Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Julia 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is een blij-maker ??

Ik kom een aantal keer per jaar in de winkel van Cameranu op Urk voor o.a. lenzen, camera assecoires en Fujifilm instax films, maar ook om gewoon lekker rond te kijken. Hele fijne service!

Pluspunten

• Overzicht
  • Service

joko52 15-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, deskundig en scherpgeprijsd

een uitgebreide collectie, gesteund door professionele en deskundige medewerkers, maken het voor u simpel: voor de scherpste prijzen krijgt u gegarandeerd, bij deze ouderwets betrouwbare winkel, waar voor uw geld!

Pluspunten

• snelle levering
  • breed assortiment
  • professionele apparatuur
  • juiste prijs
  • uitstekende website

Minpunten

• fysieke afstand naar winkel

Lea 15-12-2016 Via de website gekocht

CDameranu.nl

Ik kan deze shop aan iedereen aanbevelen. De afhandeling gaat zeer snel en correct.De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en wat je er ook koopt, het wordt meestal de volgende dag al geleverd.
Niks dan lof voor Cameranu.nl

Peter 15-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Zoals eerder was de service van Camera.nu weer af. Half jaar geleden SD kaart 32GB gekocht. De kaartlezer wilde die niet meer lezen. Bij Camera.nu ingenomen en men zou mij berichten. Hetzelfde kaartje bleek niet meer beschikbaar maar na een paar mailtjes werd een gelijkwaardig, geheel nieuw kaartje opgestuurd. Geen discussie, geen mitsen en maren, gewoon gelijk prima service!

Pluspunten

• Service

Kevin Hellenbrand 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service en snel!

Altijd goed snelle service voor levering en afhandeling van bestelling en producten, overzichtelijke webshop en goede filters om het voor jou juiste product goed te vinden.

Pluspunten

• Snel
  • goede service
  • overzichtelijk

Minpunten

• Niet altijd alles op voorraad

Cameranu 15-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie body.

Op de site een mooie D700 body gevonden en gereserveerd. Geheel vrijblijvend. Technische staat ontvangen en dat hij 1 week gereserveerd was voor me. Uiterst vriendelijke mailtjes en later bin aankoop personeel met ervaring,

Pluspunten

• Overzichtelijk, goede prijs en mooie winkel

Minpunten

• Eigenlijk niets.

Willem Bentink 15-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu

Ben na een hoop trammelant bij foto Konijnenberg bij Cameranu terecht gekomen. Ben er al wat jaren tevreden klant, je krijgt er goed advies, en niet goed, geld terug of omruilen voor iets anders. Als ik de winkel bezoek gaat het in combinatie met een bezoek aan de haven van Urk en Schokland, ook aanraders, net als de wikel van Cameranu.

Pluspunten

• De website is overzichtelijk en up to date.
  • De winkel is makkelijk berijkbaar.

Willem Bentink 15-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu

Pluspunten

• De website is overzichtelijk en up to date.
  • De winkel is makkelijk berijkbaar.

Robert G 15-12-2016 Via de website gekocht

Dhr. R. Gotte

Overzichtelijke website, duidelijk te bestellen, zeer snelle levering, en alles tegen heel gunstige prijzen met goede garantie!

Pluspunten

• compleet aanbod
  • snelle levering
  • duidelijke bestelling
  • het bestelde product is goed te volgen
  • Top-service

Ed Spiessens 15-12-2016 Via de website gekocht

Drone DJI Phantom 3 4k

Deze week bij cameranu.nl een DJI Phantom 3 4k gekocht.
De rede was dat deze verreweg de goedkoopste was en enige was in deze prijs. Ik had enige vragen ná de aankoop, deze werden naar tevredenheid snel én correct beantwoord.
De verzending laat niets te wensen over,
volgende dag geleverd, en nog gratis ook.
Al met al een aanrader

Pluspunten

• prijs
  • afhandeling
  • verzending

Sandra 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Vakmanschap en persoonlijke service op Urk!

Als professioneel fotograaf kom ik graag bij Cameranu. Natuurlijk kun je tegenwoordig alles online kopen, maar persoonlijk advies en de foto-apparatuur even kunnen 'vasthouden' zorgen ervoor dat ik regelmatig bij Cameranu te vinden ben. Personeel is vriendelijk en beschikt over vakmanschap. Ze adviseren eerlijk en ook belangrijk, je krijgt 2 jaar garantie op je aankoop!

Pluspunten

• Klantvriendelijk, ze nemen de tijd voor je
  • Groot assortiment
  • Vakmanschap

C. Wemmers 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super service & kwaliteit!

Ze zijn erg behulpzaam, luisteren goed en kunnen je daarom goed adviseren. Ook in de winkel zelf zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen zodat je niet lang hoeft te wachten. Ze hebben ruime keuze en goeie kwaliteit. Ook hebben ze snelle levering en is de klantenservice snel te bereiken voor evt. vragen. Ze denken graag met je mee. Kortom een top winkel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Super kwaliteit
  • Behulpzaam
  • Groot assortiment

Kelly1991 15-12-2016 Via de website gekocht

Alles wat je zoekt

Hier hebben ze letterlijk alles! Ik zocht naar een schroefje, dat ik kwijt was geraakt, voor mijn statief, waar ik nergens kon vinden, maar hier hadden ze het hoor! Goedkoop, snel geleverd en ik kan weer fotograferen.

Cor Kruijf 15-12-2016 Via de website gekocht

snel en accuraat

Cameranu.nl , De betere webwinkel voor fotoapparatuur , De prijzen zijn oké , zeer snelle levering , echt vandaag besteld is morgen in huis. Ze doen wat ze beloven. En hiervan word je ook nog eens uitstekend op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• snel
  • accuraat
  • betrouwbaar

Miranda 15-12-2016 Via de website gekocht

Geen minpunt te verzinnen

Echt een fijne webwinkel die waarmaken wat ze zeggen. Dezelfde avond werd mijn camera nog geleverd met een koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Je wordt op de hoogte gehouden van de status
  • Dezelfde dag nog bezorgd met Red je Pakketje

Minpunten

• Geen enkel

John 15-12-2016 In de winkel gekocht

Goed advies en betrouwbaar

Ik was op zoek naar een semi prof videocamera voor bepaalde doeleinden. Hiervoor bij diverse (web)winkels contact gehad maar hun advies varieerde nogal. Ik kwam in telefonisch contact met cameranu met een paar medewerkers die mij advies gaven. En dit advies ook wel een beetje in de lijn zat waar ikzelf aan dacht. Hierop naar Urk gereden in de winkel weer met een (prof) medewerker lang gesproken en tot de koop overgegaan van de canon xa30. Deze camera voldoet aan al mijn eisen. En film er al een paar weken mee met vol plezier en goede kwaliteit. Ook het advies betreffende de microfoon ( daar ben ikzelf erg goed in thuis ) was en is perfect. Al met al heeft cameranu diverse specialisten ik huis die de klanten goed adviseren.mijn dank naar cameranu voor hun goed advies.

Lokale Omroep Haaren 15-12-2016 Via de website gekocht

lokale omroep drijft op www.cameranu.nl

als lokale omroep hebben we cameranu.nl besteld en drijven we daar op want wat we bestellen is betaalbaar en snel binnen na de nodige adviezen. De kwaliteit en begeleiding is voor de niet al te rijke lokale omroepen belangrijk om te blijven bestaan. Dus cameranu.nl , op naar een service vol 2017.

Pluspunten

• duidelijke eenvoudige betrouwbare site
  • eenvoudig zoeken met geweste informatie
  • snelle goede levering en afwerking

Minpunten

• geen kerstpakket of oliebollen

Adrian 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Al regelmatig producten besteld bij CameraNU. De levering is altijd snel. Onlangs een product gekocht dat niet goed beviel. Na retournering werd binnen enkele dagen het aankoopbedrag teruggestort.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Egbert 15-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende dienstverlening

Inmiddels heb ik al een aantal artikelen aangeschaft (via de website of direct in de winkel) en mijn ervaring is dat de kennis van zaken, vriendelijkheid en service uitstekend is. Ondanks dat het voor mij een eind uit de buurt is (afstand 73 km) ga ik er graag naar toe voor een persoonlijk advies.

Pluspunten

• goed advies
  • vriendelijkheid
  • service

Marit 15-12-2016 In de winkel gekocht

Camera Nu

Bestelling gedaan via internet. Aangegeven dat ik het product enkele dagen later in de winkel kom ophalen. Alles perfect verlopen, product lag klaar en er werd alle tijd genomen om het product te bekijken en te controleren, terwijl er behoorlijk wat mensen stonden te wachten.
l een aantal keer in de winkel geweest voor verschillende producten en er is altijd iemand die je te woord staat en de tijd neemt. Verstand van zaken, ruime sortering en zeer goede prijzen.
Ook een kopje koffie of iets dergelijks is niet vergeten.

Tot nu toe alleen maar positief.

Bedankt voor de service,

Pluspunten

• ruime sortering
  • zeer klantvriendelijk
  • gunstige prijzen

petra martens 15-12-2016 In de winkel gekocht
urk

camera of statief ? bij cameranu koop je voor je gerief

in deze winkel vindt je o.a.: vakkennis - van alles op fotogebied - prima prijs kwaliteit verhouding - vriendelijk personeel en super service

S.W. Bes 15-12-2016 Via de website gekocht

50 mm lens Canon

Bij toeval op de site van CameraNu gekomen op zoek naar een 50mm lens voor mijn Canon. Door mijn kleinzoon aangeraden, deze lens benadert het meest de waarneming van het menselijk oog. De service van CameraNu is fantastisch, perfect geleverd en een prachtig product.
Door internet omstandigheden te iets te weinig betaald na een kort telefoongesprek, alles glad getrokken en de lens in goede orde ontvangen en direct in gebruik genomen. Een super aankoop.

Pluspunten

• prima service
  • deskundige medewerkers

Minpunten

• niet gevonden

Eduard 15-12-2016 Via de website gekocht

ik bestelde een 4TB Time Machine HDD bij CameraNu!

Prima website; bestellen gaat erg simpel,
Aflevering op afgesproken dag en tijd dus werkelijk niets op aan te merken.
Nu zou je kunnen zeggen: "nou en, dat kunnen er meer..." Maar als je dan de uitgebreide collectie in aanmerking neemt en daarbij de uitstekende informatie, is de keus voor CameraNu snel gemaakt. Ik ben erg tevreden

Pluspunten

• grote keuze
  • eerste klas merken
  • levering conform afspraak

Dover 15-12-2016 Via de website gekocht

Draagriem voor camera

Mooie aanbiedingen op de website. Producten zijn meestal op voorraad en de levering is altijd erg snel. Ook nu weer voor de draagriem.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Op voorraad

Jac 15-12-2016 Via de website gekocht

Yongnuoflitser gekocht

Flitser gekocht, na enige weken breekt lipje van het batterijvak.
Na overleg retour gezonden.
In minder dan een week een nieuwe flitser, Klasse!

Pluspunten

• snelle verzending
  • geweldige service
  • groot assortiment

Jan Nota 15-12-2016 In de winkel gekocht

Nikkor 200-500mn

Professioneel personeel die weten waar ze over hebben.Ruime assortiment voor een goede prijs.En snelle levering via internet.

Pluspunten

• Kennis van artikelen
  • Officieel dealer
  • Vriendelijk personeel

Bert Kwakkel 15-12-2016 In de winkel gekocht

Gemak en super-service

Het gemak van een online-shop als je precies weet wat je wilt. De uiterst vriendelijke en deskundige hulp in de winkel op Urk als je advies en uitleg nodig hebt.
Is er onverhoopt iets aan de hand met het artikel wat je hebt gekocht, dan is er de klantenservice die zonder probleem een nieuwe geeft als het een productiefout betreft.
Kortom super winkel!!

Pluspunten

• Online winkel
  • Fysieke winkel

Schaftenaar K 15-12-2016 Via de website gekocht

Mhr

Deze winkel is duidelijk helder, en scherp aan de prijs , de bestelde producten worden op tijd en zorgvuldig afgeleverd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Groot assortiment.

Minpunten

• Nog niet ondekt
  • Zou niet weten

Richard de Boorder / Eye on MediaServices 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl is een topper!

Na vele grote en kleine aankopen heb ik alleen maar zeer goede ervaringen met Cameranu.nl. Als er iets mis gaat met een bestelling is dat binnen no-time op orde. Als er iets defect blijkt bij aankomst wordt dat ook zeer snel en goed opgelost. De communicatie loopt ook zeer goed en helder.

Pluspunten

• Veel op voorraad
  • Snelle en goede levering
  • Heldere communicatie
  • Goede website
  • Vriendelijk personeel

Rob 15-12-2016 Via de website gekocht

aanschaf Occasion objectief

Ik heb onlangs een Canon zoomobjectief occasion gekocht, zoals eerder ook al een professionele compactcamera.
De prijzen zijn aantrekkelijk t.o.v. de tweedehandsmarkt en ik koop nu met de zekerheid van een vakwinkel en veilige garantievoorwaarden.
De omschrijving van eventuele gebruikssporen is nauwkeurig en de levering zeer snel.
Geen onzekerheid over conditie of levering.
Voor mij een 10+ voor Camera Nu

Pluspunten

• garantie
  • vakkundigheid
  • snelle en zekere levering

Ellen 15-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

Al sinds ik fotografie studeerde, bestelde ik camera spullen op cameranu.nl. De titel zegt het al, 'nu'. Je bestellingen zijn altijd snel in huis, er is een uitgebreid assortiment en ook voor vragen kun je snel en makkelijk terecht. Ik heb al veel spullen gekocht bij Cameranu, en altijd is alles goed aangekomen, netjes en professioneel ingepakt en geen gek gedoe achteraf!

Hele fijne webshop waar ik zeker vaker bestel. Ik hoop stiekem dat er in Den Bosch een winkel van CameraNu komt ;-)

Pluspunten

• Professioneel
  • Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Up to date prijzen
  • Fijne customer service

Minpunten

• Geen winkel in Den Bosch! ;-)

anjo brombacher 15-12-2016 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar

camera.nu heeft een groot assortiment, een duidelijke site, vaak concurrerende prijsstelling en uitmuntend snelle levering. Betrouwbaar, is mijn ervaring.

Pluspunten

• duidelijk in alles

Minpunten

• Ilford papierselectie in A5 matig

C. Maris 15-12-2016 In de winkel gekocht

Toponderneming

Min of meer regelmatig kom ik bij Cameranu.Dat varieerde de afgelopen drie jaar van aanschaf nieuwe Olympus camera en diverse lenzen tot het laten schoonmaken van de sensor. Bij aanschaf van duurdere artikelen volg ik bijna altijd het advies van de verkoper. Resultaat: de aanschaf is steeds naar mijn zin en vaak ben ik minder geld kwijt dan van te voren gedacht. En wat heel belangrijk is: goede, bij jou passende spullen geven je hobby een extra dimensie. Alles is prima per post te bestellen maar meestal rijd ik toch even naar Urk De winkel is een feestje. Hoop er nog vaak naar toe te gaan.
Cees Maris

Pluspunten

• prima service
  • mooie winkel
  • fijne, deskundige baliemedewerkers

Corcam 15-12-2016 In de winkel gekocht

CameraNU onder de lens

Goede EN snelle service. Vragen worden duidelijk beantwoord. Spullen snel en correct bezorgd.
Onlangs objectief ter reparatie aangeboden. Men houdt je dan heel goed op de hoogte van het verloop van de procedure. Wel vreemd vond ik dat de prijs van externe firma, t.a.v. reparatie, duurder was dan een nieuw objectief kopen. Een opmerking mijnerzijds hierover naar medewerker van CameraNU werd genegeerd.

Ingrid Vink 15-12-2016 In de winkel gekocht

Maandenlang gewacht...

Heb je maandenlang gewacht op de LUMIX FZ 2000 ga je uiteindelijk met een veel goedkopere versie van deze camera, de zaak uit. Hoe is dat mogelijk? Wel, als je open en eerlijk geadviseerd wordt, als alle voors- en tegens worden afgewogen, dan kan dit dus gewoon!
Waar ik een vervanging voor zocht, want ik wilde wel bij de LUMIX blijven, paste de FZ300 eigenlijk beter. Want deze camera is stof- en spatwaterdicht en heeft een schitterende F2,8 over het hele bereik tot 600mm.
Voor mijn vrijwilligerswerk (Learn! Foundation) ben ik regelmatig in Afrika en dan is dit voor mij de uitgelezen bridgecamera.
Mijn ervaring met Camera Nu bewijst dat een goede verkoper er echt niet op uit is om per definitie het duurste te verkopen, maar gewoon heel erg graag een tevreden klant wil. En dat is bereikt door mij alle voors- en tegens helder uit te leggen, waardoor ik een weloverwogen keus kon maken. Alleen jammer van het maanden wachten op de FZ 2000... ;)

Pluspunten

• heel veel kennis bij de verkoper
  • goed bereikbaar, prima P-plek
  • concurrerende prijzen
  • handige nieuwsbrieven
  • up-to-date voorraadsysteem

Minpunten

• op zaterdag soms erg druk

Tim 15-12-2016 Via de website gekocht

Klik en raak

Klik, en raak. Die is in de pocket. Die scherpe actie die heb ik toch maar weer. Zeer scherp geprijsd en dan ook nog snel geleverd.
Bij CameraNu.nl heb je een uitgebreid assortiment met fotografie benodigdheden. Je kan er altijd slagen met goede producten. Ik ben er zeer tevreden over. Over mijn product en over CameraNu.nl.
Ik zou zeggen, ga eens rondkijken en klik ook eens wat producten in je winkelwagen en bestel, dan kan je het zelf ervaren.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goede service en advies
  • Scherpe prijzen

C.van't Pad 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Onlangs heb ik een Sony a6500 aangeschaft, de afhandeling liep heel vlot.
Er loopt nu een actie dat men tot eind December dat men 5 jaar garantie krijgt op camera's en objectieven, maar kon dit niet terug vinden op m'n factuur, dus via life chat contact opgenomen, en in mum van tijd ontving ik een nieuw factuur.
Top zaak, ik kan niet anders zeggen :-)

Pluspunten

• Service
  • vlotte afhandeling

Minpunten

• Die zijn er gewoon niet

Astrid 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Ik bestel altijd bij Cameranu.nl verschillende producten zoals fotoachtergronden, Wacom tablet, en andere accessoires. Wat ik prettig vind is dat ik tot laat in de avond kan bestellen en dat het de volgende dag al in huis is. Zo had ik afgelopen zomer ineens een kapotte batterij oplader van mijn camera, de volgende dag had ik een bruiloft. Gelukkig had ik dit rond 21 uur 's avonds ontdekt en gelukkig de volgende dag gewoon in huis. Ook de fotoachtergrond bestel ik via Cameranu maar omdat deze met een speciale koerier worden verzonden bellen zij mij even op om een afspraak te maken wanneer ze de achtergronden kunnen leveren. Maar ook voor advies kun je ze altijd bellen. Zo had ik laatst advies nodig welke flitser ik zou aanschaffen. Na 1 telefoontje wist ik direct wat ik nodig had en hebben ze meteen voor mij de bestelling aangepast welke ik reeds had gemaakt. Ik ben dus zeer tevreden en heb altijd goede ervaringen met deze winkel gehad. Retour sturen is ook nooit een probleem.

Pluspunten

• Zeer snelle service
  • Deskundig advies
  • Klantvriendelijk

Lyn Feline 15-12-2016 Via de website gekocht

Van het begin tot het eind.....

Acht jaar geleden ben ik gestart als kinderfeestjes-fotograaf...met een studio in huis en een huis als één grote verkleedkist.... met de beste motivatie: ondanks mijn lichamelijke beperkingen toch zelf voor mijn twee meiden te kunnen zorgen en daarnaast er altijd voor hen te zijn....Ik heb mijn start spullen bij cameranu.nl gekocht en heb een fantastische tijd gehad, kinderen vanuit heel nederland kwamen bij die gekke Lyn Feline feestjes vieren. Ik kocht bij Cameranu.nl ook de rest van mijn spullen en altijd mijn achtergrondrollen. Die werden altijd gebracht door zo `n leuke vrouw! Soms kon ze niet meer het centrum in met de auto en dan liep ze door de stad hoor met zo n rol.... Tof mens! Heel behulpzaam ook. Cameranu.nl heeft een duidelijke en werkzame website, heb je vragen, kun je altijd bellen. Altijd even vriendelijk!! Ik heb alleen maar positieve ervaringen! Mijn dochter van 14 is van plan om naar een foto-academie te gaan en maakt graag gebruik van de studio en mijn camera... Maar, zoals de titel al zegt : van het begin tot het eind..... ik moet met het allerliefste wat ik doe gaan stoppen, het lijf sputtert tegen....Met pijn in mijn hart..... maar ik blijf natuurlijk wel voor mezelf fotograferen, dat is niet te stoppen, dat weet iedere fotograaf! Cameranu, bedankt voor alles, de afgelopen jaren, jullie zijn VAN HET BEGIN TOT HET EIND mijn winkel geweest!!! Liefs Linda

Pluspunten

• service perfect
  • levering perfect
  • website duidelijk
  • uitgebreid assortiment
  • koerier TOP

Danny Local-Time.nl 15-12-2016 Via de website gekocht

Topwinkel!

Had van vrienden al goede verhalen gehoord over CameraNu…en dat klopte allemaal. Snelle levering, na een prima transactie. Kunnen veel winkels nog wat van leren. Al 5 a 6 keer iets aangeschaft, van mij een 10+

Pluspunten

• prima communicatie
  • afspraken nakomen

Anja 15-12-2016 Via de website gekocht

Mevr

Cameranu heeft een heel goede en duidelijke website we raadplegen deze dikwijls. Indien je vragen hebt wordt je prima te woord gestaan en de bestellingen worden altijd correct en snel geleverd.
Gewoon TOP.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • prima prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden

E.S. 15-12-2016 Via de website gekocht

Never change a winning team

Als voormalig medewerker van een fotozaak in Hilversum kan ik niet anders vaststellen, dat de kennis en kunde bij Cameranu.nl op hoog niveau aanwezig is. In de winkel en via de website staat de klant op nummer 1. In de winkel heeft men het geduld om alle vragen te beantwoorden, mee te denken over alternatieven. Via de website is dat lastiger, maar ook daar krijgt men adequaat antwoord.
Indien er een keer problemen zijn, wat bij techniek voor kan komen, is men oplossingsgerichtheid. Een 10 geef ik nooit en een 9,5 is niet mogelijk, maar zou verdiend zijn.

Pluspunten

• Servicegerichtheid
  • Vakkennis
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Prijsniveau

Minpunten

• Slechts een vestiging

Martijn 15-12-2016 Via de website gekocht

Flitsend

Cameranu staat voor betrouwbaarheid. Carmera nu staat voor snelle, flitsende, leveringen. Nadat ik defectiefilmlamp had ontvangen is op goed vertrouwen per direct een nieuw exemplaar opgestuurd.

Johan 15-12-2016 In de winkel gekocht

Johan Strieker

De website is leuk, maar ik wil graag dingen kunnen vastpakken. Vandaar dat ik de winkel bezocht. Winkel ziet er geweldig uit. Alle denkbare producten zijn er.
Waar ik vooral enthousiast over ben was de ontvangst en begeleiding door het personeel. Niet fastselling maar eerst vragen naar bedoelingen en behoeften en dan voor en nadelen noemen van de producten. Echt top.

Pluspunten

• Deskundig en sociaal personeel

Jan C.D. Thiermann 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Service tot vanzelfsprekend verheven.

Ik kom al sinds jaar en dag bij CameraNu en vanaf het allereerste moment kreeg je er een gevoel als klant welkom te zijn. Of dat nu gaat om een aankoop, een vraag om hulp of assistentie bij een product, er staat ALTIJD iemand klaar om je te helpen. Ik heb wel eens een verkeerde keuze gemaakt en ALTIJD is men bereid om naar een oplossing te zoeken.
En dat geldt niet alleen voor de winkel, ook de helpdesk is een voorbeeld van klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid. CameraNu is een voorbeeld van een winkel met een moderne aanpak, perfecte website en buitengewone servicebereidheid. En het leuke is, na al die jaren is er helemaal niets veranderd, het blijft dus mijn winkel, ALTIJD!

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Kennis van zaken
  • Modern

Karel 15-12-2016 Via de website gekocht

De internet Speciaalzaak!!

Cameranu.nl heeft een prima webshop, een groot assortiment, snelle accurate levering en erg belangrijk goede bereikbaarheid met perfecte service!

Pluspunten

• Service
  • assortiment
  • bereikbaarheid

Carola Stam 15-12-2016 Via de website gekocht

beste en zeer betrouwbare online winkel

Alles is vlug te vinden en de beschrijving van de producten zijn zeer duidelijk... en mocht er iets niet oke zijn..wat bijna nooit gebeurd , dan wordt dit zeer snel weer goed getrokken.

miftari 15-12-2016 Via de website gekocht

Canon EOS 70 D

Uitstekende service. Ik vond de informatievoorziening heel goed. ik vond het lastig om te kiezen. Daar hebben ze met goed bij geholpen.
top.

Mathijs Vrieze 15-12-2016 Via de website gekocht

Hoge service!

Ik ben goed geholpen in het maken van mij keuze. De website is gebruiksvriendelijk, maar ook de persoonlijke service is prima. Contact gehad via telefoon en e-mail en ben perfect geholpen!

Pluspunten

• snel reactie
  • correct geholpen
  • kennis van zaken

Bianca 15-12-2016 Via de website gekocht

Hoe ze het doen, doen ze het, maar ze maken het waar!

Op woensdag om 23.58 een camera besteld en de volgende dag om 13.30 al in huis! Top service! Duidelijke heldere site. Camera goed verpakt. Track & trace goed op orde. Via mail word je goed op de hoogte gehouden. Goed bevallen, ik kom zeker terug. Met name ook gezien de prijsstelling t.o.v de concurrentie.

Pluspunten

• Snelheid
  • Track & trace
  • Mailcommunicatie