Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Een fuji xe2 occasion aangeschaft bij camera.nl en een portable studio. Zeer tevreden , snelle levering en een keurig product

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service

Leonie 19-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Ik koop hier regelmatig camera accessoires en ben altijd erg tevreden. Snelle levering, prima producten.

Leo 19-01-2017

Dhr

Wederom via cameranu.nl een aankoop gedaan.
Nu gebruik gemaakt
van " afterpay"
Wat voor mij nog een ectra stuk zekerheid geeft naast de al ervaren service en afwikkeling.
Ga hier zeker mee door!!!!!!

Pluspunten

• Service en gemak
  • Prettige afwikkeling van aankoop
  • Duidelijk overzichtelijk

Denny 19-01-2017 Via de website gekocht

Dji drone gekocht

Had hier nog nooit eerder besteld.
Is me goed bevallen. Over de service kan ik niks zeggen omdat ik deze nog niet nodig heb gehad.

Marjolein 19-01-2017 Via de website gekocht

Camera nu

De shop is duidelijk en de mensen klantvriendelijk. Alleen bleken spullen niet op voorraad en een adequate oplossing werd er niet voor geboden. Het was voor ons belangrijk dat spullen de volgende dag te hebben en er werd ons pas een mail gestuurd over het probleem toen we ook geen andere opties meer hadden.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snel

Minpunten

• Onduidelijkheid over de voorraad.

RD-Haerlem-Fotografie 19-01-2017

Gewoon top !!!!

Geweldig niets is teveel iedere vraag aan de helpdesk word snel en vakkundig beantwoord en zondig word de bestelling aangepast

Raymond 19-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, concurrerend en snelle levering..Aanrader!

De webshop is overzichtelijk...snel het benodigde item te vinden! Ook qua prijs is Cameranu.nl concurrerend met andere webshops. Ik heb mijn bestelling 's avonds laat bestelt en de volgende morgen werd deze erg vroeg afgeleverd...ideaal! Daarbuiten ook nog 5 jaar garantie...voor mij snel bepaald waar ik wilde bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • langere garantie termijn
  • Voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis!

mikedv17 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Kort geleden diverse materialen besteld voor mijn GoPro en een ledlamp voor mijn compactcamera. Volgende dag had ik alle materialen in huis, twee van mijn gekozen items bleken overbodig en heb ik retour gestuurd, dag erna keurig bevestigingsmail van cameranu.nl dat zij het in goede orde ontvangen hebben en dat zij het geld zouden terugstorten. 2 dagen later stond dit op mijn rekening. In mijn optiek erg netjes dat er zo snel geschakeld wordt. Tevens is de website prijstechnisch erg concurrerend en biedt het diverse alternatieve(verschillende merken & prijzen) van het zelfde product.

Hein post 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik bestelde 's avonds om 21:00 een printer bij CameraNu, via de gewone weg, en zie: de volgende ochtend om 10:30 stond Post NL op de stoep met mijn bestelling! Beter kun je niet krijgen!

Evita Bakker 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Ik was opzoek naar een digitale camera om goede foto's mee te nemen. Helaas maakt hij niet altijd scherpe foto's maar dat ligt niet aan jullie maar aan de koop die ik heb gedaan. Een canon compact camera. Maar ik zou zeker weer bij jullie gaan shoppen. Goede, betrouwbare site en ken meer mensen die ook tevreden zijn over cameranu. Met een statief enz. zouden mijn foto's vast nog veel mooier worden maar heb helaas een wajong uitkering door mijn autisme dus het is niet altijd vetpot.

Britt van den Burg 18-01-2017 Via de website gekocht

Super fijn

Dit is de eerste keer dat ik iets bij cameranu.nl bestel.
Toen ik net had betaald kreeg ik een mailtje binnen dat ze al bezig zijn met het inpakken van mijn paketje.
De dag erna was hij al binnen, zonder verzendkosten!
Ontzettend fijne service en volgende keer kom ik zeker is in de winkel kijken!
Groetjes,
Britt van den Burg

Pluspunten

• Alles

A 18-01-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging, goed gecommuniceerd

De laptoptas die ik bestelde was hier 5 euro goedkoper (inclusief verzendkosten) dan bij de Media Markt (zonder verzendkosten). Ik kreeg op mijn vraag per mail direct antwoord dat als de tas tegen zou vallen of mijn laptop er toch niet in paste, ik de tas terug kon sturen en mijn geld teruggestort werd. Zo hoort het!

Pluspunten

• snel verzonden
  • goede communicatie

Minpunten

• pakket wordt niet bij buren bezorgd bij niet thuis

Dick de Roos 18-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Dhr.

Ik heb al eerder spullen gekocht bij Cameranu.nl. Altijd goede ervaringen gehad met de hulp en de info die ik in de winkel kreeg.
Nu ik een nieuwe camera wilde aanschaffen, ben ik weer naar Urk gereden, ondanks het feit dat ik de set ook via internet had kunnen bestellen.
Het was vrij rustig in de winkel. Ik had een bepaalde camera en lens op het oog, maar ben met een voor mij betere camera (en lens) naar huis gereden. Ik kreeg alle tijd om de beslissing te nemen (met een kopje koffie enz.).
Dat ik de nieuwe camera ook in de hand kon nemen, bleek een groot pluspunt en trok me uiteindelijk over de streep.
Ook bij de andere aan te schaffen zaken bij de camera-aanschaf kreeg ik goed advies.
Kortom: ik ging tevreden naar huis en ben nog steeds blij met de aankoop.

Marjan Dolman 18-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en ze doen wat ze zeggen. Camera besteld en gelijk de volgende dag keurig verpakt met handleiding ontvangen.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website

Febe 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede & service

Site is fijn en overzichtelijk, kon snel vinden wat ik zocht. Heb voor camera nu gekozen ivm snelle levering van het product. Klantvriendelijkheid is ook goed, ik had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst en deze werd al geannuleerd door camera nu voordat ik zelf doorhad dat ik iets fout had gedaan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

Pieter 18-01-2017 Via de website gekocht

prima

Duidelijke website, en belangrijker nog, stipte levering: vandaag op tijd besteld en inderdaad de volgende dag in huis.
Helemaal goed dus

Pluspunten

• stipte levering

Kurt 18-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienst naverkoop

Er liep iets mis bij Post.NL waardoor mijn objectief niet geleverd werd. Bij CameraNU werd er door de mensen van de helpdesk alles in het werk gesteld om mij te helpen.
Na amper 1 week kreeg ik een nieuw objectief toegestuurd.
Dikke pluim voor de service !!

klaas 18-01-2017 Via de website gekocht

klaas

corect verzonden en een goede prijs.van veel artiekelen.een ruim aan bod dus je zoekt niet gouw voor niets.

Pluspunten

• goede prijs
  • snel verzonden
  • goed verpakt

Hofland 18-01-2017 Via de website gekocht

Screenprotector Canon G3x

Past perfect, goed aan te brengen. In de verpakking zitten er ook meteen twee, een goede aankoop om het LCD scherm van mijn camera netjes te houden.

Pluspunten

• past perfect
  • goed aan te brengen

Marc 18-01-2017 Via de website gekocht

CameruNU.nl

Inmiddels enkele bestellingen en lokale bezoeken verder, kan ik vaststellen dat afspraken worden nagekomen, dat je prima op de hoogte wordt gehouden over de voortgang van je bestellingen en dat prijzen concurrerend zijn. Lokaal bezoek kenmerkte zich in uitermate vriendelijke bediening, veel kennis van zaken en niet geheel onbelangrijk er wordt tijd genomen voor je om enerzijds het product wat je wilt kopen te bespreken maar ook als je je aan het orienteren bent. Wanneer ik voornemens ben om op gebied van camera's e-readers, lenzen e.d. (en mogelijk andere elektronische) aankopen te doen, dan kijk ik eerst wat cameraNU.nl te bieden heeft. Ga zo door!

Pluspunten

• UItgebreid assortiment
  • Goede en duidelijke website

Pieter 18-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig assortimenten en super (snelle) service!

Mijn eerste aankoop via CameraNu is mij ongelofelijk goed bevallen. De site geeft een helder overzicht van de producten en daarnaast hebben ze een groot assortiment. Ook de prijs is eerlijk na een vergelijking met meerdere aanbieders. Maar het absolute plus is wel de Same Day Delivery. Ongelofelijk dat ze voor zo'n klein bedrag je diezelfde dag nog uit de brand helpen. Ik heb meteen een dag later mijn overige spullen bij hen besteld.

Pluspunten

• Snel
  • Eerlijke prijzen
  • groot assortiment

Jan Kamp 18-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en accuraat

Deze shop gekozen vanwege eerdere positieve ervaring. En ook nu weer blijkt de grote zorgvuldigheid ; betrouwbaarheid; en snelheid van handelen. De informatie over order, verzending en afhandeling is prima.
Daarnaast is de prijs van het assortiment attractief te noemen

Pluspunten

• accuratesse
  • betrouwbaarheid

Denis 18-01-2017 Via de website gekocht

cameranu

De bestellingen lopen altijd zeer vlot en supersnel.
De prijzen zijn ook altijd lager dan in een andere shop.
Zeker een aanrader

Vandenbickelaere 18-01-2017 Via de website gekocht

Printer

Mijn mooie Epson R3000 printer begon zwarte inkt te lekken en dat is heel vervelend als je voor een museum foto's moet printen en die de volgende dag beloofd hebt. Dus dan maar snel een nieuwe besteld. Was alleen bij CameraNu in voorraad. Volgens de door CameraNu opgegeven levertijd van de landelijke Posterijen kon ik de printer de volgende middag na half vijf verwachten. De deurbel ging al om half vier en was ik om vier uur al weer aan het printen. Job gered. The right Shop!

Pluspunten

• Grote voorraad
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet ontdekt
  • Nog steeds niet ontdekt

kees 18-01-2017 Via de website gekocht

AF Extention Tube

Al meerdere artikelen gekocht. Ook telefonisch contact gehad en zeer goed advies gekregen alvorens over te gaan tot aanschaf

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Goede service ervaringen

Kristof 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Sony 55 1.8

Ik ben zeer tevreden over het verloop van het verkoopsproces. Ze hanteren een correcte prijszetting. De communicatie na bestelling verloopt duidelijk. Ook bij leveringstermijn waren er geen verassingen. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Monique 17-01-2017 Via de website gekocht

Prijs en kwaliteit zijn TOP!

Via google kwam ik bij www.cameranu.nl. De site heeft een zeer persoonlijke uitstraling. Bestellen gaat eenvoudig en overzichtelijk. De prijs is eerlijk en de levering snel. Bij het voltooien van je bestelling volgt een filmpje waardoor je je waant in een stenen winkel. Zeer klantvriendelijk! Ik ben erg blij met camera nu en kom zeker nog eens terug!

Pluspunten

• persoonlijke benadering
  • overzichtelijke webshop
  • snelle levering

P.Strijbis 17-01-2017 Via de website gekocht

Prima snelle webshop !

Om 18 uur camera besteld en om 18:40 al mailtje dat pakket aangeboden is aan PostNL .
Volgende dag pakket om 15 uur door Postnl afgeleverd !
Klasse webshop en de camera is ook prima.

Pluspunten

• afhandeling bestelling
  • verpakking

eae 17-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keus en mensen met kennis van de producten.

Veel merken en artikelen op voorraad en men weet waar men over praat. Veel kennis in huis en het is geen dozen doorschuif winkel zoals veel van de concurrenten.

Majo 17-01-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en supersnel

Op zoek naar fotoplakkertjes en al enkele winkels afgelopen, ben ik op internet gaan zoeken. Al snel kwam ik bij cameranu. Daar waren doosjes van 1000 en verpakkingen van 3 doosjes. Geweldig. Snel besteld en de volgende dag in huis. Supersnel vind ik dat en met track en trace kon ik het bezorgen nog volgen ook

Pluspunten

• Snel
  • Wel producten

Jelle 17-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goed assortiment en geweldige service

Met veel succes wat camera apparatuur besteld bij CameraNu. Prima assortiment en blijkt ook na wat Google-onderzoek de goedkoopste aanbieder te zijn :). Een extra product was niet op voorraad maar door m'n e-mailadres achter te laten kreeg ik twee dagen al een mail dat ie weer op voorraad was. Top!

Pluspunten

• Assortiment
  • Bezorgsnelheid
  • Betrouwbaarheid

DAX 17-01-2017 Via de website gekocht

IPAD pro RAM mount

Snelle service van een voor mij betrouwbare winkel, zowel de echte winkel als dit keer de internetshop. Ondanks dat het onderdeel niet op voorraad was, (had het toch niet meteen nodig en de prijs is gunstig) werd het na een dag of 2 al geleverd. Da's eigenlijk nog sneller dan andere webshops als er wel voorraad is. Kwaliteit !

Pluspunten

• Ruim specialistisch assortiment
  • Snelle levering en betrouwbaar

Anne-Marie 17-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl beoordeling

Op aanraden van een fotograaf heb ik een statief besteld via cameranu.nl. Ik heb het pas 's avonds besteld en had 'm de volgende dag al in huis, super! alles naar wens, niets op aan te merken! Ik houd dit adres zeker in gedachten voor wanneer ik weer iets nodig heb!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie

Arie 17-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service zowel in de winkel al via internet

Als je exact weet wat je wilt kopen kun je uitstekend via de webwinkel bestellen. Goede prijs en vandaag besteld, morgen in huis. Maar wil je toch wat advies, schroom dan niet om ook eens naar Urk te gaan. Je wordt er heel vakkundig geholpen en dankzij hun advies ga je soms met iets beters naar huis dan dat je in eerste instantie zelf uitgezocht had. Tip: maak er een "dagje Urk" van: bezoek de winkel; ga een visje eten in Urk en bezoek het in de buurt gelegen museumeiland Schokland. Je zult van alle drie zeker geen spijt krijgen.

Tom 17-01-2017 Via de website gekocht

Super service en blijven meedenken en zoeken naar oplossing

Na verkeerd besteld te hebben, een advies gevraagd, daar werd ( in de winkel) alle tijd voor genomen, producten werden keurig teruggenomen. Cameranu.nl heeft de 2 weken erna diverse keren contact opgenomen of ik er al uit was en hulp aangeboden bij het zoeken naar een oplossing en de juiste producten. Nadat ik mijn keuze bekend heb gemaakt, telefonisch besteld, en een dag later is het in eerste instantie te veel betaalde bedrag al teruggestort! Service en klantbetrokkenheid bestaat dus echt !! Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl

Pluspunten

• tijd voor klant zowel per telefoon als in winkel
  • klantvriendelijk, behulpzaam
  • snel retourneren teveel betaalde bedrag

Minpunten

• slechts 1 winkel, (graag een in zuiden des lands.
  • bezorging via Postnl

Jaap Dijkhuizen 17-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik had op 29-12 een snelkoppelplaatje voor op een statief besteld per post maar toen deze ruim na oud en nieuw nog niet binnen was heb ik gebeld naar Cameranu.nl en daar stonden ze mij zeer vriendelijk en behulpzaam te woord! Na nog een weekje voor de zekerheid te hebben afgewacht (of de post echt niet wat later zou binnen komen) hebben ze mij geheel kosteloos alsnog een nieuw plaatje toe gestuurd!!! Dit keer aangetekend :-) Dit noem ik service! Top!

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijkheid
  • snelheid
  • betrouwbaar

Tobias Buijs 17-01-2017 Via de website gekocht

Dji ronin M

Kieskeurig zijn wij als nederlanders allemaal. En af en toe hoort daar een review bij. Sommige lang en sommige kort. Omdat mijn bestelling verliep zoals hij was aangeboden ben ik enorm tevreden over mijn bestelling. Optijd binnen voor de klus en functioneerden geweldig!

Pluspunten

• Laagsteprijs garantie
  • Snelle levering

M. Manning 17-01-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid

Ik heb een camera en lens gekocht via cameranu.nl. Tijdens het invullen van de gegevens ging er iets mis. De bestelling zou gratis verzonden worden, maar nu moest ik 20 euro extra bezorgkosten betalen. Geld overgemaakt. De volgende dag toch even gebeld met mijn verhaal. Gesproken met erg vriendelijk meisje/vrouw (Susan). Zij beloofde mij dat de 20 euro teruggestort zou worden. Nog voordat de camera en lens bezorgd waren, stond de 20 euro weer op mijn rekening. Heel fijn!

Smartphonefotograaf 16-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vanwege de scherpe prijs heb ik voor CameraNu gekozen. Het product viel echter binnen een week kapot door mijn eigen schuld. Toch heb ik kosteloos een nieuw product gekregen. Correspondentie hierover ging zelfs buiten kantoor uren. Nu was het geen kostbaar product, een smartphone clamp, maar toch. Binnen een dag had ik een nieuwe.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Scherpe prijs

Destiny 16-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Ik vind deze site zeker een aanrader! Het is een site dat erg veel te bieden heeft. De site is ook erg betrouwbaar en het heeft een snelle levering. Ook krijg je een bedankje voor je aankoop, wat ik erg leuk vind!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede omgang
  • Betrouwbaar

Roos 16-01-2017 Via de website gekocht

Fijne camerashop

Fijne site, groot assortiment, heel scherpe prijzen en snelle, gratis verzending!
Heb veel plezier van mijn aankoop en kom zeker weten terug!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Snelle, gratis verzending

Joannes Anthonius Rommers 16-01-2017 Via de website gekocht

Statief gekocht bij cameranu.nl en zeer tevreden

Voor het opzetten van een budget studio, om voor het werkt te starten met vloggen, zocht ik naar relatie goedkope/betaalbare spullen. Ik kwam bij cameranu.nl terecht voor een camera statief. De website was erg duidelijk ingericht middels categorieën en subcategorieën, en de reviews hebben mij inclusief de aantrekkelijke prijs naar het juiste product geleid. Over de verzending en de communicatie hiervan kan ik erg kort zijn. Ik heb één dag moeten wachten op het pakketje, dit werd erg duidelijk via de mail gecommuniceerd en het pakket was verstuurd via PostNL (hierdoor kreeg ik een track en trace nummer).

Pluspunten

• Overzichtelijk website
  • Van budget tot professionele aanbod
  • Grote aanbod studio en toebehoren
  • Vandaag besteld (voor 23:59) morgen in huis
  • Tot 22:00 uur bereikbaar

Minpunten

• Voor 11:00 uur niet bereikbaar

BT 16-01-2017 Via de website gekocht

Prima zaak. Goede service. Fijne samenwerking

Prima zaak, fijne service. Niet te duur, niet arrogant (klantbewust en klantgericht). Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• goede zaak
  • geen arrogantie
  • fijne samenwerking
  • goede service

Marcel Brekelmans 16-01-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd adres voor al mijn camerawensen

Al jaren bestel ik mijn lenzen, tassen en ander toebehoren bij cameranu.nl. Ik fotografeer regelmatig, vooral in Afrika. Een aantal malen ben ik ook naar de winkel zelf geweest, o.a. om een lens in te ruilen. Groot assortiment en ze weten waarover ze praten. Bezorging is goed en de spullen zijn goed ingepakt.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Heel duidelijke website

Minpunten

• Winkel uit de route

Ted 16-01-2017 Via de website gekocht

Levering snel en zonder poespas.

Makkelijk bestellen op een overzichtelijke website, met duidelijke uitleg over het product. Bestelling gebeurde op een zaterdag en het pakketje werd maandag daarop mooi thuis geleverd door Post.nl.
Enig minpuntje, de adressticker was gewoon op de doos van het artikel geplakt. Dus als het een cadeautje zou zijn geweest en de verkeerde persoon nam de bestelling aan..... (Moet er wel even eerlijkheidshalve bij zeggen dat het een speciale aanbieding was, misschien dat dat met de verpakking wat uitmaakte?)

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • duidelijke uitleg
  • snelle levering

Minpunten

• verpakking

TanjaBl 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop camera Panasonic G80

Ik was zaterdag jarig en bestelde de camera voor een goede prijs op vrijdag voor 12 uur en had de camera dezelfde dag nog in huis! en dat voor € 1.99. Super! De camera bevalt vooralsnog ook uitstekend.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede voorraad

Nikki 16-01-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

De originele wacom penpunten zijn toch maar moeilijk te vinden in Nederland, maar hier heb ik mooi een voorraadje kunnen kopen.

Fijn om het originele, officiële product te hebben.

Ik koos voor verzending per briefpost en heb laat in de avond besteld, maar toch lag het product de volgende dag al in de brievenbus, fantastisch!

Pluspunten

• snelle levering
  • origineel product

Minpunten

• weinig nibs per pakje

HG 16-01-2017 Via de website gekocht

Camera tas gekocht bij cameranu.nl

Zeer snelle en betrouwbare levering gratis verzending en de prijs zeer scherp. Artikelomschrijving zeer optimaal waardoor je in eenkeer het juiste artikel kunt bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede artikel omschrijving

Adema 15-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering en netjes afgehandeld en bezorgd

Hadden en Europesche stekker besteld in het weekend en werd de maandag al geleverd.
klasse mocht ik iets nodig hebben voor de camera of accessoires dan zal ik als eerste bij Cameranu kijken
en bestellen

Pluspunten

• snelle levering

evs100 15-01-2017 Via de website gekocht

Prima Joby product

Op zoek naar een Joby product kwam ik al snel qua prijs bij cameranu terecht. Spoedige levering zonder extra kosten en vooral geen gedoe. Heel prima en ben zeer tevreden over de Joby producten.

• Overzichtelijk
  • Snelle prima service