Deze score is berekend op basis van 2364 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin Vos 22-01-2020

Ik had een flitsers besteld en deze was niet geschikt voor mijn camera. Ik ben op een zeer goede manier geholpen. Ze ging zelf op zoek naar een flitsers die wel functioneerde. Ook het contact via de mail is heel goed en telefonisch werd ik goed geholpen. Ik had problemen bij het inloggen op mijn account en hierbij werd ook via de telefoon geprobeerd mij te helpen.

angela 22-01-2020

vergelijk mogelijkheid erg prettig, een pakket aanbieding vond ik erg handig: kon ik direct aan de gang met mijn canon selphy

G 22-01-2020

De prijs was duidelijk de beste! Dankzij het aanbod van "grijze doos" items.
Enkel de levering door PostNL was erg slecht, maar dat ligt niet aan Cameranu.nl

Rob Jansma 22-01-2020

Overzichtelijk bestellen met een uitstekende aftersales (service) en een prima aflevering waarbij mijn gekochte spullen uitstekend waren verpakt.
Nadat mijn spullen waren geleverd werd ik nog even op de hoogte gebracht welke andere artikelen goed bij mijn nieuwe spullen ( in mijn geval een camera plus zoom lens), gecombineerd zouden kunnen worden.
Kortom een geweldig bedrijf, duidelijke en een erg goede service, en daarnaast bovendien erg concurrerende prijzen.
En mocht bij het bestellen toch nog iets niet duidelijk zijn..............kun je contact opnemen met uiterst vriendelijke mensen die je graag verder helpen.

Dick Zonneveld Piek 22-01-2020

Duidelijke overzichtelijke shop en als je belt wordt je heel goed geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben

mike 22-01-2020

De gunstige prijsstelling, ruime collectie, ze nemen de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden.

Christine 22-01-2020

Snelle levering en een goede prijs. Duidelijke website met mogelijkheid om te vergelijken. Omdat ik twijfelde, kreeg ook bijkomende info via chat.

Walter 22-01-2020

Erg professioneel en vriendelijk advies. Bij camera.nu nemen ze nog tijd voor hun klanten. Personeel met passie en fotografen!

Philip 22-01-2020

Ik bestelde een Leica Holster voor de Leica Q (of Q2). Deze stond zeer scherp geprijsd. Al snel ontving ik die thuis, zorgvuldig verpakt. Naast zeer praktisch, ziet hij er ook prachtig uit, en ben ik blij met deze aanschaf. Ik kijk voor toekomstige aankopen zeker opnieuw naar Cameranu. Op vlak van communicatie, vriendelijkheid, behulpzaamheid, snelle verzending...kan ik niet beter wensen. Zij verzorgen eigenlijk elk aspect tot in de puntjes. Heb je een vraag via mail, krijg je ook snel een reactie.

John 21-01-2020

Alles ging prima ook de retourzending was perfect geregeld. In mijn geval ook zeer tevreden over jullie begeleiding.

Waar voor je geld 21-01-2020

Geattendeerd door een film expert op CameraNU. Schot in de roos. Rijke collectie, snelle levering, eenvoudig betalen en scherpe prijzen ( nergens goedkoper!)

K. van der Kolk 21-01-2020

Even getwijfeld welke adapter ik moest aanschaffen, maar via chatten met een medewerker van CameraNu en na uitleg waarvoor het bedoeld is kreeg ik een uitstekend advies. Device volgende dag geleverd en voldeed prcies voor het doel waarvoor het was aangeschaft. Goede service, snelle levertijd.

Rene 21-01-2020

Zoals altijd prima en snelle levering. Ook op vragen wordt snel geantwoord.

Over de serviceafhandeling kan ik weinig zeggen want die heb ik nog nooit nodig gehad, maar als dat net zo adequaat wordt afgehandeld als vragen en orders zal het wel goed zitten.

Marcel Dubbeldam 21-01-2020

's Avonds om 23.55 een occasion Canon EF lens besteld, en de volgende avond er al mee op pad geweest. Het objectief voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb vaker naar volle tevredenheid bij CameraNU spullen besteld, en ook nu weer een happy klant.

Hans 21-01-2020

Onlangs wat lamp statieven en bijbehorende materialen gekocht, na het uitpakken bleek er een klein onderdeeltje te ontbreken (is bij de producent al fout gegaan). Een telefoontje was voldoende om het euvel te verhelpen. Dank voor de moeite.
Groet Hans

Tineke56 21-01-2020

Ik werd heel plezierig geholpen, er werd goed naar mij geluisterd en ik kreeg goed advies waar ik iets mee kon!

VanLoo 21-01-2020

Ik hou deze beoordeling heel kort: het was gemakkelijk de bestelling te plaatsen, de camera werd op tijd geleverd en was goed verpakt, de facturatie was precies zoals ik aangegeven had en de camera was degene die ik me wenste. Ik zou niet weten hoe CameraNu het beter had kunnen doen.

Ramon Faber 20-01-2020

Snelle levering en een top product ontvangen. Een mooie investering voor mijn beginnende onderneming als videograaf! Ik ben zeer tevreden met mijn DJI ronin.

Tappie 20-01-2020

heb een 5TB gekocht voor backup van pc en laptop hij werkt goed de levering was lekker snel en de prijs was hier het laagst van dit merk (LaCie Rugged Mini 5TB USB 3.0 externe harde schijf)

Tippi 20-01-2020

Wat een top kwaliteit! En ook nog eens een goede prijs. Snelle levering, ik zou het aanraden om bij CAMERA.NU te bestellen. Als ik nog een keer iets nodig heb, bestel ik hier!

Mariska 20-01-2020

Duidelijke website en vooral snelle reacties op vragen. Daarnaast worden mijn bestellingen altijd keurig op tijd verstuurd.

Ashok 20-01-2020

Ik vind goede mensen geholpen worden gedaan .
die goed gedaan bestellingen verplaatsen goeie klantenservice ,

Rein 20-01-2020

Overzichtelijke website.
Aangeschaft: Epson V550 Photo scanner. Niet alle bijgeleverde software op Epson cd compatable met Windows 10. Deze info is niet vooraf duidelijk, waardoor problemen na installatie kunnen ontstaan. Het betreft de extra sofware, meegeleverd op Epson cd. De software van Arcsoft is niet compatable met windows 10, en...geen ondersteuning meer door Arcsoft. Dus niet installeren bij Windows 10!

Michael 20-01-2020

Gemakkelijke en vriendelijke betalingsprocedure, zeer snelle levering en het product netjes verpakt!

Jan 20-01-2020

Prima aflevering ondanks vergissing bij adres opgeven. Chat contact zette het recht. Prima prijs ook.

Wim 20-01-2020

Correcte shop, leveren zo snel als ze kunnen.
2 bestellingen gedaan de laatste maanden (1 op voorraad, 1 niet op voorraad), toch verrast door de snelle levering van beiden.

Marc13 19-01-2020

Duidelijke site en breed assortiment met naast de bekende merk-apparatuur ook vaak goede goedkopere alternatieven. Artikelen worden goed verlakt en snel geleverd. Betrouwbaar adres!

Annet 19-01-2020

In het verleden hier toevallig terecht gekomen voor mijn eerste digitale camera. Inmiddels een paar camera's verder en wederom prettig geholpen en geadviseerd in de winkel. Vervolgens nog wat "huiswerk" gedaan en de knoop doorgehakt. De camera was daarna goed verpakt de volgende dag in huis.

Tony Vervest 19-01-2020

Altijd een goed advies ook als het wat langer duurt dan nemen er ruim de tijd voor het uitzoeken voor de goede filters die bij de camera passen

BMeijde 18-01-2020

Ruim assortiment, prima prijzen en vlotte afhandeling van bestellingen.
Op zondag besteld artikel werd netjes op dinsdag bezorgd.

Willy Kock 18-01-2020

Super winkel. De telefonische klantenservice werkt uitstekend. Ik had een vraag over een product. Zonder wachttijd heb een duidelijk antwoord gekregen. CameraNu denkt met de klant mee. Ik ben zeer tevreden.

Ronald 18-01-2020

Goed advies voor filter , je wordt prima geholpen en nemen de tijd voor je.

Hen Breuls 18-01-2020

Na een verkeerde bestelling mijnerzijds deze geretourneerd en zonder een enkel probleem vervangen. De retourbetaling correct en snel ontvangen.
Ook prima advies gekregen m.b.t. mijn vervangende bestelling.

A. Prooper 18-01-2020

Voor het eerst niet een spiksplinter nieuw artikel gekocht, maar een demo-model. Keurig snel in huis en apparaat werkt prima. Er zit ook nog gewoon garantie op, dus ben heel blij met deze aankoop voor een goede prijs. Fijn dat een betrouwbare webshop als Camera.nu ook tweedehands of demo-modellen aanbiedt!

De Vries 18-01-2020

Voor Camera.nu gekozen op grond van goede geruchten van familieleden. Goede en eerlijke uitleg, goede producten, keurige en overzichtelijke mail over de bestelling en levering. Alles klopte! Perfect!

C.Th. Peters 17-01-2020

Al jaren lang klant. Kom iedere keer terug omdat ze de tijd voor je nemen en deskundig zijn.

mark 17-01-2020

Op dit moment heb ik gemengde gevoelens , aan de ene kant ben ik tamelijk ontevreden en aan de andere kant is het door een andere verkoper opgelost naar alle tevredenheid.

Wij waren op zoek naar een printer en ik zag een prima printer wat de prijs betreft wel wat duurder. Maar er ging een lekkere korting af, omdat het een demomodel was, dus dan weer geschikt voor ons.

De korting viel eigenlijk wel mee, omdat er tegelijkertijd een cashback actie was en ik was maar een paar euro goedkoper uit. Dat was de reden, dat ik zei dan wil ik toch een nieuwe en maak ik gebruik van de cashback actie De man die mij hielp vond mijn reactie overdreven en vond dat het niet kon wat ik deed. Ik had hem inmiddels betaald namelijk. De man was alles behalve vriendelijk en medelevend.

Een andere collega begon zich er mee te bemoeien en begreep mijn reactie. Maar snapte ook dat het verschil van vier euro wel heel erg klein was voor een demomodel.

De man deed een voorstel met een andere korting, waar ik de tijd voor mocht nemen. Niet voor de grotere korting maar gewoon dat hij het begreep werkte voor mij heel erg goed.

Ja, ik zal terugkomen, maar zeker kijken naar wie er achter de balie zit.

Wel heel blij met mijn printer.

Mark

Gerard 17-01-2020

Vorige week een Martin verrekijker harnas besteld.
Ik gebruik hem voor mijn Fluke installatietester op het werk. Ideaal hulpmiddel om nekklachten te voorkomen.

Arian 17-01-2020

Deze winkel gekozen vanwege het ruime assortiment. Twee artikelen besteld waarvan één artikel achteraf niet op voorraad bleek. Er werd onmiddellijk contact met mij en de fabrikant opgenomen. Uiteindelijk bleek het artikel niet meer leverbaar maar men wilde meedenken voor een alternatief. Zelfs nog Whatsapp contact gehad en dat verliep allemaal persoonlijk en toch professioneel. Kortom zeer goede en snelle service

Henk Merkenhof 17-01-2020

ik heb bij cameranu.nl een objectief gekocht de Tamron sp 150-600 mm f5-6.3 di vc usd waar ik heel tevreden mee ben cameranu.nl heeft deze bestelling prima afgehandeld snelle bezorging.

Nel , Zwolle 16-01-2020

Topservice van Camera Nu! Ik had in een lastige situatie ( mijn schoonmoeder was overleden) fotopapier nodig om rouwkaarten te printen. Het ontwerp lag klaar, maar het papier niet. CameraNu had nog 2 pakken van het benodigde dubbelzijdig fotopapier liggen en bood aan dit dezelfde dag nog te bezorgen op mijn verblijfadres. Ik was getroffen door het begrip van de medewerkers die ik aan de telefoon had. Het papier was er diezelfde avond en de kaarten konden de volgende dag worden verzonden. CameraNU, heel erg bedankt!

Sybe 16-01-2020

Tsja, wat moet je er van zeggen. Zonnekap bestelt en de volgende dag al afgeleverd. Dat kon niet sneller en goed verpakt. Dus.......

Joris 16-01-2020

Snelle levering, goede productomschrijving op de website. Prettige winkel om bij te kopen

Joop 15-01-2020

Voor de printer, die ik zocht had CameraNu een scherpe aanbieding. Op de site kon ik een aantal printers op een simpel met elkaar vergelijken.
De door mij bestelde printer bleek men niet op voorraad te hebben. Hier kreeg ik direct na de -bestelling ook een bericht van. De printer zou met 1- 2 dagen weer leverbaar zijn. Dit bleek geen valse belofte, want binnen 2 dagen heb ik de printer ontvangen.

Gert Jan 15-01-2020

Het is maar goed dat Cameranu niet in Almere zit want dan zou ik er bijna dagelijks verblijven. Cameranu onderscheid zich door de deskundige medewerkers en uitstekende adviezen. Wat je er koopt voldoen altijd prima. Net een nieuwe verrekijker gekocht met ondersteuning van een medewerker. Eerst wordt er uitgebreid aandacht besteed aan wat ik er mee wil hoe ik hem denk te gaan gebruiken en welke prijsklasse ik in gedachte had. De keuze was hem al direct duidelijk. Hij liet zelfs een kijker van een andere vestiging komen. Na het proef kijken was mijn besluit niet moeilijk te nemen. Levenslange garantie en een aantrekkelijke prijs, gewoon een uitstekende keuze. Mijn echtgenote is ook heel content met onze nieuwe aanwinst.

Sheila 15-01-2020

Scherpe prijs en hele snelle levering! Zelfs na levering nog wat handige tips per email ontvangen dat noem ik nog eens service!! Top!!

Gerard Goddijn 15-01-2020

Ruim aanbod van goede producten, waarvan de prijs ook nog eens erg aantrekkelijk was.
Bestellen en levering van het product op de overzichtelijke website ging zonder problemen.

Ch.M. Bierman - van den Brink 15-01-2020

Duidelijke site, prima product, netjes verpakt, vlotte levering, goede communicatie over de levering.

Ron 15-01-2020

Mooie winkel met een heel goede service. En heel gemotiveerd personeel. Top.

S. 15-01-2020

Slecht op de hoogte gehouden.
Onfatsoenlijke klantenservice, alleen maar jij en jou.
Duurt 5 dagen voor je bestelling binnen is.

Zal niet snel weer bestellen.
Overal staat klantenservice 9.1 enz, ze zijn nog al vol van zich zelf.
Helaas bieden zij slechte en onbeleefde service.
Op de vraag zou ik de winkel aanbevelen is het antwoord zeker nee. (Hoor graag van de webshop hoe zij het vertrouwen denken te herstellen).