Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron Smit 11-01-2017 Via de website gekocht

50 mm lens gekocht bij cameranu.nl vanwege duidelijke site

Ik was op zoek naar een 50 mm lens voor mijn Canon EOS 550d. De voor mij heldere opzet van de site met gedegen informatie over het product en foto's deed mij tot de aankoop overgaan van de Youngnuo F1.8. Rond 23.00 uur aankoop gedaan en inderdaad de volgende dag keurig in huis. De emails n.a.v. de aankoop (track and trace) zijn attent.

Pluspunten

• accuraat
  • overzichtelijk
  • betrouwbaar

Arthur 11-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Snelle levering en laagst beschikbare prijs op internet gaven de doorslag. Reeds eerder ervaring gehad met CameraNu.nl en altijd positief.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs

Remko Ehrhardt 11-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service, uitstekende kwaliteit

Prima en vriendelijke service, al moet je soms iets wat lang wachten. Het assortiment is meer dan uitgebreid, snelle afhandeling en kwaliteit.

Pluspunten

• service
  • snel

Minpunten

• wachten

A. van B. 11-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies is goud waard

Laatst had ik een ontspanner nodig voor mijn Nikon camera. Ik had even kort telefonisch contact voor de mogelijkheden en mijn wensen. Na een eerlijk en goed advies ben ik direkt via de webshop tot aankoop over gegaan. Alles ging snel en goed. Ik kon nog duidelijk aangeven welk tijdstip ik bezorgd wilde hebben. Helemaal top.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Overzichtelijk webshop
  • Grote voorraad
  • Scherpe prijs

Martin ten Wolde 11-01-2017 Via de website gekocht

Prima zaak!

Prima zaak waar ik al jaren mijn materiaal bestel. Tot nu toe is alles bijna foutloos gegaan. Bijna, omdat ik een occasion had besteld en een andere lens binnen kreeg. Dit is na 1 telefoontje prima afgehandeld door de goed bereikbare klantenservice. Er zou even teruggebeld worden omdat er even wat tijd nodig was om te kijken waar de fout lag. Dat gebeurde ook netjes. Hoe vaak gebeurd het dat je er zelf weer achterna moet... Geen reden om bij een andere zaak te kijken omdat de prijs goed is en vanwege het enorme aanbod. Enkele keren online besteld. Het product is dan ook inderdaad de volgende dag in huis. Twee keer bij de zaak geweest voor een aankoop. Zelfs bij mijn laatste aankoop, een occulairkapje (toch een heel kleine aankoop) werd geen verzendkosten berekend.

Pluspunten

• Enorm aanbod
  • Vriendelijk behulpzame mensen mensen
  • Goede klantenservice

Eric de Jong 11-01-2017 In de winkel gekocht

Warm onthaal

Mijn vrouw en ik hebben een geweldig fijn en inhoudelijk goed gesprek gehad met een prettige verkoper. Eerlijk advies en niet de duurste oplossing geboden. In 'Jip en Janneke' taal uitgelegd zonder dat dit kinderachtig overkwam. We kregen alle tijd en we vroegen ons af 'waar hangt hier de camera'? Maar alles was oprecht en we hebben direct ingeschreven voor een Camera cursus. Leuk toch?

Pluspunten

• Oprecht advies
  • Geen upselling

Constant 11-01-2017 Via de website gekocht

Canon PowerShot SX710 HS

Gekozen voor een pakket met extra opties. Mooie aanbieding met veel waar voor je geld. Gebruiksvriendelijke site en snelle levering.

Pluspunten

• duidelijke site
  • snelle levering
  • scherpe prijs
  • gratis levering
  • verlengde garanties mogelijk

Wyke 11-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel.

Ik heb hier de afgelopen jaren altijd mijn camera spullen gekocht. Mijn laatste aankoop is een tweedehands D7100 en deze bevalt uitstekend, alles is netjes ingepakt in originele doos en de camera zag er zoals in de beschrijving erg goed uit. Ik woon in Spanje, maar wacht meestal met het kopen van grote aankopen tot ik terug ben in Nederland. Het wordt namelijk netjes op tijd en netjes bezorgd.

Betrouwbare winkel, goede en nette service!

Pluspunten

• Gratis bezorgen
  • Goede en snelle service
  • Tweedehands ook erg betrouwbaar

Frans Pollee 11-01-2017 Via de website gekocht

super levering printer

oude printer kapot en net een printklusje te doen. Mijn oog laten vallen op de Epson Expression photo XP-760. Bij Cameranu.nl voor de laagste prijs. gratis verzending en voor € 1,99 wordt hij dezelfde dag bezorgd.10.30 uur besteld, 16.30 uur in huis. SUPER!!

Pluspunten

• laagste prijs
  • zelfde dag geleverd

W. Dams 10-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nikon D5

Heb al eerder bij CameraNu gekocht en was altijd zeer tevreden over het deskundige telefonische advies en de snelheid waarmee werd geleverd. De gratis GoPro die van de site was gehaald werd meteen meegestuurd.

Pluspunten

• deskundig
  • komen afspraken na

Rob van den Berg 10-01-2017 Via de website gekocht

Toppie

Heb een Canon 700D gekocht bij Cameranu.nl dit heb ik gedaan omdat ze de beste prijs hadden gemaakt voor deze camera. Maar niet alleen voor de prijs ze hebben precies gedaan wat ze beloven op de site. Goede service en je voelt je eigen gelijk thuis op de site die alles perfect weergeeft en mocht je het niet kunnen vinden ze staan je graag te woord. Waar vind je dit nog vandaag de dag. Mijn complimenten aan het team van Cameranu.nl

Pluspunten

• Fijne site
  • Goede prijs
  • Vriendelijk personeel
  • Ze doen we ze beloven
  • Perfecte afhandeling

Minpunten

• Tot nu toe geen

Richard Boss 10-01-2017 Via de website gekocht

Levertijd service

Levertijd is prima nog net mijn bestelling laat besteld en op oudjaar in huis, nu net gebeld hoe ik online een verzekering kon afsluiten maar dat kon meteen telefonisch naar de hand van de factuur en met een ideal link eenvoudig te betalen.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Telefonisch snel geholpen

Minpunten

• afsluiten verzekering lastig

Chris 10-01-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel, snelle levering en nette prijs

Voor mijn Nikon lens zocht ik een specifiek Uv-filter. Het filter dat ik zocht was lastig te vinden, maar camaeranu.nl had hem. En ook nog eens voor een nette prijs. Het bestellen ging eenvoudig en de levering snel. Helemaal prima dus!

Pluspunten

• ruim assortiment
  • nette prijs
  • snelle levering

Rob 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke website

De website is zeer duidelijk en je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, waar het zich bevind en wanneer het wordt afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Goede tracking informatie

Hans de Wicht 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering maar niet perfect

Het product was binnen een dag geleverd, helaas moest ik wel thuis blijven omdat pakjegemak 2 euro extra kostte. Ik vond het heel raar dat het goedkoper is om een bezorger langs te sturen dan dat ik het zelf ophaal bij een afhaalpunt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • geen reclame of andere overbodige papieren

Minpunten

• pakjegemak kost 2 euro extra

BeastMode 10-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar

De webshop is razendsnel en betrouwbaar. Ik bestelde de avond voor kerstavond, en de bestelling was de dag erna gelijk binnen. Goed verpakt. Niet de goedkoopste in álles, maar wel scherp geprijsd. Groot assortiment, veel keuze en het meeste is direct leverbaar.

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid
  • assortiment

Minpunten

• niet de goedkoopste in alles

Jonne Kapteijns 10-01-2017 Via de website gekocht

Review negatiefscanner

Met de goede en snelle bezorging is het meeste gezegd. Naast dat de scanner niet op een Windows of Apple laptop wordt herkend, werkt het installatieprogramma dat op de cd staat (die er in eerste instantie niet bij zou zitten) ook half tot niet. Bij een vraag aan jullie personeel komt het antwoord dat jullie "ons met de software helaas ook niet kunnen helpen". Dat vind ik wel erg makkelijk en klantonvriendelijk. Volgende keer denk ik toch iets beter na voordat ik bij jullie bestel.

Pluspunten

• Snelle bezorging

Minpunten

• Hulp met apparaat
  • Software van apparaat

Francis 10-01-2017 Via de website gekocht

Nikon AW-130

Ik heb mijn Nikon AW-130 op Cameranu.nl gekocht, beste prijs en alle kleuren van het model (ik had de geel nodig). Leuk aanbieding met extra batterij en Flash card. Zonder probleem bestelling geplaatst en volgende dag was mijn camera al thuis bezorgd.

Pluspunten

• snel geregeld
  • beste prijs

Patty 10-01-2017 Via de website gekocht

goede service van de klantenservice

We wilde een adapter en statief aanschaffen voor de verrekijker van Nikon die we een aantal jaren geleden hadden gekocht voor onze zoon. De klantenservice kwam met een goed advies zodat wij zeker wisten welke wij moesten aanschaffen zodat we er geen spijt van zouden krijgen. De adapter was niet het probleem maar hoe kies je een statief die licht in gewicht is en toch stabiel. Bedankt team van Cameranu.

Pluspunten

• snelle rectie op vragen
  • snelle levering
  • steeds op de hoogte van waar de zending is

Jorieke 10-01-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare winkel voor alles op beeld-gebied!

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat er een brede keus aan producten is en de levering en service goed en snel is. Daarbij is de prijs goed en kreeg ik ook nog eens 5 jaar garantie op mijn compactcamera. Ik heb nog geen ervaring met de service van Cameranu.nl wat betreft retourneren en reparatie, dus dat kan in niet beoordelen. Vandaar dat ik geen 10 gegeven heb.

Pluspunten

• Snelle levering
  • 5 jaar garantie-actie op mijn camera
  • Makkelijk te bestellen en retourneren

Minpunten

• Ik heb er nog geen kunnen ontdekken

Marc 10-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, lekker snel. Goede prijs.

Betrouwbare shop met ook betrouwbare prijzen: niet hoger dan concurrenten. De betaling/verzending ging ook lekker snel. Prima!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Mark van R. 10-01-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur!

Op donderdagavond om 21.15 bestelde ik een 75-300mm objectief voor mijn Canon EOS1300d bij CameraNU.nl en op vrijdagochtend om 9.00 had ik hem al in handen... Een ruim assortiment, zeer concurrerende prijzen (zo niet de goedkoopste) en de service is perfect! Zeker een aanrader wat mij betreft!!

Pluspunten

• ruim assortiment
  • concurrerende prijzen
  • snelle levering

krone 10-01-2017 Via de website gekocht

geweldig toestel, waardeloze fototas

De shop levert snel en mijn eerste indruk van het fototoestel is zeer goed. Topkwaliteit, voorzien van mooie eigentijdse snufjes en gebruiksvriendelijk. De aangeraden en mee gekochte camerabag is een ander verhaal. Het toestel past er met heel veel moeite in, na verwijdering van de tussenschotjes en zonder de snoertjes, oplader en reserve accu wel te verstaan. Teleurstellend!

Pluspunten

• uitstekende camera

Minpunten

• waardeloze fototas

cb 10-01-2017 Via de website gekocht

aankoop

prijs en snelle levering
uitgebreide informatie over het product
5 jaar garantie actie op de camera
goede prijs kwaliteit

Pluspunten

• 40x optische zoom plus auto zoom
  • formaat
  • prijs/kwaliteit
  • instellingen voldoende
  • goede kwaliteit fotos

Minpunten

• uitklapbare flitser is wat kwetsbaarder
  • dure accu

Michel Vandevelde 10-01-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl

Ik heb deze winkel on lijn gekooz omdat hij en grote keuz van materiaal heeft, en de levering is zeer snel ook in België. Ik ben een klant nu voor jaren en kom nog altijd voor mijn kopen voor het serieus gevolg van de winkel . Michel Vandvelde

Pluspunten

• keuz van materiaal
  • snelheid voor levering

Eric 10-01-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Cameranu bestel ik regelmatig. Levering is bijna altijd uit voorraad, snel en alles goed verpakt. Verzenden is gratis. Prijzen zijn altijd goed en scherp. Voor mij de perfecte leverancier voor mijn fotomateriaal.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Prijzen
  • Gratis verzending

Minpunten

• Misschien wat weinig te zien un de winkel zelf

Joon 09-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf camo bescherming sigma 150-500

Site ziet er tot uit. Aanschaf en betaling ging ook prima. Netjes geïnformeerd dat alles afgehandeld was en dat wanneer het op voorraad was het de volgende dag geleverd werd. Zo niet volgde zsm bericht. Echter geen bericht meer ontvangen.. pas na 3 dgn product via post in brievenbus. Jammer. Wanneer dit was gecommuniceerd had ik er rekening mee kunnen houden.

Pluspunten

• Bestel gemak
  • Betaal gemak

Minpunten

• Levering
  • Communicatie

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-01-2017

Beste Joon,

Bedankt voor je review en je gedeeltelijk positieve ervaring.

Je kunt bij ons kiezen uit twee gratis verzendopties;
een optie waarbij je bestelling de volgende dag als pakketje wordt bezorgd,
of een optie waarbij je bestelling als briefpost wordt verzonden.

Voordeel van deze optie is dat er niemand thuis hoeft te zijn. Nadeel is dat er onderweg geen trackinginformatie beschikbaar is.

Bij jouw bestelling heb je gekozen voor de optie briefpost. En dus voor de langzame optie. Dit wordt ook zo vermeld in orderbevestiging.

Dus oplossing om het de volgende keer sneller in huis te hebben is om te kiezen voor pakketpost. Deze levering is uiteraard ook gewoon gratis.

CameraNU.nl

Richard 09-01-2017 Via de website gekocht

Snel en vertrouwd

Een Nikon lens besteld die niet veel gevraagd word. Om 21.00 uur besteld en meteen leverschema gekregen dat hij de dag erna tussen 12.30 - 13.30 geleverd zou worden. Via de link in de bestelmail goed kunnen volgen om 13.45 netjes geleverd, goed dubbel verpakt en geheel volgens verwachting.

Pluspunten

• Supersnelle levering zonder extra kosten
  • Uitermate goed verpakt

Tijmen 09-01-2017 Via de website gekocht

CamerNU.nl

Deze site is zeer goed. De klantenservice heeft mii meerdere malen zeer goed bij gestaan met uitzoeken van het juiste item. Deze kwam daarnaast ook zeer vriendelijk over! Daanaast hebben ze ook een zeer ruime selectie voor analoge camerar. Verder is het uitermate prettig dat je een ruime keuze hebt over het bezorgmoment en er ook voor kan kiezen om het bij de buren te laten bezorgen tijdens afwezigheid, dit vind ik zeer prettig.

Pluspunten

• Zeer vriendelijke klantenservice
  • Ruime selectie analoge camera's
  • Fijne bezorgkeuze

Mark P 09-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle levering en prima verpakt.
erg leuk het red mijn pakketje actie waardoor ik dezelfde dag nog de lens in huis had.

Pluspunten

• Snelle levering

Linda 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering van mooie spullen!

Zeer tevreden over de bestelling bij CameraNU.nl!
De website is overzichtelijk en geeft goede informatie.
De levering is super snel en gemakkelijk.
Een grote pluim voor deze web winkel!

CReder 09-01-2017 Via de website gekocht

erg tevreden

Een duidelijke website, makkelijk bestellen met ruimte voor eventuele opmerkingen. Snelle bezorging en een duidelijke terugkoppeling wanneer het bestelde artikel wordt geleverd. Goede prijs.
Erg tevreden, zou deze zaak zeker aanbevelen.

Pluspunten

• makkelijk bestellen
  • goede prijs
  • duidelijkheid omtrent de levering
  • snelle levering

Bresser 09-01-2017 Via de website gekocht

kinderverrekijker merk Bresser (kleur groen)

Prima shop met een goed advies en dat al vele jaren. Verder lopen er veel mensen rond die gespecialiseerd zijn in bepaalde producten.

RuudjeB 09-01-2017 Via de website gekocht

Top shop

Hele betrouwbare webshop. Doen wat ze beloven. Hele snelle levering. Top verzorgd. Ook als iets niet voorradig is wordt je op de hoogte gebracht. Supersnelle nalevering volgt dan.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Volop keuzes
  • Hele mooie prijzen
  • Snelle levering
  • Hele goede materialen

Minpunten

• Geen minpunten tegen gekomen

Co Loeffen 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop flitser

Fijne winkel. Altijd bereid tot advies ook via de chat.
Al een keer een camera een objectief en nu een flitser gekocht.
Flitser 's middags besteld keurig gebeld door camera nu of de volgende ochtend geleverd kon worden. Netjes op de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Deskundig
  • Snel
  • Lage prijs

Isabelle 09-01-2017 Via de website gekocht

Zalig

Eenvoudig bestellen, snel thuis. Nog nooit problemen. Mee gehad. Steeds correct en de laagste prijs.

Pluspunten

• Snel
  • Ruimer keuze
  • Overzichtelijk

Mootro 09-01-2017 Via de website gekocht

f8 - 1/1000

Sneller dan het licht geleverd. Mooi en breed assortiment.
Uitstekende prijsstelling.
Kijk veel rond, maar kom meestal weer bij cameranu uit.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima prijzen
  • Goed assortiment

Arno 09-01-2017 In de winkel gekocht

nieuwe camera

Mijn canon camera was ruim 10 jaar oud. Ik wist niet goed wat ik wilde. Wist wel dat ik wat nieuws wilde hebben. Ben door cameranu uitstekend voorgelicht over de mogelijkheden. Vervolgens het advies gekregen om naar huis te gaan en er een een paar dagen over na te denken, hetgeen ik gedaan heb. Inmiddels systeem camera gekocht en zeer tevreden over de aankoop. Bedankt voor het advies

Pluspunten

• Goed advies
  • Nemen alle tijd voor je

annie van gemert 09-01-2017 Via de website gekocht

cameranu goede service

Ik ervaar cameranu als een proffesionele fotowinkel .
Je krijgt telefonisch een goed en deskundig advies. De medewerkers hebben goede kennis en inzicht van camera's en objectieven. Een goede technische uitleg over de voor en nadelen van een objectief of camera. Verder zijn ze vriendelijk en geduldig. De pakkertjes worden razendsnel verstuur en je wordt op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• vriendelijk
  • vakkennis

Robin Jongerden 09-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, overzichtelijk en heldere communicatie

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij CameraNU.nl en tot nu toe is het mij elke keer erg goed bevallen. De site werkt duidelijk en is overzichtelijk. Daarbij staan er goede omschrijvingen bij de producten en is het gemakkelijk vergelijken met andere producten.

Een paar keer had ik vragen die wat dieper op de materie ingingen en heb hierover mailcontact gehad. Ook dat verliep erg prettig. Snelle reactie en duidelijke antwoorden hielpen mij verder om de juiste keuze te maken.

De levering is ook elke keer goed verzorgd. Meestal 1 dag na het bestellen heb ik mijn pakketje al in huis. Tot nu toe is er 1 product waar ik al wat langer op wacht maar dit was ook aangegeven bij de productinformatie op de website.

Kortom, een prima webshop met duidelijke informatie en goede klantenservice!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Makkelijk bestellen
  • Goede klantenservice

Thymon Rhemrev 09-01-2017 Via de website gekocht

Hardstikke snel en betrouwbaar

De shop is aanzienlijk overzichtelijk, maar mijn grootste reden is dat ik voor deze shop heb gekozen is dat de producten meestal het goedkoopst bij cameranu.nl zijn.

Ten tweede zijn de bestellingen onwijs snel bezorgd met hun optie 'red je pakketje'. Deze optie wordt niet vertoont bij andere winkels/shops. Ik had bijvoorbeeld een bestelling gedaan op kerstavond en ontving mijn pakketje op 27 december, de dag na tweede kerstdag!

Kortom; deze shop is goedkoper en bezorgd sneller dan alle andere camera shops.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel leverbaar

Minpunten

• Website voor mobiel is ietwat slecht

Patrick 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Op 30 december, om 23:15 uur, een camera besteld in de webshop van Cameranu.nl en de volgende dag om 13:30 uur stond de bezorger met de camera voor de deur. De camera was zeer goed verpakt, wat wel zo prettig is bij het transport.

Een super snelle levering en dat nog wel op oudjaarsdag. Top! Mijn volgende fotografie/film-apparatuur ga ik zeker weer bestellen bij CameraNu.nl

Pluspunten

• Super Snelle levering
  • Degelijke verpakking

Sona 08-01-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Erg snel, optijd en netjes bezorgd! Het was goed verpakt waardoor het product ook heel bleef. Ik vond de bezorger altans ook heel aardig ook al is dat tnt post geweest, wat credits voor hun! Maar het bestellen, geld overmaken en snelle levering hebben mij zeker blij gemaakt.

Mike Nuijs 08-01-2017 Via de website gekocht

Top tas

Ik heb een tas van Panasonic gekocht voor mijn telelens. Ik ontving de tas dezelfde dag wat ik erg knap vind. De tas is handig in gebruik, nu kans ik meerdere lenzen en accessoires meenemen.

Pluspunten

• Handig voor meerdere lenzen
  • Je kunt de grote tas thuislaten

Maarten 07-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs snelle levering

Vanwege de goede prijs aan huis het item hier gekocht. En omdat het een grote bekende is in fotoland.
En levering nog dezelfde dag! Had niet gehoeven maar is wel heel leuk. Cameranu werkt met Redjepakketje. Die naam kende ik niet maar volgens mij hebben ze wel een gat in de markt voor internetbestellingen.

Pluspunten

• prijs
  • lage verzendkosten
  • zeer snelle levering

Peter 07-01-2017 Via de website gekocht

Aankopen bij Cameranu.nl = awesome

Prima webshop. Ik koop bij verschillende webshops, nu voor het eerst bij deze shop aankopen gedaan. Deze shop gaat voor eventuele nieuwe cameraspullen zeker weer in beeld komen.

Lekker snel in verzenden, veel betaal mogelijkheden. Pakketje goed ingepakt.

Pluspunten

• Snel bezorging
  • Late bestel mogelijkheden
  • Geen verzendkosten en een van de goedkoopste
  • Ruim keuze uit assortiment

Minpunten

• Het filteren van het assortiment. Dit kan beter.

Fleur Stoute 07-01-2017 In de winkel gekocht

aanschaf fotolens

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat is er mooier om dit (foto) jaar te starten met mijn prachtige Tamron lens. Hiervoor uitstekend geadviseerd door een bekwame medewerker. Medewerker nam de tijd, gaf een objectieve advies en was service gericht. Geen enkel ogenblik dat we snel geholpen moesten worden, afgedaan werden met een niet passend product en dat we producten moeten aanschaffen die bijvoorbeeld moesten. Nee juist gericht op ons, in overleg mogelijkheden en producten voorgelegd. We verlieten Cameranu.nl enthousiast met een geweldige lens. Afgelopen periode actief gebruikt en vol lof.
En wat nou het mooie is, als je op een 2e hands lens die we hebben aangeschaft zelfs 1 jaar garantie krijgt.......! Daar spat het vertrouwen toch van af. Zeker duurzaam, voordelig en een pracht product.

Pluspunten

• service
  • bekwaam
  • mogelijkheid tot 2e hands aanschaf
  • garantie
  • zowel winkel als on-line aanschaf

Christian 07-01-2017 Via de website gekocht

Review CameraNu.nl

Cameranu.nl heeft alles wat je nodig hebt voor je camera. Een goede website voor fotografen, filmmakers en ook gewoon voor hobby. De prijzen zijn niet duurder dan andere webwinkels, maar ook niet lager.
Verzending komt snel en ook echt de volgende dag binnen en is goed ingepast, waarbij geen overbodig veel karton word verbruikt.

Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Goede kwaliteit van artikelen
  • Snelle verzending
  • Groot aanbod aan spullen

Minpunten

• Soms een beetje onoverzichgelijk

Richard 07-01-2017 In de winkel gekocht

Goede shop, wel druk

Ik heb een tas gekocht via Camera Nu, dit omdat deze de tas in het assorti had en ook op voorraad. De winkel is mooi opgezet, maar wel erg druk het duurde dus even voor ik aan de beurt was. Werd erg goed geholpen, en zal er zeker nog eens heen gaan.

Pluspunten

• Artikelen

Minpunten

• drukte

Ab 07-01-2017 Via de website gekocht

Top fotozaak!

Duidelijke website met, en dat is zo prettig, de mogelijkheid om 24/7 mooie fotospullen te kopen. Zeker omdat Urk voor mij net iets te ver is. Zeer snelle levering en op tijd. Vooraf aan de bezorging krijg je nog een bericht. Bezorging is meestal nog dezelfde dag mits je de juiste betaalwijze hebt gekozen en het artikel op voorraad is. Prijzen zijn concurerend en dat is wel zo prettig. Persoonlijk koop ik ook liever bij een Nederlandse winkel.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Groot assortiment