Jos 06-01-2017 Via de website gekocht

de heer J. van de Staak

Ik had al bij hun een telelens gekocht, hier zocht ik nu een zonnenkap en filter voor. Ik had op de website een keuze gemaakt, maar voor de zekerheid de verkoper gebeld. Deze vond de keuze goed, maar kwam met een alternatief die net zo goed was maar wel veel goedkoper!
Het was dus zeker een eerlijk advies, die je niet in elke winkel krijgt.

Mark 06-01-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Kort geleden een objectief voor mijn canon camera besteld. Overzichtelijke website en groot assortiment tegen scherpe prijzen. 's Ochtends besteld en dezelfde middag al in huis.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Jan Klop 06-01-2017 Via de website gekocht

Weer gekozen voor Camera nu.nl

Al meerdere keren daar besteld. Altijd perfecte levering. En uiteraard een mooie scherpe prijs. Tevens weer gebruik gemaakt van de gratis verzendkosten.

Pluspunten

• Goed arsortiment
  • Scherpe prijzen
  • Betrouwbaar

Shantanu Garg 06-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Great experience via online shopping, having vast variety of products of various brands. Very nice customer care facility which provided me patiently all type of answers which i asked. efficient delivery, online order till midnight for next day delivery. Overall a fantastic shopping experience with them.

Pluspunten

• Vast variety of all products
  • Great customer care centre
  • Free delivery even for small product
  • Efficient ordering and delivery system

Marjolijne 06-01-2017 Via de website gekocht

Website Cameranu.nl

De shop is zeer goed toegankelijk, alles is makkelijk vindbaar.
Gekozen voor de shop op aanraden van collega.

Pluspunten

• duidelijk
  • overzichtlijk

Louisette 06-01-2017 Via de website gekocht

Op de valreep

Zelfs op de valreep van het jaar komt mijn bestelling zoals beloofd de volgende dag en kon ik in het oude jaar al gebruik maken van de wacom bamboo fineliner 2. Super!

Pluspunten

• Snelle levering in goed passende verpakking
  • Mooi product

Richard 06-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling!

Benro mini tripod besteld. Snel geleverd. Bleek een probleem te zijn met BT. Kreeg snel een reactie voor RMA afhandeling. Dit ging correct en zonder vragen. Fijn en geeft mij vertrouwen!

Pluspunten

• Communicatie
  • Betaling

Minpunten

• Geen tegen gekomen

Levi Zandbergen 06-01-2017

snel

Vlak voor oud en nieuw moest ik nog schroefjes hebben voor mijn camera en ik wist niet zeker of ze nog voor oudjaarsdag gelevert zouden worden. Wonder boven wonder kwam deze de volgende dag al in huis zonder bezorgkosten! Goede snelle levering

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis bezorgd

Ellen 06-01-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden!

Camera met toebehoren op woensdag besteld en hoera, op donderdag had ik alles al in huis. Gratis aangetekend verzonden. En dat in de drukke kersttijd. Gewoon helemaal goed :-)

Pluspunten

• snelle levering
  • gratis verzending, aangetekend
  • overzichtelijke website

John 06-01-2017 Via de website gekocht

Stevig Statief

Alles makkelijk te vinden , en goede omschrijving van het aangebodene.
Je wordt op een duidelijke manier door de winkel geholpen .

WHM Trommels 06-01-2017 Via de website gekocht

TOP

Een overzichtelijke site. De camera die ik zocht was hier het goedkoopst en de levering was zoals afgesproken. Helemaal op de hoogte gehouden hoever het stond met de levering, waardoor je kan regelen dat je thuis bent wanneer er bezorgt wordt, heel erg fijn.

Pluspunten

• duidelijke levering
  • goedkoop

Pinquin61 06-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld van hoe een internetshop zou moeten werken.

Zeer goed geholpen bij aanschaf van een Drone. Goed en deskundigadvies en supersnel geleverd. Erg vriendelijke dame bij het telefonischcontact om een afspraak te maken om de Done op te halen.

Pluspunten

• Vakkundig
  • Snelle levering
  • vriendelijke helpdesk

Rob 05-01-2017 Via de website gekocht

Keurig afgeleverd, snel en volgens afspraak

Ook deze tweede bestelling bij Camera.nu werd de volgende dag thuis bezorgd. Goed geregeld. En dat terwijl de prijs voor mijn Waco Photo tablet gewoon scherp was.
Tevreden over deze leverancier!

• Goede prijs

roelie 05-01-2017 Via de website gekocht

camera nu: veel keus, snelle levering

Veel keus. Wat ik vooral prettig vind is dat je de producten goed met elkaar kunt vergelijken. Zo kun je een goede afweging maken welke camera je wilt hebben. Het product werd keurig bezorgd en had ik de volgende dag al in huis.

Pluspunten

• veel keus
  • producten vergelijken

Rita 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Een prima webwinkel. Bestelproces is geheel duidelijk.
's Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis, supersnel!!
Gratis thuisbezorgd! Helemaal top!!!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Scherpe prijzen
  • Gratis thuisbezorgd
  • Supersnelle service

Minpunten

• Ik kan geen een minpunt bedenken!

Thea Rolink 05-01-2017 Via de website gekocht

??????

Het product dat ik zocht was het goedkoopst bij deze shop. Ook waren er geen verzendkosten. Met Red je pakketje had ik het product dezelfde dag nog in huis. De communicatie via email was heel duidelijk. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Pieter van Foto-creations Beilen 05-01-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

We waren lekker vroeg in de winkel: bijna gelijk aan de beurt en ik wist wat ik wilde. Nog een paar dingen in combivoordeel opzoeken en binnen no time hadden we wat we wilden. Toen we bedachten, dat we ook privé nog een compact camera wilden kregen we goed advies....

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Altijd even zoeken naar voordeelcombi
  • Als je vroeg bent ben je snel aan de beurt

Willemelzen 05-01-2017

Flitser Nissin en Air

Na enkele bestellingen afgelopen maanden, voel ik mezelf een vaste klant. Prima adviezen, goede service én goede prijzen.

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Goede service
  • Goede prijzen

Danny 05-01-2017 Via de website gekocht

Service en stipheid uitstekend bij het kopen van objectief

Voordat ik op vakantie ging wilde ik graag nog een nieuw objectief aanschaffen. Ik had nog een aantal vragen en dus gebruikt gemaakt van de chatfunctie. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. De toelichting op de verschillen was duidelijk en het voelde alsof ik in de winkel stond. Besloten om het objectief te kopen en het was zelfs nog mogelijk het dezelfde dag te laten bezorgen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden door het bezorgbedrijf en was in minder dan 8 uur na bestellen de trotse eigenaar van een nieuw objectief.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Professioneel
  • Snelheid

Ton 05-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop digitale camera

Ondanks de drukte in de Kerstvakantie werd de tijd genomen om voorlichting te geven. Er werd geen merk of type opgedrongen en de medewerker maakte een deskundige indruk

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Geen haast

Jo Daniels 05-01-2017 Via de website gekocht

Eerlijke prijs

In kocht een Manfrotto statief via een een aanbieding in de Cameranu.nl nieuwsbrief. Bij het betalen werd er teveel berekend. Nadat ik dit gemeld had aan cameranu.nl heb werd het bedrag direct gecorrigeerd. Daarom beoordeel ik cameranu.nl als Eerlijk en Oprecht

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prima aanbiedingen

Dennis 05-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

WIj hebben online een bestelling geplaatst en dezelfde dag nog ontvangen.
Ook was andere websites voor een uitbreiding naar 5 jaar garantie om een verplichte review te schrijven. Hier hoefde we alleen bij de bestelling een code toe te voegen en de 5 jaar garantie was toegevoegd.

Pluspunten

• goede site
  • snelle levering

Frenk 05-01-2017 Via de website gekocht

Brofish Motolapse (timelapse)

Geweldige shop, zeer snelle levering! Ruime keuze! Geen verzendkosten! .............................

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Leuke aanbiedingen

Henkav 05-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl is een super webstore voor alle AV en Foto app.

Ik heb bij cameranu.nl een Canon EOS 700D body gekocht voor een echt lage prijs. Daar boven op was er een 5 jaar garantie upgrade. (deze was ik vergeten aan te vinken, maar werd achteraf zonder problemen toegevoegd.) Ik had de camera voor 12.00 uur besteld en deze werd dezelfde dag nog geleverd. En dat tijdens de Kerst drukte. Toen de prijs van de camera een dag later 10 euro was gezakt, kreeg ik na een mailtje zonder problemen de 10 euro teruggestort op mijn rekening. Dus al met al een top webwinkel. Complimenten dames en heren van Cameranu.nl

Pluspunten

• Snelle service.
  • Correcte afhandeling.
  • Super snelle levering.
  • Overzichtelijke en uitgebreide site.

Minpunten

• Geen.

Michel 05-01-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker bynolyt

In de winkel geweest. Goed advies gekregen en kijkers erbij gehaald om te vergelijken. Alle tijd voor je. Met eerdere aankopen dezelfde ervaring top.

Pluspunten

• Nemen de tijd voor je

erik 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf. De bestelling werd vlot geleverd en telefonisch zijn ze goed bereikbaar voor hulp. Ga zo door.

Pluspunten

• vlotte service
  • goede klantenservice

Henri 05-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

CameraNu was al ruimschoots bekend vanwege de aanschaf van camera's en toebehoren in het verleden. Een prettige winkel op Urk als je advies nodig hebt en een snelle webwinkel als je al weet wat je wilt. Een verrekijker in dit geval. 's Avonds laat besteld en de volgende morgen thuisbezorgd. Gewoon goed. Mijn eerdere ervaringen werden bevestigd.

Pluspunten

• goede service
  • duidelijke website
  • levering de volgende dag

Jack Bos 05-01-2017

Top

Snel en overzichtelijke site. Communicatie over de bestelling is super. Beloven wat ze zeggen. En snelle levering zelf tot in de avond door redjepakketje bezorgdienst die zeer klantvriendelijk was.

Pluspunten

• Service
  • communicatie
  • Snelle levering

janet 05-01-2017 In de winkel gekocht
URK

canon EOS1300D

Op internet had ik opgezocht wat ik wilde hebben. In de winkel van Cameranu In Urk de camera gekocht. De winkel is gemakkelijk te vinden en te bereiken. Ik wist wat ik wilde hebben, mbv een nummertjessysteem werd ik snel naar de juiste balie verwezen. De medewerker uitgelegd wat ik wilde, hij kon goed en adequaat antwoord geven op mijn vragen. Na 20 minuten verliet ik als tevreden klant (met camera) het pand.

D. Jacobs 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, snelle service

Cameranu was de goedkoopste in de aanschaf van het product dat ik wilde. Verder hadden ze mooie pakketaanbiedingen (camera met accessoires). De levering was enorm snel - in de ochtend besteld en in de middag geleverd. De communicatie verliep goed per mail.

Pluspunten

• Snelle service

Andre 05-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prettige winkel met goed advies

Via via bij Cameranu gekomen. Goed advies ontvangen en goede keuze kunnen maken. Ruim aanbod van Spiegelreflex camera's.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • prettige winkel

Minpunten

• Niet volledig geïnformeerd op lopende acties

Kees de Vries 05-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goed artikel

Ik zocht een middel om mijn fotoframe te laden. Dacht daar een intern geheugen in zat. Helt lukte mij niet en toen cameranu.nl gebeld. Die adviseerde mij om een sd kaart via een cardreader te laden en deze als mediaopslag aan te sluiten op het fotoframe. Resultaat alles werkt naar tevredenheid.

Pluspunten

• Makkelijk telefonisch bereikbaar
  • Goed advies
  • Snelle levering
  • Begrijpelijke website

Bertrik 05-01-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Bij Cameranu weet je zeker dat je een goed advies krijgt en de beste spullen voor de goede prijs. Ook bij eventuele schades wordt je zeer correct en snel geholpen. Ik bestel veel van mijn spullen hier.

Pluspunten

• kennis
  • accuraat
  • snelle levering
  • goede klachteservice
  • goede klantenservice

F.de Keizer 05-01-2017 In de winkel gekocht

Winkel te Urk

Mijn motivatie begon op het moment dat ik op zoek was naar objectieven en daar direct via een chatbericht werd aan gesproken door een medewerker. Deze nam uitgebreid de tijd voor mij. Hierop besloot ik om vanuit België naar Urk te rijden alwaar een zeer vriendelijke verkoper de tijd voor mij nam om advies te geven. Bij deze winkel is de klant zeker Koning en voor mij een reden om daar op korte termijn terug te komen om nog meer inkopen te doen.

Pluspunten

• het chatten voor advies
  • de order die je met chatten kan plaatsen
  • de kennis van de verkoper
  • de tijd die men voor de klant heeft
  • kundig advies

Francesco 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Deze webshop was me aanbevolen door een fanatiek fotograferende collega. De prijs van het bestelde artikel was uitstekend en de bezorging was ook in de decemberdrukte stipt op tijd.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Tom 05-01-2017 Via de website gekocht

MacBook Air en Fuji Instax 70 mini

Ik had bij Cameranu.nl al eerder mijn Nikon camera besteld en van de service gebruik moeten maken van Cameranu.nl. Daar was ik toen al zeer tevreden over. Met de koop van deze twee artikelen wist ik dus al dat het goed zat. En inderdaad werd de bestelling keurig afgeleverd op de afgesproken avond tegen een kleine meerprijs in de bezorgkosten. De artikelen zaten compleet, keurig en veilig verpakt. Ik had ook een 10 kunnen geven, want ik zie zelf op dit moment niet wat er te verbeteren valt.

Pluspunten

• Gebruikersgemak site
  • eenvoudig te bestellen
  • Juiste tijdstip levering
  • Juiste artikelen

Gaike 05-01-2017 Via de website gekocht

Toch snelle levering

29 dec maak ik een bestelling voor een aantal producten. Eén van de producten blijkt echter niet op voorraad. Mogelijke wachttijd 5 werkdagen. Tot mijn grote tevredenheid wordt de bestelling 31 dec geleverd. Keurig verpakt en toch nog zeer snel. Uitstekende actie!!

Pluspunten

• ondanks nalevering toch zeer snel geleverd
  • Goede verpakking

Simoneo.com 05-01-2017 Via de website gekocht

CameraNu: scherpe prijzen en prima service

Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met CameraNu.nl. Goede producten, scherpe prijzen en ook prima service. Ze reageren altijd direct op mailberichten en telefonisch contact is plezierig. Het is al jaren mijn vaste winkel voor camera aankopen.

Pluspunten

• snelle reactie
  • scherpe prijzen
  • plezierig telefonisch contact

Mr. Maskerade 05-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling lens Canon

Aangezien ik op zoek was naar een telelens voor mijn Canon DSLR, besloot ik deze nog voor de kerstdagen te bestellen. Wat enorm fijn was, was dat de mogelijkheid bestond om de bezorging op dezelfde dag te laten leveren als dat de bestelling geplaatst was.
En wat blijkt, aan het begin van de avond werd mijn bestelling keurig en vriendelijk aan de deur afgeleverd.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn lens, de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het was niet de allerduurste lens maar presteert wel gewoon voor zijn kunnen.

Pluspunten

• Snelle levering

Rob Jongejan 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede producten en zeer snelle service!

Ik heb in de loop van tijd al meermalen producten gekocht via de webshop van Cameranu.nl
De producten zijn allen goed tot zeer goed van kwaliteit, en ik ben er zeker van dat alle kopers bij cameranu.nl dat vinden of gaan ervaren!
Daarnaast is de levering buitengewoon snel en goed verzorgd!
Niets dan lof voor jullie!

Pluspunten

• Goede producten
  • Snelle levering
  • Prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig

Minpunten

• Nou ja, eentje dan : GEEN! ;-)

Gaetan 05-01-2017 Via de website gekocht

100% tevreden.

Al de tweede maal dat wij daar een Canon printer kopen, overigens ook de goedkoopste van het web, met alweer een 100% nakomen van alle beloftes.
Doe zo voort.

Pluspunten

• Goedkoper dan concurrent
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Rob Verkerke 05-01-2017 Via de website gekocht

Afstandsbediening Nikon fotocamera.

Ben al jaren klant bij Cameranu.nl, altijd op tijd mijn gezochte items op de zeer overzichtelijk website.
Pluspunt is zeker dat je per mail steeds op de hoogte wordt gehouden over het verloop.

Pluspunten

• Prima website met een ruim aanbod

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.

PB 04-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig en goede service en advies

Voor fotocamera, objectief en fotoaccessoires komen wij al 6 jaar bij CameraNu. Zowel in de winkel als online.
We worden altijd goed geholpen en krijgen deskundig advies van vakbekwame medewerkers dat is afgestemd op onze wensen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Assortiment
  • Advies
  • Luisteren naar persoonlijk wensen
  • Betrouwbaar

Corry 04-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Supersnelle levering, same day delivery was gratis
Product was verzonden in originele doos zonder verpakkingdoos, zou ik zelf niet zo gedaan hebben, mede omdat de doos dus ook beschadigd was, product gelukkig intact.

Pluspunten

• Supermakkelijk bestellen
  • Snelle levering

Minpunten

• verstuurd in originele doos, geen verpakking

Mischa 04-01-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel kan toch samen!

Oplaadbare VARTA batterijen gekocht voor een goede (goedkoopste!) prijs en met een snelle en correcte levering. Aanrader!

• Snelheid van levering

John L 04-01-2017 Via de website gekocht

Evenvoudig besteld, goede voorwaarden en snel geleverd

Nadat ik mijn research online heb gedaan ben ik op zoek gegaan naar de beste aanbieding. Cameranu.nl sprong eruit met 3 jaar extra garantie. De online bestelling was zo gedaan en de levering was, zoals beloofd, de volgende dag. De informatie voorziening van zowel de bestelling als de levering was perfect.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Gunstige voorwaarden

Toon van Kessel 04-01-2017 Via de website gekocht

Netjes - duidelijk en een goede service

Gemakkelijk alles te vinden en goede informatie en goede informatie over het versturen van de bestelling

harrxyz 04-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl - betrouwbaar!

Met een regenachtig weekend in het vooruitzicht was ik opzoek naar een winkel die snel en betrouwbaar het Fujinon 23mm f2.0 WR (Weather Resistant)objectief kon leveren. Ik kies specifiek voor CameraNu.nl omdat zij meestal een goede voorraad hebben en dat de dozen uit deze voorraad nog ongeopend zijn. Hierdoor weet ik dat de lens maagdelijk nieuw is en dat het dus geen objectief is waar de vingerafdrukken op de lens zitten. Ook mijn favoriete B+W filters zijn op voorraad. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Voorraad

Marco 04-01-2017 Via de website gekocht

Printer 4in1

Een van de goedkoopste op het internet snelle levering en netjes bezorgd ondanks de feestdagen dus een aanrader

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Netjes afgehandeld

Peter van Doren 04-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle leveringen!

In de maand december heb ik behoorlijk wat apparatuur aangeschaft, niet tegelijkertijd maar verspreid. Alles werd keurig op tijd geleverd: super! Ondanks de drukke feestmaand. Bij 1 artikel (case type 6000) was de verkeerde plukschuim geleverd. Foutje van de fabrikant. Cameranu heeft het snel en goed opgelost door het artikel om te ruilen. Enkele malen contact gehad over het artikel en telkens snel en duidelijk geholpen! 1 artikel had ik overhaast (oftewel niet goed doordacht) aangeschaft; geen probleem. Heb het retour gestuurd en binnen 2 dagen had ik mijn geld netjes teruggestort gekregen.
Gisteravond nog een lens besteld; bestelling gedaan om 23:58 uur, en ja hoor; voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! Vandaag binnen gekregen!

Blij met mijn spullen, blij met de service, kortom; ga zo door !

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Ruim assortiment