Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PB 02-01-2017 Via de website gekocht

Bijzondere dingen.

Snelle levering en omdat je je pakket kan laten opsturen naar een Gamma vestiging bij jou in de buurt .

Pluspunten

• Snelle levering

Mike 02-01-2017 Via de website gekocht

Buff nekwarmer

Fijne winkel, duidelijke website en maar een paar klikken besteld. Snel verzonden en ontvangen. Reuze blij mee!

Esmeijer 02-01-2017 Via de website gekocht

CameraNu zeker aanbevelen

Een en al lof voor de webshop. Super goed vindbaar, aanbevelingen bij een gekozennproduct. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ik zal de winkel zeker aanraden

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Goede aanbevolen accessoires
  • Veel kennis van producten/benodigdheden
  • Extra korting in de vorm van cadeaubon
  • Erg snelle levering(meerder varianten kiezen)

Tineke 02-01-2017 Via de website gekocht

Toppers zelfs met de feestdagen snel !!!

Goedkoop en wel echte merkartikelen, ruime keuze en snel bezorgd en op tijd zelfs met de feestdagen, geweldig

Pluspunten

• waar voor je geld
  • snel
  • duidelijke website

T 02-01-2017 Via de website gekocht

Top webshop

Kortgeleden schafte in me een nieuwe camera aan en ging om eerst om raad bij de CameraNu shop.Dankzij het geduld en het vriendelijke advies al meerdere malen aankopen gedaan (Statief, cameratas e.d)
Tevens een cadeaubon om bij Canon een fotovakschool workshop te doen voor gereduceerd tarief (bijna voor nop) En snelle levering .Kortom een topshop.

Henk 02-01-2017 In de winkel gekocht

Gewoon goed

Goed gesorteerd, goede service en deskundig advies. Zowel via internet als de shop op Urk een aanrader. Geen loze beloften maar gewoon no-nonsens.

Pluspunten

• deskundig advies
  • goed gesorteerd
  • goede service

Lou Andeweg 02-01-2017 Via de website gekocht

Goed, vergeleken met geraadpleegde concurrenten

Cameranu.nl beantwoordde mijn mails en telefoontjes snel en vakkundig. Enkele miscommunicaties daargelaten ben ik van mening dat ze bij cameranu wel klantgericht bezig zijn.
Eerlijk gezegd heb ik vooral voor hen gekozen omdat de concurrentie zo onbeleefd en incompetent was. In het land der blinden is éénoog koning...

Pluspunten

• Snel met reageren
  • Snel met offertes maken

Minpunten

• Meerdere reacties van diverse werknemers op 1 mail
  • Iets te zakelijk en onpersoonlijk voor mijn gevoel

Joost 02-01-2017 Via de website gekocht

Lichte compact statief.

Mooi compact en stabiel statief. Ideaal voor mee op reis te nemen.
Makkelijke opberghoes met schouderband en handgreep voor het meenemen. Makkelijk en snel op te zetten.
Ik had mijn statief binnen 24 uur in huis!

Pluspunten

• Compacht
  • Licht

Boon 01-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Sony DSC-HX300

Heel erg blij met de vlotte levering, product was een hele goede aanbieding. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Pluspunten

• Super aanbieding
  • Snelle levering
  • overzichtelijke site

Barbara 01-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede productomschrijving

Tijdens de drukke kerstvakantie toch netjes op tijd geleverd. Productomschrijving was compleet en dat alles voor een goede prijs!

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Snelle levering

Ruud Thijssen 01-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Cameranu.nl een winkel waar je veel kunt vinden wat met fotografie te maken heeft. Zeer uitgebreid assortiment en zeer vriendelijke medewerkers die echt wel kennis van zaken hebben.
Als je een vraag hebt krijg je van hun ook een echt duidelijk advies zonder dat ze je meer willen verkopen dan je aankopen wilt.
Snelle servies, en het toesturen van het artikel gaat ook snel..Super winkel

Pluspunten

• Goede servies
  • klant vriendelijk
  • groot assortiment
  • Grote kennis

Minpunten

• Artikel omschrijving.

Peter Keppel 01-01-2017 Via de website gekocht

Peter Keppel

Onze dochter wil de graag een digitale spiegelreflexcamera voor haar verjaardag, na kort speurwerk kwamen we al snel bij Cameranu.nl terecht.
Onze doorslag was de zeer gunstige prijs, de snelle levertijd en de extra garantie van vijf jaar.
Duidelijk op de website stond vermeld dat er een teldag die dag was maar het geen probleem was om te bestellen echter de levering zou 1 dagje vertraagd zijn, nou ja geen probleem toch!.
Middels Ideal betaald, dacht ik! Helaas was er een storing bij Ideal en hierdoor zou de camera te laat geleverd worden en niet op de dag dat onze dochter jarig was, de betaling via de bank gedaan maar dat duurt een dagje langer ivm de verwerking
Zaterdag ochtend gelijk contact gezocht met Cameranu.nl en de situatie uitgelegd dat ik al wel de overschrijving per bank had voldaan.
Via d email had ik een betalings bevestiging verstuurd en op basis daarvan en de goede inzet van CameraNu.nl is de verzending op tijd gebeurd en het pakketje precies op de verjaardag aangekomen, Chapeau!!

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Eerlijkheid
  • Maken hun belofte waar!
  • 100% SERVICE!!!!

de Spin 01-01-2017 Via de website gekocht

Snelle respons en Levering!

Voorafgaand aan aankoop gebeld en uitleg gekregen. Online besteld en geleverd de volgende dag in België. Als dat niet snel is!
Bijkomend een garantie van 5 jaar. Service en zekerheid op en top!

Pluspunten

• support
  • bestelling en levering
  • garantie 5 jaar
  • aanbod & beschikbaarheid

kirsten 01-01-2017 Via de website gekocht

Goed product & hele goede service

Super makkelijk bestellen, snel in huis en fijne service. Je krijgt gelijk een track and trace nummer zodat je het pakket kunt volgen.

Pluspunten

• snelle verzending
  • goed product

mila 01-01-2017 Via de website gekocht

goede bezorging

ik vind de shop goedkoper dan de rest toen ik op de punten zocht hij wert handig bezorgt en alles was nog heel (heel belangrijk) maar ik had het verongeluk 2 keer besteld en ik vind het echt heel handig dat er 1 is stopgezet dat is bij de meeste shops niet er is ook duidelijk om te zien hoe je contact met de shop kan opnemen een geweldige webwinkel

Pluspunten

• het was binnen 2 werkdagen bezorgt

Minpunten

• ik moest een heel wekend

cor 31-12-2016 In de winkel gekocht
urk

cor

Mooie grote zaak waar je echt een tijdje zoet kan zijn .hebben vanalles in huis en op voorraad en een goede service

Pluspunten

• ruime keuze
  • plezierig winkelen
  • gratis parkeren en lekkere koffie

Dan 31-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel en prima prijs

Goeie site, makkelijk alles te vinden. Goeie prijs-kwaliteit en supersnelle levering. Geen verzendkosten. Dik tevreden

Pieter 31-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Nieuwe camera gekocht omdat oude aan vervanging toe was. Medewerker speelde goed in op mijn wensen/eisen en adviseerde een systeemcamera waar ik - na deze te hebben bekeken - toch niet volledig achter stond en toch voor een spiegelreflex ging. Hier speelde hij goed op in en ging volledig verder adviseren op een spiegelreflex. Nam de tijd voor ons.

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Nemen de tijd voor je
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Vriendelijk personeel

Rene Coert 31-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Favoriete Camera Winkel & Webshop

CameraNu heeft altijd alles netjes en snel geleverd dat ik via hun webshop had besteld. Je kan ze altijd bereiken via de telefoon als je vragen hebt en ze denken heel erg met je mee. Ze hebben een hele overzichtelijk site en een grote assortiment aan camera spullen.

Laatst was er een camera in de aanbieding waar ik interesse had en wou me ouwe camera inruilen ervoor. Helaas was deze niet meer op voorraad op hun site. Dus ik had hun gebeld erover en de medewerkster zei dat ik morgen gewoon kan komen voor de inruil en ze sturen de camera dan op als hij er dan nog niet is.

Dus ik ben rond uit Arnhem naar Urk gereden.
Toen ik er was waren ze toevallig een lading aan het ontvangen. Ik was met de verkoper aan het praten en wat bleek: de aanbieding van gisteren was er niet meer (stond ook niet wanneer ie afliep). Dus ik had me verhaal verteld dat ie gisteren goedkoper was en een collega van hem aan de telefoon had erover. De verkoper ging even een telefoontje voor me plegen om na te vragen en wat denk je. Ik krijg gewoon de korting die gisteren van kracht was! Als dat nou geen top service is. dan weet ik het ook niet!

In het kort: Dit is mijn favoriete winkel als het gaat om cameras en toebehoren. Super betrouwbaar, geweldige service, goeie prijzen en echt klantvriendelijk. Duimpjes omhoog!

Pluspunten

• Geweldige service
  • Snelle Levering
  • Grote Assortiment
  • Goeie Prijzen

Nelly 31-12-2016 Via de website gekocht

prima servivce

Toen mijn bij Cameranu.nl aangeschafte spiegelreflexcamera tijdens mijn vakantie in het water was gevallen werd ik uitstekend geholpen door Cameranu. Gelukkig heeft mijn verzekering de schade daardoor snel kunnen vergoeden en heb ik snel een nieuwe camera kunnen kopen. Natuurlijk weer bij Cameranu :-)

Pluspunten

• goede persoonlijke service
  • niet duur
  • snelle levering

Grijpma 31-12-2016 In de winkel gekocht
Cameranu.nl in Urk

Goed advies en goede service

Ik wilde graag overstappen van een crop camera naar een full frame camera
Ik had alles al op papier staan welke camera en lens ik graag zou willen hebben maar ik was nog aan het twijfelen tussen een Canon en een Nikon.
Dus wij zijn 24 december naar de winkel gegaan in Urk voor persoonlijk advies.

In de winkel achter de balie werd er goed naar mijn wensen geluisterd en hierop werd er ook duidelijk en goed advies gegeven.
En zo hebben wij samen een pakket samengesteld wat het beste bij mij paste.

Op de Tamron lens zat ook een €70 Cashback garantie
Gelijk de Cashback ingevuld maar de serienummer kon niet worden gevonden
Via de mail diverse contact gehad met Tamron .
Maar helaas moesten zij mij meedelen dat mijn aanvraag voor de tamron Cashbackactie 24-70 mm lens was afgekeurd. De lens was niet geleverd door Transcontinenta Nederland en daardoor niet in aanmerking kwam voor de Cashback.

Één telefoontje naar cameranu.nl en mijn €70 Caschbackactie van de Tamron lens wordt door cameranu.nl op mijn rekeningnummer gestort.
Wat een service!!

Ik kom zeker weer terug!

Bigfarmer 31-12-2016 Via de website gekocht

Canon IXUS gekocht bij CameraNU.nl

Ik heb al vaker bij CameraNU.nl besteld en heb hier opnieuw gekocht omdat het zo goed bevalt. Overzichtelijke website met goed vergelijkingsmogelijkheden en uitgebreide informatie. Simpele bestel procedure. Na bestelling wordt je netjes van de voortgang op de hoogte gehouden. De levering is super snel en stipt. Gewoon top!

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • simpele bestelprocedure
  • goede informatie
  • snelle levering

Minpunten

• er val niks te klagen

Tom 31-12-2016 Via de website gekocht

Zeer prettig koop ervaring

Zeer toegankelijk webshop met een uitgebreid assortiment.
S'avonds om 10 uur besteld, de volgende dag in huis.
In mijn geval had ik een kerstcadeau besteld, en in de opmerking gevraagd of de aankoop ingepakt kon worden.
Ik was verrast hoe keurig en netjes de doos aankwam en de aankoop in kadopapier was ingepakt incl. een strik. Hulde voor CameraNU.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering
  • Aankoop werd ingepakt

H.Prins 31-12-2016 Via de website gekocht

Fijne snelle levering en goede service

CameraNu is een fijne webshop met gunstige prijzen en een snelle levering. Ondanks de kerstperiode was mijn product binnen de 24 uur in huis. Na telefonisch contact was een fout van mij in de adressering meteen verholpen.

Pluspunten

• duidelijke omschrijving van het product
  • goed verpakt en snel geleverd
  • vriendelijk personeel

jan 31-12-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Supersnel een prima product ontvangen van cameranu.nl. En nog gratis verstuurd ook.
Hier ga ik op zeker vaker shoppen!

Pluspunten

• Snel
  • Scherpe prijzen
  • Ligt gratis 'op de mat'
  • Adequate productbeschrijving

Menno 31-12-2016 In de winkel gekocht

CamaraNu een profesionele fotoshop

CameraNu heeft alles in zich voor zowel de amateur als de professional.
En erg aantrekkelijk en klantvriendelijk bedrijf met zeer kundig personeel.
Ik ben deze week al 3 keer geweest voor o.a. camera sensorreiniging en camera aankoop en een lekker bakkie koffie.
En niet te vergeten een prima garantie. (Heb ik ondervonden met mijn defecte DJI drone)
Zeer tevreden. Top!!!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Vakkundig advies
  • Prima website
  • Gezellige en overzichtelijke winkel
  • Prima garantie

De Witte Els 31-12-2016 Via de website gekocht

Mevr

Een super winkel met een heel correcte werking. Of het nu gaat om een vraag of een probleem of een mankement of ... . Je wordt altijd correct en eerlijk behandeld. Men laat je niet zitten met je probleem maar men komt met een degelijke oplossing. Echt een winkel naar mijn hart. Men volgt alles ook heel goed op. En daarnaast heeft men ook een super snelle levering.

Pluspunten

• correct
  • snelle levering
  • goede opvolging
  • correcte probleemoplossing

Minpunten

• nog geen gevonden

Tamlyn Cosster 30-12-2016 Via de website gekocht

Tip levering

Ik ben door een topfotograaf geadviseerd om bij cameranu.nl mijn ringlicht te bestellen. Ik kreeg mijn bestelling op kerstavond! Mijn kerst kon niet meer stuk:) topwerk cameranu.nl !

Pluspunten

• Zeer snelle en veilige levering
  • Betrouwbaar

Dirks 30-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk

CameraNU.nl heeft een overzichtelijke website voorzien van alle informatie die je nodig hebt. Het bestellen gaat eenvoudig. Wat mij heel erg aanspreekt is de communicatie over de status van mijn bestelling. Duidelijk, overzichtelijk en met inhoud. Op deze manier kun je je bestelling goed ne gemakkelijk volgen. Klasse, hier kunnen veel andere winkels iets van leren.

Pluspunten

• Website
  • bestelling
  • communicatie
  • track en trace

Bennie 30-12-2016 In de winkel gekocht
URK

TOP (web)winkel !

Cameranu.nl is een voorbeeld (web)winkel hoe het hoort te zijn! Vriendelijkheid straalt al bij het binnenkomen van de winkel, de koffie ruik je al en bij wijze van spreken de gastvrijheid door de vriendelijke (gelukkig niet opdringerige!) relaxte verkopers. Zoals de website perfect is, is de winkel dit ook!

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • verse kwaliteitskoffie staat altijd klaar
  • keurig, ruim assortiment duidelijk gerangschikt
  • geeft direct vertrouwd gevoel deze winkel
  • zeer deskundig advies

Mart Kwaks 30-12-2016 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden

Wederom zeer tevreden delevefing weer super snel en goed cl voor de derde keer dat ik iets bestelde bij Cameranu.nl en oo wat een goede en snelle service het was de derde keer maar zeer zeker niet de laatste keer een DIKKE 10 Bedsnkt Cameranu.nl

Naalroc 30-12-2016 Via de website gekocht

Nu zie ik het scherp!

Mijn camera heeft een zoeker scherpstelling, maar de reikwijdte is niet voldoende, want die loopt van -3 naar +1. Cameranu heeft de juiste diopter lens op voorraad en verstuurt die dezelfde dag; dat is ook nog eens gratis geleverd, zelfs bij deze kleine bestelling (€12 of zo).
Het pakketje kwam een half uur voor de bevestigde tijd aan, geweldig!
Ik geef het cijfer 9, want niemand is echt perfect, toch?

Pluspunten

• prima website, artikelen zijn makkelijk te vinden
  • Snelle levering en ook nog eens gratis bezorgd

Minpunten

• geen!

Huib 30-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed, altijd snel

Nog nooit klachten gehad over cameranu.nl, de levering is altijd snel, de communicatie helder en de prijzen goed. Niets te klagen dus!

Pluspunten

• snel
  • betaalbaar
  • helder

Marthe van de Grift 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede betrouwbare webwinkel

Camera.nu is een erg fijne website met veel keuzemogelijkheden en genoeg informatie. Vooral heel fijn dat alles zo snel verzonden wordt!

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snelle levering
  • goed verpakt

William Klink 30-12-2016 In de winkel gekocht

Mijn favourite winkel!

Ik vind CameraNU.nl een geweldige winkel.
Ik heb al bij veel verschillende camerawinkels iets kleins gekocht maar al diverse keren probleempjes gehad, behalve bij CameraNU vandaar dat ik altijd alles bij CameraNU bestel. Volgende dag in huis en als het niet goed is of als het beschadigd is aangekomen mag je het terugsturen. Ik vind het altijd leuk als ik weer naar de winkel ga. De medewerkers weten waar ze over praten omdat ze zelf ook iets met fotografie hebben en zijn er niet om alleen te verkopen, maar ook om klanten te helpen. De winkel ziet er super overzichtelijk uit, net zoals de website. Je kan zien dat klantvriendelijk hoog in het vaandel staat. CameraNU.nl zal mijn favourite camerawinkel blijven!

Pluspunten

• Overzichtelijk assortiment
  • Mooie winkel
  • Vriendelijk personeel

Margreet 30-12-2016 Via de website gekocht

Nikon 5D bij CameraNu

CameraNu is een fijne winkel met een supergoede online site.
De levering is snel en zorgvuldig. Ook altijd binnen de afgesproken tijd.
De helpdesk is vakbekwaam en de vaak garantie langer dan bij veel andere winkels

tom metz 30-12-2016 Via de website gekocht

wereld winkel

eerst een Osmo gekocht, 's ochtends besteld en 's middags in huis afgeleverd door een heel vrolijke en correcte jonge dame. Daarna een SDcard besteld. Zelf de fout gemaakt door niet goed te kijken want ik moest een micro SD hebben. Dus teruggestuurd. Aantal vragen gesteld over hoe het met terugbetalen / bijbetalen zou gaan. 's Avonds mail met vragen gestuurd en direct antwoord. Niets terugstorten etc. Direct aangegeven welke ik wilde hebben en het enige wat ik moest doen was iets bijbetalen. Zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk zie je t niet snel bij een webshop. Super geregeld.

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • bijna altijd bereikbaar

Menno Luehof 30-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk

CameraNU Urk

Bij binnenkomst in van CameraNU te Urk ziet men gelijk dat het een goed georganiseerde winkel is. Mijn voorkeur gaat uit naar persoonlijk contact met de verkoper i.p.v. dat ik het via de website bestel. Het contact met de verkoper was plezierig en tevens had hij kennis van zaken. Ik wist waar ik voor kwam. De verkoper heeft mij hierdoor gewezen op de voor en nadelen van de lens waarvoor ik het wil gebruiken (hoofdzakelijk vliegtuigspotten). Na een uitgebreide uitleg en check van de lens tevreden huiswaarts gekeerd.

Pluspunten

• Nette winkel
  • Goed georganiseerd
  • Deskundig personeel
  • Verkoper heeft aandacht voor koper

Vd Boom 30-12-2016 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze en snelle levering

Zeer ruim assortiment en zeer vakkundige reviews bij veel de producten. Ook werden de producten keurig op tijd aangeleverd en mooi stootvast verpakt.

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering
  • Review

Erik 30-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop via CamerNU.nl

Na eerder al in de winkel zelf een camera gekocht te hebben nu via de site van CamerNU.nl een nieuwe spiegelreflexcamera besteld. Internetsite is overzichtelijk en van sommige producten staan er handige en informatieve YouTube filmpjes op. Het bestellen van de camera was makkelijk waarbij ik direct kon kiezen voor een voordeelset. Afleveren ging supersnel, 's morgens besteld om 11.00 en diezelfde dag nog afgeleverd.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering
  • Handige youtube filmpjes
  • Mailwisseling ook snel

Daniel 30-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig, snel en vakkundig

Zowel bij de eerste bestelling, Sony DSC-RX100 II, alsook enige dagen later wat accessoires, snelle, heel correcte en volledige levering. De camera kreeg ik zelfs 's avonds geleverd, nadat ik hem 's ochtends besteld had. Van Urk naar Landgraaf ... fantastisch.
Daarnaast onderscheiden ze zich niet alleen door de heel scherpe prijs, maar in deze maand december, ook nog eens gratis 5 jaar garantie ipv de gebruikelijke 2 jaar.
Bij de tweede bestelling zat een accessoire die ik bij nader inzicht terug wilde retourneren. Geen probleem, via website, die zéér professioneel werkt, RMA formulier ingevuld, meteen via mail bevestiging en na terugzending en ontvangst, daags erna al bericht en het geld op mijn rekening teruggestort werd.
Deze firma heeft alles netjes voor elkaar, werkt professioneel en is voor 100% aan te bevelen.

Pluspunten

• Snel, professioneel, topkwaliteit en goede prijzen
  • Uiterst goede communicatie met klant
  • Uitgebreid en goed advies ook telefonisch

Bjm 30-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf zoom lens

Overzichtelijk assortiment , goede uitleg via filmpje over het produkt en duidelijke omschrijving van het produkt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede uitleg over het produkt

Rob Rollenberg 30-12-2016 Via de website gekocht

Online misschien wel de beste webwinkel voor camera's

Nog nooit fysiek in de winkel geweest, maar wel al een aantal keer online een product besteld. Tot nog toe geen enkele keer teleurgesteld. Eerder zelfs verrast, doordat de service en de online winkel niet is blijven stilstaan. Er worden telkens verbeteringen aangebracht ten goede van de klanten. Een ruimere openingstijd van de klantenservice, een snelle afhandeling van je bestelling tot aan een makkelijkere doorzoekbaarheid van de online winkel.

Pluspunten

• Snelle afhandeling bestelling
  • Ruime openingstijden klantenservice
  • Overzichtelijke website
  • Nette prijzen
  • Fysieke winkel

Minpunten

• Tot nog toe geen

Pidiay Ahmed 30-12-2016 Via de website gekocht

aanbeding

Deze aanbeding tijd is goed voor mijn. omdat, heb ik nieuwe begonnen. meestaal mensen Cameraexpers is beste zeggen. dat is misschien. maar, ik wil graag even zien verschillen tussen jullie . daroom...

Pluspunten

• aanbeding tijd is
  • zelf de prijs

Minpunten

• geen andere caduotjes
  • geen aantwoord van whatsapp
  • verweg voor mijn plaats

Ernst 29-12-2016 Via de website gekocht

Statief

Perfecte afhandeling. Dit maal een combinatie van een statief met een goede statiefkop aangeschaft. Alles netjes en volgens de opgegeven leveringsvoorwaarden binnen gekomen. Bedankt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede website
  • Service
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kan het niet verzinnen

Wiebe van Waarde 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne shop

CameraNu is een goede webshop. Er is een goed en overzichtelijk aanbod, er wordt snel geleverd en het gekochte artikel - een statief - was prima verpakt.

Jeffrey 29-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat er een super service geleverd wordt.
Heb een goede 2 weken geleden contact met Cameranu opgenomen om mijn camera in te ruilen voor een ander model.
Binnen een uur reactie en 2 dagen later mijn camera met lenzen opgestuurd.
Zodra deze binnen waren werd ik gelijk op de hoogte gesteld dat alles in goede orde was ontvangen.
Ik had in de tussentijd al een nieuwe bestelling aangemaakt en alle veder afwikkelingen liepen vlot en goed.
Bestelling geplaatst en de hele bestelling de volgende dag in huis!!
Helemaal top!!

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede voorraad
  • Eerlijk advies

Minpunten

• geen één

PeterL 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Prima service en goedkoper dan de concurrentie! 1 dag van te voren in de middag besteld en de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Jurgen Braam 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede organisatie

Ondanks dat ik een artikel heb terug gestuurd vanwege het niet helemaal beantwoorden aan mijn verwachtingen ( eigen inschattings fout ), een perfecte en snelle afhandeling van de aankoop en het terugstorten van het aankoop bedrag. Mijn complimenten.

Henk 29-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Naar Urk om een camera te kopen

Vanuit Groningen helemaal naar Urk gereden vanwege de deskundige service daar. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen ondanks de drukte en we mochten alles uitproberen.
Er werd zelfs goed meegedacht over welke tas we erbij moesten nemen. We kregen het advies om 10 euro meer te betalen voor een grotere tas waar alles dan ruim in kon. Tevens hadden ze voor ons nog een optie voor een tweede hands lens. Erg netjes zoals er werd meegedacht.
We zijn zeer tevreden over cameranu en komen er graag terug.
Ook online bestellen hebben we zeer goede ervaring mee. Alles wordt netjes en op tijd geleverd.

Pluspunten

• service
  • uitleg
  • meedenken

Minpunten

• iets te ver weg vanuit Groningen