Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Herman 11-03-2017 In de winkel gekocht

Uiters hulpvaardig

Ik had een afstandsbediening voor mijn nieuwe camera, maar het was niet duidelijk of de beschikbare ook met mijn camera samenwerkte. Ik had mijn camera niet mee. De jonge medewerker deed zijn uiterste best om aan te tonen dat afstandsbediening werkte door verschillende zeer verwante camera's uit het magazijn te halen, uit te pakken en te testen.

Erwin V 11-03-2017 Via de website gekocht

Stipte levering!

Ik heb nu al verschillende malen een bestelling geplaatst bij CameraNu en telkens slagen ze er in om de bestelde goederen op het juiste tijdstip af te leveren. Er zijn heel veel webshops die daaraan een voorbeeld mogen nemen.

JH Weersteijn 11-03-2017 Via de website gekocht

Fantatische Service

Mijn ervaring met webshops heb ik weleens anders meegemaakt.
Maar CameraNU maakt je denkbare service geheel waar: goede communicatie van.daag besteld is werkelijk de volgende ochtend in huis.
Ik weet bij een volgende bestelling bij ik moet bestellen.

RJHosting 11-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd!

Ik zocht een accu voor mijn camera; omdat er binnenkort een kleine te wereld gaat komen wil ik de mogelijkheid hebben om alles te filmen. De accu heb ik besteld op vrijdag; en is op zaterdag geleverd! Erg fijn dat het zo snel ging. Goede verzending; aangetekend zodat ik alles goed kon volgen.

Florian 11-03-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring met cameranu

Zeer snelle service, duidelijke beschrijvingen van producten en duidelijke status updates van uw bestelling(en)

Mimo 11-03-2017 Via de website gekocht

Super goed service!

De website is zeer duidelijk en makkelijk on van alles te vinden over de gewenste product. Ik heb andere websites gezien maar deze is de beste qua info over producen en zending service en prijzen. Helemaal recomended! Als ik nog een product in de toekomst zou willen kopen ga ik het dan weer op deze website bestellen.

b.engelen 10-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Camera Nu is een zeer prettige en betrouwbare webwinkel, ze hebben een breed assortiment en een snelle levering.
Een groot pluspunt is de gratis verzending waardoor ook zeer kleine attributen met lage prijzen makkelijk besteld kunnen worden, zonder bijkomstige kosten.
Ik koop hier regelmatig iets en ben tot nu toe erg tevreden over de service.

Nylo de Meijer 10-03-2017 Via de website gekocht

Goed, zoals het hoort.

Een belangrijke reden waarom ik het gekocht hebt: het is goedkoop en de site van Cameranu.nl is gewoon goed, zoals het hoort. Ze hebben bijna alle spullen die je nodig hebt en het wordt vrij snel thuisbezorgd. Helemaal top, dus!

piet 10-03-2017 Via de website gekocht

perfect verzorgde levering

s,avonds bestelde lenspen de volgende dag keurig verzorgt en perfect op tijd geleverd zoals opgegeven bij de bestelling

Florence 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldige shop!!
Ik was op zoek naar een oogschelp voor mijn camera fuji finepix pro. Deze was nergens te verkrijgen totdat ik een mail stuurde naar cameranu. En jawel zij konden deze leveren :-)
Wat een geweldige service want de oogschelp werd na een paar dagen al afgeleverd.
Hartstikke top!!
Snelle service en dat voor een camera die al vanaf 2002 op de markt is. Zag het somber in.
Bedankt cameranu :-)

eef 10-03-2017 Via de website gekocht

voor het eerst online wat besteld.

Allereerst ben ik geen liefhebber van online winkelen. Zeker niet als het om een fotocamera gaat. Maar de duidelijkheid en en het aanbod en de reviews hebben mij toch over de streep getrokken.
Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn aankoop ( een canon 1300d .plus een tas en sd kaart) bij camera nu .nl een correcte levering Wat ik vooral fijn vind is het afterpay betalen.
Kortom een aanrader voor de volgende keer.

Benjamin van Geest 10-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Ik was op zoek naar een Thunderbolt-kabel en vond deze direct bij CameraNu.nl. Ook direct de juiste lengte (0.5 m). Het product was op voorraad en werd op de avond van bestelling direct verzonden, zodat ik de kabel de volgende ochtend (!) al in huis had! Zeer goede service! Ik zal hier in de toekomst zeker meer bestellen. Van harte aanbevolen!

Benjamin van Geest

doncadena 10-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en product-informatie

Camera Nu heeft een geweldige collectie camera adapters van het merk Kipon. Met de aanschaf van twee adapters kan ik nu mijn oude Takumar (Pentax) lenzen met M42 schroefvatting en K-bajonetvatting weer gebruiken op mijn micro 4/3 camera. De verzending en de begeleidende informatie over de verzending was perfect. De kwaliteit van de Kipon adapters ook.

MvB 10-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijfs!

Bestelling van een grote flightcase trolley die de volgende dag werd geleverd zonder extra kosten. Wat ik daadwerkelijk aantrof overtrof wat ik verwacht.

Keep on going guys!

Cindy 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service & snelle levering !

Vorige week een GoPro hero 5 vakantiepack besteld.

Omdat ik een vraag had gesteld per e-mail en nog geen antwoord had ontvangen, heb ik gewacht met het plaatsen van mijn bestelling.

2 dagen later ben ik weer op de site gaan kijken en bleek de GoPro ineens 50 euro duurder, echter had ik nog geen antwoord ontvangen op mijn gestelde vraag.
Ik ben een chatsessie gestart met een medewerker van CameraNu en heb mijn verhaal uitgelegd.

Het werd direct opgelost!! CameraNu kon de gopro nog 1x voor de oude prijs aanbieden. Er werd een iDeal link gestuurd naar mijn e-mail en na de betaling werd de GoPro gelijk opgestuurd. De volgende dag werd de GoPro al geleverd.

Zeer professioneel en snel gehandeld.

Joyce Windekind 10-03-2017 Via de website gekocht

zeer goede website

ik kan hier meestal voor alles terecht, voor fotografie, en bij vrijwel elk artikel is een beschrijving met specificaties - ook erg belangrijk. En er zijn vaak reviews. Ook de prijzen zijn meestal o.k.; en de levering vlot

Nancy 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

'S avonds besteld, volgende dag in huis. Helemaal top! Goed verpakt. En mogelijkheid achteraf te betalen. 👍🏼

SabineK 10-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle leverservice

Fotografie staat al meer dan 25 jaar op mijn verlanglijstje. Nu heb ik eindelijk een cursus geboekt en dan hoort er natuurlijk ook een tas bij mijn camera. Dus 's avonds laat nog een bestelling geplaatst en de volgende dag werd die tas al bezorgd. Ik ben zó blij. Geen gepruts meer met plasticzakken en ander ongemak. ik ga er nu met ontzettend veel plezier op uit. Foto's maken. Met een handige tas van cameraNU.nl .

Joost 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

Mijn oude houder was kapot, snachts om 23.57 een nieuwe besteld en meteen bevestiging over mijn bestelling. Product lag super snel in huis en kon zo de volgende dag verder met foto's maken!

Robert 10-03-2017 In de winkel gekocht

prima advies

In de winkel kreeg ik een zeer professioneel en betrouwbaar advies. Cameranu levert goede spullen ook nog eens voor een prima prijs.

anomor 10-03-2017 Via de website gekocht

heel gemakkelijk en zeer correct, top

op het laatste moment voor een workshop merkte ik dat mijn flitsertje onvindbaar was, gauw es zoeken en de site waar ik het onmiddellijk kon geleverd krijgen was camera.nu. dus vanaf nu eerst kijken hier als ik iets nodig heb

Eddy 10-03-2017 Via de website gekocht

super makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk bestellen, gratis bezorging de volgende dag super. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten zeker de aanbiedingen niet. Betalen zoals je wil gelijk of achteraf.

Inge van den Hoven 10-03-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

De online shop is gebruiksvriendelijk, de levering van het product is supersnel en de service is uitmuntend ook in de fysieke winkel, waar vriendelijke medewerkers je altijd een goed advies geven als dat nodig mocht zijn.

Christy 09-03-2017 Via de website gekocht

Een geweldige site, erg duidelijk.
Snelle afhandeling, je wordt goed op de hoogte gebracht van alle nodige informatie. De volgende dag had ik het product in huis.

pelgrim51 09-03-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, goede prijs

Ik vind dat het assortiment groot is. De prijs is goed. Website:Duidelijk wat het artikel inhoudt en zonodig ook een videoclip erbij voor de verduidelijking

Baskan 09-03-2017 Via de website gekocht

Het klopt wat ze zeggen SUPER!

Duidelijk en overzichtelijke produktgegevens incl. Bijbehorende foto's en alternatieven. Super gedaan

Olifant58 09-03-2017 In de winkel gekocht

vakkundig personeel

Ook voor gebruikte items kun je er terecht of je kunt zelf eventueel inruilen.
De site is update, ook betreffende de 2e hands artikelen.
Cameranu.nl is een klantvriendelijk zaak, waar je tijdens het wachten op je beurt , een smakelijk bakje koffie of thee kunt nemen.

Mer 09-03-2017 Via de website gekocht

Altijd top!

Vanaf de aankoop van mijn allereerste camera doe ik al mijn aankopen bij cameraNu.nl. Goede vakkundige service en duidelijk website.

Stef 09-03-2017 Via de website gekocht

te vreden

Ik had voor deze shop gekozen omdat het product dat ik wou zeer goedkoop hier werd verkocht en het de volgende dag geleverd zou worden. Jammer genoeg was er een klein beetje vertraging en kwam het pakket pas de middag na het bestellen aan ipv de ochten maar voor de rest was alles prima.

Hoi Stef,

Het bezorgmoment was inderdaad later dan de voorspelling door PostNL. Lastig, de voorspelling is door PostNL gebaseerd op de historische aflevergegevens in jouw postcode gebied, en deze krijg je te zien als je besteld. Het afleveren is wel eens afhankelijk van meer factoren, waardoor het kan afwijken. Vooral lastig als je rekent op een bepaald tijdstip.

Goed te horen dat je over ons verder wel tevreden bent in ieder geval. Tot de volgende keer!

Groeten,

Hendrikus 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Dichtbij en goed bekend. Ook prijs was concurrerend. Met duidelijke site en product keuze. Kortom alles perfect afgehandeld

Jean-Pierre 09-03-2017 Via de website gekocht

Top service bij snelle levering

Gisteren namiddag via website een camera statief besteld en vandaag reeds in mijn bezit, dat noem ik top service die weinig webwinkels aankunnen. Dikke proficiat voor CameraNu en in het bijzonder voor de klantendienst.

Joost 09-03-2017 Via de website gekocht

Aanbod en de prijzen zijn absoluut top!

Ik heb (weer) voor CameraNU gekozen omdat zij de camera die ik wilde hebben ook echt in voorraad hadden. Bovendien was de camera hier het goedkoopste, terwijl de snelheid en verzending echt perfect is

Stefan 09-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Alles ging zoals verwacht, makkelijk betalen en snel geleverd voor een goed prijs. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Josette 09-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Proffesioneel, vriendelijk, staan altijd voor je klaar!

Al jaren kom ik bij Cameranu en al deze jaren wordt ik zeer deskundig en naar alle tevredenheid geholpen. Of ik nu iets koop of huur, ze staan altijd voor me klaar!

Schijns 09-03-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld
Om 23:15
Zit de hele morgen tewachten zou vandaag tussen 8/11 geleverd worden
Krijg nu bericht dat het morgen pas wordt geleverd.
Erg fijn. Ik heb toch ruim voor 24 uur besteld.

Ik baal als een stekker
Zet het dan niet op de website

Beste Philippe,

we vinden het jammer dat we telefonisch geen contact met je kunnen krijgen. Er is namelijk inderdaad iets mis gegaan bij het verwerken van de ontvangst van de betaling, en daarom is de bestelling gisteravond niet bij de medewerkers in het magazijn terecht gekomen. Dat vinden we voor jou heel erg vervelend, en dat vinden we ook totaal niet passen bij het serviceniveau dat we nastreven.

We willen je eigenlijk alsnog graag persoonlijk onze excuses maken, en je voor het ongemak compenseren. We zullen je daarom nog een email sturen met een voorstel, en zien jouw reactie daarop graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Beste Phillipe,

Goed je alsnog gesproken te hebben, en het is inderdaad reuze vervelend om met lege handen aan te komen. Fijn dat je onze oplossing waardeert, en we zien je vast nog een keer terug op onze site.

Met vriendelijke groeten,

Ed Twigt 09-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Duidelijke site. Scherpe prijzen. Snelle levering!
Dus gewoon TOP!
Kan ik als adviseur kwaliteitszorg zeker aanbevelen!

Rense 09-03-2017 Via de website gekocht

wie is er sneller dan max verstappen ? ja dat is cameranu.nl

geweldige shop en zeer snelle levering en hele goede service
ik cameranu.nl bij iedereen aanbevelen

Rosanne 09-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De shop is handig ingericht, je kunt snel vinden wat je zoekt. Ik had een statief besteld 's avonds laat, maar had het de volgende ochtend om 09.30 al in huis! Ik wist niet dat dat zo snel zou gaan. Het statief was goed verpakt, zodat er niks stuk kon gaan. Blij mee!

Marco 09-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste aanbieder, snelle levering

Gewoon de goedkoopste aanbieder met verzending vanuit Nederland. 's Avonds besteld, extra info op adreslabel keurig verwerkt en dus inderdaad volgende dag al afgeleverd op het werkadres. Netjes verpakt en als besteld.

Toon Roelofsen 09-03-2017 Via de website gekocht

prima levering

Bepalend voor de keuze is het feit dat Cameranu.nl als enige webleverancier 5 jaar garantie op de lens biedt. En dat voor dezelfde prijs als de concurerende leveranciers. Daarnaast vindt de levering plaats vanuit Nederland, zodat je bij problemen goed terecht kunt.

M. Trautwein 09-03-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon

Overzichtelijke site en super snelle levering. Daarnaast is de verpakking mooi. Ik bestel een aantal jaar voor mijn vader cadeaubonnen die zeer tevreden is over de site en winkel.

Marian 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en zeer goede service!

Cartridge gekocht vanwege de prijs: niet duur! Zeer snelle levering binnen een dag. Duidelijke aanwijzingen en heel goede begeleiding per mail voor en tijdens de zending. Echt een aanrader!

Lex 08-03-2017 Via de website gekocht

Wél klantvriendelijk

Ik werd goed geholpen en had het idee dat de medewerkers hun best deden voor mij als klant..! Is wel eens anders geweest van foto retailers. Daarnaast ook goed geprijsd en prima aanbod. Super winkel!

Tony 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel!

Heb bij deze webwinkel een cameratas accessoire gekocht. Laagste prijs vergeleken met andere webwinkels met top service! Product snel en in goede staat aangeleverd! Top webwinkel!

Snelle levering 08-03-2017 Via de website gekocht

Het is een prima shop. De website is erg duidelijk. Je kunt goed vinden wat je zoekt. .Ook de levering was snel en op tijd!

Albert van den Berg 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop en kwalitatief materiaal

Dit is de 2e keer dat ik bij Cameranu.nl iets bestel, de vorige keer verschillende filters en nu een verloopring en een zonnekap.
Bestelling in de middag gedaan, van elke stap in het proces keurig meldingen en bevestigingen ontvangen en conform mijn afleverwensen bezorgd. Zelfs de aanvang van de postronde werd per mail gemeld. Spullen keurig en veilig verpakt.

Monique 08-03-2017 Via de website gekocht

Keurige service.

Ruime keuze, leuke aanbiedingen, goed toegankelijke website, eenvoudig om bestellingen te plaatsen, bezorging keurig op tijd.

Dragos Radu 08-03-2017 Via de website gekocht

Great products/delivery & service

I bought a new lens for my camera and I needed it asap, the cameranu team delivered it in less than 6 hours for an incredible small amount of money. The quality of the product is also there and I will definitely buy my camera products from them from now on.

Thank you cameranu team!

dR

Jack 08-03-2017 Via de website gekocht

Supershop

Een geweldig winkel, een super service , snelle levering, een goede kwaliteit en nooit te beroerd om wat uit te leggen.

R.Dirksen 08-03-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd PRIMA

Zoals altijd, overzichtelijke site met snelle levering en een prima product, TOP winkel! Aanrader voor iedereen👍