Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 21-12-2016 Via de website gekocht

Cameranu is er voor U

Met enige regelmaat video apparatuur gekocht bij Cameranu.
Over garantie geen klagen. Toen een camera accu na anderhalf jaar niet naar behoren werkte werd kostenloos een nieuwe opgestuurd.
Onlangs een draadloze microfoon set gekocht van Sennheiser . Hij zou op voorraat zijn want ik moest hem de volgende avond gebruiken. s'ochtens vroeg kreeg ik een bericht dat er iets mis was gegaan met versturen. Op mijn opmerking dat ik hem die avond nodig had kreeg ik als antwoord. Uw pakket is al onderweg naar Limburg met een koerier , en komt over een paar uur bij u aan.
Dus Chapeau voor de mensen bij Cameranu.
Kort geleden een camera accu besteld. dag er na in huis. super

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiement
  • concurerende prijzen
  • prima service

Bernard 21-12-2016 Via de website gekocht

Goed geinformeerd en snel geleverd

De site ziet er goed verzorgd uit en het bedrijf heeft een uitstekende naam op betrouwbaarheid.
Goede telefonische back-up, vakkundig. supersnelle levering

Pluspunten

• Goede telefonische informatie
  • Na order netjes geinformeerd en zeer snel geleverd

Bono 21-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Canon EOS 5D Mark IV

Als fanatiek hobby fotograaf heb ik onlangs de Canon EOS 5D aangeschaft. Ik had een aantal vragen, welke ik in de avond telefonisch kon stellen, een groot pluspunt dat ze tevens in de avond via de telefoon te bereiken zijn.De camera uiteindelijk via de site besteld en een dag later was deze al in huis.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • service
  • kennis
  • bereikbaarheid

Jacob 21-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera

Deze winkel kwam ik tegen bij het zoeken naar een camera; hier vond ik alle informatie die ik zocht, ongeacht welke camera. Bovendien was de levering snel en correct vlg. de opgaaf.
Telefonisch waren ze vriendelijk en professioneel.

Pluspunten

• Volledige informatie
  • Groot assortiment
  • Kennis van zaken
  • Heel snelle en correcte levering.
  • Concurrerende prijs.

Minpunten

• zou het niet weten.

Jordi W. 21-12-2016 Via de website gekocht

Canon G7x Mark 2

Ik vind deze shop een aanrader voor iedereen die opzoek is naar camera's en bijbehorende accessoires. De bestelling werd op tijd geleverd en kan dan ook geen negatieve dingen noemen bij deze aankoop! Er zat zelfs in de verpakking nog een kerstkaart en een kortingsbon van 5 euro, erg attent!

Pluspunten

• Snelle levering
  • 5 jaar garantie op camera

Catherine Taevernier 21-12-2016 Via de website gekocht

catherine Taevernier- Van bockxelaere

op zoek naar bushnell handig niet verplaatsen en groot assortiment levering voor Kerst . tevreden van mijn aankoop en nu hopelijk ook de begiftigde

Ilse Legel 21-12-2016 Via de website gekocht

Breed assortiement en topservice!

Echt alles op het gebied van fotografie is hier beschikbaar. Ik heb bij Cameranu.nl al meerdere bestellingen gedaan, waaronder een GoPro en SD-kaart. De website is zeer gebruiksvriendelijk dus alles is makkelijk te vinden. Ook de service heb ik als prettig ervaren. Binnen no-time ontvang je een bevestiging en voordat je het weet ligt de bestelling op de stoep! Ga vooral zo door!

Pluspunten

• service
  • assortiment

Gerda 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en goede service.

Dit was mijn tweede bestelling bij Cameranu. De eerste ben ik gaan halen in de winkel en de tweede heb ik laten bezorgen. De snelheid waarmee ze je bestelling bevestigen, super. Bij de eerste bestelling nog telefonisch contact gehad met de klantenservice, hier werd ik heel vriendelijk geholpen. Ook in de winkel trouwens. Bestelling die via de post is gekomen was er ook de dag erna zoals besproken.

Pluspunten

• Service

Chris 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Geweldige shop, mensen met kennis en passie. Goede adviezen. Veel op voorraad en snel geleverd tegen goede prijzen.

Pluspunten

• Kennis
  • Snelle levering

Tevreden klant 21-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!!

Gebeld met cameranu.nl vanwege prijs en levertijd. Werd direct goed geholpen en oplossing was er snel en zeker naar wens! Ook levering was zeer snel!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Duidelijk

Marcus Kingma 21-12-2016 Via de website gekocht

Probleemloos, snel, correct, up to date, topservice.

Sinds 13-09-2011 heb ik in de afgelopen 5 jaar, 40 maal wat bij Cameranu.nl besteld en elke keer sta ik versteld van de enorme snelheid en correctheid van levering. Het is nog nooit misgegaan. Prijstechnisch zijn ze gelijk of goedkoper dan hun concurrenten en de service, voorlichting en inlichting is altijd correct, snel en goed. Je hebt immer het idee met echte vakmensen te maken te hebben die weten waar ze het over hebben en vooral dat je nooit een nummer bent. Topbedrijf die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Professioneel
  • correct
  • super snelle levering
  • topservice
  • juiste prijs

Minpunten

• Showroom te ver van Zeist
  • Geen enkele

Pjotr 21-12-2016 Via de website gekocht

Nikon D3300 camera

Erg blij met mn nieuwe camera van Cameranu.nl ! De zoveelste aankoop dit jaar. Een echte snoepwinkel voor de liefhebbers. Levering en service zoals altijd snel en perfect!

Pluspunten

• vakkundig
  • snelle levering
  • overzichtelijke site
  • prijs/kwaliteit verhouding goed

jdur 21-12-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd adres

Overzichtelijke website, grote sortering, snelle en stipte levering. Een uitstekend adres om een zoektocht naar een bepaald artikel te beginnen.

Pluspunten

• Grote sortering
  • Snelle en stipte levering
  • Gratis verzending

Hans N 21-12-2016 Via de website gekocht

Juiste prijs/kwaliteit en goede service!

Ik heb onlangs een Spiegelreflexcamera gekocht. Camernu heeft het beste aanbod en is volledig transparant. Ik had na aankoop een aantal vragen en ik werd zeer snel en deskundig geholpen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Kennis van hun producten
  • Service

Marielle 21-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Zeer snel werd mijn pakketje bezorgt en alles helemaal compleet. Zeer vriendelijk geholpen toen ik nog een vraag had.

Ton v K 21-12-2016 Via de website gekocht

Ton van Kooten

Ik bestel hier vaak, wat een heerlijke winkel. Ze doen het tot nu toe altijd gewoon goed. Goede en snelle response, snelle levering

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vakkundig advies
  • Reageren snel
  • Scherpste prijzen

Paul de Wit 21-12-2016 Via de website gekocht

Toptent!

Prachtige apparatuur, uitstekende klantenservice en after-service en tegen een interessante prijs.
Ga zo door!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • klantenservice
  • prijs / kwaliteit

Arjen 21-12-2016 Via de website gekocht

Nikon Coolpix AW130 gekocht bij Cameranu.nl

Mooie onderwatercamera gekocht bij Cameranu.nl. Goed advies gekregen en de camera was netjes op voorraad, volgende dag al geleverd, top.

Pluspunten

• Snelle en correctie mail
  • Snelle levering

Marian 21-12-2016 In de winkel gekocht

sony 400v

Wij zijn goed geholpen en de verkoper had alle tijd voor ons. Ook de nadelen werden belicht ook het verkopen van mijn oude toestel kwam aan de orde Wij zijn zeer tevreden met dit toestel.

F. de Laat 21-12-2016 Via de website gekocht

dhr

goede aanbieding tegen o kosten. Camaranu.nl voert de aanbieding op de website voortreffelijk uit. Je verwacht als klant dat bedrijven beloftes nakomen, maar ik neem dit persoonlijk met een korreltje zout. Cameranu.nl bewijst het tegeldeel en maakt verwachtingen zonder uitzondering volledig waar.

Albert van Leeuwen 21-12-2016 In de winkel gekocht

Perfecte levering !

Na heel lang zoeken voor een nieuwe camera en een perfecte uitleg en demonstratie in de winkel eindelijk de knoop doorgehakt en de mini ursa 4,6k gekocht personeel was super behulpzaam en had ook uitgebreid de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden die ik op dat moment had.

Pluspunten

• behulpzaam
  • mooie winkel
  • groot assortiment

Minpunten

• locatie (maar het is de rit waard)

Mark 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfect advies qua filters

De reden dat ik voor Cameranu heb gekozen is omdat ik hier online eigenlijk al jaren langskom. Op zoek naar nieuwe filters voor nieuwe lens ben ik na een belletje uitstekend geholpen. Tevens uitleg gekregen waarom het ene filter wel en het andere filter niet. Daarnaast had ik nog een vraag over mijn lens. De kennis die aanwezig is bij CameraNu is dusdanig dat je niet nog met vragen de telefoon hoeft op te hangen.

Pluspunten

• Kennis
  • Beschikbaarheid
  • Prijzen
  • Assortiment

Minpunten

• Fysiek niet naast de deur

Martijn 21-12-2016 Via de website gekocht

Al jaren lang mijn favoriete foto vak winkel !

Vandaag besteld morgen in huis tot 00.00 (geniaal!) competitieve prijzen, en indien nodig zeer goede aftersales. Bestel al jaren trouw bij cameranu, laatste aankoop met koerier laten brengen (dure lens) en kon pinnen aan de deur bij een eigen medewerker van cameranu.

2 x gebruik moeten maken van aftersales, dit verliep beide keren soepel. Geen gezeur, gewoon duidelijk uitgelegd wat er scheelde 1 x nieuw vervangend product 1 x reparatie naar wens.

Dank cameranu :) Een 10 voor jullie !

Pluspunten

• voor 00.00 morgen in huis
  • goede aftersales / garantie + reparatie
  • bereikbaar !! snelle reactie op mails

Henri 21-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu

Via een vergelijkingssite kwam ik bij CameraNu terecht. Zij hadden in voorraad wat ik zocht, en konden dat zelfs de zelfde dag nog leveren, omdat ik voor 12.00 uur bestelde! En dat voor een concurrerende prijs. Van de pakketdienst had ik tussendoor nog 2 mails ontvangen over het tijdstip van aflevering. En inderdaad werd het pakketje vroeg in de avond afgeleverd op het aangekondigde tijdstip! Klasse!!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Heel veel in voorraad
  • Snelle tot heel snelle levering

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Job 21-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte Klantenbinding

CameraNu is al jarenlang – weliswaar niet met regelmaat – een leverancier van mijn bedrijf. De kennis is zowel op fotografie als video hoog en je wordt altijd correct te woord gestaan.

Toen ik de laatste keer aan verkoper aan de telefoon had voor info over een Macro Art Adjustable Dual LED Light gaf ik aan er even over te na te denken of ik deze echt wilde hebben.
Een dag later lag er een kaartje in de bus met de handgeschreven tekst: “Fijn dat ik u meer over ons assortiment kon vertellen”. Met vriendelijke groet.... Ok, mooie vorm van marketing en ik krijg wel de juiste aandacht. Besluit was daarna niet moeilijk meer...

Topwinkel, groet,
Job

Pluspunten

• Service (ook na aankoop)
  • Kennis
  • Assortiment

GMK 20-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Voor mijn nieuwe Olympus E-M1 had ik nog een reserve accu en een SD kaartje nodig. In de avond nog even snel besteld. De volgende dag wordt de bestellig al door PostNL bezorgd. Als dat niet snel is. En correct!

Pluspunten

• Correcte levering
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Loek 20-12-2016 Via de website gekocht

Camera/lens (Fuji) aankoop

Snelle reactie via klantenservice, met goede inleving in mijn vraag. Na extra kort telefonisch overleg voor definitieve afstemmen aan het einde van de ochtend camera en lens besteld en dezelfde dag nog thuis. Levering exact binnen het 30 minuten tijdslot dat vooraf was aangegeven. Er bleken leverproblemen vanuit Fuji voor de XT2 camera bij een aantal winkels. Cameranu had hem gewoon, en zelfde dag in huis. Super!

Theo 20-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel

Ik heb verschillende keren bij deze webwinkel besteld. In het verleden ook contact via email gehad. Ik heb positieve ervaring bij deze webwinkel. Goede service, snelle levering, goede prijzen. En vragen worden gelijk beantwoord.

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering
  • gebruiksvriendelijke website

Dana 20-12-2016 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en Heel goed

Het is prettig en fijn shoppen op de website , erg overzichtelijk !
Ik heb een camera gekocht , mijn eerste ! En vond hier de beste prijs.
Lekker snel geleverd op exacte tijd .
Ik ben erg tevreden en zal hier nog meer gaan aanschaffen voor mijn nieuwe hobby .

Pluspunten

• Snelle levering
  • Beste prijs
  • Duidelijke website

Rob 20-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Sony vct-hm2

Gemakkelijk te vinden object. Website wees vanzelf de weg. Goede communicatie rondom ontvangst betaling en verzending.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Communicatie

Megan 20-12-2016 Via de website gekocht

Handig

Is de shop is een ruime keuze aan artikelen te vinden. Ook is de levering goed en snel. Ik ben zeer tevreden over de service en zou er zeker nog een keer iets bestellen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Ruime keuze

Ruben 20-12-2016 Via de website gekocht

Superservice

Een goed assortiment waar alles wat je nodig hebt in verschillende prijscategorieën te vinden is. Ook de bezorging is spot-on.

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment

didero 20-12-2016 Via de website gekocht

Top Winkel op internet

Duidelijke website met goede zoekfunctie. Veel aanbod tegen scherpe en concurrende prijzen. Ook veel direct uit voorraad leverbaar. Snelle en goed verzending.

Gwyneth 20-12-2016 Via de website gekocht

Jaa :)

Erg fijne, duidelijke en snelle webshop! Daarnaast een groot aanbod en schappelijke prijzen. De snelle verzending is voor mij een belangrijke reden om voor een webshop te kiezen. Mijn artikelen werden geleverd zoals beloofd.

Pluspunten

• Fijne, duidelijke en snelle webshop
  • Groot aanbod
  • Schappelijke prijzen
  • Snelle verzending
  • Beschrijvingen bij de producten

Minpunten

• Ik ben geen minpunten tegen gekomen tot nu toe.

markdejongcamera 20-12-2016 Via de website gekocht

Great range and quick delivery

I'm always impressed by Dutch businesses speed of delivery and their great range. Cameranu is no exception. I bought a lens and the next day I had it in my hands. Very happy!

Pluspunten

• Speedy delivery
  • Good range

Jaap 20-12-2016 In de winkel gekocht
CameraNu.nl te Urk

Bevindingen van cameranu.nl

Vernieuwde website een flinke vooruitgang en uitgebreid.
Erg plezierig om snel je keuze van een artikel te vinden.
Koop er al jaren met plezier en de leveringen kunnen niet sneller en zijn altijd correct.
Bellen om informatie altijd vlot en vriendelijk.
Verkoop ook eerlijk en wat bedoel ik daarmee? Mijn camera wilde ik inruilen voor een Canon 70d. Verkoper attendeerde mij er op dat de nieuwe camera geen betere foto's zou gaan maken dan mijn vorige camera. De lenzen bepalen dat grotendeels. Dus geen dozenschuivers over de balie.
Heb dat erg gewaardeerd!
En zo zou ik nog wel een paar positieve punten kunnen noemen.
Cameranu.nl is er voor U, eerlijk en betrouwbaar!

Albert 20-12-2016 Via de website gekocht

Great support and friendly staffs!

I have purchased several different cameras from CameraNU since three years ago. Their customer supports are very friendly and speak English well! This is very nice, especially for an expat like me.

When they sell a camera as "NEW", it is really new with zero shutter count. I know several other stores that sell cameras with 100+ clicks and display model items as "NEW".

Once a camera broke down 10 days after the purchase, they immediately sent a replacement on the same day the defective camera arrived back at the store. It didn't even take them a few hours to inspect the camera.

Nothing else I can say, they simply have one of the best customer supports in the Netherlands.

Pluspunten

• Quick and responsive support.
  • The staffs speak English.
  • Good price.

Minpunten

• The store is far from Amsterdam, where I live.

rachedmougou.nl 20-12-2016 Via de website gekocht

Top producten bij Top winkel

Na bijna al mijn camera apparatuur (waaronder meerdere canon lenzen, gitzo statief/balhoofd, manfrotto videokop) bij cameranu gekocht te hebben. Kwam ik per toeval een leuke aanbieding van de MeFoto globetrotter tegen. De afgelopen 2 jaar heb ik mooie reizen; waaronder backpacken en hiking door bergen, gemaakt met een uitstekend maar zwaar gitzo statief. Hierdoor ben ik er wel achter gekomen dat dit statief niet voor iedere situatie geschikt is en was ik al een tijdje opzoek naar iets anders. Ik heb op verschillende sites gezien dat de mefoto met gemak in het drinkfles compartiment van een grote rugzak past (zoals een fjallraven of osprey). Hierdoor heb ik besloten deze aan te schaffen. Bij cameranu op zondag besteld, meteen maandag middag in huis! Was een leuke verassing.
Natuurlijk is een Gitzo van 800 euro niet te vergelijken in bouwkwaliteit met deze MeFoto maar dat had ik op voorhand al bedacht. Ik ga dit statiefje alleen tijdens reizen gebruiken waar veel gewicht je anders in de problemen kan brengen. Zoals de naam al zegt dit statief is voor echte globetrotters.
Voor mij is het een ideale prijs kwaliteit verhouding voor 200 euro koop je het aluminium model en voor iets meer dan 300 de carbon versie terwijl deze maar 200 gram lichter is. Dit had ik er niet voor over.
Op termijn ben ik van plan een kleine gitzo traveller aan te schaffen maar tot die tijd denk ik dat dit statief ideaal is voor mij.

Pluspunten

• Professioneel Advies
  • Zeer Goede Service
  • Snelle levering
  • Soms leuke aanbiedingen

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Sanne 20-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Ik heb voor camerau.nl gekozen omdat ik er al eerder ervaring mee heb gehad en mij dit goed is bevallen. De website is duidelijk en professioneel. De levering was snel en ik ben tevreden met de producten die ik heb aangeschaft.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Veel informatie over producten

Putte 20-12-2016 Via de website gekocht

Waardering

Nette marktconforme prijzen en een snelle levering. Puntje van aandacht is de bezorging (geen fout van Cameraland), maar mijn nieuwe camera is zonder handtekening van mij of mn buurman gewoon onder zijn afdak gelegd. Ik had ook geen briefje in mn brievenbus.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Nette prijzen
  • Snelle levering
  • Actie van extra garantie

Minpunten

• Bezorging niet helemaal netjes verlopen

Michelle 19-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service!

CameraNu had de beste prijs voor de producten die ik zocht. Uitgebreide keus, goede opties voor verzendmethoden en snelle levering.
Goede service alom.

Pluspunten

• Goed geprijsde producten
  • Goede verzend opties
  • Snelle levering

Nina 19-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Prima webshop, levering volgens afspraak, alles netjes en snel afgehandeld, de verpakking van het gekochte item was ook zeer degelijk. Kortom, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze
  • Goede beschrijving van het product

P.Duijvelaar 19-12-2016 Via de website gekocht

CameraNu is Top!

Ik bestel geregeld bij CameraNU. Altijd snelle levering en een goede service! Tot nu toe nooit enig probleem ervaren.
Oók eens in Urk in de winkel geweest en ook daar dezelfde sfeer!
Prima!

Pluspunten

• Goede service
  • Bestellen is gemakkelijk
  • Vragen stellen via mail of telefoon geen probleem

Florine 19-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Prima kwaliteit, duidelijke site, netjes en snel geleverd. Ik vind het hele goede service en het bestelling ging erg gemakkelijk. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zal zeker nog eens terugkomen!

Rianne 19-12-2016 Via de website gekocht

ereader

Gekozen omdat het dezelfde dag geleverd zou worden. Daar ging het een beetje mis want dat gebeurde niet. Gebeld de volgende dag hoe het zat foutje in het systeem en werd het die dag geleverd. Gelukkig net op tijd

tombekistan 19-12-2016 Via de website gekocht

Scherp geprijsd, prettig website, uitstekende service

Tijdens research voor een nieuwe camera kwam ik via Google vaak hier uit. Breed, actueel assortiment, scherpe prijzen. Erg tevreden over de service, zowel telefonisch als via e-mail.

Pluspunten

• actueel aanbod
  • uitstekende informatie
  • makkelijk zoeken
  • goed advies

Ton 19-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop camera accessoires

Prima levering volgens afspraak, klantendienst/verkoop zijn vriendelijk en denk mee tav oplossingen.

Pluspunten

• snelle levering
  • kwaliteit
  • vriendelijk / behulpzaam

Minpunten

• ----
  • ----

Sten Nieuweboer 19-12-2016 In de winkel gekocht
Urk

Als huis, tuin en keuken fotograaf zijnde wilde ik toch even wat meer kunnen op het gebied van fotografie. Heb telefonisch contact gehad met de helpdesk van CameraNu.nl en deze mensen hebben mij een heel stuk geholpen in mijn keuze.

Ben daarna naar de winkel geweest in het mooie Urk (waar je ook een lekker visje kan kopen trouwens) en de manier waarop de deskundigen je daar helpen is werkelijk een openbaring.

Hulde aan het verkoopteam! Echt een aanrader!

Leon 19-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Cameranu.nl

Erg goede service en afhandeling. Uitstekende hulp bij afhandelen van order met 'niet-alledaagse' vragen en wensen met betrekking tot kortingsbon en aflevering. Top!

Pluspunten

• snelle reactie op emails
  • duidelijke uitleg
  • goede hulp bij niet alledaagse orderafhandeling
  • 1 emailadres waar direct beantwoord wordt
  • iedereen is op de hoogte van wensen

de Jong 19-12-2016 Via de website gekocht

Mooi aanbod met snelle levering

Ik heb een verrekijker aangeschaft bij Cameranu. Wat mij meteen al opviel aan de site, waren de vele reviews van klanten. Ik vind het persoonlijk fijn om deze te vergelijken en te gebruiken bij het maken van een beslissing.
Daarnaast is de site overzichtelijk en heeft een mooi aanbod van producten op allerlei prijsvlakken.
De levering ging snel; de volgende werkdag was de verrekijker al binnen!
Cameranu is zeker aan te raden!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Reviews
  • Snelle levering