Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

inkelepinkel 21-01-2017 In de winkel gekocht

Gedegen advies

Ruime assortimentskeuze, gedegen advies. Een verrekijker en fotocamera gekocht. Ter zake deskundig personeel heeft mij goed de voordelen en nadelen van verschillende vergelijkbare merken en producten uitgelegd. Keuze begeleid tussen compact camera, spiegelreflex- en systeemcamera. Uitleg over sensoren en objectieven was prima! En nog tips over de opslagmedia en geheugenkaarten.
Ik heb ook de indruk dat het personeel allround is: iedere medewerker kan je over de verschillende productgroepen vertellen. Zowel van professionele als amateurcamera's als verrekijkers.
Pluspunt vond ik de hoek waar je alle verrekijkers kon uitproberen door over weilanden uit te kijken. Super!

Pluspunten

• uitkijkpunt en testhoek verrekijkers
  • kennis van zaken
  • ruim assortiment

Minpunten

• locatie niet centraal

Demy 21-01-2017 Via de website gekocht

Canon camera sx720 hs

Top! Ik had op vrijdag avond 23:45 een bestelling geplaats en de volgende ochtend was hij al om 11 uur in huis! Snel orderbevestiging, factuur en bon binnen gekregen! En kon de bestelling gemakkelijk volgen met de track en tracé code!

Pluspunten

• Mega snelle levering
  • Snel de bon, factuur etc binnen gekregen

Sander 21-01-2017 Via de website gekocht

Camera NU en creditcard acceptatie

Vrijdag 13 januari om 20:26 de D7200 Dslr van Nikon besteld en met creditcard betaald, van Camera nu kreeg ik een mail dat ze de betaling niet kunnen controleren vanwege het weekend. Zaterdag 14 januari gebeld en de zeer aardige dame aan de telefoon vertelde me dat de camera op zondag toch zou worden afgeleverd. Top Service !

gilbert van bogaert 21-01-2017 Via de website gekocht

Veilig verzonden, snel geleverd'

Lens werd op een deskundige manier ingepakt zodat product veilig getransporteerd werd, en dit op een snelle manier.

Pluspunten

• veilige verpakking
  • snelle levering
  • voldoende uitleg over product op website

Minpunten

• Invoeren van korting is niet goed vindbaar

Benheringhaus 20-01-2017 Via de website gekocht

Super goede kwaliteit voor en goede preis

Ik heb een nd filter besteld en ik vind hem echt super ben er echt blij mee. De prijs van de producten op deze site is altijd erg goed en valt meestal binnen mijn budget en is meestal ook goedkoper dan bij andere sites. Daarom bestel ik al mijn camera equipment op cameranu.nl. Het enige probleempje bij de bestelling deze keer lag niet aan camera nu maar aan PostNL aangezien ik het product binnen 1 dag zou ontvangen maar het kwam pas na 3 dagen :( maar daar kan cameranu natuurlijk niks aan doen.
Voor de rest nog nooit klachten gehad met iets dus een echte aanrader

Pluspunten

• Super klanten service
  • Goede prijs

Jan 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede keus om hier uw aankopen te doen

Overzichtelijk en betrouwbaar. Snelle levering. Stevig en goed verpakt. Ik bestel graag bij dit bedrijf waar je als klant nog behandeld word als klant.

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Goede nachtzicht
  • 5 jaar garantie
  • Perfecte levering

Daemen 20-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Duidelijk en goede informatie en gemakkelijk bestellen. Volgende dag in huis .. helemaal top en ook nog eens echt op stip de goedkoopste met dit product.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel
  • Goedkoop

Niek 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima (web)winkel; snelle en vlekkeloze afhandeling.

Dit is de tweede keer dat ik iets heb besteld via de webwinkel, in beide gevallen gaat het om een Nikon lens. De eerste lens heb ik net voor middernacht besteld en het pakketje was al binnen 12 uur op locatie! Wow. De bestelde lenzen (occasion én nieuw) allebei in prima staat en razendsnel geleverd.
Voor mij komende bestellingen zal ik geen moment twijfelen om opnieuw voor deze winkel te kiezen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product in prima staat
  • 5 jaar garantie
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Enkel een vestiging in Urk als fysieke winkel

Ton 20-01-2017 Via de website gekocht

Lensdop Olympus

Prima winkel, service en communicatie is prima, de lensdop is van een perfecte kwaliteit. Levering ging zoals afgesproken.

Pluspunten

• ziet er prima uit
  • past als gegoten

Voets Jean-Paul 20-01-2017 Via de website gekocht

Mijnheer

Het produkt werkt uitstekend nadat ik enkele mails had gedaan met de technische service van Camfi.Dit wil ik zeker meegeven.Bij een Canon 70D en een Canon 7D Mark II dient men de originele kabels te gebruiken.Het werkt niet met de meegeleverde kabel.

Fototas 20-01-2017 Via de website gekocht

Fototas

Na eerst informatie te hebben gevraagd via de mail, waarop ik binnen 24 uur mijn informatie ook ktreeg, heb ik de fotozaak besteld en de volgende dag bezorgd. Prima service. Gewoon een keurige zaak dat camera nu.

Pluspunten

• Uitstekende service

Peter uit Amsterdam 20-01-2017 In de winkel gekocht

Hoog service niveau

Ik heb onlangs telefonisch advies gevraagd over een spottingscope. Enige dagen na het prettige gesprek heb in de fysieke winkel in Urk een telescoop aangeschaft. Ook daar nam men weer alle tijd (ca. 1,5 uur!) om mij verder te adviseren. Een bijna on-Nederlands service niveau. Het kan dus nog steeds, daarnaast was het de reis van Amsterdam naar Urk meer dan waard. Ik trek thans met een glimlach op mijn gezicht en de nieuwe telescoop het veld in.

Pluspunten

• service niveau
  • artikelen van hoogwaardige kwaliteit

geert alsma 20-01-2017

koop er al jaren..

jaren geleden nog op een bovenverdieping in Urk, groter gegroeid en nu in een prachtig pand een geweldig assortiment, super service, snel via chats geholpen, punctuele levering. blijf er nog wel even kopen!!!

Gert-Jan 20-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

We zijn zeer tevreden met de supersnelle levering van CameraNu;
10 uur na bestelling hadden we de cadeuabon al in huis.

Pluspunten

• levertijden

Yvette 20-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl - snel, efficient en top service!

Top! Heel fijn. Direct antwoord als je iets besteld hebt, je krijgt meteen je factuur doorgestuurd, je pakbon, en de tijden wanneer TNT bij je thuis langskomt + link. Ik had eea. om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur al in huis! Heel blij met deze snelle, goede service. Voortaan kijk ik eerst bij Cameranu.nl! Nu aan de slag met mijn Shoulderpod!

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Geen verzendkosten
  • Alle facturen via email
  • Goede informatie
  • Super makkelijk

Sander 20-01-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Tot op heden alle camera hardware gekocht bij Cameranu.nl. Van camera's, lampen, studio materiaal en onderhoud. Ze hebben een groot assortiment, een mooie winkel met goed onderlegd personeel.
Dit icm een goede prijs is absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Kundig personeel
  • Prima prijzen
  • Mooie winkel
  • Goede service

Rudi 20-01-2017 Via de website gekocht

Van een snelle service en levering gesproken...

Zocht een Speedlight Flash voor mijn Nikon D5300, en viel op de Nikon SB700. Donderdagavond besteld en vrijdag morgen in perfecte staat al geleverd...ongelooflijk snelle service, ook via email werd er op mijn vragen snel gereageerd...voor mij alvast een leuke "shop-ervaring", heb er een goed gevoel aan overgehouden...

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vlugge reactie via email

Gert 20-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu op Urk

Bij deze (internet)winkel zijn de bestelde artikelen snel en voor een goede prijs te kopen. Eventueel advies in de winkel op Urk, of anders per telefoon.

Pluspunten

• veel op voorraad
  • snelle levering
  • advies in de winkel
  • advies per telefoon

Frans Viester 20-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel

CameraNU.nl heeft een overzichtelijk website. Informatie is duidelijk. De Nikon Coolpix B700 die ik heb aangeschaft heeft 5 jaar garantie. Ik heb speciaal CameraNu.nl uitgekozen, omdat er nauwelijks prijsverschil is met andere webwinkels. Maar de goede afhandeling en de snelle levering spreken boekdelen. Jammer alleen dat men samenwerkt met Post.nl. Deze matige bezorger was de enige kink in de kabel. De bezorging werd daardoor vertraagd.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Duidelijke informatie
  • Snelle levering

Minpunten

• Bezorging via Post.nl

Maaike 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Ik vind het fijn dat de webshop zo veel opties heeft op het gebied van camera apparatuur maar ook veel accessoires. De verzending was erg snel en had ook keuze opties zoals 's avonds bezorgen etc.

Pluspunten

• Goede service
  • Veel keus

Mark 19-01-2017 Via de website gekocht

goed assortiment, goede levertijden, goede prijs

Goede webshop, duidelijk lay-out en een goed assortiment.
Tegen 11 uur 's avonds besteld, de volgende dag alles netjes in huis.
De camera was goed verpakt, evenals de bestelde accessoires.
De webshop biedt een goede prijs, en nog beter combinatie deals,.

Pluspunten

• assortiment

Leo 19-01-2017

wat een service

Voor het eerst op deze site iets besteld en zeer aangenaam verrast door de perfecte afhandeling van mijn bestelling. En natuurlijk was de prijs van het door mij gewenste artikel zeer acceptabel.

Pluspunten

• goede informatie
  • snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• geen idee

JC 19-01-2017 Via de website gekocht

Nikon D5500 met objectief 18-140

Ik zocht specifiek naar een Nikon D5300 of D5500 ivm de wifi functionaliteit, na het onderzoeken van de verschillen uiteindelijk gekozen voor de D5500. De touchscreen is erg prettig in gebruik en de camera is wat kleiner en lichter. Overigens zit een redelijk deel van het gewicht in de lens, dus al met al wordt de camera wel wat zwaarder. Nadat ik de keus gemaakt had voor de camera met lens heb ik voor Cameranu.nl gekozen om hem te leveren. Keus was combinatie van prijs met extra garantie erbij. Snelle levering (volgende dag), site werkt makkelijk en gebruiksvriendelijk, betaling prima geregeld met iDeal. Informatievoorziening van de site is ook goed, duidelijk. Echter zelf even gemist dat er geen zonnekap bij de lens zat, die had ik mee moeten bestellen, maar daar kwam ik pas achter bij thuislevering.

Pluspunten

• wifi
  • touchscreen
  • gebruiksgemak
  • kleiner en lichter
  • NL gebruiksaanwijzing

Minpunten

• geen zonnekap
  • prijsverschil met D5300 wel groot

kv 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima in orde !

Overzichtelijk, betaalbaar, snel en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het product

Fleur 19-01-2017 Via de website gekocht

Ik bestel vrijwel al m'n fotografie spullen hier. Super snelle en goeie levering. Als je wilt kunnen ze het dezelfde dag nog leveren.
Op de site staat duidelijke info.
Ze hebben veel keuze. Al met al erg prettig

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze

Walter 19-01-2017 Via de website gekocht

snelle en corecte levering

Veel keuze en een snelle en juiste levering van camera, tas en geheugenkaart, dit alles tegen een gunstige prijs.

Pluspunten

• veel keuze
  • uitgebreide details vermeld bij de camera

Martijn Stam 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende snelle service, 's avonds besteld en de volgende dag voor het begin van de middag binnen. Scherpe prijzen en groots assortiment.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Scherpe prijzen

NK 19-01-2017 Via de website gekocht

Osmo +

Opnieuw een prima aankoop bij Cameranu.nl. Online bestellen en leveren gaat altijd goed en bij bezoek aan de winkel is het kennisniveau en de sfeer goed. Ook de prijzen zijn scherp. Alleen maar redenen om de volgende camera weer bij Cameranu aan te schaffen.

Pluspunten

• snelheid van leveren
  • scherpe prijzen

Karin 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Een fuji xe2 occasion aangeschaft bij camera.nl en een portable studio. Zeer tevreden , snelle levering en een keurig product

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service

Leonie 19-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Ik koop hier regelmatig camera accessoires en ben altijd erg tevreden. Snelle levering, prima producten.

Leo 19-01-2017

Dhr

Wederom via cameranu.nl een aankoop gedaan.
Nu gebruik gemaakt
van " afterpay"
Wat voor mij nog een ectra stuk zekerheid geeft naast de al ervaren service en afwikkeling.
Ga hier zeker mee door!!!!!!

Pluspunten

• Service en gemak
  • Prettige afwikkeling van aankoop
  • Duidelijk overzichtelijk

Denny 19-01-2017 Via de website gekocht

Dji drone gekocht

Had hier nog nooit eerder besteld.
Is me goed bevallen. Over de service kan ik niks zeggen omdat ik deze nog niet nodig heb gehad.

Marjolein 19-01-2017 Via de website gekocht

Camera nu

De shop is duidelijk en de mensen klantvriendelijk. Alleen bleken spullen niet op voorraad en een adequate oplossing werd er niet voor geboden. Het was voor ons belangrijk dat spullen de volgende dag te hebben en er werd ons pas een mail gestuurd over het probleem toen we ook geen andere opties meer hadden.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snel

Minpunten

• Onduidelijkheid over de voorraad.

RD-Haerlem-Fotografie 19-01-2017

Gewoon top !!!!

Geweldig niets is teveel iedere vraag aan de helpdesk word snel en vakkundig beantwoord en zondig word de bestelling aangepast

Raymond 19-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, concurrerend en snelle levering..Aanrader!

De webshop is overzichtelijk...snel het benodigde item te vinden! Ook qua prijs is Cameranu.nl concurrerend met andere webshops. Ik heb mijn bestelling 's avonds laat bestelt en de volgende morgen werd deze erg vroeg afgeleverd...ideaal! Daarbuiten ook nog 5 jaar garantie...voor mij snel bepaald waar ik wilde bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • langere garantie termijn
  • Voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis!

mikedv17 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Kort geleden diverse materialen besteld voor mijn GoPro en een ledlamp voor mijn compactcamera. Volgende dag had ik alle materialen in huis, twee van mijn gekozen items bleken overbodig en heb ik retour gestuurd, dag erna keurig bevestigingsmail van cameranu.nl dat zij het in goede orde ontvangen hebben en dat zij het geld zouden terugstorten. 2 dagen later stond dit op mijn rekening. In mijn optiek erg netjes dat er zo snel geschakeld wordt. Tevens is de website prijstechnisch erg concurrerend en biedt het diverse alternatieve(verschillende merken & prijzen) van het zelfde product.

Hein post 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik bestelde 's avonds om 21:00 een printer bij CameraNu, via de gewone weg, en zie: de volgende ochtend om 10:30 stond Post NL op de stoep met mijn bestelling! Beter kun je niet krijgen!

Evita Bakker 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Ik was opzoek naar een digitale camera om goede foto's mee te nemen. Helaas maakt hij niet altijd scherpe foto's maar dat ligt niet aan jullie maar aan de koop die ik heb gedaan. Een canon compact camera. Maar ik zou zeker weer bij jullie gaan shoppen. Goede, betrouwbare site en ken meer mensen die ook tevreden zijn over cameranu. Met een statief enz. zouden mijn foto's vast nog veel mooier worden maar heb helaas een wajong uitkering door mijn autisme dus het is niet altijd vetpot.

Britt van den Burg 18-01-2017 Via de website gekocht

Super fijn

Dit is de eerste keer dat ik iets bij cameranu.nl bestel.
Toen ik net had betaald kreeg ik een mailtje binnen dat ze al bezig zijn met het inpakken van mijn paketje.
De dag erna was hij al binnen, zonder verzendkosten!
Ontzettend fijne service en volgende keer kom ik zeker is in de winkel kijken!
Groetjes,
Britt van den Burg

Pluspunten

• Alles

A 18-01-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging, goed gecommuniceerd

De laptoptas die ik bestelde was hier 5 euro goedkoper (inclusief verzendkosten) dan bij de Media Markt (zonder verzendkosten). Ik kreeg op mijn vraag per mail direct antwoord dat als de tas tegen zou vallen of mijn laptop er toch niet in paste, ik de tas terug kon sturen en mijn geld teruggestort werd. Zo hoort het!

Pluspunten

• snel verzonden
  • goede communicatie

Minpunten

• pakket wordt niet bij buren bezorgd bij niet thuis

Dick de Roos 18-01-2017 In de winkel gekocht

Dhr.

Ik heb al eerder spullen gekocht bij Cameranu.nl. Altijd goede ervaringen gehad met de hulp en de info die ik in de winkel kreeg.
Nu ik een nieuwe camera wilde aanschaffen, ben ik weer naar Urk gereden, ondanks het feit dat ik de set ook via internet had kunnen bestellen.
Het was vrij rustig in de winkel. Ik had een bepaalde camera en lens op het oog, maar ben met een voor mij betere camera (en lens) naar huis gereden. Ik kreeg alle tijd om de beslissing te nemen (met een kopje koffie enz.).
Dat ik de nieuwe camera ook in de hand kon nemen, bleek een groot pluspunt en trok me uiteindelijk over de streep.
Ook bij de andere aan te schaffen zaken bij de camera-aanschaf kreeg ik goed advies.
Kortom: ik ging tevreden naar huis en ben nog steeds blij met de aankoop.

Marjan Dolman 18-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en ze doen wat ze zeggen. Camera besteld en gelijk de volgende dag keurig verpakt met handleiding ontvangen.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website

Febe 18-01-2017 Via de website gekocht

Goede & service

Site is fijn en overzichtelijk, kon snel vinden wat ik zocht. Heb voor camera nu gekozen ivm snelle levering van het product. Klantvriendelijkheid is ook goed, ik had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst en deze werd al geannuleerd door camera nu voordat ik zelf doorhad dat ik iets fout had gedaan.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

Pieter 18-01-2017 Via de website gekocht

prima

Duidelijke website, en belangrijker nog, stipte levering: vandaag op tijd besteld en inderdaad de volgende dag in huis.
Helemaal goed dus

Pluspunten

• stipte levering

Kurt 18-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienst naverkoop

Er liep iets mis bij Post.NL waardoor mijn objectief niet geleverd werd. Bij CameraNU werd er door de mensen van de helpdesk alles in het werk gesteld om mij te helpen.
Na amper 1 week kreeg ik een nieuw objectief toegestuurd.
Dikke pluim voor de service !!

klaas 18-01-2017 Via de website gekocht

klaas

corect verzonden en een goede prijs.van veel artiekelen.een ruim aan bod dus je zoekt niet gouw voor niets.

Pluspunten

• goede prijs
  • snel verzonden
  • goed verpakt

Hofland 18-01-2017 Via de website gekocht

Screenprotector Canon G3x

Past perfect, goed aan te brengen. In de verpakking zitten er ook meteen twee, een goede aankoop om het LCD scherm van mijn camera netjes te houden.

Pluspunten

• past perfect
  • goed aan te brengen

Marc 18-01-2017 Via de website gekocht

CameruNU.nl

Inmiddels enkele bestellingen en lokale bezoeken verder, kan ik vaststellen dat afspraken worden nagekomen, dat je prima op de hoogte wordt gehouden over de voortgang van je bestellingen en dat prijzen concurrerend zijn. Lokaal bezoek kenmerkte zich in uitermate vriendelijke bediening, veel kennis van zaken en niet geheel onbelangrijk er wordt tijd genomen voor je om enerzijds het product wat je wilt kopen te bespreken maar ook als je je aan het orienteren bent. Wanneer ik voornemens ben om op gebied van camera's e-readers, lenzen e.d. (en mogelijk andere elektronische) aankopen te doen, dan kijk ik eerst wat cameraNU.nl te bieden heeft. Ga zo door!

Pluspunten

• UItgebreid assortiment
  • Goede en duidelijke website

Pieter 18-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig assortimenten en super (snelle) service!

Mijn eerste aankoop via CameraNu is mij ongelofelijk goed bevallen. De site geeft een helder overzicht van de producten en daarnaast hebben ze een groot assortiment. Ook de prijs is eerlijk na een vergelijking met meerdere aanbieders. Maar het absolute plus is wel de Same Day Delivery. Ongelofelijk dat ze voor zo'n klein bedrag je diezelfde dag nog uit de brand helpen. Ik heb meteen een dag later mijn overige spullen bij hen besteld.

Pluspunten

• Snel
  • Eerlijke prijzen
  • groot assortiment

Jan Kamp 18-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en accuraat

Deze shop gekozen vanwege eerdere positieve ervaring. En ook nu weer blijkt de grote zorgvuldigheid ; betrouwbaarheid; en snelheid van handelen. De informatie over order, verzending en afhandeling is prima.
Daarnaast is de prijs van het assortiment attractief te noemen

Pluspunten

• accuratesse
  • betrouwbaarheid