Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Fotograaf 05-04-2017 Via de website gekocht

Het juiste adres voor ieder hobbyist & prof !

J.l. waar ik al een tijd naar opzoek was een 35mm objectief voor fullframe Nikon D750. Gevonden bij Cameranu.nl, zowaar geen nieuwe, maar wel een zeer goed onderhouden "Sigma AF 35mm f/1.4 DG HSM Art objectief" zonder gebruikssporen in doos voor een zeer mooie prijs.
Een goede filter erbij gekocht van B&W.
Binnen 2 dagen in huis. Dat is pas nog eens service!

Bart 04-04-2017 Via de website gekocht

Lekker overzichtelijk, snelle levering en goede service

Onlangs heb ik een lens gekocht via cameranu.nl.
ik twijfelde over de kwaliteit van de lens, mede dankzij enkele reviews online. Na contact met de helpdesk bleek dat ik mijn product eerst kort kon testen, op eigen verantwoording natuurlijk. De lans was de volgende dag geleverd en ik kon er gelijk mee aan de slag.

An 04-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Mijn bestelling vanuit Belgie was al na 2 dagen geleverd. Uitstekende service en een geweldige winkel met heel veel keuze voor fotografie hobby en proffessioneel. Een echte aanrader

Jarell 04-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling ging vlekkeloos.

Ik heb pas via de site van CameraNU de Canon EF 50mm f/1.8 STM objectief besteld voor mijn Canon DSLR.
Het bestellen ging vlekkeloos en de levering was precies op tijd, dus ik ben helemaal tevreden.
Ik ga hier vaker dingen bestellen voor mijn camera!!

Rob 04-04-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

MacBook Pro gekocht. Medewerker heeft alle bestanden oude MacBook overgezet incl de instellingen waardoor ik er binnen 2 min gewoon mee aan de slag kon. Geweldig!

vdkx 04-04-2017 Via de website gekocht

vervanging schroefje balhoofd B3

ik had een schroeje van mijn balhoofd B3 stuk gemaakt .
ik heb dit besteld via CameraNU.nl en het wordt op korte termijn geleverd en dit zonder kosten.
dit is een geweldige service !

Hans van Oosterhout 04-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl. in Urk

Onverwachte extra service

Bij een aanschaf van een nieuwe 1 poot statief voor mijn vrouw van Manfrotto bracht ik mijn verlies tersprake van een dopje van mijn 1 poot statief, direct nam de medewerker van cameranu.nl. het initiatief om de firma te bellen Manfrotto en bestelde het juiste dopje. Tijdens mijn vakantie weekje kreeg ik bericht maar kon niet direct het ophalen. Waarop ik toen ik thuis kwam een koerier aan huis kreeg om mij het pakketje af te leveren. Dit vind ik echt oprechte service kosten niets. Alle dank aan cameranu.nl. nl voor deze zeer correcte service.

Sandra van Hout 04-04-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd

Ik weet uit eerdere bestellingen dat dit een zeer betrouwbare webwinkel is en dat wat je voor 23:59 besteld de volgende dag al in huis hebt.
Ik vind dit zeer fijn omdat ik vaak sávonds bedenk om iets te kopen, en de volgende dag kan je meteen aan de slag.
Dit is nog lang niet altijd zo bij andere webwinkels. Ook het feit dat je gewoon weet dat je een 100% orgineel product ontvangt geeft mij een zeker gevoel.
Na al meerdere teleurstellingen hierover bij een andere webwinkel zal ik nu altijd bij cameranu.nl mijn aankopen blijven doen.

Lisette Bouwen 04-04-2017 Via de website gekocht

Het is in 1 woord super!!

Cameranu.nl kende ik nog niet, de naam van de zaak kreeg ik via een kennis te horen.
De site zag er prima uit.
Statief 27 maart j.l. 20:00 besteld, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader, super blij met dit nieuwe adres. Ga zeker deze winkel in de toekomst aanbevelen

Rene Expertsalon 04-04-2017 Via de website gekocht

Heldere Website en snelle bezorging

Eigenlijk een 10 waard, maar miste de info dat er geen geheugenkaart bij de bestelling wordt geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk bereikbaar voor telefonische vragen. Super service!!

Ralph Groenink 04-04-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment en snelle levering!

De shop geeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou mensen zeker aanraden hier hun cameraproducten aan te schaffen. Een compleet assortiment en snelle levering! Top!

wimwes 03-04-2017 Via de website gekocht

Canon SX 720 HS

Ik koos voor cameranu.nl omdat de prijs hetzelfde was als andere webwinkels maar zij geven wel 5 jaar garantie! Verder kenden wij het bedrijf al van eerdere aankopen die ook bijzonder goed zijn bevallen. De levering is supersnel!

niwreg 03-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Online (laat op de avond) 2 items besteld, helaas was er maar 1 op voorraad, volgende dag meteen netjes mailtje met wanneer ze alles weer op voorraad verwachten en of ik het ene 1 item op voorraad al toegestuurd wou hebben of dat ik wou wachten tot alles compleet was. Omdat ik deze items vrijdag nodig had heb ik aangegeven dat ik wel wou wachten tot alles compleet was maar dat ik het uiterlijk vrijdag nodig had. Was geen enkel probleem en men zou de het ene item wat op voorraad was uiterlijk woensdag opsturen. Uiteindelijk bleek de voorraad ruim op tijd aangevuld te zijn waardoor ik het 1 dag later alles alsnog ontvangen heb.

Maayke 03-04-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Op zoek naar een groothoeklens via google leverde dit het beste zoekresultaat op. Qua prijs en garantie (5 jaar!) op de lens geb ik een bericht gestuurd aan Cameranu en een reservering gemaakt om de lens te bekijken en aan te schaffen. In de winkel even moeten wachten, maar onder het genot van een kop koffie was het wachten zo voorbij. Bij de balie mijn reserveringsnummer gegeven en toen mijn bestelling was gepakt de lens even rustig uitgeprobeerd. De medewerker legde nog wat zaken uit en nam er de tijd voor. Erg prettig!

MV 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service, product voldoet aan verwachtingen.

Via Kieskeurig kwam ik op deze site. Ik heb de camera makkelijk kunnen bestellen en de order werd volgens afspraak op tijd afgeleverd.

Dennis Goedbloed 03-04-2017 Via de website gekocht

Goede info en keurige levering - topservice

Site was overzichtelijk en het product goed omschreven. Voorzien van duidelijke foto's en productinformatie (technisch). Ik wist precies wat ik ging aanschaffen voor cadeau! De levertijd (een tijd slot van 3 uur, nauwkeurig!) werd al direct na bestellen doorgeseind en die klopte ook keurig! Super! Blije echtgenote!! :)

Ronald M. 03-04-2017 Via de website gekocht

2x besteld, en 2x perfect!

Tot 2x toe een bestelling geplaatst, en tot 2x toe perfecte afhandeling.
Ook telefonische informatie word netjes en eerlijk beantwoord.
Na de bestelling ontvang je direct een email met een bevestiging en voorwaarden.
Een tweede email met een afhandelingsbevestiging volgt al snel, en daarna een derde email met daaran gekoppeld de factuur/garantiebewijs.
In deze laatste email zit dan ook een "track and trace-link"
Beide keren werden de bestellingen al de volgende dag bezorgd, en keurig verpakt !
Kortom ...... heel tevreden.

MC 03-04-2017 Via de website gekocht

Mooie camera!

Ze hebben een hele goede service en zijn erg behulpzaam. Ook heb je razendsnel contact met ze via email e.d. waardoor je snel keuzes kunt maken.

Mark 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Bestelde vier producten terwijl er drie op voorraad waren. Winkel communiceerde goed, en gaf me de keuze wanneer ik de producten wilde ontvangen (allemaal tegelijk, of de drie op voorraad direct en de vierde later). De levertijd was alsnog snel, met drie werkdagen. Uitstekende service!

Tjeerd de Vries 03-04-2017 Via de website gekocht

top service

Als je vragen heb worden die onmiddelijk beantwoordt en geven ze goed advies.
ze luisteren naar wat je nodig heb en passen daar dan ook het advies op aan.
de leveringen zijn altijd snel en als er iets mis is wordt dat zo geregeld en hersteld.

Bob 03-04-2017 Via de website gekocht

Heldere site, makkelijk te kiezen en zoeken. Correcte en snelle levering.
Vragen per E-mail: per omgaande reactie.

JayDouble 03-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service met hoofdletter S

Ik had op de laatste dag van een aanbieding een bestelling willen plaatsen voor de aanbieding. Alleen, het product was toen al uitverkocht. Dus ik had de duurdere variant willen kopen, maar ook daarvan pakte de site de kortingscode niet. Vervolgens heb ik via facebook een vraag gesteld over het niet accepteren van de code, waarop ik een dag nadat de actie afgelopen was, alsnog het product kon bestellen met korting.
Het enige nadeel voor mij was dat er daardoor een levertijd op zat van 1 werkdag meer. Om het wachten te compenseren kreeg ik een lief kaartje van de helpende hand van CameraNu.nl

Steve 03-04-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Ik was op zoek naar een afstandsbedienings kabel voor mijn nikon, en deze was ruim goedkoper dan een identieke elders. Hij werdt snel en gratis geleverd en ik heb al veel plezier van gehad.

Annabelle 02-04-2017 Via de website gekocht

Interessant assortiment en snelle service!

Ik was op zoek naar een cadeau voor mijn 14 jarige, vet puberende, neefje. Ik wist dat hij een Go pro heeft, dus besloot ik om in jullie accessoires voor de Go Pro te kijken. Daar vond ik al snel de Go Pro Cap, echt een super cadeau! Mijn neefje is er heel erg blij mee en vind hem gelukkig ook nog 'cool'.
De verwerking van de bestelling was vlot en het verzenden was tip top in orde.

willem ras 01-04-2017 In de winkel gekocht
cameranu op urk

toppie!!!!!

Top zaak, top personeel, top service, top bezorging, top advies, top assortiment, top site, een dikke tien, helemaal toppie!!!!
Ondanks dat het de goedkoopste, snelste en makkelijkste oplossing is om de nodige spullen met de post te laten bezorgen, kan ik het soms niet laten om van Haarlem naar Urk te rijden om daar op mijn gemak eens rond te neuzen. Nog nooit meegemaakt dat ik niets te vragen had voor mijn verjaardag.
Je voelt je echt weer een kleine jongen in een snoepwinkel. De keuze is reuze en het advies eerlijk en deskundig.
Of je nu als pro of amateur komt, voor een paar duizend euro of een paar tientjes koopt, er wordt ruim de tijd genomen om je te helpen en te adviseren zodat je weer met een blij en tevreden gevoel naar huis gaat. Op advies van de verkoper wel eens met andere artikelen naar huis gegaan die goedkoper waren en net zo goed dan de eigen merk gebonden artikelen.
De koffie/thee, frisdrank, leeshoek, zitjes, toiletten. Alles is netjes, schoon, top dus.
ik heb maar één advies: sodeju, ga snel eens naar camera nu!

M. Nijssen 01-04-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle en goede levering en service, prima prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijk contact met de verkopers, ook via de webwinkel

Annie 01-04-2017 Via de website gekocht

CameraNu is een (web)winkel met kennis van zaken. Vragen over producten worden op een fijne manier beantwoord. Ze leveren snel en bieden een goede betrouwbare service.

Elly 01-04-2017 Via de website gekocht

Prettige webwinkel

Bij deze webwinkel zijn de producten goed geprijzend, de sortering is ruim en als je belt voor advies wordt je snel en goed te woord gestaan.

RenelPix 01-04-2017 In de winkel gekocht

Erg goede en snelle service!

Tijdens de fotobeurs Professional Imaging wilde ik een statiefbalhoofd kopen dat niet in het systeem van CameraNU leek voor te komen. Op aanraden van de medewerker van CameraNU de dag na de beurs even een mailtje gestuurd waarop prompt actie werd ondernomen. Twee dagen later had ik het gewenste balhoofd in huis en ook nog voor een lagere prijs!
Erg tevreden!

Jo Ruijs 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima gegaan allemaal

Alles is verlopen zoals verwacht, gekregen wat ik wou en al de volgende dag, ga zeker nog meer bestellen, concurrerende prijzen, ga zo door.

de Haas 01-04-2017 Via de website gekocht

duidelijke info

Moest een lensdop hebben met een bepaalde afmeting . Goede info welke maat je dan moet hebben voor een bepaald merk lens. Mooi op tijd geleverd

Imro 01-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd!

Heb vaker producten via deze webwinkel gekocht en opnieuw erg tevreden. Producten was niet op vooraad en had een levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Op zaterdag besteld en op dinsdag al binnen!

Wiebe 31-03-2017 Via de website gekocht

Goed en Snel!

Eerst wat vragen gesteld die perfect beantwoord werden. Toen mijn keuze gemaakt en de dag erna heb je je camera in huis, echt super snel. En als je iets betaald krijg je het dezelfde dag. Gratis verzending. Groots. Fantastische ervaring. Ik zeg doen.

Merel 31-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ze weten waar ze het over hebben

Je word goed geholpen, je krijgt duidelijke uitleg en het personeel weet waar ze het over hebben. Ontzettend klantvriendelijk!! Echt een aanrader.

Miranda 31-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Direct na het plaatsen van mijn bestelling, werd ik via de mail op de hoogte gesteld van de gang van zaken. Via de track en trace code kon ik het pakket goed volgen.
De bestelprocedure was erg duidelijk. Ik vond het fijn dat ik reviews van het product kon lezen op de website.

Cor 31-03-2017 Via de website gekocht

Bijzondere snelle service

Ik wist niet van deze webshop en toen op kieskeurig zag ik hem staan .hij kwam mij gelijk sympathiek over dus ik ging met hun in zee

Eveline Vijge 31-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer vriendelijke en enthousiaste benadering van de klant. Men neemt de tijd voor je om je breed te informeren. Men geeft goede tips om jezelf verder te kunnen ontwikkelen en inspireert je daarbij zonder opdringerig of dwingend te zijn. Door de inruilmogelijkheid van apparatuur wordt je in staat gesteld om een volgende stap te zetten of over te stappen naar nieuwe technieken. Maar zelfs bij een onverhoopt verkeerde keus kun je zonder problemen, mits binnen de gestelde tijd en alles in orde en compleet, de spullen weer inleveren of inruilen voor iets andes dat beter aansluit bij je eigen mogelijkheden. Kortom: een winkel waar Je heel goed wordt geholpen in je zoektocht naar de juiste spullen en je daarna met nieuw enthousiasme aan de slag gaat.

Mieke 31-03-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd

Deze shop voelt aan als een winkel en geeft mij een hoop vertrouwen. Ze komen na wat ze beloven, supersnelle levering en duidelijk webshop

Ferry 31-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima no nonsense webshop

Een erg compleet aanbod, scherpe prijzen en heldere omschrijvingen. De verzending ging prima en snel. Ik heb nog geen ervaring gehad met de after-sales, dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dat het natuurlijk altijd gunstig is wanneer after-sales niet aangesproken hoeven te worden :)

Rob 31-03-2017 Via de website gekocht

Niet alleen service, maar ook nog eens rap èn goedkoper!

Ik zocht een tas voor mijn digitale camera. Kwam al meteen op de site van CameraNu terecht. Ik hoefde niet eens verder te zoeken. Ik wist wat de prijs was en daar was CameraNu nog goedkoper in. Ook geen verzendkosten! De volgende dag al geleverd.
Ik kwam/kom er vaker. Prima bedrijf!

Horizon 22 31-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische dienstverlening en keuzes

Door bij CameraNu.nl te bestellen weet je dat je een snelle afhandeling en bevestiging via de mail kan verwachten. Vandaag iets aankopen en morgen al weer iets bijkopen geeft aan dat dit voor mij een goede reden om bij CameraNu.nl te blijven kopen. Weet wat je doet, bij CameraNu.nl zit je altijd goed.

Merijn 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en laagste prijs!

Toen ik de pen voor mijn tekentablet kwijtraakte en een nieuwe wilde bestellen schrok ik van de prijzen. Een nieuwe pen was even duur als een geheel nieuw tablet. Gelukkig kwam ik de pen op cameranu.nl tegen. Voor een schappelijk bedrag kan ik nu weer gebruik maken van mijn tablet. Volgende dag had ik de pen al in huis!

M Orbons 31-03-2017 Via de website gekocht

Dit is de tweede keer dat ik bij camera nu bestel en ik ben zeer teverden! Niet alleen is er een erg groot aanbod waardoor vergelijken en een camera op maat vinden makkelijk is, maar mijn bestelling was ook nog eens heel snel thuis bezorgd.
De dag na het bestellen was mijn camera al binnen, en ook tijdens het transport werd ik aan de hand van mails goed op de hoogte gehouden, goede serves.

Herman 30-03-2017 Via de website gekocht

Heldere webwinkel met snelle levering

Shop voorheen ook wel fisiek bezocht , dan zie je nog es wat. Internet bestelling s'avonds van een mooie systeemcamera geleverd op de volgende dag.

Jokko 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, overzichtelijke inzicht bestelstatus

Bestelling snel in huis en op de hoogte gehouden van overdracht betaling tot onderweg zijn van bestelling

Haijo 30-03-2017 In de winkel gekocht
Hoofdvestiging / winkel in Urk

Vriendelijke service

Bij de aanschaf van de verrekijker is er voldoende mogelijkheid geweest om het gebruik te testen. Top!
Dit kan niet gezegd worden van de camera; geen uitleg. Maar daar is nog wel uit te komen met de Beknopte gebruiksaanwijzing.
Wat echter echt miste toen ik thuis was en de aanschaf had bekeken, is de advisering over hoe de bijgeleverde draagriem en de aangeschafte Verrekijkerharnas EMF-1 aan de verrekijker te bevestigen. Dit is wel een punt van aandacht!

koopjesjager 30-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering & top kwaliteit!

de site is heel klantvriendelijk, we kochten een mooie verrekijker en na lang zoeken was Cameranu.nl aanzienlijk goedkoper dus was de keuze snel gemaakt. Goede service en snelle levering en ik kan Cameranu.nl echt aanraden bij vrienden en kennissen.

Lucas Harms 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede bereikbaar en zeer snelle levering! Chapeau CameraNu!

Telefonisch zeer goed bereikbaar voor advies. Daarna zeer snelle levering met indicatie voor tijd van bezorging. Een voorbeeld voor veel organisaties! Zo zouden het meer moeten doen!

Dhr. van de Pol 30-03-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk en deskundig advies

Het was voor ons de eerste keer dat we deze winkel hebben bezocht. We zijn zeer naar tevredenheid geholpen. De medewerker was duidelijk ter zake kundig en hij heeft ons echt goed geadviseerd.
Met een heel goed gevoel zijn wij naar huis gegaan en dat is tegenwoordig helaas op veel plaatsen wel anders.
Echt een adres om naar terug te komen.

Rein 30-03-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl zegt wat ze doen en Ze doen wat ze zeggen.

Goede en duidelijke info over de camera. Makkelijk besteld en snel geleverd. Dus bij een volgende camera weet ik CameraNU.nl. weer te vinden.