Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

oscar 29-12-2016 Via de website gekocht

canon 70D

met de duidelijk omscrijvingen heb ik snel een goede keuze kunnen maken. voor de camers maar de lensen. Makkelijk dat de opties meteen zichtbaar zijn. Ik vond alleen een SD kaart belangrijk omdat deze goed bij deze camera werkt ivm snelheid ed.
garantie 5 jaar is natuurlijk altijd prettig.

Pluspunten

• makkelijk
  • verzending kan op zelfde dag
  • garantie

Wouter Schuurmans 29-12-2016 Via de website gekocht

Netatmo regenmeter

Deze regenmeter werkt prima en was simpel te installeren! Ik beveel Camera nu iedereen aan vanwege de snelle levering en correcte afhandeling!

Robbert Poelman 29-12-2016 Via de website gekocht

Maakt verwachtingen waar!

Nu al meerdere malen besteld. Top levering en producten voldoen aan verwachting. Goede advisering, iets wat ik niet bij andere webshops vindt. Heel blij met mn tas en batterypack voor mn d7200. Volgende bestelling zal zeker weet bij Cameranu zijn!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Kennis van producten
  • Vriendeljjk en.meedenkend

ger keijzers 29-12-2016 Via de website gekocht

Wild en vogels

Bestelling werd zeer snel geleverd (om ongeveer 23 uur besteld, om ongeveer 11 uur de volgende dag ontvangen). Daarover dus zeer tevreden.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • vergelijkingsmogelijkeden

Dylan 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

De enige webshop met persoonlijk service naar mijn idee. Toen ik op zoek was naar een leuk kerstcadeau, met toch een beetje beeldkwaliteit, konden ze me gemakkelijk het juiste product adviseren! En nee niet direct de duurste of goedkoopste, maar de beste keuze voor mijn behoeftes.

Pluspunten

• Persoonlijke service
  • Groot assortiment

Minpunten

• Nog groter aanbod zou leuk zijn

Hans 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring met CameraNu.nl

De site is uitgebreid maar toch overzichtelijk. Vragen per email worden vrijwel direct beantwoord.
Achteraf gezien was er een klein probleempje met de levering maar het directe antwoord op mijn email met een duidelijke uitleg en correcte afhandeling geeft aan dat dit bedrijf serieus bezig is met haar klanten.

Pluspunten

• Goede site
  • Goede after service
  • Concurerend

Ton van de Ruit 29-12-2016 Via de website gekocht

Achtergrond doek voor portretfotografie

De bestelling was, op dezelfde dag, zorgvuldig verpakt en snel en keurig afgeleverd. Prima service van cameranuf.

Pluspunten

• snelle service
  • goed kwaliteit

johanna 29-12-2016 In de winkel gekocht
urk

kerstkadootje

ik heb een fototas gekocht voor mijn oudste zoon: dezelfde doe ik heb. Nooit gedacht dat hij dat zou willen, maar na een rondje in de winkel te hebben gemaakt, ons verlekkerd hebben aan alle mooie apparatuur, zijn we toch voor die tas gegaan. Hij (mijn zoon) mocht op zijn gemak alle tassen bekijken, en voelde zich verbazend vertrouwd: niemand die zenuwachtig op je vingers kijkt, maar zo gauw als je vragen hebt, kun je iemand vinden deze te beantwoorden.

Pluspunten

• je kunt rustig rondkijken
  • groot assortiment
  • deskundig advies

Minpunten

• soms lange wachtrij

Hans Art Work 29-12-2016 Via de website gekocht

Cokin Adapterring voor filterhouder 58mm

Heb mijn Cokin voorzet lenzen al zeker 25 jaar niet gebruikt en na een internet zoektocht bij cameranu.nl de juiste ring gevonden voor mijn nieuwe Canon camera. Kan ik de voorzetlenzen weer gebruiken. Super prijs en zeer snelle levering. Top

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Kees 29-12-2016 Via de website gekocht

Same day service!

Na telefonisch contact en betalen aan de telefoon dezelfde dag geleverd, waarvoor ik gevraagd had. En inderdaad... 's avonds binnen!

Pluspunten

• Keurige uitleg
  • Zeer snelle service

Tim 29-12-2016 Via de website gekocht

Groot Assortiment en prompte levering

Ik vind het een heldere site met een groot assortiment waarin het goed zoeken is. Levering was bij mij snel.

Pluspunten

• duidelijke site met veel info
  • snelle levering

V. Jeronimus 29-12-2016 In de winkel gekocht

Cameranu!

Laatst langs geweest in de winkel voor een verrekijker. Eerst was het even wachten tot dat ik geholpen werd in de winkel ,door de drukte, maar eenmaal aan de beurt werd ik uitstekend geholpen! Het personeel heeft aandacht voor je, helpt mee denken en neemt ruim de tijd voor de klant. Ik werd voorzien van goed advies en ging met een tevreden gevoel en een mooie verrekijker naar huis. Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden die opzoek is naar een verrekijker of camera en voorzien wil worden van een top service.

Pluspunten

• top service
  • aandacht voor de klant
  • goede kennis
  • helpen mee denken

Minpunten

• Wachttijd in de winkel

Mertens Guido 29-12-2016 Via de website gekocht

Olympus FL-600R van Cameranu.nl

Mooie selectie producten, correcte prijzen, en alhoewel niet direct op voorraad strak opgevolgd en toch binnen geleverd in Be.

Pluspunten

• Gamma en prijsstelling.
  • Order opvolging

H de Jong 29-12-2016 Via de website gekocht

Correcte winkel met goede prijzen

Camera.nu is een geweldige winkel/webshop met een zeer groot assortiment-hele mooie prijzen- de levertijd is zeer snel
wat service betreft die heb ik nog niet nodig gehad.
zover ik de camera op dit moment kan beoordelen is die dik in orde maar het weer is op dit moment niet geweldig om mooie foto's te maken
al met al een echte aanrader

Pluspunten

• Zeer veel

Minpunten

• Handleiding van 181 paginas

Erik Poffers Fotografie 29-12-2016 Via de website gekocht

Erik Poffers Fotografie

Prettige winkel, goede overzichtelijke site, deskundig en attent personeel. Als professioneel fotograaf makkelijk artikelen te bestellen tegen een zeer goede prijs.

Wout Gerstel 29-12-2016 Via de website gekocht

DJI Osmo Mobile

Camera Nu geeft zowel in de winkel als in de webshop goede informatie over de gewenste producten.
Zeker een bedrijf om vaker te kopen!

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Goede informatie
  • Goede prijs

Caesar 29-12-2016 Via de website gekocht

Netatmo razendsnel geleverd

's Ochtends besteld, voor onder de boom, en dezelfde dag nog gratis geleverd! Wow, keurig verpakt en precies wat ik besteld had en voor de voordeligste prijs. Moet wel zeggen dat dezelfde dag gratis levering een Kerst actie was, maar toch! Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Voordelig
  • Snel

Astrid 29-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Handschoenen gekocht voor een workshop avondfotografie. Wat een service, de volgende avond had ik ze al in huis.

Pluspunten

• snelle levering
  • groot aanbod

Minpunten

• maten zijn hetzelfde voor m/v

Olivier (van Brussels) 29-12-2016 Via de website gekocht

Good prices and customer support

I choose CameraNU.nl because the product I was looking for was about 50 EUR cheaper than anywhere else. Excellent customer support for enquiries and product information.

Pluspunten

• price
  • customer support
  • fast shipping

Minpunten

• some parts of the site only in dutch

Erwin 29-12-2016 Via de website gekocht

Canon Legria HF R606 topcamera

cameranu.nl is wat mij betreft wel een van de betrouwbaarste sites m.b.t. foto en video apparatuur.
Ik kijk meestal als eerste hier als ik iets nodig heb.
Bovenstaande camera gekocht en geen spijt gehad.
Overall zeer tevreden.

Larissa 29-12-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en snel in huis

Handige site, veel producten helder omschreven. Razendsnel geleverd. Goed verpakte levering wat erg belangrijk is bij deze vaak gevoelige producten.

Pluspunten

• Veel producten
  • Snel geleverd

B.Oostdijk (DroneFlightEurop e) 28-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Super enthousiast over deze vakkundige leverancier!

Afgelopen week een "field monitor" gekocht waarbij wij vaak in verschillende weersomstandigheden mee moeten opereren en tevens de video feed moet kloppen met het doorgestuurde beeld. Na een kleine toelichting en zelfs het uitzoeken van een gedetailleerde vraag zijn wij over gegaan tot aankoop.
Al met al erg enthousiast en komen we zeker weer terug!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Scherpe prijzen

Camerafan 28-12-2016 Via de website gekocht

Zeer prettig online winkelen

CameraNU.nl is een fijne webwinkel waar ik graag mijn producten koop. Er is volop keuze, de website is erg overzichtelijk en vaak is CameraNU.nl ook de goedkoopste! Op de levering is ook niets aan te merken. Aanrader!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle levering
  • betrouwbaar
  • veel keuze

Marleen 28-12-2016 Via de website gekocht

Goede srvie

Duidelijke webshop. Snelle levering en bovendien gratis.
Volgende keer zal ik hier zeker weer langskomen

Pluspunten

• Service
  • Levering

Mysje 28-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering!

De winkel heeft een groot assortiment, de beschrijving bij de artikelen is duidelijk. Alleen over de afmetingen van het product had meer informatie gegeven mogen worden. De levering was super snel, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Pluspunten

• ruime keus
  • zeer snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• weinig informatie over de afmetingen

l.k 28-12-2016 In de winkel gekocht
urk

l.k

Super winkel en super personeel. Stuur al mijn collega's naar jullie. Laatste verjaardags kado online besteld en het was super gaaf ingepakt. Na zomervakantie ook geweest en kregen we gratis oplaadbare baterije mee, omdat die van ons niet meer werkte

John 28-12-2016 Via de website gekocht

Eigenaar

Zeer geduldige, bereidwillige en deskundige telefonische ondersteuning en afhandeling. Levering goed afgestemd en volgens tijdsafspraak nagekomen.

Minpunten

• showroom ver weg

Sabine Keulen 28-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Ik heb al met regelmaat spullen gekocht bij deze winkel en de service is uitstekend ! Daarnaast is de bezorging super snel ( zelfs soms op dezelfde dag) ik raad daarom iedereen aan om hier je producten te kopen!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Vakkundig personeel

Rini 28-12-2016 Via de website gekocht

Rini Aarts Fotografie

Makkelijk kiezen, goede beschrijving en geweldige service en de snelheid van bezorgen! Zelfs bij vragen werd ik geweldig geholpen, statief al gebruikt geweldig!!!

Jorien van den Heuvel 28-12-2016 Via de website gekocht

Jorien van den Heuvel

Snelle levering en goede website. Gaf duidelijke uitleg over de productenen de levertijd. Zo heb ik geen minuut getwijfeld of mijn last minute bestelling wel op tijd aan zou komen.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Raphael Mathieux 28-12-2016 Via de website gekocht

Verzending buiten Nederland niet zo snel als verwacht

Gezien ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen kan ik de goederen of levering nog niet beoordelen.
Wel wil ik potentiële kopers die buiten Nederland laten leveren erop wijzen dat ze niet mogen afgaan op de mooie woorden 'Bestelt en betaalt u op werkdagen voor 23.59 of op zaterdagen voor 17:00 uur? Dan versturen wij uw bestelling dezelfde dag nog!'.
Voor landen buiten Nederland geldt dit dus NIET!!! En zal uw bestelling pas de dag nadien worden verwerkt.
Dit niet wetende heb ik bij de betaling voor Visa gekozen en had ik het ervoor over om 2% extra te betalen om de zending onmiddellijk te laten vertrekken. Met een gewone bankkaart was het kosteloos geweest en waren de goederen net zo goed de volgende dag verzonden. Dus €4,60 armer voor niets.
Ik heb er CameraNu attent op gemaakt dat hun slogan nogal misleidend is. En dat het bij het plaatsen van een bestelling buiten Nederland op het moment zelf duidelijk zou moeten worden gecommuniceerd dat er een dag vertraging zou zijn. Maar van een compensatie of commerciële geste hebben zij blijkbaar geen kaas gegeten.
Ik hoop dat de levering nu nog tijdig gebeurt.

Pluspunten

• Snelle reactie op mails

Minpunten

• Leveringen buiten Nederland 1 dag later verzonden!

Officiele reactie van CameraNU.nl 30-12-2016

Beste Raphael,

Bedankt voor uw review en uw bestelling bij ons!

Vandaag besteld, morgen in huis geldt voor bestellingen die binnen Nederland geleverd kunnen worden. Voor verzenden naar België heeft de transporteur één dag extra nodig.

Wij hebben contact gehad en de order is die dag ook meteen geleverd. Daarnaast hebben we u een passende tegemoetkoming gedaan.

Wij hopen u in 2017 wederom te mogen begroeten! Alvast een goede jaarwisseling.

CameraNU.nl

Spiegelreflex 28-12-2016 Via de website gekocht

SUPERSNEL!

Goede website, artikel op voorraad, snelle levering, ideal betaling, relatief lage prijs. Gratis aangetekend verstuurd (Kerstdagen-actie) en meteen de volgende dag bezorgd. Als we de bestelling 's ochtends zouden hebben gedaan dan zou de bestelling zelfs op de dag zelf al zijn bezorgd. Geweldig!

Pluspunten

• gratis bezorg-actie
  • supersnelle levering

Louis 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima keuze

Vaker besteld bij deze winkel. Groot assortiment, concurerende prijzen, altijd snelle levering, en nog geen problemen ervaren.

Pluspunten

• groot assortiment
  • concurerende prijzen
  • snelle levering

Hans 28-12-2016 In de winkel gekocht

Een geweldige ervaring!

Positieve beoordeling van de winkel was me op internet al opgevallen, reden waarom ikzelf ook naar Urk toog voor de aanschaf van een nieuwe camera met toebehoren. Ik was blij verrast, niet alleen wat in daar aantrof, maar ook de vriendelijkheid en vakbekwaamheid van de medewerkers. Een aanrader!

Pluspunten

• Vriendelijkheid en vakbekwaamheid medewerkers
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Goede bereikbaarheid
  • Prima klantenservice

Wim 28-12-2016 In de winkel gekocht
Op Urk

Behulpzaam en eerlijk

Flink assortiment, veel is te zien. Lenzen kan je proberen op je eigen camera. Ook de aftersail is prima voor elkaar

Pluspunten

• Groot assortiment in de winkel
  • Voorraad altijd te checken via website

David 28-12-2016 Via de website gekocht

David

Online bestelling om 23:30 en de volgende dag al in huis! Perfecte service, verpakking en bezorg tijd. Klant vriendelijke site - ik zal zeker cameranu.nl vaker gebruiken! Erg tevreden :)

Pluspunten

• Snelle service
  • Makkelijke online bestelling

Jan Q 28-12-2016 Via de website gekocht

Voortreffelijke koop en levering Canon printer

Net voor sinterklaas ging de printerkop stuk van mijn Canon printer. Moest dus op zoek naar een nieuwe. Mijn keuze was gevallen op de Canon MG7751(wit). Voor 5 december nog bij diverse webwinkels in de aanbieding. Maar na sinterklaas was deze prijs alleen nog van toepassing voor de kleur zwart.
Behalve bij Cameranu.nl. met een overzichtelijke webshop. Daar was de witte voor dezelfde prijs, dus het goedkoopst van alle winkels.
Gelijk besteld en de levering is voortreffelijk gegaan, werd goed geïnformeerd over de voortgang. Een dag later geleverd. De verzendkosten zijn niet in rekening gebracht.
Kwalitatief een goede printer. Eenvoudige installatie. Voortreffelijke koop en levering. Zeer tevreden.

Pluspunten

• zeer goede kwaliteit-prijs verhouding
  • overzichtelijke webshop
  • snelle levering
  • goed geïnformeerd over de voortgang
  • uitgebreid assortiment

Ed Duffels 28-12-2016 Via de website gekocht

Ed Duffels

Perfecte site, keuzes zijn goed te maken door goede begeleiding bij het zoeken.
Prima after sales, direct handelen en regelen.

H.Voogt 28-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop zoomlens Canon

Cameranu.nl heeft een duidelijke website met goede omschrijvingen en een site die tijdens de drukke feestdagen ook goed werkte. Verder is hun afhandeling een weerspiegeling van de website: correct en snel. Een voorbeeld voor veel anderen. Daarbij zijn hun prijzen ook nog eens schertp, dat wat wil je meer...

Delano 28-12-2016 Via de website gekocht

Via de webshop een Hoya PROHD 64 filter gekocht

De webshop heeft een uitgebreid assortiment, deze is duidelijk en overzichtelijk. Producten zijn onder de zoek functie snel te vinden.
Prijs/kwaliteit in vergelijking met andere webshops is niet ten onder of boven.
Leveringsduur van product is conform de afspraak.
Betalingsmogelijkheden zijn uitstekend.

Cameranu.nl is een aanrader.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snelle zoekfunctie
  • zeer overzichtelijk webshop

Wout Pol 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima aankoop gedaan bij camera.nl

Prima site.
De afhandeling en service zijn prima.
Product op tijd binnen gekregen.
Camera.nl maakt waar wat ze beloven.

RickW 27-12-2016 Via de website gekocht

Top lens

De winkel heeft een zeer uitgebreid assortiment tegen een gemiddeld tot goedkope prijs vergeleken met andere webshops gericht op fotografie.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestellig en de ruime keuze in bezorgmogelijkheden bevalt mij uitstekend.

De betaling en levering gaat geweldig snel. De veelvuldige mogelijkheden om te bevallen is voor ieder wat wils.

Ik zou zeker bij de vorige aankoop weer hier bestellen.

Pluspunten

• Snelle leerig
  • Uiterbeid assoriment
  • Betaalmgelijkheden

Kelsey Schenk 27-12-2016 Via de website gekocht

Fijne service en snelle bezorging

Ik vind de webshop duidelijk en overzichtelijk. Dit is de reden dat ik voor deze winkel heb gekozen. Daarnaast heb ik telefonisch contact opgenomen omdat ik een vraag had en hier werd leuk en goed op gereageerd. Ook via mail kreeg ik snel een antwoord waardoor mijn vraag beantwoord werd.

Pluspunten

• Goede en gerichte service
  • Snelle reactie op mail
  • Goede service via telefoon

Arne 27-12-2016 In de winkel gekocht

Bezoek op Urk

Ik mocht bij binnenkomst een nummertje trekken, tijdens het wachten was het mogelijk om een kopje koffie te drinken. Het duurde ongeveer 5 minuten voordat ik aan de beurt was. Ik werd prima geholpen door een vriendelijke medewerker.

Pluspunten

• Beste fotowinkel in onze regio
  • Alles is op voorraad
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• Moest een nummertje trekken
  • De parkeerplaats was vol

Wander 27-12-2016 Via de website gekocht

Ook met Kerst super service

De op het verlanglijstje voor Kerst gewenste producten waren zeer eenvoudig te vinden op CameraNu.nl tegen ook nog eens een heel scherpe prijs. Een vraag met betrekking tot de bestelling werd 's avonds rond 21.30u nog beantwoord (!) en de producten netjes de volgende dag geleverd. Een volgende keer weet ik CameraNu weer te vinden!

Pluspunten

• Makkelijk vindbaar
  • Service
  • Assortiment

Minpunten

• Na lang denken... Geen

Bob 27-12-2016 Via de website gekocht

En alweer was het goed

Nadat we al eerder iets besteld hadden bij Cameranu.nl
wat ook perfect was verlopen,hadden we voor onze nieuwe case-logic tas al vlug beslist . ze bleken de goedkoopste te zijn
En ook deze keer verliep het bestel proces perfect en werd de tas
goed verpakt de volgende dag aan geleverd

Dus perfecte service voor een goed product tegen de beste prijs.
Hebben we weer iets nodig voor onze foto hobby
kijken we gelijk bij Cameranu.nl

Pluspunten

• goed product
  • snelle levering
  • de goedkoopste

Zakaria 27-12-2016 Via de website gekocht

Inkt

Het order is optijd bij mijn huis gekomen, je hoeft maar een dag te wachten, het bestelling zit nieuw in een verpaking met een lagere prijs vergeleken net de winkels en het zelfde kwaliteit.

Pluspunten

• Gorde kwaliteit
  • Goedkoop

Mandy Raats 27-12-2016 Via de website gekocht

Top camera!

Ik bestelde 'savonds rond 22:00 een Canon PowerShot G7 X Mark II camera. Ik had ooit eerder iets van de site gekocht en wist dat het een makkelijke betrouwbare site is.
De volgende dag werd deze al bezorgd. Erg snelle service! De camera was netjes verpakt en de bijpassende accessoires ook netjes verpakt in de doos.
De camera zelf maakt erg mooie foto's en is mooi compact, maar voelt alsnog zwaar en kwalitatief aan. De camera is makkelijk te gebruiken en maakt super scherpe heldere foto's. Super blij mee!

Pluspunten

• Klein/compact
  • Mooi
  • Handig kantelscherm
  • Voelt kwalitatief aan
  • Mooie heldere foto's

Rsq 27-12-2016 Via de website gekocht

Polaroid zink paper

Snelle afhandeling en snelle levering, goedkoopste prijs. De prijs zal wel niet voor alles de goedkoopste zijn maar voor deze was het wel. Het was goed dat het snel geleverd kon worden (avond besteld, volgende dag in huis zoals beloofd)

Marije 27-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Duidelijk overzicht betreft camera's op de website, er is een goede zoekfunctie aanwezig. Het is heel prettig dat de reviews zichtbaar zijn en als laatste de snelle service en levering. Kortom weinig op aan te merken!