kunt vergelijken.
Onlangs een compact camera en wat accessoires besteld van het merk Nikon. Binnen twee dagen netjes en compleet afgeleverd. Camera werkt zoals omschreven is op de website, waardoor ik erg veel plezier heb van mijn camera nu!
Al met al, heb ik mijn bestelling als fijn en vertrouwd ervaren bij camaranu.nl.

Theo Molenaar 11-06-2019

Een duidelijke winkel, met goed aanbiedingen en een snelle en correcte verzending, En als er iets mis gaat ook een goede service !

Emile Theunissen 11-06-2019

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij camera nu en kan gerust zeggen dat deze winkel top is. Niet alleen wat de prijs betreft maar ook de servicedesk. Doen geen wat ze beloven en zijn zeer deskundig en klantgericht. Een echte aanrader.

Arno Lambregtse 11-06-2019

Al jaren kom ik op Urk bij de leukste "snoepwinkel" op het gebied van fotografie over de vloer. Dit is nou echt een winkel waar mensen werken die kunnen adviseren en weten waarover ze praten. Als je in de winkel bent wordt je altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Maar ook online word je bestelling snel geleverd. Echt een winkel met hart voor de fotografieliefhebber!

Peter L 11-06-2019

Snelle levering via UPS. Pakket was goed verpakt met het nodige beschermmateriaal.

Heuberger 11-06-2019

Fijne webshop met een groot aanbod tegen concurrerende prijzen. Wat me bij mijn laatste bestelling in positieve zin heeft verbaast is dat de hoewel er feestdagen tussen bestelling en verzending zaten alles toch de volgende werkdag op de deurmat lag.

Hans 11-06-2019

Ik heb vaker wat besteld bij Cameranu.nl en heb mijn artikelen altijd netjes en op tijd ontvangen. Ik heb gelukkig tot op heden nog geen reden gehad om iets terug te sturen.

J. Alsemgeest 10-06-2019

Eigenlijk zoals je zou willen dat èlke webshop zou werken "Perfect!". Doen wat je beloofd en nog snel ook. Als verrassing (vooral de dikte!) een gratis prachtig mooi vogelboek bij de bestelling van onze compact verrekijker. Kijk, daar worden we blij van. Superservice.
Een aanrader....

Carlo Danen 10-06-2019

Toestel kwam wel een dag later binnen dan wat de site beloofde Nu was het niet erg omdat er geen haast bij zat.
W.s. omdat het toestel toch niet op voorraad bleek te zijn. Dat denk ik omdat ze ook een ander model opgestuurd hebben dan besteld.
Waarom dan toch een positieve review van deze webwinkel?
Mijn ervaringen met de winkel zijn heel positief omdat ze een super goede after service hebben op het moment dat er problemen zijn met het product. Cameranu.nl stuurde deze keer zelfs een gratis upgrade van het product dat ik besteld had (versie met GPS + € 75,-) zonder daar ook maar een woord aan vuil te maken.
Stond wel netjes op de factuur dus het is niet dat het een foutje was.
Dat maakt het dagje wachten meer dan waard.

Hans 10-06-2019

Een duidelijke shop waarin alles makkelijk te vinden is en voorzien van een duidelijke omschrijving van het produkt en zijn specificaties. Bij vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen door deskundig personeel. De verzending van het bestelde gaat altijd vlot.

Martin 10-06-2019

Als beginner op het gebied van fotografie had ik de nodige professionele advies nodig. Eerst was ik naar een andere winkel gegaan maar werd daar uit eindelijk niet fijn behandelt en het duurde volgens hun allemaal te lang.

Ik ben toen naar CameraNU uitgeweken. Ik ben uitermate goed geholpen via de telefoon en deze persoon nam zeker de tijd voor alles. Hele goede klantenservice. Maar daar houdt het nog niet op. Na 2 dagen zag ik een advertentie dat je nog eens 150 korting kreeg op het product. Van te voren wist ik hier niet van af. CameraNU was zo netjes om dit bedrag naar mij over te maken, ook al had ik hem voor de actieperiode gekocht. Compliment voor dit!

Het enigste verbeter punt vind ik dat ze de actuele voorraad op de site moeten bij houden hoe die werkelijk is. Zo moet ik tot half juni wachten op mijn drone terwijl er op de website 5 werkdagen staat.

Taede 10-06-2019

We gingen voor een verrekijker, de expert op dit gebied heeft ons super vriendelijk geholpen. We kregen alle tijd om buiten vele kijkers te vergelijken en kregen zeer goed en uitgebreid uitleg.
Er was totaal geen druk om te kopen. De koffie was heerlijk en we hebben de kijker gekocht die het beste bij ons en ons budget paste. Heel erg bedankt camera nu.

Visker 10-06-2019

Goede Prijs kwaliteitsverhouding vlotte levering met de mogelijkheid om een pick-up adres aan te geven. Dat is ideaal als je moet werken. Product is goed verpakt en voldoen aan mijn verwachting.

Dennis 09-06-2019

Na het vergelijken van verschillende onderwaterbehuizingen voor camera’s en het uitzoeken wel toestel in welke behuizing past op verschillende sites. Vond ik deze site voordelig en zeer uitgebreid in de omschrijving. Snelle levering en netjes verpakt

Cato 08-06-2019

Na een aantal goed ervaringen in het verleden met CameraNU heb ik besloten mijn grote aankoop; een nieuwe professionele body, via hen te doen. Wederom heb ik gekozen voor een tweedehands exemplaar en deze is precies uitgevallen zoals beschreven. Hij werkt naar behoren, gebruikerssporen komen overeen met de beschrijving en je hebt ook nog eens garantie! Precies zoals aangegeven had ik de body de volgende dag in huis. Goed ingepakt ook! Erg blij met deze webshop waar de service goed is en de prijzen heel acceptabel! Ga zo door! :)

Pool. W. 08-06-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk. De levering van de door mij bestelde goederen was prima in orde. Ik had al van anderen gehoord dat Cameranu een top zaak was en dat is volgens mij nog steeds zo.De medewerkers nemen alle tijd voor je ook al kom je alleen maar voor advies. Ik kom hier zeker nog wel eens terug.

IvH 08-06-2019

fijn dat CameraNu naast de toch wel dure adapter van Olympus ook een adapter van Caruba levert (Lens Mount Adapter (Micro 4/3 naar 4/3) Aluminium). Degelijk en werkt net zo goed.

JanR 08-06-2019

Cameranu is voor mij de ideale winkel als het op fotografie artikelen aankomt, ruime sortering. Veel op voorraad, zeer deskundig advies. Dit advies is echt op jouw van toepassing, ook al weet je nog niet exact wat je voorkeur is. Geduldig, behulpzaam en vaktechnisch kundig personeel. Eerlijk is eerlijk al in veel foto winkels geweest. Maar deze steekt toch net iets boven de anderen uit. Al jaren trouwe klant.
Enig minpuntje is dat het daardoor heel druk kan zijn. Dus je kunt beter een moment kiezen dat het minder druk is.
Maar op zich is druk niet echt een minpunt, het zegt wel iets over de winkel

Chapeau

Elle 08-06-2019

Deze online winkel heeft me eerst heel goed geadviseerd over wat voor mijn camera bruikbaar was en ik ben blij met wat ik heb besteld. Dit kwam snel en netjes verpakt aan!

John 08-06-2019

Correcte en snelle levering van het bestelde product.
Transparante en duidelijkheid in de webshop zijn aanleiding voor de aankoop

Lia 07-06-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het artikel wat ik wilde voorradig was. De service , zoals snelle levering, op de hoogte gehouden worden van de verzending enz, was perfect.

Suzan 07-06-2019

Eerst een lens gehuurd en nu een camera gehuurd. Super service en super prijs kwaliteit verhouding. Zeker ee aanrader!

HJ Bos. 07-06-2019

Een klantvriendelijke winkel waar goed wordt geadviseerd en er volledig aandacht aan mij werd besteed ondanks dat het heel druk was. Ook het brede assortiment was voor mij ook heel belangrijk.

Maarten 07-06-2019

Snelle levering. Veel producten op voorraad waardoor ‘s avonds besteld morgen in huis betekent. Mogelijkheid om pakje ergens op een afhaalpunt te laten bezorgen is ook een pluspunt

Arjan 06-06-2019

De winkel die wel je camera op voorraad heeft, snel verzend en afspraken dus nakomt.

Rob 06-06-2019

Erg tevreden. Groot aanbod tegen een scherpe prijs.Omschrijving past bij het geleverde product. Snel geleverd en goed verpakt.

Fons 06-06-2019

Prima prijs voor het product dat ik zocht, bezorging op de zelfde dag is een supergoede optie en tegen een schappelijk tarief. Bevestiging van bestellen en bezorgen helemaal helder en de 'track-and-trace' van Trunkrs was super.

Tim 06-06-2019

Ik bestel regelmatig bij cameranu, altijd snel geleverd en ruim keuze in producten. Vooral handig als je last minute iets nodig hebt is die snelheid essentieel. ook als ik een vraagje heb die wat specifieker op het product ingaat biedt een telefoontje altijd uitkomst, men weet gewoon wat ze verkopen en kunnen je dus echt van goede informatie voorzien.

Joost Gorter 06-06-2019

de webshop is zeer vriendelijk in gebruik, werkt als een trein. had een bestelling geplaatst van een product dat nog niet op voorraad was, hier gelijk een mail over ontvangen wanneer dit product op voorraad zou zijn, nadat dit product op de aangeven datum op voorraad was. gelijk een mail ontvangen dat het product onderweg was naar mijn adres. De volgende dag in huis! Wat een top service.

Zeker een webshop om meer producten te bestellen!

L.G.A. Roemen 06-06-2019

De reflecta x8-scan werd daags na de bestelling door Post NL geleverd en was ontzettend goed verpakt. Werk met veel plezier met de negatief/dia scanner

Otto Janssen 06-06-2019

Cameranu.nl is niet zomaar een webwinkel. Het is in mijn ervaring in eerste instantie een winkel waar het personeel allemaal grote voorliefde heeft voor het in allerlei vormen van beeld vastleggen. Of dit nu via foto, video gebeurd en van goedkope alledaagse camera’s tot high end apparatuur.
Natuurlijk kun je gewoon een item uit de webshop bestellen en dan is het gewoon een prima webwinkel waar je netjes krijgt wat je besteld en verwacht te krijgen.
Maar cameranu.nl is zoveel meer. Ze hebben een goede manier om informatie te vragen aan bekwame medewerkers via allerlei sociale media en ook gewoon nog via de telefoon. Daar kun je prima en goed advies krijgen. En woon je niet al te ver weg van één van de fysieke winkels kun je daar natuurlijk ook heel goed terecht voor een prima advies en om eventueel het gevoel te ervaren van een product wat je denkt aan te schaffen.
Pas wel op want dan ben je als een klein kind in de snoepwinkel en zou je zomaar verleid worden om meer te kopen dan je van plan was. Maar ook hierbij krijg je gewoon een prima advies en heb je niet het idee dat men erop uit is om je het duurste van het duurste te verkopen.
En als je dan door hun concept gegrepen bent kun je zoveel meer nuttige informatie ontvangen. Ja een eventuele wekelijkse nieuwsbrief bevat reclame, logisch er moet wel geld verdiend worden. Maar wat ze ook bevatten zijn mooie artikelen over allerlei vormen van het vastleggen van beeld en geluid. Hierdoor kun je als je dat wilt verder ontwikkelen als fotograaf, vlogger of waar je interesse naar uitgaat.
Kortom ik zal niet zo snel ergens anders terecht komen voor aanschaf van mijn foto apparatuur.

Renny Jenkins 06-06-2019

Duidelijke website, waar alle gewenste spullen te vinden zijn. Supersnelle levering en goede advisering via chat!

A. Frank 05-06-2019

De shop ziet er goed uit, ook de webshop is overzichtelijk, alleen de wachttijd, dus voordat je geholpen wordt duurt soms wel erg lang, omdat er dan te weinig verkopers zijn in de shop.
Wij hadden nu het probleem, dat we geholpen werden door een verkoopster, die van de pro hero 7 niet zo veel afwist, we hebben het product wel meegenomen maar weinig uitleg gehad.

Lydiafdw 05-06-2019

Na in de winkel (Urk) goed geadviseerd te zijn de camera uiteindelijk online aangeschaft. De webshop navigeert prettig en heeft een fijne menustructuur en filtermogelijkheden. Hierdoor kan je gemakkelijk je keuze maken. De optie om accesoires te kiezen die bij de camera passen maakt het helemaal af.

Floris 05-06-2019

1 van de weinig Benro dealers in Nederland. Na een leuke kortingsactie een statief besteld en ondanks een feestdag er tussen door gewoon de volgende werkdag in huis. Prima service zo.

Nicole 05-06-2019

Winkel met een zeer uitgebreid assortiment, voor goede prijzen en ze hebben een snelle verzendservice.

Jurgen 05-06-2019

In de afgelopen jaren heb ik al verschillende bestellingen geplaatst bij CameraNu.nl en hierover ben ik zeer tevreden. De levertijd is snel en het meeste is op voorraad. Ook de klantenservice is erg behulpzaam als je vragen hebt. In de komende jaren verwacht ik hier nog te bestellen.

Desiree 05-06-2019

Een geweldig bedrijf en een fijne website. Cameranu reageerde snel op chat berichten adviseren je goed en zeer klantvriendelijk. Er zijn veel producten op voorraad en ze hebben een snelle levering.

Ariella Hdw 05-06-2019

Ik had voor de aankoop van mijn Nikon D7500 (Body) al wat voorwerk gedaan op het WWW en op Youtube. Voor mij was het dus een bewuste keus. Ik werd op een zeer prettige manier geholpen door mevr. Wytske. Maar toch kwam in het gesprek met de verkoopster aan de orde waarom mijn keus op die body was gevallen. Jammer alleen dat de batterij in de verpakking leeg was en er kennelijk niet een vervangende battery voorradig was om samen ven door de belangrijkste menu punten te gaan. Wat opvalt dat indien nodig overal de tijd voor wordt genomen en dat is bijzonder plezierig.

Sabrina 05-06-2019

Fijne webwinkel. Goede service en altijd vriendelijk. Helpen mee zoeke naar oplossing mocht er iets mis gaan en snelle levering. Prima producten en snel geleverd.

Thijmen Hendriks 05-06-2019

Ik vind deze shop goed overzichtelijk en erg betrouwbaar. Ik heb hier veel spullen besteld met goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ook is het verzenden erg snel en betrouwbaar.

Eppelke 05-06-2019

Verkopen nieuwe demo modellen voor nieuw bovendien een zeer slechte service.
Officiele reactie van CameraNU.nl 06-06-2019

Beste Vivënne,

Jammer dat we je ondanks al onze inspanningen niet hebben kunnen overtuigen van onze goede bedoelingen.

We hebben je in 2017 inderdaad een artikel geleverd wat niet als nieuw verkocht had mogen worden. Dat hebben we vervangen, en we hebben je daar onze excuses voor aangeboden. Dat je door deze ervaring enigszins sceptisch bent geworden kunnen we alleen maar begrijpen, maar het is ons helaas niet gelukt je te overtuigen van onze goede bedoelingen. Dat jij dit bestempelt als slechte service vinden we dan ook erg jammer.

We hebben je per mail nog iets meer toelichting gegeven, en we hopen dat je inzicht nog verandert.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Marald 05-06-2019

Goede aanbiedingen, ruim assortiment en zeer snel en goed geleverd. Op de website ook via chathulp snel en duidelijke hulp bij het kiezen van een product.

Christiaan 05-06-2019

Geen korting toch korting, Dat is pas service! Tijdens het bestellen van de Peak Design Small Cube ben ik door een kortingscode net onder de 50,- euro gezakt waardoor de site automatisch verzendkosten in rekening brengt... eigenlijk niet meer dan logisch want als je dat niet wil moet je je spullen in de winkel kopen. Toch heb ik ze gebeld, de winkel levert altijd goed service maar ze zitten bij mij niet om de hoek. Aangezien het maar om een paar euro ging hebben ze de verzendkosten achterwegen gelaten. Dit hoeven ze niet te doen maar het siert hun en laat toch een stukje service uitstralen. Nu had ik toch een mooie kortingsactie te pakken op de tas van Peak Design. Dit zijn echt te gekke tassen. Ja de prijs ligt wel wat aan de hogen kant. Maar hiervoor krijg je een mooi stuk kwaliteit en gebruiksgemak voor terug! Zeker in combinatie met een goede aanbieding is het het overwegenwaard om je spaarvarken kapot te slaan en je winkelmand vol te laden.

Kort samen gevat, top winkel, goed telefonisch bereikbaar en snelle levering!

Gabriel 05-06-2019

De vraag die ik had werd snel opgepakt en er werd erg behulpzaam gereageerd

Bram 05-06-2019

Altijd snelle service en goed advies via chat of telefoon. Ik bestel graag bij cameranu.nl