Ton 05-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop digitale camera

Ondanks de drukte in de Kerstvakantie werd de tijd genomen om voorlichting te geven. Er werd geen merk of type opgedrongen en de medewerker maakte een deskundige indruk

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Geen haast

Jo Daniels 05-01-2017 Via de website gekocht

Eerlijke prijs

In kocht een Manfrotto statief via een een aanbieding in de Cameranu.nl nieuwsbrief. Bij het betalen werd er teveel berekend. Nadat ik dit gemeld had aan cameranu.nl heb werd het bedrag direct gecorrigeerd. Daarom beoordeel ik cameranu.nl als Eerlijk en Oprecht

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prima aanbiedingen

Dennis 05-01-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

WIj hebben online een bestelling geplaatst en dezelfde dag nog ontvangen.
Ook was andere websites voor een uitbreiding naar 5 jaar garantie om een verplichte review te schrijven. Hier hoefde we alleen bij de bestelling een code toe te voegen en de 5 jaar garantie was toegevoegd.

Pluspunten

• goede site
  • snelle levering

Frenk 05-01-2017 Via de website gekocht

Brofish Motolapse (timelapse)

Geweldige shop, zeer snelle levering! Ruime keuze! Geen verzendkosten! .............................

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Leuke aanbiedingen

Henkav 05-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl is een super webstore voor alle AV en Foto app.

Ik heb bij cameranu.nl een Canon EOS 700D body gekocht voor een echt lage prijs. Daar boven op was er een 5 jaar garantie upgrade. (deze was ik vergeten aan te vinken, maar werd achteraf zonder problemen toegevoegd.) Ik had de camera voor 12.00 uur besteld en deze werd dezelfde dag nog geleverd. En dat tijdens de Kerst drukte. Toen de prijs van de camera een dag later 10 euro was gezakt, kreeg ik na een mailtje zonder problemen de 10 euro teruggestort op mijn rekening. Dus al met al een top webwinkel. Complimenten dames en heren van Cameranu.nl

Pluspunten

• Snelle service.
  • Correcte afhandeling.
  • Super snelle levering.
  • Overzichtelijke en uitgebreide site.

Minpunten

• Geen.

Michel 05-01-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker bynolyt

In de winkel geweest. Goed advies gekregen en kijkers erbij gehaald om te vergelijken. Alle tijd voor je. Met eerdere aankopen dezelfde ervaring top.

Pluspunten

• Nemen de tijd voor je

erik 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf. De bestelling werd vlot geleverd en telefonisch zijn ze goed bereikbaar voor hulp. Ga zo door.

Pluspunten

• vlotte service
  • goede klantenservice

Henri 05-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

CameraNu was al ruimschoots bekend vanwege de aanschaf van camera's en toebehoren in het verleden. Een prettige winkel op Urk als je advies nodig hebt en een snelle webwinkel als je al weet wat je wilt. Een verrekijker in dit geval. 's Avonds laat besteld en de volgende morgen thuisbezorgd. Gewoon goed. Mijn eerdere ervaringen werden bevestigd.

Pluspunten

• goede service
  • duidelijke website
  • levering de volgende dag

Jack Bos 05-01-2017

Top

Snel en overzichtelijke site. Communicatie over de bestelling is super. Beloven wat ze zeggen. En snelle levering zelf tot in de avond door redjepakketje bezorgdienst die zeer klantvriendelijk was.

Pluspunten

• Service
  • communicatie
  • Snelle levering

janet 05-01-2017 In de winkel gekocht
URK

canon EOS1300D

Op internet had ik opgezocht wat ik wilde hebben. In de winkel van Cameranu In Urk de camera gekocht. De winkel is gemakkelijk te vinden en te bereiken. Ik wist wat ik wilde hebben, mbv een nummertjessysteem werd ik snel naar de juiste balie verwezen. De medewerker uitgelegd wat ik wilde, hij kon goed en adequaat antwoord geven op mijn vragen. Na 20 minuten verliet ik als tevreden klant (met camera) het pand.

D. Jacobs 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, snelle service

Cameranu was de goedkoopste in de aanschaf van het product dat ik wilde. Verder hadden ze mooie pakketaanbiedingen (camera met accessoires). De levering was enorm snel - in de ochtend besteld en in de middag geleverd. De communicatie verliep goed per mail.

Pluspunten

• Snelle service

Andre 05-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prettige winkel met goed advies

Via via bij Cameranu gekomen. Goed advies ontvangen en goede keuze kunnen maken. Ruim aanbod van Spiegelreflex camera's.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • prettige winkel

Minpunten

• Niet volledig geïnformeerd op lopende acties

Kees de Vries 05-01-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goed artikel

Ik zocht een middel om mijn fotoframe te laden. Dacht daar een intern geheugen in zat. Helt lukte mij niet en toen cameranu.nl gebeld. Die adviseerde mij om een sd kaart via een cardreader te laden en deze als mediaopslag aan te sluiten op het fotoframe. Resultaat alles werkt naar tevredenheid.

Pluspunten

• Makkelijk telefonisch bereikbaar
  • Goed advies
  • Snelle levering
  • Begrijpelijke website

Bertrik 05-01-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Bij Cameranu weet je zeker dat je een goed advies krijgt en de beste spullen voor de goede prijs. Ook bij eventuele schades wordt je zeer correct en snel geholpen. Ik bestel veel van mijn spullen hier.

Pluspunten

• kennis
  • accuraat
  • snelle levering
  • goede klachteservice
  • goede klantenservice

F.de Keizer 05-01-2017 In de winkel gekocht

Winkel te Urk

Mijn motivatie begon op het moment dat ik op zoek was naar objectieven en daar direct via een chatbericht werd aan gesproken door een medewerker. Deze nam uitgebreid de tijd voor mij. Hierop besloot ik om vanuit België naar Urk te rijden alwaar een zeer vriendelijke verkoper de tijd voor mij nam om advies te geven. Bij deze winkel is de klant zeker Koning en voor mij een reden om daar op korte termijn terug te komen om nog meer inkopen te doen.

Pluspunten

• het chatten voor advies
  • de order die je met chatten kan plaatsen
  • de kennis van de verkoper
  • de tijd die men voor de klant heeft
  • kundig advies

Francesco 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Deze webshop was me aanbevolen door een fanatiek fotograferende collega. De prijs van het bestelde artikel was uitstekend en de bezorging was ook in de decemberdrukte stipt op tijd.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Tom 05-01-2017 Via de website gekocht

MacBook Air en Fuji Instax 70 mini

Ik had bij Cameranu.nl al eerder mijn Nikon camera besteld en van de service gebruik moeten maken van Cameranu.nl. Daar was ik toen al zeer tevreden over. Met de koop van deze twee artikelen wist ik dus al dat het goed zat. En inderdaad werd de bestelling keurig afgeleverd op de afgesproken avond tegen een kleine meerprijs in de bezorgkosten. De artikelen zaten compleet, keurig en veilig verpakt. Ik had ook een 10 kunnen geven, want ik zie zelf op dit moment niet wat er te verbeteren valt.

Pluspunten

• Gebruikersgemak site
  • eenvoudig te bestellen
  • Juiste tijdstip levering
  • Juiste artikelen

Gaike 05-01-2017 Via de website gekocht

Toch snelle levering

29 dec maak ik een bestelling voor een aantal producten. Eén van de producten blijkt echter niet op voorraad. Mogelijke wachttijd 5 werkdagen. Tot mijn grote tevredenheid wordt de bestelling 31 dec geleverd. Keurig verpakt en toch nog zeer snel. Uitstekende actie!!

Pluspunten

• ondanks nalevering toch zeer snel geleverd
  • Goede verpakking

Simoneo.com 05-01-2017 Via de website gekocht

CameraNu: scherpe prijzen en prima service

Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met CameraNu.nl. Goede producten, scherpe prijzen en ook prima service. Ze reageren altijd direct op mailberichten en telefonisch contact is plezierig. Het is al jaren mijn vaste winkel voor camera aankopen.

Pluspunten

• snelle reactie
  • scherpe prijzen
  • plezierig telefonisch contact

Mr. Maskerade 05-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling lens Canon

Aangezien ik op zoek was naar een telelens voor mijn Canon DSLR, besloot ik deze nog voor de kerstdagen te bestellen. Wat enorm fijn was, was dat de mogelijkheid bestond om de bezorging op dezelfde dag te laten leveren als dat de bestelling geplaatst was.
En wat blijkt, aan het begin van de avond werd mijn bestelling keurig en vriendelijk aan de deur afgeleverd.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn lens, de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het was niet de allerduurste lens maar presteert wel gewoon voor zijn kunnen.

Pluspunten

• Snelle levering

Rob Jongejan 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede producten en zeer snelle service!

Ik heb in de loop van tijd al meermalen producten gekocht via de webshop van Cameranu.nl
De producten zijn allen goed tot zeer goed van kwaliteit, en ik ben er zeker van dat alle kopers bij cameranu.nl dat vinden of gaan ervaren!
Daarnaast is de levering buitengewoon snel en goed verzorgd!
Niets dan lof voor jullie!

Pluspunten

• Goede producten
  • Snelle levering
  • Prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig

Minpunten

• Nou ja, eentje dan : GEEN! ;-)

Gaetan 05-01-2017 Via de website gekocht

100% tevreden.

Al de tweede maal dat wij daar een Canon printer kopen, overigens ook de goedkoopste van het web, met alweer een 100% nakomen van alle beloftes.
Doe zo voort.

Pluspunten

• Goedkoper dan concurrent
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Rob Verkerke 05-01-2017 Via de website gekocht

Afstandsbediening Nikon fotocamera.

Ben al jaren klant bij Cameranu.nl, altijd op tijd mijn gezochte items op de zeer overzichtelijk website.
Pluspunt is zeker dat je per mail steeds op de hoogte wordt gehouden over het verloop.

Pluspunten

• Prima website met een ruim aanbod

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.

PB 04-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig en goede service en advies

Voor fotocamera, objectief en fotoaccessoires komen wij al 6 jaar bij CameraNu. Zowel in de winkel als online.
We worden altijd goed geholpen en krijgen deskundig advies van vakbekwame medewerkers dat is afgestemd op onze wensen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Assortiment
  • Advies
  • Luisteren naar persoonlijk wensen
  • Betrouwbaar

Corry 04-01-2017 Via de website gekocht

Perfect

Supersnelle levering, same day delivery was gratis
Product was verzonden in originele doos zonder verpakkingdoos, zou ik zelf niet zo gedaan hebben, mede omdat de doos dus ook beschadigd was, product gelukkig intact.

Pluspunten

• Supermakkelijk bestellen
  • Snelle levering

Minpunten

• verstuurd in originele doos, geen verpakking

Mischa 04-01-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel kan toch samen!

Oplaadbare VARTA batterijen gekocht voor een goede (goedkoopste!) prijs en met een snelle en correcte levering. Aanrader!

• Snelheid van levering

John L 04-01-2017 Via de website gekocht

Evenvoudig besteld, goede voorwaarden en snel geleverd

Nadat ik mijn research online heb gedaan ben ik op zoek gegaan naar de beste aanbieding. Cameranu.nl sprong eruit met 3 jaar extra garantie. De online bestelling was zo gedaan en de levering was, zoals beloofd, de volgende dag. De informatie voorziening van zowel de bestelling als de levering was perfect.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Gunstige voorwaarden

Toon van Kessel 04-01-2017 Via de website gekocht

Netjes - duidelijk en een goede service

Gemakkelijk alles te vinden en goede informatie en goede informatie over het versturen van de bestelling

harrxyz 04-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl - betrouwbaar!

Met een regenachtig weekend in het vooruitzicht was ik opzoek naar een winkel die snel en betrouwbaar het Fujinon 23mm f2.0 WR (Weather Resistant)objectief kon leveren. Ik kies specifiek voor CameraNu.nl omdat zij meestal een goede voorraad hebben en dat de dozen uit deze voorraad nog ongeopend zijn. Hierdoor weet ik dat de lens maagdelijk nieuw is en dat het dus geen objectief is waar de vingerafdrukken op de lens zitten. Ook mijn favoriete B+W filters zijn op voorraad. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Voorraad

Marco 04-01-2017 Via de website gekocht

Printer 4in1

Een van de goedkoopste op het internet snelle levering en netjes bezorgd ondanks de feestdagen dus een aanrader

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Netjes afgehandeld

Peter van Doren 04-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle leveringen!

In de maand december heb ik behoorlijk wat apparatuur aangeschaft, niet tegelijkertijd maar verspreid. Alles werd keurig op tijd geleverd: super! Ondanks de drukke feestmaand. Bij 1 artikel (case type 6000) was de verkeerde plukschuim geleverd. Foutje van de fabrikant. Cameranu heeft het snel en goed opgelost door het artikel om te ruilen. Enkele malen contact gehad over het artikel en telkens snel en duidelijk geholpen! 1 artikel had ik overhaast (oftewel niet goed doordacht) aangeschaft; geen probleem. Heb het retour gestuurd en binnen 2 dagen had ik mijn geld netjes teruggestort gekregen.
Gisteravond nog een lens besteld; bestelling gedaan om 23:58 uur, en ja hoor; voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! Vandaag binnen gekregen!

Blij met mijn spullen, blij met de service, kortom; ga zo door !

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Ruim assortiment

Rob 04-01-2017 Via de website gekocht

Met een paar klikken je fotobenodigdheden thuis

Als amateurfotograaf koop ik tot nu toe niet vaak dure, nieuwe apparatuur on line. Toch heb ik nog regelmatig kleine en iets grotere basic fotoaccesoires nodig. Meestal kom ik dan bij Camera.nu terecht waar ik dan met een paar klikken in een werkdag en tegen een mooie prijs mijn fototas weer iets verder vul en weer verder kan spelen.

1 Keer was een product uitverkocht en kreeg ik per e-mail keurig bericht en een alternatief aangeboden. Ik zou ook bij een volgende aanschaf van duurdere apparatuur zeker deze winkel vertrouwen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Voorraad
  • In een werkdag thuis
  • Persoonlijke oplossingen

Minpunten

• Zoeken kan soms iets beter
  • De winkel zit niet bij mij op de hoek ;-)

sydney 04-01-2017 Via de website gekocht

goede winkel leuk voor foto,s/video's!

het is een goede shop met leuke en goede spullen. en ik heb nu 2 dingen besteld en 2 goed aangekomen. wel 1 ding van de 2 was jammer genoeg niet op de tijd dat hij zou komen aangekomen maar dat kan gebeuren ;)
zeker een aanrader

Pluspunten

• goede spullen
  • leuke spullen
  • goede klanten service

Minpunten

• soms telaat bezorgt

Rob 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Joby producten

Toegankelijke website, heldere omschrijving. Duidelijke foto's van de producten. Snel afrekenen. Groot assortiment. Goed verpakt, snel geleverd.

Anoniem 04-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Cameranu.nl heeft een groot assortiment waarbij duidelijk de plus- en minpunten van een product worden omschreven. Alles is online te vinden, maar bij vragen kun je ook gemakkelijk met een werknemer bellen, waarbij je vragen gelijk worden opgelost. Erg tevreden dus!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Goede vergelijking tussen producten
  • Geen extra verzendkosten

Marieke 04-01-2017 Via de website gekocht

Toppers

Al jaren koop ik al mijn fotografie benodigdheden bij cameranu.nl en altijd goede service. 1 keer is het voorgekomen dat ik het verkeerde product geleverd kreeg, maar dat was binnen 24 uur opgelost! Toppers op Urk!

Pluspunten

• Snel
  • Koerier, zelfde dag bezorgd
  • Tot 23.59u bestellen
  • Morgen in huis

W.P 04-01-2017 Via de website gekocht

Mooi toestel

Mijn ervaring betreffende Cameranu.nl online is gewoon goed, je krijgt er duidelijke uitleg je word behandeld als een klant en niet als nummer 13, het assortiment is erg groot, de winkel ter plaatse is zeer mooi, de op You tube geplaatste filmpjes met uitleg en idem op hun eigen site zijn rustig en duidelijk. Kortom ik als serieuze klant hou hier wel van. (de klacht van het niet scherpstellen is gemeld en het toestel word direct omgeruild)

Pluspunten

• Veel instelmogenlijkheden
  • Degelijk toestel
  • Supersnelle levering en uiterst vriendelijk.

Minpunten

• Bij sneeuw stelt hij niet scherp
  • geen externe oplader

Cameranu 04-01-2017 Via de website gekocht

retour zenden camera

Camera werkte niet op de aanbevolen 128 GB mini MD cart
Cameranu heeft de camere terug genomen en alles netjes afgehandeld
Kopen zonder risico bij cameranu daar kan je mee op de film 👍

Pluspunten

• Nette service
  • Snelle en betrouwbare service
  • Snelle afwikkeling
  • Kopen zonder risico
  • Snelle verzending

Shantanu Garg 04-01-2017 Via de website gekocht

Awesome shopping experience

Before purchase of filters, i chatted with customer care for which they handled all my query very well and advised me very correctly on my questions. I placed an order with Cameranu.nl for which they immediately proceeded and gave me order details. The next day, i received my order in great packing and perfect order. The overall shopping experience was very very great, smooth and awesome. They are authentic and very reliable. I HIGHLY RECOMMEND CAMERANU.NL for every type of purchasing related to photography need, as they have vast collection, great customer care, great price and give customer delight.

Pluspunten

• Reliable and authentic
  • Great customer care
  • Fastest and free delivery
  • Vast variety
  • Communicative

Connie 04-01-2017 In de winkel gekocht

Lens

Eind december ben ik in Urk langs geweest met mijn camera omdat de lens niet meer goed scherp stelde. Bij de reparatie-balie gevraagd of de lens of de camera stuk was. Met een andere camera erbij werd duidelijk dat de lens versleten was. Daarna bij een andere balie vakkundig geholpen bij de aankoop van een nieuwe lens.
Alles verliep heel soepel en snel, klasse!

vantuijl 04-01-2017 Via de website gekocht

Lightroom 6 snel in huis

Aangezien ik nog wat vragen had, heb ik de klantenservice gebeld. De dame aan de telefoon gaf me uitstekend advies, waarna ik Lightroom 6 besteld heb. Ondanks een tussentijdse wijziging door mij in de levertijd, toch mooi op tijd bezorgd. Als decemberkado ook nog een cadeaubon, prima geregeld!

Pluspunten

• prima telefonisch advies
  • ook bij wijziging nakomen van afspraken
  • thuis bezorgd zonder extra kosten
  • cadeaubon

H. Mittertreiner 04-01-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

In de avond heb ik een bestelling geplaatst op de site van cameranu.nl.
De volgende dag is het pakketje bezorgd. Het was keurig en goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij.
De bezorging ( aangetekend) was gratis, ondanks de totale bestelprijs van €30.
De factuur en de pakbon zijn via de e-mail verstuurd.
Een eerste ervaring met cameranu die zeker een vervolg zal krijgen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede, nette verpakking
  • gratis (aangetekende) bezorging

Richard 04-01-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkend

Prima prijs, ongelofelijk snelle levering. 'sAvonds op mijn bed met m'n mobieltje nog even een bestelling geplaatst, 's-ochtends vroeg een mailtje dat mijn pakket om 9:00 uur afgehaald kan worden op de gekozen locatie...!
Minpuntje is alleen dat PayPal en andere betaalwijzen extra kosten. Oeps, welk jaar was het ook al weer? 1999?

Pluspunten

• Prima prijsstelling
  • Supersnelle levering

Minpunten

• Bijbetalen voor non-IDEAL betalingen

Frans 04-01-2017 Via de website gekocht

flitsadapter voor olympus thoug

zeeeer snelle levering, in de ochtend besteld,zelfde dag nog afgeleverd met redjepakketje, uitmuntende service en tot op een half uur nauwkeurig aangegeven wanneer het pakketje geleverd werd.

Pluspunten

• goede prijs, geen extra kosten voor verzending
  • snelle levering (zelfde dag)

Kristin 03-01-2017 Via de website gekocht

Voordelig, informatief en het product zoals omschreven

Een absolut goede shop met goede informatie. Verder is het bestelproces helemaal duidelijk en wordt de klant via mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Pluspunten

• Goede Informatie
  • Makkelijk en snel bestellen
  • Voordelige prijzen

Co 03-01-2017 Via de website gekocht

Buff polar afgan grafite

Buff polar bestelt, cameranu.nl was de goedkoopste. Vlot binnen en in goede orde ontvangen. De buff is heerlijk in de winter op de scooter naar het werk.

Hans 03-01-2017 Via de website gekocht

Zoals het moet zijn!

Bestelling en levering volgens het boekje! Duidelijke informatie, helderheid over leveringsmogelijkheden en levertijden. Uitvoering precies zoals beloofd.
Zo zou iedere aanbieder het moeten doen.

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • snelle levering

Jondor 03-01-2017 Via de website gekocht

Alles naar verwachting! En dat is perfect..

Besteld, netjes van alle stappen op de hoogte gehouden via emails en keurig geleverd de volgende dag. Prettige prijs, service volgens afspraak en (alweer) een tevreden klant.. Kortom, perfect. .

Pluspunten

• Alles naar verwachting

Peter 03-01-2017 Via de website gekocht

Het licht gezien

Recentelijk belichtingsmeter aangeschaft. Winkel met grote keuze en alleszinds redelijke prijzen. BEstelling om 23:55 geplaatst en........ Levering zoals beloofd de volgende dag

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering

Michel 03-01-2017 Via de website gekocht

Nikon SB700 gekocht

Supper snelle service en voor de scherpste prijs. Product prima verpakt en op tijd afgeleverd, zoals afgesproken.