Deze score is berekend op basis van 2264 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Delahaye 16-02-2017 Via de website gekocht

Zelfs een berichtje als het wat langer duurt

Bij deze gerenommeerde webwinkel ben je gewend dat alles als een zonnetje loopt. Onlangs was er echter iets fout gegaaan bij de verzending van een enveloppe met gelfilters voor de flitser. Ze waren per ongeluk verkeerd geadresseerd en retour gezonden. Prompt kreeg ik een excuusberichtje dat de enveloppe opnieuw zou worden verzonden en dat het daarommiets langer duurde. En twee dagen erna was de enveloppe binnen. Ik vind het zeer ruiterlijk dat ze gewoon zeggen dat ze een foutje gemaakt hebben en ik vind het zeer attent dat ze me informeerden over deze vertraging.

Henny 16-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu: super service

Een Velbon statief gekocht waarvan de snelkoppeling stuk was. Contact opgenomen en probleem uitgelegd. Er werd direct voorgesteld een losse snelkoppeling te sturen. Deze was de volgende dag in huis en probleem opgelost. Super service! Waren alle webshops maar zo betrouwbaar.

Vincent 16-02-2017 Via de website gekocht

Zeer Tevreden

CameraNU heeft altijd de juiste spullen voor goede prijzen. En het gratis verzenden is ook een grote plus.

Emiel Blijsie 16-02-2017 Via de website gekocht

Lenspen

Super snel verzonden, erg betaalbaar, lenspen is ideaal voor lenzen, maar ook voor virtual reality bril lenzen. Zeker een aanrader!

R. Bouma 16-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb onlangs een hot shoe adapter gekocht voor mijn microfoon. Ik dacht eerst dat de kwaliteit matig zou zijn, maar het bleek een echt aluminium ding te zijn! De kwaliteit en prijs is gewoon heel goed bij cameranu. Ook zijn ze met de levering enorm snel en is het meestal ook nog gratis.

Wiel Koekkoek 16-02-2017 Via de website gekocht

Cijfer 9

Waarom een 9? Ik denk dat altijd iets beter kan.
Dat ik al jaren vrijwel alleen bij camera nu bestel zegt wel iets over deze onderneming.
De prijzen behoren tot de laagste van de internetaanbieders uitzonderingen daargelaten. Indien ik weer iets nieuws op fotogebied nodig heb raadpleeg ik eerst camera nu en ruim 90% van de gevallen besluit ik tot koop bij camera nu.
Vandaag besteld en morgen thuis en dat steevast.
Ook heb ik eens een flitser besteld omdat ik dacht dat mijn oude flitser defect was. deze kon ik zonder vragen/moeilijkheden gewoon weer terugsturen.
Wat de website betreft vind ik deze achteruit is gegaan m.b.t. het vinden van mijn producten maar dat kan aan mij liggen.
Deze winkel doe ik al jaren aanbevelen.

L.J. Zwemer 16-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Het is een goede betrouwbare website. De prijzen zijn realistisch en er wordt veel informatie gegeven over het product waar je naar opzoek bent. De informatie is duidelijk weergegeven in een tabel. De producten vergelijken is ook heel handig door het selecteren van de items waar je naar op zoek bent. Met de 360 graden weergave van het item is het heel duidelijk te zien wat je wil kopen. Het handige van cameranu.nl is dat de voordeelsets duidelijk op een rijtje staan. Het is fijn dat je niet helemaal moet kijken of het wel bij je item past, want dat is al gedaan door cameranu.nl. Ook kan je zien wat er allemaal wordt mee geleverd. De site is ook heel overzichtelijk opgebouwd, maar je wordt soms een beetje gek van alle groene vinkje die op de site staan (al begrijp ik dat wel). Het was moeilijk voor mij om te vinden wat voor dingen allemaal onder de gratis 5 jaar garantie vallen. Het zou handig zijn als je een mail kreeg waar dat precies in staat.

Cameranu.nl is een heel handige site en ik heb er veel aan gehad tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe fotocamera.

Hans 16-02-2017 Via de website gekocht

Jupio Lion Battery Pack

De Jupio Lion Battery Pack de volgende dag ontvangen van cameranu.nl
De prijs is heel voordelig. Deze batterij past prima in mijn Panasonic Lumix compactcamera. Het functioneert naar behoren. Goed werk cameranu.nl

Wendy 16-02-2017 Via de website gekocht

UV filter en schouderband fotocamera besteld

Ik ben nog een beetje een beginneling op fotogebied maar dankzij de goede informatie op de website had ik zo gevonden wat ik nodig had. De producten waren precies goed en ik ben er erg blij mee.

Mirjan Straatsma 16-02-2017 Via de website gekocht

Mirjan Straatsma

Heb cadeau cheques besteld voor een jarige collega die een vaste klant is bij Cameranu.nl
Ik was wat laat met bestellen, dag van tevoren, maar dit was geen probleem. Bij mijn bestelling vermeld dat ik ze de volgende dag nog had. Ik kreeg vlak na de bestelling keurig een mailtje van klantenservice dat de bonnen verzonden waren! De volgende dag inderdaad geleverd. Dat is nog eens service!

Maan 16-02-2017 Via de website gekocht

Muslim achtergronddoek

Helder, goedkoop en snel bezorgd. Ik ben altijd erg tevreden met mijn aankopen hier en deze achtergronddoek was geen uitzondering.

Ans 16-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Geweldige en snelle service. Ik kreeg binnen enkele minuten al antwoord op vraag. Het bestelde artikel binnen 1 dag gratis geleverd.

rob dijkstra 16-02-2017 Via de website gekocht

zeer correct

de communicatie met CameraNu loopt altijd vlekkeloos, of je ze nu belt of mailt. Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar bestel regelmatig via internet. Verzending is altijd vlot en probleemloos. Een webshop zoals een webshop hoort te zijn

WT van Amstel 16-02-2017 Via de website gekocht

tafelstatief

Bestelling en afhandeling snel en soepel verlopen. Eenvoudig en super handig product op voorraad bijna direct in huis.

E. van Barneveld 16-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en behulpzaam!

Al een aantal keer heb ik voor zowel zakelijk als persoonlijk producten besteld bij Cameranu.nl. Ik ben super tevreden over de levering van de producten (vandaag besteld, morgen in huis) en het advies wat ik in het aankoopproces heb mogen ontvangen. Voor een 'leek' is het moeilijk om een goede keuze te maken, helemaal als het gaat om dure producten die je niet zo 1,2,3 aanschaft. Het contact met cameranu.nl is fijn en laagdrempelig, zo heb ik zowel telefonisch als via chat advies mogen ontvangen. Ze zijn erg flexibel en bij de laatste aankoop actief meegedacht met de facturering. En dat voor de beste prijzen die online te vinden zijn. Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aan bij dit bedrijf zijn producten te bestellen.

Gattoherrera 16-02-2017 Via de website gekocht

Excelent service

Very friendly website, good products, prices and a very fast service in moments of problems. By far my first option if i need to buy something for my cameras.

Great

Tanja joosten 16-02-2017 Via de website gekocht

Camouflage hoes voor 400 mm lens van canon

Makkelijk je artikel te vinden en zo besteld. Snelle levering. Prima kwaliteit. Veel keuze uit veel artikelen.

Cisco 15-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu

Goede uitgebreide site. Ook eenmaal in de winkel geweest en al het personeel heeft echt verstand van fotografie.

Robert 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Levering was snel en netjes. Bedrag was dubbel over gemaakt door een storing bij de bank, maar dit was snel behandeld en terug gestort.

een tevreden klant 15-02-2017 Via de website gekocht

topproduct, goede service en snelle levering

Was op zoek naar goedkope en goede diascanner. Kwam uit bij Camera.nu. Laagste prijs en binnen 24 gratis thuisbezorgd. Heb inmiddels al honderden dia's gedigitaliseerd met mijn Rollei DF-S 500 SE

LMH 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Op dinsdag een camera en enkele accessoires besteld, deze werd de volgende dag geleverd. Bij controle ontbrak één van de accessoires. Gebeld met de klantenservice (snel contact). Er werd gevraagd nog even goed te checken of het ontbrekende deel niet onder de doos van de camera was geplakt. Toen dit niet het geval bleek werd de toezegging gedaan om het ontbrekende deel op te sturen. Dit was de volgende dag in huis!

Leo M 15-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling DJI ascessoires

De onderdelen waren niet overal voorradig. Maar wel bij Cameranu.NL.
De levering was snel en de verpakking was prima.

Mees Roozen 15-02-2017 Via de website gekocht

DJI Ronin

Top service! Snel geleverd en erg goed geholpen door het personeel. Cameranu.nl heeft er zeker een nieuwe klant bij!

Ik kom zeker weer terug.

Albert 15-02-2017 Via de website gekocht

Onmisbare software voor elke fotograaf

Eindelijk Adobe Lightroom in huis. Iets wat elke fotograaf moet hebben.
De shop is overzichtelijk en met zorg ingedeeld zodat je snel je keuze kunt bepalen.
Ik kan niet anders zeggen dat dit een zeer betrouwbare leverancier is.
De laatste levering ging dan ook weer zoals verwacht.

ia 15-02-2017 Via de website gekocht

fotocamera

Site is overzichtelijk, datum+tijd levering is volgens afspraak (tot op de minuut!) en product is zeer naar tevredenheid.

Ties 15-02-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring, kom er zeker terug

Heldere website, vlotte levering en berichtgeving. Goede ervaring! Winkel was een dag dicht wat netjes was aangegeven waardoor levering iets langer duurde. Maar dat was prima aangegeven.

Jeef 15-02-2017 Via de website gekocht

Beter kan het waarschijnlijk niet!

De aankoop betrof een Panasonic Lumix LX100. Kenners hoeven hierop geen toelichting. Inderdaad via internet 's avonds besteld en de volgende dag keurig verpakt afgeleverd! Beter kan gewoon niet. Als er dan toch iets moet worden opgemerkt: graag de pakbon en factuur ook op papier bijsluiten. Niet iedereen heeft thuis een printer staan om het pdfje te printen!

J . Kammeijer 15-02-2017 In de winkel gekocht

Op dit moment de beste!

Klantvriendelijk en goede service.
Als ik kies voor een zaak ben en blijf ik een trouwe klant tot het moment dat ..... Door teleurstelling bij oude leverancier nu gekozen voor cameranu.nl.
Voor de eerste keer in de winkel geweest. Hier vind ik weer de service die ik gewend was. De vorige is waarschijnlijk te groot geworden.

marlies 15-02-2017 Via de website gekocht

afzegging ging prima

Ik heb een artikel geannuleerd omdat er er lang op moest wachten. Dit hadden ze wel netjes gemeld ook. na annulering had ik binnen 1 dag mijn geld retour.

Geissler 15-02-2017 Via de website gekocht

Heer

Scherpe prijs en goede website snel bezorgd nog op de zelfde dag en dat voor maar 2 euro extra !!!!!

Visser 15-02-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze de meeste keus had qua cameratassen. Ik heb een cadeau moeten kopen voor iemand die net een spiegelreflexcamera had aangeschaft en hier heb je werkelijk waar een enorm aanbod aan cameratassen. Ik had de desbetreffende cameratas de volgende dag al in huis! Top service! Het factuur in de mail zodat je die niet kwijt kan raken is ook een plus!

A. Adriaans 15-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

2e keer iets besteld, maken de levering de volgende dag waar. Duidelijke webshop. Goede kwaliteit. Top!!!

Robin 15-02-2017 Via de website gekocht

Beste camera webshop in nederland

Ze hebben altijd de laagste prijzen en de beste service ze hebben een ruim assortiment om uit te kiezen en ze geven altijd goed advies

Marco 14-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende bediening

10 dagen geleden in de winkel van CameraNU een nieuwe camera met objectief gekocht. Omdat ik al langer fotografeer wist ik precies wat ik wilde kopen, maar desondanks zeer prettig geholpen op de vroege zaterdagochtend. Een accessoire werd niet op lokatie gevonden in het magazijn, maar een paar dagen later nagestuurd.

De gekochte camera is een uitloopmodel in de aanbieding, maar wel sneu om te constateren dat deze 1 week later nog een EUR 50,00 goedkoper wordt aangeboden. Daar had wellicht iets mee gedaan kunnen worden bij een EUR 1300+ aankoop met extra accessoires.

Jurjen 14-02-2017 Via de website gekocht

Hoe een online webwinkel hoort te functioneren.

CameraNU is gewoon simpelweg in omgang.. een vriendelijke site. In tegenstelling van vele andere webwinkels is het vrij rustig en wordt je niet overspoeld met allemaal bijzaken, die er niet toe doen in jouw zoektocht naar het product wat je zoekt. Terwijl ik door het assortiment aan het rond sneupen was, viel me op dat ook duidelijk vermeld wordt wat wel en wat niet in voorraad is. Van al mijn bestellingen is alles netjes bezorgd en op tijd binnengekomen. Persoonlijk heb ik er niets op aan te merken.

Remco B. 14-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf 5D mark III

Na lang twijfelen toch een full frame camera aangeschaft. Zelfs op zaterdag werd de telefoon snel en vakkundig opgenomen. De bestelling stond netjes klaar toen ik in de winkel kwam en de medewerker attendeerde me op de extra 5 jaar garantie die ik op het product kreeg. Al meerdere producten bij cameranu.nl aangeschaft en (nog steeds) een zeer tevreden klant! Heb deze winkel al bij meerdere kennissen aanbevolen.

Jos van den broek, Bavel 14-02-2017 Via de website gekocht

camera trolly

prachtige camera troly gekocht voor de laagste prijs van Nederland !!!
kijk dit kan weer bij CAMERAnu.nl
super tevreden en de dag na het bestellen morgens al afgeleverd.

annemarie 14-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, communicatie en snelle bezorging.

Ik was ongerust over of ik de fotorolletjes nog op tijd voor mijn vakantie binnen zou krijgen, aangezien er niet altijd zoveel op voorraad zijn, maar na een bericht van mijn kant kreeg ik een geruststellend bericht terug. Ondanks dat er iets niet op voorraad was kreeg ik mijn bestelling nog steeds heel erg snel en ruim op tijd, top!

Erwin 14-02-2017 Via de website gekocht

Verrekijker

Ik vind het een prima shop. Ik had zelf verkeerd besteld en had perongeluk 2 keer geld overgemaakt. Even 1 kort belletje en alles was geregeld. Super winkel. Ook voor advies over het product was een duidelijke uitleg.

SilkeVHW 14-02-2017 Via de website gekocht

GoPro Hero5 Black

Ik koop niet zomaar in een impulsieve bui, ik ben het type dat eerst heel internet afschuimt om het beste product aan de beste prijs te krijgen. Nu is dat bij GoPro niet zo simpel, de meeste prijzen hangen allemaal rond elkaar. CameraNU gaf er echter een extra batterij bij, iets wat elke Gopro gebruiker sowieso aanschaft, dus dit maakt het nóg een beter aanbod. De meeste concurrenten weten dit en geven dergelijk kado nooit gratis weg. Daarnaast nog een kortingscode van 3% gekregen, en zo werd deze winkel de uitverkorene voor mij! Verzending was ook supersnel, en kon makkelijk getraceerd worden, zodat je je pakket zeker niet misloopt. Zéker terug...

Sandra 14-02-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl

Ik heb een paar keer telefonisch om advies gevraagd over compact camera's, ik ben iedere keer zeer vriendelijk en goed geholpen.

Wim K. 14-02-2017 Via de website gekocht

snel en doeltreffend

Simpel bestellen, scherpe prijs, geen verzendkosten en er wordt gedaan wat wordt beloofd: levering volgende dag.

Monique 14-02-2017 Via de website gekocht

goede webwinkel

Ik heb bij cameranu.nl een camera en lens gekocht. Overzichtelijke website en zijn een van de goedkoopste. Krijg snel antwoord op vragen. En ook snelle levering,de ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail wat levering betreft.

wunderlust 14-02-2017 Via de website gekocht

mijn favoriete winkel!

Cameranu.nl heeft alles! En mede daarom is dit mijn favoriete winkel, als het daar niet te koop is dan bestaat het niet in de fotografiewereld. Maar, niet alleen daarom is het een fijne winkel, ook omdat de service ouderwets goed is! Alle vragen worden snel beantwoord en je mag altijd alles retourneren als blijkt dat het product toch niet geschikt blijkt te zijn. Waren er maar meer goede webshops zoals Cameranu.nl!

Doreen Böttner 14-02-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

Wij waren in de winkel en zijn vriendelijk ontvangen wirden. Wij hebben een goed uitkeg en advies over een fotocamera gekregen. De medewerker is eerlijk met ons omgegaan.
Top winkel. Wij komen weer terug.

J.Tiemes 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik was geen klant, een onderdeel van een statief besteld en kreeg direct een reactie dat het geregeld ging worden.
Fantastische service, kan iedereen CamaraNU aanbevelen.

Elise 14-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu

Met veel plezier heb ik aankopen bij cameranu.nl gedaan! De winkel levert over het algemeen hun producten het goedkoopst, wat ik erg op prijs stel. En de volgende dag is het in huis, kun je je producten gelijk uitproberen :) Eigenlijk niets negatiefs te melden over deze shop, doet wat ze beloven, erg tevreden dus!

ZVV Volendam 14-02-2017 Via de website gekocht

Cameratas

De prijs was marktconform. De levering was goed. Binnen 1 dag was hij op het juiste adres afgeleverd. De kwaliteit van de tas is goed. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Michael 14-02-2017 Via de website gekocht

Prima acculader, goede service

Prima orignele canon acculader.
Geleverd zoals op de website staat.
Cameranu.nl staat op voor kommentaar en feedback.

Andre 14-02-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Het polsbandje van de bij mijn ook bij CameraNU.nl geleverde selfiestick was naar een paar weken stuk gegaan. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of er een nieuw polsbandje beschikbaar was. Ik kreeg een hele snel reactie dat ze een ander, steviger polsbandje maar mee op zouden sturen als ik dat wilde. Nou dat wilde ik natuurlijk wel.
De volgende dag was ik in het bezit van een oerdegelijk metalen polsband. Topservice!!