Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mike Nuijs 08-01-2017 Via de website gekocht

Top tas

Ik heb een tas van Panasonic gekocht voor mijn telelens. Ik ontving de tas dezelfde dag wat ik erg knap vind. De tas is handig in gebruik, nu kans ik meerdere lenzen en accessoires meenemen.

Pluspunten

• Handig voor meerdere lenzen
  • Je kunt de grote tas thuislaten

Maarten 07-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs snelle levering

Vanwege de goede prijs aan huis het item hier gekocht. En omdat het een grote bekende is in fotoland.
En levering nog dezelfde dag! Had niet gehoeven maar is wel heel leuk. Cameranu werkt met Redjepakketje. Die naam kende ik niet maar volgens mij hebben ze wel een gat in de markt voor internetbestellingen.

Pluspunten

• prijs
  • lage verzendkosten
  • zeer snelle levering

Peter 07-01-2017 Via de website gekocht

Aankopen bij Cameranu.nl = awesome

Prima webshop. Ik koop bij verschillende webshops, nu voor het eerst bij deze shop aankopen gedaan. Deze shop gaat voor eventuele nieuwe cameraspullen zeker weer in beeld komen.

Lekker snel in verzenden, veel betaal mogelijkheden. Pakketje goed ingepakt.

Pluspunten

• Snel bezorging
  • Late bestel mogelijkheden
  • Geen verzendkosten en een van de goedkoopste
  • Ruim keuze uit assortiment

Minpunten

• Het filteren van het assortiment. Dit kan beter.

Fleur Stoute 07-01-2017 In de winkel gekocht

aanschaf fotolens

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat is er mooier om dit (foto) jaar te starten met mijn prachtige Tamron lens. Hiervoor uitstekend geadviseerd door een bekwame medewerker. Medewerker nam de tijd, gaf een objectieve advies en was service gericht. Geen enkel ogenblik dat we snel geholpen moesten worden, afgedaan werden met een niet passend product en dat we producten moeten aanschaffen die bijvoorbeeld moesten. Nee juist gericht op ons, in overleg mogelijkheden en producten voorgelegd. We verlieten Cameranu.nl enthousiast met een geweldige lens. Afgelopen periode actief gebruikt en vol lof.
En wat nou het mooie is, als je op een 2e hands lens die we hebben aangeschaft zelfs 1 jaar garantie krijgt.......! Daar spat het vertrouwen toch van af. Zeker duurzaam, voordelig en een pracht product.

Pluspunten

• service
  • bekwaam
  • mogelijkheid tot 2e hands aanschaf
  • garantie
  • zowel winkel als on-line aanschaf

Christian 07-01-2017 Via de website gekocht

Review CameraNu.nl

Cameranu.nl heeft alles wat je nodig hebt voor je camera. Een goede website voor fotografen, filmmakers en ook gewoon voor hobby. De prijzen zijn niet duurder dan andere webwinkels, maar ook niet lager.
Verzending komt snel en ook echt de volgende dag binnen en is goed ingepast, waarbij geen overbodig veel karton word verbruikt.

Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Goede kwaliteit van artikelen
  • Snelle verzending
  • Groot aanbod aan spullen

Minpunten

• Soms een beetje onoverzichgelijk

Richard 07-01-2017 In de winkel gekocht

Goede shop, wel druk

Ik heb een tas gekocht via Camera Nu, dit omdat deze de tas in het assorti had en ook op voorraad. De winkel is mooi opgezet, maar wel erg druk het duurde dus even voor ik aan de beurt was. Werd erg goed geholpen, en zal er zeker nog eens heen gaan.

Pluspunten

• Artikelen

Minpunten

• drukte

Ab 07-01-2017 Via de website gekocht

Top fotozaak!

Duidelijke website met, en dat is zo prettig, de mogelijkheid om 24/7 mooie fotospullen te kopen. Zeker omdat Urk voor mij net iets te ver is. Zeer snelle levering en op tijd. Vooraf aan de bezorging krijg je nog een bericht. Bezorging is meestal nog dezelfde dag mits je de juiste betaalwijze hebt gekozen en het artikel op voorraad is. Prijzen zijn concurerend en dat is wel zo prettig. Persoonlijk koop ik ook liever bij een Nederlandse winkel.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Groot assortiment

Hans 07-01-2017 Via de website gekocht

Netatmo Presence gekocht.

De webwinkel cameranu.nl heeft een goede en vriendelijke service. Na een telefonische vraag over een onderdeel van de Precense werd meteen aangeboden om in de doos te kijken en om anders de leverancier te bellen. Top, zo hoort het. Verzending ging erg snel. Over het geheel ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• zeer hulpvaardig aan de telefoon
  • snelle verzending

Arnold 07-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goed

onlangs heb ik een Yongnuo EF YN 50mm f/1.8 Canon objectief besteld.de webstore is duidelijk en overzichtelijk,professioneel,enorme keuze en duidelijke tekst en uitleg. Laagste prijs, zeer snelle levering en goed verpakt.
Ik kan cameranu.nl zeer zeker aanraden.

Pluspunten

• goede service
  • goede prijs
  • snelle levering
  • ruime keuze

Minpunten

• nog niet ondekt

Jacques 07-01-2017 Via de website gekocht

Brofish Panoramische TimelapseKop

Goeie service en klantenservice voor je vragen en snelle levering en nog nalevering gratis van vermeende verkeerde levering. Eerste levering bleek correct.
De Brofish panoramische Timelpase Kop werkt perfect. Leuke gadget voor je actiecamera of mobiele fone.
Het complementeerd mijn fotografische uitrusting.
Groet, Jacques

Pluspunten

• klantenservice
  • snelle levering
  • service in het algemeen

Ronald 07-01-2017 Via de website gekocht

Cokin filters en toebehoren

Super alles kunnen vinden wat ik zocht en snel in huis ook dus andere dag gelijk in gebruik genomen je kunt zoveel mooiere foto's maken met de filters van Cokin echt super bedankt

Pluspunten

• Overzicht site
  • Snel geleverd

Leo.B 07-01-2017 In de winkel gekocht
urk

Nikon D7200

Camera nu is een mooie ruime winkel vlak bij de snelweg in Urk. Parkeren is geen probleem en gratis.
Bij binnen komst kan je lekker in de rondte kijken en een kopje koffie pakken.
Het voordeel van deze winkel is ze hebben een mooie website, en in de winkel is bijna alles op voorraad.
Personeel is netjes en verstaan hun vak al met al een mooie winkel om je fotografie spullen te kopen.

Pluspunten

• Mooie duidelijke website
  • Vaak mooie aanbiedingen

Minpunten

• Zit alleen in Urk

Henk Spaan 06-01-2017 In de winkel gekocht
URK

De winkel voor ''grote kinderen''

Werkelijk.......dit is een winkel waar de ''grote kinderen'' hun hart kunnen ophalen. Gedreven personeel die niet te beroerd zijn om al je vragen te beantwoorden en vakkundig advies geven.
Ook met problemen wordt je op een correcte manier geholpen!
Tot slot het is een ritje waard om naar de winkel op Urk te gaan.
Trouwens....de koffie is ook erg goed!

Pluspunten

• Gedrevenheid personeel
  • Vakkundig advies
  • Service

Vera 06-01-2017 Via de website gekocht

Lume Cube

Positieve ervaring bij de bestelling van een Lume Cube: snelle levering, goed verpakt, duidelijke website.
De Lume Cube zelf is hier en daar wat onhandig in gebruik. Als je minder sterk licht wilt, moet je helemaal doorklikken tot aan de sterkste stand en dan door naar het begin, er is geen 'terug'knop of sterktestand. De hoogste stand bereik je dus ook alleen door het aantal klikken te tellen hoever je bent. Als je je vergist ben je weer terug bij de laagste en moet je opnieuw beginnen.

Pluspunten

• snelle levering
  • correcte levering

Minpunten

• beperkte instelling van de Lume Cube
  • hoeveelheid licht valt enigszins tegen

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Op Urk bij je thuis

Niet alleen op Urk maar ook op internet is CameraNu duidelijk aanwezig. Na wat rondkijken bij de grote leveranciers op het internet besloten de Canon DSLR te bestellen bij CameraNu. Volgende dag in huis, scherpste prijs, voorraad en 5 jaar garantie (actie) gaven de doorslag. Na bestelling goed geïnformeerd over de vervolgstappen en de volgende dag de Canon in bezit. Zelf niet in de winkel geweest, maar de goede ervaring geeft een vertrouwd gevoel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Professionele organisatie

Roelof 06-01-2017 Via de website gekocht

Schouderfototas Tenba Messenger DNA 15

Ee mooie fototas. Veel ruimte , met veel vakken. Kan mijn gemak een DSLR met twee extra objectieven in, plus een flitser Ze zitten in de uitneembare vakindeling. Prima veilige afsluiting en makkelijk alles te pakken.Op de plaats waar een tablet/laptop kan is ruimte voor bv een reisgids. Ook voor allerlei ander spullen voldoende ruimte. Mooie riem. Keus uit veel kleuren. Heel tevreden

Pluspunten

• Valt niet echt op als fototas
  • Handig in gebruik
  • Veel extra vakjes
  • Veilig
  • regenhoes

Eric 06-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede service

5 minuten voor middernacht besteld en toch de volgende dag binnen. In 1 woord geweldig. Ik hadden nog nooit van deze website gehoord maar ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed verpakt.

Jan 06-01-2017 Via de website gekocht

Printer

Al eerder een printer bij Cameranu gekocht,ondanks de iets hogere prijs toch voor cameranu gekozen vanwege betrouwbaarheid.
Helaas was het produkt snel uitverkocht,maar de volgende dag was het wel weer beschikbaar.
snelle en duidelijke leveringsafspraken.
netjes afgehandeld.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke info omtrent leveringstijd/datum
  • produkt weer snel voorradig

Minpunten

• e-mail werd niet beantwoord

Luda 06-01-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel.

Goede prijs, en brievenbus pakket volgende dag was bij mij! Snel en makkelijk! Verzending was gratis. Bedankt! Ik ben jullie klant geworden. L. Kheyze.

Jakub 06-01-2017

Helemaal Top

Alles ging goed, ontzettend snel bezorgd. Zeker een aanrader. Ik zal in de toekomst 100% zeker weer terug keren naar camera nu

Pluspunten

• S,elle bezorging
  • Goede prijs
  • Veel keuze in breed assortiment

Anna 06-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies!

Omdat we al eerder iets gekocht hadden bij Cameranu.nl en we daar tevreden over waren, nu weer voor deze winkel gekozen.
De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.
Twee keer heb ik gebeld voor advies en beide keren werd ik te woord gestaan door geduldige, en voor zover ik kan beoordelen, vakkundige medewerkers.
Levering was de volgende dag al.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijk advies
  • vriendelijk
  • geduldig

Fred 06-01-2017 Via de website gekocht

Wat een mooie camera !

De site van Cameranu.nl laat heel veel producten zien. Voor lage prijzen en met prima informatie. Het is niet mijn eerste aankoop bij Cameranu.nl en waarschijnlijk ook niet mijn laatste. Een betrouwbare winkel, echte aanrader! Ik ga nu lekker aan de slag met mijn nieuwe camera. De eerste ervaringen zijn al perfect!

Pluspunten

• Zeer goede prijs
  • Prima omschrijving
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen minpunten !

De Jong 06-01-2017 Via de website gekocht

volledig zoals je mag verwachten

Een externe harddisk kopen bij dit bedrijf levert je het juiste product voor een goed prijs en dan ook nog eens snel geleverd.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs
  • gemakkelijk bestellen

Henk 06-01-2017 Via de website gekocht

Henk

Perfecte service en 100 procent betrouwbaar en super snel. Fout tijdens de bestelling werd na een kort telefoontje snel opgelost

Pluspunten

• Snel
  • Goede service

Maarten 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel voor al je Fotografie materieel!

Uitstekende fotozaak waar ik al jaren mijn uitrusting koop. Doen nooit moeilijk als er problemen zijn en hebben een hele scherpe prijs. Cameranu.nl is gewoon een prima winkel!

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • betrouwbaarder winkel
  • scherpe prijs
  • doen nooit moeilijk over ruilen en retouren

Gilles 06-01-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring bij Cameranu.nl

Een prima shop, met diverse mails wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling. Alles klopte de andere dag werd het bestelde bezorgd.

Pluspunten

• Wordt goed op de hoogte gehouden
  • Gemakkelijke website

Da's dan weer jammer; weergavenaam. René Smit 06-01-2017 Via de website gekocht

Titel? Wat bedoelt u?

Wat ik zocht, vond ik bij u. En -niet onbelangrijk- veel goedkoper en snel geleverd. Wat kan 'n mens zich nog meer wensen?!
I'll be back! Leve Urk.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • duidelijke info

Willem 06-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede en snelle service

Heb nu een paar keer bij Cameranu.NL geshopped en ben zeer tevreden over de snelle service, de deskundigheid van het personeel en de snelle response op vragen en opmerkingen. Voor mij de winkel om mijn fotoapparatuur te kopen.

Pluspunten

• Snelle Service
  • Deskundig personeel
  • Scherpe prijzen

Monique 06-01-2017 Via de website gekocht

duidelijke en veel keuze

Ik kwam bij toeval eigenlijk uit bij CameraNU.nl Een zeer mooie website die trouwens erg duidelijk is. Je kan echt niet verdwalen op deze site. De levering van mijn fotocamera was snel en alles was erg netjes verpakt. Kortom een gemakkelijke webwinkel, met veel mooie spullen en voor een goed prijs/kwaliteitverhouding. Ik zeg: DOEN!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke uitleg
  • Gemakkelijke site

Jos 06-01-2017 Via de website gekocht

de heer J. van de Staak

Ik had al bij hun een telelens gekocht, hier zocht ik nu een zonnenkap en filter voor. Ik had op de website een keuze gemaakt, maar voor de zekerheid de verkoper gebeld. Deze vond de keuze goed, maar kwam met een alternatief die net zo goed was maar wel veel goedkoper!
Het was dus zeker een eerlijk advies, die je niet in elke winkel krijgt.

Mark 06-01-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Kort geleden een objectief voor mijn canon camera besteld. Overzichtelijke website en groot assortiment tegen scherpe prijzen. 's Ochtends besteld en dezelfde middag al in huis.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Jan Klop 06-01-2017 Via de website gekocht

Weer gekozen voor Camera nu.nl

Al meerdere keren daar besteld. Altijd perfecte levering. En uiteraard een mooie scherpe prijs. Tevens weer gebruik gemaakt van de gratis verzendkosten.

Pluspunten

• Goed arsortiment
  • Scherpe prijzen
  • Betrouwbaar

Shantanu Garg 06-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Great experience via online shopping, having vast variety of products of various brands. Very nice customer care facility which provided me patiently all type of answers which i asked. efficient delivery, online order till midnight for next day delivery. Overall a fantastic shopping experience with them.

Pluspunten

• Vast variety of all products
  • Great customer care centre
  • Free delivery even for small product
  • Efficient ordering and delivery system

Marjolijne 06-01-2017 Via de website gekocht

Website Cameranu.nl

De shop is zeer goed toegankelijk, alles is makkelijk vindbaar.
Gekozen voor de shop op aanraden van collega.

Pluspunten

• duidelijk
  • overzichtlijk

Louisette 06-01-2017 Via de website gekocht

Op de valreep

Zelfs op de valreep van het jaar komt mijn bestelling zoals beloofd de volgende dag en kon ik in het oude jaar al gebruik maken van de wacom bamboo fineliner 2. Super!

Pluspunten

• Snelle levering in goed passende verpakking
  • Mooi product

Richard 06-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling!

Benro mini tripod besteld. Snel geleverd. Bleek een probleem te zijn met BT. Kreeg snel een reactie voor RMA afhandeling. Dit ging correct en zonder vragen. Fijn en geeft mij vertrouwen!

Pluspunten

• Communicatie
  • Betaling

Minpunten

• Geen tegen gekomen

Levi Zandbergen 06-01-2017

snel

Vlak voor oud en nieuw moest ik nog schroefjes hebben voor mijn camera en ik wist niet zeker of ze nog voor oudjaarsdag gelevert zouden worden. Wonder boven wonder kwam deze de volgende dag al in huis zonder bezorgkosten! Goede snelle levering

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis bezorgd

Ellen 06-01-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden!

Camera met toebehoren op woensdag besteld en hoera, op donderdag had ik alles al in huis. Gratis aangetekend verzonden. En dat in de drukke kersttijd. Gewoon helemaal goed :-)

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis verzending, aangetekend
  • overzichtelijke website

John 06-01-2017 Via de website gekocht

Stevig Statief

Alles makkelijk te vinden , en goede omschrijving van het aangebodene.
Je wordt op een duidelijke manier door de winkel geholpen .

WHM Trommels 06-01-2017 Via de website gekocht

TOP

Een overzichtelijke site. De camera die ik zocht was hier het goedkoopst en de levering was zoals afgesproken. Helemaal op de hoogte gehouden hoever het stond met de levering, waardoor je kan regelen dat je thuis bent wanneer er bezorgt wordt, heel erg fijn.

Pluspunten

• duidelijke levering
  • goedkoop

Pinquin61 06-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld van hoe een internetshop zou moeten werken.

Zeer goed geholpen bij aanschaf van een Drone. Goed en deskundigadvies en supersnel geleverd. Erg vriendelijke dame bij het telefonischcontact om een afspraak te maken om de Done op te halen.

Pluspunten

• Vakkundig
  • Snelle levering
  • vriendelijke helpdesk

Rob 05-01-2017 Via de website gekocht

Keurig afgeleverd, snel en volgens afspraak

Ook deze tweede bestelling bij Camera.nu werd de volgende dag thuis bezorgd. Goed geregeld. En dat terwijl de prijs voor mijn Waco Photo tablet gewoon scherp was.
Tevreden over deze leverancier!

• Goede prijs

roelie 05-01-2017 Via de website gekocht

camera nu: veel keus, snelle levering

Veel keus. Wat ik vooral prettig vind is dat je de producten goed met elkaar kunt vergelijken. Zo kun je een goede afweging maken welke camera je wilt hebben. Het product werd keurig bezorgd en had ik de volgende dag al in huis.

Pluspunten

• veel keus
  • producten vergelijken

Rita 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Een prima webwinkel. Bestelproces is geheel duidelijk.
's Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis, supersnel!!
Gratis thuisbezorgd! Helemaal top!!!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Scherpe prijzen
  • Gratis thuisbezorgd
  • Supersnelle service

Minpunten

• Ik kan geen een minpunt bedenken!

Thea Rolink 05-01-2017 Via de website gekocht

??????

Het product dat ik zocht was het goedkoopst bij deze shop. Ook waren er geen verzendkosten. Met Red je pakketje had ik het product dezelfde dag nog in huis. De communicatie via email was heel duidelijk. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Pieter van Foto-creations Beilen 05-01-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

We waren lekker vroeg in de winkel: bijna gelijk aan de beurt en ik wist wat ik wilde. Nog een paar dingen in combivoordeel opzoeken en binnen no time hadden we wat we wilden. Toen we bedachten, dat we ook privé nog een compact camera wilden kregen we goed advies....

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Altijd even zoeken naar voordeelcombi
  • Als je vroeg bent ben je snel aan de beurt

Willemelzen 05-01-2017

Flitser Nissin en Air

Na enkele bestellingen afgelopen maanden, voel ik mezelf een vaste klant. Prima adviezen, goede service én goede prijzen.

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Goede service
  • Goede prijzen

Danny 05-01-2017 Via de website gekocht

Service en stipheid uitstekend bij het kopen van objectief

Voordat ik op vakantie ging wilde ik graag nog een nieuw objectief aanschaffen. Ik had nog een aantal vragen en dus gebruikt gemaakt van de chatfunctie. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. De toelichting op de verschillen was duidelijk en het voelde alsof ik in de winkel stond. Besloten om het objectief te kopen en het was zelfs nog mogelijk het dezelfde dag te laten bezorgen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden door het bezorgbedrijf en was in minder dan 8 uur na bestellen de trotse eigenaar van een nieuw objectief.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Professioneel
  • Snelheid

Ton 05-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop digitale camera

Ondanks de drukte in de Kerstvakantie werd de tijd genomen om voorlichting te geven. Er werd geen merk of type opgedrongen en de medewerker maakte een deskundige indruk

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Geen haast

Jo Daniels 05-01-2017 Via de website gekocht

Eerlijke prijs

In kocht een Manfrotto statief via een een aanbieding in de Cameranu.nl nieuwsbrief. Bij het betalen werd er teveel berekend. Nadat ik dit gemeld had aan cameranu.nl heb werd het bedrag direct gecorrigeerd. Daarom beoordeel ik cameranu.nl als Eerlijk en Oprecht

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prima aanbiedingen