Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 12-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

En weer een prima ervaring bij Cameranu.nl

Omdat we dicht bij Urk wonen gaan we voor advies en aankoop van foto spullen naar Cameranu.nl. En ook deze keer weer prima advies gekregen van mensen die de zelfde hobby delen en heel veel van fotografie weten. Fijne winkel, prima sfeer.

Pluspunten

• uitstekend advies
  • kundig personeel
  • prettig geholpen

Hr. Peters 12-01-2017 Via de website gekocht

service

Onlangs een nd-filter van Athabasca besteld. Volgende dag was er een athabasca actie. Na een mailje heb ik alsnog gebruik kunnen maken van de actie.

Pluspunten

• snelheid
  • service

Harry de Wekker 12-01-2017 Via de website gekocht

Exact wat is afgesproken

Nadat ik eerst uitstekend te woord was gestaan bij afdeling inruilen en keurig een prijsvoorstel binnen 1 uur op de mail had heb ik n.a.v de eerste indruk mijn bestelling geplaatst. Ondanks het feit dat ik mijn oude camera etc niet heb ingeruild. Exact volgens bevestiging werd de nieuwe camera geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende klantbehandeling
  • Afspraak is afspraak
  • Kundig t.a.v het inruilen ( kennis van zaken )

Minpunten

• Nvt

Ivo 12-01-2017 Via de website gekocht

SIRUI P-204S Monopod

Geweldig snelle levering, goed verpakt en zeer degelijke accessoires meegeleverd. Goede garantie 'meegeleverd' door fabrikant van 6 jaar! Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Track&Trace
  • Binnen 24 uur binnen
  • Incl. kortingsbon voor volgende aankoop

Minpunten

• Niet de verwachtte accessoires worden getoond

Cramwinckel 12-01-2017 In de winkel gekocht

Deskundige verkopers

De winkel heeft zeer veel producten op voorraad. De verkopers kunnen hun kennis inzetten om de juiste producten te tonen, zodat je een goede keuze kan maken.

Pluspunten

• veel producten op voorraad
  • verkopers zijn goed op de hoogte van mogelijkheden

Minpunten

• winkel is niet naast de deur

Sjaak 12-01-2017

Fijn geholpen. Goed verzonden.

Ik ben goed geholpen.het pakketje was vlot bezorgden voldoet naar mijn verwachting, en ben blij met nieuwe aanschaf.

Pluspunten

• Snelle en goede afhandeling.
  • Goede prijs

Krister 12-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk website, snelle levering!

Ik heb zonder moeite de producten gevonden bij Cameranu.nl en mijn bestelling geplaatst. Het pakketje werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Volgende dag geleverd

Bert 12-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Ik heb een videokop voor op mijn statief gekocht. Op de site is dit makkelijk te vinden en na bestellen werd hij een dag later al geleverd. Goed op de hoogte gehouden door CameraNu over de levering. Daarnaast een kleine waardebon erbij gekregen. Deze werd uitgedeeld in verband met de decembermaand, maar ik heb mijn bestelling pas in Januari gedaan. Een kleine, maar zeer leuke bonus.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Jean-Marc 12-01-2017 Via de website gekocht

verlichting voor de schildersezel

Ik heb bij CameraNu verlichting aangeschaft voor het belichten van schilderwerk op de ezel. Ik had daarover een paar vragen over wattage, daglichtkwaliteit van de lamp, het draagvermogen van de armatuur en nog wat detailkwesties. Aan de telefoon ben ik heel goed geholpen. Vragen die niet direct beantwoord konden worden, zijn precies uitgezocht, en ik heb correcte informatie en advies gekregen. De spullen werden binnen 24 uur afgeleverd, en de koop blijkt perfect.

Pluspunten

• goed en uitgebreid telefonisch advies
  • snelle levering
  • concurrerende prijs

Wouter Schuurmans 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede Binolyt smartphone adapter

Na inwinnen van advies adviseerde cameranu. NL deze Binolyt camera adapter voor gebruik op mijn Kowa TSN 821 M spotting scope! Past perfect!

Jhrunderkamp 12-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Het product werd zeer snel geleverd. Het product was zoals beschreven en de kwaliteit zoals ik hoopte.
Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product

j vd heuvel 12-01-2017 Via de website gekocht

fijne webshop/winkel

cameranu.nl is een prettige firma met veel artikelen op voorraad voor beginner tot prof. de levering is super snel en de servicegraad is hoog.
ik heb diverse producten online gekocht en ben daar zeer tevreden over.bij vragen kreeg ik snel een (positief) antwoord.
kortom een tevreden klant!

Pluspunten

• veel voorraad
  • snelle levering
  • scherpe prijzen
  • goede service

Minpunten

• tot nu toe geen

Niels Smeets 12-01-2017 Via de website gekocht

Erg fijn

Toen ik ging zoeken voor een statief om te gebruiken vond ik op deze heel makkelijk op de site. Ik ging een beetje rond kijken en zag een leuke tussen staan met veel informatie over het statief zelf. Toen besloot ik hem maar te kopen. Ik had hem binnen een dag al weer in huis en was erg tevreden over hoe snel alles doorging met betalen en het brengen van het aankoop. Ik zou zeker aanraden om een keer wat te halen als je wat nodig hebt!

Pluspunten

• Snel
  • Netjes
  • Kwaliteit

PeterS 12-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met goede producten.

Bij Cameranu koop ik mijn fotoapparatuur al sinds ze met de internetwinkel begonnen zijn. Hun assortiment is goed. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is goed. Hun leverservice, ook die waarbij ze zelf de gekochte artikelen thuis afleveren, is goed.
Een keer heb ik gebruik gemaakt van hun service met een lens die "vreemd" deed. Ook dat is uitstekend opgepakt en afgehandeld.
Ik ervaar Cameranu als een betrouwbare zaak, die niets te veel belooft.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit producten
  • Uitgebreid assortiment
  • Eigen leverservice
  • Goede service

René 12-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs, snelle levering

Goede omschrijving van het product. Daardoor goed vergelijkbaar met andere sites.
Prijs aanzienlijk lager dan vergelijkbaar aanbod.
Ook nog een snelle levering.

Pluspunten

• Absoluut goede prijs
  • Goede omschrijving product
  • Snelle levering

PhotograVics 12-01-2017 Via de website gekocht

Achtergronddoeken gekocht en heel tevreden

Snelle correcte levering, Keurig product. Als fotograaf met een eigen studio heb je soms ineens iets nodig.. dat kan geen week of weken wachten.. de volgende dag in huis en mijn shoot was een succes..

L.V. 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb een laptophoes besteld met snpoedbezorging. Kreeg laat bericht over het tijdstip van bezorging maar het pakketje werd netjes 's avonds aangeleverd. Heel tevreden over de service!

Pluspunten

• Spoedbezorging
  • Weinig inpakmateriaal

Minpunten

• Weinig bezorginformatie

Brander 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering

Via google op de site terecht gekomen, prijs goed, snelle levering, goede communicatie via mail al met al perfect afgehandeld

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Ellie 12-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Op 27 december bestelde ik bij Cameranu.nl een Olympus voice-recorder en op 9 januari een Jupio compact charger + 4 AA batterijen (2700 mAh. Beide artikelen waren prima verpakt en ze bevallen goed.
De online-bestelling werd snel afgehandeld: ik kreeg meteen een orderbevestiging per e-mail, daarna een mail over de verzending en ook nog een e-mail over de bezorging met Track and Tracecode, dus ik kon mijn bestellingen goed volgen.
Groot pluspunt was ook, dat mijn pakjes konden worden afgehaald bij een Pakje Gemak afhaaladres van Post

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede artikelen
  • Afhaaladres

MM Jacky 12-01-2017 Via de website gekocht

diascanner gekocht

overzichtelijke pagina, snel gevonden wat ik zocht, besteld, snel geleverd, niets op aan te merken.
alleen beetje overbodige verpakking, een doos die precies om de doos van de diascanner paste, en die weer in een grotere doos van cameranu.nl met extra vulling voor de veiligheid. (dus 3 dozen, oorspronkelijke verpakking, daar omheen doos en nog een verzenddoos)

Hans 12-01-2017

Softbox systeemflitser

Softbox voor systeemflitser besteld op zaterdagmiddag. Lag maandag reeds in de brievenbus. Zoals gebruikelijk voor Cameranu.nl.
Reeds jaren klant en zeer tevreden met aflevering, service en duidelijkheid van de site.

Pluspunten

• duidelijke omschrijving van artikelen
  • mogelijkheid tot vergelijken
  • scherpe prijzen

Gebri 12-01-2017 Via de website gekocht

Een tevreden Nikon D7200 koper.

Een zeer duidelijke website, prettig in gebruik (ook op de iPad) en bevat voldoende informatie om tot een weloverwogen aankoop over te gaan!
Tevens was de communicatie vanaf het bestellen tot aan de aflevering erg goed. Kortom, een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Prima communicatie
  • Levering zoals aangegeven
  • Netjes verpakt

Bart 12-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Met Cameranu.nl heb ik in de afgelopen jaren alleen maar goede ervaringen opgedaan. Een prima website met goede informatie, snelle verzending en goede betalings- en bezorgmogelijkheden. Groot geworden en goed gebleven.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede website
  • uitgebreid assortiment

Fred Stokkel 11-01-2017 Via de website gekocht

Klikkerdeklik en klaar en 17 uur later mijn PEC-12 geleverd

Ik zocht een gespecialiseerde reinigingsvloeistof voor foto's uit de oude doos. Dit om vlekjes weg te werken voordat ik ze zou gaan scannen. Dat hadden ze bij cameranu voor de voordeligste prijs (incl. verzendkosten). De bestelling was om 23:30hr binnen een mum van tijd geplaatst . De levering was 17 uur later. Top levering en top product.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Voordeligste prijs
  • Bestelgemak
  • Zeer snelle levering

Nieske van Ingen 11-01-2017 Via de website gekocht

Review voor Yongnuo EF YN 5 mm f/1,8 mm

Een duidelijk site. Ik was op zoek naar een objectief en er wordt een duidelijk beschrijving gegeven bij elk objectief (en er is een grote keuze). 's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Prima verpakt, goede service.

Pluspunten

• f/1,8 diafragma, mooie wazige achtergrond
  • scherpe foto's
  • een lens die snel scherp stelt
  • voordeel in situaties met weinig licht
  • past op mijn Canon camera

Minpunten

• geen in- of uitzoomen (klein minpunt)

Dirk en Wilma 11-01-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

In januari 2016 had ik bij Cameranu.nl een nieuwe Canon body besteld, alles helemaal naar tevredenheid. In de loop van het jaar had de body een reiniging nodig, welke ik elders had laten uitvoeren...daarna was het net of de foto's niet meer scherp wilden worden. Contact gezocht met Cameranu en super geholpen!! Daar het probleem niet via de mail opgelost kon worden werd ons gevraagd of we langs konden komen in Urk. Daar werd de camera geinspecteerd en de sensor werd nogmaals gereinigd, gratis wel te verstaan en men nam alle tijd voor ons. Goede, vriendelijke service!!

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • vakbekwaam

Hnk 11-01-2017 Via de website gekocht

Verrekijker

Duidelijke site, product op voorraad en besteld op woensdagavond om 18.00 uur. Donderdagmorgen geleverd met post.nl om 11.30. Perfect!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

J. Suijkerbuijk 11-01-2017 Via de website gekocht

telefoon oplader

Waarom ik hier een bestelling had genomen was zeer simpel eigenlijk .Ik had een oplader nodig voor mijn telefoon een Huawei 360 y was 7 maanden oud ging kapot zo ik naar de vodafoon winkel waar ik hem had gekocht en daar werd gezegd sorry meneer er zit maar 6 maanden garantie op de lader en de batterij maarrrrrrrrrr u krijgt van ons 25% korting als u een nieuwe universele bij ons koopt kosten 12.95 ik ging daar een nachtje overslapen en ben daar eigenlijk met een rot gevoel weggegaan . Eenmaal thuisgekomen ik gaan google en kwam bij cameranu.nl uit dezelfde orginele 9.95 met verzenkosten erbij was nog goedkoper dan de vodafoonwinkel dus werd mijn keuze zeer snel bepaald vandaag besteld en morgen in huis ik zou zeggen CAMERANU.NL TOPPIEEEEEEE!!!!!!!

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle verzending
  • goede garantie sevice

Ron Smit 11-01-2017 Via de website gekocht

50 mm lens gekocht bij cameranu.nl vanwege duidelijke site

Ik was op zoek naar een 50 mm lens voor mijn Canon EOS 550d. De voor mij heldere opzet van de site met gedegen informatie over het product en foto's deed mij tot de aankoop overgaan van de Youngnuo F1.8. Rond 23.00 uur aankoop gedaan en inderdaad de volgende dag keurig in huis. De emails n.a.v. de aankoop (track and trace) zijn attent.

Pluspunten

• accuraat
  • overzichtelijk
  • betrouwbaar

Arthur 11-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Snelle levering en laagst beschikbare prijs op internet gaven de doorslag. Reeds eerder ervaring gehad met CameraNu.nl en altijd positief.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs

Remko Ehrhardt 11-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service, uitstekende kwaliteit

Prima en vriendelijke service, al moet je soms iets wat lang wachten. Het assortiment is meer dan uitgebreid, snelle afhandeling en kwaliteit.

Pluspunten

• service
  • snel

Minpunten

• wachten

A. van B. 11-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies is goud waard

Laatst had ik een ontspanner nodig voor mijn Nikon camera. Ik had even kort telefonisch contact voor de mogelijkheden en mijn wensen. Na een eerlijk en goed advies ben ik direkt via de webshop tot aankoop over gegaan. Alles ging snel en goed. Ik kon nog duidelijk aangeven welk tijdstip ik bezorgd wilde hebben. Helemaal top.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Overzichtelijk webshop
  • Grote voorraad
  • Scherpe prijs

Martin ten Wolde 11-01-2017 Via de website gekocht

Prima zaak!

Prima zaak waar ik al jaren mijn materiaal bestel. Tot nu toe is alles bijna foutloos gegaan. Bijna, omdat ik een occasion had besteld en een andere lens binnen kreeg. Dit is na 1 telefoontje prima afgehandeld door de goed bereikbare klantenservice. Er zou even teruggebeld worden omdat er even wat tijd nodig was om te kijken waar de fout lag. Dat gebeurde ook netjes. Hoe vaak gebeurd het dat je er zelf weer achterna moet... Geen reden om bij een andere zaak te kijken omdat de prijs goed is en vanwege het enorme aanbod. Enkele keren online besteld. Het product is dan ook inderdaad de volgende dag in huis. Twee keer bij de zaak geweest voor een aankoop. Zelfs bij mijn laatste aankoop, een occulairkapje (toch een heel kleine aankoop) werd geen verzendkosten berekend.

Pluspunten

• Enorm aanbod
  • Vriendelijk behulpzame mensen mensen
  • Goede klantenservice

Eric de Jong 11-01-2017 In de winkel gekocht

Warm onthaal

Mijn vrouw en ik hebben een geweldig fijn en inhoudelijk goed gesprek gehad met een prettige verkoper. Eerlijk advies en niet de duurste oplossing geboden. In 'Jip en Janneke' taal uitgelegd zonder dat dit kinderachtig overkwam. We kregen alle tijd en we vroegen ons af 'waar hangt hier de camera'? Maar alles was oprecht en we hebben direct ingeschreven voor een Camera cursus. Leuk toch?

Pluspunten

• Oprecht advies
  • Geen upselling

Constant 11-01-2017 Via de website gekocht

Canon PowerShot SX710 HS

Gekozen voor een pakket met extra opties. Mooie aanbieding met veel waar voor je geld. Gebruiksvriendelijke site en snelle levering.

Pluspunten

• duidelijke site
  • snelle levering
  • scherpe prijs
  • gratis levering
  • verlengde garanties mogelijk

Wyke 11-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel.

Ik heb hier de afgelopen jaren altijd mijn camera spullen gekocht. Mijn laatste aankoop is een tweedehands D7100 en deze bevalt uitstekend, alles is netjes ingepakt in originele doos en de camera zag er zoals in de beschrijving erg goed uit. Ik woon in Spanje, maar wacht meestal met het kopen van grote aankopen tot ik terug ben in Nederland. Het wordt namelijk netjes op tijd en netjes bezorgd.

Betrouwbare winkel, goede en nette service!

Pluspunten

• Gratis bezorgen
  • Goede en snelle service
  • Tweedehands ook erg betrouwbaar

Frans Pollee 11-01-2017 Via de website gekocht

super levering printer

oude printer kapot en net een printklusje te doen. Mijn oog laten vallen op de Epson Expression photo XP-760. Bij Cameranu.nl voor de laagste prijs. gratis verzending en voor € 1,99 wordt hij dezelfde dag bezorgd.10.30 uur besteld, 16.30 uur in huis. SUPER!!

Pluspunten

• laagste prijs
  • zelfde dag geleverd

W. Dams 10-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nikon D5

Heb al eerder bij CameraNu gekocht en was altijd zeer tevreden over het deskundige telefonische advies en de snelheid waarmee werd geleverd. De gratis GoPro die van de site was gehaald werd meteen meegestuurd.

Pluspunten

• deskundig
  • komen afspraken na

Rob van den Berg 10-01-2017 Via de website gekocht

Toppie

Heb een Canon 700D gekocht bij Cameranu.nl dit heb ik gedaan omdat ze de beste prijs hadden gemaakt voor deze camera. Maar niet alleen voor de prijs ze hebben precies gedaan wat ze beloven op de site. Goede service en je voelt je eigen gelijk thuis op de site die alles perfect weergeeft en mocht je het niet kunnen vinden ze staan je graag te woord. Waar vind je dit nog vandaag de dag. Mijn complimenten aan het team van Cameranu.nl

Pluspunten

• Fijne site
  • Goede prijs
  • Vriendelijk personeel
  • Ze doen we ze beloven
  • Perfecte afhandeling

Minpunten

• Tot nu toe geen

Richard Boss 10-01-2017 Via de website gekocht

Levertijd service

Levertijd is prima nog net mijn bestelling laat besteld en op oudjaar in huis, nu net gebeld hoe ik online een verzekering kon afsluiten maar dat kon meteen telefonisch naar de hand van de factuur en met een ideal link eenvoudig te betalen.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Telefonisch snel geholpen

Minpunten

• afsluiten verzekering lastig

Chris 10-01-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel, snelle levering en nette prijs

Voor mijn Nikon lens zocht ik een specifiek Uv-filter. Het filter dat ik zocht was lastig te vinden, maar camaeranu.nl had hem. En ook nog eens voor een nette prijs. Het bestellen ging eenvoudig en de levering snel. Helemaal prima dus!

Pluspunten

• ruim assortiment
  • nette prijs
  • snelle levering

Rob 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

De website is zeer duidelijk en je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, waar het zich bevind en wanneer het wordt afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Goede tracking informatie

Hans de Wicht 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering maar niet perfect

Het product was binnen een dag geleverd, helaas moest ik wel thuis blijven omdat pakjegemak 2 euro extra kostte. Ik vond het heel raar dat het goedkoper is om een bezorger langs te sturen dan dat ik het zelf ophaal bij een afhaalpunt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • geen reclame of andere overbodige papieren

Minpunten

• pakjegemak kost 2 euro extra

BeastMode 10-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar

De webshop is razendsnel en betrouwbaar. Ik bestelde de avond voor kerstavond, en de bestelling was de dag erna gelijk binnen. Goed verpakt. Niet de goedkoopste in álles, maar wel scherp geprijsd. Groot assortiment, veel keuze en het meeste is direct leverbaar.

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid
  • assortiment

Minpunten

• niet de goedkoopste in alles

Jonne Kapteijns 10-01-2017 Via de website gekocht

Review negatiefscanner

Met de goede en snelle bezorging is het meeste gezegd. Naast dat de scanner niet op een Windows of Apple laptop wordt herkend, werkt het installatieprogramma dat op de cd staat (die er in eerste instantie niet bij zou zitten) ook half tot niet. Bij een vraag aan jullie personeel komt het antwoord dat jullie "ons met de software helaas ook niet kunnen helpen". Dat vind ik wel erg makkelijk en klantonvriendelijk. Volgende keer denk ik toch iets beter na voordat ik bij jullie bestel.

Pluspunten

• Snelle bezorging

Minpunten

• Hulp met apparaat
  • Software van apparaat

Francis 10-01-2017 Via de website gekocht

Nikon AW-130

Ik heb mijn Nikon AW-130 op Cameranu.nl gekocht, beste prijs en alle kleuren van het model (ik had de geel nodig). Leuk aanbieding met extra batterij en Flash card. Zonder probleem bestelling geplaatst en volgende dag was mijn camera al thuis bezorgd.

Pluspunten

• snel geregeld
  • beste prijs

Patty 10-01-2017 Via de website gekocht

goede service van de klantenservice

We wilde een adapter en statief aanschaffen voor de verrekijker van Nikon die we een aantal jaren geleden hadden gekocht voor onze zoon. De klantenservice kwam met een goed advies zodat wij zeker wisten welke wij moesten aanschaffen zodat we er geen spijt van zouden krijgen. De adapter was niet het probleem maar hoe kies je een statief die licht in gewicht is en toch stabiel. Bedankt team van Cameranu.

Pluspunten

• snelle rectie op vragen
  • snelle levering
  • steeds op de hoogte van waar de zending is

Jorieke 10-01-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare winkel voor alles op beeld-gebied!

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat er een brede keus aan producten is en de levering en service goed en snel is. Daarbij is de prijs goed en kreeg ik ook nog eens 5 jaar garantie op mijn compactcamera. Ik heb nog geen ervaring met de service van Cameranu.nl wat betreft retourneren en reparatie, dus dat kan in niet beoordelen. Vandaar dat ik geen 10 gegeven heb.

Pluspunten

• Snelle levering
  • 5 jaar garantie-actie op mijn camera
  • Makkelijk te bestellen en retourneren

Minpunten

• Ik heb er nog geen kunnen ontdekken

Marc 10-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, lekker snel. Goede prijs.

Betrouwbare shop met ook betrouwbare prijzen: niet hoger dan concurrenten. De betaling/verzending ging ook lekker snel. Prima!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Mark van R. 10-01-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur!

Op donderdagavond om 21.15 bestelde ik een 75-300mm objectief voor mijn Canon EOS1300d bij CameraNU.nl en op vrijdagochtend om 9.00 had ik hem al in handen... Een ruim assortiment, zeer concurrerende prijzen (zo niet de goedkoopste) en de service is perfect! Zeker een aanrader wat mij betreft!!

Pluspunten

• ruim assortiment
  • concurrerende prijzen
  • snelle levering