Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lowie 16-12-2016 Via de website gekocht

Echt de goedkoopste (en héél snel ook nog).

Ik doe sinds enkele maanden alleen nog zaken met Cameranu. De reden? Een concollega adverteerde dat zij gegarandeerd de laatste prijzen hanteerden. Met de website van Camera op mijn iPhone in de hand, kon ik aantonen dat ik bij hen toch teveel moest betalen. Na een kort protest kreeg ik (heel sportief) het artikel voor de Cameranu-prijs. Sindsdien zoek ik niet meer maar ga ik rechtstreeds naar Cameranu. Enorm assortiment, écht de goedkoopste en bovendien razendsnel! In Urk begint de victorie ;-)

Pluspunten

• Echt de goedkoopste
  • Enorm assortiment
  • Snelheid
  • Correcte afhandeling

Michel 16-12-2016 Via de website gekocht

Eén van de beste webshops

Sinds ik wat meer met fotografie bezig ben, kwam ik via wat mindere webwinkels terecht bij cameranu.nl.

De algehele ervaring met deze webshop zou maatgevend moeten zijn voor andere webshops wat mij betreft. De beste producten en niet onbelangrijk voorraden. Cameranu heeft een erg functionele website waar je snel kunt vinden wat je zoekt zonder teveel geklik!

Verder is de afhandeling ook opvallend goed, óók wanneer iets niet zo naar de zin is als tevoren gedacht. De retourprocedure verdient een pluim wat mij betreft. Niet moeilijk doen over snel geld retour en geen cadeaubonnen zoals dat bij andere winkels wel eens het geval is. Zo houd je nu je klanten vast! Heel goed gedaan.

Ik kijk nergens anders meer als het om camera's en accesoires gaat!

Pluspunten

• Zeer duidelijke website die ook handig werkt
  • Goede producten en voorraden
  • Heldere communicatie
  • Degelijke uitstraling
  • Retourmogelijkheden erg goed

Kleijberg 16-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

Een deskundig en uiterst betrouwbare partner,die ook in het afhandelen van garantie zeer coulant is.
De garantie artikelen worden kosteloos door hen opgestuurd.in mijn geval een camera.perfect geholpen en afgewerkt

Pluspunten

• Grote keus
  • Prima ,vriendelijk ,deskundig personeel

Ben 16-12-2016 Via de website gekocht

top service!

Maandag een rubberen zonnekap besteld.
Dinsdag in huis. Bleek echter een fabricagefout te hebben.
Woensdag een klacht/omschrijving gemaild.
Enkele uren later een reactie dat dit opgelost gaat worden.
Donderdag een nieuw exemplaar ontvangen zonder bijkomende kosten(!)
Kijk, dit is nog eens top service!

Alexdekoper 16-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel en goede service.

Normaal zou ik nooit een perfecte score geven voor een winkel, maar Cameranu.nl heeft mij tot nu toe nog niet teleurgesteld. Ik krijg alles mooi optijd en met goede prijzen geleverd. Al zijn ze soms iets duurder, het scheelt nooit veel.

Pluspunten

• Goede service
  • Altijd optijd geleverd
  • Normale prijzen

Minpunten

• Soms wat duurder, maar niet veel

wim van passel 16-12-2016 Via de website gekocht

het zijn altijd dezelfde waarop je kunt rekenen

al jaren werk ik als natuurfotograaf op noord- en zuidpool voor de beeldbank van het Int. WWF Hoofdkantoor. Om die reden moet mijn apparatuur niet alleen altijd in topconditie zijn, maar ook "state of the art ! Op pad met de laatste nieuwtjes dus !
En daarvoor kan ik al jaren bij "Cameranu" terecht !

Pluspunten

• altijd meedenken
  • altijd vriendelijk

Sjrake 16-12-2016 Via de website gekocht

Top Service

Super en snelle ondersteuning bij een bestelling waar iet s mis is gegaan en bovenal de snelste levering (op dezelfde dag) die ik ooit heb mogen mee maken ..... en dat nog eens voor niks!

Gewoon geweldig. Chapeau!

Pluspunten

• Super service
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Gerrit Amelink 16-12-2016 Via de website gekocht

Goede webshop

Erg goede webshop. Aantrekkelijke prijzen en snelle levering.
Klantenservice zorgt ook voor een snelle oplossing als iets defect wordt geleverd.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle levering

Randy Fokke 16-12-2016 Via de website gekocht

Mijn eerste ervaring met cameranu.nl

Al vaak bezocht ik de website, maar pas geleden ging ik voor het eerst over tot een aankoop: een reservebatterij voor mijn Nikon-camera. Omdat ik twijfelde of de desbetreffende batterij (die niet van Nikon was) op mijn Nikon-lader zou passen, stuurde ik een vraag via de chatservice. Ik hoefde niet lang te wachten op een antwoord en kon met een gerust hart overgaan tot bestelling. De volgende dag lag mijn pakketje op de mat en ik heb er sindsdien al veel profijt van gehad. Te gek dat het assortiment van CameraNU.nl zo uitgebreid is en er ook genoeg kan worden aangeschaft als je portemonnee even niet zo goed gevuld is. Er is voor iedereen iets te vinden. Mijn verlanglijst ligt al klaar.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betaalbaar
  • Contact opnemen gaat soepel en snel
  • Personeel met verstand van zaken

robert van Ginkel 16-12-2016 In de winkel gekocht
Cameranu, te Urk

cameranu, een winkel met een breed assortiment.

Cameranu.nl website, is erg gebruikt vriendelijk, met links en zoek functie, met de nodige uitleg en foto's. Daarnaast heeft cameranu winkel een breed assortiment aan accessoires, behulpzame medewerkers met kennis van zaken. Ook bestellingen die via online zijn gedaan voor 17.00 uur vaak volgende dag in huis.

Pluspunten

• uitgebreide keuze
  • klant vriendelijk
  • personeel met kennis van zaken.
  • gratis parkeren
  • personeel behulpzaam

Minpunten

• soms te druk

LS 15-12-2016 Via de website gekocht

fan-tas-tisch!

Snelle en correcte service en levering, goede kwaliteit artikelen, ruim assortiment en hele vriendelijke mensen die je helpen met al je vragen!

Simon 15-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal top!

Zeer overzichtelijke site, concurrerende prijzen en een soepel bestelproces, waarbij het fijn is dat een bestelling die 's-avonds wordt gedaan al de volgende dag wordt bezorgd. Ook contact met de service desk gaat snel, kortom: Top!

Kasper 15-12-2016 Via de website gekocht

2 maal besteld, 2 maal prima in orde

Ik heb hier zowel een scanner als een camera gekocht. De website is overzichtelijk. Bestelling werd beide keren snel afgehandeld en verzending vond plaats op de aangegeven datum. Alles bij elkaar zeer tevreden over de combinatie van heldere website en goede afhandeling bestelling/verzending

Pluspunten

• Snel

Marcel 15-12-2016 Via de website gekocht

Altijd top in orde !!

Ik heb diverse malen spullen besteld bij Cameranu: objectieven, filters, statief, etc. Ruime keuze uit A-merken. Eenvoudige en overzichtelijke bestelprocedure. En men maakt waar wat beloofd wordt: keurig op tijd leveren in perfecte staat. En dat allemaal tegen zeer scherpe prijzen. Dit maakt het "webshoppen" tot een plezier!

Pluspunten

• assortiment
  • duidelijke website
  • perfecte levering
  • concurerende prijs

Jan 15-12-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk, vakbekwaam en scherp met de prijzen

Ik gebruik de website van cameranu in mijn zoektocht naar spullen voor mijn hobby. Door de duidelijke website met veel artikelen lukt dat meestal vrij eenvoudig. In de te grote keuze van fotopapier voor mijn nieuwe printer van cameranu hielp de klantenservice mij zeer snel bij de juiste keuze.
Vandaag weer op zoek naar een klein statief voor de iphone. Smullen!!!!!

Pluspunten

• Veel keuze en alternatieven
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Niet bij mij in het dorp :-)

Ed van Duijn 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

CameraNU ook STRAKS weer de winkel waar ik aankopen doe!

Ik ben een wat overenthousiaste fotohobbyist en heb de afgelopen 5 jaar rond de tien camera's bij cameranu gekocht. (En daarnaast nog vele lenzen en accessoires.) Als het om cameranu gaat vind ik mijzelf dus absoluut een ervaringsdeskundige. Ik bestel mijn spullen niet vaak via de webshop, vaker ga ik naar de winkel op Urk. Ik vind het prettig om een aankoop eerst even in handen te hebben om te kijken of de look & feel me bevalt. In de winkel staan bijna alle gangbare camera's opgesteld en zijn deskundige medewerkers aanwezig waar je met eventuele vragen terecht kunt. Mijn ervaringen over de afgelopen jaren zijn zondemeer goed. Als er al eens is wat mis is met een aankoop dan wordt dit door de serviceafdeling netjes afgehandeld. Daarnaast worden er met enige regelmaat bijeenkomsten georganiseerd waar nieuwe apparatuur van diverse merken geïntroduceerd wordt en je deze ook kunt uitproberen. Ik heb de afgelopen jaren een aantal van deze bijeenkomsten meegemaakt en vind dat erg nuttig en plezierig. Het geeft je tevens het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt als je voor deze bijeenkomsten wordt uitgenodigd. En last but not least; Als je even op je beurt moet wachten is er een zithoekje met gratis koffie/chocolademelk ;). (Misschien niet zo belangrijk maar het is wel klantvriendelijk.)

Pluspunten

• Groot assortiment op voorraad
  • Veel apparatuur/accesoires in demopstelling
  • Duidelijke website
  • Bereikbaarheid/parkeren fysieke winkel
  • HMMM... chocolademelk!

Minpunten

• Onduidelijk volgnummertjessysteem
  • Af en toe lange wachtijden

Jvdzee 15-12-2016 In de winkel gekocht
Filiaal in urk

Super winkel met top service

Het is een super winkel waar je voor alles terecht kan. Vragen worden snel en duidelijk beandwoordt. De kwaliteit van hun produckten zijn zeker gewaarborgd.

De website is erg duidelijk en het product wat je zoekt is dan ook zo gevonden.

Het personeel is goed opgeleid e n weet ook waar ze over praten en laten je als klant ruim kiezen dus de opties die bij je wensen passen.

Al met al een kwaliteits winkel en beveel ook deze winkel aan aan al mijn vrienden en familie maar ook aan bedrijven.

Cameranu.nl ga zo door jullie doen het super.

Pluspunten

• Super service
  • Winkel makelijk te vinden
  • Duidelijke website
  • Kwaliteits producten
  • Ruim assortiment

Ron 15-12-2016 Via de website gekocht

top

ik heb al diverse keren wat besteld bij deze winkel besteld, en iedere keer werd het vlug en correct afgehandeld

Pluspunten

• snelle afhandeling
  • duidelijke website

A.r. 15-12-2016 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

Als je een product komt kopen bij camera nu word je goed geholpen. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en eerlijke informatie en uitleg gegeven.
Ook is de klantenservice goed geregeld. Mijn defect geraakte product is snel en onder de garantie gerepareerd.

Pluspunten

• Service
  • Uitleg
  • Kwaliteit

Hans 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over aankoop Nikon DSLR

Aankoop Nikon D5500 DSLR. Per telefoon prima geholpen met uitzoeken van passende objectieven en accessoires. Binnen 1 dag geleverd. Zeer goede prijs en 5 jaar garantie. Ik ben zeer tevreden. Volgende keer ga ik zeker weer bij Cameranu.nl bestellen.

Danice 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Zeer fijn om iets op te bestellen, ging allemaal heel soepel en het was snel geleverd.
Ook vond ik de site erg betrouwbaar overkomen.

Pluspunten

• Snelle levering

Melissa Bouwman 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Winkel met alles wat je nodig hebt

Snelle levering, goede service en klantvriendelijkheid, ze hebben alles op voorraad wat je je maar kunt wensen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Gaan mee met de laatste trends
  • Goede service

Minpunten

• Afstand
  • 1 vestiging

SebastianDvG 15-12-2016 Via de website gekocht

Ruim assoritment en super snelle levering

Ben al een aantal jaar amateur fotograaf en dan wil je nog wel eens naar nieuwe spulletjes voor je hobby kijken.
De website van Cameranu maakt het je daarin erg gemakkelijk, alles is overzichtelijk geplaatst en de filters zorgen ervoor dat voor mij overbodige informatie niet zicht is, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
Wat mij verbaasd is dat Cameranu niet alleen zo'n beetje alles levert maar dat ze ook bijna alles uit voorraad leveren, en dat is nou juist de reden dat ik graag bij ze koop, en ook een beetje omdat de prijzen goed zijn.
Ook kan ik gemakkelijk alle benodigde informatie vinden bij de producten.

Vind Urk, waar hun winkel staat, een erg mooi dorp en zou er graag een keer foto's willen maken, maar het is voor mij iets te ver weg dus kies ik ervoor om bestellingen te laten bezorgen en ook dat is prima geregeld.
's Avonds na het werk op mijn gemak bestellen en nadat ik op bevestigen heb gedrukt weet ik dat er iemand van Cameranu bezig is met mijn order (wat ze overigens in een leuk filmpje laten zien nadat je besteld hebt).
Kan er dan ook rustig van op aan dat ik de volgende dag mijn bestelde product keurig verpakt geleverd krijg.
Kan geen minpunt vinden behalve dat hun winkel voor mij niet in de buurt zit, anders had ik er graag rond gekeken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Ruim assortiment
  • Veel op voorraad
  • Snelle levering
  • Goede product informatie

Margreet 15-12-2016 In de winkel gekocht

Overstappen naar systeemcamera

Op de overzichtelijke website had ik mij al flink verdiept in de overstap naar een systeemcamera. Maar het beste kun je toch naar de winkel zelf gaan. Het vriendelijke en behulpzame personeel neemt ruim de tijd om mee te denken en je te helpen bij de maken van de juiste keuze. Met een tas vol nieuwe aankopen en met een goed gevoel ben ik de winkel weer uit gelopen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Klantvriendelijk
  • Nemen de tijd voor je

JanB 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Heb bij Cameranu.nl een San Disc 64Gig geheugenkaart gekocht. Na enkele dagen gaf mijn camera een storing aan. Het bleek de geheugenkaart te zijn. Na telefonisch contact met Cameranu.nl kon ik hem terugsturen. Binnen 4 dagen ontving ik een nieuwe geheugenkaart! Helemaal top! Prima service! Superbedankt!

Angeline 15-12-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk staat boven aan bij camera nu of nu in de winkel of via de webshop vragen hebt krijg je altijd goed en duidelijk advies. De winkel heeft een mooie en overzichtelijk uitstraling.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Duidelijke website

Dennis 15-12-2016 Via de website gekocht

Top zaak!

Een prima zaak voor het kopen van je camera spullen! Mensen die verstand hebben van fotografie en weten wat service is!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede uitleg
  • Informatieve videos
  • Levering op zondag

In een flits 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu deskundig fotografie advies en groot assortiment.

Als fotograaf is het van belang snel je product geleverd te krijgen.
Cameranu presteert iedere keer positief.
De website is uitgebreid met groot assortiment.
Een ander voordeel vind ik de mogelijkheid tot leasen.
Daardoor wordt het werken met professionele apparatuur mede mogelijk gemaakt.
Check hier ook de nette occasions.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • deskundig personeel
  • goede occasions
  • fijne parkeergelegenheid
  • Brians advies

Minpunten

• Wachttijd bij de balie in de winkel

HarmB 15-12-2016 In de winkel gekocht
Op Urk en via de web shop

Gewoon goed

Diverse aankopen gedaan zowel in de winkel op Urk als via de web shop.
Goede uitleg bij aankoop van Camera. Ik ben zeer tevreden over deze camera. Diverse filters gekocht via de web shop. Snelle en correcte levering.

Pluspunten

• nemen tijd voor je vragen
  • Er worden regelmatig lezingen gegeven.

Rob Ruis 15-12-2016 Via de website gekocht

Perfect en super snel

Op Zaterdag 3 december vierde ik mijn 55ste verjaardag en mijn vrouw wilde mij graag iets geven waar ik wat aan had. Door ons drukke leven trokken de dagen snel voorbij en 3 december naderde snel. Vrijdag 2 december nog steeds geen cadeau. Geen tijd om naar de winkels te gaan en dat was ook niet nodig. Diezelfde vrijdag bestelde ik lightroom 6 met een mooi boek erbij nog voor 11:00 uur en dezelfde dag werd dit nog bezorgd rond 18:15 uur. Echt super snel en mijn vrouw blij, want die had een verjaardagscadeau.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Heel snel

Minpunten

• Zijn die er wel?

PeterK 15-12-2016 Via de website gekocht

Grote klantvriendelijkheid

Door onbekende oorzaak was het afhaalbericht van mijn pakje niet goed bij mij doorgekomen. De klantenservice berichtte me toen dat het pakje opnieuw kon worden opgestuurd - zonder extra kosten! Dat noem ik nog eens klantvriendelijk. Het ging om een eenvoudig lenzen-schoonmaakdoekje. Als Cameranu zich om zoiets betrekkelijk kleins al zo dienstgericht opstelt, dan zal het met de grotere spullen zeker helemaal goed zitten.
Keurig verpakt is het pakje vandaag alsnog bij mij terechtgekomen!

Pluspunten

• attente service
  • verpakking

I. Keizer 15-12-2016 In de winkel gekocht

Canon EOS 760 D

Een mooie winkel met ruim keuze, vakkundig personeel en goede service. Ook inruil is mogelijk, iets wat zeker een pluspunt is.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • vakkundig personeel

Doreen Westerink 15-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu

Cameranu is een bedrijf dat erg betrokken is bij haar klanten. Het personeel geeft goed advies over de producten, zodat de klant de goede keuze kan maken.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • kennis over producten
  • goede acties
  • breed assortiment
  • probleemoplossend denken

Raymond 15-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De service was snel en vriendelijk. Een kortingscode deed het niet maar deze was snel verholpen nadat ik geholpen werd op de chat.

Pluspunten

• Snelle levering, op dezelfde dag nog
  • Goede prijzen

Stan van Dongen 15-12-2016 Via de website gekocht

"SODEJU" WAT GOED DIE CAMERANU !!!!!

Ik ben wel geen grote klant tot nu toe, maar ik moet wel zeggen, dat ook de aandacht voor het kleine zeer goed is verzorgd. Bij elke bestelling wordt alles perfect vermeld en verzorgd tot op het moment, dat het bij mij binnen is gekomen. Petje af hiervoor.

Pluspunten

• Prijzen
  • Bezorging

Danny hummel Westerwoldenatuur 15-12-2016 Via de website gekocht

Wildcamera

Buschnell Trophy cam HD

Zaterdagochtend heb ik de camera opgehangen. En ben zondag ochtend weer vroeg heen gaan om te kijken als ik wat had gefilmd. Direct achter de computer kijken wat er op stond, ik had wel wat gefilmd alleen waren de beelden helemaal overbelicht. Dat was dus best wel balen!! Naar een paar uur proberen met verschillende instellingen is dan eindelijk gelukt om scherpe beelden te maken. Ook in het donker maakt die maakt die mooie beelden. De camera maakt gebruik van een low glow techniek doormiddel van leds die je amper ziet, wat natuurlijk weer het voordeel heeft dat het wild niet verstoord en wegjaagt.

Woensdagavond de camera weer opgehangen en vanavond het resultaat bekeken. De camera heeft verschillen opnames gemaakt. Een paar die ver weg waren en niet helemaal duidelijk je ziet in verte een ree.  Ook heeft die een opnamen gemaakt van een Steenmarter heel gaaf.

Ben 15-12-2016 In de winkel gekocht

Professionele kennis en kwaliteit

Cameranu.nl is een zeer goede webshop en winkel. Ze hebben een uitgebreid assortiment waar ze in de winkel alle informatie kunnen geven die je maar wilt. Ook via de live chat op de webshop kun je alles vragen zodat je uitstekend word geholpen. Een dikke 10 van mijn kant

Pluspunten

• zeer goede product kennis
  • Eerlijk, het duurste hoeft niet verkocht te worden
  • Snelle service

Anoniem 15-12-2016 In de winkel gekocht

Canon EOS 700D

Aangezien ik een cadeaubon had gekregen van CameraNu was mijn keuze snel gemaakt om hier mijn camera te kopen. In de winkel werd ik goed en snel geholpen (goed geïntegreerd systeem). Ik wist al welke camera ik wou, maar toch kreeg ik vergelijkbare camera's te zien en een uitgebreideuitleg bij de camera! Goede service dus voor een beginnende fotograaf. Ook werd ik geholpen om gelijk de juiste accesoires aan te schaffen, tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. Het enige nadeel was de drukte in de winkel, maar dat is eigenlijk natuurlijk alleen maar een goed teken.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Uitgebreid assortiment

Wim Verhagen 15-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit met snelheid

Ik stond versteld van de snelheid en de kwaliteit waarmee mijn bestelling werd afgehandeld. Begin van de avond had ik een bestelling geplaatst en reeds de volgende ochtend om 9.45 uur kon ik hier al gebruik van maken. Mijn bestelde artikel was keurig en met zorg verpakt aangekomen.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit
  • verzorgd
  • deugdelijk verpakt

J.P.M. Werring 15-12-2016 Via de website gekocht

Zakelijk met een perfecte klantbehandeling.

Het gekochte product is altijd conform ten opzichte van de webwinkel en eventuele vragen worden met zorg behandeld en afgehandeld, dat is uniek. Het goed klantengevoel wordt door Camera NU perfect ingevuld.

Dogfan 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Camera nu mijn snoepjes winkel

CameraNu is mijn Jamin , al mijn apparatuur komt er vandaan en waarom steeds weer terug ? je wordt heel goed en netjes geholpen, ze hebben echt verstand van wat ze verkopen ,en de garantie en service is geweldig ,CameraNU heeft altijd een luisterend oor ,en heerlijke koffie om de wachttijd even te verzachten ,ook de Website is duidelijk en overzichtelijk ,zelfs in de winkel kun je nog even snel op een computer zoeken wat je wil hebben ,voor mijn is CameraNu de TOPPER

Pluspunten

• verstand van wat ze verkopen
  • zeer klant vriendelijk
  • niet Duur

Lucianne 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super service met geweldige klasse

Prachtige producten en voor ieder wat wils. Of je nou professional bent of amateur, er is meer dan genoeg keuze. De mederwerkers zijn ontzettend behulpzaam en kunnen op elke vraag een antwoord geven. Je kan deze winkel niet zonder goed gevoel uitlopen. Een aanrader!

Lodie 15-12-2016 Via de website gekocht

Altijd een goede ervaring

Ik ben in de afgelopen jaren al een paar keer in de fysieke winkel in Urk geweest en heb ook al een aantal keer iets online gekocht. Ik heb tot op heden nog nooit een slechte ervaring gehad en tijdens telefonisch contact was de service altijd erg goed. De enige reden waarom ik geen 10 geef, is dat je in de winkel nog wel eens lang moet wachten voor je aan de beurt bent. Dat neemt overigens niet weg, dat ik de medewerkers nog nooit heb zien lanterfanten. Ze zijn altijd hard aan het werk, dus daar ligt het niet aan. Het is er gewoon vaak heel druk. De sfeer in de winkel is goed. De website is duidelijk en overzichtelijk en dus vind je snel wat je zoekt.

Pluspunten

• website is overzichtelijk
  • er wordt snel geleverd
  • er wordt goed geadviseerd

Minpunten

• in de fysieke winkel is het vaak druk

Jacques Engel 15-12-2016 In de winkel gekocht

Perfection vind je hier!

Een geweldige winkel, een assortiment dat je elders niet vindt. De service laat werkelijk niets te wensen over en de levering vindt altijd op tijd en zonder ook maar een enkel gebrek plaats.
Ik zou geen betere shop weten!

Minpunten

• Ik zou er geen weten.

Klijnhan 15-12-2016 In de winkel gekocht

CameraNu in Urk

Zowel de winkel op Urk als de webshop zijn van grote klasse. Als je in de webshop iets besteld heb je het stipt de volgende dag al in huis. Ook de winkel waar ik al een paar maal geweest ben is zeer de moeite waard. Een grote ruim opgezette winkel met een grote keus en professioneel personeel. Ook heb ik al eens een workshop in de winkel gevolgd. Eveneens aan te bevelen.

Pluspunten

• ruim van opzet
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Grote keus

Minpunten

• Geen minpunten

Julia 15-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is een blij-maker ??

Ik kom een aantal keer per jaar in de winkel van Cameranu op Urk voor o.a. lenzen, camera assecoires en Fujifilm instax films, maar ook om gewoon lekker rond te kijken. Hele fijne service!

Pluspunten

• Overzicht
  • Service

joko52 15-12-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar, deskundig en scherpgeprijsd

een uitgebreide collectie, gesteund door professionele en deskundige medewerkers, maken het voor u simpel: voor de scherpste prijzen krijgt u gegarandeerd, bij deze ouderwets betrouwbare winkel, waar voor uw geld!

Pluspunten

• snelle levering
  • breed assortiment
  • professionele apparatuur
  • juiste prijs
  • uitstekende website

Minpunten

• fysieke afstand naar winkel

Lea 15-12-2016 Via de website gekocht

CDameranu.nl

Ik kan deze shop aan iedereen aanbevelen. De afhandeling gaat zeer snel en correct.De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en wat je er ook koopt, het wordt meestal de volgende dag al geleverd.
Niks dan lof voor Cameranu.nl

Peter 15-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Zoals eerder was de service van Camera.nu weer af. Half jaar geleden SD kaart 32GB gekocht. De kaartlezer wilde die niet meer lezen. Bij Camera.nu ingenomen en men zou mij berichten. Hetzelfde kaartje bleek niet meer beschikbaar maar na een paar mailtjes werd een gelijkwaardig, geheel nieuw kaartje opgestuurd. Geen discussie, geen mitsen en maren, gewoon gelijk prima service!

Pluspunten

• Service

Kevin Hellenbrand 15-12-2016 Via de website gekocht

Top service en snel!

Altijd goed snelle service voor levering en afhandeling van bestelling en producten, overzichtelijke webshop en goede filters om het voor jou juiste product goed te vinden.

Pluspunten

• Snel
  • goede service
  • overzichtelijk

Minpunten

• Niet altijd alles op voorraad