Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rsq 27-12-2016 Via de website gekocht

Polaroid zink paper

Snelle afhandeling en snelle levering, goedkoopste prijs. De prijs zal wel niet voor alles de goedkoopste zijn maar voor deze was het wel. Het was goed dat het snel geleverd kon worden (avond besteld, volgende dag in huis zoals beloofd)

Marije 27-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Duidelijk overzicht betreft camera's op de website, er is een goede zoekfunctie aanwezig. Het is heel prettig dat de reviews zichtbaar zijn en als laatste de snelle service en levering. Kortom weinig op aan te merken!

colinda 27-12-2016 Via de website gekocht

cameraNU.nl

Middels een handige website word je makkelijk naar het betreffende artikel geleid dat je zoekt, waarbij er een ruime keuze is wat betreft uitvoering van het product en prijs, zodat het ook voor kleinere budgetten mogelijk is een prima product te kopen.
Bij het betreffende artikel laat men ook nog een filmpje zien zodat je ook de gebruiksvriendelijkheid kunt beoordelen.
Kortom gebruiksvriendelijk zodat je zonder veel moeite en tijd het juiste product kunt uitkiezen, waarna levering en betaling ook verder correct worden afgehandeld

Pluspunten

• goede overzichtelijke website
  • gebruiksvriendelijk

Roy 27-12-2016 Via de website gekocht

Mijn eerste aankoop bij cameranu.nl

Na een lange zoektocht op het web en fotozaken afgestruind te hebben hier in de regio is mijn keuze gevallen op de Sony HX300.

Na een kleine zoektocht kwam ik uit bij cameranu.nl deze kwam als beste uit de bus als webshop.
Grote keus voor een hele scherpe prijs.
Goede en snelle service.
En het voordeel dat men via afterpay kan betalen.
Zeker omdat dit mijn eerste aankoop bij cameranu was ging mijn voorkeur uit naar afterpay.
Echt een super service!

Denis 27-12-2016 Via de website gekocht

canon 700D

snelle levering , doen wat er wordt beloofd.
Zat geen voucher bij de bestelling voor een camera cursus, 1 belletje en alsnog geregeld

Pluspunten

• snel
  • eerlijk

Nico 27-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke mensen

Recentelijk heb ik een Manfrotto statief besteld. Het Statief bleek een gebroken onderdeel te hebben en de videokop liep niet soepel, hakerige bewegingen. Bij contact met de klantenservice werd gevraagd deze (gratis) retour te sturen. Binnen enkele dagen hebben we een nieuw statief ontvangen die helemaal naar wens is! Goede service en vriendelijke mensen.

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk
  • Begripvol
  • Meedenkend

Anne 27-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering en persoonlijk contact

Ik zocht een camera en de keus is hier groot .Er ging wat mis met de betaling zodat ik nog even gebeld heb wat ook zonder wachtrij ging en vriendelijk werd opgelost

Pluspunten

• snel en ruimte keus
  • persoonlijkcontact

Minpunten

• niets

Sandra Belisol Eindhoven 27-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop bij Camerarun

Ik was op zoek naar een specifiek artikel voor in het kerstpakket voor onze medewerkers. Bij de zoekresultaten kwam Camerarun als eerste naar voren. Ik heb de bestelling geplaatst en ben daarna steeds correct geïnformeerd over het verloop van het orderproces en de verzending. Het pakket werd de volgende dag keurig afgeleverd zoals toegezegd.

Magdalena 27-12-2016 Via de website gekocht

zonnekap, GorillaPod en ballhead voor camera ricoh gr 2

Zeer tevreden over de aankoop van deze drie producten. Zoals vermeld bij camera.nl is de levering zeer snel gegaan zelfs tijdens de kerstperiode. Camera.nl heeft een geweldige service.

Pluspunten

• Levering
  • Speciale producten

Willem 27-12-2016 In de winkel gekocht

Canon 80D

Ik was nog nooit in de winkel in Urk geweest. Het ziet er prachtig uit. Alle categorien toestellen overzichtelijk opgesteld met de relevante basis informatie. Ieder toestel kan in de hand worden genomen en uitgeprobeerd. Geholpen door een deskundige medewerker.

Geert Vinke 27-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu, deskundig en betrouwbaar

Mijn keuze voor CameraNu werd in eerste instantie bepaald door de extra garantie die geboden werd op de Nikon Coolpix B700. De camera dient ter vervanging van een vergelijkbare Sony, die juist na de garantieperiode kuren ging vertonen door een mankement dat - blijkens internetreviews - al zo'n tien jaar bij de fabrikant bekend was maar niet was verholpen. Hoewel dus de extra garantie de reden was dat ik bij CameraNu terechtkwam, was ik vervolgens aangenaam verrast door de snelheid van de levering, de correcte afhandeling en de snelle behandeling van een vraag, enkele dagen ná de levering.

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle levering
  • extra garantie zonder meerkosten
  • deskundig advies

Marcel 27-12-2016 Via de website gekocht

Compliment

Super tevreden over jullie service! Artikel is netjes afgeleverd, volgens de afspraak die ik tijdens de bestelling heb aangegeven.

Otto Janssen 27-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Geen 10 maar waarom dan wel een 9?

Via webwinkel al eerder aankopen gedaan bij cameranu.nl en dat was altijd correct en prima geregeld en volgens afspraken verzorgd. Via familie en vrienden ook positieve verhalen over de winkel in Urk gehoord. Dus daar nu zelf ook geweest toen ik wat uitgebreider advies wilde voor wat voor mijn wensen het beste product zou zijn. Daarbij in afwachting van iemand om je te helpen de mogelijkheid om vele toestellen en producten te zien en even in de hand te houden. Daarna eenmaal aan de beurt ter zake deskundig te woord gestaan. De mensen schatten duidelijk in wat voor ervaring er aan de balie staat en op dat niveau wordt er over het product gesproken. Erg prettig en geeft een fijn gevoel. Prijs is eigenlijk altijd scherp ten opzicht van alle collega’s in hetzelfde markt segment en dan vind ik cameranu.nl de perfecte winkel voor beeld/ multimedia producten. Perfect en toch geen 10, want volgens een leraar van vroeger was een 10 voor onze lieve Heer en de 9 voor de meester. Deze verdienen ze zeker in Urk bij cameranu.nl. Bent u op zoek en twijfelt u nog langer waar u de aankoop zal doen zou ik zeggen stop met twijfelen en plaats u aankoop bij cameranu.nl.
Ikzelf zal er ongetwijfeld zelf ook ooit weer een keer over de drempel stappen voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• Brede assortiment
  • Kennis van het personeel
  • Goede website die keuze vergemakkelijkt
  • Bereikbaarheid van fysieke winkel

Minpunten

• Voor mij geen

Linda 26-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Wat een goede service van camera.nu. Alles keurig geleverd en met vragen wordt er direct antwoord gegeven. Deze keer een canon d700 besteld. Was mijn tweede bestelling bij camera.nu. Zeker niet de laatste! Prijs, kwaliteit en service dik in orde!!

j vd heuvel 26-12-2016 Via de website gekocht

de beste foto-webshop

scherpe prijzen , goede voorraad , super snelle levering , kortom een betrouwbare firma voor fotografie producten die ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• snelle levering
  • veel opvoorraad
  • voor beginner tot prof
  • scherpe prijzen

Minpunten

• tot nu toe geen

Albert Norder 26-12-2016 Via de website gekocht

canon zoomlens

Geweldige shop overzichtelijk zeer snelle levering dit is mijn tweede keer dat ik hier bestel en zeker niet de laatste keer echt goed cameranu een dikke 10

Tiny 26-12-2016 In de winkel gekocht

aanschaf spiegelreflexcamera

Uit het grote aanbod van fotocamera's, de camera uitzoeken die bij mij past en aan mijn wensen zou voldoen was een hele klus.
Ik zag door de bomen, het bos niet.
Via de website ben ik mij gaan oriënteren door alle info en reviews op de site te lezen. Daaruit heb ik uiteindelijk een keus gemaakt en daarna zijn we naar de winkel geweest.
Daar heb ik mijn wensen voorgelegd en via een heel duidelijk stappenplan werden de camera's uiteindelijk gefilterd naar wat ik wilde en kwam ik uit bij de camera(body en afzonderlijke lens )die bij mij past. De camera die ik uiteindelijk in mijn speurwerk op de site ook had uitgezocht. De info op de site en in de winkel is dus duidelijk.
Tijdens de uitgebreide informatie was het inmiddels al sluitingstijd geworden, maar haast werd er niet gemaakt om de uitleg en advies te geven. De vriendelijkheid en tijd die men neemt om je te adviseren en te helpen om voor jou de juiste keus te maken is echt top!
Ik ben erg blij met mijn aankoop en ga volop genieten van mijn nieuwe camera.

Phoebe Paak 26-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik koop hier altijd al mijn spullen voor mijn camera. Het is altijd super snel bezorgd (namelijk vaak binnen een werkdag) en ze hebben een snelle klantenservice. Mijn lens moest terug voor reparatie en dat hebben ze heel netjes gratis laten repareren. Prima winkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Minpunten

• Geen minpunten

dhr.r.verschuren 26-12-2016 Via de website gekocht

dhr. R.verschuren

een makkelijk te bereiken en zeer overzichtelijke website.
je kan een account aanmaken of alleen je bestelling plaatsen.
binnen 2 dagen heb je de bestelling binnen.
echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • overzichtelijk
  • groot aanbod

Maja 26-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke communicatie, d.m.v. Bevestigingsmails en track and trace. Je kunt zelf aangeven hoe en wanneer je de levering wilt. Snelle levering en veilig ingepakt. Het product voldoet aan de beschrijving. Prijs/kwaliteitverhouding ben ik tevreden over.

Hannie 26-12-2016 Via de website gekocht

Mw.

Eerst vraag gesteld of bon ook online inwisselbaar is. Snelle reactie...online besteding geen enkele probleem. Dus direct besteld e supersnel geleverd

Nicky 26-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de beste camerawinkel is, waar ik tot nu toe ben geweest. Het personeel heeft verstand van fotografie, film en nabewerking en is daarnaast ook nog eens vriendelijk.

Men kan, zowel als op de website als in de fysieke winkel, makkelijk navigeren. Daarbij heeft de fysieke winkel een thee- en koffieapparaat wat de winkel erg aantrekkelijk maakt om even te bezoeken. CameraNu heeft in de fysieke winkel ook een lootjessysteem. Zo krijgt men snel aandacht en komt men altijd bij de juiste persoon terecht.

De enige tip die ik CameraNu wil geven, is dat ik meer informatie had willen hebben over een verzekering voor mijn camera en;of lenzen. In het begin van mijn carrière had ik namelijk geen idee dat dit kon! Maar het werd me vervolgens ook niet aangeboden toen ik een dure aankoop deed. Op mijn latere aankopen heb ik wel een verzekering via CameraNu laten afsluiten, maar wederom uit eigen onderzoek en initiatief.

In ieder geval kan ik de conclusie trekken dat ik deze winkel nog vaak zal bezoeken.

Pluspunten

• Thee- en koffieapparaat
  • Lootjes systeem
  • Hebben verstand van fotografie en film
  • Zijn vriendelijk en behulpzaam

Minpunten

• Hebben niet altijd wat ik zoek
  • Af en toe onverwachts duurder dan andere
  • Weinig informatie over verzekering

Sietse 26-12-2016 Via de website gekocht

Nikon 1 lens

Beste lezers,
Ik heb een lens gekocht bij cameranu , omdat ik niet precies wist of de lens wel bij mijn Nikon 1 j5 paste daarom heb ik gebeld met cameranu . En daar werd ik goed en snel geholpen , dat is wel een groot pluspunt.tegenwoordig kan je webwinkels meestal niet bereiken vandaar dat ik dit een pluspunt vindt. Ook kon ik nog mijn eigen lens inruilen , wat ik overigens nog moet doen , dus ook weer een pluspunt.
Algemene indruk een goede winkel, waarbij het web gedeelte goed verzorgd eruit ziet.

Pluspunten

• Zieboven snel en goed geholpen.

JP.Roman 26-12-2016 Via de website gekocht

Epson Printer XP-760

Geweldige printer mooie kwaliteit snel en kan DVD/CD Blu-ray printen idiaal. Alleen het kalibreren voor DVD/CD te printen word ik geen weis uit.
( kan aan mij liggen, maar goed )
Levering en betaling loopt heel vlot en zonder probleem. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Pluspunten

• Makkelijk betalen
  • Snell levering

leo 26-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering

in de vakantie zijn we alle reserve-batterijen van de camera's verloren. Even een bestelling geplaatst en binnen een mum van tijd waren ze binnen: de juiste types tegen de goedkoopste prijs

Ate 26-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Een prima, duidelijke website.
Makkelijk te vinden wat je zoekt met voldoende informatie.
Een snelle aflevering op de afgesproken tijd (ondanks de kerstdrukte).

Ed 26-12-2016 In de winkel gekocht

Bezoek camera-nu

Op zoek naar een lens voor mijn d200, weliswaar oude, maar goed functionerende, camera. In de vitrines veel prachtige lenzen, helaas boven mijn bescheiden budget. Toen ik aan de beurt was kreeg ik het advies te kijken bij de tweedehands lenzen en tot mijn verbazing vond ik samen met de fotograaf van camera-nu een lens ver onder mijn budget die volledig aan mijn verwachtingen voldeed. Ik ben vriendelijk geholpen en de fotograaf nam alle tijd voor mij om nog vragen te beantwoorden. Top!

Pluspunten

• Fotografen willen dat je goed geholpen bent
  • Nemen alle tijd voor je
  • Een groot aantal loketten waar je geholpen wordt
  • Gastvrij, er is altijd koffie

Mike 25-12-2016 Via de website gekocht

TOP!!!!!

Goede, snelle service en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Afspraken worden nagekomen. Ook tussentijds wordt men keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Bert Hasselt 25-12-2016 In de winkel gekocht

Panasonic AG-90UX

In prima en goed bereikbaar shop voor professioneel video apparatuur. Bij de aanschaf ben ik uitstekend en vriendelijk geïnformeerd over diverse artikelen. Wat me opviel was het geduld van de verkoper. Alles kon ik vragen en alle moeite werd gedaan om mij volledig te informeren. De eerst volgende keer bezoek ik wederom Cameranu.nl

Pluspunten

• Artikelen op voorraad
  • Professioneel advies
  • Laagste prijsgarantie

Arun 25-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en meer gekregen dan verwacht

Ik was op zoek naar een goeie monopod voor mijn sony a6000 eenmaal gekomen op de cameranu site was het erg gemakkelijk om te navigeren naar de monopods van de site. Ik had mijn monopod op de zaterdag besteld in de hoop dat ik hem maandag kon gebruiken voor mijn citytrip naar Leiden. De levering was belachelijk snel mijn monopod was al om 8 uur sochtends afgeleverd waardoor ik hem gelijk heb uit kunnen testen en wat was ik tevreden. Door de snelle levering heb ik gelijk mooiere stabiele foto's kunnen maken van Leiden en was mijn dagje uit een groot succes. Bedankt CameraNU voor de snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • geen verzendkosten
  • groot aanbod
  • lang garantie

Minpunten

• groot aanbod wat kiezen moeilijk maakt

Wouter Meeus 25-12-2016 Via de website gekocht

Ruim aanbod met een perfecte service

Cameranu beschikt over een ruim aanbod voor hobbyist tot professional ... zonder dat je keuze beperkt is tot enkele merken.

Ook merken die bij de massa niet zo bekend zijn krijgen een plaats in het aanbod, en soms zitten daar zowel qua prijs als functionaliteiten mooie verrassingen tussen.

Alles perfect een eerlijk beschreven en na bestelling steeds perfect geleverd.

Mar 24-12-2016 Via de website gekocht

300mm lens cameranu.nl

Prima betrouwbare en zeer uitgebreide webshop voor de beginnende en gevorderde fotograaf. Besteld voor Kerst en binnen 1 dag bezorgd in een keurige verpakking! Superrr

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • After pay mogelijk

Ivar Kooren 24-12-2016 In de winkel gekocht

De juiste keuze

Online vragen of in de winkel zelf,.. altijd een snel, vriendelijk en professioneel antwoord, hulp of begeleiding. Daarnaast simpelweg de goedkoopste. Goede koffie!

Pluspunten

• Professioneel
  • Klanktvriendelijk
  • Snel antwoord
  • Goedkoopste
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Anderhalf uur rijden

Ilya Schulte 24-12-2016 Via de website gekocht

Eerlijke prijs en ruim assortiment

Ik bestel mijn camera gear meestal op Cameranu.nl omdat het meestal de voordeligste is en het assortiment is erg groot. Klantenservice is erg snel en vriendelijk, ook via WhatsApp. Enige wat ik jammer vind en bij andere webshops wel zie is dat als je een product retourneert je zelf een label moet maken in plaats van dat je er zo 1 kunt uitprinten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik een beetje lui ben :). Verder een topwinkel!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Gratis verzendkosten
  • Klantenservice is snel en vriendelijk

Minpunten

• Retournering is lastig

Wim 24-12-2016 Via de website gekocht

Top tas voldoet aan al mijn wensen

Ik was al een tijd op zoek om, naast mijn Spiegelreflexcamera ook mijn accesoires handzaam en paraat in op te bergen. [telelens, extra accu's, geheugenkaarten, zonnekap, acculader's, 1 pootstatief en compactcamera, diverse kabels]. Dit heb ik zeker gevonden in de Case Logic DSLR Camera Sling Bag DCB-308t. De tas is ook nog eens met een extra regenhoes uitgevoerd. Dus een uitstekende oplossing gevonden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Compleet
  • Geschik voor extra assesoires
  • Stevig

marlies 24-12-2016 Via de website gekocht

bestelling

Ik heb 2 dingen besteld, waarvan er 1 pas 3 weken later geleverd kon worden. Ik heb dat niet vermeld zien staan tijdens de bestelling, maar misschien heb ik daar over heen gekeken?
het andere artikel was er binnen 1 dag.

Pluspunten

• supersnel

Minpunten

• artikel bleek niet op voorraad

Laurie 24-12-2016 Via de website gekocht

Teleurstelling na teleurstelling

Besteld op zaterdag voor 17 uur in de hoop dat het zondag er zou zijn. Daar betaal je namelijk extra voor.
Zondag gewacht... maar geen pakket. Dus zondag nog halsoverkop wat anders moeten regelen.
Gebeld met een medewerker. Die was wel schappelijk. We gaan alles terug storten. Inclusief de extra kosten. Ik kreeg na een week het geld van de aankoop terug. Niet de extra kosten. Nogmaals gemaild. Wacht nu al ruim een week op reactie. Kom hier nooit meer terug.

Pluspunten

• Aardige medewerker

Minpunten

• Service
  • Afspraken niet nakomen
  • Reactie na klacht duurt te lang

Bert Mourik 24-12-2016 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

Inmiddels meerdere aankopen gedaan bij Cameranu.nl en uitermate tevreden met de keurige en accurate afhandeling. Dit bedrijf komt alle gemaakte afspraken na en hield mij goed op de hoogte wanneer de zending zou worden geleverd. Top site!!!

Pluspunten

• duidelijke site
  • maakt waar wat ze zeggen

Hennie 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle bezorging

Omdat ik een snelle bezorging zeer belangrijk vind ben ik zeer blij met de supersnelle bezorging van het bestelde fotopapier.

Wouter 24-12-2016 Via de website gekocht

Review: Walkstool Basic 50 Zitafmeting M

Op zoek naar een licht "stoeltje" voor survivalkampvuur avondjes kwam ik bij CAMERANU uit. Een mooie collectie van krukjes van WALKSTOOL.
De prijs was zeker goed (35 eu) en direct besteld. De bestelling verliep netjes en werd goed op de hoogte gehouden waar de bestelling was.
Bij een kampvuuravondje had ik hem direct meegenomen en zat heel goed. Vrienden zaten er ook op en vertelden dat ze onder de indruk waren van van het zitcomfort en gebruiksgemak.
Door het geringe gewicht kon ik hem aan mn riem hangen zonder last ervan te hebben. Ook in mn tas neemt hij weinig plek in en omdat mijn "survivaltas" erg op gewicht is ingedeeld was het geen probleem om de Walkstool mee te nemen (dat beetje gewicht extra is het zitten na het wandelen en survivallen zeker waard)
Het materiaal voelt stevig en betrouwbaar aan (niet als de goedkope 5 euro 3-pootkrukjes)
De pootjes zijn gemakkelijk uit en in te trekken en goed vergrendeld zodat ze niet zomaar inklappen.

Pluspunten

• Goede zithoogte
  • Lekker licht
  • Top draagvermogen

Minpunten

• niet om erg lang op te zitten(>45min)

Raymond K. 24-12-2016 Via de website gekocht

Super Service, na mijn eigen fout!

Tijdens de dagen van Black Friday & (zo later bleek) Cyber Monday, was ik van plan een vervangend Statief voor mijn Sony Systeem Camera's aan te schaffen met als gebruikers doel Foto en Video.

Ik had in de dagen ervoor al een selectie gemaakt van een aantal statieven, maar had uiteindelijk pas op het laatste moment mijn keuze weten te maken voor ééntje die aan al mijn eisen voldeed.

Nu was het zo dat ik 's avonds laat werkte die week, en dacht ik na Black Friday te hebben, dat ik de volle prijs zou moeten betalen (niet wetende dat het nog een actie prijs was vanwege dat er nog een Cyber Monday was..

Dus op Dinsdag Avond/nacht, na thuis komst van mijn werk te moe om een order te plaatsen, stopte ik het desbetreffende statief wel in mijn winkel mandje, maar besloot ik pas in de late ochtend na het slapen de order te plaatsen.

En het was dan ook mijn fout, want in de ochtend kreeg ik een verrassing dat het statief in eens een stuk duurder was?
--Ik dus op de website chat met CameraNU.nl, en wat bleek.. Er was dus ook nog zoiets als Cyber Monday, en het statief was dus t/m die maandag afgeprijsd...

Nu was ik dus dringend opzoek naar een nieuw statief, en balend dat ik dus net de actie misgelopen had, vroeg ik aan de chat persoon, welke andere statief opties ik nu had voor hetzelfde bedrag wat ik kon uitgeven.
Natuurlijk wilde ik wel dat het aan zo veel mogelijk dezelfde eisen zou voldoen.. (al ik wist echter dat ik toch hier of daar voor een compromis zou moeten gaan..

En toen kwam de verrassing!
De persoon van de CameraNU.nl website chat gaf aan een betere oplossing te hebben voor mij.

Tijdens onze chat was die persoon in gesprek gegaan met de sales afdeling, en tot mijn grote blijdschap wilde hen voor mij een uitzondering maken!
"Ik kon het des betreffende statief dat ik in eerste instantie wilde aanschaffen alsnog krijgen voor de de Black Friday/ Cyber Monday actie prijs!

Ik kan zeggen dat ik bijna een gat in de lucht sprong!

Dus na wat gegevens te hebben uitgewisseld, en hun het statief via mijn account op de bestelling hadden gezet, kreeg ik binnen enkele minuten een e-mailtje binnen om de betaling te voldoen. En met een bevestiging van betaling, en "Hartelijke dank naar hun fantastische service naar klanten toe", eindigden we de chat.

En ja wel, ook weer zoals bij elke eerdere bestelling, 'De volgende ochtend' arriveerde de postNL bezorger, met het prachtige statief, welke ik op het oog had, maar dacht net te hebben misgelopen, totdat CameraNU.nl met hun fantastische service mij een hele blij klant maakte.

Mijn Grote Dank naar CameraNU.nl en hun Super Service!

Pluspunten

• Goede online hulp op vragen
  • Uitstekende Service!

AmazingEd 23-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service voor een snel geleverd kerst-cadeautje

Niet met lege handen onder de kerstboom!

Sinds mijn vriendin met haar mooie Canon SLR video's maakt die steeds professioneler worden, was er de wens voor een goede clip-on microfoon.

Een rondje internetten leerde dat de beste prijs/kwaliteit-verhouding, de Rode SmartLav+ Lavalier microfoon bij CameraNu op voorraad was en voor een wel heel goede prijs!

Besteld laat in de avond en de volgende dag vroeg keurig bezorgd. Service zoals je altijd hoopt van een webshop, maar welke CameraNU waarmaakt!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Duidelijke & goede prijzen
  • Snelle levering

Bjorn 23-12-2016 Via de website gekocht

Zelf wachten is niet erg

Snelle levering, prima service en scherpe prijzen. Ook als een item niet op voorraad is, en je hebt de mogelijkheid om te wachten, gewoon bestellen. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn order en eenmaal op voorraad had ik deze binnen een dag bij mij thuis.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima service
  • scherpe prijzen
  • enorm ruim assortiment

Minpunten

• Is niet heel dichtbij dus nog nooit fysiek geweest

Hans 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Goede bereikbaarheid met telefoon. Makkelijke retour service en supersnelle levering. Al met al een dikke 10 geen min punten kunnen vinden of Ervaren!

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Goede service
  • Goede bereikbaarheid service afdeling.

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Hans 23-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel met prima service

Gewoon een prima zaak om zaken mee te doen. Levering volgens afspraak en goed bereikbaar voor vragen. Website is duidelijk ingedeeld en de productomschrijvingen zijn duidelijk. Ook de prijzen zijn helder, geen addertjes onder het gras.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Assortiment
  • Service

Martijn 23-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu review

Erg goede webshop. Snelle levering en erg makkelijk is de App functie waarbij je gelijk na enkele minuten antwoord krijgt op eventuele vragen over verzending of product. Mijn bestelde backpack voor de BW 6000 case was ook nog eens de goedkoopste online.

Fabian Boot 23-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Ik heb al regelmatig een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Bij alle bestellingen ging het bestelproces erg makkelijk en kreeg ik de bestelling op tijd geleverd. Ik kan de webshop aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk bestelproces
  • Op tijd geleverd
  • Duidelijke communicatie

Minpunten

• Geen minpunten

Natalshark 23-12-2016 Via de website gekocht

Top camera winkel!

In de afgelopen maand zowel in de winkel gekocht als online besteld(waar de december maand wel niet goed voor is).

Service in de winkel was super. De medewerkers weten echt waar ze het over hebben. Ook prachtig om al die apparatuur eens van dicht bij te kunnen zien, zowel de nieuwste spullen op de markt als goed uitziende occasions.

9ok de website kan ik geen negatieve punten over bedenken, zowel de normale site als de mobiele versie zien er goed en duidelijk uit. Krijgt netjes meteen de bevestiging van de bestelling binnen en ook de levering was netjes de volgende dag aan de deur. Ook. De chat functie werkt goed, snel een medewerker kunnen sprekende me kon helpen.

Al met al een hele goede winkel tegen eerlijke prijzen.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Mooie en goed bereikbare fysieke winkel
  • Chat functie op de website
  • Nette prijzen
  • Goede service

Minpunten

• Nog geen minpunt kunnen vinden

Nautaqua 23-12-2016 Via de website gekocht

Altijd een zekerheidje

Waarschijnlijk is het alweer 15 jaar geleden dat ik voor het eerst een aankoop deed bij Cameranu. En pas heb ik weer een aankoop gedaan bij deze zaak, en het is altijd een goed gevoel dat de zaak waar je je spullen bij koop er over een aantal jaren nog steeds is. Altijd een zekerheidje.

Pluspunten

• Beste prijs/kwaliteit verhouding
  • email wordt snel beantwoord
  • zeer ruim aanbod

Minpunten

• ze verkopen geen paling

No Beaty Limits 23-12-2016 Via de website gekocht

Fotostudio verlichting

Snelle verzending, producten van hoge kwaliteit, goede verpakking, duidelijke site, duidelijke documenten, geen verrassingen...

Pluspunten

• kwaliteit
  • communicatie