Deze score is berekend op basis van 2870 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoek Tulp 06-06-2020

Prettige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Keurig nagekomen wat we hadden afgesproekn en ook de after service was erg goed

Peter vdM 06-06-2020

Voor mijn oude apparatuur werd een goede inruilprijs gegeven. Mijn nieuwe lenzen en camera waren op voorraad en konden meteen geleverd worden. Daarbij zijn de medewerkers in de winkel en van de klantenservice vriendelijk en behulpzaam.

Gabriel 06-06-2020

Van telefoon de stap genomen naar de brede wereld van camera's , wel met een idee wat ik zou willen. Een Systeemcamera met een paar objectieven. Bij het naar binnen stappen in Urk verdwaalde ik in alle mogelijkheden. De stap naar de balie veranderde alles. Je voelt direct dat je niet als kassa aanslag wordt gezien , er wordt eerst geluisterd naar je wensen , je kennis en de bekendheid met systemen dan geven ze een advies. Zo werd het geen systeem camera met objectieven (kosten richting 1000 euro) maar een bridge camera van 500 euro waarin alles zit wat ik wenste en door dit punt geef ik een 10 ipv een 9 . Omdat ze mij als nieuweling in deze wereld het juiste advies gaven en niet de kassa aanslagen belangrijker vonden. Bedankt W*** nu na een week en zn 600 foto's verder ben ik ontzettend blij met mijn camera

Elly van Gent 06-06-2020

Wij, vogel liefhebbers, hadden een mooie verrekijker. Althans dat dachten we. Zomaar kijken op de site van cameranu en zagen we een mooie verrekijker van Vortex dit wordt een inpuls aankoop. s’Avonds om 22.00 uur de verrekeijker besteld en de volgende ochtend al in huis. Zo blij met deze inpuls aankoop dat we er vanavond nog een verrekijker bestellen zodat we deze kijker niet hoeve te delen maar allebei een eigen verrekijker hebben.
Dank je wel cameranu voor de snelle snelle service..
We raden het iedereen aan.

Irene 06-06-2020

Hier werken mensen die verstand van zaken hebben. Telefonisch word je goed geholpen met gedegen advies. Daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Franky 06-06-2020

snelle levering zoals altijd goed verpakt en altijd het beste van het beste

Nanon 05-06-2020

Snelle reactie op vragen, snelle service, adequate dienstverlening, vriendelijk en goed advies.

Michael Das 05-06-2020

Door jullie o.a. noem het maar tips & tricks ben ik toch op aanschaffen van handige accessoires zoals laatst een Manfrotto Lumimuse 8 On-Camera LED Light wat toch handig is zonder gelijk te moeten flitsen en makkelijk in je zak bij te steken is.
En ja met aanschaf van fotoapparatuur heb ik plezierig en kritisch commentaar waar ik wat aan heb, kortweg een fijne club!

4Har 05-06-2020

ik had bij Cameranu.nl een monpod besteld, die zou de andere dag geleverd worden. Echter toen verplaatste Post.nl het naar de dinsdag na pinksteren, maar op die dag meldde Post.nl dat het woensdag zou worden. Op woensdag werd aangegeven dat het pakketje nog niet was aangeleverd bij Post.nl. Toen heb ik gebeld met Cameranu.nl, en kreeg ronald aan de lijn . Die belde met Post.nl en daar bleek het pakketje kwijt te zijn. Gelukkig kon ik op vrijdag(de dag dat ik op vakantie zou gaan) het pakketje toch opppikken bij het Post.nl-punt. Gelukkig net op tijd. Hulde voor de service van Cameranu.nl

Marijke 05-06-2020

Ik ben een terugkerende klant van camera.nu vanwege de goede service, deskundigheid en goede prijzen. Ook sturen ze mailtjes met goede tips over het product dat je hebt aangeschaft. Top winkel!

Annika 05-06-2020

Ik vond de dienstverlening van cameranu.nl helder en fijn! De producten zijn precies zoals aangeboden en op tijd ontvangen.

Peter 05-06-2020

Goede producten en snelle levering! Ook zeer goed en snel contact gehad toen ik iets wilde wijzigen in m’n bestelling achteraf (producten die wel op voorraad waren, konden eerder verzonden worden).

Ook erg fijn dat duidelijk is aangegeven welke accessoires compatibel zijn met de apparatuur die je wilt kopen. Top!

Chris 05-06-2020

We werden uitvoerig en deskundig ingelicht over de camera die we op het oog hadden. Verschillende opties werden letterlijk uit de kast gehaald. Ook de accessoires kregen dezelfde deskundige toelichting. Uiteindelijk de camera gekocht en we zijn er super blij mee. Een echte aanrader

Leo 05-06-2020

Zeer klantvriendelijk. Met name de mogelijkheid te communiceren via Whatsapp is erg prettig! Verder is de levering perfect en op tijd verzorgd.

Ed 05-06-2020

Komen afspraken goed na en alles is goed verzorgd afgehandeld.Zeker een aanrader zal er zelf ook vaker bestellen.

Teun 05-06-2020

Fantastische mensen die daar werken In Apeldoorn,ze nemen alle tijd voor je en je krijgt een hele goede uitleg over het product die je koopt.
Alle hulde voor cameranu .nl

Peter Fransen 05-06-2020

Snelle levering. Concurrende prijzen. Goede uitleg op de website. Dus echt een positieve ervaring

Hub Tummers 04-06-2020

Ik geef cameranu een 9 omdat zij wat ze op de website schrijven over de tijd van de levering na komen. Het product netjes verpakt is zodat er niks kan gebeuren tijdens het transport.
Ga zo door.

Henk 04-06-2020

Ik kende de shop niet, maar toen ik even verder keek, bleek het voor mij toch een bekend en goed adres te zijn. Daarnaast voordelig ook nog!
Voor mij dus een voordelige keus met de zekerheid van een winkel, waar mensen met kennis van zaken werken.

Marco 04-06-2020

ik wilde een extra batterij voor mijn drone.
'S avonds de bestelling geplaatst rond 23u.
Volgende dag pakketje in huis.
Komt de belofte dus perfect na.
Keurig verpakt en snel geleverd.
Top!

MIA 04-06-2020

Website is duidelijk, omschrijving en nodige specificaties aanwezig, advies ook prima en dan de spulletjes de dag erna in huis, super!

Johan 04-06-2020

Goede producten op voorraad en op tijd geleverd! Op de site veel producten en info te vinden!
Kortom de juiste winkel voor de beginnende en gevorderde fotograaf.

Rob 04-06-2020

Prima levering, netjes conform wat me verteld werd bij de bestelling. Prijs marktconform. Ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

Rebecca 04-06-2020

snel geholpen eerst via de mail, zij zorgen voor hele snelle levering in de winkel waar ik wilde en daarna prettig en goed geholpen in de winkel

ErnstWagensveld 04-06-2020

Cameranu heeft alles wat je nodig hebt op het gebied van film en fotografie. Met super goede en ageweldige service koop ik tegenwoordig al mijn spullen hier. Ik ben hier in ieder geval niet meer weg te slaan.

Ingrid den Hartog 04-06-2020

Goed geadviseerd bij het kiezen van de juiste camera. Snel geleverd en goede service na aankoop.

Chris 04-06-2020

Gebruikersvriendelijke website, alles is makkelijk te vinden. Ook fijn breed assortiment. Met name veel opties qua camerapakketten (body/body + lenzen/accessoires). Top!

Laar 04-06-2020

Prijzen, bestellen en levering lopen allemaal prima, MAAR....als er iets mis is met een produkt dan is de service waardeloos.
Ik heb een DJI Mavic2 pro gekocht en na 1 maand crashed de drone (terwijl er sensoren op zitten welke dit zouden moeten voorkomen, dus NOT !!!).
Drone opsturen en dan 4 weken wachten (dan nog eens weken voordat je de drone terug hebt dus totaal 2 maanden verder). DJI vergoedt niets en vraagt nog eens bovenop de super hoge reparatiekosten nog eens € 50 extra en cameranu.nl gooit er nog eens € 25 extra bovenop. Cameranu.nl is alleen een doorgeefluik en doet he-le-maal niets aan service en rekent alleen als tussen station extra kosten. Kortom: verwacht je service ga dan naar de concurrent want cameranu.nl heeft 0,0 service. Ja heur.... garantie tot aan de voordeur zou hun slogan moeten zijn :-(
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-06-2020

Beste Antoine,

Het is erg jammer dat je niet tevreden over ons bent, en helemaal omdat het gaat over een drone die is gecrasht. Er was niets mis met het product, maar er ging iets mis met het product. Daar kunnen wij niet zoveel aan doen. En de sensoren zijn een hulpmiddel.

We doen ons best om de reparatie zo snel mogelijk uit te laten voeren. Deze is nog geen 4 weken onderweg, en de verwachting is dat deze in de loop van volgende week weer retour zal zijn. Dat is, gezien de Corona-toestanden, niet heel extreem lang. Garantie is bij ons, net als bij andere winkeliers, gewoon goed geregeld en zelfs aan wettelijke kaders gebonden, maar niet van toepassing op defecten die door externe oorzaak zijn ontstaan.

We hopen dat we alsnog op je begrip kunnen rekenen, we doen ons best voor je.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Bram 04-06-2020

De website is overzichtelijk en ik vond snel wat ik zocht. Toen een product niet direct uit voorraad geleverd kon worden, werd ik daar goed over geïnformeerd er mail. De levering verliep vervolgens conform wat was aangegeven.
Wel jammer dat de pakketbezorger soms slecht omgaat met de levering. Zo zette die de levering gewoon voor de deur en heeft die daar zeker een uur onbeheerd gelegen (omdat ik niet thuis was).

CFG 04-06-2020

Fijne winkel. Expertise. Niet er op uit je het duurste te verkopen maar juist wat er bij jou als klant past.

A. Bos 04-06-2020

Duidelijke site, goede info. Alleen voorraad was niet duidelijk, ik kreeg een mail dat nog 2 wkn ging duren voor ik mijn bestelling zou krijgen en op de site stond dat er voorraad was.
Na een mail bleek dat systeem niet goed was geupdate. Gelukkig product snel verkregen.

IQ makelaars Apeldoorn 03-06-2020

Gewoon goed en snel geholpen. Mannen weten waar ze get over hebben. Met mooie camera en 2 lenzen de deur uit

Ingrid 03-06-2020

Ik kreeg netjes berichten over de bezorgstatus.
Aanvankelijk kreeg ik bericht dat er een vertraging zou zijn, maar vervolgens werd de tekentablet alsnog volgens planning bezorgd.

Glenn 03-06-2020

Ik heb gekozen voor cameranu.nl vanwege de uitgebreide keuze in verschillende digitale fotocamera's, duidelijke en uitgebreide productinformatie op de web-site en de bestelling plaatsen ging makkelijk en snel. Na het plaatsen vd bestelling krijg je duidelijke instructies toegestuurd wanneer je bestelling wordt bezorgd.

JHdB 03-06-2020

Goed overzichtelijke webshop.
Bijna teveel keuze 😬
A-merken die er toe doen
Wat wil je nog meer?!

J.J.Arbouw 03-06-2020

De producten, die ik bij CameraNu gekocht heb, worden snel geleverd, de betaling loopt altijd goed en de producten voldoen uitstekend. Ook bij vragen, mocht iets niet duidelijk zijn, worden uitstekend behulpzaam en dus met vakkennis, beantwoord.

CG verweij 03-06-2020

Ik ben erg tevreden over de verzending en de mogelijkheid een Demo model aan te kunnen schaffen dit vind een leuke kans de doos was beschadigt maar dat wist was duidelijk aan gegeven maar daar fotografeer
je niet mee dus een leuke aanschaf prettig toestel ik was een Lumix gewend dan is de
Olympus E-OM Mark 11 wel iets anders maar hij wend snel

harry 03-06-2020

Ik had een Nikon D3500 besteld. Het betrof een set met een extra lens (70-300mm). Ook zat er een cleaningcard bij de set. Alles op voorraad. Snel besteld dus. De cleaningcard bleek echter NIET op voorraad te zijn en ik kreg bericht dat de levering een dag of 3 kon gaan duren. Ik heb gemaild en gevraagd of ze de bestelling toch konden opsturen zonder de cleaningcard.
Dit werd snel afgehandeld. Een dag later had ik de camera in huis. De cleaningcard kwam 1 week later.
Perfect service en klantvriendelijkheid. Ik ga zeker meer artikelen kopen bij cameranu.nl.

Pim de Lange 03-06-2020

Ik heb een Lens voor mijn camera besteld. De lens werd met een dag bezorgd zoals beloofd. De lens was goed verpakt zodat de kans op schade minimaal was.
Ik werd op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond. Ik ben ook zeer tevreden over het prduct.

Brordie 02-06-2020

Product voldoet aan de eisen. En werd op de afgesproken tijd een dag na,bestellen bezorgd.

Arie B 02-06-2020

Afspraak over aflevering was duidelijk en bevestigd met een mail.
De fysieke winkel had een professionele uitstraling met vriendelijk (plus deskundig) personeel

P. Scholtes 02-06-2020

Camerarugzak gekocht. Was helaas niet direct op voorraad, maar zoveel haast had ik niet. Werd toch geleverd ruim binnen de nieuwe afleverdatum. Rugzak voldoet zoals verwacht.

CarinaDumais 02-06-2020

Altijd goede service via de webshop en winkel, snelle levering en goede communicatie. Een fotozaak die eigenlijk alles heeft, wat je nodig hebt voor fotografie, van camera's en lenzen tot handige gadgets en onderdelen.
Dikke 10...

Jan 02-06-2020

Ik heb er een 2e hands flitser gekocht waarvan ik dacht dat hij het niet goed deed. Gratis terug gestuurd en het bleek dat mijn batterijen niet goed waren. Daarna is hij nog een keer gratis teruggestuurd, omdat hij niets meer deed. Opgestuurd naar de fabriek (Metz) en voorzien van nieuwe elektronica en heb ik hem weer terug gehad en werkt nu weer perfect. Je weet pas goed hoe een winkel is als je iets voorhanden hebt gehad en in mijn geval was dat zo. Ik ben er dan ook zeer content mee hoe de zaak is afgehandeld. Verder heb ik nog eens gevraagd of ze mij een lens konden verkopen voor dezelfde prijs als de aanbieding bij de concurrent. Helaas zijn ze hier niet in mee gegaan anders had ik hier alles gekocht en had het een 10 geweest.

Robert 02-06-2020

Mooie winkel met goed aanbod in alle prijsklasse. Zeer correcte en snelle levering zelfs in corona tijden.

A. Sandee 02-06-2020

Prijs/kwaliteit in orde, voor online mag het iets goedkoper. Verder alles ok!

Patrick 02-06-2020

Uitgebreid up-to-date aanbod aan goede prijs. Makkelijk bestelproces met correcte en zeer snelle levering
Top

Kaandorp 02-06-2020

de levering en service van cameraNU is uitstekend. ze zijn echter naar mijn mening vaak te hoog geprijsd. toch je specifieke spullen willen hebben adviseer ik lekker te wachten tot deze in de aanbieding zijn.

Ruth 02-06-2020

Goede producten voor een lage prijs! Snelle levering en goede communicatie!

Erik 02-06-2020

Vooral het deskundig en behulpzame personeel maken dit voor mij een fijne winkel.
Dit was voor mij de derde keer dat ik hier een camera kocht en als ik aan wat nieuws toe ben ga ik zeker weer naar Cameranu.