Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Klaas 17-06-2019

Zoeken op website is gemakkelijk goede omschrijving van artikelen

Kenneth Beelaert 16-06-2019

Ik besel regelmatig materiaal om mijn fotostudio verder uit te bouwen. Als frequent fotograaf kan ik cameranu.nl ten sterkste aanraden. Er wordt altijd een prima service geleverd en ook op vragen komt snel een correct antwoord. Leveringen gebeuren prima volgens de afspraken en worden altijd op tijd geleverd. Met de producten moet voorzichtig worden omgesprongen, het zijn vaak fragiele zaken. Dit wordt prima gedaan door cameranu.nl Er zijn nooit beschadigingen aan de producten, deze zijn in prima staat. Kortom: sublieme service, en heel klantvriendelijk. Ik kan deze site/winkel zeker aanraden..

Karin 16-06-2019

Veel informatie/advies over fotografie op site. Functies van diverse lenzen en objectieven zijn er te vinden. Heel handig voor beginnende fotograaf, zoals ik er een ben.

wim van passel 16-06-2019

Al jaren geniet ik van de betrouwbaarheid en de vriendelijkheid van het gehele CameraNu systeem. Als onbetaald natuurfotograaf, in hoofdzaak werkzaam op beide poolgebieden, moet ik niet alleen drie keer nadenken voordat ik een stuiver uitgeef, maar moet ik ook 200 % zeker zijn van topkwaliteit-apparatuur. Die mag ik beiden al jaren bij CameraNu vinden, waarbij vooral de unanieme klantvriendelijkheid van alle betrokken personeelsleden opmerkelijk te noemen is. Keer op keer is het een glimlach waard als ik weer eens een mooie, leuke, slimme en betaalbare aankoop heb gedaan. Ga zo door...CameraNu, een welkome prijsbreker tussen al m'n ijsbrekers. Wim van Passel / Tijdloze Momenten.nl

Fred Riepsaame 16-06-2019

Via een collega attent gemaakt op deze site en heb direct iets besteld. Op zaterdag besteld en dinsdag, omdat 2e Pinksterdag er tussen zat, netjes en stevig verpakt, afgeleverd bij het gevraagde PostNL ophaalpunt. Ben er bij mee.

Eb 16-06-2019

Een prima Winkel met uitgebreid assortiment en personeel dat verstand van zaken heeft en uitgebreid de tijd voor je neemt. Chapo.

Dennis Groot 16-06-2019

Een fijne winkel. Medewerkers hebben kennis van zaken, vriendelijk en denken mee. Ze willen niet alleen verkopen wat duur is, maar zoeken naar wat bij past.

Cees 15-06-2019

Prettig zaken doen toffe aanbiedingen die anderen niet hebben vriendelijk personeel in de winkel in Urk on line altijd op tijd goede juiste leveringen vandaar de 9

Roel Hoek 15-06-2019

Fijn bedrijf. Snelle levering. Veel keus en goede informatie. Mogelijkheid om evt winkels te bezoeken.

Mijndert De Vos 14-06-2019

Super zeer snelle levering goede kwaliteit en prijs, van alles te vinden camera, foto/video/telescoop en verrekijkers 👍🏼

Nathalie 14-06-2019

Ik ben naar de winkel in Urk geweest.
Vantevoren heb ik telefonisch contact gehad of ze het op voorraad hadden.
Ze hebben het voor me gereserveerd en het lag klaar in de winkel. Leuke vriendelijke mevrouw aan de kassa. Heel blij met mijn product😊

Matthias 14-06-2019

Crane 3 buiten de retour termijn terug gezonden ivm met een mankement waar ik later pas achter kwam, en is alsnog netjes omgeruild voor een nieuw exemplaar. Snelle service!

Willy Langmans 14-06-2019

Canon lens 24-70 f4. Naast de cashback actie biedt cameranu.nl ook nog 5 jaar garantie aan! Dit kon ik enkel hier vinden. Bij anderen is de garantieverlenging betalend. Prima deal en snel geleverd!

Henny 13-06-2019

De snelheid van leveren was fenomenaal. Alleen heb ik mij verkeken op de nieuwe Pinnacle studio. Ik kom van Pinnacle 10 af en kan me in deze nieuwe versie niet vinden. In het verleden kreeg je er een gebruiksaanwijzing bij en tegenwoordig moet je op you tube zoeken en kun je er geen weg in vinden. Tot nu toe kan ik er niets mee, kan ook aan mij liggen (BEN 75 )

Richard Brefeld 13-06-2019

2e Pinksterdag een flitser besteld die ik zaterdags nodig had voor een bruidsreportage. Ik zou hem dinsdagavond in huis hebben. Helaas kwam de koerier niet langs. Navraag bij de vervoerder bleek mijn pakketje zoek te zijn. CameraNU gebeld, kreeg een vriendelijk dame aan de lijn, die heeft de vervoerder nog gebeld en heeft uiteindelijk besloten mij alsnog de flitser opnieuw toe te sturen. Wat een service! Voor mij de perfecte fotowinkel om mijn bestellingen te doen, zowel online als in de winkel zelf.

Jolanda 13-06-2019

Ik deed een bestelling bij cameranu.nl en wilde direct afrekenen. Dit ging fout en ik bestelde wederom de gewenste artikelen.
Oepsssss, ik deed dus 2 bestellingen !
Camaranu.nl pakte dit direct op, stuurde me een email met de vraag en de door hun gecancelde dubbele order en een dag later had ik netjes alles in bezit wat ik wilde aankopen en kreeg geen dubbele bestelling.
Het euvel is zeer netjes afgehandeld zonder zelf hoeven te corrigeren !
Bedankt cameranu.nl,
Gr, van een blije klant

Nico van Duijn 13-06-2019

Na s'avonds Camera te hebben besteld geconstateerd dat ik wat was vergeten te bestellen. Na een telefoontje naar de Hekpdesk onderdeel toegevoegd en camera de volgende dag volgens opgegeven tijdschema in huis.
Petje af voor deze service gerichte organisatie

Agaath Coolsma 13-06-2019

Ik kreeg het adres van deze winkel van een vriend.
Toen bleek dat het door mij bestelde artikel niet direct voorradig was, werd ik meteen gebeld om dat te melden ( helaaswas ik niet aanwezig). En daarna kon ik dagelijks volgen hoever ze met mijn bestelling waren. Gaf een betrouwbare indruk.

IngridBreedveld 13-06-2019

Na heel veel zoeken op het internet vond ik eindelijk bij cameranu de perfecte verrekijker voor op ons bootje!

KimvanTuijl 12-06-2019

Duidelijke beschrijving, snelle levering. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Hilko 12-06-2019

Vragen via e-mail worden snel en correct beantwoord. Naar aanleiding hiervan opnieuw een bestelling geplaatst. Keurig de andere dag al bezorgd. Al verschillende artikelen bij cameranu gekocht en tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad.

Erik 12-06-2019

Ik heb gezocht naar de beste prijzen dus daarom ben ik bij jullie terecht gekomen,heb een mooie camera en had hem razendsnel binnen,top👍🏻👍🏻

"Visje halen" 12-06-2019

Mede door het goede advies, voorlichting, webservices van Cameranu en de gunstige prijzen komen we graag op Urk. En dit combineren we dan met even een visje halen. En we hebben er heel wat gehaald!

J.Joosten 12-06-2019

De website is overzichtelijk en geordend en de prijzen zijn actueel. Voor onze studio hebben we vaker materieel nodig en de producten zijn makkelijk te vinden. Top!

Kees Rutgers 12-06-2019

Koop regelmatig bij cameranu en altijd goed geregeld. Snel en fijne service. Laatst had ik een verkeerde tas gekocht ( mijn fout) maar goed geregeld en andere tas geregeld.

Henk buitenhuis 12-06-2019

Door het personeel Een goed advies in de winkel gekregen en een snelle levering thuis

Marga 12-06-2019

De gemak van het bestellen en betalen vind ik een 9 waard, maar alsjeblieft: neem een andere bezorgdienst!!! Jullie zeggen dat het product de volgende dag wordt geleverd. Nou, niet dus he? PostNL heeft na twee keer vertraging het product pas afgeleverd! Doe er wat mee.

Anna Schilt 12-06-2019

Ik ben zo blij met mijn camera! Ik heb foto's gemaakt waar ik zelf versteld van stond! Goede apparatuur en precies op de beloofde tijd geleverd! Helemaal tevreden!

Bart 12-06-2019

Uitstekende webshop! Ik had een nieuw statief nodig en wil graag producten kunnen vergelijken. Door veel filters toe te passen, kon ik snel zien welk statief het beste bij mijn wensen past. Snelle levering, goed ingepakt. Ik ben tevreden!

Stefan M 12-06-2019

Voor het eerst bij cameranu.nl een bestelling gedaan. Een overzichtelijke webshop met een ruim keuze aanbod. Erg fijn waardoor je kunt vergelijken.
Onlangs een compact camera en wat accessoires besteld van het merk Nikon. Binnen twee dagen netjes en compleet afgeleverd. Camera werkt zoals omschreven is op de website, waardoor ik erg veel plezier heb van mijn camera nu!
Al met al, heb ik mijn bestelling als fijn en vertrouwd ervaren bij camaranu.nl.

Theo Molenaar 11-06-2019

Een duidelijke winkel, met goed aanbiedingen en een snelle en correcte verzending, En als er iets mis gaat ook een goede service !

Emile Theunissen 11-06-2019

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij camera nu en kan gerust zeggen dat deze winkel top is. Niet alleen wat de prijs betreft maar ook de servicedesk. Doen geen wat ze beloven en zijn zeer deskundig en klantgericht. Een echte aanrader.

Arno Lambregtse 11-06-2019

Al jaren kom ik op Urk bij de leukste "snoepwinkel" op het gebied van fotografie over de vloer. Dit is nou echt een winkel waar mensen werken die kunnen adviseren en weten waarover ze praten. Als je in de winkel bent wordt je altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Maar ook online word je bestelling snel geleverd. Echt een winkel met hart voor de fotografieliefhebber!

Peter L 11-06-2019

Snelle levering via UPS. Pakket was goed verpakt met het nodige beschermmateriaal.

Heuberger 11-06-2019

Fijne webshop met een groot aanbod tegen concurrerende prijzen. Wat me bij mijn laatste bestelling in positieve zin heeft verbaast is dat de hoewel er feestdagen tussen bestelling en verzending zaten alles toch de volgende werkdag op de deurmat lag.

Hans 11-06-2019

Ik heb vaker wat besteld bij Cameranu.nl en heb mijn artikelen altijd netjes en op tijd ontvangen. Ik heb gelukkig tot op heden nog geen reden gehad om iets terug te sturen.

J. Alsemgeest 10-06-2019

Eigenlijk zoals je zou willen dat èlke webshop zou werken "Perfect!". Doen wat je beloofd en nog snel ook. Als verrassing (vooral de dikte!) een gratis prachtig mooi vogelboek bij de bestelling van onze compact verrekijker. Kijk, daar worden we blij van. Superservice.
Een aanrader....

Carlo Danen 10-06-2019

Toestel kwam wel een dag later binnen dan wat de site beloofde Nu was het niet erg omdat er geen haast bij zat.
W.s. omdat het toestel toch niet op voorraad bleek te zijn. Dat denk ik omdat ze ook een ander model opgestuurd hebben dan besteld.
Waarom dan toch een positieve review van deze webwinkel?
Mijn ervaringen met de winkel zijn heel positief omdat ze een super goede after service hebben op het moment dat er problemen zijn met het product. Cameranu.nl stuurde deze keer zelfs een gratis upgrade van het product dat ik besteld had (versie met GPS + € 75,-) zonder daar ook maar een woord aan vuil te maken.
Stond wel netjes op de factuur dus het is niet dat het een foutje was.
Dat maakt het dagje wachten meer dan waard.

Hans 10-06-2019

Een duidelijke shop waarin alles makkelijk te vinden is en voorzien van een duidelijke omschrijving van het produkt en zijn specificaties. Bij vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen door deskundig personeel. De verzending van het bestelde gaat altijd vlot.

Martin 10-06-2019

Als beginner op het gebied van fotografie had ik de nodige professionele advies nodig. Eerst was ik naar een andere winkel gegaan maar werd daar uit eindelijk niet fijn behandelt en het duurde volgens hun allemaal te lang.

Ik ben toen naar CameraNU uitgeweken. Ik ben uitermate goed geholpen via de telefoon en deze persoon nam zeker de tijd voor alles. Hele goede klantenservice. Maar daar houdt het nog niet op. Na 2 dagen zag ik een advertentie dat je nog eens 150 korting kreeg op het product. Van te voren wist ik hier niet van af. CameraNU was zo netjes om dit bedrag naar mij over te maken, ook al had ik hem voor de actieperiode gekocht. Compliment voor dit!

Het enigste verbeter punt vind ik dat ze de actuele voorraad op de site moeten bij houden hoe die werkelijk is. Zo moet ik tot half juni wachten op mijn drone terwijl er op de website 5 werkdagen staat.

Taede 10-06-2019

We gingen voor een verrekijker, de expert op dit gebied heeft ons super vriendelijk geholpen. We kregen alle tijd om buiten vele kijkers te vergelijken en kregen zeer goed en uitgebreid uitleg.
Er was totaal geen druk om te kopen. De koffie was heerlijk en we hebben de kijker gekocht die het beste bij ons en ons budget paste. Heel erg bedankt camera nu.

Visker 10-06-2019

Goede Prijs kwaliteitsverhouding vlotte levering met de mogelijkheid om een pick-up adres aan te geven. Dat is ideaal als je moet werken. Product is goed verpakt en voldoen aan mijn verwachting.

Dennis 09-06-2019

Na het vergelijken van verschillende onderwaterbehuizingen voor camera’s en het uitzoeken wel toestel in welke behuizing past op verschillende sites. Vond ik deze site voordelig en zeer uitgebreid in de omschrijving. Snelle levering en netjes verpakt

Cato 08-06-2019

Na een aantal goed ervaringen in het verleden met CameraNU heb ik besloten mijn grote aankoop; een nieuwe professionele body, via hen te doen. Wederom heb ik gekozen voor een tweedehands exemplaar en deze is precies uitgevallen zoals beschreven. Hij werkt naar behoren, gebruikerssporen komen overeen met de beschrijving en je hebt ook nog eens garantie! Precies zoals aangegeven had ik de body de volgende dag in huis. Goed ingepakt ook! Erg blij met deze webshop waar de service goed is en de prijzen heel acceptabel! Ga zo door! :)

Pool. W. 08-06-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk. De levering van de door mij bestelde goederen was prima in orde. Ik had al van anderen gehoord dat Cameranu een top zaak was en dat is volgens mij nog steeds zo.De medewerkers nemen alle tijd voor je ook al kom je alleen maar voor advies. Ik kom hier zeker nog wel eens terug.

IvH 08-06-2019

fijn dat CameraNu naast de toch wel dure adapter van Olympus ook een adapter van Caruba levert (Lens Mount Adapter (Micro 4/3 naar 4/3) Aluminium). Degelijk en werkt net zo goed.

JanR 08-06-2019

Cameranu is voor mij de ideale winkel als het op fotografie artikelen aankomt, ruime sortering. Veel op voorraad, zeer deskundig advies. Dit advies is echt op jouw van toepassing, ook al weet je nog niet exact wat je voorkeur is. Geduldig, behulpzaam en vaktechnisch kundig personeel. Eerlijk is eerlijk al in veel foto winkels geweest. Maar deze steekt toch net iets boven de anderen uit. Al jaren trouwe klant.
Enig minpuntje is dat het daardoor heel druk kan zijn. Dus je kunt beter een moment kiezen dat het minder druk is.
Maar op zich is druk niet echt een minpunt, het zegt wel iets over de winkel

Chapeau

Elle 08-06-2019

Deze online winkel heeft me eerst heel goed geadviseerd over wat voor mijn camera bruikbaar was en ik ben blij met wat ik heb besteld. Dit kwam snel en netjes verpakt aan!

John 08-06-2019

Correcte en snelle levering van het bestelde product.
Transparante en duidelijkheid in de webshop zijn aanleiding voor de aankoop

Lia 07-06-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het artikel wat ik wilde voorradig was. De service , zoals snelle levering, op de hoogte gehouden worden van de verzending enz, was perfect.