Larissa 29-12-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en snel in huis

Handige site, veel producten helder omschreven. Razendsnel geleverd. Goed verpakte levering wat erg belangrijk is bij deze vaak gevoelige producten.

Pluspunten

• Veel producten
  • Snel geleverd

B.Oostdijk (DroneFlightEurop e) 28-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super enthousiast over deze vakkundige leverancier!

Afgelopen week een "field monitor" gekocht waarbij wij vaak in verschillende weersomstandigheden mee moeten opereren en tevens de video feed moet kloppen met het doorgestuurde beeld. Na een kleine toelichting en zelfs het uitzoeken van een gedetailleerde vraag zijn wij over gegaan tot aankoop.
Al met al erg enthousiast en komen we zeker weer terug!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Scherpe prijzen

Camerafan 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer prettig online winkelen

CameraNU.nl is een fijne webwinkel waar ik graag mijn producten koop. Er is volop keuze, de website is erg overzichtelijk en vaak is CameraNU.nl ook de goedkoopste! Op de levering is ook niets aan te merken. Aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering
  • betrouwbaar
  • veel keuze

Marleen 28-12-2016 Via de website gekocht

Goede srvie

Duidelijke webshop. Snelle levering en bovendien gratis.
Volgende keer zal ik hier zeker weer langskomen

Pluspunten

• Service
  • Levering

Mysje 28-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering!

De winkel heeft een groot assortiment, de beschrijving bij de artikelen is duidelijk. Alleen over de afmetingen van het product had meer informatie gegeven mogen worden. De levering was super snel, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Pluspunten

• ruime keus
  • zeer snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• weinig informatie over de afmetingen

l.k 28-12-2016 In de winkel gekocht
urk

l.k

Super winkel en super personeel. Stuur al mijn collega's naar jullie. Laatste verjaardags kado online besteld en het was super gaaf ingepakt. Na zomervakantie ook geweest en kregen we gratis oplaadbare baterije mee, omdat die van ons niet meer werkte

John 28-12-2016 Via de website gekocht

Eigenaar

Zeer geduldige, bereidwillige en deskundige telefonische ondersteuning en afhandeling. Levering goed afgestemd en volgens tijdsafspraak nagekomen.

Minpunten

• showroom ver weg

Sabine Keulen 28-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb al met regelmaat spullen gekocht bij deze winkel en de service is uitstekend ! Daarnaast is de bezorging super snel ( zelfs soms op dezelfde dag) ik raad daarom iedereen aan om hier je producten te kopen!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Vakkundig personeel

Rini 28-12-2016 Via de website gekocht

Rini Aarts Fotografie

Makkelijk kiezen, goede beschrijving en geweldige service en de snelheid van bezorgen! Zelfs bij vragen werd ik geweldig geholpen, statief al gebruikt geweldig!!!

Jorien van den Heuvel 28-12-2016 Via de website gekocht

Jorien van den Heuvel

Snelle levering en goede website. Gaf duidelijke uitleg over de productenen de levertijd. Zo heb ik geen minuut getwijfeld of mijn last minute bestelling wel op tijd aan zou komen.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Raphael Mathieux 28-12-2016 Via de website gekocht

Verzending buiten Nederland niet zo snel als verwacht

Gezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen kan ik de goederen of levering nog niet beoordelen.
Wel wil ik potentiële kopers die buiten Nederland laten leveren erop wijzen dat ze niet mogen afgaan op de mooie woorden 'Bestelt en betaalt u op werkdagen voor 23.59 of op zaterdagen voor 17:00 uur? Dan versturen wij uw bestelling dezelfde dag nog!'.
Voor landen buiten Nederland geldt dit dus NIET!!! En zal uw bestelling pas de dag nadien worden verwerkt.
Dit niet wetende heb ik bij de betaling voor Visa gekozen en had ik het ervoor over om 2% extra te betalen om de zending onmiddellijk te laten vertrekken. Met een gewone bankkaart was het kosteloos geweest en waren de goederen net zo goed de volgende dag verzonden. Dus €4,60 armer voor niets.
Ik heb er CameraNu attent op gemaakt dat hun slogan nogal misleidend is. En dat het bij het plaatsen van een bestelling buiten Nederland op het moment zelf duidelijk zou moeten worden gecommuniceerd dat er een dag vertraging zou zijn. Maar van een compensatie of commerciële geste hebben zij blijkbaar geen kaas gegeten.
Ik hoop dat de levering nu nog tijdig gebeurt.

Pluspunten

• Snelle reactie op mails

Minpunten

• Leveringen buiten Nederland 1 dag later verzonden!

Officiele reactie van CameraNU.nl 30-12-2016

Beste Raphael,

Bedankt voor uw review en uw bestelling bij ons!

Vandaag besteld, morgen in huis geldt voor bestellingen die binnen Nederland geleverd kunnen worden. Voor verzenden naar België heeft de transporteur één dag extra nodig.

Wij hebben contact gehad en de order is die dag ook meteen geleverd. Daarnaast hebben we u een passende tegemoetkoming gedaan.

Wij hopen u in 2017 wederom te mogen begroeten! Alvast een goede jaarwisseling.

CameraNU.nl

Spiegelreflex 28-12-2016 Via de website gekocht

SUPERSNEL!

Goede website, artikel op voorraad, snelle levering, ideal betaling, relatief lage prijs. Gratis aangetekend verstuurd (Kerstdagen-actie) en meteen de volgende dag bezorgd. Als we de bestelling 's ochtends zouden hebben gedaan dan zou de bestelling zelfs op de dag zelf al zijn bezorgd. Geweldig!

Pluspunten

• gratis bezorg-actie
  • supersnelle levering

Louis 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima keuze

Vaker besteld bij deze winkel. Groot assortiment, concurerende prijzen, altijd snelle levering, en nog geen problemen ervaren.

Pluspunten

• groot assortiment
  • concurerende prijzen
  • snelle levering

Hans 28-12-2016 In de winkel gekocht

Een geweldige ervaring!

Positieve beoordeling van de winkel was me op internet al opgevallen, reden waarom ikzelf ook naar Urk toog voor de aanschaf van een nieuwe camera met toebehoren. Ik was blij verrast, niet alleen wat in daar aantrof, maar ook de vriendelijkheid en vakbekwaamheid van de medewerkers. Een aanrader!

Pluspunten

• Vriendelijkheid en vakbekwaamheid medewerkers
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Goede bereikbaarheid
  • Prima klantenservice

Wim 28-12-2016 In de winkel gekocht
Op Urk

Behulpzaam en eerlijk

Flink assortiment, veel is te zien. Lenzen kan je proberen op je eigen camera. Ook de aftersail is prima voor elkaar

Pluspunten

• Groot assortiment in de winkel
  • Voorraad altijd te checken via website

David 28-12-2016 Via de website gekocht

David

Online bestelling om 23:30 en de volgende dag al in huis! Perfecte service, verpakking en bezorg tijd. Klant vriendelijke site - ik zal zeker cameranu.nl vaker gebruiken! Erg tevreden :)

Pluspunten

• Snelle service
  • Makkelijke online bestelling

Jan Q 28-12-2016 Via de website gekocht

Voortreffelijke koop en levering Canon printer

Net voor sinterklaas ging de printerkop stuk van mijn Canon printer. Moest dus op zoek naar een nieuwe. Mijn keuze was gevallen op de Canon MG7751(wit). Voor 5 december nog bij diverse webwinkels in de aanbieding. Maar na sinterklaas was deze prijs alleen nog van toepassing voor de kleur zwart.
Behalve bij Cameranu.nl. met een overzichtelijke webshop. Daar was de witte voor dezelfde prijs, dus het goedkoopst van alle winkels.
Gelijk besteld en de levering is voortreffelijk gegaan, werd goed geïnformeerd over de voortgang. Een dag later geleverd. De verzendkosten zijn niet in rekening gebracht.
Kwalitatief een goede printer. Eenvoudige installatie. Voortreffelijke koop en levering. Zeer tevreden.

Pluspunten

• zeer goede kwaliteit-prijs verhouding
  • overzichtelijke webshop
  • snelle levering
  • goed geïnformeerd over de voortgang
  • uitgebreid assortiment

Ed Duffels 28-12-2016 Via de website gekocht

Ed Duffels

Perfecte site, keuzes zijn goed te maken door goede begeleiding bij het zoeken.
Prima after sales, direct handelen en regelen.

H.Voogt 28-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop zoomlens Canon

Cameranu.nl heeft een duidelijke website met goede omschrijvingen en een site die tijdens de drukke feestdagen ook goed werkte. Verder is hun afhandeling een weerspiegeling van de website: correct en snel. Een voorbeeld voor veel anderen. Daarbij zijn hun prijzen ook nog eens schertp, dat wat wil je meer...

Delano 28-12-2016 Via de website gekocht

Via de webshop een Hoya PROHD 64 filter gekocht

De webshop heeft een uitgebreid assortiment, deze is duidelijk en overzichtelijk. Producten zijn onder de zoek functie snel te vinden.
Prijs/kwaliteit in vergelijking met andere webshops is niet ten onder of boven.
Leveringsduur van product is conform de afspraak.
Betalingsmogelijkheden zijn uitstekend.

Cameranu.nl is een aanrader.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snelle zoekfunctie
  • zeer overzichtelijk webshop

Wout Pol 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima aankoop gedaan bij camera.nl

Prima site.
De afhandeling en service zijn prima.
Product op tijd binnen gekregen.
Camera.nl maakt waar wat ze beloven.

RickW 27-12-2016 Via de website gekocht

Top lens

De winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment tegen een gemiddeld tot goedkope prijs vergeleken met andere webshops gericht op fotografie.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestellig en de ruime keuze in bezorgmogelijkheden bevalt mij uitstekend.

De betaling en levering gaat geweldig snel. De veelvuldige mogelijkheden om te bevallen is voor ieder wat wils.

Ik zou zeker bij de vorige aankoop weer hier bestellen.

Pluspunten

• Snelle leerig
  • Uiterbeid assoriment
  • Betaalmgelijkheden

Kelsey Schenk 27-12-2016 Via de website gekocht

Fijne service en snelle bezorging

Ik vind de webshop duidelijk en overzichtelijk. Dit is de reden dat ik voor deze winkel heb gekozen. Daarnaast heb ik telefonisch contact opgenomen omdat ik een vraag had en hier werd leuk en goed op gereageerd. Ook via mail kreeg ik snel een antwoord waardoor mijn vraag beantwoord werd.

Pluspunten

• Goede en gerichte service
  • Snelle reactie op mail
  • Goede service via telefoon

Arne 27-12-2016 In de winkel gekocht

Bezoek op Urk

Ik mocht bij binnenkomst een nummertje trekken, tijdens het wachten was het mogelijk om een kopje koffie te drinken. Het duurde ongeveer 5 minuten voordat ik aan de beurt was. Ik werd prima geholpen door een vriendelijke medewerker.

Pluspunten

• Beste fotowinkel in onze regio
  • Alles is op voorraad
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• Moest een nummertje trekken
  • De parkeerplaats was vol

Wander 27-12-2016 Via de website gekocht

Ook met Kerst super service

De op het verlanglijstje voor Kerst gewenste producten waren zeer eenvoudig te vinden op CameraNu.nl tegen ook nog eens een heel scherpe prijs. Een vraag met betrekking tot de bestelling werd 's avonds rond 21.30u nog beantwoord (!) en de producten netjes de volgende dag geleverd. Een volgende keer weet ik CameraNu weer te vinden!

Pluspunten

• Makkelijk vindbaar
  • Service
  • Assortiment

Minpunten

• Na lang denken... Geen

Bob 27-12-2016 Via de website gekocht

En alweer was het goed

Nadat we al eerder iets besteld hadden bij Cameranu.nl
wat ook perfect was verlopen,hadden we voor onze nieuwe case-logic tas al vlug beslist . ze bleken de goedkoopste te zijn
En ook deze keer verliep het bestel proces perfect en werd de tas
goed verpakt de volgende dag aan geleverd

Dus perfecte service voor een goed product tegen de beste prijs.
Hebben we weer iets nodig voor onze foto hobby
kijken we gelijk bij Cameranu.nl

Pluspunten

• goed product
  • snelle levering
  • de goedkoopste

Zakaria 27-12-2016 Via de website gekocht

Inkt

Het order is optijd bij mijn huis gekomen, je hoeft maar een dag te wachten, het bestelling zit nieuw in een verpaking met een lagere prijs vergeleken net de winkels en het zelfde kwaliteit.

Pluspunten

• Gorde kwaliteit
  • Goedkoop

Mandy Raats 27-12-2016 Via de website gekocht

Top camera!

Ik bestelde 'savonds rond 22:00 een Canon PowerShot G7 X Mark II camera. Ik had ooit eerder iets van de site gekocht en wist dat het een makkelijke betrouwbare site is.
De volgende dag werd deze al bezorgd. Erg snelle service! De camera was netjes verpakt en de bijpassende accessoires ook netjes verpakt in de doos.
De camera zelf maakt erg mooie foto's en is mooi compact, maar voelt alsnog zwaar en kwalitatief aan. De camera is makkelijk te gebruiken en maakt super scherpe heldere foto's. Super blij mee!

Pluspunten

• Klein/compact
  • Mooi
  • Handig kantelscherm
  • Voelt kwalitatief aan
  • Mooie heldere foto's

Rsq 27-12-2016 Via de website gekocht

Polaroid zink paper

Snelle afhandeling en snelle levering, goedkoopste prijs. De prijs zal wel niet voor alles de goedkoopste zijn maar voor deze was het wel. Het was goed dat het snel geleverd kon worden (avond besteld, volgende dag in huis zoals beloofd)

Marije 27-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Duidelijk overzicht betreft camera's op de website, er is een goede zoekfunctie aanwezig. Het is heel prettig dat de reviews zichtbaar zijn en als laatste de snelle service en levering. Kortom weinig op aan te merken!

colinda 27-12-2016 Via de website gekocht

cameraNU.nl

Middels een handige website word je makkelijk naar het betreffende artikel geleid dat je zoekt, waarbij er een ruime keuze is wat betreft uitvoering van het product en prijs, zodat het ook voor kleinere budgetten mogelijk is een prima product te kopen.
Bij het betreffende artikel laat men ook nog een filmpje zien zodat je ook de gebruiksvriendelijkheid kunt beoordelen.
Kortom gebruiksvriendelijk zodat je zonder veel moeite en tijd het juiste product kunt uitkiezen, waarna levering en betaling ook verder correct worden afgehandeld

Pluspunten

• goede overzichtelijke website
  • gebruiksvriendelijk

Roy 27-12-2016 Via de website gekocht

Mijn eerste aankoop bij cameranu.nl

Na een lange zoektocht op het web en fotozaken afgestruind te hebben hier in de regio is mijn keuze gevallen op de Sony HX300.

Na een kleine zoektocht kwam ik uit bij cameranu.nl deze kwam als beste uit de bus als webshop.
Grote keus voor een hele scherpe prijs.
Goede en snelle service.
En het voordeel dat men via afterpay kan betalen.
Zeker omdat dit mijn eerste aankoop bij cameranu was ging mijn voorkeur uit naar afterpay.
Echt een super service!

Denis 27-12-2016 Via de website gekocht

canon 700D

snelle levering , doen wat er wordt beloofd.
Zat geen voucher bij de bestelling voor een camera cursus, 1 belletje en alsnog geregeld

Pluspunten

• snel
  • eerlijk

Nico 27-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke mensen

Recentelijk heb ik een Manfrotto statief besteld. Het Statief bleek een gebroken onderdeel te hebben en de videokop liep niet soepel, hakerige bewegingen. Bij contact met de klantenservice werd gevraagd deze (gratis) retour te sturen. Binnen enkele dagen hebben we een nieuw statief ontvangen die helemaal naar wens is! Goede service en vriendelijke mensen.

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk
  • Begripvol
  • Meedenkend

Anne 27-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering en persoonlijk contact

Ik zocht een camera en de keus is hier groot .Er ging wat mis met de betaling zodat ik nog even gebeld heb wat ook zonder wachtrij ging en vriendelijk werd opgelost

Pluspunten

• snel en ruimte keus
  • persoonlijkcontact

Minpunten

• niets

Sandra Belisol Eindhoven 27-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop bij Camerarun

Ik was op zoek naar een specifiek artikel voor in het kerstpakket voor onze medewerkers. Bij de zoekresultaten kwam Camerarun als eerste naar voren. Ik heb de bestelling geplaatst en ben daarna steeds correct geïnformeerd over het verloop van het orderproces en de verzending. Het pakket werd de volgende dag keurig afgeleverd zoals toegezegd.

Magdalena 27-12-2016 Via de website gekocht

zonnekap, GorillaPod en ballhead voor camera ricoh gr 2

Zeer tevreden over de aankoop van deze drie producten. Zoals vermeld bij camera.nl is de levering zeer snel gegaan zelfs tijdens de kerstperiode. Camera.nl heeft een geweldige service.

Pluspunten

• Levering
  • Speciale producten

Willem 27-12-2016 In de winkel gekocht

Canon 80D

Ik was nog nooit in de winkel in Urk geweest. Het ziet er prachtig uit. Alle categorien toestellen overzichtelijk opgesteld met de relevante basis informatie. Ieder toestel kan in de hand worden genomen en uitgeprobeerd. Geholpen door een deskundige medewerker.

Geert Vinke 27-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu, deskundig en betrouwbaar

Mijn keuze voor CameraNu werd in eerste instantie bepaald door de extra garantie die geboden werd op de Nikon Coolpix B700. De camera dient ter vervanging van een vergelijkbare Sony, die juist na de garantieperiode kuren ging vertonen door een mankement dat - blijkens internetreviews - al zo'n tien jaar bij de fabrikant bekend was maar niet was verholpen. Hoewel dus de extra garantie de reden was dat ik bij CameraNu terechtkwam, was ik vervolgens aangenaam verrast door de snelheid van de levering, de correcte afhandeling en de snelle behandeling van een vraag, enkele dagen ná de levering.

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle levering
  • extra garantie zonder meerkosten
  • deskundig advies

Marcel 27-12-2016 Via de website gekocht

Compliment

Super tevreden over jullie service! Artikel is netjes afgeleverd, volgens de afspraak die ik tijdens de bestelling heb aangegeven.

Otto Janssen 27-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Geen 10 maar waarom dan wel een 9?

Via webwinkel al eerder aankopen gedaan bij cameranu.nl en dat was altijd correct en prima geregeld en volgens afspraken verzorgd. Via familie en vrienden ook positieve verhalen over de winkel in Urk gehoord. Dus daar nu zelf ook geweest toen ik wat uitgebreider advies wilde voor wat voor mijn wensen het beste product zou zijn. Daarbij in afwachting van iemand om je te helpen de mogelijkheid om vele toestellen en producten te zien en even in de hand te houden. Daarna eenmaal aan de beurt ter zake deskundig te woord gestaan. De mensen schatten duidelijk in wat voor ervaring er aan de balie staat en op dat niveau wordt er over het product gesproken. Erg prettig en geeft een fijn gevoel. Prijs is eigenlijk altijd scherp ten opzicht van alle collega’s in hetzelfde markt segment en dan vind ik cameranu.nl de perfecte winkel voor beeld/ multimedia producten. Perfect en toch geen 10, want volgens een leraar van vroeger was een 10 voor onze lieve Heer en de 9 voor de meester. Deze verdienen ze zeker in Urk bij cameranu.nl. Bent u op zoek en twijfelt u nog langer waar u de aankoop zal doen zou ik zeggen stop met twijfelen en plaats u aankoop bij cameranu.nl.
Ikzelf zal er ongetwijfeld zelf ook ooit weer een keer over de drempel stappen voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• Brede assortiment
  • Kennis van het personeel
  • Goede website die keuze vergemakkelijkt
  • Bereikbaarheid van fysieke winkel

Minpunten

• Voor mij geen

Linda 26-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Wat een goede service van camera.nu. Alles keurig geleverd en met vragen wordt er direct antwoord gegeven. Deze keer een canon d700 besteld. Was mijn tweede bestelling bij camera.nu. Zeker niet de laatste! Prijs, kwaliteit en service dik in orde!!

j vd heuvel 26-12-2016 Via de website gekocht

de beste foto-webshop

scherpe prijzen , goede voorraad , super snelle levering , kortom een betrouwbare firma voor fotografie producten die ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• snelle levering
  • veel opvoorraad
  • voor beginner tot prof
  • scherpe prijzen

Minpunten

• tot nu toe geen

Albert Norder 26-12-2016 Via de website gekocht

canon zoomlens

Geweldige shop overzichtelijk zeer snelle levering dit is mijn tweede keer dat ik hier bestel en zeker niet de laatste keer echt goed cameranu een dikke 10

Tiny 26-12-2016 In de winkel gekocht

aanschaf spiegelreflexcamera

Uit het grote aanbod van fotocamera's, de camera uitzoeken die bij mij past en aan mijn wensen zou voldoen was een hele klus.
Ik zag door de bomen, het bos niet.
Via de website ben ik mij gaan oriënteren door alle info en reviews op de site te lezen. Daaruit heb ik uiteindelijk een keus gemaakt en daarna zijn we naar de winkel geweest.
Daar heb ik mijn wensen voorgelegd en via een heel duidelijk stappenplan werden de camera's uiteindelijk gefilterd naar wat ik wilde en kwam ik uit bij de camera(body en afzonderlijke lens )die bij mij past. De camera die ik uiteindelijk in mijn speurwerk op de site ook had uitgezocht. De info op de site en in de winkel is dus duidelijk.
Tijdens de uitgebreide informatie was het inmiddels al sluitingstijd geworden, maar haast werd er niet gemaakt om de uitleg en advies te geven. De vriendelijkheid en tijd die men neemt om je te adviseren en te helpen om voor jou de juiste keus te maken is echt top!
Ik ben erg blij met mijn aankoop en ga volop genieten van mijn nieuwe camera.

Phoebe Paak 26-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik koop hier altijd al mijn spullen voor mijn camera. Het is altijd super snel bezorgd (namelijk vaak binnen een werkdag) en ze hebben een snelle klantenservice. Mijn lens moest terug voor reparatie en dat hebben ze heel netjes gratis laten repareren. Prima winkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Minpunten

• Geen minpunten

dhr.r.verschuren 26-12-2016 Via de website gekocht

dhr. R.verschuren

een makkelijk te bereiken en zeer overzichtelijke website.
je kan een account aanmaken of alleen je bestelling plaatsen.
binnen 2 dagen heb je de bestelling binnen.
echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • overzichtelijk
  • groot aanbod

Maja 26-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke communicatie, d.m.v. Bevestigingsmails en track and trace. Je kunt zelf aangeven hoe en wanneer je de levering wilt. Snelle levering en veilig ingepakt. Het product voldoet aan de beschrijving. Prijs/kwaliteitverhouding ben ik tevreden over.

Hannie 26-12-2016 Via de website gekocht

Mw.

Eerst vraag gesteld of bon ook online inwisselbaar is. Snelle reactie...online besteding geen enkele probleem. Dus direct besteld e supersnel geleverd

Nicky 26-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de beste camerawinkel is, waar ik tot nu toe ben geweest. Het personeel heeft verstand van fotografie, film en nabewerking en is daarnaast ook nog eens vriendelijk.

Men kan, zowel als op de website als in de fysieke winkel, makkelijk navigeren. Daarbij heeft de fysieke winkel een thee- en koffieapparaat wat de winkel erg aantrekkelijk maakt om even te bezoeken. CameraNu heeft in de fysieke winkel ook een lootjessysteem. Zo krijgt men snel aandacht en komt men altijd bij de juiste persoon terecht.

De enige tip die ik CameraNu wil geven, is dat ik meer informatie had willen hebben over een verzekering voor mijn camera en;of lenzen. In het begin van mijn carrière had ik namelijk geen idee dat dit kon! Maar het werd me vervolgens ook niet aangeboden toen ik een dure aankoop deed. Op mijn latere aankopen heb ik wel een verzekering via CameraNu laten afsluiten, maar wederom uit eigen onderzoek en initiatief.

In ieder geval kan ik de conclusie trekken dat ik deze winkel nog vaak zal bezoeken.

Pluspunten

• Thee- en koffieapparaat
  • Lootjes systeem
  • Hebben verstand van fotografie en film
  • Zijn vriendelijk en behulpzaam

Minpunten

• Hebben niet altijd wat ik zoek
  • Af en toe onverwachts duurder dan andere
  • Weinig informatie over verzekering