Poortman 25-01-2017 Via de website gekocht

Henzo fotoalbum

Overal gezocht naar een 'ouderwets' fotoalbum, dus zonder die insteekmapjes. Hier grote keuze gevonden en gelijk een mooi album besteld. De communicatie per mail is fantastisch en de verzending supersnel in goede verpakking. De website is overzichtelijk en het bestellen gaat heel simpel! Ik kom zeker terug!

Pluspunten

• snelle service
  • uitgebreid assortiment
  • uitstekende comunicatie

Bianca 25-01-2017 Via de website gekocht

Fotobianc

Heel netjes geholpen, ook nadat ik per ongeluk de verkeerde maat lens had besteld, werd er goed gecommuniceerd en snel een nieuwe lens besteld, heel tevreden

Pluspunten

• Goede service
  • Goede communicatie

RvG 25-01-2017 Via de website gekocht

Super shop

Zonnekap voor mijn lens besteld. Nog geen tien euro, geen verzendkosten, bij de bestelling direct een mail ter bevestiging, ik werd volledig op de hoogte gehouden over het naderende pakketje en binnen no time in huis. In een keurig doosje, veilig in een grotere doos met luchtkussentjes. En dat voor 9 euro! Super!

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering
  • Nauwkeurige berichtgeving over het pakketje

Theo Radings 25-01-2017 Via de website gekocht

Goeie service snelle levering

Ik vind de service en levering top,snel en goed mooie producten voor een leuk prijs en je krijgt zelfs een kado Bon dus wat wil je nog meer

Pluspunten

• Snel levering
  • Goeie service

Mascha 25-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

De service was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verschillende stappen in het proces. De verzending was gratis binnen een dag met trace and tracking van PTT. Producten zijn goedkoop

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

EPK Heelsum 24-01-2017 Via de website gekocht

Beloftes worden nagekomen

Het artikel was niet in voorraad en ik heb gevraagd om mij op de hoogte te houden, zodra het artikel weer in voorraad was. Na een week kreeg ik een keurig mailtje. Het artikel heb ik toen gekocht en het voldoet aan mijn verwachtingen (goede beschrijving)

Pluspunten

• Goede service
  • Goed product

DJK 24-01-2017 Via de website gekocht

Snel, servicegericht en soepel

Vandaag bestellen is morgen geleverd krijgen. Okay, toegegeven daar zijn zij niet de enige in, maar is wel een van de voorwaarden die je vandaag de dag verwacht en daar voldoen ze aan.

Ook houden ze je goed op de hoogte omtrent de status van je order en reageren ze snel op je vragen/antwoorden. Enige puntje ter verbetering hierin was voor mij de mail waarin ze je track&trace vermelden, dit doen zij in dezelfde mail als je factuur, hierdoor Lees je (ik) hier overheen/mis je het.

Last but not least, soepel. Soms heb je de pech dat je een product koopt dat niet voldoet, jammer voor je joh? Nope, zij nemen volledige verantwoordelijkheid! Geen "we sturen hem op voor reparatie, u krijgt het product over X weken terug" Nee, niets van dat, maar wel: Stuurt u het product (gratis) terug en u ontvangt z.s.m. een vervangend product!

Wat mij betreft een erg fijn bedrijf om je producten te kopen!

Pluspunten

• Snelle en correcte levering
  • Servicegericht
  • klant centraal

Minpunten

• (Advies) factuur & tracknr. in aparte mails doen

Garret Barends 24-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl ......gewoon de beste!

Cameranu is een nononse kwaliteitswinkel, hier ben ik al jaren zeer tevreden klant. Alles wat ze verkopen wordt met dezelfde vakkundigheid en passie geleverd. Deze mensen weten echt alles over hun producten, leveren snel en hanteren een scherpe prijsstelling. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Uit voorraad leverbaar
  • Scherpe prijsstelling
  • A-merken
  • Professionele website

Moniek 24-01-2017 Via de website gekocht

Na gevraagd te hebben wanneer een artikel weer op voorraad was kwamen ze hier snel op terug. Dat vind ik super netjes! Ook kun je aangeven wanneer je iets geleved wilt hebben, wat natuurlijk altijd fijn is. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Iets te veel bevestigingen na plaatsing bestelling

Bas nodelijk 24-01-2017 Via de website gekocht

statief voor mijn filmcamera

Als alles eerst ben ik heel blij met de levering, echt super snel verzendingskosten was echt niks
Ik ben echt heel heel heel blij met mijn product bedankt voor de hulp, die nodig was om mijn camera stabiel beeld te geven.

Pluspunten

• Goeie spullen
  • Snelle levering
  • Goed de waarheid over het product vertellen

JB 24-01-2017 In de winkel gekocht

Eyecup

Wat de kameraexpress in Zwolle moest bestellen met een levertijd van zeker 6 weken, was bij jullie gewoon op voorraad in de winkel. Doordat ik brildragend ben, heeft de eyecup zeker een toegevoegde waarde. Het beeld door de zoeker wordt veel beter weergegeven. Door de snelle levertijd kon ik met veel plezier deelnemen aan de Photowalk.
Top Service!

M. Kooij 24-01-2017 Via de website gekocht

pinnacle studio

perfecte afhadeling van bestelling.
helemaal conform beloftes op de website.
Ook de telef. informatie was helemaal op maat.
Alle lof dus voor dit bedrijf.

A. Burger 24-01-2017 Via de website gekocht

Zelfs boven verwachting

Afgelopen week kocht ik bij cameranu.nl een ‘Falcon eyes PT-50 statief dolly universeel’. Omdat ik houd van goedkoop en kwaliteit kwam ik uit bij cameranu.nl. Ik zag al snel dat dit product hier het goedkoopste was en de verzendkosten gratis(!). Na enig onderzoek in reviews op YouTube heb ik dit product gekocht. Wat voor mij handig was, is dat de mogelijkheid bestond van een ‘afterpay’. Zo kon ik mijn product eerst bekijken voordat ik het betaalde of juist terug zou sturen.
Enige onduidelijkheid was er over de afterpay betaling, mede omdat er verschillende bankrekeningnummers bij mij bekend waren. Maar na een vlotte communicatie via de mail was dit snel duidelijk en ook opgelost.
Het product bestelde ik om 2 voor 12 in de avond en is op de afgesproken tijd geleverd (de volgende dag) De kwaliteit prijs verhouding is uitstekend. Eigenlijk zelfs boven verwachting voor deze prijs!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vlotte communicatie
  • Kwaliteit uitstekend

Leon Vlaanderen 24-01-2017 Via de website gekocht

Omruiling PowerGrip zelfde dag nog!!!

Camera Nu .nl heeft een perfecte omruil/retour service.
Verkeerde powergrip besteld, retour gestuurd en dezelde dag heeft CameraNu de juiste grip verstuurd, dat noem ik snelle service!!
Top Cam Nu

ton smeets 24-01-2017 Via de website gekocht

Caruba portable fotostudio 60 x 60 x 60

Bestellen, op de hoogte blijven en aflevering perfect. Product zelf prima. Zit in een grote tas met aparte vakken voor de lampen en camerastatief met nog voldoende ruimte voor bijvoorbeeld verlengsnoer en andere spullen. Opzetten is heel gemakkelijk evenals het wisselen van de 4 bijgeleverde achtergronden. Die zitten in plastic, opgevouwen verpakt en die moet je wel eerst strijken om de vouwen eruit te krijgen. Alles zit met klittenband stevig genoeg in elkaar. De 2 lampen staan op een ingebouwd statief en geven meer dan voldoende licht. Dat licht is mooi diffuus omdat ze door de zijwanden schijnen, zodat je geen last van schittering hebt. Kortom, ik ben dik tevreden.
Ton Smeets

Pluspunten

• goede verlichting
  • eenvoudig op te zetten

Minpunten

• vouwen in de achtergronden

ettyhillesumlyceum 24-01-2017 Via de website gekocht

perfekte winkel met groot assortiment en goede service

geweldig de snelle mee denk hulp en het snel leveren van de spullen .ook de nalevering die niet op voorraad was is heel snel geleverd

Pluspunten

• meedenken
  • snelle levering
  • goede prijs

Bob Strating 24-01-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd fotospullen shoppen

Tot nu toe alle bestelde spullen in voorraad. Uitstekende info over de order en de levering. Snelle en gratis levering.

Echt top

wunderlust 24-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel

Cameranu.nl is buiten een echte winkel waar je naar binnen kunt lopen, ook een webwinkel. Maar niet zo maar een webwinkel! Je waant je bijna in de fysieke winkel, zo goed is hun service online. Altijd snelle antwoorden, altijd beleefd en vooral altijd tijd voor je. Geen vraag is te gek en ze zullen je waar ze kunnen met raad & daad helpen.
Cameranu.nl brengt de ouderwetse winkelbeleving weer naar je toe: je voelt je er zoals een echte klant, een koning!

Pluspunten

• snel
  • vriendelijke
  • enorm assortiment
  • scherpe prijzen

Henri 24-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en software voor een mooie prijs

Scherpe prijs voor Adobe Photoshop Elements & Premiere Elements. Kan zowel op mijn IMAC als Windows geinstalleerd worden. TOP!

Pluspunten

• Snelle bezorging

Jacek Kustra 24-01-2017 Via de website gekocht

Great Product choice and fast service!

All information was nicely in place for the products I was choosing for the best price in the market and I got a fast service!

Pluspunten

• Fast, next day delivery
  • Best price in the market

Minpunten

• Camera box was previously open
  • extra payment for paypal/credit card

Record 24-01-2017 Via de website gekocht

Prima service en supersnel geleverd.

Heb een Olympus voice recorder besteld, helaas waren de batterijtjes vrijwel leeg. Één mailtje en de volgende dag kreeg ik meteen vier nieuwe in de brievenbus!!! Meer dan ik direct nodig had!!!

Ilya 24-01-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik heb eigenlijk geen kritieke kanttekeningen. Al mijn bestellingen (en dus ervaringen) met Camaranu.nl zijn tot nu toe positief. De spullen zijn goed en snel bij mij afgeleverd. Over de service als een product niet goed is, kan ik niet oordelen want dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

nanne 23-01-2017

vage beschrijving

de site is duidelijk en overzichtelijk, maar er staat niet genoeg informatie in de beschrijving van een product. hierdoor weet je niet goed wat je nou precies hebt besteld. door de vage beschrijving komt je bestelling niet met alle onderdelen binnen, zoals je gewoon verwacht. retourneerkosten moet je dan ook zelf betalen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-01-2017

Beste Nanne,

We hebben inmiddels via email contact gehad, en we zijn blij dat je alsnog helemaal tevreden bent, en zeker weer bij ons terug zult komen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Roald 23-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product, niet duur

Ik bestelde een eyecup voor een Canon camera. 's avonds om 21:00 besteld, de volgende dag in huis. Geen verzendkosten. Produkt past goed, levering was zoals geadverteerd en verzendmeldingen en updates van bestelling waren correct.

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur
  • Zoals geadverteerd op de website
  • Genoeg keus

Marcel 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Online shop is duidelijk, klantenservice is uitermate vriendelijk en behulpzaam, en zoekt mee naar oplossingen en hersteld fouten asap.
Wat ook erg fijn is, dat je met afterpay kunt/kan afrekenen, en vandaag besteld idd morgen in huis.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ruim assortiment
  • Snelle levering

Geertje 23-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Een winkel met een hart voor fotografie

De winkel is voor ons in de buurt. Het is een prachtige winkel met voldoende parkeergelegenheid. Het is ruim, netjes en overzichtelijk. Door een handig computersysteem bij binnenkomst, kun je aangeven waar je voor komt. Bij het wachten is een zelfbediening koffiecorner met een mooie koffietafel. Ben je aan de beurt word je door een vakkundige medewerker geholpen die weet waar hij het over heeft. Hij helpt je met al je vragen en geeft goede adviezen. Met een goed gevoel en de juiste producten op zak kom je de winkel uit met een glimlach van oor tot oor! Super!

Pluspunten

• in de buurt
  • vele produkten zijn te bezichtigen

j.klomp 23-01-2017 Via de website gekocht

super blij!!

ik ben een super blije klant! Een perfecte camera snel geleverd en voor een goede prijs. Ik was opzoek naar een camera voor beginnende fotograaf maar met goede kwaiteit en kwam via een andere online aanbeveling bij cameranu.nl. en het stelde niet teleur. Het beeld is scherp, en de toevoeging van snapbridge erg leuk. zo heb je direct je foto´s op je mobiel om ze vervolgens te kunnen delen. kortom ik ben super blij!

Renè Nelissen 23-01-2017 Via de website gekocht

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Nadat ik online een lens kocht, merkte ik een minuscuul stofje aan de achterkant van de front lens.
Ik weet, je ziet dat niet op de foto, maar het voelde niet goed.
Afgelopen maandag besloot ik naar Urk te rijden voor advies.
ik stond werkelijk verbaast te kijken toen ik hoorde van de medewerker!, Als u er zich niet lekker bij voelt, neem je gewoon een andere lens.
Er werden verder geen vragen gesteld, maar kreeg wat ik ook erg graag wilde.

Werkelijk een topzaak van formaat.
Camera nu? Nogmaals dank.

Renè

Pluspunten

• Services
  • Doen niet moeilijk
  • Werkelijk bijna alles op vooraad
  • Voldoende kennis
  • Klantvriendelijk

Marcel 23-01-2017 Via de website gekocht

Canon lens gekocht.
Actie van 5 jaar garantie vergeten aan te vragen. Dit dan zonder problemen retrograad met cameranu, naar tevredenheid, geregeld.

Pluspunten

• Snelle correcte afhandeling van de bestelling
  • Service: Aanpassing van de garantie naar 5 jaar
  • Rekening ook via je gebruikersaccount opvraagbaar

Jan 23-01-2017 Via de website gekocht

Flashkaartje

Bij Cameranu.nl een geheugenkaartje besteld. Bij de betaling ging het mis. Eerst gebruikte ik een kortingscode verkeerd. Toen maar met Cameranu.nl gechat. Gaven een goed en duidelijk antwoord wat te doen. Daarna mislukte Ideaalbetaling. Daarna alsnog betaald via bankoverschrijving. En toch lag de volgende dag mijn geheugenkaartje in de brievenbus. Geweldig!!

Pluspunten

• Kennisniveau
  • Leveringssnelheid
  • Chatvriendelijkheid

Jac Peeters 23-01-2017 Via de website gekocht

Mijn Bestelling voor de onderdelen van mijn Yuneec H Drone

Ik ben via google op de site van cameranu.nl.
Heb de onderdelen besteld en kreeg al direct bericht dat de bestelling in behandeling was. en dat ze deze direct zouden verzenden en dat is ook gebeurt ben zeer tevreden over de goede en snelle afhandeling.
Ik kan iedereen deze firma aanraden en zal er zeker vaker gebruik van maken toppie.

Pluspunten

• Snelle afwerking
  • goede service

Lootje 23-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met scherpe prijzen

Er is veel keuzemogelijkheid. De prijzen zijn zeer scherp en de levering gaat snel. Product komt goed overeen met de foto en info op de site.

Peter den Hartog 23-01-2017 Via de website gekocht

Verbijsterend

Onbegrijpelijk! Bij alle internet aankopen spelen altijd de vezendkosten op de achtergrond mee. "da's wel goedkoop, maar er zal wel weer wat bijkomen...." nou en da's precies wat er bij CameraNU.nl niet gebeurt! De prijs is de prijs en daarvoor laten ze het brengen! Geen verrassingen achteraf, en toch concurrerende prijzen! Zo zou 't eigenlijk overal moeten zijn! En de spullen? Gewoon A-kwaliteit merkartikelen!

Pluspunten

• De prijs is de prijs!

Frank 23-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon top

Shop gekozen omdat ze juist het product hadden wat ze bij de normale winkels niet verkochten. Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. en snel geleverd. rond 23u besteld volgende dag al bezorgt.
al met al een aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Harrie 23-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk prijzen en goede service

Website is duidelijk, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Artikel was niet op voorraad, mogelijkheid om e-mailadres op te geven wanneer weer voorradig. Paar dagen later bericht ontvangenvolgende dag in huis. Top.

Pluspunten

• Duidelijke prijzen
  • Snelle levering
  • Service

Twentenaar 23-01-2017 Via de website gekocht

Moeiteloos en snel

voor 23.59 besteld volgende dag in de ochtend bezorgd. Heerlijk. Gelijk een duidelijk indicatie van moment van leveren (tussen 10.00 en 12.00). Product heeft dezelfde prijs als bij andere verkopers.

Eelco 23-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede vakkennis, als er iets niet duidelijk is of als je iets niet snapt helpen ze je geweldig! Ik had problemen met een accu maar kon deze niet snel terugsturen, met veel geduld herinnerden ze mij door middel van een e mailtje of het probleem inmiddels was opgelost of dat er iets anders aan de hand was. Uiteindelijk na maanden heb ik de accu opgestuurd en de volgende dag had ik een nieuwe! Weer een mailtje van de winkel erachteraan of alles nu in orde was... ZEKER!

Pluspunten

• service
  • kennis
  • geduld

Jan 23-01-2017 Via de website gekocht

Canoscan

Zeer duidelijke product informatie. Je weet wat je bestelt. Zeer goede prijzen in ons geval de laagste prijs en eerlijk. Het toestel werkt perfect.

Bram 23-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu doet wat het zegt

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Ze doen wat ze zeggen, leveren buitengewoon snel en verpakken hun producten zorgvuldig in. De communicatie is uitstekend en de prijzen concurrerend. Een uitstekende service voor een goede prijs.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Aanbod
  • Communicatie

Chris 23-01-2017 Via de website gekocht

Lampstatief

Redelijk veel tijd geïnvesteerd in het zoeken naar het juiste lampstatief op de site van CameraNu. Ze hebben een enorm groot aanbod in diverse prijscategorieën en kwaliteiten dus uiteindelijk een er aantal geselecteerd die voor mij toepassing zouden voldoen. Uiteindelijk gebeld voor nog wat extra advies. Werd prima te woord gestaan met iemand met verstand van zaken. Keuze gemaakt, besteld en de volgende dag geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden mbt de status van de zending. Erg blij met het statief en natuurlijk de top service van CameraNu.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Prima kwaliteit
  • Telefonisch goed bereikbaar
  • Duidelijke website

Cees 23-01-2017 Via de website gekocht

Cees van Doorn

Na het in gebruik nemen van mijn foto toestel bleek hij niet te werken.
Bij thuiskomst contact opgenomen en ben toen keurig geholpen.
Ik heb ondertussen een nieuw toestel gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• Netjes te woord gestaan
  • Snel met een oplossing.
  • Na levering ook contact gehad over de afhandeling.

Carina 23-01-2017 Via de website gekocht

Canon camera gekocht

Op aanraden van familie top kwaliteit camera Canon EOS 700D DSLR + 18-135mm IS STM gekocht. Gemakkelijk om te bestellen. Snelle levering. Ik zou deze shop aanraden

Pluspunten

• snelle levering
  • goed product
  • lange garantie

Niels 22-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl super service

Ik ben een jonge filmmaker en wil graag kwaliteit spullen kopen en dat kan hier zeker ! Van lensen tot rig's alles is hier te vinden ik ben zeer tevreden al voor 3 jaar lang

Pluspunten

• Heel uitgebreid assortiment
  • service

Laura 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering!

Deze winkel had de beste prijs voor het produkt dat ik zocht en ook nog eens een hele snelle levering! Dat is wat je wilt ervaren als je iets koopt!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering

Jan 22-01-2017

Heer

Vindt de service van Camera
Nu geweldig. Je wordt op een heel correcte manier Door het personeel geholpen, ook als je een mailtje stuur krijg je gelijk antwoord en wordt het probleem wat je heb t direct opgelost. Wat de winkel betreft is zeer overzichtelijk. Zowel het personeel als de winkel krijgt van mij een dikke voldoende.En zou het zeker bij iedereen aanbevelen.

Ronaku 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering

Canon EOS 760D besteld en de zelfde dag nog in huis! Super geregeld. De prijs was ook goed, ook van de accessoires.

Dana 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede webshop, doen wat ze beloven

Deze shop kwam uit de bus als de goedkoopste. Ik heb in het verleden al eens iets bij ze besteld, en geen problemen ondervonden.

De communicatie is helder, de pakjes worden met Track&Trace verstuurd zodat je ze goed kan volgen, en het product wat ik had besteld werd snel afgeleverd.

De website is helder en goed te navigeren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website
  • Goede prijs
  • Duidelijke e-mails

Ivan Haas 22-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Deze shop is een uitstekende, laag in prijs en hebben hoge kwaliteit. Ik heb 2x besteld en van de 3 producten zijn er 2 heel aangekomen. Jammer dat die ene product kapot was bij mijn levering maar daar kunnen de medewerkers CameraNu.nl niks aan doen. Levering wel snel binnen en de klantenservers zijn erg vriendelijk! En met dat groot assortiment van hun kan ik wel dagen achter mijn PC zitten om te kijken als ik iets leuks ziet. Echt een top webshop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservers
  • Groot assortiment
  • Lage prijzen
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• 1 Levering was kapot

Bert 22-01-2017 Via de website gekocht

Topshop

Mooie shop met ruime keus aan artikelen en een goede en snelle levering van je besteld product.
Het is echt de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen.

Hobbyfotograaf 21-01-2017 Via de website gekocht

CameraNu

Via CameraNu heb ik wederom een goed advies gekregen m.b.t. de aanschaf van een nieuwe digitale spiegelreflex camara + toebehoren (macrolens/statief e.d.). Er werd érg snel op e-mails geantwoord en de afhandeling van de bestelling was supersnel. CameraNu heeft een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website!

Pluspunten

• goed advies
  • snelle reactie op e-mails
  • adequate en snelle afhandeling van de bestelling